Jump to content

Polijas maksas ceļi.


Recommended Posts

(labots)

Man ir,Bank Of Ireland maestro debet karte,kad pirms 2 gadiem pēdējo reizi braucu,nevarēju ar to samaksāt.Nedomāju,ka ir kas mainījies bet kur var atrast info par tiem poļu posteņiem?

Paldies..

Labots - nhs
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Pēdējo reizi kad braucu bija 3 "pieturas" punkti un katrs noplēsa 11 zlotus.

Link to comment
Share on other sites

Volters

Pagājšvasar, kad braucu no Čehijas, braucu vienu lielu posmu. Uz kādiem 100 km taisna ceļa bija kādi 8-10 posteņi, kur jāmaksā. Precīzi nepateikšu, taču samaksāt nācās diezgan dārgi. Kopā kādu 10-12 Ls.Vienīgā priekšrocība - var vālēt pamatīgā ātrumā, nebaidoties, ka kāds stāvēs kaut kur uz ātrumu. Visi velk uz 150, lai gan atļautais laikam ir 130.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Interesanti, pa kuru laiku varēja paspēt ieskrieties, ja visu laiku jāmaksā? :sarkasms:

Uz kādiem 100 km taisna ceļa bija kādi 8-10 posteņi, kur jāmaksā. ....Visi velk uz 150, lai gan atļautais laikam ir 130.

Link to comment
Share on other sites

Volters

Nezinu, cik ilgs laiks paiet, kamēr Tu ar mopēdu uzņem tos savus 60 km/h, bet ar vieglo pasažieru 10-15 km garos posmos var ieskrieties pietiekami labi. Ja nevar, nebrauc. Plusma uz Tevi negaida.

Link to comment
Share on other sites

Es arī jūlijā mīšu uz Angliju un atpakaļ, uz 2 ned. ar visu ģineni. Tālāk par LV ar auto neesmu braucis. Arī gribētos zināt par tiem maksas ceļiem, laikam jau ne tikai Polijā. Vācija vai kas tur vēl? Maršruts Rīga - Calais, Francija, UK vairs neinteresē, tu jau brālis sagaidīs.

Padalās pieredzē braucēji. Ja 15.07 9:50 Cailaisā jābūt uz prāmja, tad 13.07 vakarpusē jāizbrauc no Rīgas. Es domāju, ka viens novilkšu tās 24 h bez gulēšanas, ja arī nē, tad rezerves laiks sanāk ar visiem pitstopiem un citām lietiņām. Un vēl dzirdēju, ka caur Poliju labāk pa nakti mīt cauri.

Kā tur ir šoferīši?

Var jau laikam neizmantot maksas ceļus, vai tas ir izdevīgi?

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Pirms divām nedēļām braucu no Vācijas caur Poliju - trijās vai četrās vietās katrā pa 14 zlotiem samaksāju. Ir arī bezmaksas ceļi, bet bračka teica, ka labāk tomēr samaksāt, jo pats vienreiz pamēģināja pa bezmaksas ceļu braukt - tā arī bija pirmā un vienīgā reize...

 

P.S. braucu ar vieglo auto - ar busu, iespējams, ka jāmaksā vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Var nebraukt caur maksas ceļiem, bet tad jārēķinās ar to, ka būs lēni jāvelkas cauri visādiem miestiem. Te es domāju virzienu Varšava-Berlīne. Polijā notiek baigie ceļu pārbūves darbi cauru gadu, jārēķinās ar to, ka Polijā karte mainās katru nedēļu, burtiski. Apbraukt jau var, bet tālā ceļā dodoties tas viss ir ļoti nogurdinoši. Principā tas ko tu maksā ir degvielas cena, ko tu papildus notērēsi apbraucot maksas autobāni. Nu nav tur tā summa tik liela, uz to neko neietaupīsi. Tur nav vērts iespringt.

Link to comment
Share on other sites

Cik es pameklējos info, pilnvara vajadzīga, ja transpotlīdzeklis ir uz cita vārda?

