Jump to content

1. aprīlis - Radara diena


Recommended Posts

Šodien visi kam nav un ir slinkums aicināti kreatīvi bloķēt radaru darbību un protams, bildēt un filmēt, un publicēt materiālu, lai mudinātu apkārtējos "dušīt" to pasākumu līdz tā SIA bankrotē.

 

Ja galīgi nestrādā mākslinieciskā puslode svētdienas rītā, tad šeku dažas idejas.

 

Grillēt gaļu radara priekšā, uzkrāsot spilgtus, lielus radaru zīmējumus uz salu tilta estekādēm, protams, noparkot mašīnas aizsedzot radarus, izmēģināt aktivizēt radaru ar straujām kustībām u.c. jaukas aktivitātes padarot radarēšanu neciešamu un neiespējamu šodien un arī turpmāk, līdz uzvarai. Katra diena, ko radaristi pavadīs dīkstāvē tuvinās tos bankrotam.

Patīkamu izklaidi

 

1.png

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sky_High

    15

  • Zux

    12

  • Jesus

    20

  • Леший

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vai nebūtu korektāk to saukt par anti Radaru dienu :p

 

Kuriozas idejas ir. Ja kāds zin, kur šodien atrodas radars Brīvības ielas vai Juglas apkārtnē, =<30 km/h zonā, ieposto šeit :butcher:

Link to comment
Share on other sites

30,50,70,50,50,50,70,90,30,50,50 visu laiku blisināties spidometrā, vai tik es nepārkāpju 3 km/h virs atļautajiem 50? Tā var kādu bērnu sabraukt! Jāskatās uz ceļu, nevis spidometrā. Un braukšanas prieks miskastē? Nekā nebija!

Link to comment
Share on other sites

Tā kā šodien 1. aprīlis, ejot uz maklas šķūni aizķēros aiz vecām madarīnu kastēm un radās doma sanaglot pašam savu radaru. Jāuzstāda vietējā ciemā un jābaida garāmbraucošie. Kas zin, ja paveicas, varbūt kāds piesola 5cītu par bilžu dzēšanu? :D

Link to comment
Share on other sites

Nez, man pīkstulis uzlikts uz 95 km/h, ja nu aizmirstos. Nav tur viss vēl čotka ar radariem, bet atsaldēto ir palicis mazāk Rīgā, vairs nebrauc pāri tiltiem uz 140. Domāju, ka labuma vairāk kā sliktuma.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Nevar nepiekrist. Bet tas jau neliedz izspēlēt ar radariem kādu aprīļa joku Zivtiņa kungam par godu :p Es nerunāju par apzinātu vandālismu or smthng.

 

P.s. To debīlo troļļģīmi gan derētu aizvākt. Ļoti labi ir iztikts bez tiem līdz šim. Tiem ir paredzēti spoki elvē ar attiecīgo kontingentu. :superstition:

Labots - snefelss
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Kā būtu vienkārši braukt ar atļauto ātrumu visu laiku? Nevajadzēs ne gaļu grillēt, ne parkoties priekšā.

Nav problēmu ievērot 50, 70, vai 90 km/h, bet pamēģini ievērot 20 km/h ātrumu mistiskajos daudzdzīvokļu namu masīvos vai dzīvojamās zonās. Un kā lai es kontrolēju ātrumu, ja man spidometrs vispār sāk rādīt tikai no 20 km/h?

Link to comment
Share on other sites

Kāda problēma brauc 1 ātrumā nezāģējot uz 2000 apgriezieniem un nekādus ātrumus zem 20km nepārkāpsi. Tak no tahometra ar var labi nolasīt ātrumu ar kādu brauc mašīna.

Link to comment
Share on other sites

Un tev tādās vietās radari traucē??

mistiskajos daudzdzīvokļu namu masīvos vai dzīvojamās zonās
Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Tās miskastītes ceļa malās jau netraucē tikai tiem kas pārsniedz ātrumu (arī tie nekur starp citu nav pazuduši), no šīm miskastītēm sodus saņem tie kas tur nemaz nav protoklā fiksētajā laikā braukuši, kur nu vel gāzuši uz 70 pa centru. Viena daļa no tiem protams neiet kasīties un samaksā tos sodus, otra iet, bet sakiet - kapēc jāskraida pierādīt ka neesi ēzelis?

