Jump to content

Līguma laušana ar Viasat Latvija


Phunk
 Share

Recommended Posts

Sveiki.

Tā kā nu esmu nonācis pie slēdziena ka viasat ir neģēļi un esmu saņēmies lauzt līgumu , lūdzu Jūs palīdzību. 2 gadi ir pagājuši , esmu sagatavojis nodošanas - pieņemšanas aktu 2 eksemplāros un nu došos uz viasat klientu apkalpošanas centru ar karti . Vai man būtu jāsagatavo arī iesniegums? Vai tā taisnība ka vēl pāris mēnešus nāksies maksāt par viasat pakalpojumiem?

Link to comment
Share on other sites

vienu meenesi. ja ir paarmaksa, suuti iesniegumu briivaa formaa, luudzu atmaksaat man radushos paarmaksu uz taadu un taadu kontu. es kartinju suutiiju pa pastu, nekur negaaju. vienkārši piezvaniiju uz viasat un peec pusstundas murgoshanaas vinji akcepteeja manu leemumu par liiguma laushanu .

Link to comment
Share on other sites

Tagad, kad uzrakstīsi iesniegumu būs vēl viens mēnesi jāmoka. Tā ir viņu politika. Vismaz man tā bija, kad rakstīju atteikumu kad beidzās 2 gadu līgums. Un vai tad aparatūra un karte jādod tagad atpakaļ? Manā laikā pietika tikai ar iesnieguma nosūtīšanu pa faksu un kartes nosūtīšanu pa pastu.

Labots - *M3
Link to comment
Share on other sites

aparatuura nee. kartinja tikai pa pastu uz abonenta kastiiti jaa-aizsuuta :)

Link to comment
Share on other sites

Labaisjanka

Ņemot vērā manu gluži svaigo pieredzi, pilnīgi piekrītu abiem iepriekšējiem runātājiem. Nu jau viss notiek samērā civilizēti, salīdzinot ar iepriekšējiem bēdu un izmisuma pilnajiem stāstiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu šeit forumā ir teikuši vairāki, ka vislabāk ir pašam aizdoties uz Viasat biroju Maskavas ielā un personīgi visu atdot. Pret parakstu.

Link to comment
Share on other sites

Piekrītu MārcimB. Pats, paldies Dievam, neesmu Viašrot klients (ir gan zvanījuši, hvz, kur sadabū nummuru, un piedāvājušies), bet zinu pāris kolēģus, kuri pāris mēnešus čakarējās, jo viašrots izlikās, ka neko nav saņēmis un tik sūta rēķinus. Kad piedraudēja ar tiesu darbiem, tad beidzot tika vaļā.

Tā kā otru eksemplāru ar viņu parakstu par saņemšanu un ja kas - papīru galdā.

Link to comment
Share on other sites

Rīga, Dzelzavas iela 120g., ieeja A1, 3. stāvs.

Darba dienās: 8:30-17:00

Sestdiena, svētdiena: brīvdienas

 

Nu šeit forumā ir teikuši vairāki, ka vislabāk ir pašam aizdoties uz Viasat biroju Maskavas ielā un personīgi visu atdot. Pret parakstu.

Link to comment
Share on other sites

Tas mēnesis ir līgumā paredzēts, takā tas būs jānolauž. Kartiņas atgriešanai, arī līgumā ir kaut kāds noteikts dienu daudzums. Dari visu precīzī kā līgumā rakstīts, ja zvani vai runā ar kādu no viņu darbiniekiem, saki lai stādās priekšā. Viņi mēdz izlikties par muļķiem, tas ir neatslēgt un teikt ka neko nezinot. Man viņi trīs reizes, laikam jau no lapiņas nolasija tekstu :"atvainojiet ar ko jūs runājāt, laikam kolēģe aimirsusi jūs atslēgt. Ļoti atvainojamies.".

