Jump to content

Velosipēda izvēle līdz 220 ls


@rmands
 Share

Recommended Posts

Atlaides varētu būt jau nokavētas. Ja nevajag sportam, tad ieej normālā velo bodē, pasaki, cik ir budžets, un ņem to, kurš vizuāli vislabāk izskatās.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    14

  • Gestapo

    11

  • Jesus

    15

  • @rmands

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

jarajara

es patiesībā arī meklēju velo, ir pat noskatīts. citā cenā gan. meklējot cenas modelim citās bodēs

uzdūros šitam. likās šis tas interesants. http://www.veloprofs.lv/lv/products/3/

izskatās , gan ka jāmeklē ārpus lv. bieži sanāk , ka cena visu ar sūtīšanu , izsit zobus latviešu tirgoņiem.

Labots - jarajara
Link to comment
Share on other sites

Sky_High

Jo mazāks svars jo labāk.

 

Aha. Palasi šo:

http://www.xc.lv/doc...undes_Metri.pdf

Jautājums paliek: vai tev to vajag? Un kāpēc?

Čomam ir 24kg smags downhill velo, kas maksā pusotru kilolatu. Komfortabls, ļoti labi ripo, ļoti stabils.

 

Par disku bremzēm: disku bremzes, ja paliek mitras, piemēram, lietus laikā, performē labāk nekā V veida, jo neslīd tik ļoti. Lielāka drošība.

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

Atlaides varētu būt jau nokavētas. Ja nevajag sportam, tad ieej normālā velo bodē, pasaki, cik ir budžets, un ņem to, kurš vizuāli vislabāk izskatās.

 

Šeku, www.veloatlaides.lv saka, ka šiem ir atlaides. Arī sakarīga bode.

MTB ar disku bremzēm par 169.95. Būs gan disku bremzes tavai gaumei (smukumam), gan nauda aplaistīšanai atliks.

http://veloatlaides....tbkalnu#filter=[page:1]

Labots - snefelss
Link to comment
Share on other sites

Maximā tagad riteņiem atlaides. No 110 uz 89ls. Plaša izvēle.

Nu tā laikam būtu pēdējā vieta, kur veļuku pirkt :D

Link to comment
Share on other sites

Skatos uz šo:

http://www.gandrs.lv...crossway-10-12/

Ko tauta par to domā?

Vai varbūt var no savas pieredzes ieteikt tūrisma klases velosipēdu šādā cenā...

Izskatās labs,pluss ir 28 collīgie riteņi,priekšējā dakša ar amortizatoriem un sēdekļa amortizators.Tik žēl,ka V bremzes,ne disku,jo,lai ko arī "profi" neteiktu,bet atsauksmes liecina,ka pie intensīvas lietošanas diskveidīgās daudz labākas!Un dubļiniekus (dubļusargus) gan noteikti "tūristam" vajag...
Link to comment
Share on other sites

neskaitot nakamuru un meridu... kosmiskas cenas. Meridai ir 15" rāmis :D

Un vai man vienīgajam tas ZZK liekas aizdomīgs ?? :D

Labots - snefelss
Link to comment
Share on other sites

ir tāds zzk alu rāmis un stūre. vecs modelis - 8 gadi stabili. bračkam tād ir.

Link to comment
Share on other sites

Dazi mani ieteikumi. LV vislabak ir 26'', jo ari pilseta ir slikti celi. Ar 28'' ir nestabilak un vairak jut nelidzenumus. Atruma ieguvums minimals.

Prieks 188 cm vajag 21-22'' rami. Labak veikala pasedet virsu un pabraukaties, jo nepareizs ramja izmers ir vieniga lieta, ko nevar labot.

Par 220 var atrast normalu mtb, tikai jamekle un jaskatas ne parak kruti brendi. Loti svarigas ir dubultas aploces, piem Author Salution vai Basic, neatceros kuram tiesi, tas ir. Un svarigs ir njemt vismaz 3x8 atrumus ar rapidfire tipa shifteri.

Link to comment
Share on other sites

Es jau vairāk kād 1.5 gadu pārvietojos pa ļoti bedrainām ielām (ziemā Glāzgova izskatās sliktāk kā Rīga pavasarī. :) ), grantētiem kanālmalas celiņiem un arī pa ļoti sūdīgiem akmeņainiem celiem šad tad. Ja domā ar galvu tad pat 700x25mm riepām nav nekāda vaina. Mūsdienu materiāli ir ļoti izturīgi, ne reizi neesmu pārsitis, braukt ar MTB vairs negribās. Rati ir dubultie, Mavic Aksium Race, tiesa gan vienas pašaus aploces jau maksā ap 150Ls.

 

Kam reāli tie 3x8 ātrumi LV līdzenumos ir vajadzīgi? Man uz doto brīdi ar 2x8 pie Skotijas augšām lejām pilnīgi pietiek.

 

Aploces protams, ka dubultās.

