Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Javeris

Nez kāpēc tie, kam nav paveicies, vienmēr skauž tie, kuriem ir paveicies un tad viņi saka, ka tāpat jau katram reiz nepaveiksies... Varētu piekrist, ja par nepaveikšanos uzskata arī beigas zārkā! :D

Link to comment
Share on other sites

Kur izrāvi ka kādam skauž???

 

Laikam programmētāja domāšana - ja nav "1" , tad ir "0"

"1" - neskauž

"0" - skauž

jeb otrādi pēc vēlēšanās.

 

Man nekas neskauž, mans auto izmaksās / komfortā / uzvedībā uz ceļa apmierina pilnībā.

Par velti nekas nav. Vēlies lielāku komfortu - maksā .

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tas, ka uz ceļu kāds pārvietojas ar dārgu džipu, nenozīmē, ka viņam ir paveicies. Varbūt viņš kredītu krapi sagrabina un dzīvo pie mamas 2-istabas dzīvoklī, un tā reize uz ceļa, kad tu viņu redzēji, bija vienīgā šajā mēnesī, kad varēja atlicināt naudiņu benzīnam.

Labots - Mežavecis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Jauniem auto pircējiem der zināt,ka degvielas cenas aug kā sēnes lietū,šodien ir lats pēc 6mēn. 1.50ls litrā.Un tad visi prognazētie tēriņi vējā...šodien Belfāstā lēju dīzeli pa 1.49.9 angļu mārciņas litrā,normāli ne?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Neveiksmīgs piemērs. Tur Indijā braukšana bez avārijām ir izdzīvošanas jautājums, jo nepastāv apdrošināšana un izraisot negadījumu jāņem kājas pār pleciem, pretējā gadījumā satrakojies pūlis vienkārši nositīs izraisītāju.

Tur arī vīri prot nobraukt 20 gadus bez avārijām...

Link to comment
Share on other sites

Un vēl - esmu daudz spēlējis auto simulācijas spēles! Nāk smiekli? Jā, vairumam par to nāk smiekli... Bet tici man, modernajās auto simulācijas spēlēs ir lieliski simulēta gan fizika, gan gabarīti un atšķirībā no dzīves, tur vari droši "iemēģināt" dažādas robežas braukšanas ātrumos un "avārijas". Dzīvē tikai viss ir smalkāk un dinamiskāk jājūt.

 

silts ieteikums - iesākumā nopērc kaut ko 1-2 mēnešalgu apmērā un palieto rīgas ielās regulāri darbadienas vidū vismaz pusgada garumā simulator

jo citādāk tev līdzīgu tirliņu dēļ ir nostabilizējusies pārliecība, ka pie apliecības izsniegšanas obligāti jāievieš psihiatra atļauja līdzīgi kā pie ieroča nēsāšanas auswaisa

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Man gandrīz gadā reiz jāmaina eļļa ar filtriem dēļ palielā nobraukuma. Tas nav remonts? Izpūtēja metināšana arī piederēs pie lietas, ritošās daļas labošana utt, kas izpalika mašīnu reizi mēnesī izvelkot uz ceļa.

Gadā reizi dēļ palielā nobraukuma? Cik liels nobraukums tev ir?

 

Man gadā 2x eļļas maiņa, nobraucu virs 30k gadā (S80, D5). Es labāk mainu regulāri ar mazāk intervāliem (15k), nekā stiepju līdz 30k. Nav mums te Vācu kvalitāte.

Vēl jau pie izmaksām jāpieskaita labas riepas reizi kādos 2-3 gados.

Link to comment
Share on other sites

Man gandrīz gadā reiz jāmaina eļļa ar filtriem dēļ palielā nobraukuma. Tas nav remonts? Izpūtēja metināšana arī piederēs pie lietas, ritošās daļas labošana utt, kas izpalika mašīnu reizi mēnesī izvelkot uz ceļa.

