Jump to content

Auto kā pirmā iemaksa vai Autosalons pērk auto


donis7
 Share

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zux

    8

  • androidz

    6

  • Jesus

    7

  • donis7

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man arī izskatās ka tev izdodas iegrābties ar servisiem. Vienam radiniekam RAV4 kārbai kaut kas nobruka, kādos 2 servisos prasīja ~1000Ls par remontu. Pēc tam aizbrauca uz vienu mazo servisu laukos, tur par 200ls to sataisīja.

 

Oficiālie dīlerservisi paši par sevi izceļas ar augstām izmaksām. Un vispār pa WESS un AMSERV neko īpaši labu neesmu dzirdējis. Var jau būt ka ir labi, personīgā pieredze nav bijusi.

 

Un otrkārt, ja iespējams, labāk sūti kādu vīrieti ar auto uz servisu. Ir dzirdēti daudz stāsti ka servisos sievietes pamatīgāk apkrāpj, diemžēl.

Link to comment
Share on other sites

Ja Polo par dārgu, ir arī VW Up. Kruīza kontrole pieejama kā papildaprīkojums.

Man ļoti patika salons - nebiju gaidījis, ka iekš mazauto tas var būt tik ērts un pat acij tīkams. Skatoties pēc ekspluatācijas izmaksām un vērtības krituma, VW ir visai laba izvēle.

Link to comment
Share on other sites

loshuliganos

Es iesaku Ford C-Max vai Focus, lēta un ērta lietošanā, laba vadāmība, normāls salons, CRDI dzinēji ļoti ekonomiski, dinamiski. Pēc gadiem, iespējams, būs arī lielāka atlikusī vērtība. Pats ar Cmax braucu sesto gadu, nobraukti 160k, bez bremžu klučiem (tos arī tikai 1x esmu mainījis), filtriem un viena aizmugurējā gultņa nekas nav mainīts un detaļas prieķš fokusiem arī maksā kapeikas. Oficiālajā servisā biju tikai uz pirmo apkopi, un tad pasūtīju viņus *irst. Pats nopērc eļļu, filtrus un aizdzen uz labu kreiso servisu lai nomaina pa piečuku.

Link to comment
Share on other sites

Fordus neskatījos - tiesa gan tikai dēļ tā, ka tēvam gadus atpakaļ bija darbā paņemta Fiestas - kā darba auto... Viņš teica, ka lielākas konservbundžas neesot redzējis - pēc gadiem kļuvušas par grabažām... bet vispār jau ik gadu ražotāji iet uz priekšu... un nez vai tās var salīdzināt ar Focus vai C-Max

P.S. Starp citu, neatceros, ka RAVam vispār būtu gultņus mainījusi... bet visu ko citu - gan!

Edited by donis7
Link to comment
Share on other sites

da nu vienkārši pirmkārt nepaveicās paņemt nenobrauktu auto(kaut arī par toyota pārsvarā labi izsakās) un otrkārt servisos jau laikam ar paskatoties ka esi sieviete kāš pa pilno(ir bijuši gadījumi ka veikalā ienāk sieviete painteresēties cik izmaksās gultis priekš kaut kāda reno,pastos saku ap 25 ls,skatos šai acis lielas paliek,es uzprasu kas par brīnumu,ši parāda tāmi no servisa kur sarēķinājuši ~250 ls kopa ar darbu,labi ka iebrauca painteresēties,aizsūtīju uz citu servi kur kopā ar darbu viss izmaksāja ap 30 ls)

Link to comment
Share on other sites

loshuliganos

Focus šasija ir gadiem pārbaudīta un uzlabota, domāju, ka jaunajiem viss ir o.k., paņēmu dēļ plašā salona (cmax) sēdpozīcijas, ekonomiskuma, un lētajām ekspuatācijas izmaksām, lēta apdrošināšana, nav riska kategrorijā, dizains arī o.k. Iesaku arī visiem vāģiem uzreiz uzlikt dubļusargus priekšā un aizmugurē lai nav pēc 5 gadiem sliekšņi, durvis un spārni jāpārkrāso, tās jaunās krāsas ar kurām vāģus krāso gan ir īstas ūdenskrāsas...

 

Njāāā... labi servisa cipari, man varbūt kopā ar visām apkopēm ~ 500 ls pa sešiem gadiem...

Link to comment
Share on other sites

No viena grāvja otrā. Kompaktklasses pilsētas mašīnu ātri nodzīsi pa Latvijas (bez)ceļiem. Vērtības krišanās, kasko, obligātās apkopes - tas sastādīs vairāk kā 1000Ls zaudējumu katru gadu. Ja ieguvums ir ērts un ar ekstrām nopakots auto, tad ok, bet ja tā ir kompakta lamata... wth?

Link to comment
Share on other sites

Iespraukšos

Par Renault Clio - Forget, man ir liela pieredze ar šamiem, gan 3 gadus veciem, gan vecākiem.

Renault Tālākpārdošanas cena ir ļoti zema, jo viņi kad sāk brukt, brūk labi, un detaļu cenas Renault nav draudzīgas.

No visa apskatītā skaties uz Nissan Juke, protams vari vēl paskatīties Jaunu Fabiju, viņas arī nav tik dārgas.

 

Jesus, es savu Fabiju pa LV ceļiem braucu gandrīz 5 gadus. Remonti 0, nomainītas tikai abas bremzes un viss, citi darbi kā tikai apkopes nav bijuši, un mašīnu es netaupu, diezgan esmu dragājis. Fabia iet kā puķīte. + sieva pat 4l/100km spēj izspiest braukājot uz 90.

