Jump to content

Slikta tendence skolā.


Raimonds1
 Share

Recommended Posts

Pēc kāda pētījuma, lai gan nesekmīgo paliek mazāk, samazinās labo un augsto atzīmju ieguvušo skaits. Tas norāda uz novienādošanās tendenci. Daspēlējās ar demokrātiju un izdabāšanu tautai.

 

Samazinoties vispārējam tautas zināšanu, prasmju un domāšanas paradumu līmenim, pazeminās kompetences un izparatnes līmeņi gan skolās, gan sabiedrībā, gan medijos.

 

Visparēja tendence par svarīgu uzskatīt tikai vairākumam saprotamo un pioeņemamo, ir izgāzusies

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Meklēju googlē, laikam nav tik svarīgs.. Bija TV3 ziņās un LNT. kaut kas varētu būt šodienas Dienā un NRA.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
(labots)

Tā ir aktuāla lieta, un tepat forumā visādos variantos apspriesta ne reizi vien.Konsekvenci kaut minimalu ievērojiet.

 

Cēlonis, manuprāt - viens no demokrāitjas defektiem - tikai tas, ko vairums saprot un atbalsta, ir pariezi.

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

asaris555

Another brick in the wall.

Daudz laika pavada, lai cīnītos ar nesekmīgajiem, tikmēr sekmīgie paliek novārtā- mans, skolnieka viedoklis.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jan4yks

ha, Mums bija savadāk učiki komunicēja tikai ar tiem kuri kautko paši sajēdz, tie kuri nesaprot vielu, kaut arī vēlētos saprast vienkārši tika ignorēti, dēļ cirvja jau neies terēt laiku lai kko individuāli pamacītu vai nostiprinātu ieprieksējo vielu, izcils piemers bij algebra un ķīmija-stundas laikā izskrien cauri trim četriem jauniem tematiem, no katra gudrākajām meitenēm pie tāfeles lika izrisināt vienu piemēru un viss.

tad kontriša laikā paslepus šķirsti kladi un mēģini izlobīt kas pēc kura piemēra risināms, reti kuros kontrišos bij daži, kuri dabūja 7 vai lielākais 9

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Kad tevi māca, tad ir uz to poh, kad gribas mācīties, tad tam vairs nav laika :sarkasms:

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

učuki vienkārši liek vairāk vidējas atzīmes. viens izcilas zināšanas novērtē ar 10, bet otrs ar 8, jo uz 10 zinot tikai dievs, bet uz 9 pats skolotājs :D

Link to comment
Share on other sites

Nezinu kā pie mums, bet ASV un Lielbritānijā runā par tā saukto "atzīmju inflācijas" problēmu:

http://economix.blogs.nytimes.com/2011/07/14/the-history-of-college-grade-inflation/

http://www.telegraph.co.uk/education/universityeducation/8235115/Dumbing-down-of-university-grades-revealed.html

Iemesls (vismaz skolām) ir šis:

terrible+grades.jpg

Tā vietā, lai pieturētos pie šī:

Learn+or+leave.jpg

Link to comment
Share on other sites

es to zinaaju! es to jutu! pilnmeeness un raimonds vienmeer atnaak vienlaiciigi! :>

 

Atļaušos atkārtoties.

 

Raimondiņ, ej ka tu zini kur. Pie Saeimas piketēt. Vai piesaki badastreiku. Tas nekaitēs tavai figūrai. Pie viena papiketē, ka neesi deputātos un izglītības ministrs.

Link to comment
Share on other sites

Da lab, matemātikas stundās gulēju, jo skolotāja tāpat neko nemācīja. Rezultāts ir 96% matemātikas eksāmenā. Fizikā skolotājs māk tik truli [slēpts], beigās es dabūju 9 par neko.

 

Izglītības programmas ir novienkāršotas līdz dibensi. Tagad LU datoriķos jau tas pats. 2. lekcijā par tīklu mums kā interneta lietošanas praktisko piemēru rādīja vikipēdiju un google earth. Organizētība abās skolās sūkā, man 2 dažādās lekcijās stāsta vienu un to pašu.

