Jump to content

Auto kā pirmā iemaksa vai Autosalons pērk auto


donis7
 Share

Recommended Posts

Sveiki,

 

vai kādam ir bijusi pieredze savu veco auto dodot kā pirmo iemaksu jauna auto iegādei vai piedāvāt dīlerim atpirkt savu auto? Respektīvi - cik % viņi parasti dod no tirgus vērtības (t.i. - ja ss.lv vidēji ~5'000Ls, cik dod autosalons/dīleris)?

 

Paldies!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zux

    8

  • androidz

    6

  • Jesus

    7

  • donis7

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Amazons

Jā autosaloni ņem pretī tādus auto par kuriem nešaubās ka realizēs vai arī būs pietiekoši laba 'varka'. 5000 latīgs autiņš vinnozīmīgi ietilpst šajā kategorijā. Par procentiem nemācēšu precīzi pateikt bet nu rēķini ka uz autiņu gribēs nopelnīt 300-500Ls un pat vairāk. tādas lietas arī skaties no cita skatu punkta - no dīlera puses. Cik tu gribētu nopelnīt par 'lamatu' kurā tu esi iegrūdis (iesaldējis) gandrīz 5as štukas? Pieņemot sūdīgāko scenāriju tās 5as štukas rūsēs pie sētas pusgadu.

Link to comment
Share on other sites

markei

Pārdod pats/pati pa tirgus vērtību un iegūto naudu novirzi pirmajai iemaksai vai de jebkam citam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

martinno

Iegūto naudu mēģināt multiplicēt (pavairot) kādā laimētavā (kazinčiks, automāti or whatever) līdz jaunā autiņa vērtībai!!!!

 

Kā saka - kas neriskē, tas nedzer šampi :mrgreen:

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

donis7
(labots)

Labs gan... :D bet 2005.g. pret 2012. Jāsāk taupīt :D 100-110km dienā nobraucu ~apm., līdz ar to degvielas patēriņš svarīgs, jo diezgan liela starpība. Tagad ēd ~7,1-7,2l/100km.

Skatos http://tcm.lv/files/Chevrolet/newaveo5dx.pdf - konkrētēk uz LT 1,2b 86hp 5MT 1GH48ET5D - 7512Ls un LT 1,3d 75hp 5MT 1GH48FO5H - 8728Ls. Rēķinu degvielas patēriņu abam, benzīns sanāk ~ 35,2Ls/mēn dārgāk, 3 gados - 1266Ls; 5 gados - 2112Ls. Garantiju jaunam dod 5 gadus vai 150tk km. Protams, skaita apkopes iekšā u.t.t., kas jāveic par savu naudu. Savukārt, komplektācija normāla - kruīza kontrole, kondicionieris (kas man primāri) - ir... tālāk vairāk eksterjērs...

Nav gan pagaidām pieredzes ar Chevrolet - tikai zinu, ka liek Eiropā un ar amerikāņiem salīdzināt nevarot... Iepriekš bija Ford Taurus, Mazda 323C un Rav4...

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

100 km diezgan daudz, ap 25000 gadā. Es mestu aci uz hujdaju i30 ar 1.6d

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

OffSide

Ja man būtu jāņem jauns - skatītos tagad kaut ko no Ford, Opel vai Dacia kas nāj jau ar rūpnīcas gāzi. Ar to mazo dīzeli tāpat neko baigi neietaupīsi-visi viņi tomēr normāli jaudu dod ārā pie samērā lieliem apgriezieniem.

Link to comment
Share on other sites

Sieva pagājušogad nopirka škodu fabiju 1.2 dīzeli 3cilindru motoru--padārgs aparāts bet ļoti ekanomisks,cik pats pabraukājos,patēriņš virs 4 litri nebija,pa šoseju 2.5-ripinot uz 80km/h.Ceļa nodoklis arī nav jāmaksā,jo co2 ir zem simts,esam Anglijā.Bet nu jā 1.2turbo benzīnam arī savi plusi. Cenas Latvijā http://www.skoda.lv/files/pdf/fabia.pdf

Link to comment
Share on other sites

Sanchus

Iesaku 1-2 g. lietotu Honda Jazz.