Otrkārt, satiksmes plūsmai būtu jābūt starp šoferiem salāgotai (to ~10 Km robežās), nevis piešūtai mistiskajiem 45 (jo hz cik spidometrs precīzs, kāds tad tas riepu nodilums, utt.), bet tā vietā iegūstam stresainus šoferus kas blisinās "kur tas sūds atkal paslēpts" un protams lūrēšanu spidometrā, tā vietā lai skatītos uz ielu.

Treškārt, mūsu "čaļiem" tagad atņēma maizīti un lai izbrauktu caur Rīgu, tagad vari arī 5x dabūt "stabulēt" trubiņās. Ja agrāk par nedegošu vienu tuvo gaismu palaistu ar brīdinājumu, tad tagad "bada laikos", protams ka čaļi grib naudu, jo nav no kā pārtikt.

Link to comment
Share on other sites

no šīm miskastītēm sodus saņem tie kas tur nemaz nav protoklā fiksētajā laikā braukuši
Cik tad ir bijis šādu gadījumu - 1 vai 2?
Link to comment
Share on other sites

Firza, "1 vai 2" ko rāda pa TV, bet tie ko neparāda? Man pašam ir pazīstami kādi 4. Un ar katru dienu būs jauni "brīnumi" vienkārši lai mūs pieradinātu ka "tā tam būs būt" un budžetā ierēķinātos % tak vietā jānoliek no radariem, kādā veidā - tas nav svarīgi.

Link to comment
Share on other sites

Un tev tādās vietās radari traucē??

 

Par piemēru slavenā Rēzeknes iela. Vēl joprojām atrodas daudzi, kuri tur nepamana zīmi "Dzīvojamā zona" un braucot ar 51+3, norauj sodu par ātrumu virs 30 km/h apdzīvotā ielā.

Labots - ggg97
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ha, labi, ka atrodos pietiekoši tālu no Rīgas, lai kāds izdomātu te kādu mēslu krūmos noslēpt

Link to comment
Share on other sites

vēl joprojām atrodas daudzi, kuri tur nepamana zīmi "Dzīvojamā zona"..

 

Jap, nepamaniju :D braucu vakarpusē CK virzienā, tiku pāri 2 guļošajiem un nopriecājos, ka ceļa galā jau ieraudzīju CK reklāmu, jau pašā ielas galā vairs tikai atpakaļskata spoguļos piefiksēju radaru un nodomāju pie sevis - fuu, labi ka bij tikai +-50 :D gaidam ziņu e.csdd :D

Link to comment
Share on other sites

Neko jau tie radari neuzlabo, vienkārši visi uz doto ceļa posmu samazina ātrumu uz 45km/h, un līdz ko pabrauc radaram garām, tad ir gāze grīdā. Kur te ir drošība?

Iepriekš viss bija plūdenāk - pilsētā 60km/h ārpuspilsētas 110km/h.

Link to comment
Share on other sites

Bez tam piebildīšu ka atļautie ātrumi mums ir pat mazāki kā krievu laikos - pilsētās bija 60, 80. Uz štrāšēm šur tur pat 110 zīmes bija. Un tas ar žiguļiem un moskvičiem.....

 

Ja jau ir tik šausmīgi bīstami braukt pa pilsētu virs 50, kāpēc tad mūsu kungi brauc krietni, krietni ātrāk??? Kas - uz viņiem cita fizika attiecas? Reku nesen noraidīja likumprojektu lai viņus varētu sodīt administratīvi (arī par ātruma pārkāpumiem) - reāli uz kungiem CSN neattiecas....

 

Ja atļautie braukšanas ātrumi būtu loģiski - atbilstoši mūsdienu automašīnām un reālajiem ceļa apstākļiem - lūdzu liekiet radarus un sodiet karstgalvjus! Bet tagad maģistrālā iela, 2 vai 3 joslas, gājēju apkārt nav - nez kāpēc ātruma ierobežojums 50 un protams ka radars! Vietā kur pilnīgi droši var braukt ar 70-80 km/h reāli jābrauc uz 45..... Jo pirms radariem tur visi brauca uz 70-80, bet avāriju nebija!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bieži sanāk braukt no Ķekavas uz Rīgu,tajā ceļa gabalā bailes no radara un CSN nezināšana rada reālus avāriju draudus,jo tagad vietās,kur atļautais ātrums ir 90,apmēram puse močī uz 65,jo nezina,ka 70 zīmes darbības zona ir cauri.Pārējie atkal cenšas apdzīt,bet ceļš šaurs un noslogots...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ronalds_ vēl joprojām nav sapratis, ka nav korekti salīdzināt padomju laiku satiksmi ar mūsdienām. Kaut vai salīdzini automašīnu skaitu Rīgā toreiz un tagad.

