Jump to content

Antireklāma veikalam Memo.lv


Willy
 Share

Recommended Posts

Esmu iepircies šajā veikalā daudzas reizes un līdz šim viss ir bijis normāli, bet nu piedzīvoju no viņiem pretīgu attieksmi.Nolēmu salikt sev jaunu kompīti un pavasarī veikalā MEMO iegādājos procesoru, mātesplati, operatīvo atmiņu.Ta kā neesmu miljonārs , un arī vecais kompītis vēl strādāja diezgan ņipri ,tad jauno kompi liku kopā pamazām pa vienai detaļai un diezgan ilgā, laika posmā. Kad biju visu salicis un sainstalējis tad nokonstatēju ka kompis gļjuko.Pārbaudot ar Memtestu uzrādījās ka viens operatīvas atmiņas modulis minūtes laikā izmet vairāk kā 100 errorus .Nu ko, -Viss skaidrs ka modulis bojāts.Aiznesu viņiem atpakaļ.Viņi solīja ka samainīs uz tadu pašu atmiņu.Bet laiks iet iet, līdz beidzot pēc vaiŗāk kā mēneša viņi piedāvā man pavisam citas firmas atmiņu ar lielākiem taimingiem un daudz sliktākām klokošanas iespējam. Dabiski ka atteicos , jo mana atmiņa bija diezgan šerpa ar ELPIDAS čipiem un piedevām ļoti dārga

http://benchmarkrevi...d=210&Itemid=67

un tagad sarakste ar viņiem velkas vēl vienu mēnesi.Tādu pat atmiņu viņi piedāvāt nevar, bet naudu atgriezt arī netaisās.Nezinu ko īsti ar viņiem iesākt, jo izskatās ka arī no PTAC viņiem viņiem nekādas bailes nav. Laikam vienīgā iespēja,-Tiesas darbi.

post-63759-0-04781800-1321358835_thumb.jpg

post-63759-0-59071600-1321358844_thumb.jpg

Labots - Willy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    5

  • Willy

    24

  • marrtins

    6

  • Žaks Noriss

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja tādu atmiņu nevar atrast, tad naudu jau nu gan vajadzēja atgriezst un miers mājās.

 

Oftopic

 

Bez tā bojātā moduļa kompis šancē bez ģļukiem?

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Jā testējot ar memtestu otru moduli neuzradījās neviens errors

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ja pareizi sapratu no kodiem, tad RAM iegādāti 18.02.2011., bet prasība veikalam iesniegta 11.08.2011. Līdz ar to 6 mēneši kopš iegādes nav pagājuši.

 

Ja nav pagājuši 6 mēn. kopš preces iegādes, tad preces nepilnību gadījumā pircējam ir tiesība pieprasīt 100% naudas atmaksu (vai arī preces maiņu vai daļēju naudas atmaksu, pamatojoties uz to, ka prece neatbilst dotajam aprakstam).

 

Par bojājuma pieteikumu var palasīties zemāk

 

http://www.likumi.lv/doc.php?id=141276

 

Papildinot pašam sevi - ir jāievēro prasības pieteikuma secība un formas. Ja tu kaut ko neievēro, tad veikals it kā var tevi sūtīt ratā. Saku "it kā", jo neesmu pats nepareizas darbības pārbaudījis.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Kustō Pilnīgi pareizi.Seši mēnesi nav pagājuši.Bet problēma tajā ka viņi man uzspiež ņemt pilnigi citas firmas atmiņu ar sliktākiem taimingiem .
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Viņi tev to nevar uzspiest! Tev ir izvēle, ko minēju iepriekš.

 

Bet tev ir arī savā pirmajā iesniegumā jānorāda, ka RAMs bojāts, pieprasu atgriezt naudu.

 

Ja tu norādi tikai ka RAMs ir bojāts (nenorādot skaidru savu vēlmi saņemt $$$), turklāt atgriez viņiem tikai vienu no divu RAM plākšņu kit komplekta, tad skaidra lieta, ka veikals tevi čakarēs.

