oxygen Janvāris 29, 2012 Share Janvāris 29, 2012 (labots) Nu parasti mašinas voltmetrs tāds indikators vien ir. Bet reāli, laba manta . Nu startējot spriegums nokrīt pat 8 v, bet kad motors griežas un voltmetrs rāda mazāk par 13, 5 volti, tad vajag sākt kreņkēties Bija gadijums ņikojās regulators un rezultātā vienrīt vāģi nevar palaist, lai gan nekādas signāllampiņas, ka ģenerators neietu, pirms tam nedega. Vienkārši ģenerators nedeva vairāk par 12, 5v. Labots Janvāris 29, 2012 - oxygen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanibaals Janvāris 30, 2012 Share Janvāris 30, 2012 jebkurš aķītis vai baterija atrodoties zemā zemperatūrā izlādējas straujāk, elektrolīts par tīru ūdeni nu nekādi nevar plikt, kur tad 'tā sērsskābe var palikt? O, jaunu fiziku esi atklājis. Riepas arī aukstumā paliek mīkstākas nevis cietākas, ne Akumulatoros/baterijās strāvu nodrošina ķīmiskie procesi un, jo zemāka temperatūra, jo tie notiek lēnāk. Tas arī ir iemesls kāpēc ziemā aķītis švaki griež, bet ienesot siltumā ir atkal ņiprs. Pats ar sevi nonāc pretrunās. Un tieši auksutumā pašizlāde notiek lēnāk, ne velti iesaka jebkuras baterijas ilgstoši glabāt leduskapī(ne saldētavā). Nu izlādētam akumulatoram elektrolīts gluži par ūdeni nekļūst, bet tā blīvums, gan samazinās līdz 1,1, jo sērskābe izreaģē ar svina platēm un aķis var sasalt jau pie -7°. Uzlādējot šis process ir atgriezenisks un svins "atdod" skābi atpakaļ, skābe nekur nepazūd, "iztvaikot" var tikai ūdens, tāpēc līmeni izlīdzina pielejot destilētu ūdeni nevis skābi. Sasalšanas temperatūra atkarībā no uzlādes/izlādes pakāpes (batteryfaq) Bija gadijums ņikojās regulators un rezultātā vienrīt vāģi nevar palaist, lai gan nekādas signāllampiņas, ka ģenerators neietu, pirms tam nedega. Vienkārši ģenerators nedeva vairāk par 12, 5v. Tāpēc, ka signāllampiņa primitīvi rāda tikai to vai ģenerators griežas, nevis kā maldīgi šķiet, ka būtu jārāda, kad lādē vai nelādē. Bezjēdzīgs indikators, kas retos gadījumos tiešām parāda, ka ir problēma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Janvāris 30, 2012 Share Janvāris 30, 2012 nu paldies par informāciju, daļēji jau ir jāpiekrīt tā kā esmu lauksaimnieks, no pieredzes zinu, es savai tehnikai, ko ziemā reti izmantoju noņemot aķīti un turot siltās telpās atliekot atpakaļ piestartēju bez lādēšanas uz reiz, bet ir gadījies, ka tā nav izdarīts , tad bez uzlādes neiztikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanibaals Janvāris 30, 2012 Share Janvāris 30, 2012 Nu re. Tas, ka ziemā liekas, ka akumulators aukstumā pēksņi izlādējas ir tikai šķietami. Patiesā ietilpība jau nemainās, bet aukstumā visu strāvu tas nevar atdot. Ja palādē, tad akumulators uzsilst, skābe samaisās un šķiļ atkal labi. Uzskatāma bilde. Pieejamā jauda atkarībā no temperatūras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nain Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 (atvainošanās par miroņa modināšanu) Ir līdzīga problēma. Cienījama vecuma aķis sācis nodarboties ar patvaļīgu pašizlādi. Tātad, noprotu, ka vainīgi ir nosēdumi starp platēm. Ja es šo aķi uzšķēržu, rūpīgi plates izskaloju, salieku atpakaļ - tas varētu palīdzēt? Jaunam, diemžēl, uz sitiena nav naudas - konkrētās tehnikas (traktors) iedarbināšanai paredzēts lielais aķis, kurš jauns maksā pārsimt latus. :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
aoma Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 Protams, ka mēģināt vari. Savulaik, kad aķi katastrofāli trūka, tā bieži tika darīts, bojātās celles mainītas no donoriem vai arī lietas jaunas.Bet nu ar modernajiem akumulatoriem tas vairs nevarētu sanākt tik efektīgi, jo, ja pārāk liela daļa plates būs pārvērtusies svina putrā, atjaunot tik vienkārši diez vai izdosies, bet nu mēģināts nav zaudēts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 Ja es šo aķi uzšķēržu, rūpīgi plates izskaloju, salieku atpakaļ Galvenā problēma varētu būt ar salikšanu atpakaļ. Mūsdienu aķi atšķirībā no CCCP ražojumiem nav paredzēti izjaukšanai. Un aķu korpusu skābes izturīgais materiāls ir varen nepateicīgs jebkurai līmēšanai. Pāris gadus atpakaļ sievas tēvam no traktora izkrita nenostiprināts aķis. Gandrīz jauns. ieplaisāja korpuss un skābe sāka līt ārā. Aķis bija labs. Tika mēģināts plaisu aiztaisīt ar piķi, epoksīdu, silikonu, montāžas līmi. Nekā.. pēc laika plaisa bija atkal vaļā. Nācās izmest.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nain Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 Ir doma nocelt nost tikai pašu augšējo vāku (kur skābe normālos apstākļos klāt netiek), pēcāk no nostiprinot ar kādu no tiem divu komponentu plastalīnveidīgajiem lipekļiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!