Jump to content

Fotoradari, antiradari, detektori


Volters
 Share

Recommended Posts

Žak, utt, kamēr beigās nonāksi līdz tam, ka nebūtu troleibusam riteņu, būtu tante :spruce_up: Nu tad varbūt vispār nesēsties mašīnā?

Tu domā, ka tikai Latvijā jāskatās uz brauktuvi? Mūsu satiksme ir štrunts, salīdzinot ar to, kas notiek citās Eiropas valstīs, kur labo ceļa segumu dēļ klāt visam nāk vēl lielie ātrumi, mašīnas ar dārgu elektroniku un pilnīgi zaļi vadītāji, kas nekad nav izjutuši, ko nozīmē saslīdēt, kad uz ceļa priekšā izskrien alnis.

Labots - IpMan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Krishius

    7

  • Mezavecis

    6

  • Didzis

    7

  • Volters

    18

Nu ja piesauc lāzeri, tad varbūt arī ir lāzera tālummērītāji. Cik zinu no celtniecības instrumentiem, tad tiem ir nevāja precizitāte attāluma mērīšanā (tipa 2-3mm uz 150metriem). Vienīgi jautājums kādā diapazonā strādā (nu skaidrs ka ne redzamajā, jo tad būs problēmas ar redzi skanejamiem objektiem). Ja infrasarkanajā, tad laikam nav tik traki uz cilvēku veselību. A detektēt šādu.... nu laikam nesanāks jo nav jau radiodiapazons, bet infrasarkanais jau visapkārt. Vispār, cik atceros, kad rīkoja konkursu, bija tracis ka šitāda tipa nav latvijā un neesot piemērojamo normu (laikam kalibrācijai vai kam). Tas netieši norāda ka nav standarta radiolokācijas tipa.

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Nu ja, manas aizdomas apstiprinājās. Vienīgi interesanti kāds ir šo radaru detektors. Nu inrasarkanos jau var redzēt, bet kā dzelzim saprast ka tas nāk no radara nevis no kautkurienes atstarojie saules zaķitis. Ja nu vienīgi analizē ka ir baigi īsais impuls un pēc konkrēta laika seko nākošais. Nu tad jau šitāds verķis ir jāliek logā un to redzēs arī policists (nerunājot par problēmām, kad diezin vai darbosies ja vāģim stikls ar infrasarkano filtru, kas tagad diezgan izplatīti). Bet ja runā par naudas kāšanu- rādās ka tas budzeta plānojums tiks izpildīts ar uzviju. Vajag tik laiku pa laikam kādā posmiņā uzsliet ātrumierobežojošo zīmi un tūlīt radaru. Nu iedomajāties kāds guvums būs rīta stundā , piemēram uz čeļa no Siguldas. Trakākais ka ja esi visu laiku braucis pa vienu ceļu un pat nenofiksēsi kas mainijies. Ja policists stādina, tad šie jau maz var apstādināt, bet radars... stundā nopelnīs to ko policists gadā.

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Zuxter speciali Tev kā kā cilvēkam, kurš domā, ka fotoradari domāti satiksmes uzlabošanai, nevis ir kārtējais nodoklis.

Domāti jau ir, bet patiesībā sanāk citādi.

Kur tu rāvi, ka es tā domāju?

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Timrots jau pareizi pateica, par šo dibenzelliu motiiviem nopelniit. Nolikt 50 000ls veertu radaru pie 50ls bedres, kuraa jebkurš autovaditajs sačakarees savus 200ls veertos diskus + piekares remonts arii uz nesliktu summu.

Link to comment
Share on other sites

Timrots jau pareizi pateica, par šo dibenzelliu motiiviem nopelniit. Nolikt 50 000ls veertu radaru pie 50ls bedres, kuraa jebkurš autovaditajs sačakarees savus 200ls veertos diskus + piekares remonts arii uz nesliktu summu.

 

 

Pilniba piekritu

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sit mani nost, bet es vienalga uzskatu, ka vajag ievērot ceļazīmēs rakstīto ātrumu un aizmirst par fotoradariem.

 

Pirms divām stundām atbraucu no Lietuvas, kur stacionāro fotoradaru netrūkst, un tur viss strādā - ir zīme pirms radara, un visa plūsma, kas nupat vēl uz 90 km/h šosejas nesās ar 110, pa radara zonu brauc uz 65 (lai arī drīkst 70) kā jēriņi.

 

Es vispār uzskatu, ka Latvijas vidējais šoferis ir ar ļoti zemu braukšanas kultūras līmeni - publisko ceļu uzskata par savu rallija trasi, klaji neciena pārējos uz ceļa + viņam, protams, vienmēr ir jāsteidzas, un tas visur kalpo par neapstrīdamu attaisnojumu. Sapuvusi un nožēlojama mums tā šoferu kultūra. Visu laiku tiek čīkstēts, vaimanāts un tiek meklēti attaisnojumi pašu necieņai pret citiem un sevis nostādīšanai augstāk par pārējiem.

 

Vēl var pieminēt, ka mūsējie ir neprasmīgi šoferi - kā mēģinat tēlot "virtuozu", tā uzreiz grāvī uz jumta. Rietumos un dienvidos šoferi arī bieži taisa pigorus ar ātrumu un interesantiem manevriem (īpaši dienvidos uz bāņiem), bet viņiem tas patiešām sanāk virtuozi un beidzas labi. Galu galā, kāda citur ir statistika... Protams, kāds tūdaļ iesmirdēsies, ka tas sūdīgo ceļu deļ - bet ja sūdīgs ceļš, tad kāpēc vajag ārdīties pa tādu?

 

Varbūt mans uzskats ir puritānisks, bet tā kā esmu redzējis ļoti daudz labus piemērus kulturālai un disciplinētai satiksmei, atļaujos runāt. Nav tā nekāda utopija. Varbūt kādam šķitīs, ka tāda satiksme ir garlaicīga, bet šajā jomā šis arguments ir absurds un bezspēcīgs.

Labots - Krishius
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Volters

Atpūtinot rokas, aiz neko darīt.... TomTom draugiem te būs pilnvērtīgs fotoradaru atrašanās oficiālo vietu IP fails (uz 02.03.2012., ieskaitot pēdējos 13. radarus).

 

Ar sveicienu, IpMan :beee:

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...