 

Bet vispār jau galvenais lai būtu pareiza izmēra un acij tīkams rāmis, visu pārējo var agri vai vēlu pēc vajadzības nomainīt.

 

locoone, cenam dotajam eksemplāram ir laba, bet nu rēķini klāt vēl normālu bagāžnieku, somu un šauros dubļu sargus. Atstāt tādu pieķēdētu pie staba Rīgā arī laikam arī nav laba doma.

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Pajaukšu vēl nedaudz prātu.

 

Tu brauksi pārsvarā pa pilsētu ? Un baigi vēlies kalninieku ņemt ?

Labāk nebūtu paņemt komforta riteni, tautā saukto holandieti ?

 

Es jau kā buržujs turu divus riteņus priekš sevis, vienu izpriecām mežā un otru priekš pilsētas. Un to pilsētnieku nopirku "lietotu" ievestu no holandes, kas nozīmē, ka kāds holandē nozaga to riteni. Ērtāks nekas man šķiet nav. 3 ātrumi ar kuriem pilnībā pietiek, bremzes tā, lai varētu pieklājīgi apstāties. Varbūt nevarēsi gonkot ar trolejbusiem pāri sarkanajai gaismai, bet man kautkā nesimpatizē ierašānās galamērķī ar slapjām padusēm, ja tā ir kāda skola vai darba vieta.

Link to comment
Share on other sites

Zviedrijā veicī tādi ala holandieši jauni ar visu grozu un 3 ātrumiem rumbā maksāja ap 120 ls jauni. smuki aparāti.

Link to comment
Share on other sites

Ātrumi rumbā vispār ir viena ļoti praktiska lieta pilsētas lietošanai. Vēl holandiešu velosipēdiem parasti ir pilnīgi noslēgts ķēdes dubļusargs, līdz ar to arī ķēde ir retāk jātīra. Bet kad sagribās saeļlot, lielāks čakars. Mammai nu jau divus gadus lauž "ZZK Classic 26", pirkts ziemā, kad visiem velosipēdiem ir 20% atlaide. Pārsvarā brauc uz vietējo bodi un pa mežu, nekas nav lūzis, komforts labs.

Link to comment
Share on other sites

Vispar 3 atrumu rumbaa pilsetas velo ar ir labs. Kad stradaju Somija, braucu regulari uz 10km talo pilsetu. Sedeklis mega plats, mugura 90° lenki pret zemi. Apkartni labi verot. Emocijas bija labas no ta ricuka. Bet tas neatiecas uz 28'' hibridiem vai fitnesa ricukiem.

Link to comment
Share on other sites

Izskatās labs,pluss ir 28 collīgie riteņi,priekšējā dakša ar amortizatoriem un sēdekļa amortizators.Tik žēl,ka V bremzes,ne disku,jo,lai ko arī "profi" neteiktu,bet atsauksmes liecina,ka pie intensīvas lietošanas diskveidīgās daudz labākas!Un dubļiniekus (dubļusargus) gan noteikti "tūristam" vajag...

Pagājušo gadu uz atlaidēm ieķēru Crossway 40-V (iznāca zem 200Ls). Noripināts ir pāri pa 1,5k km un uz 26" pat sēsties vairs negribas. Protams shifteri un viss cits nav tie labākie, bet tie tiks nomainīti, kad izbeigsies. :)

Vienīgi, kas nepatīk, ir dubultās aploces trūkums un 32 spieķi (uz kārtīgā latvieša svara, pāris reizes jau ir spieķots pakaļējais ritenis). Bet tas ir pagaidām.

Un lai ko "profi" teiktu par disku bremzēm, tūristam nafig tādas nav vajadzīgas. Ne tādas bremzēšanas slodzes, ne ātrumi. Pie kam nav jāsatraucas vai nesalocīs rotoru noliekot velo kādā mežā pie koka vai pieslēdzot pie kāda veikala velo "statīva" utt.

Link to comment
Share on other sites

Pagājušo gadu uz atlaidēm ieķēru Crossway 40-V (iznāca zem 200Ls). Noripināts ir pāri pa 1,5k km un uz 26" pat sēsties vairs negribas. Protams shifteri un viss cits nav tie labākie, bet tie tiks nomainīti, kad izbeigsies. :)

Vienīgi, kas nepatīk, ir dubultās aploces trūkums un 32 spieķi (uz kārtīgā latvieša svara, pāris reizes jau ir spieķots pakaļējais ritenis). Bet tas ir pagaidām.

Un lai ko "profi" teiktu par disku bremzēm, tūristam nafig tādas nav vajadzīgas. Ne tādas bremzēšanas slodzes, ne ātrumi. Pie kam nav jāsatraucas vai nesalocīs rotoru noliekot velo kādā mežā pie koka vai pieslēdzot pie kāda veikala velo "statīva" utt.

maybe :) pašam ir ar V bremzēm,ikdienā lietoju-atri kluči nodilst,slapjā laikā bremzē švakāk,kā sausā (arī ar tipa slapjam laikam domātie).disku bremzes neesmu lietojis,tā ka nezinu,kā reāli būtu...
Link to comment
Share on other sites

Pašam ir Author. Vismaz no dārgākā gala skrūvētiem nav ne vaina-lai gan baigi daudz nelietoju, bet trīs gadu laikā nav nekas izjucis.

