Jump to content

Recommended Posts

Muļķības runājiet cilvēki... kāda problēma pašam līdz Vācijai aizbraukt?

 

Nu es izdarīju tā, ka ņēmu no pietiekami liela kantora vācijā, Sazvanījos, izprašņāju visu (zinu vāceni), palūdzu atsūtīt labākas kavlaitātes bildes un visu viņiem zināmo defektu uzskaitījumu, tad sarunāju treileri. Lētāk kā pašam dzīties uz "nezinkurieni". Ja tā nav kāda "turku lavočka" ar 10 mašīnām, tad nopietni kantori tur ar spidometru dzīšanu un citām "sīkām riebeklībām" nenodarbojas. Viņiem tur par to gana nopietnas sankcijas no valsts puses var norauties. Treilerists man uzreiz prasīja, vai latvijā pirms likšanas uzskaitē nevēlos "spidometra korekciju" pie pazīstamiem darboņiem tālākpārdoāšanas vērtības pacelšanai :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Javeris

Pazīstu vienu, kurš "citronu" piedzinis uz 350k km ~7 gadu laikā, bet tas ir cits stāsts. Normālam vidusmēra braucējam nevajadzētu gadā nobraukt vairāk kā 30k km - es pat nevaru iedomāties, cik tur daudz jābraukā, lai nobraukātu kaut tos 30k gadā! Tātad - tas ir 10 gados 30k km non-stopā braukājot...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Autiņi dažādi. Te pirms pusgada kolēga paņēma pirmo vāģi 2000.gada golfu kaut kur virs 2000Ls. Viss būtu labi, ja 5. ātrums strādātu, bagāžnieks vērtos ciet, motora dzesēšana funkcionētu, būtu signalizācija un centrālā atslēga, funkcionētu logu tīrītājs utt.

 

Savam būmerim drīz būšu sataisījis visu, ko vispār var sataisīt un ar 260'000 nobraukumu tīri labi ripo uz priekšu, ja neskaita lielos rūsas pleķus, kurus nav vēlme aiztikt.

 

Tā kā autiņa stāvoklis ir tas, kam jāpievērš uzmanību neatkarīgi no gada, izcelsmi (tikko no Vācijas) vai nobraukuma.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Protams, ka nobraukumi ir dažādi, bet ja auto ir tiešām labs ar nelielu reālu nobraukumu, līdz sludekļiem viņš diez vai nonāks, visiem ir draugi/paziņas kas palīdzēs atbrīvoties. Un atkal par to nobraukumu - citam auto pēc 300K ir konfekte cits var novest līdz kliņķim divreiz ātrāk...

 

Tiešām ja gribi braukšanai nevis pontam tad labu labā Astra/Vectra sanāks.

Link to comment
Share on other sites

auzins_is

Zemas ekspluatācijas izmaksas būs Vectrai B. Gadā būs jānomaina 1-2 bukses. no 99' vectra ir vizuāli pievilcīgāka. Astari salons nav tik patīkams kā vectrai (bet nu par gaumi nestrīdās).

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Par Opel lasīju, ka tur mūžīgi kaut kas jāremontē un zema izturība, kā arī drošība šim auto? Tā varētu būt? (taisni par Astra un Vectra runājot)

Link to comment
Share on other sites

vai ir jēgas pirkt auto, kuram nobraukums ir krietni virs 200'000km?

 

Te jau ir atkarīgs no pircēja, Tu vēlies lai viņš rāda patieso nobraukumu vai arī kaut kādu mistiski zemu ciparu? :D

 

Par Opel lasīju, ka tur mūžīgi kaut kas jāremontē un zema izturība, kā arī drošība šim auto? Tā varētu būt? (taisni par Astra un Vectra runājot)

 

A to dārgākā detaļa maksimums 80ls :D

 

Es savam autiņam pa tādu summu tik sveces varu nomainīt :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

.. un ar 260'000'000 nobraukumu tīri labi ripo uz priekšu

uz Ginesa rekordu grāmatu! :p

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

unsver, ui, bik pārcentos ar nullēm :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Pagaidām te piedāvā variantus - Opel Astra (samērā jaunu?), Opel Vectra, veco Volvo, VW Golf. Ja godīgi, tad man vissimpātiskākais no šiem variantiem šķiet VW Golf 5 :D Bet šķiet, tāds nu gan nesanāk pat par 3500Ls...

Link to comment
Share on other sites

unsver, ui, bik pārcentos ar nullēm :)

Mnežaveci: nu redz, rekords nespīd :>

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

vispār sasmējos par "mazlietots autiņš pa 3kLs". Pa tādu cenu ir tikai krietni palietoti.