Nezinu, kā pārējie, es nach lasīšos prom no šīs brīnumzemes.

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt viens no iemesliem tam, ka augstskolu programmas kļūst vienkāršākas, ir komerciāls. Vieglāka programma - mazāk studenti atkrīt - vairāk nauda paliek universitātei.

Link to comment
Share on other sites

nevertell man bija līdzīgi pirmajā kursā. Mums priekšmetā kur jāmāca par tīkliem stāstija datoru uzbūvi, itkā lieki, bet pasniedzējs labi mācēja pasniegt visu un līdz ar to datoru uzbūvē bija daudziem vieglāk.

Bet pa tēmu , daudzi vienkārši nepiespiež sīčus pirmajās klasēs labi mācīties un pēc tam ir grūtības ar tēmu apguvi. Pats atceros ka 7kl palaidos un 9kl jau bija problēmas apgūt kādu mācību vielu ,jo nebiju labi iemācījies pamatus zemākās klasēs.

Link to comment
Share on other sites

serioussam909

http://estudijas.lu.lv/mod/lucourseinfo/view.php?id=99075

Tendences iekš LU

Kursa plāns1. Ievada lekcija bioenerģētikā. L 2

2. Biolauks un aura. L2 P 2

3. Čakras un to darbības lauks. L 2 S 2

4. Svārsts un tā darbības lauks. P 2

5. Ūdens āderes. L 2 P 2

6. Domu un vārda spēks. L 2

7. Gaišredzība, gaišdzirdība un intuīcija. L 2

8. Hipnoze, transs, meditācija, autogēnais treniņš. L 2 S 2

9. Iztēles spēks. L 2

10. Negatīvās enerģijas neitralizēšanas iespējas. L 2

11. Dabas enerģijas spēks. L 2 S 2

Link to comment
Share on other sites

:shok: , nu gan. Tagad skaidrs kāpēc ļoti bieži visādos delfu komentāros daudzi sūdzas : ''Man augstākā izglītība (pat divas) , bet neviens nedod darbu!'' Nu ja izglītība par '' čakras lauku'' tad....
Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

Interesanti kādi tur praktiskie darbi - nohipnotizē kursa biedru "9" balles , nohipnotizē pasniedzēju - "10" balles ...

 

Eksāmens - ievest transā rektoru , o jā :mrgreen:

Labots - Grossmeister
Link to comment
Share on other sites

Ļaudis, nu, kāpēc pašiem jāmeklē sliktais :)

Skaidrs, ka Latvijā izglītibas sistēma nerullē, bet ir taču cerība, ka tā tomēr tiks reformēta. Kāpēc skatīties tikai uz dumjajiem kreiso augstskolu apmeklētājiem, kuri neko neiemācās. Ir taču daudz gudru un saprātīgu cilvēku. Kādā vidē apgrozāmies tas ir svarīgi, tāpēc nedraudzējieties ar muļķiem un studējiet labās programmās.

Arguments, ka čau šī valsts vai planēta, nav nekāds arguments, aizlaisties vienmēr viegli, labāk palieciet un gādājiet, ka saprātīgo cilvēku īpatsvars sabiedrībā pieaug. Man liekas, ka nav viss tik slikti, pamuļķu ir krietni mazāk nekā saprātīgo, vienkārši pamuļķus bieži vieglāk ievērot :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ai, ai ,ai viss tagad ir slikti un pasaule iet uz galu,- plak, plak, plak. ne tā kā senos laikos, kad zālīte bija zaļāka un debesis zilākas, un Latvijā vispār viss ir slikti jau pēc definīcijas, nav jau tāds līmenis kā, piemēram - Mozambikā, Haiti vai Kambodžā...

[media]

[/media]

 

o tempore, o mores

vai šādas izklaides

execution-at-tyburn1.jpg

Labots - Tubus
Link to comment
Share on other sites

sjitais nopietni? ja jaa, tad tiesjaam uz sjiis bumbeles vairs nav ko dariit...

