Jump to content

Ko nozīmē konkrētais simbols instrumentu panelī?


donis7
 Share

Recommended Posts

Labdien,

 

RAV4 (2005.g. d-4d, 2.0) instrumentu panelī deg simbols, kura nozīmi nezinu. Bilde pielikumā (un arī pats simbols)! Diemžēl auto nav lietotāja rokasgrāmatas, taču, meklējot netā, atradu šādu http://qrg.toyotapar...s/2005_RAV4.pdf, tomēr minētais simbols šajā manuālī neparādās. Varbūt kāds Toyota lietotājs (vai kāds cits) - zina šī simbola nozīmi?

 

 

Jau iepriekš - paldies!

 

P.S. Pēc simbola spriežot, varētu būt degvielas filtrs!?

post-83369-0-60710800-1325677051_thumb.jpg

post-83369-0-64891700-1325677100.png

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Karterim korķis izkritis? :D

Link to comment
Share on other sites

Es nezinu - mazums... jo eļļas arī nav :D Viņš tik viegli var izkrist?

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

Cik filtrs tieši izmaksāja?

 

P.S. Paldies, _dunduks_ par saitu, taču arī tur esošajā manuālī (apskatīju arī 2003., 2004., 2005., 2006.g.) tāda simbola nav :D

Link to comment
Share on other sites

Nu, tas pats jau filtrs būs, droši, ka pilns ar ūdeni... kūl

 

Vai var būt pašam sensoram vaina (apaudzis ar kādiem mēsliem)?

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Ja tas ir ūdens degvielas filtrā, tad parasti filtram apakšā jābūt drenāžas skrūvei, pa kurieni to ūdeni nolaist.

Nav nekas jāņem nost. Normāliem eksemplāriem tur ar rokām to visu var izdarīt mazāk nekā 5 miūtēs to izdarīt bez speciāliem istrumentiem.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Normāliem eksemplāriem tur ar rokām to visu var izdarīt mazāk nekā 5 miūtēs to izdarīt bez speciāliem istrumentiem.

Ja vien pašu filtru nemeklē pus dienu.

Link to comment
Share on other sites

Pag, tajā linkā no Toyotas http://www.estima-mo...g%20Lights1.jpg - ja tā filtra lampa deg kopā ar aķa lampu (kā manā gadījumā - vēl gan arī tas, ka zems eļļas līmenis (tas tiešām ir zems, vakar pārbaudīju kā iedegās - un iedegās visi 3 simboli pēkšņi, braucot)) - vaina esot lādēšanā nevis filtrā! Nu, vot, tā... uzliku te jaunu aķi http://www.boot.lv/forums/index.php?/topic/143616-kadu-akumulatoru-izveleties-prieks-20-dizela/page__fromsearch__1 :D Būs vēl problēmas ar ģeneratoru...

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Pričom tur generators,kad pēdējo reizi degvielas filtru mainīji?

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

nu ja motoram darbojoties deg sarkanā aķa lampa, tad aķis tukš vai netiek lādēts...

Link to comment
Share on other sites

Nešmu specs. bet loģiski,-ka motoreļļas līmenis.

Link to comment
Share on other sites

:D Bet jebkurā gadījumā uz ziemu to degvielas filtru labāk nomainīt... Bet fakts, ka, ja deg abi simboli, tad problēma ar lādēšanu. Paldies liels par linku, jo diez vai kur tik specifisku info uzzinātu :)

 

Tātad kopējais slēdziens un izmaksas: 165Ls uz rokām, kas ietver:

eļļas maiņa + eļļas filtra maiņa;

degvielas filtra maiņa;

ģeneratora remonts (80Ls).

Izrādās ģenerators aķīti vispār nav lādējis, braucu tikai uz aķīša!

 

Vopšem ZB jau tas viss sen...

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc tad ZB? Jebkurš autiņš laiku pa laikam jāatrāda servisā un defekti jānovērš. Bet ir viena daļa tautas, kam viss pofig kamēr autiņš kust uz priekšu. Un tad kad kad vairs nekust, tad tik sākas stāsti par to, kāds konkrētais modelis ir sūds...

