Jump to content

Degvielas ekanomija izmantojot ,,Aktivator,,?


Tufjord
 Share

Recommended Posts

1.4. Ekspluatējot Aktivator, pircējam jāzina, ka degvielas sadegšanas Aktivator piestrādes optimālais termiņš ir 1 mēnesis. Labais :) sanāk kad mēnesi magnētiem japiestrādājas...lai sāktu veikt savu darbu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nu ja tas sūdiņš maksā 20Ls un ekonomē 1l uz 100000 km, tad jau šausmīga ekonomija :)

Link to comment
Share on other sites

Lieliski tirgojas :D ,bet vai darbojas,tas cits jautājums.

 

Kādi 100000km,cik tad tev tērē uz 100. Šie jau saka,ka 20 % tas ir katrs 5litrs :pooh_honey:

Link to comment
Share on other sites

Ja šie teiks, izlec pa logu, tādējādi ietaupīsi daudz vairāk naudas, leksi? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

es domāju ja uzliek 2-3 tad var ietaupīt līdz 50%, jā un vēl zaļajiem noderētu uz izpūtēja uzstādīt, tad izplūdes gāzes sakārtojas magnētiskajā laukā un nepiemēslo vidi, kā arī nedrīkst aizmirst vienu pie logu šķidruma bāciņas, arī aktuāls ietaupījums un lielāka tīrīšanas jauda un vēl vienu pie akumulatora.. runā ka par 1 gadu ilgāk darbojas

Labots - Zh
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vispār jau tādas tēmas te ir bijušas arī agrāk.

 

P.S. Viņu pašu izdomātās atsauksmes viņu lapā nav papildinājušās un arī mainījušās jau vairākus gadus.

Degvielu ekonomēt vairāk sanāks, ja maigāk spiedīsi gāzes pedāli, nekā ar to sūdu.

Var vēl riepas piepumpēt cietākas, bet vai to vajag?

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Tajā lapā ir informācija par sadaļa – „Gāzes ekonomija”, un tur nu gan galīgas muļķības ir sarakstītas. Junkers gāzes apkure katls jau tā darbojas ar lietderības koeficentu tuvu 100% (ir pat katli, kuriem lietderības koeficients ir > 100%*). Ja ar tiem magnētiem var dabūt vēl 20% ekonomiju, tad kalts sanāk ar 120% lietderības koeficientu.

 

* ”Lietderības koeficients >100%”, tas gan daļēji ir mārketinga triks, gan daļēji arī atbilst patiesībai. Mārketinga triks ir iekš tā, ka dabas gāzei, gāzes siltumspēja zināmās robežās var mainīties. Piemēram, ņemam visos aprēķinos zemāko gāzes siltumspēju, bet patiesībā tā ir augstāka, un jau ar to vien var iegūt papildus procentus pie lietderības koeficienta. Otras lieta, kas ietekmē gāzes katla lietderības koeficentu ir tas, kā laboratorijā nosaka (mēra) gāzes siltumspēju. Nezinu tieši kā tas īsti notiek, bet cik ir lasīts, tad kaut kādu tur kalorimetrā tiek sadedzināts noteikts daudzums kurināmā un tiek izmērīts cik ir iegūts siltuma. Bet tā kā dūmgāzēm, kuras rodas sadegšanas rezultātā, ir kaut kāda atlikusī temperatūra (>100°C) un tā vienkārši izkūp gaisā un netiek uzskatīta. Katlu ražotāju šo faktu izmanto kondensācijas tipa kaltos, kad izplūstošās dūmgāzes tiek atdzesēta līdz temperatūrai, pie kuras sāk kondensēties dūmgāzes esošie ūdens tvaiki. Tādā veidā no dūmgāzēm var noņemt papildus siltumu un iegūt enerģiju, kura it kā nemaz nav un lietderības koeficientu > 100%.

 

P.S. Tas, ka tiem verķiem nav nekādu laboratorijas mērījumu, liek uz to lietu skatīties ar lielām aizdomām.