Labots - Agris 77
Link to comment
Share on other sites

Nē nē , man nav laika tur ņemties ar viņiem un kašķēties , kad viņi paziņos ka nav kartes un ka aizmirsuši atslēgt , tāpēc rīt dodos uz dzelzavas ielu un lieku papīrus galdā lai beidzot ir miers! Paldies Jums!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Vispirms jāsaka, ka pareizā izvēle ir ar Viasat līgumu nemaz neslēgt. Ja reiz esat to kļūdu pieļāvuši un līgums ir noslēgts, tad rēķinieties, ka jūs krāps un melos un katrā gadījumā iekasēs no jums papildus naudas. Tātad konkrēti par iemesliem kāpēc jālauž līgums ar Viasat:

1. Uztvērējs. Modeļi ir vairāki. Par visiem nezinu, bet man tika Thompson. Pilnīgs lūznis. Neloģiskas izvēles, nesaprotamas funkcijas, liekas ka to izdomājis 5 klases skolnieks. Pietam, karte ir piesaistīta konkrētajam mēslam, tā kā vaļā no tā netiksiet.

2. Kanālu saraksts. Kanālu sakārtojums pēc noklusējuma ir pilnīgi garām. Kaut kur pa vidu iesprausta Xtra pakete, kura neko neraida. It kā ir teorētiska iespēja izveidot savu favorītu sarakstu, taču tas ir murgaini un neparocīgi. Favorītu lietošana nav ērta.

3. Programmu gids. Kārtējais murgs. It kā tāds esot, bet ar thompson brāķi Latvijas kanāliem un daudziem citiem to nerāda. Dažiem kanāliem gan tas ir, taču zviedru valodā. Sviests! Nav normāli saprotams, kāpēc var uztaisīt, ka EPG rāda visiem kanāliem, ja jau dažiem tas ir!!! Pietam kāds labums mums no EPG skandināvu valodās? Vai nevar nodrošināt, ka ar Latvijā izsniegtām kartēm EPG rādītu latviski?

4. Signāla kvalitāte. Neesmu speciālists, taču redzu, ka kaut kas nav kārtībā. Dažiem kanāliem bilde ir izstiepta citreiz pievilkta palielinājumā. Tas varētu būt atkarīgs no ekrāna attiecībām 4:3, 16:9 u.t.t. Nezinu taču vācu kanāli no astras rāda normāli nekādus kropļojumus nejūtu. Un protams, stipra lietus vai sniega laikā par bildi TV varat aizmirst. Tas ir dīvaini, jo visos internetā atrodamajos grafikos redzams, ka Latvija atrodas Sirius zonas pašā viducī. Tajā pašā laikā ar vācu astru 19,2 nav nekādas problēmas. Kad uzkaras Viasat var pārslēgt uz vāciešiem un tur viss rāda. (Man ir nevis 2 gaviņas uz 1 antenas, bet 2 atsevišķas Viasat kopmlekta standarta antenas).

 

Tad, ka pārciests līguma termiņš un vēlēsieties to neturpināt, tad rēķinieties ar jau pieminēto krāpšanas un melošanas piedzīvojumu. Vispirms jums jāsaprot, ka Viasat nav tā kompānija ar kuru var kaut ko nokārtot godam. Līdz ar to viņu līgums ir "atbilstoši sagatavots". Nekādi loģikas likumi tur nedarbojas! Lasiet to uzmanīgi un LAICĪGI. Līgumā ir tāds jēdziens kā Pagarinājuma periods. Ja nebūsiet LAICĪGI uzrakstījis rakstisku iesniegumu par līguma termiņa nepagarināšanu viņi "ieslēgs" jums pagarinājuma periodu, kurā atsakoties no Viasat būs jāmaksā īpaša papildus maksa. Arī karte viņiem SAVLAICĪGI jāatgriež savādāk atkal sods.