Savukārt jautājumu diapazons ir pārāk plašs. Vecīt, ir tomēr jāmācās iekļauties bik šaurākās prasībās, aļa pašam izsecināt (filtrēt) kas ir iespējams kas nav. Un arī pa auto markām ir jāspēj nosliekties - nu kaut vai reģionu robežās: japāņi, vācieši, amīši, dienvidnieki, ziemeļnieki. Es piemēram defaultā zinu ka tikai grūtas dzīves spiests izvēlētos kaut ko no lieliskā vācu trijnieka Audi, vW, oPel. attiecīgi no viņu piekarinātās autobūves šedevriem - škoda, seat.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Vēl, cienījamie auto mīlētāji, iesaku ņemt vērā auto riteņu izmēru, JO arī riepu izmaksas nav mazās un ja auto ir ar13, 14 vai 15 " diskiem, tad jau ir labi, bet ir jau arī ar 16 un lielāki, tad gan sākas problēmas, jo riepu cenas aug ģeometriskā progresijā...

Vidusmēra auto parasti ir ar 195/65/15 riepu izmēru un cena arī tiem nav īpaši augsta.

p.s. Ļoti neiesaku skatīties uz veciem Volvo un BMW, labāk paņem svaigāku Opel vai VW.

Link to comment
Share on other sites

hvz, vēl vari paskatīties VW Bora.

Nekas jauns pa to naudu Tev nesanāks, toties samērā ērta un labi nopakota. Pieļauju ka arī cena tik straji nekritīsies kā Opel Astrai/Vectrai.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Primārais ir vācu markas (VW, Opel, Škoda, Audi, bet ne BMW - aizmuguras piedziņa, neekonomisks, nebūs lēts ekspluatācijā), no ziemeļniekiem ir tikai viens marka, ko apsvērt - Volvo, vēl var apskatīt Japāņu labākos tautas klases auto - Toyota, Honda...

Bet no reģioniem atkrīt - Amerika, Koreja, Itālija, Lielbritānija, Francija, Spānija, Rumānija utt. Man labāk patīk tādi ražojumi, ko izstrādājuši punktuāli, atbildīgi un precīzi cilvēki ar prasībām pret kvalitāti. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Respektīvi - vācu vai ziemeļeiropas (Volvo) ražojums, pieļaujot apskates vērtus arī atsevišķus japāņu ražojumus - manuprāt, pietiekami šauri, kur nu vēl šaurāk uzreiz sašaurināt tās markas?

Link to comment
Share on other sites

ja grib likt gāzi, ar Hondām uzmanīgi. Tojotām tad nevajag ņemt 4D motorus.

Link to comment
Share on other sites

Kas gan Tu par braucēju, kurš baidas no klasiskās piedziņas. Ta jau Tev Mercedes ar neder...

Tie lielā mērā ir tikai stereotipi, ka dārga uzturēšana, neekonomiska.. Ja nopirksi nojātu eksemplāru, tad Tev jebkurš auto liksies dārgs uzturēšanā, bieži lūzstošs un neekonomisks.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

ja grib likt gāzi, ar Hondām uzmanīgi. Tojotām tad nevajag ņemt 4D motorus.

 

Cik man zināms, gāzes iekārtu likt ir izdevīgi, ja paredzēts daudz braukt ar auto. Tik daudz un tik bieži gan neesmu paredzējis braukt, toties gribas braukt kā 21. gadsimtā, nevis ar veciem lūžņiem. :)

Link to comment
Share on other sites

Pazīstu vienu, kurš "citronu" piedzinis uz 350k km ~7 gadu laikā, bet tas ir cits stāsts. Normālam vidusmēra braucējam nevajadzētu gadā nobraukt vairāk kā 30k km - es pat nevaru iedomāties, cik tur daudz jābraukā, lai nobraukātu kaut tos 30k gadā! Tātad - tas ir 10 gados 30k km non-stopā braukājot...

 

Priekš Latvijas ja auto tiešām lieto, nevis tikai svētdienās pie vecmāmiņas aizbrauc ciemos, normāls nobraukums ir ap 45k gadā un nevajag te liet.

Vācijā vispār attālumi ir daudz lielāki un 3-5 gadus vecs auto ar 150-200k uz tabulas nav nekāds brīnums un no tādiem nav jābaidās. Ja kāds tirgo 10 gadīgu autp ar 150k par kosmosu, nu tādu es gan nepirktu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Cik bijušas un ir kolēģiem Toyotas, tad jebkurš remonts izmaksā dārgāk nekā "dārgais" BMW :)

Link to comment
Share on other sites

Klasiskā piedziņa ir mēsls, ja neesi drifta un sportiskās braukšanas cienītājs.

