Jump to content

Automašīnu motoru tilpumi


Cyrus
 Share

Recommended Posts

Sveiki! Lieta tāda, ka es esmu pilnīgs idiots, ja iet runa par mašīnām. Tā kā manā ģimenē mašīnas nav, tāpēc par to lietu es arī neko nesaprotu. Tā kā drīz paliks 18, un nauda arī man ir mazliet iekrāta, es esmu sācis mazliet vairāk par šo tēmu interesēties. Es nesaprotu tādu lietu - Ko maina automašīnas motora tilpums? Es it kā no sākuma domāju, ka tas iespaido mašīnas ātrumu. Bet, kad paskatos, ka Mustangiem piemēram, ir 5l motors, bet Mazda rx 8, par ko man apkārt esošie cilvēki baigi fano, motors ir 1.3 litru. It kā tā arī skaitās kā sporta mašīna, ja pareizi esmu sapratis, bet motoru atšķirība ir milzīga.

 

Tā kā esmu šo tēmu pacēlis, tad pie reizes derētu arī noskaidrot, kādi parametri nosaka motora degvielas patēriņu?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Krishius

    7

  • tolx

    9

  • Gestapo

    7

  • Volters

    9

Top Posters In This Topic

Patēriņu jāskatās pēc katra auto atsevišķi. Sākumā meklē sev kādu 1.6-2L tur parasti tie ekonomiskākie arī ir.

Link to comment
Share on other sites

Nejau motora tilpums maina, bet tas cik tam motorītiem ir HP. Nu protams V-veidnieki ir papildus kilogrami. :D

 

Degvielas patēriņu nosaka:

motora tilpums.

auto masa.

tas cik nojāts/nenojāts ir motors.

kāds ir degvielas iesmidzināšanas tips - karburators, inžektors, un to inžektoru tipu arī ir 101.

cik smaga ir kāja uz pedāļa.

gan jau vēl daudz ko aizmirsu uz sitiena. :D

 

Amerikāņiem parasti tie dvižaki ir baigi lielie, bet tiem zirgu attiecīgi proporcionāli ir salīdzinoši mazāk kā eiropiešiem vai japāņiem, jo štatos mašīnas ir ražotas, lai tām būtu liels motora resurss t. i. ilgi/daudz varētu braukt. bet arī tas ir diskutabls jautājums.

Piemēram tagad jaunās dīzeļdzinēju iešprices sistēmas ir tādas, kur no 1.8 vai 2.0 dzinēja var attiecīgi dabūt apmēram 140 un 180 zirgus. Piemēram Škodām. Tas pats arī audī dīzeļiem.

Benzīniekiem piemēram opeļi/hondas iet smuki, jo ir salīdzinoši mazi dzinēji 1.6, 1.8, bet ir DOHC (ar divām sadales vārpstām) tipa dzinēji, kuriem ir lielāks vārstu skaits. Jauda/patēriņs ir arī atkarīga cik kruts ir auto vadības bloks.

 

Vispār var stāstīt daudz un plaši.

Labots - Kitai
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Njā! Te prasīt par auto. Un arī atbildes ir uz urrā...

 

1. kā saka - pērk zirguspēkus, bet brauc ar ņūtonmetriem (griezi).

 

2. tai Mazdai ir drusku citādāks motors, kas tad arī no 1.3 izmoca diezgan zs. http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Wankel_engine

 

3. tam dzinējam ir neliels resurss, no galvas nezinu, bet ap 120 000 km jau ir jātaisa kapitālais remonts. Daudzi mazmotori (ap 1 litru) ir ar līdzīgu resursu

 

4. pirkt RX 8 un domāt par patēriņu - nu stulbuma kalngals. Dažam labam Mustangam ir 4+ litru dzinēju ir ap 140 zs... un 20 litri uz simtu.

 

5. puis', sarēķini cik auto gadā izmaksā stāvot garāžā (tehn.apskate, ceļa nodoklis, OCTA, 2 riepu komplekti, eļļa maiņas, plānotie un neplānotie servisa apmeklējumi) un tad murmini par iegādi.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Uģis Lācis

Right, Bide, ekonomisks tajā ziņā, ka silda ekonomiku. :D

Link to comment
Share on other sites

Ekonomisks ir stieps jēdziens, kas kuram. Cits brauks ar 500to mersi un nesūdzēsies par 20-25l :D, citam jau 7 l būs daudz.