Tas nīkulis tērē mazāk un rentablitāte labāka kā Daewoo.

 

t.b. starpcitu, zināms, ka dabasgāzei tiks celta akcīze kā automobīļu degvielai, tādējādi 1 L d.b.g. cena pēc 6 mēnešiem būs ap 65 sant./L.

..no sērijas - viena tante teica.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

chronos

To dabasgāzes akcīzi nosaka Eiropas direktīvas, vai kādi nu tur citi papīri, mūsu bāleliņiem tur teikšana maza, lai neteiktu, ka nekāda. Pašlaik cik zinu notiek diskusijas utt. vai celt (kaut kā man smagas aizdomas, ka cels) un par cik celt. Vispār ja ir kāds reāli zinošs cilvēks par šo jautājumu, butu labi ja pakomentētu, galvenais jau to par cik taisās celt. pašam tagad doma likt gāzes iekārtu. Līdz pacelšanas momentam iekārtas izmaksas tāpat būšu atsitis, jo sanāk braukt dienā ap 120km un vairāk, bet tanī pat laikā gribētos zināt tālākās perspektīvas. Bet ja līdz kādām 60 kapeikām paceļ, tad ar nav tik traki, benzīns tāpat lētāks nepaliks - cenu svārstības 5 saņu robežās neskaitu par kritumu vai kāpumu.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Nē, neesmu nekur vēl sēdējusi - no sākuma jāpārdod :) - tagad tāpēc skatos, ko varētu paņemt vietā. Es tomēr laikam vēlētos jaunu ar garantiju

 

Par DACIA - jā, tās nav dārgas - skatījos, ka tur pat tādu SUV kaut kādu var nedārgi dabūt -> http://www.euroauto....ia%20DUSTER.pdf Tiesa, par šīm arī neko nezinu - neviens paziņa nav riskējis pirkt ne Chevrolet, ne Dacia :D

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

androidz

Viss ir jauki, uz zupas ekonomija var sanākt braucot ar blusu no salona. Bet to pašu var panākt nopērkot 2x lētāk, bet lietotu ar jau uzstādītu gāzes plīti, vai uzliekot pats. Galveinais trumpis ir tā 5 gadu (150K) garantija. Tad nu jautājums - uz ko attiecas garantija, vai tiešām uz visu visu, vai tomēr ir vērts pastudēt uz ko tieši attiecas garantija un kāda ir cilvēku pieredze ar garantija. Jo 30K gadā ir pietekoši daudz, lai laiku pa laikam tai mašīnītei šis tas tas lūstu. Ā un protams cik maksā KASKO salīdzīnājumā ar lietotu autosu, tas arī jārēķina izdevumos.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Par lietotu vienīgā bēda ir tā, ka es nezinu tā auto stāvokli - šim RAVam esmu mainījsi, šķiet, ka gandrīz visu iespējamo

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

androidz

Tāpēc arī jāskatās kas ir iekļauts garantijā. Jo ir visādi brīnumi dzirdēti par mašīnām no salona. Lūstot un gļukojot uz nebēdu. Vismaz man divi cilvēki ir stāstījuši par piedzīvojumiem ar tautasvāgeniem...

 

No citas puses rava ir saromentēta un var būt kādu laiku brauks bez investīcijām. Padomā arī par šo variantu.

Labots - androidz
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es te parēķināju, ja tu to Aveo 1,3d pa 8728 ņemtu ar piemaksu, ja salons paņem tavu RAV pa 4000. Tu labi ja 5 gados atpelnīsi, rupji rēķinot.

Varbūt labāk ikdienas skriešanai paņemt lietotu lētu dīzelīti?