Link to comment
Share on other sites

Nesen nopirku piepīpētāja sadalītāju, lai var GPS+reģistratoru lietot vienlaicīgi. http://www.maxshop.l...?i=465605_1&l=l - šitādu.

 

Man liekas, ka ja nopirksi 2 tādus pagarinātājus, saspraudīsi vienu otrā, iespraudīsi 5 šitādus "taupītājus" klāt, tad jau degviela pati ražosies bākā! Spēj tikai smelt ārā un tirgot nost! :mrgreen:

 

tajā mājas lapā pietrūkst tikai sajūsminātu atsauksmju no vienas IP:

- 100% provereno

 

- ņe veril, poproboval sam i srazu zarabotalo!!! ķeperj pju xennesi na eķi babki!

 

- srubi babki segodņa!

 

- nado hvataķ poka ņe zakriļi bag!!

 

- un citi reklāmas teksti!!!111viensviens!!!

 

Brīnos, kā cilvēki tā nepiestrādā pie reklāmas. Ja reiz karināt makaronus uz ausīm, tad uz pilnu klapi! Sajūsmināto melnādaino un latinosu klientu bildītes (Ilze, Jānis un citi latviski vārdi) un veiksmes stāsti arī noderētu. Latvijā vēl makaronu štelle laikam tikai bērnu autiņos.

 

 

Starp citu, jūs nesamulsina tas, ka degvielas taupīšanas devaiss un superūdens iegūšanas rīks viņu mājaslapā ir identiski pēc skata? Tiesa, dažādu krāsu - uz to gan varēja netērēties. Tirgot visu no vienas kastes visam! Gan degvielai, gan ūdenim, gan mātes piena uzlabošanai superbērnu attīstībai! Vitaminizēts piens sanāk! Lētāka ražošana, visu vienādu taisot! Es takš saku, ka Latvijā tas vēl bērnu autiņos - neefektīvi, nepārliecinoši vēl strādā, trūkst vēriena ;)

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

1.4. Ekspluatējot Aktivator, pircējam jāzina, ka degvielas sadegšanas Aktivator piestrādes optimālais termiņš ir 1 mēnesis.

Ekspluatējot Aktivator, pircējam jāzina, ka vēlams palaist garām savu iespēju 14 dienas pēc pirkuma atgriezt preci, pat ja saproti, ka ir nopirkts sūc.

 

P.S

autoram ieteiktu izlabot virsrakstu. uz ekonomija.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Multikulturālisms :party:

Sajūsmināto melnādaino un latinosu klientu bildītes (Ilze, Jānis un citi latviski vārdi) un veiksmes stāsti arī noderētu.

Link to comment
Share on other sites

superKrona

Paskaidrojumā teikts, ka iekārta uzlabo degvielas sadegšanu. Tātad no šīs iekārtas varētu būt kāds labums tajos dzinējos, kuri degvielu sadedzina nepilnīgi. Vai tavējs ir tāds, var konstatēt, paostot izplūdes gāzes. Aktuāli žiguļiem un moskvičiem.

Pie reizes der padomāt par tādas iekārtas izgudrošanu, kas augstākminētajos dzinējos rūpētos arī par eļļošanas smērvielu efektīvāku izmantošanu, bieža eļļes liešana ne tikai piesārņo apkārtējo vidi, bet stipri samazina naudas daudzumu maciņā!

Link to comment
Share on other sites

Vēl no atgriežšanas noteikumiem:

2.2.3. Ja mums atpakaļ atsūtītajiem Aktivator nav mehānisku bojājumu pēdas: sitieni, zāģēšana, speciāli lauzti korpusi, mēģinājumi izjaukt Aktivator saturu, mēs uzreiz aizsūtam naudu atpakaļ pircējam, par ko informējam pircēju elektronu vēsulē.