 

Vispār eļļa jāmaina vismaz reizi gadā VAI pēc 30 000km (ko neiesaka neviens normāls serviss, bet gan ~15k). Un es mainu vismaz 2 reizes gadā.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

silts ieteikums - iesākumā nopērc kaut ko 1-2 mēnešalgu apmērā un palieto rīgas ielās regulāri darbadienas vidū vismaz pusgada garumā simulator

jo citādāk tev līdzīgu tirliņu dēļ ir nostabilizējusies pārliecība, ka pie apliecības izsniegšanas obligāti jāievieš psihiatra atļauja līdzīgi kā pie ieroča nēsāšanas auswaisa

 

Tu laikam esi mazliet debīls? Nesaprati nemaz, par ko bija runa! Runa bija to kā sajust automašīnas gabarītus un uzvedību un šajā ziņā iesākumam nedaudz palīdz simulācijas spēles, vismaz iepazīt dažas pamatīpatnības mašīnas fizikālajā uzvedībā, braucot uz ceļa, un vispār saprast, kas ir auto braukšana.

 

Jauniem auto pircējiem der zināt,ka degvielas cenas aug kā sēnes lietū,šodien ir lats pēc 6mēn. 1.50ls litrā.Un tad visi prognazētie tēriņi vējā...šodien Belfāstā lēju dīzeli pa 1.49.9 angļu mārciņas litrā,normāli ne?

 

Tas jā, bet tur mēs neko nevaram ietekmēt. Žīdi kasās ar persiešiem, ja viņi sāks kasīties arī ar arābiem, tad naftas cenas uzkāps vēl vairāk. Ikdienas lietotājam nākas vienkārši sabalansēt savus tēriņus un samazināt braukšanu, jo īsti alternatīvas nav! Sabiedriskā transporta biļešu cenas arī kāpj, starp citu. Bet velosipēds Latvijā vairumā transporta vajadzību nespēj aizvietot auto diemžēl un pamatā tikai dēļ infrastruktūras velobraucējiem neesamības (viens veloceliņš aprobežotā maršrutā lietas būtību nemaina, jo auto tiek piedāvātas faktiski VISAS ielas pilsētās un šosejas ārpus tām). Piebezdētajos (un citādi piesmirdinātajos), pievemtajos, piestāstitajos un piemīztajos sabiedriskā transporta līdzekļos arī ar laiku cilvēkam noriebjas braukt...

Tā, ka nāksies vien prasīt algas pielikumu benžai. :)

 

Neveiksmīgs piemērs. Tur Indijā braukšana bez avārijām ir izdzīvošanas jautājums, jo nepastāv apdrošināšana un izraisot negadījumu jāņem kājas pār pleciem, pretējā gadījumā satrakojies pūlis vienkārši nositīs izraisītāju.

 

Lai tā būtu, bet ja tur tiešām ir cilvēki, kas var 20 gadus nobraukt bez avārijām tajā ārprātīgajā satiksmē, tad tas vismaz liecina par vienu - ir iespējams braukt arī bez avārijām (vismaz ne paša izraisītām).

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es tā parēķināju, ka nobraucu ap 15k gadā. Laikam jau citiem sanāk stripri vairāk un tas skaitās normāls nobraukums.

Gadā reizi dēļ palielā nobraukuma? Cik liels nobraukums tev ir?

Link to comment
Share on other sites

Transporta vajadzībām veloceliņi nav diezko lietojami. Lai kaut kur aizbrauktu, labāk braukt pa brauktuvi.

Saprotu, ka ar velo nav ērti braukt lietū, sniegā un ļoti garus gabalus, bet veloceliņi nav labs arguments.

 

Braucot pa veloceliņu ir jāstājas pie katras ielas, kuru tas šķērso (arī ja paralēlā iela ir galvenais ceļš).

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Transporta vajadzībām veloceliņi nav diezko lietojami.

 

Iespējams, Latvijā tie nav uzbūvēti tādi, kādiem tiem būtu jābūt (lietojamiem), bet principā tie ir lietojami un jābūt lietojamiem velotransporta vajadzībām.

 

Lai kaut kur aizbrauktu, labāk braukt pa brauktuvi.

Saprotu, ka ar velo nav ērti braukt lietū, sniegā un ļoti garus gabalus, bet veloceliņi nav labs arguments.