Link to comment
Share on other sites

Volters

A2 autostrāde.

http://en.wikipedia.org/wiki/Autostrada_A2_%28Poland%29

Intensive construction of the motorway started only in 2001 after the fall of communism in Poland in 1989. Out of the planned total length of 610 km (380 mi), 359 km (223 mi) have been completed. A section of about 150 km (93 mi) (Nowy Tomyśl - Poznań - Września - Konin) has been fully open since 2004. This section is a toll road, with the exception of a short stretch through Poznań which serves as that city's bypass (between the interchanges at Głuchowo and Kleszczewo). An additional 100 km (62 mi) section from Konin to Stryków near Łódź was opened on July 26, 2006. A short 4.8 km (3.0 mi) bypass of Stryków, consisting of a 2 km extension of the A2 and a provisional single carriageway section of future motorway A1, was opened in December 2008, to ease the heavy traffic in that town generated when the motorway reached it.

As of November 2011 construction of the stretch to the German border from Nowy Tomyśl is completed. The road was opened to public traffic on December 1. Toll plazas on this stretch of the highway will not be open until May 2012 so use of the western section of the A2 will be free of charge until then.[1]

Parādi man to ceļu, kur uz 100km bija 8 maksas posteņi...

Link to comment
Share on other sites

coldars

Uz Vācijas pusi neesmu braucis, bet esmu braucis caur Polijas pusi uz Ungāriju un arī uz Ukrainu caur Poliju. Tur nekādi autobāņi nav, bet jo tālāk no Lietuvas robežas, jo vairāk pilsētas. Man laikam paveicās, un nekādi lielie remonti uz ceļiem nebija. Bet jebkurā gadījumā, es varu ieteikt braukt pa nakti - mazāka satiksme, nebūs jāsēž sastrēgumos, pat ja remontēs kādās vietās ceļu. Turklāt caur pilsētām pa nakti var braukt uz 60km/h (50km/h vietā) un to pilsētu tur ir pietiekoši. Turklāt, vismaz man tik traki miegs nenāca, jo nepārtraukti sanāk raustīšanās pilsēta - ārpilsēta. Un ja ir iespēja izmantot autobāņus, tad iesaku.

Par tām cenām - it kā atradu šajā lapā: http://www.autostrada-a2.pl/en/tolls/prices

Pats domāju vasarā doties uz Vāciju, tad pats dabūšu izbaudīt poļu bāņus.

Link to comment
Share on other sites

Es arī jūlijā mīšu uz Angliju un atpakaļ, uz 2 ned. ar visu ģineni. Tālāk par LV ar auto neesmu braucis. Arī gribētos zināt par tiem maksas ceļiem, laikam jau ne tikai Polijā. Vācija vai kas tur vēl? Maršruts Rīga - Calais, Francija, UK vairs neinteresē, tu jau brālis sagaidīs.

Padalās pieredzē braucēji. Ja 15.07 9:50 Cailaisā jābūt uz prāmja, tad 13.07 vakarpusē jāizbrauc no Rīgas. Es domāju, ka viens novilkšu tās 24 h bez gulēšanas, ja arī nē, tad rezerves laiks sanāk ar visiem pitstopiem un citām lietiņām. Un vēl dzirdēju, ka caur Poliju labāk pa nakti mīt cauri.

Kā tur ir šoferīši?

Var jau laikam neizmantot maksas ceļus, vai tas ir izdevīgi?

 

1) braukt vienam 24h pie stūres, un ar ģimeni, maigākajā gadījumā ir vienkārši bezatbildīgi.

2) ja no Rīgas izbrauc vakarpusē, tad lielākā daļa Polijas iznāks šķersot pa dienu. Līdz Varšavai (ja brauc caur Varšavu) ir ir diezgan mierīgs, daudzie miesti sākas pēc tam.

Link to comment
Share on other sites

ja no Rīgas izbrauc vakarpusē, tad lielākā daļa Polijas iznāks šķersot pa dienu.

 

Brauks ar mašīnu nevis ar velosipēdu.

Link to comment
Share on other sites

Ir ok izbraukt no Rīgas ne ātrāk kā četros vai piecos :) Tad visa Polija pa nakti sanāk.

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Kad braucu uz Slovākijas kalniem slēpot - 5os no rīta izbrauc un ap 9 vakarā tur. Kopā 1150km ja vajadzētu vēl 1000 tajā pašā dienā nobraukt - nebūtu diez ko laimīgs.

Polijā hoteļi ir lēti un baro arī labi, nevis kā leiši vai lv.