Pat ja jūs izlasīsiet šo manu ieteikumu un izstudēsiet savu līgumu tas jūs nepaglābs no apkrāpšanas. Es cerēju, ka man izdosies, taču nekā! Savu atteikumu aizsūtīju pusgadu iepriekš ierakstītā vēstulē visu darīju kā līgumā noteikts pat dubultā savlaicīgi, taču vienalga apkrāpa. Viņi sagatavoja nepamatoti lielu rēķinu un tā kā man ir automātiskā rēķinu apmaksa tas tika apmaksāts. Nepamatotais uzrēķins ir vien daži Ls un viņi zina, ka šādas summas dēļ es uz Rīgu nebraukšu. Pats ciniskākais ir viņu pretīgā melu politika. Jums nemitīgi zvanīs viņu darbinieks no tā nevarēs atšūties. Es pašā pēdējā brīdī pamanīju palielināto rēķinu. Viņš to visu laiku savā datorā redzēja bet man neko neteica. Kad paprasīju kas tas, viņš atvainojās, ka esot kļūda, taču to nevarot izlabot!!!! man esot jāraksta iesniegums un jāved pie viņiem lai atgūtu pārmaksu!

 

Šī kantora krāpšanas politika nav mainījusies, turieties no tā pa gabalu!!!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pietam, karte ir piesaistīta konkrētajam mēslam, tā kā vaļā no tā netiksiet.

 

Nemelo! Viņi savā sistēmā var izlabot kartes ID piesaisti konkrētā dekodera ID.

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Nesaprotu, Jums ir komunikācijas vai sapratnes problēmas, vai otrā pusē kautkas īpašs gadījās? Jeb arī man tas īpašais.

Pirms 2-3 gadiem lauzu līgumu ar Viasatu. Viens telefona zvans, karti nosūtīju pa pastu ierakstītā + izsniegšanas paziņojums. Pēc līguma laušanas atnāca vēl 1 rēķins, kuram nebija jābūt, bet arī tas atrisinājās ar 1 telefona zvanu.

 

Izprotiet līgumu + komunicēt! Viss. Maļot virtuvē tikai savu subjektīvo izpratni, Viasats turpinās sūtīt rēķinus.

Link to comment
Share on other sites

Nemelo! Viņi savā sistēmā var izlabot kartes ID piesaisti konkrētā dekodera ID.

Varbūt viņi to arī var, arī internets pilns ar receptēm kā linuxveidīgos uztvērējus saprogrammēt, lai tie ar oriģinālo karti strādā. Bet CILVĒCĪGI tas nenotiek. Nu kāpēc man būtu kaut kas jāprogrammē vai jāraksta kaut kādi iesniegumu vai sazin kas? Kāpēc es nevaru savu godīgi apmaksāto oriģinālo karti ielikt citā aparātā un skatīties Panorāmu? Kam tāda hemoroja vajadzīga?

Pirku Vācijā uztvērēju komplektā nāca karte priekš dažiem maksas kanāliem uz 3 mēnešiem. Bāz kur gribi - visur strādā. Nekas nekur nav piesaistīts. Kā pie cilvēkiem!

Link to comment
Share on other sites

Nesaprotu, Jums ir komunikācijas vai sapratnes problēmas, vai otrā pusē kautkas īpašs gadījās? Jeb arī man tas īpašais.

Pirms 2-3 gadiem lauzu līgumu ar Viasatu. Viens telefona zvans, karti nosūtīju pa pastu ierakstītā + izsniegšanas paziņojums. Pēc līguma laušanas atnāca vēl 1 rēķins, kuram nebija jābūt, bet arī tas atrisinājās ar 1 telefona zvanu.

 

Izprotiet līgumu + komunicēt! Viss. Maļot virtuvē tikai savu subjektīvo izpratni, Viasats turpinās sūtīt rēķinus.

Tavs stāsts par nepamatoto rēķinu tikai apliecina viņu sistēmu - apkrāpt pilnīgi katru savu klientu! Laikam tev nenormāli paveicās ar operatoru, ja pa telefonu to varēji nokārtot. Es vispār nesaprotu, kas par ļaudīm tur strādā. Normāls cilvēks nestrādātu darbu kur viņam visu laiku apzināti jākrāpj un jāmelo.

Link to comment
Share on other sites

Varbūt viņi to arī var, arī internets pilns ar receptēm kā linuxveidīgos uztvērējus saprogrammēt, lai tie ar oriģinālo karti strādā. Bet CILVĒCĪGI tas nenotiek. Nu kāpēc man būtu kaut kas jāprogrammē vai jāraksta kaut kādi iesniegumu vai sazin kas?

