Gestapo Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Da tas bembis bija kā piedienās pie oftopika, kas te ir panesies. :> p.s. Par navigācijām runājot, pārsvarā iebūvētās ir diezgan sliktas, pat sūda androīds ar copilotu ir labāks, bet nesen te izrullēju ar jauno insignija nullīti, tam gan bija līmenī tā fīča, pa Latgales mežiem gan nebraucu, bet Ropažu pusē visu cmuki rādīja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volters Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Autoru galīgi izsitisiet no sliedēm. Jāiesaka, lai labāk padzīvo pa automibilistu forumiem, nevis šeit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Nu vajag kaut kādu mērķi kaut aptuvenu nospraust. Es kad meklēju sev krīzvāgenu, tad izvēle bija no 4 modeļiem - vectra, fokuss, mondeo un bmw 3. sērija, tad sāku kaut ko lasīt pa to pašu whatkāru un citiem jau vairāk specializētiem forumiem, bet sākt kaut ko meklēt pilnīgi neko nezinot jau ar nav jēgas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gints Plivna Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Nerunājot ne par kādiem konkrētiem variantiem, es tomēr tēmas autoram ieteiktu atrast kādu draugu/paziņu/citādā veidā ieteiktu personu, kas kaut ko rubī no mašīnām (vēlams lietotām) un ikdienā ar tām nodarbojas vēlams profesionālā vai nu vismaz ļoti ieinteresēta amatiera līmenī. Un dodoties pirkt savu pirmo sapņu mašīnu, paņemt specu līdzi, lai tas novērtē pērkamo objektu un izdodas tad nopirkt vismaz bez absolūtām lielām lažām. Ja nepieciešams, iesaku nežēlot šim mērķim vismaz daždesmit latus naudā vai graudā (vai citā veidā , ja specs to vēlas, jo tā ieguldītā nauda noteikti atmaksāsies. Specam ir 2 uzdevumi: 1) pasargāt labticīgo pircēju no ļaunticīgo pārdevēju pārdodamajiem acīmredzamajiem šrotvāgeniem, kas acu aizmālēšanai iesaiņoti spīdīgos papīrīšos un pārsieti ar lentīti 2) ja vāģis ir tomēr potenciāli ņemams, tad atrast kādu bariņu ar lietām, kurām potenciāli piesieties, lai censtos nosist cenu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Kolēģi ir pirkuši lietotus auto un braukuši uz servisiem, lai tur par 15+15Ls izveic diagnostiku. Ko tas nozīmē un kas tur ietilpst - nezinu. Ķipa pa 15Ls pārbauda auto priekšējo daļu (kā jau teicu - nezinu ko tur pārbauda) un ja viss OK, tad vēl par 15Ls var pārbaudīt aizmuguri. Ja priekša izrādās nelietojama, tad otrus 15Ls nemaz nemaksā. Vienmēr gan pastāv iespēja uzrauties uz sarunātiem servisiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 (labots) Ja draugiem ir uzticams autoservisa meistars/lietotu auto tirgotājs, to var paņemt līdzi kā spečuku-vērtētāju. Labots Oktobris 3, 2011 - MārcisB Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Kolēģi ir pirkuši lietotus auto un braukuši uz servisiem, lai tur par 15+15Ls izveic diagnostiku. Ko tas nozīmē un kas tur ietilpst - nezinu. Ķipa pa 15Ls pārbauda auto priekšējo daļu (kā jau teicu - nezinu ko tur pārbauda) un ja viss OK, tad vēl par 15Ls var pārbaudīt aizmuguri. Ja priekša izrādās nelietojama, tad otrus 15Ls nemaz nemaksā. Vienmēr gan pastāv iespēja uzrauties uz sarunātiem servisiem. Kas tā par hiņu? Ja ceļ gaisā, tad pārbauda visu apakšu, ja atver haubi, tad pārbauda motoru. Kāda vēl priekša un aizmugure? Izklausās pēc totāla lohotrona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Es ar šitādu triku neesmu dzirdējis , ja taisa diagnostiku, tad