 

Tas par tiem žiguļiem un moskvičiem.

Bet par pārējo uzrakstīto pilnībā piekrītu.

Labots - Cosmos
Link to comment
Share on other sites

Ja pārkāpt tas ir normāli, tad kuru vēl satiksmes

Firza, "1 vai 2" ko rāda pa TV, bet tie ko neparāda? Man pašam ir pazīstami kādi 4.

Televīzija tiešām nav nekāds radītājs, jo tiem stubajiem sensāciju raidījumiem galvenais ir uztaisīt sensāciju, lai skatītājiem būtu interesanti Tas nekas, ka beigās no senācijas tikai čiks vien sanāk.

Tie 4 saņēma paziņojumu par ātruma pārsniegšanu, kaut arī nemaz nebija braukuši ar mašinu vai arī viņi paši teica, ka ātrumu nepārsniedza un Tu tici viņiem, nevis kaut kādām tur stulbām kastēm?

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Kā būtu vienkārši braukt ar atļauto ātrumu visu laiku? Nevajadzēs ne gaļu grillēt, ne parkoties priekšā.

Gribētos pajautāt ar kādu auto tu brauc? Es piemēram esmu neveiksmīgi iepircies un braucu ar Skodu Octaviju,kurai ir 2,0 dīzelis ar kvēpu filtru,braucot pēc Latvijas noteikumiem,man regulāri kvēpu filtrs aizaug,vienīgais ,kas līdz ir braukt normāli--110līdz130km/h.Un vispār normāli autiņš jūtas uz ceļa ap140-150km/h.

Link to comment
Share on other sites

Jautājums tiem, kuri te runā par to, ka ātruma pārsniegšana par 20-30 (50-60) km ir normāla lieta: vai ne viens no jūsu draugiem un paziņam nav gājis bojā avārijā dēļ ātruma pārsniegšanas?

Link to comment
Share on other sites

Spaini, man divi jautaajumi -

 

1. A kaa buutu ar Ferrari?

2. A kaa buutu ar parastu lisapeedu?

 

P.S. Tresjais jautaajiens uzradaas peec tam - a kaa ar sjito visu pie razjotaaja? Nevar kaut kaa pa garantiju atsjaut atpukaljam? Tipa - pirku Ferrari, a dabuuju prostu lisapeedu, kuram, bez tam, kveepu filtrs iet ciet???????????????????

 

"Un vispār normāli autiņš jūtas uz ceļa ap140-150km/h" ---- nee, veciit, es normaali uz celja juutos, ja taadu Faabistu tur nav. Seviskji ar a[slēpts]tiem izkuupeejiem.....

Link to comment
Share on other sites

Kā būtu ar velli braukt virs 20 km/h, kur ierobežojums ir 20?

Link to comment
Share on other sites

.

Tie 4 saņēma paziņojumu par ātruma pārsniegšanu, kaut arī nemaz nebija braukuši ar mašinu vai arī viņi paši teica, ka ātrumu nepārsniedza un Tu tici viņiem, nevis kaut kādām tur stulbām kastēm?

 

3 no tiem tajās dienās nemaz tur braukuši nebija, bet ceturtais ir vecs onkulis kuram spēka nav izspiest vairāk par 50, lai arī tur braukā ikdienā (gar tā radara vietu).

 

Jautājums tiem, kuri te runā par to, ka ātruma pārsniegšana par 20-30 (50-60) km ir normāla lieta: vai ne viens no jūsu draugiem un paziņam nav gājis bojā avārijā dēļ ātruma pārsniegšanas?

 

Te maz kas piemin 50-60 Km pārkāpšanu un ja reiz rūpes tiešām par satiksmes drošību, varbūt Tev Zivtiņš ir pačukstējis kapēc tieši vietās kur ir bīstamie punkti, radaru nav, bet vietās kur vienkārši var atļauties (praktiski), braukt +10 km, liek radarus?