Kāpēc es nevaru savu godīgi apmaksāto oriģinālo karti ielikt citā aparātā un skatīties Panorāmu?

 

Tāpēc ka cilvēki nezina, ka var samainīt dekodera ID piesaisti kartes ID. Esi mēģinājis zvanīt info dienestam un lūgt nomainīt dekodera ID? Nekāds iesniegums tam nav bijis vajadzīgs pirms kāda laika. Neizslēdzu, vvarbūt pa šiem mēnešiem call-centra apkalpotāju scenāriji mainījušies. Un tas viss ir sakarā ar NDS (Videoguard) kodēšanas sistēmu, ko ir izvēlējies Viasat. Starp citu, to lieto ne tikai Via.

Pirku Vācijā uztvērēju komplektā nāca karte priekš dažiem maksas kanāliem uz 3 mēnešiem. Bāz kur gribi - visur strādā. Nekas nekur nav piesaistīts. Kā pie cilvēkiem!

 

Kāda operatora karte tā ir?

Link to comment
Share on other sites

to: esgarzemi

Tomēr uzrakstīšu arī savas domas.

Tompsonam EPG nekad nav bijis un nebūs, kā ir iedomājies esgarzemi , tas ka tur dažiem kanāliem rāda tekošo un nākošo raidījumu - tas vēl nav nekāds EPG.

Kādas pretenzijas pret favorītu listi? Saliec ko vajag un kādā kārtībā vēlies.

Zūd signāls lietus laikā? - Tak noregulē antenu precīzi, nevis aptuveni. Un nekas nekur nezūd. Viasats nav vainīgs, ja tev antena neprecīzi noregulēta jeb vējā aizgriezusies.

Par malu attiecībām - 4:3 , 16:9 - nekas nav zināms kā esi pieslēdzis pie TV un kāds ir TV. Pat konkrētos kanālus neesi norādījis kur tas ir. Izklausies pēc bubinātāja virtuvē - viss ir slikti .

Link to comment
Share on other sites

droši vien ex-Premiere tagad SKY Deutschland...

Viasats jau dod mazāko iespējamo šķīvi, neviens neliedz uzlikt normālāku.

Viņi deva laikam 60cm, kas varētu būt par mazu ja slikts laiks.

Labots - MārcisB
Link to comment
Share on other sites

Zūd signāls lietus laikā? - Tak noregulē antenu precīzi, nevis aptuveni. Un nekas nekur nezūd. Viasats nav vainīgs, ja tev antena neprecīzi noregulēta jeb vējā aizgriezusies.

 

atkal galeejiibas, pagaajushajaa vasaraa bija vismaz divas reizes kad nebija uztverams arii uz 1.2m bljodas,

tai pat laikaa skandinaavu kanaali bija uztverami, kas liek secinaat ka muuseejie signaalu nemaz nedabon augshaa ja stiprs lietus

valstiis kur operatori biezaaki uplinki tiek dubleeti un savsatrpeeji savienoti pa zemi - ja lietus gaazh vienaa vietaa tad padod augshaa signaalu no rezervers uplinka

Link to comment
Share on other sites

Pats arī esmu viašrota lietotājs, kas šamos pēc divi mēneši sūtīs viņus trīs mājas tālāk. Protams arī iesmērējos ar to HD mēslu samsung laikam, vai arī thomson hvz, bet ja citas alternatīvas nav, tad var skatīties arī šamos, tā ka tagad ir pieejams nets mājās vairs nav vajadzības arī pēc viasat un viņa mistiskajiem rēķiniem. Vienīgais, diez ko darīt ar aparatūru, pakaļu nenoslaucīšu un nevienam pat par velti nevajag :)

Tie kas atteikušies arī iesaka, vai nu pret parasktu atdot šamo ofisā un visas ģēlas nokārtot, vai arī ja laiks neatļauj, tad tikai ierakstītā aploksnē pret parasktu izsūtīt to karti un miers mājās. Ar labu reti kad, ja vispār kaut kad saprot.!