Link to comment
Share on other sites

Nu tiem holandiešiem jau dizains kā 30-gadu ērenpreisam... nafig tādu :(

Link to comment
Share on other sites

Nu tagad "vintage" ir modē un man personīgi arī patīk. Garāžā stāv viens 70-to gadu britu šosejnieks, kurš drīz piedzīvos atdzimšanu.

 

Arī no kaut kā šāda neatteikties. Un Pashley ir gandrīz vienīgie, kas vēl rāmjus un citas detaļas ražo Eiropā, nevis pie āzijas draugiem.

 

http://www.pashley.co.uk/products/guvnor-3-speed.html

 

Un nje jau visi Holandieši izskatās pēc Vintage, šāds lietots Holandē maksā no 150-200 EUR.

 

http://www.gazellebikes.com/Collection/Urban_bicycles/Lifestyle/66-Degrees?type=men

Link to comment
Share on other sites

No visas sirds neiesaku neko neņemt no tā Dutchbike! Veikals pieder Edijam Paulam, hitražops vēl kāds, iesmērē cilvēkiem lietotus holandiešus par jaunu velosipēdu cenām, bet ir viens milzīgs BET!!! Holandiešiem, vecajiem, praktiski nav rezerves daļu, pat gultņu!!!!!! Tie velosipēdi pārsvarā ir jau mūmijas, nevienu vien reizi tieši manā veikalā ierodas cilvēki ar tiem krāmiem un garu ģīmi, ka vajag kko salabot, bet tas nav iespējams!!!

Un, ar Rīgas mehāniķiem, kuri pārsvarā viens otru pazīst uz tu, iet runa par remontdarbu cenu celšanu tieši uz tiem holandiešu tipa velo, ja piem parastam velo apkope maksā 15, ted holandietim 25, jo tā ir neizsakāma jebļa! Kvalitāte tiem bija laba, tik kādus 20 gadus atpakaļ!!!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Mans subjektīvais viedoklis - balts velo ir piemērots svētdienas braucējiem.

Bet ja pašam patīk, ņem ciet! Jautājums tikai, vai tas nav mazais rāmis.

Link to comment
Share on other sites

nevertell

A nebūs tev priekšējais amortizators pa mīkstu ? Braucot ar kārtīgu, mežam domātu dakšu, enerģija, ar kuru būtu varējis dzīt riteni uz priekšu, tiek tērēta dakšas spaidīšanā. :>

Link to comment
Share on other sites

šitam tak var regulēt dakšas cietību imho.

Link to comment
Share on other sites

Beidziet murgot, veļukā pa 200 ls tā dakšas regulēšana ir butaforiska. Labi, ja lock out kādu brīdi strādās.

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais kas man tajā vellī patīk, ir rāmis.

Disku bremzes bez hidrulikas.. :D

Pārējais aprīkojums ar so so, tourney gala.

 

Pa 220Ls var dabūt arī labu velo ar labu aprikojumu, ar cieto dakšu, labām v-veida bremzēm. Labas riepas var nedaudz aizstāt cietās dakšas mīnusus ;)

Link to comment
Share on other sites

Tai meridai tā dakša ir izsmiekls par dakšām ... Strādās viņa štruntīgi, viņai ir divi režīmi, ciet un vaļā, tas plastmasas puļķis ar kuru tas tiek regulēts ātri vien aizies pie dieviem .... Slēdži pats sākumlīmenis, par tādu cenu izmesta nauda, disku bremzes nemaz nekomentēšu ..

 

Līdz ~ 250 Ls

 

Reāli labākais variants JAUNS ir Author Basic ... Alivio, +/- sakarīga dakša priekš tādas cenas, jau ar alumīnija puļķiem, pilnībā noslēdzas un ir vairāki cietības režīmi, tīri ok aploces un rumbiņas ..

 

http://www.1a.lv/turisma_atputas_preces/velosipedi/author_basic_21_spbblack_11/5620897/

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Beidziet murgot, veļukā pa 200 ls tā dakšas regulēšana ir butaforiska. Labi, ja lock out kādu brīdi strādās.

 

Kādas lietas iegāde nepadara tevi par ekspertu!

Tipa nopirki veļuku, tagad profs un vieduma sējējs :D

Latvija ir viena no pēdējām vietām kur teikt, ka cena = kvalitāte.

Link to comment
Share on other sites

Kas varētu kalpot par labu piemēru ekonomiskam velo bez amortizatoriem (ja nu vienīgi sēdeklim), V brake. Gana izturīgs lai gāztu pa Rīgas bedrēm un trotuāra apmalēm, un šad tad - uz pludmali un mežu, 2x gadā kādā velomaratonā no aizmugures :) ?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...