Edited by unknovn
Link to comment
Share on other sites

Clio ir 2 modeļi,viens vecais un otrs Clio 3 jaunais.Manā saimniecībā ir Vw Polo un 3-ais Clio.Abiem pāri par 100000,abus jāju no 0 km.Nezinu par kādām detaļām runā,bet manā gadījumā vismaz pa ritošo nekādas atšķirības nejutu cenu ziņā.Vienkāršākais veids,kā pārliecināties paņem vienāda dzinēja un gada dažādu ražotāju auto un apskaties kaut vai e-parts.lv lūztošāko detaļu cenas.

Manā gadījumā Clio plīst retāk.Paziņu ģimenē arī ir Clio3 dīzelis,ir sajūsmā,patēriņš ap 4l.

Link to comment
Share on other sites

Kurš kaut ko ieminējās par Volkwagen UP!? Šodien braucu garām Spicei un ieskrēju salonā apskatīt... dabūju pat izbraukt... Protams, nevar salīdzināt ar RAV4, toties patēriņš :D vidējais esot ap 4,2l... Un gaita gana stabila, forša amortizācija - bedres nejūt, uzrāviena, protams, nav, bet ko var gribēt no 1.0l :D Lai gan priekš tāda motoriņa gana normāli - 75Zs. Respektīvi modifikācija HIGH UP + kondicionieris + vadītāja pakete (parkošanās sensori, kruīza kontrole, multifunkcionāls displejs) + sporta paka (vieglmetāla melni Triangle diski RJx16 + tonēti aizmugurējie stikli) ar reģistrāciju CSDD (t.sk. auto nodokli, kas gadā vien 22Ls, drošības komplektu (trijstūris, aptieka utt) sanāk ~8'600Ls. Un vēl auto ir tā START-STOP sistēma, kad brīvgaitā apstājoties atslēdzas dzinējs, izspiežot sajūgu, ieslēdzas.

Domāju riskēt... :D

P.S. Viņi piedāvāja Ravu ņemt kā pirmo iemaksu - prasīju, cik orientējoši sola, ka neko daudz jau droši vien ne, šie - protams, tas ir mūsu bizness! Ja nekļūdoties, vienu Ravu esot nesen vērtējuši ~5tk EUR, bet tas esot bijis 5-durvju modelis. Tā kā mēģināšu laikam tirgot pati... ja nesanāks, tad jādomā...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sodien redzēju uz ielas to VW UP,nu baigi jau nu maziņš,man būtu neomulīgi tādā mazā mašīnītē,lai gan mazauto man patīk,bet nu šis ir ļļļoti maziņš.Sieva brauc ar Skodu Fabiu,kas ir maziņa bet ne tik,un patēriņš ir 4litri,ja sēņo tad mazāk.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Par lietotu dīzeli - domāju, ka var arī iegrābties. Man par turbīnas tīrīšanu vien noplēsa 400ls, tad par sprauslām - sākotnēji teica, ka esot jāmaina - 400ls viena, kopā 4as gab., beigās varēja taisīt, bet kaut kādi neatceros 500-700Ls... tad ģeneratora remonts, degvielas filtrs, kas man te pirms laika bija - arī 165Ls laikam, par ikgadējām standarta eļļas, filtru maiņām nerunājot. Bremžu diski, abs trosīte (ko domājams pārrāva mainot riepas - vai nestādos priekšā kā - 110ls laikam bija, jo esot ar kaut kādu devēju kopā), bukses mainās kopā ar plauktu, amortizatori, tad nez kāpēc bremžu šļauka bija pušu... krāsošana nupat - spārns, kapots, bamperis - arī virs 200ls... es jau psiholoģiski nespēju vairs ar to mašīnu braukt To visu saliekot kopā + vēl degvielas patēriņš un zinot, ka tai mašīnai jau 7 gadi, drīz var būt vēl kas jāmaina... tas pats Kasko 280Ls/gadā, OCTA ~50-60Ls; Ceļa nodoklis gan bija normāls - kā vid.klases auto, jo pilna masa zem 1800kg

šo nebiju lasījis, kaut kāds ārprāts, pats braucu ar dīzeļ mašīnām 11, g.   nekad nav bijis problēmas ar turbīnām, augstspiediena sūkņiem, ar sprauslām arī nav bijis problēmu, degvielas filtru parasti mainu tad, kad motors sāk raustīties 

Link to comment
Share on other sites

Degvielas filtrs ir jàmaina ik pèc 30 štukàm nevis tad, kad sàk gìbt nost tà miskaste. Maksà tas kapeikas salìdzinot cik nobraucot to gabalu(30000km), tu pa zupu iztèrè.

Link to comment
Share on other sites

Man par turbīnas tīrīšanu vien noplēsa 400ls

 

Hmm, un Tev vēl nepiesolīja par 500Ls "pieliet" klāt mazliet kompresiju?! :yahoo: 

Par ģeneratora remontu 165Ls...

Laikam jau rezerves daļas no zelta...

 

Nekā personīga, bet tas nu ir par daudz!

No kā var noplēst, no tā arī plēš... 

Edited by Knaabis
Link to comment
Share on other sites

spainiss2, on 15 Feb 2013 - 15:45, said: filtrs ir jàmaina ik pèc 30 štukàm jā, tā ir, bet dabā parasti ir savādāk
protams savādāk,maina pirms ziemas.Kaut noripināti 50000 un vairāk.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cik tad tas UP jauns maksā?Vācijā jau lietotu var zem 3t eiro nopirkt.

 

Atvainojos,sajaucu ar vienu citu mazu perdeli vw fox.

Edited by aibo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...