Jump to content

Cik sver velosipēds?


Recommended Posts

Noskatīju mazlietotu Panther firmas, modelis Rondo, saliekamo velosipēdu meitai; viss būtu tā kā labi un būtu jābrauc skatīties, bet iebiedēja tas, ka šim ir metāla rāmis, un īpašniece jau pabrīdināja, ka tas ir pasmags. Diemžēl nevarēju nekur uzzināt, cik tad reāli tas sver, bet saimnieces teiktais, ka 20- 23 kg. kaut kā liekas pa daudz, bet varbūt tomēr tas tā varētu būt?

 

post-79347-0-55286100-1328180710_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Saimniecei laikam nav priekštaa par to, kas ir 20-23kg. Es teiktu, ka kilogrami 12 ir maksimums.

Link to comment
Share on other sites

Tieši tā, normāls ritenis bez baigiem pričendāļiem sver 10 - 12 kg

Link to comment
Share on other sites

Tantei nekas smagaks par ievarijuma burcinu rokas nav trapijies.

kadam jabut ritenim lai vins svertu 23kg? :shok:

Tas ka ir metala ramis, vel ne par ko neliecina... 15... tas ir prigels.

Un no otras puses, ja ari vins sver 23, tas tev tapat neko nemainis. Mierigi vizinoties starpibu nejutis.

Link to comment
Share on other sites

Arī mierīgi vizinoties var just atšķirību starp 10 un 20 kg

Link to comment
Share on other sites

Dzelzs vai alumīnija rāmis velo svaru izmaina par ~1 kg. Normāls alumīnija rāmis sver 1,6-1,9 kg, tērauda attiecīgi būs 2-2,5kg. Ir tirgū pieejami arī tērauda MTB, kas sver 12kg (parasti MTB sver 14kg). No tērauda rāmjiem nevajag baidīties kā no uguns it īpaši ja nebrauc sacensībās - tie ir izturīgāki tādā ziņā, ka drīzāk salieksies nekā saplīsīs atšķirībā no Alu.

 

Un tas saliekamais noteikti nesver vairāk par 15 kg. Es drīzāk teiktu ~13-14kg (ja saki, ka pērc meitai, tad laikam jau ritenis nav baigi liels).

Link to comment
Share on other sites

Arī mierīgi vizinoties var just atšķirību starp 10 un 20 kg

Protams, starp 6 un 12 ari var just starpibu, tikai tu iecheko kas tas par riteni... Tas nav domats nekadai gonkosanai pa shoseju vai mezhu... Tada svara starpiba tev kajas lieki "nesadzis" ;)

Link to comment
Share on other sites

versatile

jopcik. Teoretizējat vien, bet paši svēruši esat?

Alūminija MTB-baiki 25 collu NORMĀLI sver no 10-15 kilogramiem, ar lielo vairumu riteņu svarā ap 13 kg.

 

Vecie varenie Holandē pizģītie tēraudnieki ar 28" ratiem, rolleru bremzēm un citu figņu - 25 sver elementāri.

Arī normāls Downhill velo ar amortiņiem priekšā pakaļā svērs pie 20.

Pēc skata šitam 15-20 toč varētu būt. Cik tur figņas virsū sakarināts... Katra tā lieta 200-300g sver vidēji, vot is salasās...

 

PS. Bet ripos tāds velo labāk nekā vieglāks tāds pat - īpaši pa kalnu uz leju.

Pa mežu gan jau nebrauks. Tak var paprovēt pirms pirkšanas.

 

Svarīgi skatīties, uz kuru stāvu jānes, piemēram. Ikdienā pieradu nest savu velo elementāri plecā uzmetot, draudzenes vecais tērauda MTB likās nedaudz pasmags, bet holandieti uznest bija drausmas... nošautos, ja būtu ikdienā jānes.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Par nešanu - nav nekāds pasaules gals.

Kad ar draudzeni vasarā ar veosipēdu izbraucam, uzminiet, kuram pēctam jāstiepj augšā abi vellīši?

Pa vienam MTB uz katra pleca un aiziet.

Dažreiz tāda kombinācija ir jānes uz 5. stāvu pa vecajām stāvajām trepēm šaurajā gaitenītī.