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais, diez ko darīt ar aparatūru, pakaļu nenoslaucīšu un nevienam pat par velti nevajag :)

 

Arī ar to , kas palicis pāri no Viasata var ko iesākt, bet ne jau nu mēģināt par lielu naudu caur ss.lv pārdot.Tie daudzie sludinājumi tur, tiešām parāda, ka Viasat ir diagnoze un tie bijušie abonenti noteikti, drīz vien, atkal citā mēslā iekāps. ;)

Link to comment
Share on other sites

Te var diskutēt ilgi, vai VIA ir mēsls un dārgs.

Neizteikšos skaidri, bet dažos variantos VIA ir lētāks un izdevīgāks par virszemes TV

Kas tie ir par mistiskiem rēķiniem katru mēnesi? Man ir noslēgts līgums par noteiktu summu un to arī katru mēnesi noņem no konta.

Ko jūs tos viņu uztvērējus zākājiet - nopērc kādu linuxveidīgo un skaties laimīgs.

Link to comment
Share on other sites

Kuros tieši? Neviena Via paka nav lētāka par VTV. Mazajā pakā kanālu arī mazāk kā Via mazajā. Plus (ja nu kādam tas aktuāli) uz sat vairs nav TV5 vispār...

Via varētu būt labs tikai tad ja baaaaigi vajag tos Viasat sport kanālus un vēl tos dažus viņu, nu un ja ir kāda vieta kur VTV īsti nevelk.

Link to comment
Share on other sites

Te man zuda stāsta ticamības moments un pat zirgam skaidrs, ka no mušas izpūsts zilonis :sarkasms:

Viņi sagatavoja nepamatoti lielu rēķinu un tā kā man ir automātiskā rēķinu apmaksa tas tika apmaksāts. Nepamatotais uzrēķins ir vien daži Ls...

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Par ticamību varu pastāstīt. Nesen viena kolēģa brālis tā pa nopietnam pērkāpa CSN. Viņam piespieda nemazo sodu un 9 mēnešus bez tiesībām. Tas nebija dzērums, bet dz. pārbrauktuve gan. Viņš sodu samaksāja, bet lēmumu apstrīdēja. Vēlāk no CSDD (vai kas tur) atnāca vēstule, tiešām, naudas sods piespriests par lielu, bet tākā viņš jau samksāts, tad neko tur vairs nevarot mainīt. Vienīgais samazināja beztiesību sroku no 9 uz 6 mēneši.

 

Gadījumi, protams, pilnīgi atšķirīgi. Bet līdzīgu apsvērumu dēļ es neizvēlos automātiskos bankas maksājumus. Jo nesamaksāt un apstrīdēt ir nereti vienkāršāk, nekā kaut ko samaksātu atsist atpakaļ.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

ggg97,

 

Ir lietas ko nedrīkst darīt un 149.14.91 pietiekami nopietns pārkāpums, lai šādu sodu saņemtu. Skatīt sekas.

 

Problēma ir tur, ka cilvēki nelasa līgumus, paraksta visu, ko dod priekšā. Ja reiz dekoderis ir draņķis (noteikti var atrast devaisa specifikāciju), tad vajadzēja risināt jautājumus, ar ko viņu aizvietot, nevis veselus 2 gadus čakarēties un sūroties, ka dzīve ir netaisnīga. Ja signāls draņķīgs, arī varēja pakasīt tukšo kāpostgalvu un padomāt, vai nav kādi citi cēloņi.

 

Kurā vietā pa 1Ls (sākumkomplekts) bez saistībām tirgo labas mantas? Skaidrs, ka nāksies par to agrāk vai vēlāk maksāt un nekad neviens šādus sākumkomplektus nedod tajā labākajā komplektācijā, jo vienkārši tas nav izdevīgi un pēc 2 gadiem izmetīs muserā.

 

Radagabaliem ir Viasat, un līdz šim neesmu redzējis problēmas. Protams, bildes kvalitāte varēja būt augstāka, bet ne tā, ka jābļauj pa pus ciemu, ka viasats ir slikts. Tad jau Izzi un Baltcom analogais vēl sūdīgāks.