Link to comment
Share on other sites

OffSide

Nu pēc RAV varētu būt grūti braukt ar ko zemāku. Ņemot vērā mūsu ceļu kvalitāti un visu jauno auto klīrensus - ātri vien kaut ko aplauzīsi apakšdaļā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es drīzāk pievienojos Androidz - nafig pārdot pārlasītu un kārtībā savestu auto. Pie tam no krosovera pārsēsties mazā "fļupikā" ... nu nez...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Par lietotu vienīgā bēda ir tā, ka es nezinu tā auto stāvokli - šim RAVam esmu mainījsi, šķiet, ka gandrīz visu iespējamo

 

vienam visu nomaini, saved auto kārtībā un tagad ņemsi citu vietā, ar ko pa servisiem izklaidēties?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Piekrītu vairumam - ja esošā ir jau salabota un iepazīta, tad mainīt tikai tā dēļ, ka Dacia sola mazāku patēriņu, ir dumji. Nu nebūs patēriņš tāds kādu sola ražotājs bukletiņā. Saprastu vēlmi no 2.5 litru benzīna pāriet uz dīzeli. Bet no 2.0 dīzeļa uz 1.3 dīzeli...

 

Jaunai salona mašīnai ir arī savi neizbēgamie maksājumi, kā obligātās apkopju izmaksas (jāskaidro pie tirgotāja), pirmreizējā reģistrācija (varbūt iekļauta cenā, nezinu), ceļa nodoklis, tos pašus numurus un tehn.apliec. jāsaņem. Sīkums, bet viss kopā savācas. Jaunai automašīnai KASKO apdrošināšana ir ap 10% no iegādes cenas pirmajos gados un tas nav maz.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Par to pārsēšanos no ravas uz blusu. Nu tas nav tik traģiski, ne jau visi ir tik prasīgi. Man nav problēmas visu laiku svičoties starp 9-5 un trešo dīzeļgolfu. Ka tik aizved tur kur vajag un atved atpakaļ.

 

Bet noteikti jānoskaidro ševroleta apkopju izmaksas (tās būs jāveic, lai nezaudētu garantiju), un to biežums, KASKO, ceļa nodoklis un obligāti, kas ir iekļauts tajā fantastiskajā 5-u gadu garantijā. Jo piem., ja apkope ir ik pēc 10K un maksā 100Ls, tad ja gadā nobrauc ap 30K, tie būs 300ls gadā - cipari paņemti no gaisa, tā ir tikai viela pārdomām...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

OffSide

fantastiskajā piecu gadu garantijā patiesībā ne sū*** tur neietilpst. Garantē piecus gadus to, ka motors tajā laikā neizkritīs. Piemēram, visai elektronikai ir tikai trīs gadu garantija. Salauzīsi kādu amartizatoru vai utt. - atkal nāksies maksāt no savas kabatas-jo neatiecas uz garantiju.

380.Garantijas_noteikumi_lat.pdf

Labots - OffSide
Link to comment
Share on other sites

paņemtu kādu no 2000.gada Audi A4 ar 1,9tdi motoru un būtu gan degvielas ekonomija, gan izskats, gan labas klases auto. arī pa servisiem nebūtu pārmērīgi jādzīvojas. vienīgais, ar ko tas atpaliktu no jaunajiem auto, būtu gada skaitlis, taču viss pārējais būtu labāks.

varbūt, pat 2000.gada A3 būtu vēl labāks, ja jau gribas mazu un ekonomisku. ir bijusi laime arī ar A3 1,9TDI pavizināties. dinamika, ekonomija, smukums, pat vietas salonā samērā daudz, ... viss patika.

Labots - uldiss
Link to comment
Share on other sites

androidz

Vai tiešām tas tā ir? Vai atkal viena tante teica? Kurai markai?