 

Aizejot uz PTAC, viņi gribēs redzēt pirmo iesniegumu (vai minēto aktu par bojājumu). Ja viņi neredzēs, ka skaidri esi norādījis, ka vēlies naudas atmaksu, tad tev nāksies ar veikalu vienoties. Neesmu 100% pārliecināts, bet man tā šķiet.

 

Vienvārdsakot - ja pirmajā pieteikumā naudu pieprasīji, tad viss OK, bet ja neesi skaidri norādījis savu vēlmi, tad veikals var tevi vazāt pa RAM ekspertīzēm, vilkt laiku.

Link to comment
Share on other sites

Atdevu viņiem abus moduļus 11. Augustā, Bet tā kā viņi pēc mēneša piedāvaja štruntīgāku atmiņu, tad 1. Novembrī iesniedzu viņiem Oficiālu prasību atmaksāt par preci samaksāto naudas summu.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kāds vēl mēnesis...?

 

Pirmkārt raksta iesniegumu. Veikalam ir 10 dienas sniegt atbildi uz prasību. Rakstiski. Ja tu neesi norādījis savu prasību, tad viņiem nav uz ko atbildēt.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Kustō Atvaino, bet Tu laikam esi kaut kam neuzmanīgi paskrējis garām.11. augustā aiznesu viņiem atpakaļ abus atmiņas moduļus. Viņi solīja samainīt . Mani tas apmierināja .Lai ar kompi varētu mazliet strādāt, tad viņi iedeva man vienu prastu DDR3 moduli no saviem .Tiktāl viss būtu normāli.Nepatīkamākais sākās pēc kāda pusotra mēneša , kad viņi saprata ka tādu pat atmiņu man piedāvāt viņiem nav nav iespēju.Vēlāk bija vēl vairākas braukšanas uz veikalu un skaidrošanās, līdz beidzot man tas viss apnika.Tad es 1. Novembrī iesniedzu rakstisku prasību atgriest naudu. Tagad 11.Novembrī saņēmu viņu atbildes rakstu ar veco piedāvajumu Citas firmas atmiņu.Vēl viņi pieprasa atgriest savu aizdoto atmiņu ( Tas būtu saprotams) Un vēl lai es uzrādot sava datora visaas komponentes MB,CPU, GPU, HDD, PSU,OS.Varbūt viņi gribēs arī koda N no seifa? Tāpēc jau es rakstu ka nav iespējams ar MEMO.lv tikt normali cilvēcīgi vienoties, jo par naudas atgriešsanu viņi pat nepiemin. Labots - Willy
Link to comment
Share on other sites

Kaapeec vispaar atdevi beigto moduli, neko nesanjemot pretii? Kaut kaadus meeneshus gaidiit, to, ko var dabuut desmit minuutees?

 

 

Es taadaa veikalaa moteikti neiiepirkshos, kur kaut kas jaagaida meeneshiem.

Link to comment
Share on other sites

kādas tad tieši atmiņas tev piedāvā vietā ? izlasot to memo papīru izskatās, ka memo ir nācis pretīm vairāk, nekā tas būtu viņa kā pārdevēja pienākumos, un neatsakās no naudas atmaksas, bet autors kā rādās ir sacerējies uz bezmaksas atmiņas īri pusgada garumā

Grisha, palasi to papīru, autors ir uzstājis, ka viņam vajag tieši tādu pašu atmiņas moduli vietā, bet ja pat ražotājs nevar tādu vairs piedāvāt ja tas ir eol

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Tev vienkārši jāprasa atpakaļ nauda, ja tas vēl ir iespējams un jāpērk tādi paši moduļi kur citur. Kaut vai lietotus, kaut vai ebajā. Nav jēgas tur nrvus dēļ viņiem bojāt.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Viņi solīja samainīt

 

Tīri teorētiski mutisks līgums (vienošanās) ir spēkā. Meklē rokā lieciniekus. Faktiski - tu neesi iesniedzis rakstisku vēlmi samainīt RAMus. Ir notikusi tikai fakta konstatācija (tas akts no 11.08.2011.). Tas arī viss. Tikai vēlāk esi izteicis rakstisku vēlmi par naudu. Kā uz šādiem faktiem skatās PTAC un tiesas nezinu un nemācēšu pateikt. Zvani uz PTAC.