Link to comment
Share on other sites

Nu gan te "speci" visko sarakstījuši.

Reāli skaties uz auto ar 1.6 l dzinēja tilpumu un patēriņu 7-8 litri uz sotaka. Tas skaitās normāli vieglajam autiņam. Ja plāno vairāk braukt, tad dīzelis ar tilpumu līdz 2.0 l, patēriņš tādam būs ap 5-7 l uz 100 km. bet dārgāks pats autiņš, dārgākas apkopes un remonti (dzinējam).

Ja pērc vecu autiņu (vecums >10 gadi), tad skaties uz tādu modeli, kas mazāk pūst (mazda, mitsu un vispār japāņi nerullē šajā jomā) un tādu, kas pie mums pietiekami izplatīts, lai rezerves daļas varētu šrotos salasīt - Audi, VW, Opel etc. Nedzenies pēc navarotiem un pribambasiem, jo vienkāršāk jo labāk (un lētāk visās izpratnēs). Vienīgais navarots, no kura patiešām ir reāls labums ir lietie diski, citi ir vajadzīgi tad, ja esi gatavs par viņiem maksāt.

P.S. Kā jau kārtīgs latvišu džeks, pērkot auto pa 500 Ls, ierēķini papildus vienus vismaz 1000 Ls audio aprīkojumam :D Citādi nebūsi krutais pacans un beibes bariem tev pakaļ neskries :D

Link to comment
Share on other sites

Manā sapratnē ekonomiski ir ja zem 6 litri uz 100km, bet... vajag arī skatīt otru rādītāju , kāda dinamika. Tas ir cik sekundēs sasniedz 100 km. Var jau būt baisi ekonomisks, bet kad vajag paātrinājumu , tad nu nekā. Tas ka pašam ir neērti vēl pus bēda, bet dažreiz tas ir dzīvības/nāves jautājums. Nu piemēram, apdzenot kad izrādās ka ka pēkšņi nevari īsti paātrināties, bet pie pamales jau parādās pretīmnākošais auto, tad ari saproti kas tas tāds paātrinājums. Ir vēl viena likumsakarība: ja vāģim galīgi mazs motors un itkā ekonomisks, tad visa ekonomija ir pa kāju jo motors kalpo krietni mazāku mūžu nekā pietiekamas jaudas. Autoram ieteiktu aizčāpot uz kādu auto forumu un tur visu izskaidros kas un kā. Arī iesākumam var apskatīt cik kurš auto tērē šinī lapā http://www.csdd.lv/lat/par_csdd/rokasgramata_par_degvielas_paterinu/ . Tur gan nav par dinamiku, bet tā ir kas tērē arī 3,9 litrus uz 100km, piemēram VOLVO C30

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tā no zila gaisa ņemt un sākt saprast kaut ko no auto būš pagrūti. Ieteiktu padzīvoties pa kādiem autoentuziastu forumiem. Ar noslieci uz lasīšanu, ne rakstīšanu. Ja nav bijusi darīšana ar auto, ieteiktu pirkt kādu mazauto ar tikpat mazu dzinēju (līdz 1.8 - 2l), ko nebūtu žēl nokaut.

Link to comment
Share on other sites

Kā pirmo auto iesaku pirkt ko lētu un ekonomisku. Mazāk plīsīs un lētāki Japānā ražoti auto (tādi, kas ir Made in Japan - jo dažus "japāņus" ražo arī UK un Vācijā).

 

Paņem kaut kādu Toyotu vai Civic un tad jau sapratīsi čo i po čom ;)

 

Ekonomiski izdevīgi (pat nelielam motoram) ir uzlikt gāzes iekārtu - prieks maksās no 400 latiem, toties degviela par puscenu. Tas ja daudz uz laukiem jābraukā.

 

Lēts dīzeļauto parasti neko labu nesola. Ziemā degviela pie -30 saiet želejā, benzīna dzinējs ir vieglāks, vienkāršāks un lētāk remontējams.

 

Mašīnu pērc ar domu, ka tā būs kādreiz arī jāpārdod. Jāņem vērā vērtības kritums, aprīkojums. Labāk aprīkotu auto vieglāk pārdot.