Link to comment
Share on other sites

Ja deg kāds brīdinājuma signāls, tad vai nu izsit lampiņu, vai uzlīmē kautko pa virsu, un problēma risināta :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ZB tāpēc, ka tādas izmaksas.... beigta abs trosīte (120Ls :D), turbīnas tīrīšana, sprauslu remonts, sajūga maiņa, auto krāsošana (spārns, kapots, bamperis), bremžu disku maiņa, amortizatoru maiņa, jauns aķītis, tagad ģeneratora remonts.... kas tur vairs palicis? Kaut kāds degvielas sūknis? :D

 

P.S. Par ikdienas apkopi nerunājot :)

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

Nu cik, seši septiņi gadi autiņam? Cik ir nobraukums? Man skoda octavia 5 gadi veca 115000km nobraukums , pēc garantijas beigām pats esmu par savu naudu tikai bremžu diskus ar uzlikaam mainījis ,vienu aizmugurējo bremžu spuldzīti,savirze, 4 komplekti riepas, tas arī viss neskaitot apkopes,eļļas un filtrus....pa vasaru zobene jāmaina...

Link to comment
Share on other sites

Bet pirms akumulatora maiņas neviens ģeneratoru nepādbaudīja? Akumulatoram iespējams nebija ne vainas. Un spārna remonts, krāsošana jau nav pieskaitāma pie auto defektiem. Vai arī tas izrūsēja?

Link to comment
Share on other sites

Jā riepu komplektus pirku abus 2us, un izskatās, ka šogad atkal būs jāpērk, jo lai arī protektors vēl ir normāls, pati gumija jau zaudējusi savas īpašības :D amortiņi mainīti jau pa otram lāgam (bet es nedzīvoju Rīgā, arī ceļi man nav diez ko labi), kad nopirku vēl visas siksnas nomainīju un visus filtrus, pārējais - regulāri tiek mainīts - eļļa + eļļas filtrs, degvielas filtrs, gaisa filtrs, bremžu kluči u.t.t. Beigās būs jau bezmaz jauns auto salikts kopā :D

 

Andzha - aķis bija beigts, to pārbaudīja, viņu nevarēja pat uzlādēt, pārkrāsoju, jo tas bija sabrāzts no auto stāvlaukumos

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

azarbaidzz

nu tas ka sista man skjiet arii lielu dalju izskaidro.. bet buktes,come on veci..>.<

Link to comment
Share on other sites

Nu ja, pērkot lietotu mašīnu jāskatās nevis uz izlaiduma gadu, bet gan uz tehnisko stāvokli.

Link to comment
Share on other sites

Tev kaut kāds problēmu vilnis. Man Honda C-RV 2001. g. Nopirkta pirms 5 gadiem. Pirmajā gadā vajadzēja piekarei visādus sīkumus nomainīt, jau ceturto apskati esmu izgājis, cik jautāju, kā izskatās, viss esot čikiniekā. Braukāt sanāk pa visu LV, bet pārsvarā pa Rīgas rajonu. Šefs man tādu nopirka, braucu nesaudzējot, (saprāta robežās). Ā, granātu nomainijām 2 gadus atpakaļ, krakšķēt sāka, bat tas ar tāpēc, ka aizsarggumija bija pārplīsusi.

P.S. Te kāds teica ka regulāri mašīnu ved uz pārbaudi, nesaprotu kāpēc? Ja kaut kas lūzt, aizbrauc un sataisi. Ja ir problēma, to jau laikus var just/dzirdēt. Nevienu mašīnu neesmu vedis uz pārbaudēm, lieka naudas izsviešana un vienmēr atradīs pie kā piesieties. Brauc kamēr iet vai jūti ka jāremontē. Ā, ja nejūti, tad cita runa.

Link to comment
Share on other sites

Par to, ka pērk neskatoties ne uz ko, bet tikai uz auto izlaiduma gadu - šis nebija tas gadījums.

Biju noskatījusi 2us auto (interesēja 3-durvju modelis, rets), kurus abus aizdzinu uz servisu. Nobraukums abiem bija līdzīgs, pirmajai 19tk, otrajai 16tk. Pirmajai bija jāmaina jārba. Otro paceļot, meistars prasa - kāds tai mašīnai noskrējiens? Īpašnieks atbild - 16tk. Meistars - cik? Simt16mit? Īpašnieks - nē, 16mit! Meistars - Jūs ko, vismaz SIMTSEŠADSMIT! Un sista no visām pusēm :D

Meistars teica, ka, ja tā pirmā mašīna tiešām ir bijusi jauna, tad tā otra ir gan sista, gan nodzīta! Viennozīmīgi ieteica ņemt pirmo, ar ritošo viss bija kārtībā!

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

2 gadus veci dīzeļauto ar 19tk nobraukumu nemēdz būt, nu nepērk cilvēks dīzeli, lai brauktu mazāk par 60k gadā. Un kas kārbai bija par vainu? Tas ar ir aizdomīgi.

Link to comment
Share on other sites

Tai vienai nebija nobraukums tāds - kā iepriekš rakstīju, otrai bija... jo visa apakša bija praktiski "jauna". Tas auto ir no Beļģijas, nez

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...