Jump to content

Auto ziemas riepu izvēle


johansons
 Share

Recommended Posts

šauras , šauras - tas ir 195 un 215 ?. 215 pat bija uz 18 collu. tas bija michelin piedāvājums zviedrijai un mote karlo 2012

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jarajara

    9

  • mafijs

    14

  • Žaks Noriss

    9

  • alusbundza

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vēl jau ir tāds izmērs kā diska platums. Teiksim uz 8,5J diska uzspīlēt 205  ..nu var jau var, bet prātīgi tas nav . ieteicamais minimums ir 225.

7,5 J - 205 .

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Jā, 345/35R15 lai paliek Countach aizmugurei, bet tie jau ziemā nebraukā apkārt... :mrgreen:

 

Pirelli2small.jpg

Link to comment
Share on other sites

Atgriežoties pie tēmas - ņemšu šogad pāri atjaunotās. Ziemā lieli ātrumi pārsvarā nav, toties protektors atjaunotajām mīksts, kas ir pats galvenais.

Link to comment
Share on other sites

 

 

īstenībā ir jāskatās, kādu riepu platumu iesaka auto ražotājs

Nu un ko tad es sacīju???!!!

Vai ne to pašu?

+ tikai to, ka ziemenēm ir ir jābūt mazliet šaurākām kā vasarenēm, ko iesaka ražotājs! 

Link to comment
Share on other sites

1) Ražotājs vienmēr iesaka vairākas iespējamās platuma, augstuma, rādiusa variācijas. Tas, kas uzlikts rūpnīcā nebūt neskaitās vienīgais pareizais.

2) Ar šaurākām riepām mašīna ziemā būs labāk vadāma, labāk raksies, labāk bremzēs. Nav jābūt fizikas doktoram, lai to saprastu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nav jābūt fizikas doktoram, lai to saprastu.

Visnotaļ piekrītu, bet alusbundžai tas diemžēl nepielec... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar šaurākām riepām mašīna ziemā būs labāk vadāma, labāk raksies, labāk bremzēs. Nav jābūt fizikas doktoram, lai to saprastu.

Tik nevajag uz to vien koncentrēties, jo kaut kāds šaurāks Nankang vai tml. būs tāpat sliktāks, kā kāds platāks GoodYear, Pirelli, Nokian un tml.

Link to comment
Share on other sites

Bet protams, kaut gan Nankang nebūt nav sliktākais variants. Nobraucu kā reizi divas ziemas ar pāri Nankangu priekšā, šogad likšu aizmugurē. Pa sniegu un pļuru iet ideāli, uz gluda ledus turās švaki, bet kuras riepas tad turās uz ledus šajā cenu kategorijā?

Link to comment
Share on other sites

Tik nevajag uz to vien koncentrēties, jo kaut kāds šaurāks Nankang vai tml. būs tāpat sliktāks, kā kāds platāks GoodYear, Pirelli, Nokian un tml.

Nu nelieli šos brendus - arī tiem gadās sūdi.

Piemēram, paņēmu (neapčamdot, bet tikai pēc bildes) šo Nokian riepas modeli...

Izrādījās totāls mēsls, lai gan bildē liekas, ka gana laba ziemene. Nācās to pabeigt lietot vasarā, jo vietā paņēmu SAVA riepas, kuru noturība uz ceļa bija vismaz 30% labāka!

 

p.s. Uz izmēriem neskatāmies, jo uz ātru roku meklēju, lai tikai būtu protektors atbilstošs.

 

p.p.s. Un ja par Nankang, tad par šo modeli arī varu teikt labus vārdus.

Labots - KinDzaDza
Link to comment
Share on other sites

Nankang NK Snow SV-2 uz slapja ceļa ~49m bremzēšanas ceļš pie 80km/h, sniegā nemaz nav mērījuši.

Tur viens vēl sliktāks Nankang arī

Goodyear UltraGrip 8 43,2m , uz sniega no 50km/h 33,7m

testa uzvarētājam - Continental WinterContact TS 850 41,2m un 31m atbilstoši

Tātad nankangam stapība -8m. Ja tas priekšā ir pēkšņi izskrējis bērns vai tml. Pilsētas ātrumam pa sniegu gan jau arī kādi 3m šķirba būtu ...

Nokian tajā testā arī gan pašvaks

avots http://www.autobild.de/bilder/grosser-winterreifentest-2012-3649424.html (jā, vāciski)

Protams, katram sava rocība. Bet cik Latvijā neesmu redzējis tiešām pasvaigus auto, kas pat lietoti maksā 10kLs+, un uzlikti Nankang, Linlong un tml.

 

Labām riepām gan ir tiešām mīnuss, kādu aizmugurē noķert ir diegan viegli, kas man arī iepriekšējā ziemā gadījās, diemžēl. Bremzēju pirms gājēju pārejas, pat normāli, pat paskatījos kur ir aizmugurē braucošais. Likās, ka ir OK. Nekā. Jau biju apstājies, un pēc pāris sekundēm būkš. Putra gan bija laba uz ceļa un vēl sniga klāt.

Link to comment
Share on other sites

kormoran snowpro vienu ziemu nobraucu. nekā slikta pateikt nevaru, labu gan ar neko - braucu ziemā uzmanīgi diezgan :)

kāpēc pirku - a nekā cita veikalā nebija, kad man vajadzēja. tikai vēl kaut kādi lētie kitajozu sūdi.