visam, kāda vēl priekša un pakaļa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volters Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Grozies kā gribi, dārgākās remontu izmaksas vienmēr būs zem haubes. Vispirms pats dzinējs, tad sūknis (īpaši, ja runa par dīzeli), tad kardāni un kārba. Ja kaut kas no šitā uzreiz jau jāsāk mainīt, tad autiņš cenu kategorijā 1000 līdz 2000 Ls principā no galvas iz jāizmet uzreiz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Gan jau tā priekšas un aizmugures cena par krāsas biezuma noteikšanu, vai nav bijuši virsbūves remonti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Oktobris 3, 2011 Share Oktobris 3, 2011 Sevi cienošs cilvēks dzinēju noteikti aizsegs. Pat pie siltākiem grādiem aizsegts motors dos lielāku labumu, nekā neaizsegts. Siltums salonā ir konforta rādītājs, bet normālā darba temperatūrā pilnvērtīgi sadegoša degviela ir tīra ekonomija. Atļaušos oponēt un pamatīgi šoreiz - JA auto ir kārtībā termostats, tad _nekādus_ aizsegus nevjag un pat nedrīkst likt priekšā radiatoram! Inženieri ir projektējuši radiatoru tā, lai tas tiktu izmantots pilnībā, ja kāda daļa tiks aizsegrta vairāk, ka rūpnica to predzējuši - tas novedīs pie motora pārkaršanas, nespēs atdzesēt pienācīgi vajadzīgajā brīdī. Un motra pareizu darba temperatūru nodrošin tieši termostats. Nevis kaut kādi aizslietņi radiatora priekšā. Dažiemm auto ir pat divi termostati un dažiem dīzeļiem pat papildus elektriskie sildītāji, lai ziemā uzsildītu motoru līdz darba temperatūrai, Kuri gan 90% ir nestrādājoši. Konkrēto auto marku un modeļu nenosaukšu. Lai nesāktos spams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volters Oktobris 4, 2011 Share Oktobris 4, 2011 Papildus elektriskie sildītāji, lai ziemā uzsildītu motoru līdz darba temperatūrai, Nu vot! Sākās! Arī, ja šis sildītājs strādā, kāpēc paralēli neizmantot arī savu veselo saprātu? 1) Ja smadzeņu vietā ir tukša kopā, tad aizsegt, protams, nekad neko nav vērts. Labāk uzreiz apsvērt domu pat pilnibā pāriet uz sabiedrisko transportu. Toties, ja ir kaut nedaudz saprāta un spēj izvērtēt esošo situāciju, tad rīkosies atkarībā no apstākļiem. -25, -30 grādos, piemēram, Tavs termostats īsā distancē pat nedabū atvērt lielo dzesēšanas apli, nemaz nerunāsim par dzinēja nodalījuma normālu uzsilšanu. Un tad neradīsies tādi brīnumi kā "Oi, oi, man aizrāva ciet dīzeļa degvielas filtru" Protams, tāpat jāseko līdzi arī tam, lai nepārkarst. Nezinu, vai visām dāmām būs izprast idejas būtību, bet vīrieša cilvēkam jau tā kā būtu jāpārzin, kad un kāpēc ieslēdzas papildus ventilators un ko kuro reizi rāda temperatūras devējs. Bet nevar jau pārmest. Visi nekad nebūs tehniski cilvēki un visiem nemaz tādiem nav jābūt. Priekš tam ir servisi, kas problēmu gadījumā remontē un kas apkalpo. 2) Vai esi kādreiz iedziļinājies tādā lietā, kā, piemēram, Skandināvijas pakete? (Sauc kā gribi - atkarīgs no ražotāja.) Pēc noklusējuma vairums Eiropas dienvidu autiņu nemaz nav paredzēti ar standarta aprīkojumu darbināšanai tādā ziemā, kāda tā dažreiz uzskrien arī pie mums. Daudzi sūdzas, ka ziemā salonā ir baigi auksts, u.tml. Ir pat modeļi, kam pečkas radiatora izmērs atkarīgs no tā, kādā valstī un kādam tirgum tiek ražots. Lai ar šīm lietām nodarbojas specializētie forumi un katrs pats izvēlas, ko aizsegt un ko nē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!