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Spaini, man divi jautaajumi -

 

1. A kaa buutu ar Ferrari?

2. A kaa buutu ar parastu lisapeedu?

 

P.S. Tresjais jautaajiens uzradaas peec tam - a kaa ar sjito visu pie razjotaaja? Nevar kaut kaa pa garantiju atsjaut atpukaljam? Tipa - pirku Ferrari, a dabuuju prostu lisapeedu, kuram, bez tam, kveepu filtrs iet ciet???????????????????

 

"Un vispār normāli autiņš jūtas uz ceļa ap140-150km/h" ---- nee, veciit, es normaali uz celja juutos, ja taadu Faabistu tur nav. Seviskji ar a[slēpts]tiem izkuupeejiem.....

Tu kāds izpūtējspeciālists i? Man liekas labs cilvēks! Bet nebaidies,es tavu drošību neapdraudu,esmu citā valstī.Un te man nav problēmu ar kvēpu filtru ,jo degviela ir kā degviela nevis,kādu tu mēslu lej Latvijas uzpildstacijās...

Link to comment
Share on other sites

Gan jau škodā tiek liets "kaimiņu" dīzelis, ta jau nav jābrīnās, ka filtrs ātri ciet.

 

Kaut kad jau te liku statistiku - pa pēdējiem 20 gadiem auto skaits audzis 3x, bojā gājušo skaits uz ceļiem samazinājies 3x.

 

Par lietu runājot. Loģiski, ja ar firmu noslēgts līgums uz izstrādi, tad tā arī notiek. Tam tā nevajadzēja būt, tur vajadzēja būt fiksētai nomas maksai. Un te jau vajadzētu kādu tomēr paņemt pie dziesmas, tā teikt.

Link to comment
Share on other sites

Tu kāds izpūtējspeciālists i? Man liekas labs cilvēks! Bet nebaidies,es tavu drošību neapdraudu,esmu citā valstī.Un te man nav problēmu ar kvēpu filtru ,jo degviela ir kā degviela nevis,kādu tu mēslu lej Latvijas uzpildstacijās...

Ko tad tu iepriekš cepies ar savu kvēpu filtru. Vienā posta tā raksti, citā savādāk. Āzis esi vai? Vai tikai paļarkstēt?

 

A par fotoradariem, ir vietas kur tie ir pilnīgi neloģiski uzstādīti, kaut vai tā pati Rēzeknes iela. [slēpts], kaut kādi sagribēja labi nopelnīt, un uztaisīja oficiālu pasākumu ar radaru iepirkšanu. Un lai valsts varētu kaut kā atpelnīt, vot i saliek vietās kur tas ir tikai, "gan jau šoferīts uzķersies", nevis drošība.

Labots - Zuxters
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pielikumā spēcīgs arguments pret ātruma pārsniegšanu pilsētā.

 

Šādus grafikus es varētu sazīmēt daudz un dažādus. Kādus vajag! Bet Pēc tevis dotā grafika es nevaru secināt ka 50 būtu īpaši drošāks gājējiem kā 60 vai 70 km/h. Pēc tā es redzu ka gājēji pālī un skaidrā varētu vazāties pa ielām ja auto brauktu ne ātrāk kā 20 km/h.

 

Kaut kad jau te liku statistiku - pa pēdējiem 20 gadiem auto skaits audzis 3x, bojā gājušo skaits uz ceļiem samazinājies 3x.

Bet vai tas gadījumā nav tāpēc ka auto ir krietni labāki palikuši? (nevis ātruma ierobežojumi stingrāki!) Paskatāties uz žiguļu (pat jaunu!) crash testiem... Mans paziņa ~20 gadi atpakaļ ar mokviču salikās purns purnā uz kādi 60 -70 km/h ar bmw. Moskvičā pasažieris beigts, vadītājs knapi izķepurojās. No BMW abi paši ārā izkāpa...

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

ronalds_

Jā, sazīmēt tu vari, bet, ja taviem zīmējumiem par pamatu nebūs uzticami dati, tad neviens tavus zīmējumus neņems nopietni.