 

Pa brauktuvi braukt ir diezgan pašnāvnieciski. Katru gadu Latvijā tiek notriekti vairāki velobraucēji, kas izmantojot savas tiesības pēc CSN braukuši pa brauktuvi. Pie vainas bieži ir dzērājšoferi. Iznākums velobraucējiem mēdz būt arī letāls (ments tak notrieca kaut kur Latgalē vienu velobraucēju, kurš nomira, Rīgā arī dzērājs notrieca tēvu un dēlu uz velosipēdiem - tēvs neizdzīvoja). Tas ir tomēr ir pietiekoši liels risks - braukt ar velosipēdu pa brauktuvi katru dienu.

 

Braucot pa veloceliņu ir jāstājas pie katras ielas, kuru tas šķērso (arī ja paralēlā iela ir galvenais ceļš).

 

Pa gājēju un veloceliņiem, kas šķērso brauktuvi faktiski, pārliecinoties par satiksmes drošību, lēnā gaitā var braukt pāri (aptuveni gājēja ātrumā).

Link to comment
Share on other sites

Vispār eļļa jāmaina vismaz reizi gadā VAI pēc 30 000km (ko neiesaka neviens normāls serviss, bet gan ~15k). Un es mainu vismaz 2 reizes gadā.

 

Lai nebūtu dezinformācija jaunizceptajam braucējam - eļļa jāmaina pēc ražotāja noteiktā intervāla. Vai reizi gadā. ja šo intervālu nesasniedz.

Visas citas pasakas ir jāignorē, kā piemēram - ielēju sintētiku un nu varu mainīt retāk. Blēņas!

Citiem auto ir paneī indikators, kas parāda ka ir pienācis laiks mainīt eļļu. Tas to intervālu aprēķina no patērētās degvielas daudzuma, motora temperatūras, apgriezieniem un vēl citiem parametriem.

Link to comment
Share on other sites

Pa gājēju un veloceliņiem, kas šķērso brauktuvi faktiski, pārliecinoties par satiksmes drošību, lēnā gaitā var braukt pāri (aptuveni gājēja ātrumā).

 

Tajā pašā vietā braucot pa brauktuvi var nebremzēt. Ja tādu krustojumu ir daudz, ir starpība.

Link to comment
Share on other sites

Mja - pēc taviem tekstiem spriežot - tev auto nedrīkst dot !

Mācās braukt ar simulatoru la iizjustu auto fiziku un gabarītus ....

nja ... it kā samācīsies uz simulatora visu, pēc tā (simulatora) domām ideāli, bet dzīvē viss ir savādāk ... kuru vainosi ? sevi vai simulatoru?

Reālā situācijā uz eļa ir bedres, slideni posmi ar smiltīm uz asfalta un vēl neskaitāmas situācijas.

Gabar'ti arī reālām mašinām katrai ir savādāki.

Link to comment
Share on other sites

Mja - pēc taviem tekstiem spriežot - tev auto nedrīkst dot !

Mācās braukt ar simulatoru la iizjustu auto fiziku un gabarītus ....

nja ... it kā samācīsies uz simulatora visu, pēc tā (simulatora) domām ideāli, bet dzīvē viss ir savādāk ... kuru vainosi ? sevi vai simulatoru?

Reālā situācijā uz eļa ir bedres, slideni posmi ar smiltīm uz asfalta un vēl neskaitāmas situācijas.

Gabar'ti arī reālām mašinām katrai ir savādāki.

 

 

Kad dzīvē radīsies avārijas situācija, nospiedīs pauzi vai restart :)

Labots - wxy
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Mja - pēc taviem tekstiem spriežot - tev auto nedrīkst dot !

Mācās braukt ar simulatoru la iizjustu auto fiziku un gabarītus ....

nja ... it kā samācīsies uz simulatora visu, pēc tā (simulatora) domām ideāli, bet dzīvē viss ir savādāk ... kuru vainosi ? sevi vai simulatoru?

Reālā situācijā uz eļa ir bedres, slideni posmi ar smiltīm uz asfalta un vēl neskaitāmas situācijas.

Gabar'ti arī reālām mašinām katrai ir savādāki.

 

Es nevienu brīdi neesmu apgalvojis, ka simulators spētu aizvietot vadīšanas apmācību, nekad un nekādā gadījumā (pat tam specializētie simulatori), bet palīdzēt gan varētu, taču tas absolūtiem iesācējiem varētu sākotnēji palīdzēt:

Simulators -> Teorija -> Instruktāža reālā mašīnā instruktora vadībā -> Eksāmens -> Satiksme uz ceļa ar kādu pieredzējušu vadītāju kā pasažieri -> Satiksme uz ceļa vienam pašam

 

Interesanti, "gudrīši", ja simulators būtu tāds "sūds", tad kāpēc piloti apgūst iemaņas uz aviosimulatora???

