Jump to content

auto akumulatora lādētājs


edgars89
 Share

Recommended Posts

Gribu nopirkt auto akumulatora lādētāju. Ko jūs sakat par šiem lādētājiem:

 

Geminy 6 (Itālija) 15 Ls http://www.eurostore...roductID=105608

 

HB-1204 (laikam Polija) 10.08 Ls http://www.remlr.lv/ladetajs-hb-1204

 

Nevada 6 (Itālija) 19 Ls http://www.semicom.l...58136_1157.html

 

Itkā varētu paņemt CTEK ražojuma, taču baigi dārgi. http://www.salidzini...arch.php?q=ctek

 

 

Domāju ņemt Geminy 6, itkā ražo itāļu firma, kas arī ražo metināšanas instrumentus. Itkā nevajadzētu būt nekādai vainai.

 

Man vajag savam auto uzlādēt aķi, jo ziemā, kad bija tie trakie mīnusi, tā kā kādu mēnesi nebiju braukājis, nevarēju pielaist savu mašīnu. Apskatoties ar indikatoru, konstatēju, ka akumulators ir līdz pusei tukš.Tad es to akumulatoru ievilku mājās siltumā un tagad apskatoties ar indikatoru secinu, ka viņš ir pilnībā tukš (kā nekā kādi 3 mēneši pagājuši)

Domāju uzlādēt, taču negribās ne no viena aizņemties, domāju kādu lēto paņemt.

Labots - edgars89
Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins

Varbūt pārbaudi auto ģeneratora darbību?

Aķis jau tāpat vien neizlādējas (ja, protams, auto tiek lietots).

 

Varbūt aķis vienkārši nodzīvojis savu dzīvi un jāpērk jauns? Nemaksā jau nemaz tik dārgi, ja rēķina, ka gadus trīs/četrus var bez bēdu vizināties.

Link to comment
Share on other sites

edgars89
(labots)

manā gadījumā man noderētu akumulatora lādētājs, jo dažreiz mašīnu mēdzu atstāt uz pāris nedēļām. Gada laikā kādas 2 reizes tāda vajadzība rodas. Pirms tam iztiku ar iestumšanu, ja neleca :D

Labots - edgars89
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

(labots)

Ziemā aķis izlādējas straujāk, jo pie zemām temperatūrām tā kapacitāte (ietilpība) samazinās par saviem 15% vismaz. Tagad to aķi lādēt ir jēga, bet ne jau priekš ziemas. Priekš ziemas tas jādara vēlā rudenī, pirms ziemas. Un vēlams arī ziemas laikā. Tas, protams, ja aķis nav jau tagad mironis

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Stepselis

... Ko jūs sakat par šiem lādētājiem:....

 

Neviens no tiem īsti neder automašīnas akumulatora lādēšanai.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

manā gadījumā man noderētu akumulatora lādētājs, jo dažreiz mašīnu mēdzu atstāt uz pāris nedēļām. Gada laikā kādas 2 reizes tāda vajadzība rodas. Pirms tam iztiku ar iestumšanu, ja neleca :D

Ja Tev pa 2 ned. izlādejas aķis, tad:

1) nav kaut kas kārtībā ar auto - ir kaut kāds lieks patēriņš, neskaitot signalizāciju vai

2) aķis ir kirdik...

Link to comment
Share on other sites

edgars89
(labots)

ar auto un aķi bija viss kārtībā, tik nezinu kas ar aķi pēc šīs dziļās izlādes.

vispār jau regulāri mašīnu atstāju uz pāris nedēļām, respektīvi pazūdu uz 2 nedēļām, tad nedaudz pabraukājos (aizbraucu līdz veikalam), tad atkal pazūdu uz 2 nedēļām.

šoreiz vienkārši biju pazudis uz ilgāku laiku un vēl lielie mīnusi bija.

Akumulators bija normāls jā jau šitādus pigorus mācēja izturēt.

 

Vispār jau jautājums ir par tiem lētajiem akumulatoru lādētājiem.

Stepseli, īsti neder, ko tas nozīmē?

Labots - edgars89
Link to comment
Share on other sites

Geminy 6 aizdomīgi perfekti atgādina manu auto lādētāju.. Tikai mans ir melns un ražots ķīnā. Iesaku nepirkt. CTEK vispār izskatās ir ražojis kāds iphone lietotājs kas savu mūžu nav garāžā bijis.

Ja pirktu otru reizi noteikti pavisam noteikti pirktu auto lādētāju

1. kuram ir ampērmetrs lai var saprast kas notiek - lādējas vai kā ( no tām diodēm neko nevar īsti saprast )

2. Kuram var uzstādīt uzlādes strāvu vai vismaz ātrās lādēšanas funkciju. Tas ai kā ir vajadzīgs ja auto vajag pēc pāris stundām , bet Geminy 6 tipa lādētājs ar saviem 4A lādē 20h un pie tam nevar saprast - lādē vēl vai nē...