Tiem, kas netiek klāt serioussam909 linkam, kursa anotācija:

 

Kursa anotācija

Kursa mērķis ir dot iespēju studentiem veidot izpratni par biolauku ,par auru, par apkārtējās vides enerģiju iedarbību uz dzīvo organismu. Kursa uzdevumi:

1)izzināt cilvēka spējas – gaišredzību, gaišdzirdību, telepātiju, intuīciju, domu un vārda spēku, kā arī apziņas un iztēles spēku;

2)iepazīt cēloņu un seku likuma darbību;

3)iepazīt negatīvās enerģijas neitralizēšanas iespējas;

4)iepazīt pozitīvās enerģijas uzņemšanas iespējas.

 

Rezultāti

Apgūstot kursu, studentiem nostiprinās zināšanas par cilvēka un apkārtējās vides

redzamās un neredzamās enerģijas izpausmes veidiem.

Sekmīgi apgūstot studiju kursu studenti spēs parādīt:

Akadēmiskās kompetences:

1.Nostiprinās priekšstats par enerģijas nezūdamības likumu;

2.Padziļinās zināšanas par negatīvās enerģijas darbības veidiem;

3.Tiek iegūtas zināšanas par piesaistes un piedošanas enerģiju darbību fiziskās un garīgās veselības saglabāšanā.

Link to comment
Share on other sites

serioussam909

Tā lapa ļauj piekļūt arī kā viesim...

Jebkurā gadījumā - pēc šitā es LU vairs nevaru uztvert nopietni...

Viņi dod reālus kredītpunktus par šito sviestu...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nav jau par ko brīnīties, datoriķiem priekuļu tehnikumā veselu gadu wordu mācīja( ja būtu sekretāres es saprastu), bet datoriķiem, kuriem reāli jāmāk kompji labot(un ne tikai) nu sory...

Link to comment
Share on other sites

Redz... Man jau liekas, ka vaina ir tajā, ka pēc augstākās izglītības ir pārāk liels pieprasījums. Agrāk studēt gāja tie, kas tiešām gribēja ar galvu konkrētajā jomā strādāt, a tagad katrs, kurš nav bērnībā gluži uz galvas mests, uzskata, ka viņam obligāti jāstudē tā vietā, lai apgūtu kādu profesiju un darītu ko derīgu. Un trakākais, ka darba devēji domā tāpat. Drīz pat par sētnieku ar vidējo neņems, bet kaut kāds šaraškina koledžā nopirkts diploms tevi uzreiz darba devēja acīs paceļ. Tāpēc jau tās nejēdzīgās skolas ar idiotiskām programmām tā savairojušās.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Lai būtu tā augstāka , tik problēma ka tās specialitātes tipa bla-bla speciālists , ( politologs utt). Nu nemāca (vai negrib) mācīt kaut ko kas kaut nedaudz būtu saistīts ar ko vairāk kā mutes brūķēšanu un papīru stumdīšanu no viena galda uz otru. Nu pilnīgs defecīts ar specialistiem kas prastu (vai sajēgtu) ko no ražošanas ( tikpat labi būvniecības , jo ''miestaru'' daudz bet 98% nu vairāk par sausā maisījuma sajaukšanu ar ūdeni nejēdz). No otras puses ja skolā faktiski neko NEIEMĀCA no eksaktā , tad skaidrs ka vēlāk cilvēks baidās pat skatīties tajā virzienā. Ir vēl viena lieta, kas varbūt ne pa tēmu, bet... padomlaika cilvēks lai kaut cik dzīvotu bija spiests domāt kā no nekā uztaisīt ko nepieciešamu. Bet lai uztaisītu tad bieži pašmācības ceļa apguva gandrīz rakešbūves zinības. Tagad jau nav vajadzība, jo ņem naudu un nopērc. Vispār pilnīgi piekrītu DL ka ar to izglītības reformu , ka vari izvēlēties vai ķimiju mācīties vai nē , esam salaiduši visu tūtē. Es saprastu ja vari izvēlēties vai mācīties seno laiku vēsturi. Nu tiri praktiski cilvēkam ikdienas darbā maz ko izšķirs vai zinās vai nē kurā gadā notika slaktiņš pie Spartas, bet ja cilvēks nesaprot lietas ar kurām ir jasaskarās ikdienā , tad jau bēdīgāk. Var jau teikt ka ne es to plastmasu taisīšu ne man vajag. Bet ja neapjēdz kopsakarības , tad sāk likties ka visu nosaka ''čakras lauks'' . Labi ja tāds savā nodabā ''čakrojās'', bet sliktāk ka pa ceļiem un neceļiem tiek uz augšu un sak uzspiest pilnīgu idiotismu pārējiem.