 

Ja kāds nav pamanījis, tad negodīga komercprakse jau ļoti sen Latvijā ir normāla parādība un izrietošās sekas aprakstītas ļoti sīkiem burtiņiem līgumā.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Ant_LV:

Vācijā pērkot Dreambox 500s līdz nāca Access Card 9 kura derēja visiem uztvērējiem, kuros var iebāzt karti un kuros tika mēģināta.

 

Mafijam:

Tieši tāpēc pieminēju, ka man ir 2 antenas. Abas regulētas precīzi ar aparātiem, nekas nekur nav vējā sagriezies. Tas ka Viasat ar bildi nav kaut kas kārtībā ir apspriests daudz kur. Neesmu tehniķis un nezinu kā tur tas viss darbojas, taču izmantojot to pašu Viasat mēsla Thopson neviens no dārgajiem Viasat kanāliem nevar sacensties kvalitātē ar bezmaksas vācu sat1, 3sat, das Erste, RTL, RTL2.....

 

Mežavecim:

Visus gadus maksāju noteiktu summu, kura nebija mainījusies. Zinot, ka Viasat krāpj domāju, ka viņi to dara tikai izmantojot netaisnīgi negodīgos un saprātīgai loģikai neatbilstošos līguma punktus. Tad nu koncentrējos, lai nepārkāptu līgumu. Bet to, ka pilnīgi bez iemesla 9Ls vietā rēķins būs par 12Ls nebija iespējams paredzēt. Kad zvanīja viņu operators biju pie datora un sarunas laikā atvēru rēķinu. Pēc īsa pārdomu brīža (izlikšanās ka domā!!! tajā laikā viņš man zvanīja gandrīz katru dienu un nepareizais rēķins viņam bija acu priekšā kopš tā radīšanas brīža!!!) operators arī atzina kā rēķins ir nepamatots. Taču atcelt to vairs nevarot!!!! Man esot jāsaprot ka tāda ir viņu iekšējās sistēmas specifika. Es varot atcelt automātisko maksājumu un samaksāt pareizo summu. Taču saskaņā ar līgumu, ja tiek atcelts automātiskais maksājums tad rēķins palielinās par apm. 2Ls. Kā šāda kļūda gadījusies operators paskaidrot nevarēja.

Trīs lati ar santīmiem nav nekāda lielā nauda, bet te ir runa par principu: Tikt vai netikt apkrāptam!!!

 

Padomājiet par šo sistēmu! Datori paši nemēdz krāpties. Ja reiz sākotnēji ir ievadīti klienta dati un dators visus gadus ir drukājis pareizus rēķinus, tad nav iespējams, ka pēdējā mēnesī dators "kļūdās". Kādam tas bija jāizdara speciāli!!!

Kāpēc pazuda Viasat forums? Es to apskatīju apmēram mēnesi pirms tā slēgšanas. Tā bija kliedzoša Viasat antireklāma, kur klienti dalījās ar saviem bēdu stāstiem.

Ko google saka par Viasat? Ja paskatās uz lapām, kur cilvēki dalās ar savu pieredzi, tad neko pozitīvu tur neatrast.

Kāpēc Viasat nepiedāvā iespēju iegādāties tikai savu karti bez uztvērēja? Tieši tāpēc, lai ievilktu jūs savā murgā un jūs no tā nevarētu tik viegli izkļūt. Paskatieties kā ir ar Sky, HD+ vai citām Eiropas kompānijām. Varat nopirkt karti atsevišķi ja vēlaties! Par Viasat lūzni Thompson, kuru nevar nosaukt par mūsdienīgu uztvērēju rakstīju jau iepriekš. Bet kāda tam mēslam cena līguma laušanas gadījumā!!! Par to var nopirkt 2 lētākus HD vai vienu ļoti labu HD uztvērēju.