 

 

Vēl dažas patiesības:

Lielas riepas maksā dārgāk nekā mazas riepas.

Vecs limuzīns izmaksā dārgāk nekā jauns "spainis".

Arī mazs dzinējs var apēst da*uja, ja kāja smaga

Lai kā auto izskatītos no ārpuses, braukšanas komfortu nodrošina tieši salons.

Pirmo mašīnu visvairāk apdauza

Pelēks auto vienmēr izskatās tīrāks

Autoservisi ir di*sēju un zagļu pilni, ja remonta budžets ir būtisks, aptaujā vairākas vietas.

Ceļu Policija ņem kukuļus, tai pat laikā par +19 neviens nestādinās.

Agru vai vēlu cilvēks nonāk pie automātiskās kārbas un ādas salona.

TA esamībai nav nekāda sakara ar auto tehnisko stāvokli.

Visi lietotie auto ir sisti, jautājums - cik daudz un kā saremontēti

Lielāki di*sēju par lietotu auto tirgotājiem ir tikai politiķi.

Tas, ka kondicionieris "ir tikai jāuzpilda", ir salti meli.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Mašīnām ir vairāk parametru kā tikai zirgspēki.

Liels motors galvenokārt nozīmē lielu griezes momentu un to ka jauda auto parādās pie maziem apgriezieniem kā arī ir daudz lielāka dzinēja elastība - piemēram 5l mustangu var ielikt uzreiz 6 robā un viņš brauks - rx8 noraustīsies aizrīsies un apstāsies.

Galvenais ir saprast atšķirību starp jaudu un griezes momentu tad viss kļūst skaidrs. Iespējams der paņemt rokā skolas fizikas grāmatu.

Vispār auto mārketinga cilvēkiem ir teiciens ka cilvēki vēlas paātrinājumu ( griezes momentu ) , bet maksā par jaudu ( maksimālo ātrumu ).

Tā vienkāršoti mazliet.

Link to comment
Share on other sites

Krishius

Amīšu dzinēji "iziet uz masu" - lieli, bet ar salīdzinši mazu slodzi. Eiropā un Japānā, savukārt, tradicionāli pieņemts ražot mazākus dzinējus, bet likt tiem pačurāt asinis, lai dabūtu lielākas jaudas.

N.B. Neesmu pret maziem dzinējiem - pats braukāju ar vecu 1.5l japāņu rūsmašīnu un par to nebēdājos. :)

 

MANUPRĀT, ja nav liela ģimene un katru dienu nav jāvadā ledusskapji, mūsdienās prātīgi ir ņemt mazus/vidēji mazus auto (~VW Polo/Golf izmēros) ar 1.6-2.0l benzīnu vai 1.9l turbodīzeli.

Tādi ir samērā ekonomiski un arī performēs pieklājīgi (nebūs sporta auto, bet apdzīt fūri varēs normāli). Vispār ekonomiski, manuprāt, skaitās reāli (nevis teorētiski) 4.5-5l uz šosejas, 6-7l pilsētā. Tas viss pie normālas braukšanas, bez dragreisiem pie krustojumiem un 120 km/h vilkšanas šoseju.

Ja pērk dīzeli, tam vajag vairāk sekot līdzi, kā benzīnam, jo nokautu dīzeli dārgāk remontēt + ja neuzpasē, ziemā pie lieliem saliem var būt problēmas ar piestartēšanu. Vēl dīzeļiem arī jāseko līdzi akumulatora stāvoklim - lielā salā var gadīties tā, ka aķis it kā starteri griež, bet mašīna nelec - pat ar vairākiem kvēlsveču uzsildīšanas piegājieniem. Ieliek jaunu aķi - pielec bez problēmām. Un, protams, novembrī/decembrī jāseko līdzi, kāda degviela bākā - ja uznāks mīnuss un zupa bākā sasals, tad būs jāmeklē pēc e-talona. Un pēdējā lieta, kas pēdējās divās aukstajās ziemās ir likšas manīt pāris man zināmu dīzeļdzinēju auto - dzinējs (pat ar pilnīgi veselu termostatu un braucot vairākas stundas) nespēj uzsilt pietiekami, lai salona apsilde normāli strādātu - viss sagriezts uz max siltumu, bet tik un tā jābrauc cimdos, jakā + termoss ar karstu tēju blakus. Konkrētie drapaki - 1.9 TDI VW Passat (1998) un 1.9 TDI Škoda Fabia (2007). Nesaku, ka tā ir visiem dīzeļiem, bet šiem konkrētajiem tā bija. Un ne velti daudzi ziemā liek priekšā radiatoram kartona gabalu - tā kā pieļauju, kā tā ir visai izplatīta problēma.