 

Koroč neatkarīgi ko izvēlēsies, dzen uz diagnostiku, pieturi kādus 500 ls kasjaku novēršanai ko izlīdīs pirmā pusgada laikā un tad kādus paŗis gadus vālēsi un tad atkal līdīs arā brīnumi :) Visu noteiks veiksme, kurai var palīdzēt ar pirms pirkuma diagnostiku. Par drošību, pacenties noskaidrot vai dzīvi airbagi. Cerēsim ka tie tev nenoderēs.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Kas gan Tu par braucēju, kurš baidas no klasiskās piedziņas. Ta jau Tev Mercedes ar neder...

Tie lielā mērā ir tikai stereotipi, ka dārga uzturēšana, neekonomiska.. Ja nopirksi nojātu eksemplāru, tad Tev jebkurš auto liksies dārgs uzturēšanā, bieži lūzstošs un neekonomisks.

 

Nebaidos no klasiskās piedziņas, savā ziņā pat labāka būtu klasiskā piedziņa (automašīnas vadāmībai), taču diez vai tas būtu galvenais arguments, kāpēc izvēlēties auto šai bedrainajā, visai nabadzīgajā valstelē. Zini, visie tie dunduki Latvijā, kas ir sapirkušies tos BMW īsti neprot viņus vadīt, par ko liecina milzīgais avāriju skaits, ko izraisījuši vai arī ir iesaistīti BMW vadītāji. Es pats zinu piemērus, kur BMW vadītāji nokļūvuši slimnīcā, jo iedomājušies, ka ir kungi pie BMW stūres jebkādos laika apstākļos!

 

Cik bijušas un ir kolēģiem Toyotas, tad jebkurš remonts izmaksā dārgāk nekā "dārgais" BMW :)

 

Cik man zināms, Toyota ir visai padārgs auto. Ekspluatācijā vislētākie no "kaut cik normāliem auto" esot Ford un Opel. BMW noteikti nebūs pie lētākā gala. Pie tam, nepilnus 20 gadus vecs BMW - paldies, nē! Tad jau labāk ar 2000. gada Opel Astra braukāt...

Link to comment
Share on other sites

Tojotas ar Denso elektroniku ir pakļautas tikai dabīgajam nodilumam. Tā elektronika praktiski neplīst. Ja gadās Bosch moduļi, tad ir sūdīgāk.

Link to comment
Share on other sites

+1 par vw

-5 opeļiem, jo vēl šodien ražo tizlus beņķus.

Un ar vecumu visi auto paliek par opeļiem.

Starp citu paldies fordam, savādāk opel būtu palicis kā sliktākā mašīna tirgū.

Neieteiktu vecus būmerus, meršus.

Ar dzelteno brāļu ražojumiem arī uzmanīgi, kamēr pasvaigi viss čiki briki, bet kad jāremontē vecs japānis, tad nu cenas...... :shok:

Link to comment
Share on other sites

Man te daži "bembisti" pačukstēja, ka ford mondeo is the way to go, ja gribas ekonomiski un ar komfortu pārvietoties. Izskatās ar neslikti un var dabūt ar patīkamu salonu. Lētas detaļas.

Link to comment
Share on other sites

Klasiskā piedziņa ir mēsls, ja neesi drifta un sportiskās braukšanas cienītājs.

 

Nevajag ļaļakatj,Nav ne vainas pakaļpiedziņai, tāpat nav slikta priekšpiedziņa, bet 4x4 ir vislabāk :>

Kas tas vispār par absurdu apgalvojumu lol?

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Starp citu paldies fordam, savādāk opel būtu palicis kā sliktākā mašīna tirgū.

 

Šāda tipa tekstus gan vajadzētu argumentēt, nevis "viss ir slikti, jo man kaut kas nepatīk".

 

Nevajag ļaļakatj,Nav ne vainas pakaļpiedziņai, tāpat nav slikta priekšpiedziņa, bet 4x4 ir vislabāk :>

Kas tas vispār par absurdu apgalvojumu lol?

 

Viņš laikam domā to, ka ar pakaļas piedziņu vieglāk izslīdēt kā arī nedaudz sarežģītāk iztaisnot, kad auto ir saslīdējis, kas, šķiet, atbilst patiesībai.

Link to comment
Share on other sites

Palasījos - daļa pērk nobraukumu, nevis auto stāvokli kopumā?

 

Patēriņš - 2,8 l motors, var mierīgi dabūt ārpus pilsētas 7.5 l . Pat mazāk.

Paša pārbaudīts. Izbraucu no Alūksnes, sasniedzu 90 km/h , uzliek kruīzu, nomet pa nullēm vidējo.

