Jump to content

LMT atsakās risināt problēmas ar mazcenas datoru.


Recommended Posts

Paziņa iegādājās pie LMT Asus N53(domāju specifikācijai nav nozīmes) portatīvo datoru kopā ar LMT mobilo internetu. Pēkšņi vienā baltā dienā Win 7, kas jau nāca defaultā kopā ar datoru, sāk gļūčīt. Windows explorer visu laiku krešo ik pa pāris sekundēm, ja staigā pa folderiem. Ja vienkārši kaut ko dara desktopā viss griežās labi. Dators vienkārši ir lietots netam un filmām, nav nekādas zarazas sainstalētas, praktiski svaigs windows, kompis lietots pusotru mēnesi. Pats datoram vēl neesmu nemaz ticis klāt, zinu tik cik te ir aprakstīts.

 

Paziņa man zvana un prasa ko viņam darīt, es, protams, atbildu, lai nes uz LMT un saka, lai labo. Bet viņu pasūtija tālāk un teica, lai pats meklējot kur dabūt jaunu windowsu. Cik apskatijos, tad LMT pārdodot datoru pie komplektācijas tiek iekļauts arī win 7, tātad viņiem būtu viņš jāpārinstalē.

 

Ko sakat par šādu gājienu, vai man ir jāiet pie viņiem izbļaustīties, vai arī likums ir viņu pusē?

Edited by Malis
Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

Win visticamāk ir uz Recovery partīcijas, tad nu ņem un iebūto, salabo vai arī instalē no nulles.

 

Un nē! LMT nav tavā vietā jārisina softwāriskās problēmas. Ja hārdvāre noklājas, tad gan jā.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Bet vai nav tā, ka LMT pārodot datoru uzņemās arī problēmas par softu? Ja viņi pārdod datoru ar windowsu, kas noteikti ir iekļauts cenā, arī neuzņemās saistības uz softu? Salabot jau nav liela bēda, tik negribās, lai pēc tam LMT brēc, ka dēļ pašu sadabūta windowsa ir mistiskas soda naudas un nav garantijas.

Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

Lūdzu pasaki, ka tu āksties!

 

Kāda LMT daļa, ka paši lietotāji ir sačakarējuši Win un ielaiduši zarazu vai ko tādu?

Edited by Žaks Kustō
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Neākstos viss. Vēlos saprast vai tiešām LMT nav nekādas daļas par softu. Nu tagad ir skaidrs, liels paldies tev par atbildēm.

Link to post
Share on other sites

Nē. Neviens veikals neuzņemas atbildību par softu garantijas ietvaros. Nevienam veikalam tas nav jāuzņemas. Tik pat labi var prasīt, lai RD un Maxima uzņemas atbildību par to, maxima pirktais piens stāvot 5 mēnešus RD pirktā ledusskapī, ir saskābis.

 

Softa supports ir atsevišķs maksas pakalpojums, to piedāvā vairākas firmas ar dažādiem šī pakalpojuma apmaksas plāniem.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Neviens pārdevējs vai serviss neatbild par lietotāja sačakarētu sistēmu, bet tikai par dzelžiem. Tavā gadījumā 100% ir savilkta draza, kas arī rada problēmas. OS sen vairs nedod līdzi diskos, bet gan recovery partīcijā - vai atjauno no tās, vai jebkura cita instalācijas avota, vai liec Linux - garantiju neietekmē.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...