 

Tas ir, kā ES šo visu autopadarīšanu uztveru. Pats nākotnē plānoju iegādāties kaut ko Golf-veidīgu ar ~1.6 benzīndzinēju, jo ar benzīndzinēju vieglāka dzīve, lai arī dīzelis degvielas patēriņa ziņā ir bišk ekonomiskāks + man nepatīk tas, ka dīzeļi tomēr jūtami vairāk vibrē un trokšņo. Vismaz es to jūtu - varbūt arī ir cilvēki, kas tādām niansēm vispār nepiegriež vērību. Vēlreiz atkārtoju - tās ir MANAS subjektīvās domas, nevis viennozīmīga un absolūta patiesība (tas tā, lai autopārgudrīši, kas dzīvo mašīnās nesāktu man vircu uz galvas liet).

Labots - Krishius
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Lai visiem būtu skaidrs - To Mustangu un rx8 paņēmu tikai kā piemēru. Joka pēc biju ielīdis paskatītes cik rx8 maksā, un kād ieraudzīju motora tilpimu - tas mani pārsteidza. Principā esmu gatavs šķirties ar summu apmēram uz 1700 Ls, BET - apmēram 300 par tiesībām (ja pareizi sapratu, tad vismaz no tāda cipara būs jāšķirās), un - visas pārējās izmaksas kā OCTA, TA un ceļa nodoklis u.t.t.

 

Ņemot vērā šeit rakstīto, tad es tā kā sliecos uz VW Golf 2 GTI. Esmu dzirdējis, ka pirmo mašīnu labāk ņemt ar manuālo kārbu, tad tā arī darīšu. Vai ir reāli nopirkt sakarīgu golfu par 1000 Ls?

Link to comment
Share on other sites

Jautājums - kā tu taisies braukt ?

Respektīvi auto tev ir pārvietošanās līdzeklis vai gribas tomēr izgāzt ?

Link to comment
Share on other sites

Ja ņem dīzeli, tad gadā jānobrauc vismaz 10 kkm, pat vairāk, tad tas sāk atmaksāties.

 

Ivo minēja, ka mūzikai vajag atlikt vēl 1000Ls ... es teiktu, ka pērkot lietotu auto, vajadzētu atlikt kādus 10% no summas, bet vismaz 200Ls. Diemžēl tauta bieži vien sakasa visu naudu, paņem auto, par to visu, un dažam labam pat atpakaļceļam uz mājām nepaliek nauda, ko benžu ieliet.

Kur arī tie vismaz 200Ls paliek? Lietotam reti kad ir zināma vēsture, eļļu, zobsiksnu (ja tāda ir) prasās nomainīt, parasti atrodas vēl visādas lietas, kuras prasās mainīt, ja arī ne uzreiz, tad pēc mēneša var vis kas izlīst. ir jau kad paveicas, bet nu tā jau ir tautas mutvārdu daiļrade.

 

Par mūziku - ir redzēti tautieši, kam bagāžnieka vāks izrūsējis un krīt nost, bet grib subim tērēties. Kad pasaka, ka tam tomēr kādus 100Ls vismaz vajag, tad brīnās, jo redz čoms kaut kādus "elles uguņus" ielika, un esot zašibis. Var jau arī tā ...

 

Golfu GTI neņem tik vecu, motors būs beigts, ja gribi bik niknāku, ņem parasto 1,8, tam jau ir 90ZS, sākumam pilnīgi pietiks

Golf II parasti aizmugure izrūsē - bagāžnieks un tml. Pārējais vairāk vai mazāk OK. Golf III ar pa šādu naudu jau sanāk, bet tiem vecākajiem parasti rūsa ir smaga problēma.

Link to comment
Share on other sites

Es tikai nesaprotu, kāpēc visiem kā pirmo auto iesaka mazlitrāžas sūdu ar 1.4 dzinēju?