Link to comment
Share on other sites

Ja tic visam ko raksta, tad jau:

 

šitāds aktivators 20%, pieņemsim 1 Litrs uz 100 nost

super buper labā eļļa 0.5 Litri uz 100 nost

ekonomiskās riepas 0.5 Litri uz 100 nost

 

Ja mašīnīts rij 5 litrus uz 100, tad saliec visu augstāk minēto un būs 3 litri uz 100 :taunt:

Labots - markei
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Es jau vairākos forumos esmu piedāvājis tādu "modificētu" autiņu uzlikt uz rulļiemun nomērīt visus parametrus ar un bez iekārtas. Pasākums pilnīgi parvelti. Vienīgi rindu ar gribētājiem kautkā neredzu :sarkasms: Tām izplatītājfirmām tak arī būtu baigā reklāma,ka veikti neatkarīgi oficiali labratorijas mērijumi. Vārdu sakot, viss tasir pilnīgs lohatrons !

Link to comment
Share on other sites

JDat, nu pastāsti kā čoms brauc?

Es motorus smalki nepārzinu, bet uz kā pamata ar šo uzparikti tiek degviela iesmidzināta mazāk nekā ražotājs ir noregulējis?!!!

Link to comment
Share on other sites

Es arī neko ne'jedzu no mašīnām. Patika tas pipelizators. Smuki burbuļoja.

 

Braucējs teica ka primajā menesī tāda SAJŪTA esot ka mazāk terē. Mašina itkā PATĪKAMĀK un MAIGĀK rūc. Kas notika pēc tam? Nezinu. Atnāks ciemos, paprasīšu. Ak jā, tas kolēģis, tas ir nu jau bijušais kolēgis. A braucējs ir bijušā kolēģa fāteris.

 

Tā truba ar skābekļa/ūdeņraža maisījumu tiek pielikta aiz gaisa filtra. Kaut kā tā.

Link to comment
Share on other sites

truba ar skābekļa/ūdeņraža maisījumu tiek pielikta aiz gaisa filtra

To es jau video redzēju.

Bet vajag testu. Piegāžam pilnu bāku ar degvielu, nobraucam 100 km. Piegāžam atkal pilnu bāku, piefiksējam litrus. Uzstādām uzparikti un veicam tādu pašu testu.

Link to comment
Share on other sites

Ja tic visam ko raksta, tad jau: šitāds aktivators 20%, pieņemsim 1 Litrs uz 100 nost super buper labā eļļa 0.5 Litri uz 100 nost ekonomiskās riepas 0.5 Litri uz 100 nost Ja mašīnīts rij 5 litrus uz 100, tad saliec visu augstāk minēto un būs 3 litri uz 100

 

Man sanāca 2 litru uz 100

Vēl taču ekonomiska braukšana - 20% :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Vajag? Pērkat, testējat, čakarējieties. Man kā nebraucējam ir vienkārš viedoklis: ja tas tiešām strādātu, tad visi auto ražotāji jau sen būtu integrējuši savās mašīnās. Nekādi naftas magnātu sazvērestības planu argumenti netiek ņemti vērā. Laipni lūdzam indigo valstī. Paši vainīgi ka eksatās zinātnes savulaik noamputējām valstiskā līmenī.

Link to comment
Share on other sites

Vajag? Pērkat, testējat, čakarējieties. Man kā nebraucējam ir vienkārš viedoklis: ja tas tiešām strādātu, tad visi auto ražotāji jau sen būtu integrējuši savās mašīnās. Nekādi naftas magnātu sazvērestības planu argumenti netiek ņemti vērā. Laipni lūdzam indigo valstī. Paši vainīgi ka eksatās zinātnes savulaik noamputējām valstiskā līmenī.

Protams, ka tas viss ir pilnīgs fufelis.

Ekonomijas tur nebūs nekādas.

Ja būtu tur kaut 3% ekonomijas, tas inženieris uz reiz dabūt Nobela prēmiju zinātnē.