Link to comment
Share on other sites

versatile

nu bļāaaa... autoram auto dot nedrīkst. Par to naudu labāk kompi jaunu lai nopērk.

 

Pašam būs tūlīt procesā autoskola, ir doma pēc tiesību nolikšanas no attiecīgās algas nopirkt 400-500ls lamatu vienai vasarai (uz darbu jābraukā nebūtu, tik vien cik kkkur apkārt, pie dabas uz laukiem dažas reizes) un nojāt līdz tolmetam. Un tad uz nākamo sezonu var skatīties labāku, ērtāku, smukāku un uzticamāku vāgenu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

nu bļāaaa... autoram auto dot nedrīkst. Par to naudu labāk kompi jaunu lai nopērk.

 

Pašam būs tūlīt procesā autoskola, ir doma pēc tiesību nolikšanas no attiecīgās algas nopirkt 400-500ls lamatu vienai vasarai (uz darbu jābraukā nebūtu, tik vien cik kkkur apkārt, pie dabas uz laukiem dažas reizes) un nojāt līdz tolmetam. Un tad uz nākamo sezonu var skatīties labāku, ērtāku, smukāku un uzticamāku vāgenu.

 

Drīkst drīkst, kā jau teicu, esmu braukājis dzīvē, vedis pat bērnus un bez neviena incidenta! ;)

Pa 400-500Ls tev sanāks vienīgi 80to gadu vāģis, žigulis, piemēram.

Link to comment
Share on other sites

versatile

kāpēc piloti apgūst iemaņas uz aviosimulatora???

 

Parādi man vienu aviosimulatoru, uz kura piloti apgūst iemaņas, kas izskatās pēc taburetes pie PC kastes ar klaviatūru un mahimas (un pat ja momo, tas neko nemaina) datorstūri.

 

Aviosimulatori, kurus izmanto apmācībām, cik redzēti, ir 1:1 kabīnes kopija, kas pie kam vēl kustās, kratās un tā tālāk.

 

Par incidentiem - redzi, tas ja paveicies, nav ar to ko lepoties. Svarīgi ir, ko darīsi, kad būs strresa situācija, kur lēmums jāpieņem sekundes desmitdaļas laikā, nedomājot. Pauzes nav.

 

 

rekur, 600ls vāģis vienai vasarai, piemēram... http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/laguna/bfhil.html

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Labi, neviens nav piedzimis ar stūri rokās. Bet ir cilvēki kas sēstas pie stūres un aizbrauc. Normāli aizbrauc.

Ir cilvēki, kuri it kā brauc, bet no tiem uz ceļa labāk pa gabalu.

Gan vieniem gan otriem tiesības ir, eksāmeni nolikti.

Otrajiem nekādi simulatori nepalīdzēs, tāpat nepalīdzēs arī braukšnas itkā pieredze. Tie joprojām nejutīs gabarītus, nespēs loģiski domāt un paredzēt citu darbības uz ceļa.

Link to comment
Share on other sites

Es fiģeju! Pilnīgi nopietni tiek apspriesti simulatori, lai iegūtu braukšanas iemaņas... 3.14zdec vienkārši. Šņabi ar var iemācīties dzert noskatoties 50 reizes "Nacionālo medību īpatnības" pirmo daļu!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pa brauktuvi braukt ir diezgan pašnāvnieciski. Katru gadu Latvijā tiek notriekti vairāki velobraucēji, kas izmantojot savas tiesības pēc CSN braukuši pa brauktuvi. Pie vainas bieži ir dzērājšoferi. Iznākums velobraucējiem mēdz būt arī letāls (ments tak notrieca kaut kur Latgalē vienu velobraucēju, kurš nomira, Rīgā arī dzērājs notrieca tēvu un dēlu uz velosipēdiem - tēvs neizdzīvoja). Tas ir tomēr ir pietiekoši liels risks - braukt ar velosipēdu pa brauktuvi katru dienu.