Tieši otrādi - vajag pēc iespējas jaudīgāku, jo nav vēl pieredze izrēķināt apdzīšanas manevra ilgumu.

 

Es jau ieteiktu neskatīties mazāku par 2L dzinēju, it sevišķi ja brauksi daudz pa šoseju (uz šosejas viņš mazāk ēdīs nekā mazlitrāžas sūds).

Link to comment
Share on other sites

Man auto būtu kā pārvietošanās līdzeklis lai brauktu uz skolu. Sanāk kādi 25 km pa šoseju, un pēc tam kādi 5 km pa Rīgu. Katru dienu uz priekšu un atpakaļ. Vienkārši problēma tāda, ka autobuss ir nepateicīgā laikā, un mašīnu pašam arī gribās. Es domāju, ka pirmo kādu sūdu nopirkt, lai sanāktu 2 sezonām. Kamēr braukt iemācītos, un tajā bāzt pēc iespējas mazāku summu (laikam nebūšu tipiskais latvietis :D ), un pēc tam kaut ko labāku nopirkt.

Link to comment
Share on other sites

Kur tam jauneklim jālido?! Lai brauc godīgi uz 90, un nebūs nevienu jāapdzen

 

Nu tad sāc rēķināt

60km dienā ar garantiju, plus vēl kaut kas brīvdienās

mēnesī sanāks 1500km, izņemot vasaru

ja auto vidējais patēriņš ~7l/100km (nelielam motoram), tas būs kādi 100Ls degvielai mēnesī

te jau var domāt par dīzeli, vai tomēr pat labāk par gāzi

kopā vēl pierēķinot visu pārējo, gan jau auto kādus 130-150Ls mēnesī prasīs

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Daudzi jau minēja, varu tikai piebalsot ka mazs motora tilpums uzreiz nenozīmē baigo ekonomiju un ka varēsi kapeiku ie3,14st. Lai ar 1,4 vai līdzīgiem brauktu ekonomiski ir jābūt disciplinētam, smagas kāja nedrīkst būt, nekādas gonkošanas. Jo kā tām mazlitrāžas blusām apgriezieni ir augšā, tā patēriņš pakaļā. Protams, runa nav par pavisam jauniem autiņiem, tur modernās tehnoloģijas un elektronikas kaudze kompensē mazo tilpumu un tad rodas tie 5 litri uz simta.

 

Un par dīzeļiem. Tieši tā, gadā jāmauc pietiekami daudz lai atmaksātos sakarīgs dīzelis, kāds c4/a6 Audi 2,5 piemēram. Izņēmums ir vecie dīzeļi, kā piemēram golfos. Komforts nulle, dinamika nulle, remonts arī nav ar dīzeļiem raksturīgiem cipariem, jo vienkārši nav jau kam īsti salūzt. Un gana ekonomiski. Kā pirmais auto nav slikti, jo kad pašam atslēgas būs kabatā, tad braukt gribēsies visu laiku.

 

Un jāatceras, ka normālām mašīnām visām patēriņš pilsētā ir +/- 10 un uz augšu. Atkarīgs no tilpuma un kājas smaguma. Un šitie 4,7 litri pilsētā uz simtu lai visi iet bekot, tukša muldēšana. Varbūt vēl kādam dīzelim, bet tur atkal ekonomija nolīdzīnās, kad servisā jāatstāj štuka Ls.

Labots - kabinets
Link to comment
Share on other sites

pa 1000ls sanāk teju sterils golf II,ja vien tādu izdosies vispār atrast.

bet ar tavām prasībām derēs faktiski jebkurš golf klases auto,galvenais lai stāvoklis ir tāds,ka uzreiz nav jāieliek vēl 500ls

vienīgi izvairies no eksotikas,kam pēc tam būs problēmas ar detaļu sameklēšanu. Kad esi izdomājis apmēram,ko gribi,var attiecīgās markas vietējā forumā apjautāties,gan par modeli kopumā,gan varbūt par kādu noskatītu eksemplāru var ko pateikt. valsts ta maza.

es kā vienu šeit vēl neminētu variantu piemestu klāt MB 190 ar dīzeli,bet tā jau gaumes lieta.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

sakarīgs dīzelis, kāds c4/a6 Audi 2,5 piemēram.