 

Tīri no papīru smērēšanas viedokļa Memo tev ir atbildējuši uz rakstisku iesniegumu 10 dienu laikā, kā arī iedevuši RAM plāksni vietā uz kaut kādu mums nezināmu laiku un nezināmiem noteikumiem.

Link to comment
Share on other sites

Willy. Pārdevējs ir atbildējis pietiekami izsmeļoši, ir bijis vairāk nekā pretimnākošs. Ja tēmas autors ir tik tups, ka atbildes vēstulē rakstīto neizprot, tad tā ir muļķa diagnoze. Ja reiz ražotājs nevar apmainīt preci uz analoģisku pēc garantijas pieprasījuma (EOL - end of life jeb produkta dzīves cikla beigas, vairs netiek ražots) un piedāvā līdzīgu (pie tam tas ir OCZ, ar kuru reti kad ir RMA problēmas!) vai veikals piedāvā atmaksāt naudu (par to tiek rakstveidā paziņots!) - kādas vēl pretenzijas?! Kāds PTAC?! Škic atpakaļ būdā, no kuras esi izlīdis!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

nnoname, mīļais cilvēk nu izlasi lūdzu rūpīgak ko rakstu ,pirms izdari secinajumus.Tas ka viņi man aizdeva savu atmiņu uz laiku līdz viņu piegadātājs varētu viņiem atsūtīt tādu pašu atmiņu, domāju ir tikai normāli . Arī mobilo telefonu garantijas darbnīcas izsniedz klientam vietā citu aparātu uz remonta laiku lai klients nepaliktu galīgi bez sakariem.Mana atmiņa OCZ 2000 ar taimingiem uz 2000Mhz 9-9-9-24 ar Elphida čipiem bija viens no labākajiem OCZ brends par kuru piemēram Benchmarkreviews .com ir apraksts uz 13 lpp, un kur šī atmiņa praktiski garantēti strādā uz 1600MHz ar taimingiem 7-7-7-20 1,5v Bet man tiek piedāvāts Corsair modelis ar taimingiem uz 2000Mhz 9-11-9-27 un par kuru vispār nevar atrast informāciju kā viņa uzvedas ar 1,5v barošanu un kā klokojas.Un par naudu:Memo labākajā gadījumā piedavā patreizējo "tirgus" cenu - 36 Ls, bet es par savējo samaksaju 80Ls

Labots - Willy
Link to comment
Share on other sites

Aizdomīgi par to EOL - parasti jau štruntus netirgo tā lai pēc 1-6mēn iestātos EOL. Vai arī, ja tirgo, tad par pircējam patīkamām naudām.

 

Nez vai arī cietajiem piemērotu tagadējo tirgus cenu? :grin:

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Palasi likumus, bet manuprāt bija tā, ka veikalam pēc kaut kāda x laika perioda vairs nav jāatmaksā preces pilnā cena, bet preces tā brīža vērtība (būtu prece nolietojama, tad arī atrēķinātu nolietojamības daļu).

Link to comment
Share on other sites

es pārlasīju diezgan rūpīgi gan tavas žēlabas, gan memo atbildi, nav pārdevējam pienākums aizvietot uz remonta/etc laiku preci ar citu, bet nu šitas izskatās bezcerīgi, sacerējies esi neadekvāti, varu tikai piekrist Kunz

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Autor! Piekriti mainjai un beidz aleties. Pats vainigs, ka ar pirmo iespeju nepieteici naudas atmaksu. Sobrid ar tiesam tikai pats sevi vari apbizhot. Turklat veikalam NEKADI RAM NEBIJA VIETA JADOD.