Cik iet bojā ar velo, un cik ar auto?! (2010. gadā ar auto 122, ar velo 17)

 

Bet autors smags gadījums, tā vietā lai aizetu kaut ko sākumam nopirktu, kaut vai otro golfu tīri auto iepazīšanai, lai pēc tam nav jādomā, ka zemē nomesta nauda, pietaisījis te nez cik lapas nez cik dienu garumā.

Link to comment
Share on other sites

ar auto ''simulatoriem'' nekādus gabarītus nevar izjust skatoties tajā 24' monitorā, tak ņem kkādu golfu zem 1000ls, nobraukā līdz rudenim un pārdod, un tad jau zināsi labāk ko ņemt, pirmais auto par 3000 ir neprāts

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Tāds idiots :D

 

Argumentē.

 

Labi, neviens nav piedzimis ar stūri rokās. Bet ir cilvēki kas sēstas pie stūres un aizbrauc. Normāli aizbrauc.

Ir cilvēki, kuri it kā brauc, bet no tiem uz ceļa labāk pa gabalu.

Gan vieniem gan otriem tiesības ir, eksāmeni nolikti.

Otrajiem nekādi simulatori nepalīdzēs, tāpat nepalīdzēs arī braukšnas itkā pieredze. Tie joprojām nejutīs gabarītus, nespēs loģiski domāt un paredzēt citu darbības uz ceļa.

 

Šī ir nopietna tēma. Otrajiem nepieciešama kārtīga mācībprogramma ar instruktoru. Instruktoram jābūt tādam, kas spēj iemācīt, nevis tikai bļaustīties un lamāties.

 

Takš negrib viņš auto, viņam parunāties nav ar ko!

 

Jau teicu, ka gribu auto, bet parunāties, precīzāk, padiskutēt, arī nav ne vainas, jo katrs viedoklis ir kā banāns - ja tas ir svaigs un garšīgs, tu to apēd, ja tas ir nedaudz apbrūnējis, tas joprojām ir derīgs, tu to apēd, zinot, ko ēd, bet ja tas ir sapuvis un smirdīgs, tu to izsvied laukā, bet tu vismaz zini, kāds banāns (viedoklis) ir neēdams (nelietojams).

Link to comment
Share on other sites

Takš negrib viņš auto, viņam parunāties nav ar ko!

 

Ko es jau mineju 4. lapas ieprieks. Ka auto sim cilvekam ir tikkai sapnis. Ja noliek visus auto pat neesot tos apskatijies vai vispar pabraucis tad viss ir skaidrs. Lai tak ar savu simulatoru macas braukt varu dazus ieteikt. Need for Speed, ka begt no mentiem vai GTA serija tevi apmacis ka izvairities no gajejiem. Macies, lai veicas!

 

Ja gribetu auto sen jau butu 100x auto dzivee apskatijis un pameginajis nevis tuksi runajis par lietam ko pats nekad nav izjutis.

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Argumentē

 

Lepojies ar nobrauktiem 300km bez nevienas avārijas :D

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Takš negrib viņš auto, viņam parunāties nav ar ko!

 

Ko es jau mineju 4. lapas ieprieks. Ka auto sim cilvekam ir tikkai sapnis. Ja noliek visus auto pat neesot tos apskatijies vai vispar pabraucis tad viss ir skaidrs. Lai tak ar savu simulatoru macas braukt varu dazus ieteikt. Need for Speed, ka begt no mentiem vai GTA serija tevi apmacis ka izvairities no gajejiem. Macies, lai veicas!

 

Ja gribetu auto sen jau butu 100x auto dzivee apskatijis un pameginajis nevis tuksi runajis par lietam ko pats nekad nav izjutis.

 

Zini vecīt, diskutēt forumā paņem daudz reiz mazāk laika un naudas, mēģinot noskaidrot dažādas lietas, nekā braukt pie auto īpašniekiem un stundām testēt auto.

 

Es gribēju tikt skaidrībā ar modeli sākumā, tagad saprotu, ka nav jēgas, jātiek skaidrībā ar izmaksām un budžetu...