 

Achtung! Ir divi dažādi Audi 2.5 litru dīzeļi! V6 ir nelietojami. Līdzīgi ar veciem BMW 2.5 litru dīzeļiem - tur gan visi ir pilnīgi mēsli.

Link to comment
Share on other sites

c4 var būt tikai 2,5 R5 dīzelis 115/140zs variācijās.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Es par A6.

Link to comment
Share on other sites

A6 ar veco c4 virsbūvi būs tikai R5,no 98.gada sāka nākt c5 virsbūve un V6 dīzeļi. Jo to audi 100,ko sāka ražo 1991. gadā,kādā 1995. drusku retušēja un nomainīja apzīmējumu.Reāli viens auto.

kamēr iet jau tiem V6 nav ne vainas,sūdi sākas pie remontiem.

Labots - tolx
Link to comment
Share on other sites

Krishius

Es sev nekad nepirktu Audi A6 vai MB, ja man būtu tik naudas, cik topika autoram. Tās tomēr ir diezgan lielas mašīnas. Tikko tiesības ieguvušam gurķim Golfs ir ideāls auto. Un svarīgi ir tas, ka Golfs ir stipri vienkāršāks auto, kas remontēsies kudi lētāk nekā abi iepriekšminētie. MB un Audi tomēr būs ar visādām elektronikām n' shit, kam ir tendence plīst, īpaši uz vecumu.

 

Golf II baigi labā stāvoklī šeit Latvijā maz ticams, ka dabūsi. Īpaši jau GTI. Tā mašīna mazpamazām jau kļūst par retro. Par doto naudu sanāk 3. vai 4. Golfs.

Bet rēķini, ka ar auto nopirkšanu nekas nebeigsies. Klāt nāks pārreģistrēšana (kaut kādi 20 Ls tie bija), OCTA, būs jāsāk liet degviela iekšā, moš vēl uz servisu jāaizdzen profilakse/diagnostika veikt. Ja iepriekšējais saimnieks vēl auto pārdos bez ziemas riepām, tad vēl nāks klāt tās. Ar auto nauda baigi izkūp gaisā.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Par tādu naudu ieteiktu izvairīties no dīzeļiem, visticamāk būs līdz kliņķim nojāta kaka, kuru pēc pusgada varēs dzīt (vilkt) uz tolmetu. Autora ceļā būtu golps, un ne GTI, jo tos nepērk mācītāji, lai svētdienās ripinātu uz dievkalpojumu, runa ir par samērā paveciem auto tāpēc tie gatēišņiki pa lielam ir nojāti. Ieteiktu parasto bendžas variantu.

Te var palasīties lietotāju atsauksmes par dažādiem auto gan no ekspertu, gan lietotāju puses.

http://www.whatcar.lv/auto-testi/lietoti/volkswagen/golf-hecbeks-97-03/kopsavilkums/1799/

Link to comment
Share on other sites

neviens te nemēģina teikt ka jāņem A6,tur cita tēma.

a mb190 ir cits mersedess - cheap&slow.

un par 1000ls 4.golfs sanāk tikai mezglā sasiets. uz golf3 gan var skatīties,bet ar to pašu rūpību.vispār,ja tiek izlemts par golfu,tad droši var iemest aci golf kluba forumā un pārbaudāmo auto aizdzīt pie lietotāja bergs.pateiks visu,kas un kā tam auto ir.

Link to comment
Share on other sites

Krishius

Ā, biju domājis, ka autoram ir 1700 Ls. Par 1000 Ls tur sanāk tikai 3. golfs. 4. golfs - ja nu vienīgi sists/remontējams vai arī, ja baigi paveicas atrast kādu, kurš ātri grib tik vaļā, jo jābrauc uz Īriju nēģerēt.

Par tādu naudu var nopirkt arī Honda Civic, vienīgais, ka Hondām ir tendece rūsēt (sliekšņi un arkas - grīda parasti turās labi). Zinu, jo pašam jau otrā Honda tagad iet - esmu daudz par šīm lietām interesējies. Lai gan... Ja salīdzina 90to gadu otras puses Honda Civic ar 3. Golfu, Golfs tāds pats puveklis vien būs, jo 3. Golfi arī baigi rūsē (sliekšņi + pakļējās arkas + grīda). Pat Golf II bija noturīgāki pret koroziju.