Iebraucot Jugla apskatos - vienā gadūjumā bija 6.4 l (pat brīnījos) otrā reizē bija 6.7.

Atkar\igs no pretv\eja, gaisa temperatūras un ceļa stāvokļa.

Nupat mazāku gabalu braucot +6 grādos 95 km/h kruīzā - 7,2 l

Tā ka tie 7.5 l žurkai, salīdzinot ar manu e39 ir tīri reāli.

Ja patik "atvilkt" un gozēties "fotosalonos" .. tad jau ar\i 8,5 uz "štrāses" būs par īsu

Pilsētas režimam gan ap desmit jābūt. bet pat -20 -25 grādos ziemā Rīgā korķos nepārsniedza 15 l

 

Kādas pretenzijas pret klasisko piedziņu? Ja nu vienīgi, ja ir tiešām jāmāk savaldīt uz slidena ceļa, bet tā - patīkami braukt. Nerausta stūri pa bedrēm un nelīdzenumiem uzdodod gāzi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Bembistu komentāros ir stipri jūtama neobjektivitāte un nicinoša attieksme pret ne-BMW markām! :)

Link to comment
Share on other sites

Un tagad - kurā vietā manā komentārā ir "neobjektivitāte un nicinoša attieksme pret ne-BMW markām" :pooh_honey:

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Un tagad - kurā vietā manā komentārā ir "neobjektivitāte un nicinoša attieksme pret ne-BMW markām" :pooh_honey:

 

Es ne tieši par tavu komentāru, bet vispārīgi - "bembisti" ceļu savu marku debesīs, bet patiesībā, padomā reāli - cik praktisks ir BMW? Patēriņš viņam nekad nav tas zemākais klasē, arī ekspluatācijas izmaksas.

Link to comment
Share on other sites

Autiņi dažādi. Te pirms pusgada kolēga paņēma pirmo vāģi 2000.gada golfu kaut kur virs 2000Ls. Viss būtu labi, ja 5. ātrums strādātu, bagāžnieks vērtos ciet, motora dzesēšana funkcionētu, būtu signalizācija un centrālā atslēga, funkcionētu logu tīrītājs utt.

 

šie visi uzskaitītie bojājumi var rasties no nemākulīgas apiešanās ar auto!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Autiņi dažādi. Te pirms pusgada kolēga paņēma pirmo vāģi 2000.gada golfu kaut kur virs 2000Ls. Viss būtu labi, ja 5. ātrums strādātu, bagāžnieks vērtos ciet, motora dzesēšana funkcionētu, būtu signalizācija un centrālā atslēga, funkcionētu logu tīrītājs utt.

 

Starp citu, izklausās visai dīvaini - to, vai strādā šādas lietas vajadzētu jau tā kā pārliecināties pirms nopirkšanas un kā jau te teica - uz diagnostiku un servisu prom, lai pārbaudītu visas pamata lietas auto. Vai arī pirkšanas brīdī viss strādāja un tad "pēkšņi" nobruka? :D

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Javeris, tā viņam bija 1. mašīna :) Ar to arī viss pateikts, ka kārtīgi iesmērēja pa dārgo cenu. Nākamreiz zinās ko darīt. Iespējams, uzķērās uz izskatu - smuks, svaigi lietie diski, bez rūsas + sakarināja makaronus uz ausīm.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Man te daži "bembisti" pačukstēja, ka ford mondeo is the way to go, ja gribas ekonomiski un ar komfortu pārvietoties. Izskatās ar neslikti un var dabūt ar patīkamu salonu. Lētas detaļas.

 

Mondeo bija baudāms auto līdz beidza ražot MK II. (tar ir ap 2000. gadu laikam). Jaunākie Mondeo ir izmēros lieli, bet diezgan klucīgi un arī remonti nav lēti. Vecajiem Mondeo atkal piekare ar n-tajām buksēm un svirām. Detaļas lētas, bet apmēram 2x gadā šis tas jāmaina.

 

Focus pēc 2007. gads ir labāks par Astru.

 

Vēl ir tāda lieta kā Škoda - tas pats VW vien esot! ;)

 

Diemžēl Škoda ne tuvu nav VW. Diezgan daudz sanāca īrēt no addCar auto, tad tur parasti deva vai nu Fabia vai Polo. Abi bija 2007. gada izlaiduma. Fābītes vienmēr bija vienkārši nožēlojamas, platsmasas grab, drošības jostas nokarājas un neievelks smuku atpakaļ izkāpjot no auto. Polo tādā ziņā pie tāda paša nobraukuma bija labāks.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...