Link to comment
Share on other sites

Pirmajā iesniegumā ko rakstīji bija jānorāda, ka vēlies preces apmaiņu pret tādu pašu, ja tas nav iespējams, tad naudas atgriešanu. ( naudas atgriešana tiek veikta tikai pusgada laikā ), bet tu pirmajā iesniegumā uzraksīji, ka vēlies tikai moduļu apmaiņu, bet par naudas atgriešanu uzraksīji jau vēlāk nekā pēc pus gada, tādēļ viņiem ir visas tiešības naudu tev neatgriest, bet piedāvāt tev kādu pieejamu alternatīvu. Ja tie moduļi netiek ražoti un nav noliktavā, tad uzburt viņi viņus nevar .. Iesaku ņemt to ko viņi piedāvā un likties mierā.

Link to comment
Share on other sites

asaris555

memo.lv ir labākais interneta veikals, kurā esmu iepircies. Nedomāju, ka tagad pamatoti tiek nomelnots....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Paldies BOOT biedriem nnoname un Kunz par izsmeļošajām atbildēm . Man 62gadīgajam vecim laikam būs jāapmeklē acu ārsts , jo nekur neredzēju ka man tiek piedāvāta 100% naudas atmaksa.Un varu apgalvot ka neesmu neadevkāti ne par ko sacerējies,jo savu atmiņu memo dabūtu tanī pat dienā kad viņi reāli piedāvātu man par preci samaksāto naudu.Un pieņēmu es to viņu atmiņu dēļ savas labsirdības un ticības ka viņi man atmiņu apmainīs.Šis gadījums būs man laba mācība . Un citās reizēs garantijas laikā uz reiz prasīšu atpakaļ naudu un neielaidīšos nekādos kompromisos.Bet PTAC es tomēr sūdzību iesniegšu ,un sāku nopietni apsvērt iespēju šo "jauko" kantorīti iesūdzēt arī tiesā.Tad redzēsim kuram ir taisnība.

Labots - Willy
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Paklau, izlasi tos MK noteikumus nr.631 un tev taps skaidrs kā bija jārīkojas. Ja nemaldos, tad Patērētāju tiesību aizsardzības likumā ir minēti visi laiki, kad vari izmantot savas tiesības naudas saņemšanai uzreiz un kad ir nepieciešams veikt ekspertīzi, pirms tiek pieņemts lēmums.

 

PTAC ir pietiekami noslogoti, lai neņemtos ar tādām ķipa Tautasbalss veidīgajām lietām, kur iespēja, ka rezultātu var panākt tikai ar plašu bļaustīšanos. Turklāt tiek prasītas lietas, kuras nav saskaņā ar likumiem.

 

Izlasi MK noteikumus un Pat.ties.aizsardz.likumu ar vēsu prātu un viss kļūs skaidrs.

 

Ak, jā, vēl derētu iepazīties ar izpriecu izcenojumiem pirms sāc sniegt prasības. Ekspertīze bija kaut kur starp 20 un 35Ls + transporta izdevumi. To apmaksā tas, kuram nav taisnība. Par tiesu izdevumiem gan jau var sagooglēt, bet ļoti šaubos vai tev tas atmaksāsies.

 

Un jāpiekrīt vairumam, ka memo.lv nav slikts kantoris, pat tieši pretēji. Viss vienmēr bijis godam un nekad nekādu domstarpību nav bijis. Pē'dejās HW detaļas esmu tikai pie viņiem ņēmis.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Žaks Kustō Daudz kur es varu Tev piekrist.Arī es par MEMO daudzus gadus biju pat ļoti labās domās.No pie viņiem pirktām komponentēm ir salikti nu vismaz kādi 5 kompji draugiem.Un taisni tāpēc man nav skaidrs kāpēc šoreiz kāda muša iekodusi ka tāda attieksme pret klientu kuršir tik daudz pie viņiem nopircis.Manā personā jau nu klietu viņi noteikti ir zaudējuši, kā arī reputāciju.
Link to comment
Share on other sites

