Jump to content

Netradicionāla akumulatora lādēšana.


@rmands
 Share

Recommended Posts

Pirms 2 minūtēm , osscar teica:

var apmānīt paralēli kaut 9V kronu pieliekot

Nu tas gan - var arī no otra auto uz brīdi piepīpējamos vadus piemest, la španis bik pieaug un tad likt lādētāju.

Link to comment
Share on other sites

Ja baigi gribās ekonomēt, tad to pašu laptopa barokli , kas ir pieejams un galā tip šo .  Vel tik ggg97 mērītāju. Būs ''kruts '' lādētājs kurs lādē no ''0''V , kam var uzlikt beigu spriegumu un lādēšanas strāvu. Laikam neko lētāku puslīdz lietojamu nevar izdomāt. Bus redzams gan spriegums gan strāva lai saprastu kas kurā brīdī (cik tālu uzlāde)

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ieleja teica:

gana glīts

noliec garāžā plauktā, skaties uz viņu un priecājies. Lietošanai iepērc kaut ko no tā, ko zinoši biedri ieteica

Link to comment
Share on other sites

2021.01.5. , 12:34, Racer teica:

Izskatās tiešām labs, it sevišķi par tādu cenu. Kad mans izbeigsies, būs uz kuru pusi skatīties. Jautājums tikai - ir rokās turēts un mēģināts

Nejauši uzdūros uz līdzīga apskatu. Varbūt kādam noderēs , ja nolemj pirkt. Ir vēl viens, kur pārbauda kā akumulatora reanimatoru.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

apskatā cits modelis - šim minimum start voltage 2V - šis pacels nosēdinātu aķi. 👍

Link to comment
Share on other sites

Pašam jau nevajag, bet arī bija interesanti palasīt. Izskatās ka ir salikts iekšā pa max lai lādētu pareizi. Pat tā funkcija ka lādē dažādi atkarībā no apkārtnes temperatūras. Pilnīgi korekti būtu ja termometrs būtu uz aķa, bet arī ir neslikti, kad saprot ka lādē aukstā garāža vai karstā vasaras dienā. Tas apskata taisītājs, arī malacis ka nomērījis visu ko var- nu nav vairāk jautājumu par to kā strādā . Domāju ka pat nebūs Didzim. Savādāk dažreiz apskati tipa ieslēdzu, strādā, labs un tas arī viss. 

 Tālu ir aizgājusi tā elektronika.....  

Link to comment
Share on other sites

Pirms 57 minūtēm , oxygen teica:

Tālu ir aizgājusi tā elektronika.....  

Neko Tu nesaproti - vajag vecu trafu, voltmetru un ampērmetru! Visi šitie lādēšanas ulučšaizeri tikai čakarē normālu lādēšanu! Ja netici, paprasi pats zini kam... 😛 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Uz galda jau var zinātniski dirsties, bet ko tas aķķis izcieš reālajā dzīvē, it sevišķi ziemas mīnusos mašīnā :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Man ir šāds lādētājs. Savu darbu dara, bet mironi pacet nevar, kā jau minēts apskatā augstāk. Slow režīmā ir lādējis pat trīs diennaktis

 

image.png.aae045d7eca8ff1132360a776da0adf1.png

Labots - Daiļais
Link to comment
Share on other sites

Ko jūs sakāt par fiksajiem palaidējiem ar powerbanku? Ir doma paņemt vai nu 12 Ah, vai 16 Ah. Šad tad noderētu un cena ar sakarīga salīdzinot ar to ko pie mums var nopirkt.

Link to comment
Share on other sites

Domāju ka tie palaidēji uz LiPol aķiem ir viena reāla manta.  Uzlādē un var ''mētāties'' bagāžniekā līdz X stundai. Maziņš , bet var dot pamatīgas strāvas, kas ir vajadzīgas uz nelielu brīdi. Nu ietilpība jau ir kāda ir. Tik nezin kā šie aukstumā, cik tad. No litija aķiem aukstumā parametri diži nemainās tik litija-dzelzs. Bet tos, diezin vai lieto šajos palaidējos.

  Laikam tik šerpāki (ja vajag pāris sekundes milzu strāvu) ir tik tie superkondesatori (jonistori) kad šos saliek virknē . Tipa 3000Fx6.  Tos gan lieto baigi specifiskos gadījumos, tipa kad vajag piešķilt kādu verķi, kam vecs aķis. Lēnā garā uzlādē no vecā aķa un tad... tam jau laikam nav problēmas arī 2000A starta strāvu. Starp citu , kaut kur šos kondensatoru blokus jau izmanto, jo ķinieši pārdot lietotus pa 5-10$ gabala. Vai tik ne rezerves ģeneratoru palaišanai, kad nav jēgas turēt briesmīgi lielu aķi kāda megavatīgā dīzeļģeneratora palaišana, kad fig viņu zināsi kad vajadzēs.