Link to comment
Share on other sites

Kormoran Snowpro B2 nav ne vainas, ja brauc mierīgi. Tikai skaļas tās riepas.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza tu nākošreiz izlasi pirms pērc - Новая шина Nokian WR G2 (generation two – «второе поколение») была специально разработана для удовлетворения спроса потребителей стран Центральной Европы.

 centrālai eiropai , vissezona ? kon tu gribeji? ziemas riepu?

Link to comment
Share on other sites

Tad, kad es to pirku, nekas tāds nebija rakstīts, jo pirku kādā no internet veikaliem un tur bija rakstīts - ziemas riepa.

Kāpēc vispār šo riepu pieminēju - doma bija tāda, ka nav ieteicams pirkt riepas, tās pašam neredzot un ticot tam, kas rakstīts internet veikala paskaidrojumos.

Link to comment
Share on other sites

pareizi ir. es par visu vienmēr uz ražotāja lapu, tad kādu apskatiņu. ar ripuļiem jau tas pats. uz ražotāju , tad kādu skandināvu, labāk,  testu lapu. šiem vismaz ziemas ir. https://www.naf.no/forbrukertester/dekktester/vinterdekktest-2012/

vai krievu http://www.zr.ru/category/details/shiny-details/

http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=117679&SECTION_ID=5216

 

tad ar var pirkt netā.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu pat ko piebilst.

Esmu kā reizi no interneta veikala iegādājies Nokian WR G2 priekš 4x4. Bija laba cena, salīdzinot ar citiem ražotājiem. Rādītāji neslikti.

Iepriekšējās Dunlop WinterSport M3 arī nebija sliktas. Cietas, toties varēja 4 ziemas (vidēji 8 000-10 000 km sezonā) nobraukt.

Link to comment
Share on other sites

Pašam bija dažus gadus atpakaļ Nankang sv-1. Varu teikt tikai labākos vārdus par šo riepu.

Par so riepu konkreti runajot, pagajuso ziemu gonkaa pameginaju ar saadaam pa ledu [pabrauktaam jau] biju paarsteigts, jo pectam uzliekot Nispas [nisp2000 sport] apla laiki bija stipri lidzigi, pa sniegu ari neslikti gaaja.

 

Nokian hakapelitas nesliktas, ir vizinajies ar tadam, normali turas uz celja.

 

Jaunas vsp tgd neredzu jegu nemt kadas pie mums te noperkamas, lbk tad kjipa "mazlietotu" ar normalu protektora atlikumu panemt.

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ko domajat par Cordiant krievu riepam ? nekas nav dzirdēts ?

protams nebūs Brigstone nokina GY līmenī bet labāks par mazlietotām vai atjanotām būs ? 

ir doma par radžotām priekš lauku ceļiem :D  tiesi Cordiant SnowCross


un pec apskata ar tā neko braukt var :) 


priekš E36 kupejas domātas
Link to comment
Share on other sites

Tā kā braucējs ir prātīgs čoms, tad nekāda vaina nebūs. Galvenais jau blīve starp stūri un sēdekli :) Pēc izskatas jau interesanta protektors, ar rupjām spraugām, kur pļurai izplūst, radzes un sīkās lameles ledum. Tā jau grīuti pateikt no bildēm.

Ir braukts ar trakākām pusplikām riepām.

Link to comment
Share on other sites

www.autoreviews.ru ir riepu modela apskats vai vismaz kada cita modela apskats? Nav Perkam Master vai jebkuru citu  atjaunotu riepu kurais ir lietotaju atsauksmes, ja vajadzigs ekanomiskais variants.

Link to comment
Share on other sites

Lauku ceļiem ļoti ieteicami ir šipi. 

Tātad atkarībā no naudas daudzuma sākot ar normālām lietotām (~30 ls gabalā) līdz jaunām brendīgām (>100 ls gabalā)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

ko domajat par Cordiant krievu riepam ? nekas nav dzirdēts ?

 

Šitās tiek postsovjetikus telpā milzīgi reklamētas, x reizes vairāk kā jebktas citas. Personīģi es nez vai tādas pirktu, jo kaut arī protektora zīmējums ir kopēs no Nokian, tomer tehnoloģijas ir pavisam citas, gumijas sastāvs pilnīgi cits, šipas ir mazāk kā vajaga un vismaz pirms pāris gadiem Cordiant parliecinoši zaudēja testos visiem daudzmaz normāliem riepu ražotāiem, da vēl ražots Krievijā.... pheee - nepirkšu kaut vai tāpēc vien.

Nu a tā gan jau ka būs ok vienkaršai braukšanai, ja var izvairīties no ātras braukšanas pa šoseju atkalā, naktīs, puteņs, tad gan jau ka nebūs sliktākas par atjaunotajām un ķīniešiem un iespējams kalpos ilgāk. Te nu ir jāizvertē kas ir svarīgāks lēti nobraukts kilometrs vai papildus dzīvības apdrošināšanas polise riepu izskatā priekš neprognozējamām ekstrēmam situacijām.

Karoče kas var atļauties RU/BY ņem "dārgos" NEXEN a pārējie mauc ar Belshina un Cordiant

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Lauku ceļiem ļoti ieteicami ir šipi. 

nekad neesmu izmantojis šipus, ja labs protektors, tad tāpatās var braukt feini 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...