100% naudas atmaksa datorkomponentēm imho nav iespējama kaut vai tā iemesla pēc, ka tās neskaitās kā atsevišķa vesela prece, bet tikai komponente (pat neņemot vērā veselo saprātu un realitāti, ka cenas/performance šim preču segmentam mainās pa nedēļām, pat ne mēnešiem), ja tik ļoti gribās skaldīt matus tad studē rūpīgi visu likumdošanu šinī sakarā. Tev tika piedāvāta gana līdzvērtīga atmiņa no tik pat respektabla kantora (pie tam neuzrādi konkrētu modeli, ar šādiem taimingiem meklētājs man izdod tikai dominatoru uz 2400 Mhz, kas ir ļoti adekvāts aizvietotājs), atteicies - pats vainīgs, apvainotā un apčakarētā vietā labāk ieslēdz skaidro saprātu un apskaties, cik maksā līdzvērtīgas atmiņas (un ar kādiem parametriem) šobrīd, uztvert entuziastu pārcenotās komponentes kā naudas ieguldijumu ir pēdējā muļķība, ko var izdarīt

Link to comment
Share on other sites

CMX4GX3M2B2000C9 kuram līdz dominatoram ir tik pat ka no Ludzas līdz mēnesim

Link to comment
Share on other sites

beidz ņemties, zb jau tev skaidrot pašsaprotamas patiesības, visā plašajā pasaulē vairs nav nopērkams tas tavs beigtais kits

un vispār, cik procenta daļas veiktspējā iegūsti trcd paceļot no 10 uz 9 un tras no 27 uz 24 ?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

sintētiskajos benčos labi ja pa max 5%

reālās dzīves pielotojumā max 1%

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

nnoname un DJWoX teiktais atbalstīts!

 

Veikals ir izdarījis visu pēc normām.

 

Autors pats nav pieteicis atmaksas nepieciešamību likumā noteiktajos termiņos (vispār diskutējami, bet tad ir vajadzīgas jurid.konsultācijas).

 

Jebkurā gadījumā rekomendējams doties uz izlīgumu un pieņemt citas (varbūt teorētiski lēnākas) RAM atmiņas vietā. Īpaši ieteicams izslēgt destruktīvus principus. Padziļināts 3-pusējs vai pat 4-pusējs (pircējs, pārdevējs, PTAC, tiesas) juridisks kašķis nekad neatmaksāsies.

Link to comment
Share on other sites

Oi vecīt OCZ tak pārstāja ražot RAM atmiņas ... veikals vienkārši aplauzās kad tu pie viņiem aizgāji paprasīt, lai samaina. Viņiem pirmā reakcija - samainam uz garantiju, bet tad vairumtirgotājs paziņoja, ka tas vairs nav iespējams(pieņemu, ka arī vairumtirgotājs tālāk sazinājās ar ražotāju un saņēma negatīvu atbildi) tādejādi viņiem nākas domāt citu variantu.

 

Iespējams gan, ka kkur ebayā var dabūt šo ram.

Labots - K.Kavacis
Link to comment
Share on other sites

Var jau cilvēciski saprast ka varbūt veikals aplauzās.Bet riebjas attieksme.Tagad viņu atbildes vēstulē esmu pataisīts gandrīz vai par bandītu un zagli , kurš piesavinājies viņu īpašumu.Mums toreiz bija noruna ka to atmiņu viņi aizdod uz laiku kamēr viņi manējo sūta ražotājam.(1nedēļu -- 1,5) Un taisni viņi vilka speciāli laiku lai es nokavētu visus termiņus. Apmēram pēc divām nedēļām es viņiem to viņu aizdoto atmiņu aizvedu uz veikalu,bet veikala pārdevēja atteicās to pieņemt. Teica ka viņa neesot tiesīga izlemt.Lai runājot ar V.Dorofejevu.Varētu padomāt ka man nav nekādu citu darbu kā vairākkārtīgi braukt cauri visai Rīgai uz viņu veikalu un medīt kad Kungs būs uz vietas.Un nejauši uzgāju par šo firmeli MEMO vēl kādu interesatu informāciju saitā http://www.salidzini...hp?shop=Memo.lv kur kāds janis 337 raksta ka viņam šajā veikalā iesmērējuši lietotu procesoru ar nenotīrītu veco termopastu.Un varu dot savu godavārdu par to ka neesmu rakstījis es vai kāds no maniem paziņām.

