Jump to content

Golf III,zūd dzesēšanas šķīdums


Brikulls
 Share

Recommended Posts

Sveiki,lieta tāda, ka autiņam zūd antifrīzs, tikai nevaru pieķert kur tas paliek.

Zūd diezgan lielos daudzumos, gandrīz vai katru dienu ir jāuzlej.

Motors pats pa sevi ir sauss, tā nav ka kaut kas ir notecējis, vai slapjš. visas trubas un parplūdes taruks arī vesels, jo garāžā uz grīdas nekas nav iztecējis. Doma bija ka tas paliek kaut kur motorā, bet tad vajadzētos eļļai palikt savādākai, salons viss saus, nav tā ka zem tepiķiem ir slapjš.

Varbūt kāds var dot padomu, kur viņs pazūd. Un eļļu arī dzinējs ēd, bet tas tachu nevarētu būt saistīts?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Pabrauc kādus 100 km un tad attaisi kapotu vaļā un redzēsi, vai nāk garaiņi ārā. Visticamāk kaut kur radiatorā vai trubās problēma, ja nav tecēšanas.

 

Nesen ar šīm problēmām karoju, bet man bija regulāri peļķe zem mašīnas.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

kazarma, teorētiski vajadzētu tam būt komplektā ar melliem dūmiem, paaugstinātu degvielas patēriņu.

Link to comment
Share on other sites

ja dzinējs ēd tosolu, to būtu jājūt uz ožu izplūdes dūmos. paturi roku priekšā izpūtējam un tad cītīgi osti - ja ir saldens piejaukums smaržai - bingo. Apsveikt diez vai ar to var.

 

mežaveci, melli dūmi ir pie eļļas dzīšanas

Labots - matains
Link to comment
Share on other sites

galvas blīve.

 

Atver tosola bačoku vaļā, iedarbini un paskaties kas notiek.

Labots - Хуян Еблесиаз
Link to comment
Share on other sites

galvas blīve.

 

Negribēju šo pieminēt citādi nākamais jautājums būtu: ko darīt? Un, kad pasaka, ka bezmaz vai viss motors jāremontē, tad šī doma neļauj cilvēkam naktis gulēt... Būsim pozitīvi :D Kādā šļaukā ir mazs caurumiņš kuru var aizlīmēt ar skoču :D

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

Beidziet cilvēku biedēt ar galvas blīvi vai savērptu motora galvu. Uzrakstīja taču jau, ka nav eļļā tosola pēdu. To var labi redzēt, ka eļļā būtu dzeltenīgas putas, bet tosola izplešanās trauciņā peldētu eļļas pikucīši.

Visticamāk, ka kaut kur pa radiatoru vai trubām garo ārā. Vai pečkas radiotors, ne jau vienmēr tas ir novietots tik tizli, ka tosols tek virsū tieši uz pasažiera kājām. :D

 

P.S Ja tosols nonāktu cilindros, tad no izpūtēja būtu balti dūmi. Smuka miglas mašīna sanāk, ja tā pamatīgi izšauj galvas blīvi.

Labots - andza
Link to comment
Share on other sites

Piemērs iz dzīves - arī pazuda tosols un nevarēja atrast. Atradām šādi - motors rūc un kapots vaļā.

Pie normālas temperatūras pēkšņi no vienas no gumijas trubiņām izšļācas pa mazu caurumiņu tosols un momentā nožūst.

Spiediens dzesēšanas sistēmā nokrītas un atkal nekas nekur netek un neko nevar pamanīt.

Iesaku veikt šo pārbaudi.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds789

Iesaku pārbaudīt salona apsildes radiātoru, esmu mainījis diviem auto šo detaļu, čakars uz visu dienu. Variants kā pābaudīt vai radiātors vesels ir sekojošs: uzsildi auto un ieslēdz, lai pūš karsto gaisu, ja ir neliela tosola (antifrīza) smaka salonā no ventilācijas šahtām tad radiators jāmaina. ļoti iespējams ka radiators ir caurs, un tosols krājas ventilācijas/apsildes kastē, kad būs pilns tad sāks tecēt uz tepiķiem.

 

Ja vainīgs radiātors, cena tam 13-18 LVL, darbs gan būs salidzinoši dārgāks.

 

Ja ēd eļļu tad varētu būt galvas blīve pie vainas.

Labots - Ronalds789
Link to comment
Share on other sites

Ja ēd eļļu vainas var būt vairākas: vārstu gumijas, eļļas gredzeni...

Ja dzeses trubas cietas: plaisa cilindrā, galvas blīve, bačoka vāciņš.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Rinalds,

 

Kur tu tik lētus radiatorus izroc? :) Pirms dažām nedēļām vecajam būmerim pa ~50Ls pirku. Citiem vēl dārgāks.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds789

labojums - Ronalds :)

 

Varbūt pārprati manis rakstīto, iet runa par salona apsildes radiātoru, kurš atrodas salonā aiz priekšējā paneļa.