Link to comment
Share on other sites

Uģis Lācis
Redz... Man jau liekas, ka vaina ir tajā, ka pēc augstākās izglītības ir pārāk liels pieprasījums.[..]

Pieprasījums? Vai tomēr piedāvājums... Es nekur citur neesmu dzirdējis un redzējis, ka Universitātes tā reklamētos, kā to dara Latvijā. Gan LU, gan RTU, Turība, utt... Un tā jau arī iedzen to uzskatu, ka nu ir jau jāstudē, kur lai liekās.

Link to comment
Share on other sites

fiziku, ķīmiju, bioloģiju/anatomiju, psihoģiju, vēsturi, biznesa pamatus, informātiku, ģeogrāfiju, angļu val. Amatu mācību (darbmācība/mājturība) un sports kā obligātus. Matemātiku arī. LV literatūru ndaudz samazināt un pielikt vairāk 20. gs pasaules literatūru.

Link to comment
Share on other sites

Man jau šķiet, ka problēma sākas pamatskolā, kur skolotājas ir debilas. Patiešām debilas. Normāli cilvēki, ja tādi vispār strādā par skolotājiem, vienmēr tiks uz vidusskolu/9. un 8. klasēm, jo tas skaitās prestižāk. Bet pie 1-7. klases bērniem, kas vēl ir viegli ietekmējami, nonāk nedapistas smilšu vagīnas. Nopietni. Tādas, kas māca, ka jādara tāpēc, ka es tā saku un tāpēc, ka skola tā liek. Nu nedrīkst šito iemalt galvā bērniem. Pēc tam bērnam, kad sākās jau kautkādi eksaktie priekšmeti, ir tāda attieksme, ka nah man šito vajag, to jau tik skola prasa. Pēc tam iešu uz humanitārajiem, tur man tādi kakši nebūs. Un tad izaug no mums puspisteņi, kas uzskata, ka spuldzītes darbības pamatprincips ir slēdža nospiešana. Tikko pabeidzu vidusskolu un katrs trešais bija neizpratnē, nach vajadzēja fiziku, ķīmiju utml. Nach vispār vajadzēja mācīties....

 

Man šķiet problēma jau ir tajā, ka mācamies mēs priekš papīra, lai varētu dabūt darbu, kurā strādāsim, lai būtu nauda, lai varētu dzert un atpūsties. Retais dara darbu tāpēc, ka patīk vai intresē. Un tas jau sākas pamatskolā/sākumskolā. Protams, vecāki jau ar nav balti un pūkaini. Vēl sliktāk, ja bērns iedomīgs ir, vecāki arī būs iedomīgi. Un tad abi divi iedomīgie idioti ies pie skolotāja un vaidēs, kā tad mūsu indjīgo saņēma to 2, tā taču noteiada kļūda. Jā, kontracepcijas neizmantošana bija kļūda. Labojama ar lāpstu.

Link to comment
Share on other sites

Galvenā problēma ir demokrātijas pamatidejā - izdarīt tā lai labi būtu visiem.

Vot figu - tā nekad nebūs.