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Par lietotu dīzeli - domāju, ka var arī iegrābties. Man par turbīnas tīrīšanu vien noplēsa 400ls, tad par sprauslām - sākotnēji teica, ka esot jāmaina - 400ls viena, kopā 4as gab., beigās varēja taisīt, bet kaut kādi neatceros 500-700Ls... tad ģeneratora remonts, degvielas filtrs, kas man te pirms laika bija - arī 165Ls laikam, par ikgadējām standarta eļļas, filtru maiņām nerunājot. Bremžu diski, abs trosīte (ko domājams pārrāva mainot riepas - vai nestādos priekšā kā - 110ls laikam bija, jo esot ar kaut kādu devēju kopā), bukses mainās kopā ar plauktu, amortizatori, tad nez kāpēc bremžu šļauka bija pušu... krāsošana nupat - spārns, kapots, bamperis - arī virs 200ls... es jau psiholoģiski nespēju vairs ar to mašīnu braukt :D :D :D

To visu saliekot kopā + vēl degvielas patēriņš un zinot, ka tai mašīnai jau 7 gadi, drīz var būt vēl kas jāmaina... tas pats Kasko 280Ls/gadā, OCTA ~50-60Ls; Ceļa nodoklis gan bija normāls - kā vid.klases auto, jo pilna masa zem 1800kg

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

RAV4 jau tomēr ir SUVs ar tādam piemītošu detaļu dārdzību. Bet nedomāju, ka Dacijai mainīt līdzvērtīgas detaļas sanāktu daudz lētāk. Ja paša auto cena ir zema, tad tas uzreiz nenozīmē, ka detaļas būs lētas. Uz kaut ko jau ražotājam jāpelna!

Link to comment
Share on other sites

(labots)

sākumā Wess, tad AMSERV - jo tubīnu neviens cits neņēmās jaukt... tāpat tās sprauslas bija Amserv. Krāsošana, filtri, ģeneratora remonts, bremžu disku maiņa, ā - sajūgu vai kārbu (neatceros, tiešām) es arī mainīju pa kaut kādiem 570 vai 600Ls :D - to gan privātajā servisā, jo Amserv sauca 2x lielākus ciparus. Tos ikgadējos -privātajā... lai gan citkārt arī Amserv, piem., eļļas + filtra maiņa - 30Ls, pat lētāk sanāca kā pie tā privātā...

 

Man nedēļā aiziet ~ bāka braukšanai - jo citkārt aizbrauc jau kaut kur arī papildu, respektīvi ~200Ls mēnesī. Tā degvielas ekonomija būtu diezgan ievērojama.... Lai gan, zinot ceļu stāvokli, tādā mazā ir bišķi bail sēsties iekšā... piem., zinu, ka Peugeot 206 (kas mammai bija iepriekš) - gultņi jāmaina bija regulāri

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

OffSide

Ja braukā īsus gabalus tad no jauno dīzeļu sistēmas tīrīšanas neizbēgsi. Vecajiem dīzeļiem tur viss bija vienkārši-vajadzēja tikai pa laikam kārtīgi izgāzēt. Jaunajiem tur viss notiek principā elektroniski-ir jābrauc liels gabals-tad sāk tur sistēma lēnām attīrīties ar kvēpa filtra palīdzību.

Link to comment
Share on other sites

Tātad jāskatās uz benzīnu vai jāliek iekšā gāze... jo gan jau, ka jaunajam auto būs tas pats - un CIK maksās atkal tā tīrīšana!? :rus_roulette:

Link to comment
Share on other sites

androidz

Nu figfiņuzin, man kaut kā liekas, ka pirkt no salona, lai ietaupītu, tas nav reāli. Cita lieta ka principiāli gribas jaunu un gribas garantijas. Auto vērtības kritums vien ko nozīmē, pēc garantijas beigām Aveo maksās cik? 2K? Tukstots gadā vērtības kritums, respektīvi 100 ls mēnesī.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

tā vien šķiet, ka labas, izturīgas un lēti apkalpojamas mašīnas pēc 2000.gada pārstāja ražot. jāņem vecos audi dīzeļus, kamēr vēl ir. ja arī turbīnu kādreiz nāksies nomainīt, tas tāpat būs krietni lētāk, nekā jauno laiku lūžņus nemitīgi lāpīt un kreņķēties.

Labots - uldiss
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...