Tā cena ir vidējā Grosauto,ape, eparts...

 

tāda cena radiātoram ir golf 4 un audi 80, pēc izmēriem ļoti līdzīgi

 

apskatījos cenas bumeriem, jā tiem ir dārgāki, bet tas taču bumeris, tam viss ir dārgāks :)

Labots - Ronalds789
Link to comment
Share on other sites

trubas nav cietas, tādas pamīkstas, un ,piemēram, kad vakarā nolieku mašinu, un otrā rītā attaisu izplešanās trauku, tur vēl ir iekšā kartīgs spiediens, vai tad tik ilgi tas tur uzturas?

Par to galvas blīvi, jāatliek tā uz pēdējo cēlienu, ja neko navarēs atrast, tad gan droši ka jaķeras būs klāt galvai.

A kā ir, ja tosolos tiek kopā dedzināts ar benzīnu, vai tad atgāzēm nav jabūt šķērsām? Šodien izgāju apskati,atgāzes ir ok.

Nezinu kā tas iespējams, bet apmēram viena laika sāka zust šķidrums, un klopēt kompensātori, tas taču nevarētu būt saistīts..

Link to comment
Share on other sites

Tu attaisi bačoku tosolam un iedarbini. Ja sāks burbuļot tad viss skaidrs. Jo laikam labs tev vāciņš bačokam.

Link to comment
Share on other sites

Ja salona radiators būtu caurs, tad arī stiklam vajadzētu no iekšas pastiprināti svīst ciet..

Motors var ēst tosolu tā ka nemetās un nemanāmi, un nav obligāti, ka tosolam jānokļūst eļļā, vai arī otrādi - elļai tosolā. Kā arī, ja katalizators nav beigts, tik traki uzreiz nemaz nevar pamanīt to dūmu mutuli - iespējams tosolu sāk spiest iekšā tikai, kad motors uzsilst līdz darba temperatūrai un to pašu jau tad ir arī katalizators izdarījis.

Link to comment
Share on other sites

pavecākiem auto var ieplīst tosola caurules. it īpaši tuvu savienojumiem pie metāla savilcējiem. tur spiež garām tikai tad, kad motors uzsilis un arī pamatā iztvaiko uzreiz.

Link to comment
Share on other sites

Man tā arī bija, kkād plastmasas detaļa, kas nāk klāt pie motora, kurai savukārt pievieno gumijas šlangu, laida garām tosolu, bet nu peļķe ar bij kārtīga katru rezi.

Link to comment
Share on other sites

IMHO mūsdienās servisiem ir pietiekami daudz veidu, kā diagnosticēt galvas/blīves bojājumus neraujot galvu nost. Pameklē kādu servisu, kuram ir aparāti, ar ko mēra spiedienu un izplūdes gāzu (HC) daudzumu dzesēšanas sistēmā. Tā varēsi nekļūdīgi noteikt, vai ir jēga galvu celt nost.

Link to comment
Share on other sites

Standarta vaina padzīvojušiem 3 golfiem. Nomaini to plastmasas gabalu kas nāk pieskrūvēts pie cilindru bloka, vai galvas, īsti neatceros, un kuram pievienojas vairākas tosola šļūtenes (arī tā kas uz izplešanās trauciņu) un kurā ievietojas arī pāris devēji. Tosols gar viņu sūcas tikai, kad motors ir karsts un uzreiz arī iztvaiko, tā ka redzēt neko nevar. Liec mieru galvas blīvei, tur citi simptomi.

Link to comment
Share on other sites

Ja dzīvo Rīgā, tad http://www.vwgolfklubs.lv/

GTM darbnīca.

 

Apraksts (ne mans, bet iz sludinājuma)

 

Strādājam no pirmdienas līdz svētdienai (savlaicīgi sazvanoties un sarunājot ir iespējams pierakstīties jebkurā dienā un jums izdevīgā laikā).

 

 

pieraksts pa tālruņiem

 

 

28238787 Raivo Bergs ( Bergs ) tele 2

 

 

26888850 Raivis Daņilovs ( Raa ) tele 2

 

 

Esam specializējušies uz vw markas automašīnām (īpaši miļš mums ir vw golf), bet skrūvējam arī citu marku automašīnas.

Veicam:

*Apkopes (zobsiksnas , filtru un šķidrumu maiņa);

*Ritošās daļas diagnostiku un remontu;

*Dzinēja diagnostiku un remontu;

*Kārbas, sajūga maiņu;

*Izplūdes sistēmas remontu.

 

P.s.

Palīdzēsim viens otram šajos grūtajos laikos,

respektīvi mēs jums ar zemākām remonta cenām un rezerves daļām -

jūs mums ar savu klātbūtni.

 

Atrašanās Mazā Lācplēša ielā ---->

000029949979_%23_3_%23_Raa.jpg

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...