ewing 0 Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 (edited) Sveiki godājamie programmētāji, Vai varētu gūt palīdzību, idejas no Jums, kā iegūt vajadzīgo rezultātu savā laboratorijas darbā. Esmu iesācējs un teorētiskās zināšanas par C valodu ir švakas. Tātad man ir jaizveido programma "Kuģīši", kurā var ievadīt lauka nosaukuma un pēc lauka ievadīšanas uz random uzģenerējas tam 10x10 masīvs, kur 0 tukss lauks un 1 ir aizpildits (kuģīša daļa). Un izsaucot atiecigo lauka nosaukumu, japaradas attiecigajam masiva laukam. Un vēl man ir problēma izdomāt algortimu, lai kugisi neparklatos viens uz otra. Šeit ir mans nepilnīgais mēģinājums , gaidu Jūsu ieteikumus, kritiku, manas kļūdas .... http://www.sourcepod.com/oavpms06-6768 Edited February 12, 2012 by ewing Quote Link to post Share on other sites
kazarma 8 Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Tev ir vajadzigi klasiskie kugisi ? 5 rinda 4 ,3 ,2 ,1 ? Vai kaut kadi lauki lai aizkrasojas? Lai neparklatos kas genere masivu uztaisi parbaudi ja x elements jau esksiste tad tur jaunu likt nevar Quote Link to post Share on other sites
ewing 0 Posted February 13, 2012 Author Share Posted February 13, 2012 (edited) Nu seit ieliku gatavu, kad aizpilda vienu lauku http://www.sourcepod.com/euqwvl29-6771, kad sakuma masivs[10][10] ir aizpildits ar 0 un tad random koordinates aizpildas ar 1. Bet man palidziba ir vajadziga taja, lai varetu aizpildit vairakus laukus ta. Cik saprotu, tad ar Struct vajag to darit. Edited February 13, 2012 by ewing Quote Link to post Share on other sites
ju 568 Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Kāpēc tur vairāki līdzīgi kuģu ģenerēšanas cikli? Tur vajadzētu būt ciklam ciklā, arējais nosaka, kādus kuģus ģenerēt, iekšējais tos vienkārši uzģenerē. Tas tā, kas uz ātru aci iekrita, ja pareizi sapratu ideju. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.