 

patiesībā vislabākā pieredze ir vecajiem prastajiem PSRS laika lādētājiem. Tagad visapkārt kautkādus sūdus ar mikreni iekšā tirgo.

Link to comment
Share on other sites

Didzis

Pilnīgi piekrītu zeds.Kārtīgamlādētājam jābūt ar ampērmetru un iespēju regulēt lādēšanas strāvu. Visi tie "digitalie" lādungi ir konkrēti sū**, jo neko no lādēšanas procesa nevar saprast. Nu jā,lai lādētu ar regulējamu lādungu, ir kautkas jasaprot no ampēriem, voltiem un ampērstundām, bet mūsdienu autobraucējam jau ir problēmas ieliet logu mazgājamo šķidrumu,kur nu saprast skābes akumulatora "kosmiskās" tehnoloģijas :sarkasms: .Tapēc jau ķīnieši ražo lētos lādungus ar pāris lampiņām, jo nav jau jēgas ampērmetru likt-neviens tāpat no tiem ampēriem neko nesaprot.

edgars89, kas tas Tev par superindikātoru,ka var notikt,ka akumulators līdz pusei tukšs?

Link to comment
Share on other sites

Ja pa pāris nedēļām reizi tik līdz bodei aizbrauc, tad nav brīnums, ka aķis čau - ar to nepietiek, lai tas uzlādētos. Pērc vien jaunu tagad.

CTEK tiešām ir priekš lietotāja parastā, lai nav jādomā, kas un kā, cik man tur ampēri, nu nav visi tik gudri. Pie tam CTEK šinī gadījumā līdzētu, jo tiem ir aķa uzturēšanas režīms, tas ir pilnīig automātisks. Atstāj to auto, atstāj arī lādētāju klāt (ja ir sava garāža :) , vai vismaz sava sēta), un miers. Vecais padomju ar ampērmetru to nenodrošinās, ja nu vienīgi lietotājs nav tik advancēts, ka uztaisīs režīmu ar minimālu lādēšanu, lai nodrošina signalizāciju un tml. Parasti tāds nebija standartā.

Link to comment
Share on other sites

mnja , šajā forumā duraki vienkārši ņem uz masu...

auto akumulatora lādētāju taisīt no PC barošanas bloka var tikai programmētāji...

Link to comment
Share on other sites

mafijs

Kā jau aukstāk tika rakstīts - šie lādētāji neder ne sprāgušam kaķim !

@ju - CTEK tiešām ir priekš lietotāja parastā, lai nav jādomā, kas un kā, cik man tur ampēri, nu nav visi tik gudri*

Lāabrīt kungs ! - Uzlādes strāva: 3,6 A maks. Cik ilgi lādēsi 90 Ah akumulatoru?

trīs diennaktis? :D

Piekrītu tiem, kas saka ka vajag lādētāju ar Ampērmetru un Voltmeru. Lai redz kas notiek lādēšanas laikā.

Uzlādes strāva skābes akumulatoriem ir paredzēta 1/10 no akumumulatora ietilpības Ah. Vecākiem var samazināt.

Bet ne jau max 3,6 A :D tas der 30 Ah akumulatoram. Nez kuram auto tāds ir?

Link to comment
Share on other sites

Pilnīgi piekrītu zeds.Kārtīgamlādētājam jābūt ar ampērmetru un iespēju regulēt lādēšanas strāvu. Visi tie "digitalie" lādungi ir konkrēti sū**, jo neko no lādēšanas procesa nevar saprast.

 

Didzis, šoreiz gan nepiekritīšu, Tu dzīvo vakardienā.

Pašam ir CTEK lādētājs un teikšu, ka var mierīgi iztikt bez visādām regulēšanām.

Link to comment
Share on other sites

Autoram labs būtu 0,1A lādētājs.

Programmētāji netaisa lādētājus. Bet uztaisīt ir iespējams, gluži labu, kāpēc ne. Visas galvenās detaļas tur ir.

Vajadzētu:

1)iespēju uzslēgt vajadzīgo strāvu ("digitāli"), varbūt tikai vienreiz konkrētajam akumulatoram (tomēr ātrā lādēšana arī var noderēt)

2)tad lādētāja darbs būtu šo strāvu stabilizēt 3)indikatoru (diodi), kas rāda, ka strāva tāda ir.

Muļķīgi ir blenzt ampērmetrā un regulēt, lai ir 1/10 no Ah.

Muļķīgi ir pirkt lādētāju, kādu vispār nevajadzētu ražot... Bet nu kaut kas jau jāpērk...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...