Tipa ja kāds nespēj pavilkt tēmu, tad nevis viņš ir idiots vai jāmēģina šo tēmu mācīt labākā manierē, bet gan degradēsim šo tēmu t;a lai pat sētas miets saprastu. Tik tas nekas, ka beigās lai noliktu fizikas eksāmenu vajadzēs vairāk mačēt literatūru nekā fiziku.

 

Visas šīs plašā patēriān augstskolas gatavo tipa priekšniekus, bet patiesībā tā ne sūda nesagatavo, kā rezultātā mums nav, ne priekšnieku, ne prasmīgu strādnieku. Ir tikai deģenerāti kas iedomājas, ka ja viņam ir katona gabals, tad viņam uzreiz kaut kas pienākas, ka visi citu ir lūzeri.

 

Tas pats ar tiesībām - visiem ir visādas tiesības.

Pienākumi nav nevienam.

Ir vesela sabiedrība skaŗta kas ir parazīti un viņiem ir tiesības paņemt šādu un tādu pabalstu - a ja strādāt tad tikai par priekšnieku.

 

Kad es saku, ka "galvenais ir strādāt to, kas tev patīk, jo tad tu vari darīt to kas tev patīk un par to vēl saņemt naudu" cilvēki uz mani skatās lielām acīm itkā es būtu atklājis visuma pastāvēšanas noslēpumus. :headbang:

Ok, normāli - es arī 16-18 gados apsolūti NEZINĀJU ko es gribu darīt dzīvē un kas man interesē. Bet nu tagad jau ir populaŗi: "Ej dēliņ uz datoristiem(Juristiem, Ekonomiem, tūristiem, psihologiem utt) - tā jau perspektīva nozare !".

Kur paliek: "Kas tev pašam ineteresē un patīk ?"

 

Nezinu kā tagad, bet laiku atpakaļ fričos bija normāls variants, ka ja cilvēks uzreiz pēc viņu videnes nezin ko tālāk darīs, tad iet dažus gadus pastrādā/paslaistās un tad iet dabeigt tās mācības jau par tēmu kas pašam interesē un patīk.

 

Ir pilnīgi pajāt kas par profesiju - kaut asinizators - ja tu esi sava aroda lietprate'js tad darbs tev būs vienmēr un badu nemirsi.

 

A kuram nafig ir vajadžigi šādi "Svaŗsta speciālisti" ?!

Ko pierāda augstskolas papīrs ? To, ka šim kadram bija uzņēmība to cirku arī līdz galam pabeigt.

Par izglītības kvalitāte tā mazāk - tā ļoti atšķiras dažādos novirzienos utt. Kautko noderīgu jau aŗi ieliek, bet vai tiešām tik daudz kā tam būtu jābūt pa ~4 gadiem ?!

Tas, ka students ir nomocīts nenozīmē, ka izglītība ir kvalitatīva.

Ps. Kautkur te pieminēja tēmu "Mājasdarbi" - Skolēnam ko brīvais laiks nepienākas ? Tipa sēdi skolā un tad vēl mājā līdz 11 vakarā risini. Fuck it - tas nav normāli.

Izglītības sistēma sux un diezin vai tur kas labs būs - drīzāk vēl leilāka demokrātija. :sarkasms:.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kursa plāns1. Ievada lekcija bioenerģētikā. L 2

2. Biolauks un aura. L2 P 2

3. Čakras un to darbības lauks. L 2 S 2

4. Svārsts un tā darbības lauks. P 2

5. Ūdens āderes. L 2 P 2

6. Domu un vārda spēks. L 2

7. Gaišredzība, gaišdzirdība un intuīcija. L 2

8. Hipnoze, transs, meditācija, autogēnais treniņš. L 2 S 2

9. Iztēles spēks. L 2

10. Negatīvās enerģijas neitralizēšanas iespējas. L 2

 

11. Dabas enerģijas spēks. L 2 S 2

 

дорогая редакция, я хуйею

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

  • Gestapo locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...