 

Kas attiecas uz secinājumiem, tad grafiks taču skaidri parāda, ka notriekšanas gadījumā ātrums 60-70 km/h gājējiem ir ievērojami bīstamāks nekā 50 km/h, proti, nāves iespējamība ir aptuveni 0.9 pret 0.5. Man, raugoties uz līkni, tas šķiet pašsaprotami, tāpēc es nesaprotu, kā tu vari to palaist garām.

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

Pēc tā grafika spiežot, dzīvojamās zonās ātruma ierobežojumam vajadzētu būt 30 km/h un braukt ar 20 km/h būtu jāaizliedz.

Link to comment
Share on other sites

Леший

nāves iespējamība ir aptuveni 0.9 pret 0.5

Nāves iespējamība strauji samazinās, ja gājējs uz ceļa neatrodās. Vienkārši Latvijā ceļi nav piemēroti normālai braukšanai, it īpaši Rīgā. Tikai problēma ir tajā, ka autobraucējs nemužām nenomainīs savu auto pret divriteni vai sab. transportu. Ja nu vienīgi, benzīnu izsniegt pēc taloniem. Kaut gan, tas arī nepalīdzēs, jo tad vedīs benzīnu no austrumiem.

Kaut kur biju lasījis labu rakstu, kur pamatdoma bija apmēram tāda: kāpēc mēs, lai pārvietotu vidēji 75kg ķermeni izmantojam 1500kg aparātu? Tur tika rēķināts, cik cilvēks, terējot naudu benzīnam, maksā par sevis pārvietošanu, un cik - par auto pārvietošanu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Maksāt sodus par ātruma pārsniegšanu ir katra personīgā izvēle. Tāpat, kā sponsorēt bankas un līzinga kantorus. Visas grillēšanas un aizsērējušo kvēpu filtru nedienas ir priekš kaķiem.

Link to comment
Share on other sites

Vilciena biļetes palikušas dārgākas. Pēc maniem aprēķiniem, mēs ar sievu, ja uz Rīgu braucam divatā, tad tas degvielas izteiksmē sanāk padsmit saņus lētāk, kā ar vilcienu vēl pēc vecajām cenām. Te nav iekšā amortizācija, bet toties komforts un laiks. Ja uz Rīgu vai no Rīgas jāved jaunkundzes (kas man jādara vismaz 2x nedēļā), tad vispār vienos vārtos. Ja es viens pats no Jūrmalas brauktu ar auto, tad tas sanāk pusotru reizi dārgāk (3/2), kā ar vilcienu+trolejs pēc vecajām cenām.

 

Un vispār, veči, ko cepamies? Ir tak 1. aprīlis un rīt uz darbu. Kas var būt labāks par šo...

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Sky_High
Nāves iespējamība strauji samazinās, ja gājējs uz ceļa neatrodās.

Taisnība, bet vēl labāki rezultāti ir tad, ja gājējam vispār neviens nekad nekur neuzbrauc. Diemžēl realitātē negadījumus paredzēt un pilnībā novērst nav iespējams, dažus sabrauc pat uz gājēju pārejām, tāpēc ir ātruma ierobežojumi, lai situācijās, kad negadījums nenovēršami notiks, tā sekas būtu vieglākas.

Link to comment
Share on other sites

Pēc Tava teksta sanāk, ka tie sliktie auto dzenas pakaļ gājējiem pa parkiem, trotuāriem, pagalmiem. Bet patiesībā runa ir tikai par to šauro pelēko strīpiņu, kuru sauc par šoseju un kura izbūvēta autotransportam. CSN arī gājējam ir savi pienākumi šķērsojot gājēju pāreju, izlasi tos. Pats arī daudz pārvietojos ar kājām, bet pie gājēju pārejām nemetos tām pāri. Pagaidu savas sekundes 5-10. Ja ir blīva satiksme, tad gan saprātīgi bīdos uz pārejas pusi, līdz mani palaiž. Savas pravas, kā gājējs, uz pārejas nekačāju, jo esmu mācījies fiziku un izjutis to arī braucot ar auto. Dažas sekundes pagaidot pie pārejas, es rūpējos arī par dabu, pietaupot izmešus, kurus auto tērē bremzējot un uzsākot kustību.

 

Starp citu, Tu neesi norādījis savu vecumu, pēc kā paturu tiesības uzskatīt, ka Tev vēl nav 18 un par braukšanu ar SAVU auto Tev nav nekādas nojausmas.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...