Naftas cenas dramatiski kristos.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Reāls ietaupījums - "ostas dīzelis". 30 - 40% ietaupijums :D

Link to comment
Share on other sites

Ja kādam vajag tad varu sazīmēt šādas te iekārtas uz velna paraušanu - ir gatavi rasējumi, materiālu specenes utt.. Pašam nav interese. Nu nemaksā viņas to naudu ko netā mēģina lētticīgos ļaužus apjāt. Ekonomija kauč kāda ir un jo prastāks motors jo labāk. BET rēķinaties, ka tādas lietas darbojas tikai entuziastiem utt. - pastāvīgi ar skrūvgriezi rokās :moil:

Link to comment
Share on other sites

Next generation? :sarkasms:

 

Tiem kadriem tak nav nekādas sajēgas par iekšdedzes dzinēju darbības principu, nu arī kā lielajam vairumam šodienas šoferīšu. Tāpēc tādi pauti ir ispējami.

 

"Samazina dzinēja temperatūru. Pagarina dzinēja kalpošanas laiku, jo tas strādā ar zemāku temperatūru."

tieši zemāka vai augstāka temperatūra samazina dzinēja mūžu.

 

"Iekšā dzinējā atrodas virzuļi, kas ātri kustas uz augšu un leju ar konstantu ātrumu, radot automobīļa jaudu."

Kāds konstants ātrums? par apgriezienu diapazonu tie laikam neko nezin.

 

"Ideālā dzinējā aizdegšanās notiktu tikai tad, kad virzulis sasniegtu savu augšējo pozīciju. Diemžēl, vairumā dzinēju aizdegšanās notiek agrāk un degviela nesadeg pilnā apmērā."

Vai viņi vispār zin, kādēl degmaisījumu aizdedzina pirms augšējā maiņas punkta ?

 

ebaķ, ebaķ .. kur pasaule veļas :)

es ir zem galda

Link to comment
Share on other sites

mafijs, tāpēc, ka šos pekstiņus sacer visādi fanātiski pļūtgalvas, kas māk smuki muldēt un ar tehniku ir uz jūs, respektīvi ir max izlasījis šo "materiālu".

 

sPL-KDA_00.jpg

Labots - Mr.Līkrocis
Link to comment
Share on other sites

Cilvēki nezina elementārus fizikas likums, tāpēc uz šādiem fufeļiem uzķeras!

 

Loģiski ka lietojot strāvu var sadalīt ūdeni par ūdeņradi un ūdeni. (skaisti burbuļo un pēc tam sadeg cilindros) Tomēr nevienai iekārtai lietderības koeficients nav 100%, tāpēc tikai daļa no elektro enerģijas tiek pārvērsta ķīmiskajā.

Un kur rodas elektrība iekš auto? Vai nededzinot kurināmo?

 

Šāda veida iekārta pat teorētiski nevar ekonomēt degvielu, tieši otrādi viņa palielina patēriņu.

 

Bet nu muļķis un nauda nav savienojami jēdzieni. Parasti...

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

2 kļūdas

1.elektrība rodas arī auto bremzējot ar motoru - ģengeris ta griežas

2.degvielas degšanas enerģija ne tikai kustina virzuli, tā arī silda slāpekli, kurs degšanā nepeidalas

Link to comment
Share on other sites

idioti jau nekad nebeigsies. Galvenais ir reklāma - "Ņem kredītu šodien, bet maksā rīt" atkal strādā uz nebēdu. :diablo: KAut gan liekas, ka ne visi vēl iepriekšējos spējuši atdot :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

testa rezultāti parasti ir tādi - "par degvielas patēriņu skaitījis neesmu, bet uz izjūtām ir mazāk. un autiņš arī iet jūtami labāk .."

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais pareizas tests ir uz ruļļiem,kad mērijumuz neietekmē gaisa temperatūra, mitrums, pretvējš un šofera kājas smagums. Tikai precīzi labratorijas mērijumi ar pipelizātoru un bez tā. Diemžēl neviens to figņu īpašnieks vai pārdevējs baidās tādu testu veikt. Ar tirgotājiem ta viss skaidrs, jo viņi paši ļoti labi zin ka ta sviss ir pilnīgs fufelis un autobraucēju apkāšana.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...