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Man gan liekās ka tieši litija salā uzvedas vissūdīgāk...nu nez man kaut kā tie A lielas utopiski...

Link to comment
Share on other sites

Nu mazi aķi, kas dot lielas strāvas, ir tik litija un sudraba (tos gan lieto, pa lielam, militāristi savās raķetēs). Citi... nezinu, nav dzirdēts.

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , oxygen teica:

Uzlādē un var ''mētāties'' bagāžniekā

Īsti nē- jātur mājās un jāsavāc līdzi kad kaut kur brauc, jo

pirms 6 stundām , osscar teica:

Man gan liekās ka tieši litija salā uzvedas vissūdīgāk...

Reālā pieredze - pirms n-gadiem (kad vēl tirgojos) Žagarkalns nopirka Motorollas rācijas ar Ni-Mh aķiem. Viss bij ok, bet viņiem nepatika, ka ir tā saucamais "atmiņas efekts", tb akumulatorus var la'dēt tikai pēc pilnīgas izlādes. Ja lādē vnk ik pa brīdim pusizlādētus uz laiku utt., tad ietilpība krītas un pēc tam ir jāuztrennē ar vairākiem uzlādes/izlādes cikliem. Jamie tās rācijas vnk ik pa brīdim lika lādēties un aķi strauji zaudēja ietilpību. Iedevām Litija aķus - viss bij labi līdz kādiem -10 grādiem. Kā bij zemāk, tā ļoti strauji izlādējās un izslēdzās. Pie -15 vispār bij čau. Finālā piepirka papildus Ni-Mh aķus un mainīja.

 

P.S. Paņēmu to 16Ah fikso powerbanku/lādekli pa 56 naudām - nāk no Polijas, it kā 5 dienu laikā būs. 

Link to comment
Share on other sites

Domā ka būs kādi -25, tāds verķis var glābt?

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
17 minutes ago, M_J said:

Pirms pāris gadiem sametāmies un uzdāvinājām vecam cīņu biedram apaļā jubilejā šitādu:

https://eshop.wuerth.de/Product-categories/Jump-starter-12-V-Li-ion-Booster-Pro/14016501090113.cyid/1401.cgid/en/US/EUR/?CampaignName=CS002&RecoId=box1@modelldetailpageA

Viņš pēc tam ziemā ar to ne tikai savu dīzeļAudi, bet arī belorusu startēja.

jo mazaaka sajeega, jo lielaaka bljaushana.

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , jema teica:

Domā ka būs kādi -25, tāds verķis var glābt?

Ne mazākās nojausmas - iespējams, ka būšu iepircies. Bet Tu jau zini par to, ka tie kas neriskē un šampi. :D 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2021.01.8. , 21:46, Racer teica:

Kad verķis atnāks, patestēšu došu ziņu. ;)

Šodien kurjers pieveda pie namdurvīm. Man jau pirksti niezēja izmēģināt, bet kaut kā nevarēju saprast kā tā pa īstam saprast ko jamais var. Tad izdomāju - savus auto nemocīt :D , bet pamocīt meistara, ka te darbus man veic, Pasātu (1,8t benzīns). Auto bij 4 stundas nostāvējis, ārā -7 grādi, norāvām aķim vienu klemmi un mēģinājām piešķilt. Ideāli - bez žagošanās. Skaidrs, ka reāls tests būtu no rīta pie-15 ar dīzeļauto, bet nu kaut kādu priekšstatu esmu guvis un jūtos labi iepircies - respēktīvi - šampi var iedzert. :D  Meistars uzreiz arī gribēja tādu, bet nav vairs opcijas no Polijas un pa lēto - tikai no Ķīnas un 15 eiro piegāde. :( 
Rekur uzfilmēju atsauksmei Ali.

 

 

 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Ja baigi vajadzēs, arī azotē sasildīsi . Īsti neatceros kā ar tiem LiPol bija, bet vai tik nebija ka aukstumā krīt riktīgi kapacitāte, bet ne strāva. Ja nav ''10minūtes jāzāģē'', tad arī -20 varbūt būs OK. Visādā ziņā var noderēt arī ne aukstuma dēļ, kad nosēdies aķis , bet vajag pieškilt. Laba manta.

