Jump to content

Recommended Posts

Šodien piemeklēja ķibele ar vējstiklu. Mistiskā kārtā, bez ieslēgta kondicioniera vai sitiena no veca šķembas iesista caurumiņa aizgāja 2 plaisas, viena uz stikla malu, otra vel nav beigusies un draudīgi nāk uz šofera pusi. Pagaidām visa ķibele vel atrodas blakussēdētāja pusē.

Kāda ir pieredze ar plaisu labošanu, vai tam ir jēga un kādas izmaksas? Varbūt kāds zina, kur to Jelgavas pusē var izdarīt.

Bildē gan grūti ko saprast, bet izskatās apmēram tā:

post-90643-0-02113200-1338903612_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85

nav dzirdēts ka šādas plaisas labotu. Bet pirmsākums gan bija labojams.

Link to comment
Share on other sites

Ja atpurētu to plaisu, tad gan jau ka varētu lietot. Par TA grūti pateikt, vienreiz liku navigātoru plaisas priekšā dzenot TA, tā teikt mazāk kur piesieties.

Link to comment
Share on other sites

Krišus

Pirmssākums neizskatījās ne draudīgs, ne traucējošs, tāpēc nepievērsu uzmanību.Droši vien kādus spriegumus ap sevi bija savācis. Skatos stiklu servisu lapas, itkā piedāvā viņi plaisas remontēt, bet nu pārsvarā tās lapas tādas ne pārāk uzticamas izskatās, tāpēc domāju uzzināt citu pieredzi. Pilnīgi jauns stikls visdrīzāk izmaksās diezgan sālīti.

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Plaisas remontēt atmaksājas tikai tādiem auto modeļiem, kuriem stikls nav nopērkams, vai maksā ārprātīgu naudu. Kādreiz cenas par plaisām bija ~5 Ls/cm. Nezinu, cik šobrīd.

Katrā ziņā, ņemot vērā, ka jauns stikls ar visu nomaiņu maksā ap 50 Ls - nav jēgas remontēt. Pirms TA nāksies mainīts stiklu un viss.

 

EDIT: Jā, un kvalitatīvi saremontēt var tikai "svaigu" plaisu - pirms tajā ir iekļuvuši putekļi, mitrums u.c.

Labots - Ghost_az
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Pašā sākumā varēja mēģināt izurbt caurumus plaisu galos - tas noņem spriegumus un pastāv iespēja ka plaisa tālāk neies. To dara autostiklu servisos.

Bet tagad vairs nav vērts - ar šādu plaisu nez vai skate laidīs cauri. Brauc kā ir un pirms skates maini stiklu.

Link to comment
Share on other sites

Jan4yks

kamēr turās kopā-brauc, kad sabirst vai uz Ta-maini

Link to comment
Share on other sites

Krišus
cenas par plaisām bija ~5 Ls/cm

Putekļi un ūdens iekšā nav, bet nu par 5Ls/cm sanāktu kādus ~100Ls atdot. Jāskatās cik maksā jauns stikls Škodai Octaviai.

 

Droši vien būs jāskatās jaunu stiklu, ja cena nebūs kosmosā, jo šim tāpat šādas tādas švīkas ir, ieguldīt lielu naudu roka neceļas.

Link to comment
Share on other sites

ja autiņš svarīgāks par visu tad maini logu,ja ir tikai pārvietošnās aparāts,tad brauc līdz skatei...cik maksā logs-pazvani uz škodas centru,tur pateiks..

Link to comment
Share on other sites

Braukājot ar šito stiklu ir viena laba priekšrocība- ja pēc kāda laika noķersi vēl vienu akmeni, tad būs vienalga, tak tāpat jāmaina!!!

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Krišus

Braukt jau līdz skatei var, skatē jau arī šķiet nepiesējās, ja plaisas nav šofera pusē (neesmu drošs). Tāpēc arī domāju, varbūt var saglābt, lai plaisa neiet uz priekšu un braukt uz nebēdu.

Link to comment
Share on other sites

Sternwolf

KASKO?

škodai tak visdrīzāk izdevīgāk sanāks šrotā nopirkt veselu vietā pa pāris desmitiem latu. Nomainīt pat var pats ja rokas aug no pareizās vietas

Link to comment
Share on other sites

Krišus

KASKO nav, līdz šim labi esmu izticis bez tā.