 

Palasot ko ļaudis saka par Viasat sudzibas.lv var saprast kāda ir šī riebīgā kantora politika. Lai uzsāktu tiesvedību vismazākā valsts nodeva, kas jāmaksā ir 50Ls + vēl izdevumi juristam + laiks sameklējot dokumentus vairāku gadu garumā + nervi. Rezultātā labvēlīgos apstākļos 1.instances tiesas spriedums būs pēc apm. 2 gadiem. Jūs atgūsiet sev izkrāptos pārdesmit latus un tiesas izdevumus - kurus varēsiet pierādīt ar čekiem. Nervus, laiku un daudzos citus izdevumus, kurus nevarēsiet pierādīt neviens jums nekompensēs. Līdz ar to pat vinnējot tiesu jūs paliksiet zaudētājos. To visu apzinoties tūkstošiem nelaimīgo Viasat klientu nekas cits neatliek kā bubināt virtuvē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vispirms kļūda ir veikt automātiskos maksājumus. Tas attiecas gan uz Viašrotu, gan uz citiem kantoriem. Ērti au ir, bet nu apčakarēs simts punktu un pareizi saki, neies tak piečuka deļ tiesāties. Labāk ir maksajumus veikt pašam un ja kas noiet greizi, tad lai tiesājas naudas saņēmejs. Tak tas arī netiesāsies dēļ piečuka un vinnēs klients. Nu jā, es esmi vecā kaluma cilvēks, kurš atdzīst tikai skaidru naudu un vēl labāk, ja par to neko nezin ieņēmumu dienests :sarkasms:

Labots - Didzis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja reiz visu zini, tad pastāsti, kāda velna pēc tādu neatbilstošu līgumu esi parakstījis? Kas liedza pirms līguma parakstīšanas iepazīties ar piedāvājumu, pakonsultēties ar citiem par pieredzi? Tevi kāds fiziski vai emocionāli iespaidoja vai arī pēkšņi zaudēji spējas lasīt?

Zinot, ka Viasat krāpj domāju, ka viņi to dara tikai izmantojot netaisnīgi negodīgos un saprātīgai loģikai neatbilstošos līguma punktus.

 

Analoģiski, mani fascionē idioti, kas noliek autiņus Europark stāvvietā un nokavē stāvēšanas laiku. Visi zina, kādas soda sankcijas viņi piemēro, tad kāda vella pēc tur vispār likt mašīnu un pēc tam bļaustīties tautas balsī? Līdzīgus piemērus var daudz un dikti piemeklēt, piemēram, bļauj, ka Maksimā viss ir sūds, bet tajā pašā laikā turpina iet uz Maksimu.

 

Ja tas Viasat tik slikts un traucē naktīs gulēt, nu tad lauziet līgumu samaksājot līgumsodu un nečakarējiet nervus.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Pirmkārt nebūtu pareizi šo dokumentu saukt par līgumu. Līgums ir pušu vienošanās. Savā tipogrāfiski sagatavotajā papīrā Viasat nav paredzējis ar jums neparko vienoties. Tur var ierakstīt tikai klienta datus. Nekādus līguma nosacījumus jūs nevarat sarunāt savādākus vai papildināt. Drīzāk to varētu saukt par Viasat lietošanas noteikumiem kuriem var piekrist vai nepiekrist.

 

Otrkārt, vai tu esi redzējis šo "līgumu"? Iespējams pat tādam jauneklim kā tev nepiemērotā gaismā būtu grūti tos mikro burtus salasīt. Viasat komplektu piegādā kurjers, kurš neko nezina. Man tajā brīdī nebija klāt brilles. Valsts iestādēm ir noteikts minimālais fonta izmērs, bet privāto sektoru nekas nekontrolē. Tad nu krāpnieki ir atraduši kārtējo niansi - mikroburtus. Viasat galvenie noteikumi: cena un termiņš bija zināms. Un kurjers (iespējams speciāli) izliekas ļoti aizņemts, neko negrib gaidīt: ņemat vai neņemat. Toreiz virszemes TV vel nebija un manā ciema citas alternatīvas tv skatīšanai arī nav.

