`
Malis

LMT atsakās risināt problēmas ar mazcenas datoru.

7 posts in this topic

Malis    0
Malis

Paziņa iegādājās pie LMT Asus N53(domāju specifikācijai nav nozīmes) portatīvo datoru kopā ar LMT mobilo internetu. Pēkšņi vienā baltā dienā Win 7, kas jau nāca defaultā kopā ar datoru, sāk gļūčīt. Windows explorer visu laiku krešo ik pa pāris sekundēm, ja staigā pa folderiem. Ja vienkārši kaut ko dara desktopā viss griežās labi. Dators vienkārši ir lietots netam un filmām, nav nekādas zarazas sainstalētas, praktiski svaigs windows, kompis lietots pusotru mēnesi. Pats datoram vēl neesmu nemaz ticis klāt, zinu tik cik te ir aprakstīts.

 

Paziņa man zvana un prasa ko viņam darīt, es, protams, atbildu, lai nes uz LMT un saka, lai labo. Bet viņu pasūtija tālāk un teica, lai pats meklējot kur dabūt jaunu windowsu. Cik apskatijos, tad LMT pārdodot datoru pie komplektācijas tiek iekļauts arī win 7, tātad viņiem būtu viņš jāpārinstalē.

 

Ko sakat par šādu gājienu, vai man ir jāiet pie viņiem izbļaustīties, vai arī likums ir viņu pusē?

Labots - Malis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss    31
Žaks Noriss

Win visticamāk ir uz Recovery partīcijas, tad nu ņem un iebūto, salabo vai arī instalē no nulles.

 

Un nē! LMT nav tavā vietā jārisina softwāriskās problēmas. Ja hārdvāre noklājas, tad gan jā.

  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Malis    0
Malis

Bet vai nav tā, ka LMT pārodot datoru uzņemās arī problēmas par softu? Ja viņi pārdod datoru ar windowsu, kas noteikti ir iekļauts cenā, arī neuzņemās saistības uz softu? Salabot jau nav liela bēda, tik negribās, lai pēc tam LMT brēc, ka dēļ pašu sadabūta windowsa ir mistiskas soda naudas un nav garantijas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss    31
Žaks Noriss

Lūdzu pasaki, ka tu āksties!

 

Kāda LMT daļa, ka paši lietotāji ir sačakarējuši Win un ielaiduši zarazu vai ko tādu?

Labots - Žaks Kustō
  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Malis    0
Malis

Neākstos viss. Vēlos saprast vai tiešām LMT nav nekādas daļas par softu. Nu tagad ir skaidrs, liels paldies tev par atbildēm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kams    5
Kams

Nē. Neviens veikals neuzņemas atbildību par softu garantijas ietvaros. Nevienam veikalam tas nav jāuzņemas. Tik pat labi var prasīt, lai RD un Maxima uzņemas atbildību par to, maxima pirktais piens stāvot 5 mēnešus RD pirktā ledusskapī, ir saskābis.

 

Softa supports ir atsevišķs maksas pakalpojums, to piedāvā vairākas firmas ar dažādiem šī pakalpojuma apmaksas plāniem.

  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
raiviic    54
raiviic

Neviens pārdevējs vai serviss neatbild par lietotāja sačakarētu sistēmu, bet tikai par dzelžiem. Tavā gadījumā 100% ir savilkta draza, kas arī rada problēmas. OS sen vairs nedod līdzi diskos, bet gan recovery partīcijā - vai atjauno no tās, vai jebkura cita instalācijas avota, vai liec Linux - garantiju neietekmē.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!


  • Kas ir tiešsaistē   20 biedri, 1 Anonīmi, 52 viesi (Skatīt pilnu sarakstu)

    • snukurins
    • vvv
    • jema
    • Athlons
    • Anonīms Alkoholiķis
    • EdvinsG
    • kazarma
    • Kafija
    • Zuxters
    • MarisO
    • 138
    • jozhix
    • celtnieks
    • JEYRAZZ
    • Slots
    • raiviic
    • Tornis
    • SweeC
    • laikamTak
    • __Igors
  • Biedru statistika

    22 646
    Kopā biedri
    456
    Bieži tiešsaistē
    hyskeee21
    Newest Member
    hyskeee21
    Pievienojies