Labots - Willy
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Šobrīd - tikai izlīgums un vietā saņemu tāda paša apjoma RAMus.

 

Ja no paša sākuma (līdz 6 mēn.pēc iegādes), tad tā shēma ir aptuveni (kādu pusotru gadu nav nācies izmantot, tādēļ 100% negalvoju, jo neatceros un slinkums pētīt) tāda:

 

1. konstatē faktu, aizmet e-pastu pārdevējam, ka X nestrādā. Veikals, protams, atrakstīs, ka ņefiga nezin, lai stiepju pie viņiem.

 

2. uz veikalu jau dodos ar iesniegumu, kurā minēts, ka vēlos saņemt naudu un lietu X tikai uzrādu, iedodot rokās pārdevēja pārstāvim. Pēc tam lietu X savācu sev līdz. Pārdevēja pārstāvis parakstās, ka X ir redzējis un X tiešām nefunkcionē. Te gan ieteicams paņemt izdruku no noteikumiem līdz, jo bieži vien veikali paši nezina, ka pircējs tā drīkst darīt.

 

3. šobrīd veikalam ir 10 dienas, lai rakstiski atbildētu uz manu iesniegumu. Šim piegājienam ir vairāki plusi - veikals ir paņemts uz izbrīnu, jo daudzi nemaz nezina, ka drīkst savākt bojāto preci prom, to tikai uzrādot. Veikals nevar uz savu roku neko čakarēt, labot vai sūtīt uz ekspertīzēm. Starp citu, pārdevējs pats uz savu galvu nedrīkst preci sūtīt uz ekspertīzi vai veikt jebkādas citas manipulācijas (labot).

 

4. ja veikals 10 dienu laikā atbild, ka nepiekrīt un jāsūta uz ekspertīzi, tad nu no tās izvairīties nevarēs. Ir iespēja pašam izvēlēties ekspertīzes veicējus (PTAC lapā ir liste) vai nodot veikalam, lai tas pats sūta.

 

5. gaida atzinumu un tad attiecīgi rīkojas.

 

Vispār jau šis viss nav nekāda burvju nūjiņa, bet pircējam ir dota viena iespēja vairāk izteikties, nekā parasti, kad veikals uzreiz hops un pagrūž parakstīt aktu (pircēja piekrišanu), ka sūta lietu X uz ekspertīzi. Pats arī nedrīkst mudrīties un stomīties - ir jāizlasa savas tiesības un iespējas un jābūt gatavam pat drusku sabraukt krāgā pārdevējam par likumu nezināšanu un kaut kādu ekspertīžu pāragru uzspiešanu. Veikali ir kā sievietes, tie jūt tavu vājumu un nezināšanu. Ja ir kāda maza skāde lietai notikusi ne pircēja vainas dēļ, tad bieži veikals mēģina biedēt ar ekspertīzes izmaksām. Ķipa pats esi slīcinājis vai nometis zemē vai ko tādu. Tad, protams, pašam pircējam ir jābūt 100% pārliecinātam, ka nekas tāds nav bijis. Jo ja esi aplējis savu elektroiekārtu, tad ekspertīze to konstatēs. Un piestādīs tev rēķinu. Un garantija būs kaputt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nesaprotu gan, kāpēc tēmas autors tiek tā apriets.

Situācija, tātad sekojoša - cilvēks ziemā nopērk moci, uz treilera atved mājās, noliek garāžā. Pavasarī iet darbināt, a tur zdrasķi, eļļa tek, elektronika nešancē, nu whatever. Brāķis, vienvārdsakot.

Aizved uz veici, veicis pasaka - ņi prabļema, na tev motorollers apkārt bizot, kamēr samainīsim. A izrādās, ka močus tādus vairāk neražo. Un salabot nevar. Bet var, piemēram, 600kubīgā moča vietā iedot 125. Vai kruīzera vietā krosa moci. Nu, kaut ko ne to, īsāk sakot. Labu lietu, bet ne īsti to, kas un kam tika pirkts. Ja tas neapmierina, tad piedāvā naudu. 30-40% no cenas, mistiski izdomātus. Un kad tam nepiekrīt, tad sūta vēstuli, kura, godīgi sakot, ir nekorektuma un nekompetences paraugs. Vismaz juristam varēja iedot to uzrakstīt.