 

Lepojies ar nobrauktiem 300km bez nevienas avārijas :D

 

Bez neviena incidenta un bez tiesībām, bet ar braukšanas mācību atļauju tikai (blakus sēdēja pieredzējis vadītājs). Ā un laika apstākļi toreiz uznāca stipri nelabvēlīgi - tumsa, vējš un lietus, redzamība ierobežota.

 

ar auto ''simulatoriem'' nekādus gabarītus nevar izjust skatoties tajā 24' monitorā, tak ņem kkādu golfu zem 1000ls, nobraukā līdz rudenim un pārdod, un tad jau zināsi labāk ko ņemt, pirmais auto par 3000 ir neprāts

 

Tieši tā, jānopērk Iž vai Zaporožec un jāpirž taisni un Čangaliju!

Link to comment
Share on other sites

Jau teicu, ka gribu auto, bet parunāties, precīzāk, padiskutēt, arī nav ne vainas, jo katrs viedoklis ir kā banāns - ja tas ir svaigs un garšīgs, tu to apēd, ja tas ir nedaudz apbrūnējis, tas joprojām ir derīgs, tu to apēd, zinot, ko ēd, bet ja tas ir sapuvis un smirdīgs, tu to izsvied laukā, bet tu vismaz zini, kāds banāns (viedoklis) ir neēdams (nelietojams).

Aij takš liecies mierā, viss ko tev vajag jau tika pateikts pirmajās divās lapās:

- opel astra

- atstāj naudu remontiem

- lietots auto - loterija

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Aij takš liecies mierā, viss ko tev vajag jau tika pateikts pirmajās divās lapās:

- opel astra

- atstāj naudu remontiem

- lietots auto - loterija

 

Kā tu izskaidrosi to, ka paziņas zem 2000Ls no Vācijas dabūja lietotu Audi B4 (1996. vai 1994. gads - nezinu) un pagaidām, izņemot eļļas maiņas un citas lietas, kas būs katram auto, nekādi remonti nav bijuši nepieciešami (vairāk kā gadu jau)?

Link to comment
Share on other sites

Cik vispār esi nobraucis? Mēnesi? Divus ? Tikai ar mācību auto ?

Šo būtu derīgi atbildēt.

Un ja cilvēks nevar izdomāt, ar ko grib braukt, tad bieži vien ietekmējas no instruktora auto un nopērk sev tādu pašu vai zina atskaites punktus, ko grib savādāk. Vai tev patika auto, ar kuru mēnešiem ilgi intensīvi vizinājies? Vai arī neesi vēl braucis pilsētā ar instruktoru blakus?

Link to comment
Share on other sites

Kā tu izskaidrosi to, ka paziņas zem 2000Ls no Vācijas dabūja lietotu Audi B4 (1996. vai 1994. gads - nezinu) un pagaidām, izņemot eļļas maiņas un citas lietas, kas būs katram auto, nekādi remonti nav bijuši nepieciešami (vairāk kā gadu jau)?

 

 

[media]

[/media]\ Labots - Sky_High
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kā tu izskaidrosi to, ka paziņas zem 2000Ls no Vācijas dabūja lietotu Audi B4 (1996. vai 1994. gads - nezinu) un pagaidām, izņemot eļļas maiņas un citas lietas, kas būs katram auto, nekādi remonti nav bijuši nepieciešami (vairāk kā gadu jau)?

 

Jaa tikkai aizmirsi piebilst cik izmaksaja registracija un atvesana uz lv :D Pacuksteshu registracija kadi 400ls + un atvesana tik pat.

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Jaa tikkai aizmirsi piebilst cik izmaksaja registracija un atvesana uz lv :D Pacuksteshu registracija kadi 400ls + un atvesana tik pat.

 

Nezinu, bet zinu, ka viņiem naudas nebija, tik vien kā tie 2000Ls autiņam!

Link to comment
Share on other sites

tak būtu aizbraucis uz plačiem Maskavas ielā 418, 450 un 465 un uzreiz "izkristalizētos" ņemamie varianti. paskatītos astras, fokusus, golfus, saprastu, kurā patīkami sēdēt, kurš izskatās pēc sū u.t.t. savādāk forumā sēžot izdomāsi ,ka tā īstā un vienīgā būs, piemēram, astra, bet aizbraucot paskatīt viņu dzīvē sapratīsi, ka nav priekš tevis un visa "analīze" būs jātaisa no jauna :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...