 

Jebkuram saprātīgam cilvēkam lasot Viasat noteikumu būs skaidrs, ka tie nav ne godīgi ne taisnīgi. "Līguma" izbeigšana pirms termiņa ir īpaši netaisnīga. Bet nu tas nav mans gadījums. Es savu termiņu esmu pārcietis. Taču ja slēgšanas brīdī es būtu apzinājies visus draudus es tādu papīru nebūtu parakstījis. Mans gadījums ir cits. Viņi to sauc par tehniskas kļūdas rezultātā radušos pārmaksu, bet es par pretīgu krāpšanu. Izvērtējot to saistībā ar iespaidiem no līguma noteikumiem un citu pieredzes man ir pilnīga pārliecība, ka tas tika izdarīts speciāli un tāda ir uzņēmuma politika. Lai gan man ir teorētiskas iespējas atgūt savu pārmaksu viņi zina, ka praktiski man tas neatmaksāsies. Un tā tas arī ir. Ja nu vienīgi kādreiz citu iemeslu dēļ sanāks būt tuvumā viņu kantorim.....

Link to comment
Share on other sites

Esmu esmu redzējis vēl lielākus sviestus līgumos un jau viss process no sākta gala ir greizs:

1. Izmantot līgumu slēgšanai 3.personu pakalpojumus nav normāla prakse, jo kurjers noteikti nebūs kompetents līguma saturā, kā arī neviens nevar būt drošs, ka līgumu ir parakstījusi Viasat pilnvarota persona.

2. Sīks šrifts, reibuma stāvoklis vai citi apstākļi nav arguments, lai paātrinātā kārtā parakstītu papīrus, par kuriem neesi iepazinies.

3. Man attālajos miestos 100+ km no teletorņa ir iespēja skatīt virszemes televīziju, tikai jāuzstāda nopietnāka antena. Tehniski arī iespējams uztvert daudz lielākos attālumos, tā kā pakalpojumu nepieejamība neiztur kritiku.

4. Norādītajā laika periodā tieši sanāca komunicēt vairākkārt ar Viasat aģentiem un jau viņu darbības stils liecināja par aizdomīgu mārketingu.

 

Radiniekiem Viasat pieteikts ārpus reklāmas kampaņas bez speciāliem nosacījumiem un atvieglotām uzstādīšanas izmaksām (1Ls), kā rezultātā līgumos nebija punktu par papildus samaksu automātisko rēķinu sistēmā, kā arī līgumu punktu par patvaļīgu abonentmaksas maiņu.

Link to comment
Share on other sites

andreits

Pagājušā nedēļā ļoti viegli un nesāpīgi tiku no viņiem vaļā. Aizbraucu uz dzelzavas ielu ar kartiņu, atdevu, laipna meitene teica, ka jāuzsaka vispār ir mēnesi iepriekš, tā kā būšot vēl par šo mēnesi jāsamaksā. Bet nu es varot paņemt arī "brīvdienas", tad man būs tikai jāuzraksta vēl viens iesniegums (pati uzrakstīja, es tikai parakstījos), un tad viss būšot kārtībā, viss ir samaksāts un jauku dienu. Plus viņu jau atsūtītais rēķins par kartes gada maksu arī tikšot anulēts. Tā, lūk. Nesūdzos.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Būtu Tu augumā īsāks, figu Tev meitene brīvdienās iedotu...

 

 

 

 

sorry par spam

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

aatrie

Klients ierodas birojā, atdod kantorim savu kartīti, bet šim vēl mēnesi jāmaksā par "skatīšanos" ...? :)

Link to comment
Share on other sites

andreits

nu neko darīt, tāds punkts līgumā ir - jābrīdina mēnesi iepriekš. Labi, ka nav jāmaksā nekas par kartes gada maksu - gandrīz 2 mēneši tomēr jau bija "noskatīti". Un tās "līguma brīvdienas" bija meitenes iniciatīva, es par to neko nezināju un biju gatavs samaksāt 3,53 par to mēnesi :)

 

ā, kartīti viņa man teica, ka atdos, protams, kamēr līgums būs spēkā, bet es skaidri zinu, ka to vairs nelietošu un negribēju vēlreiz turp braukt, tāpēc uzstāju, lai patur to savu kartīti

Link to comment
Share on other sites

Pirkss

Domāju ka bieži vien tā bļaušana par nepamatotiem maksājumiem no automātiskā maksājuma lietotāju puses ir dēļ tā, ka viņi nav ievērojuši, ka Viasats vienreiz gadā slauc gada maksu par karti. Un kad tā maksa tiek noslaukta, sākas bļaušana...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...