Link to comment
Share on other sites

Uzlādēšu pilnībā, tad nomērīšu spriegumu, iemetīšu bagažniekā lai pastāv nedēļu mīnusos, tad nomērīšu sprigumu un mēģināšu kaut ko piešķilt ar noņemtu klemmi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

@RacerCik tas Utrai skaitās "pa lēto"? Tagad ir 67 eur no PL ar bezmaksas piegādi.

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

Tad jau izklausās, ka vērtīga manta. 

Link to comment
Share on other sites

Jā. Šie tehnikas brīnumi ir interesanti. Bet, jā, darbojas. 

Link to comment
Share on other sites

Tehnoloģija šitajos aparātos ir apbrīnojama. Tāpat arī nesen redzēju cigarešu paciņas izmēra kontaktmetināmo priekš akumulatoru spailēm. Ar vienu uzlādi ar to nieciņu varot sametināt apmēram 200 elementus (800 impulsu). :shok: Nākotne ir pienākusi...

Link to comment
Share on other sites

Tikko vēl vienam kaimiņam Tojotas dīzeli piešķīlu. Kaštele joprojām nav lādēta un rāda 100%. Vispār izskatās ka ir savas cenas vērta, jo nav jau bieži tie mīnus padsmit un ja tajos šādi uzvedas, tad skaidrs, ka pārējā laikā ar būs ok.

Link to comment
Share on other sites

@Racer   Tu vēl pavaktē, kāds tai kastītei būs self-discharge mīnusos - LiPo kā reiz ar to var gadīties problēmas. Un, ja ir iespēja/vēlme pajaukt to ārā, varbūt pamēri faktisko spriegumu šūnās, lai nav akli jātic kastīties iebūvētajam baterijas indikatoram.

Link to comment
Share on other sites

Indikatoram vajadzētu rādīt ietilpību nevis spriegums! Spriegums jau pats par sevi neko :biggrin: 

Link to comment
Share on other sites

@jema   Pastāsti, kā Tavuprāt baterijas kapacitātes indikators strādā...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Žaks Noriss teica:

@RacerCik tas Utrai skaitās "pa lēto"? Tagad ir 67 eur no PL ar bezmaksas piegādi.

Nepilni 54 vispār. Tikko vēl 2 pasūtīju - iedegās cilvēki ieraugot. :) 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
pirms 3 stundām , Racer teica:

Pagrieza sekundes 20 bez problēmām.

Novirzīšos no tēmas, bet kaimiņam tāds dīzelis ir jāremontē. Tur drīz arī trīs tādi aprāti var arī nepalīdzēt.

Protams, ja akumulators ir pusmironis un tāds aparāts ir pie rokas, tad viss ir forši. Bet iegādāties kā pastāvīgu "risinājumu" man gan liekas garām.

Link to comment
Share on other sites

Nevajadzēja griezt ar švaku aķi - kaut ko tur aizlēja, jo auto bij pastāvējis 3 dienas un aķis nav pirmā svaiguma. Skaidrs, ka kaste nav risinājums ikdienai, bet atsevišķiem gadījumiem. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , Artanis teica:

kā Tavuprāt baterijas kapacitātes indikators strādā...

Nezinu, domāju ka tiek mērītas, sprieguma izmaiņas pie slodzes noteiktā laika posmā.

Krievu lidmašīnās tā sistēma bija diezgan sarežģīta, tika mērīta maiņstrāva, kas tika laista caur aķku. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , jema teica:

Nezinu, domāju ka tiek mērītas, sprieguma izmaiņas pie slodzes noteiktā laika posmā.

Brendīgos darbarīkos, laptopu baterijās, un citos loriņos, kas nemaksā komponentu cenu + shippingu, un netiek sponsorēti no Ķīnas eksporta programmas budžeta, tā arī ir - tur ir dummy load rezistori vai pat atsevišķa mikrene priekš atlikušās kapacitātes aplēšanas. Taču ierindas Ķīnas loriņos tur tik vien ir kā voltāžas dalītājs ar piekarinātu sarkanu, dzeltenu un zaļu LED indikatoru. Tādēļ arī gadās, ka tāds aparāts rāda pilnu līdz pat pēdējām aķa minūtēm, un tad pēkšņi nokrīt uz nulli.

Labots - Artanis
Link to comment
Share on other sites

Es sev diezgan ilgi pētīju, kuru paņemt drošībai. 
Arī skatījos uz UTRAI, bet beigās paņēmu 70mai (Xiaomi) Jump Starter Max.
No Polijas nooliktavas. Atnāca ~5 dienās.
Bišķi dārgāks, mazāk A, un citu fīču (vot nah man tajā UTRAI kompass? :D 
Bet ir CE sertifikāts un lielāka ticība parametriem. Vēl nav sanācis izmēģināt. Nostrādāts akurāti.

Labots - ArnisR
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...