Volters Novembris 23, 2011 Author Share Novembris 23, 2011 (labots) Žak, utt, kamēr beigās nonāksi līdz tam, ka nebūtu troleibusam riteņu, būtu tante Nu tad varbūt vispār nesēsties mašīnā? Tu domā, ka tikai Latvijā jāskatās uz brauktuvi? Mūsu satiksme ir štrunts, salīdzinot ar to, kas notiek citās Eiropas valstīs, kur labo ceļa segumu dēļ klāt visam nāk vēl lielie ātrumi, mašīnas ar dārgu elektroniku un pilnīgi zaļi vadītāji, kas nekad nav izjutuši, ko nozīmē saslīdēt, kad uz ceļa priekšā izskrien alnis. Labots Novembris 23, 2011 - IpMan Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Novembris 23, 2011 Share Novembris 23, 2011 (labots) Nu ja piesauc lāzeri, tad varbūt arī ir lāzera tālummērītāji. Cik zinu no celtniecības instrumentiem, tad tiem ir nevāja precizitāte attāluma mērīšanā (tipa 2-3mm uz 150metriem). Vienīgi jautājums kādā diapazonā strādā (nu skaidrs ka ne redzamajā, jo tad būs problēmas ar redzi skanejamiem objektiem). Ja infrasarkanajā, tad laikam nav tik traki uz cilvēku veselību. A detektēt šādu.... nu laikam nesanāks jo nav jau radiodiapazons, bet infrasarkanais jau visapkārt. Vispār, cik atceros, kad rīkoja konkursu, bija tracis ka šitāda tipa nav latvijā un neesot piemērojamo normu (laikam kalibrācijai vai kam). Tas netieši norāda ka nav standarta radiolokācijas tipa. Labots Novembris 23, 2011 - oxygen Link to comment Share on other sites More sharing options...
rememberme Novembris 23, 2011 Share Novembris 23, 2011 Ja nu kaads gadijumaa nav lasijis šo rakstu par fotoradaru darbiibas principiem http://www.tvnet.lv/auto/par_un_ap/400205-specialisti_zivtins_par_radaru_slapetajiem_parspile Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Novembris 23, 2011 Share Novembris 23, 2011 (labots) Nu ja, manas aizdomas apstiprinājās. Vienīgi interesanti kāds ir šo radaru detektors. Nu inrasarkanos jau var redzēt, bet kā dzelzim saprast ka tas nāk no radara nevis no kautkurienes atstarojie saules zaķitis. Ja nu vienīgi analizē ka ir baigi īsais impuls un pēc konkrēta laika seko nākošais. Nu tad jau šitāds verķis ir jāliek logā un to redzēs arī policists (nerunājot par problēmām, kad diezin vai darbosies ja vāģim stikls ar infrasarkano filtru, kas tagad diezgan izplatīti). Bet ja runā par naudas kāšanu- rādās ka tas budzeta plānojums tiks izpildīts ar uzviju. Vajag tik laiku pa laikam kādā posmiņā uzsliet ātrumierobežojošo zīmi un tūlīt radaru. Nu iedomajāties kāds guvums būs rīta stundā , piemēram uz čeļa no Siguldas. Trakākais ka ja esi visu laiku braucis pa vienu ceļu un pat nenofiksēsi kas mainijies. Ja policists stādina, tad šie jau maz var apstādināt, bet radars... stundā nopelnīs to ko policists gadā. Labots Novembris 23, 2011 - oxygen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Novembris 23, 2011 Share Novembris 23, 2011 Zuxter speciali Tev kā kā cilvēkam, kurš domā, ka fotoradari domāti satiksmes uzlabošanai, nevis ir kārtējais nodoklis. Domāti jau ir, bet patiesībā sanāk citādi. Kur tu rāvi, ka es tā domāju? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rememberme Novembris 23, 2011 Share Novembris 23, 2011 Timrots jau pareizi pateica, par šo dibenzelliu motiiviem nopelniit. Nolikt 50 000ls veertu radaru pie 50ls bedres, kuraa jebkurš autovaditajs sačakarees savus 200ls veertos diskus + piekares remonts arii uz nesliktu summu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aspire Novembris 23, 2011 Share Novembris 23, 2011 Timrots jau pareizi pateica, par šo dibenzelliu motiiviem nopelniit. Nolikt 50 000ls veertu radaru pie 50ls bedres, kuraa jebkurš autovaditajs sačakarees savus 200ls veertos diskus + piekares remonts arii uz nesliktu summu. Pilniba piekritu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Novembris 23, 2011 Share Novembris 23, 2011 (labots) Sit mani nost, bet es vienalga uzskatu, ka vajag ievērot ceļazīmēs rakstīto ātrumu un aizmirst par fotoradariem. Pirms divām stundām atbraucu no Lietuvas, kur stacionāro fotoradaru netrūkst, un tur viss strādā - ir zīme pirms radara, un visa plūsma, kas nupat vēl uz 90 km/h šosejas nesās ar 110, pa radara zonu brauc uz 65 (lai arī drīkst 70) kā jēriņi. Es vispār uzskatu, ka Latvijas vidējais šoferis ir ar ļoti zemu braukšanas kultūras līmeni - publisko ceļu uzskata par savu rallija trasi, klaji neciena pārējos uz ceļa + viņam, protams, vienmēr ir jāsteidzas, un tas visur kalpo par neapstrīdamu attaisnojumu. Sapuvusi un nožēlojama mums tā šoferu kultūra. Visu laiku tiek čīkstēts, vaimanāts un tiek meklēti attaisnojumi pašu necieņai pret citiem un sevis nostādīšanai augstāk par pārējiem. Vēl var pieminēt, ka mūsējie ir neprasmīgi šoferi - kā mēģinat tēlot "virtuozu", tā uzreiz grāvī uz jumta. Rietumos un dienvidos šoferi arī bieži taisa pigorus ar ātrumu un interesantiem manevriem (īpaši dienvidos uz bāņiem), bet viņiem tas patiešām sanāk virtuozi un beidzas labi. Galu galā, kāda citur ir statistika... Protams, kāds tūdaļ iesmirdēsies, ka tas sūdīgo ceļu deļ - bet ja sūdīgs ceļš, tad kāpēc vajag ārdīties pa tādu? Varbūt mans uzskats ir puritānisks, bet tā kā esmu redzējis ļoti daudz labus piemērus kulturālai un disciplinētai satiksmei, atļaujos runāt. Nav tā nekāda utopija. Varbūt kādam šķitīs, ka tāda satiksme ir garlaicīga, bet šajā jomā šis arguments ir absurds un bezspēcīgs. Labots Novembris 23, 2011 - Krishius 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volters Marts 3, 2012 Author Share Marts 3, 2012 Atpūtinot rokas, aiz neko darīt.... TomTom draugiem te būs pilnvērtīgs fotoradaru atrašanās oficiālo vietu IP fails (uz 02.03.2012., ieskaitot pēdējos 13. radarus). Ar sveicienu, IpMan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!