Link to comment
Share on other sites

Meitai vasarā 14-it; sākumā gribēja tādu stilīgi veco, bet tad man iekrita acīs šis, meitēnam arī iepatikās. Ne jau pa kalniem vizināsies, vairāk pa pilsētu un varbūt kaut kur pie jūras un pa taciņām. Labi tas, ka saliekamais, vieglāk būtu izgrozīties gan pārvadājot, gan dzīvoklī uzglabājot. Vienkārši atcerējos, cik sver 16 un 24 kg. svaru bumbas, kad jaunībā mēdzu pacilāt, tāpēc aizdomājos..

Labots - DeUld
Link to comment
Share on other sites

versatile

lexxx, mtb jau nav tie smagākie - tos, ja viriešu ģeometrija, katru uz sava pleca un atiet. Šito salieķi uz pleca neuzcelt :)

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

jopcik. Teoretizējat vien, bet paši svēruši esat?

Alūminija MTB-baiki 25 collu NORMĀLI sver no 10-15 kilogramiem, ar lielo vairumu riteņu svarā ap 13 kg.

 

Vecie varenie Holandē pizģītie tēraudnieki ar 28" ratiem, rolleru bremzēm un citu figņu - 25 sver elementāri.

Arī normāls Downhill velo ar amortiņiem priekšā pakaļā svērs pie 20.

Pēc skata šitam 15-20 toč varētu būt. Cik tur figņas virsū sakarināts... Katra tā lieta 200-300g sver vidēji, vot is salasās...

 

PS. Bet ripos tāds velo labāk nekā vieglāks tāds pat - īpaši pa kalnu uz leju.

Pa mežu gan jau nebrauks. Tak var paprovēt pirms pirkšanas.

 

Svarīgi skatīties, uz kuru stāvu jānes, piemēram. Ikdienā pieradu nest savu velo elementāri plecā uzmetot, draudzenes vecais tērauda MTB likās nedaudz pasmags, bet holandieti uznest bija drausmas... nošautos, ja būtu ikdienā jānes.

 

1. Šis ir eksemplārs ar 20" riteņiem un vieglas konstrukcijas Hi-Ten ķīnā ražoto rāmi, ir man līdzīgs īpašumā, tā arī sever ap 12-13.

2. Klasiskais Holandiešu 28" visurgājējs ar pilnu bagāžnieku komplektu un lukturīšiem sver ap 15. Bija man vairākit tādi īpašumā. Pat krievu "Vela" ar lielo rāmi un smagajiem ratiem nesvērā vairāk par 15. Bet šeit ir runa par saliekamo.

3. Alumīnija rāmis ikdienai un vēl pie tam ja plāno braukt laikā kad ielas kaisa ar sāli ir trūkums ja godīgi. Neiztirūgi viņi ir lētā gala velosipēidiem un sāls ietekmē smuki korodē.

4. Pērkot to "Pantēru" ir jāskatās uz gultņu stāvokli riteņu rumbām, un pedāļu konusam. Komplektē šos velosipēdu no vislētākajām ķīnā ražotajām detaļām.

5. Saliekamajam arī ir svarīgi pārbaudīt vai nav brvkustības salikšana mehānismam uz rāmja un stūres. Bieži tiem ķīniešiem konstrukcijas ir tāda, ka daudz enerģijas slāpē brīvkustības šajos mehānismos. Braukšanas prieka nekāda.

 

Lietots NL velosipēds būs kvalitatīvāks.

 

13.9 kg tomēr.

 

http://www.alibaba.com/product-free/104490638/Termozeta_X2O_20_inch_folding_bike.html

Link to comment
Share on other sites

Tieši tā, normāls ritenis bez baigiem pričendāļiem sver 10 - 12 kg

nuuuuuu, kā to ņem. Ja runa par kalniniekiem, tad 10 kg ričuks maksās 1k ls, 9kg 2k ls utt.(ļoti vispārināts aprēķins). Parastie sver 12-15 kg.

Link to comment
Share on other sites

serioussam909

Kā jūs braucat ja varat saliekt/salauzt rāmi?

Un par alumīnija korodēšanu - patiešām lol.

Link to comment
Share on other sites

Tiem kas tankā, par koroziju sauc jebkura metāla noārdīšanos, tā nav rūsēšana. Ja uz jūsu alumīnija rāmja tiek virsū sāls, tad tas paliek izteikti trausls. Alumīnija velosipēda rāmis braucot katru dienu izturēs apmēram 2 ziemas.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...