Nu nez, lietots stikls tāpat būs ar defektiem, kuri tāpat kā šis sīkais caurumiņš vienā jaukā dienā var uztaisīt plaisu. Pats nomainīt stiklu arī neņemšos, nav jau žigulis, kam stikls turējās uz gumijas ar alumīnija stiepli apkārt. Te man nav ne jausmas, kā veco dabūt ārā un kur nu vēl jaunu vietā :D

Link to comment
Share on other sites

Man stiklā plaisa ir pašā apakšā pilnā gaurumā. Skatē liek 1 punktu kā nenozīmīgu bojājumu.

Link to comment
Share on other sites

ja logu slotiņa neķer plaisu tad skatē parasti iet cauri,šitais variants neies cauri,pareizi te teica ka škodai pa 50 nomainīs jaunu stiklu un viss,dzen tik pirms TA uz servisu lai maina

Link to comment
Share on other sites

TA pirms pāris gadiem ar plaisu izgāju. Inspektors teica, ja neesot vadītāja pusē vai vadītājam traucējoša (šo nu katrs laikam var interpretēt kā vēlas), tad ar plaisu laiž cauri.

Stiklu nomainīt būs līdz 70ls

Link to comment
Share on other sites

dexterlabs

Jebkurā gadījumā plaisu kas pēc izskata bildē ir 30cm labot nebūs jēgas,Man ir stiklā punkts un divas plaisas 1,5cm garumā,taisos braukt lāpīt un maksāšot 10-15Ls.

Link to comment
Share on other sites

Jau vairākus gadus braucu ar auto, kuram vējstiklā ir plaisa 10-15 cm garumā, vadītāja pusē, stikla augšdaļā. Plaisas tālākas attīstības ierobežošanai stiklā ir izurbts caurumiņš, kas pēc tam ir aizpildīts ar kaut kādu līmi, hermētiķi vai kaut ko tamlīdzīgu. Plaisa nekur tālāk neiet. Kas to darījis un par kādām naudām, nemācēšu pateikt, jo auto ar tādu stiklu jau nonāca manās rokās. Ejot skati tiek ielikts 1 un varu rullēt tālāk.

Labots - badzo
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Plaisas tiek ierobežotas nevis salabotas, jo tas tehniski nav iespējams. Man liekas, ka te cilvēki jauc terminus un maksā bieži vien par kaķi maisā, ja TA tāpat pieprasa stikla nomaiņu.

 

Te viens minēja par stikla izbiršanu - tas nenotiks, pat ja ar āmuru caurumu izdauzīsi, jo stiklam pa vidu ir plēve.

Labots - Mr.Līkrocis
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Nu jepte, tas nav KRAZ , kuram piestāv plēsti stikli. Nomaini un miers (nē, arī servisos to māk darīt, nevajag pašam ņemt rokās līmes tubočku).

Link to comment
Share on other sites

.Trans­port­lī­dzek­ļu vēj­stik­liem va­dī­tā­ja re­dza­mī­bas zo­nā, t.i. vēj­stik­la krei­sās pu­ses (la­bās pu­ses — au­to­mo­bi­ļiem ar stū­ri la­ba­jā pu­sē) da­ļā, ku­ru var no­tī­rīt stik­la tī­rī­tājs un ku­ru ie­ro­be­žo vēj­stik­la ver­ti­kā­lā vi­dus­lī­ni­ja, ne­drīkst būt re­dza­mī­bu trau­cē­jo­ši bo­jā­ju­mi — plai­sas, ie­si­tu­mi, iz­ga­ta­vo­ša­nas de­fek­ti un stik­lu tī­rī­tā­ju ra­dī­ti skrā­pē­ju­mi. Pā­rē­jā vēj­stik­la da­ļā, kā arī sā­nu un pa­ka­ļē­jiem stik­liem pie­ļau­ja­mi ne­lie­li bo­jā­ju­mi (pun­kti, ie­skrā­pē­ju­mi, ie­si­tu­mi) un plai­sas, kas bū­tis­ki ne­ie­tek­mē re­dza­mī­bu un stik­la iz­tu­rī­bu.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Rīga bij laba pieredze ar https://www.carglass.lv/ 

Ātrs remonts un tīra vieta, viss izdarīts kā nākas, ir arī izbraukuma serviss, taču tas ir Rīgas apkaimē, bij kādi +50 km, bet atbrauc un visu nokārto. 

  • Kādas šausmas! 2
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Ar to kantori gan negribetu vairs sadarboties. Bija par kasko vejstikla maina.
Teica ka bus ka orgināls.
Saulē atspīd tā ka visu paneli redzu, nepatika ka malas citadakas un man ieprieks bija termo izolacijas stikls. Tagad ir parasts.
Varbut placebo bet nu jutami karstāka mašīna.

 

Nomainīja gan 2h laikā. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...