Pa dienu 1TKm nobrauc, atpūšas paguļ un min tālāk. Var jau uz maiņām, bet nu ......ehh

Link to comment
Share on other sites

Ir ok izbraukt no Rīgas ne ātrāk kā četros vai piecos :) Tad visa Polija pa nakti sanāk.

Tāda jau tā doma ir, ap 6 vakarā izbrauk no Rīgas. Ātrāk laikam nesanāks. 5 h līdz Polijai ir 11 vakarā.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Vispār pirmo reizi braucu gabalu kurš ir garāks par 300 km. Uz turieni nominu bez gulēšanas, liels gribasspēks bija ātrāk tur nokļūt. Izbraucu no Jēkabpils raj, (pie Lietuvas rob.) 23:00 un galā pie prāmja biju ~1:00, tātad 26 h ceļā. Divas reizes gan miegs uznāca, no rīta pie Varšavas, bet tur ātri pārgāja, pēc tam ap 4 pēcpusdienā, tur sīkie palīdzēja ar spēlēm.

Atpakaļ ar izbraucu vakarā, pa dienu divas reizes likos nosnausties, jau bija pofig cik ilgi būs jābrauc. Polijā jaunie ceļi var mizot uz 130. Vācijā, tur paši ziniet, pats ātrāk par 140 km/h nelidoju! Forši ka ir samērā bieži atpūtas vietas ar galdiņiem un bezmaksas WC.

Par maksas ceļiem Polijā, 5 točkas pa 14 zlotiem (karti ņem, VISA), drīz būs vēl točkas klāt uz A2 uz reiz aiz Varšavas Beidzot caur Varšavu ir saucamais apvedceļš, pilsētu var izbaudīt tikai drusku sākumā.

Šitā caur Varšavu vietām izskatās:

post-1024-0-72323800-1349719836_thumb.jpg

post-1024-0-06905200-1349719873_thumb.jpg

Nu kaut kā tā.

Vēl kaut ko?

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Poļi malači, pareizi apgūst Eiropas naudu. Šitais vēl nekas, Vācijā tiltus būvē pāri autobāņiem ik pēc pāris kilometriem, lai stirnām un citiem meža zvēriem būtu ērtāk tikt pāri bānim.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kontrolē ar radariem un video novērošanas kamerām. Tev ar 130 km/h ir par maz?

Link to comment
Share on other sites

140-180 pa to bāni braucu, reizes 4-5 Poliju šķērsoju abos virzienos. Kāds teica, lai neiespringstu par ātrumu, arī vietējie līdz 200 kmh iespieda... Tāpēc arī jautāju, vai tur kādam vispār rūp ierobežot vieglos?

Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Paldies!

 

Ja jau ir 5 točkas un būs vēl, tad daudzuma ziņā nav jēgas viņas apbraukt pa mazajiem ceļiem - tikai laiku pazaudēs. Nesen braucu (ne pie stūres, naktī, gulēju) Polijas bānis ūbers. Tāpēc, ka svaigs, bet cerams, ka tāds arī paliks, ja jau prasa maksu par to.

 

BTW, Poļos var vilkt uz 140 km/h, ja dranduļetam ir perfektas riepas.

 

424px-Speedlimitsinpoland.png

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

@@Zuxters, minētie tuneļu jau tur pārsimt metrus, varbūt kāds km. Īsti jēgu no tiem arī neredzēju. Bet vēl arvien Varšava ir diezgan murgaina. Visas norādes LV/LT virzienā ir uz Belovostoku vai kā nu tur saucas tas miests. Vienā vietā Belovostoka bija gan taisni, gan pa kreisi. Pēdējā mirklī GPS iebļāvās lai rauj pa kreisi.

Link to comment
Share on other sites

Nez kāpēc man likās 130!

Radarus uz maksas ceļiem neievēroju, tikai pie točkām.

Policiju ar nesatiku. Ā, atpakaļ ceļā Varšavā bija, kur jau bānis beidzas, bet tas skaidrs piekdienas nakts. Labi ka pirms manis jau pārīti savāca. Varbūt arī paveicās, jo Polijā vajag pilnvaru ja mašīna uz cita vārda reģistrēta.