 

Turpinot par Hondām... Motori ir kvalitatīvi un plīst reti, elektronikas maz un tā pati ir uzticama, un ir izturīga ritošā daļa (Golfam ritošā būs trauslāka - bieži braucot pa grantenēm nojuks ātrāk).

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

nafig tos trešos golfus, viņiem sapūšana bija paredzēta jau uz rasējamā dēļa. Nu ļoooti uzmanīgi uz tiem jāskatās, noteikti jāceļ gaisā pirms pirkšanas. Lai arī mērķis ir nobraukt tikai pāris sezonas, jāņem vērā, kāda tam būs vērtība pārdodot.

Link to comment
Share on other sites

Ai nu kamēr noliks pravas, tikmēr jau 4. golps līdis budžetā. :grin:

Bet nu var jau paņemt arī Polo. Mazāks, lētāks. Škoda arī ir variants - tas pats kas vecaaks polo vien ir.

 

edit: bet nu padomaa- visas taas izmaksas, kas nav mazas, vai tev tik aatri vajag uzņemties taadas saistiibas?? Varbuut to naudu ieguldi izglītībā. Tuuliit pabeigsi vidusskolu, dazhaas augstskolaas nav budzheta vietu neatkariigi no sekmeem - Rīgas ekonomikas augstskola jeb zviedros 3k eur gadaa laikam. Un vispār varbūt tuvākajā nākotnē vispār nebūs budžeta.

Vēl naudu var ieguldīt hobijā.

 

Ieguldījums automašīnā var atmaksāties tikai ar laiku, ko tu iztērēsi ceļā, savukārt, ieguldījums izglītībā un/vai lietās, kas Tev interesē atmaksāsies ar ienākumiem nākotnē.

 

Tiesības gan noliec, kamēr laika daudz. :grin:

Labots - gudolfs
Link to comment
Share on other sites

Zaļam braucējam nu nevajadzētu dārgāku auto pa 500Ls pirkt,

1. tāpēc ka tādu autiņu nebūs žēl taranēt kādu kupenu.

2. nebūs tik žēl skrāpējumu ar kādu neveiklu manevru, pret koku, stabu.

 

nu tas tā, jo cik man saskare bijusi gan man gan paziņām tad pirmie autiņi pēc tiesību nolikšanas ilgi nekalpo(nu protams ir atseviški indivīdi kuri neavarē pirmaja gadā).

nepērc BMV(visi paziņas,kas pirkuši avarējuši pimā mēneša laikā daži smagi)

Link to comment
Share on other sites

4. golfam salīdzinot ar 3. ir paliels leciens detaļu cenu ziņā...

ja bail par rūsu - audi 80 (b4) ar kaut kādu tur 2,0 vai 2,3 motoru. detaļas pa 5ls spainī,viss ir cinkots,konstrukcijā nekas arī nav samudrīts.

Link to comment
Share on other sites

Pērkot 500 latus vērtu automašīnu vajadzētu nopirkt arī labas krosenes - tas būtiski ietekmēs pārvietošanās ātrumu :D

 

Tas janka17

 

jaunam gurķim nevajag luxus, bet vajag tādu mašīnu, uz kuru var arī paļauties gan drošības, gan tehnikas ziņā. Nevajag pirkt šrotu.

 

Labots - gudolfs
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nu jā, ceturtais golfs jau nu ir bišķi cita kategorija un citas cenas. Ja vecajiem motorus labo ar āmuru (©Klarksons), tad šiem jau kompītis prasās.

 

B4 arī ir labs variants kā jau tolx izteicās, nepūst tā kā vecie golpi un hadene arī vienkārša (līdz ar to arī lēti remontējama). Elektronikas maz, nav kam sabojāties. Var pačekot arī traktorus, nekā traka tajā 1,9tdi nav. 2,3 gan nevajag, pagrūti jau paliek atrast labi funkcionējošas mahāniskās šprices, kaprīza diezgan. Patēriņš arī nepriecēs, kaut pa šoseju dragājot arī nekā krimināla. Iet jau labi, īstenībā parāk labi priekš jauna gurķa... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...