 

Firmai laba shēma - pārdodam brāķi, naudu uz procentiem overnight, no rīta (pēc pusgada-gada), ja patērētājs zina tiesības, atdodam visu piķi (procentus paturam), ja ne - daļu. Protams, dzīvē tā kāds diez vai dara, bet nu doma skaidra?

 

Man jau šķiet, ka šajā gadījumā firmai vajadzēja labprātīgi atdod naudu, īpaši ja pastāvīgais klients - tie pārdesmit mārketingā ieguldītie lati pie nākamā pirkuma, kuru klients veiktu ar pārliecību, atmaksātos. Turklāt, kā ar garantijām no ražotāja? Krutajām atmiņām ir redzēta mūža garantija, tiesa, nezinu pie kādiem nosacījumiem - tad jau veikalam un vairumniekam pat zaudējumi nesanāktu.

 

Autors, protams, nav rīkojies līdz galam pareizi, bet piekritīsiet, ka ejot uz veikalu, kurā regulāri iepērcies, ne visiem kabatā ir iesniegums un izdrukāts PTAL - vairums tomēr mēģina sarunāt cilvēcīgi.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Versatile paldies par problēmas 100% izpratni . Tieši tā arī bija .Kā naglai pa galvu...Tagad jau arī es esmu sapratis kur esmu bijis idiots...,bet ir sakāmvārds: Poslje boja kulakami ņe mašut Un ir jāatrod pareizais piegājiens kā no šīs problēmas tikt ārā ar iespējami mazākiem zaudējumiem un nepazaudējot pašcieņu.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nu es nezinu, zēni... Ja paskatās no veikala puses, tad ir tā, ka pāris dienas pirms garantijas 6 mēn. termiņa tiek atnests gļukojošs RAMs. Tā jau reti kaut kas notiek ar RAMiem, kur nu vēl pēc pusgada lietošanas. Ja es būtu pārdevēja vietā, man arī rastos aizdomas, ka kaut kas te nav labi, jo šādus RAMus nepērk aiz neko darīt, tie domāti spēcīgām, karstošām sistēmām, OC un sazina kam vēl. Ko var zināt - kāds paspēlējies un kaut kas nogājis greizi...

 

Drusku arī nešujas kopā šādas cenas RAMu iegāde ar

 

Ta kā neesmu miljonārs

 

Iegādāt salīdzinoši dārgus RAMus, lai tos 6 mēn. glabātu atvilktnē pat nenotestētus nav tas pats prātīgākais darbs, ņemot vērā parasto elektronikas vienību cenu kritumu (šībrīža forsmažōrs ar HDD neskaitās).

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Varu paskaidrot. Man bija izvēle likt jauno kompi ar Intel CPU Respektīvi apmēram plus 80 LS dārgāku par manu tagadējo, vai AMD. Nosliecos uz AMD seškodolnieku ar domu ka piepirkšu labi ņipras atmiņas un dabūšu datora perfomanci stipri līdzīgu Intelim tikai par mazliet mazākām naudiņām.Un nebija kur tās jaunās atmiņas man izmēģināt jo vecais divkodolnieks kompītis likts kopā 3,5 gadus atpakaļ bija uz parastajām DDR Un jaunās atmiņas klokotas uz augšu netika, bet taisni otrādi uz leju uz 1600Mhz samazinot taimingus un neceļot spriegumu.Jo visiem zināms fakts ka ka uz AM 3 socketa platēm labakaja gadījumā Rams strādā 1600-1800Mhz maksimāli.

Labots - Willy
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Aizdomīgi. Tur tā problēma. Atnāk tāds viens pie tevis, saka ka turējis dārgākos veikalā pieejamos RAMus pusgadu atvilktnē un tikai tagad notestējis. Jei bogu aizdomīgi.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...