Ar benžu arī bija divas stresa situācijas. Atpakaļ ceļā Vācijā bāņus mainot (nakts) ne tur nogriezu un "vadātājs" piemetās, kruķijos un nevaru tikt atpakaļ uz pareizā. Benža beidzas, nobraucu no bāņa, sīkajos miestos, tanki vēl slēgti. Tomēr kaut kā tiku uz pareizā un stacija ar uz reiz patrāpījās.

Otrs Polijā, tur tie tanki ir samērā bieži, nav ko uztraukties. Bet atpakaļ ceļā jau labu gabalu pirms Varšavas pagaidām ir tikai ceļš palaists, cits nekas nav paspēts uzbūvēt. Tā nu atkal meklēju kur no bāņa nogriezt uz kādu miestu, atradu. Vispār tādiem gadījumiem biju rezerves kanniņu paņēmis, tikai azmirsu pie bračkas Anglijā. Ja jūti ka atliek benža mazāk kā vismaz 200 km, pirmajā jāpildās. Ja braukšu otreiz, jau prakse būs!

 

Varšava ir diezgan murgaina

Kaut kā izbraucu ļoti mierīgi, neskatoties ka TomToms ar 3-4 gadu vecām kartēm, uz jaunajiem ceļiem rāda ka brauc pa lauku.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Taisnība par tiem tankiem (to neesamību uz jaunajiem ceļiem, kas vēl nav uzbūvēti)! Lietuvā tas pats. Ja redzi, ka jauns ceļš būvprocesā un degviela so so, tad jāņem pirmais ko redzi.

 

Pašam tā bija pāris gadus atpakaļ. Beigās pie tanka kompis rādīja, ka palikuši 0 km ar esošo degvielu, oranžā gaisma jau vismaz 70 km bija degusi. Tad gan bija gandrīz pilnas bikses.

Link to comment
Share on other sites

minētie tuneļu jau tur pārsimt metrus

Ievēroju ka daudzās vietās sagatavoti gar malām karkasa konstrukcijasm gan jau uzbliezīs vēl.

Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Android lietotājiem iesaku Osmand+ offline vektor karšu navigāciju. (Balstās uz openstreetmap) Ap 2 Ls maksāja versija, kurā var lādēt cik kartes grib. Brīvajā ir ierobežojums uz, šķiet, 16 lejupielādēm. Šķiet, ka visbiežāk apdeitotākā karte. Rīgā navigācija ir nedaudz smieklīga, bet za to detalizācija ir līmenī + iespēja pašam voluntāri izlabot kļūdas.

 

Šis offtopiks tāpēc, ka šī varētu būt visprecīzākā karte Lietuvā, Polijā, kur ceļus remontē ar lielo burtu un izmaiņas ir katru nedēļu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Par degvielas izbeigšanos uz bāņa.... :) Vācijā bija beigusies degviela uz bāņa drauga izīrētajam VW busam. Degvielas dačiks nogļukoja/uzkārās uz 1/4. Pārsteigums pa rubli, nakts, tuvākais ciemats pēc 6km, skaidrās naudas kā tikai 30EUR...Nu neko, gājām klāt tam telefonam, kuri tur stāv ik pēc kaut kada km. Paceļ klausuli dāma, izstāstam bēdu, un pēc apmēram nepilnas pusstundas ierodas ADAC palīdzības auto ar 5 litru degvielas kanniņu. Tālāk šie dod rēķinu, uz kura norādīta summa - 150EUR :read::shok:. Saidras naudas nav...bet viņiem tas serviss ir tādā līmenī, ka var norēķināties ar karti, ko arī protams izdarījām. Šī bija bija dārgākā maksa par dīzeļdegvielas litru mūžā - 1L- 30EUR :D... Tā kā ,draugi, prātīgi ar to degvielas daudzumu bākā!

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Jā Nīderlandes un Vācijas teritorijā ja neesi autokluba biedrs, tad par palīdzības izsaukumu ir jāmaksā 150EUR. Man busam riepai ventīlis izbeidzās uz NL bāņa (zapaskai, pašai riepai uzmetās pumpa jau iepriekš). Degviela izbeidzās gan tikai kādus 100m pirms benzīntanka poļos, arī busam kompis rādīja, ka vēl kādu 100km varot nobraukt. :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...