Jump to content

Auto degvielas bākas remonts.


Artic^MX
 Share

Recommended Posts

Sveiki visiem,

 

Varbūt kādam ir superīga ideja, kas vēl pašam nav ienākusi prātā.

 

Īsumā par problēmu.

Auto degvielas bākai rūpnieciski bija uzstādīts arī degvielas bākas aizsargs, bet laika gaitā starp aizsargu un bāku bija sakrājušās zemes un visādi mitrumi un rezultātā bākas gals ir izrūsējis.

 

Noņemot bāku atklājās 3 nelieli caurumiņi, uz doto brīdi normāla ideja likās aizlodēt caurumus ciet.

Metināt bija mazliet bail dēļ degvielas un tā, ka bākas siena varētu būt par mazu un varētu degt cauri.

Misiņa lodēšana arī tika atmesta dēļ iepriekšējas pieredzes, kad pēc misiņa uzklāšanas, atdziestot taisīja plaisas blakus lodējumiem.

 

Lai vai kā, 3 caurumi tika aizlodēti, bet pēc tam bāka tika notīrīta no rūsas, lai to varētu krāsot. Atklājās vēl kādi 6 caurumi.

 

Varētu jau arī visus lodēt ar alvu ciet, bet lodēšana ar alvu arī nav skaistākā, jo kaut kā nesanāk iztīrīt pilnīgi visas rūsas poras, tāpēc dažās vietās alva vienkārši neklājas virsū.

 

Varbūt kādam ir kas komentējams?

Link to comment
Share on other sites

benzīntankā/veikalos varēja nopirkt foršu sintētisku plāksteri tieši benzīnbākas caurumu remontam, es uzliku un aizmirsu par caurumu. Viņu samērcē, samīca un uzlīmē pa virsu. Nezinu cik labi un pareizi, bet katrā ziņā tas plāksteris pārdzīvoja pārējo auto :)

 

ja viss ir tik traki izrūsējis , vienkārši nav vērts neko metināt- nopērc tak jaunu bāku vai kaut ko lietojamu no šrota

es zinu ka naudas vienmēr ir maz, taču parasti ir tā - kad remontos esi izlicis jaunas bākas/izpūtēja cenu paliek skaidrs ka lētāk būtu bijis uzreiz jaunu nopirkt.

 

P.S. profesionāli metinātāji bākas metina pat pilnas ar degvielu. Kāpēc un kā neprasiet - kā pats metinātājs teica "bāka tak pilna, kas tur sprāgs... vot ja tukša būtu tad gan". Varbūt mani izāzēja un uz muļķi paķēra - nu nezinu.

Bet Latvijas Gāzes vīri arī gāzi neslēdz nost metinot, tā neko sev skats ir kad viņi tur ņēmās liesma apmēram metru, tur gan es klāt stāveju visu redzēju un klusiņām stutēju ar celi žokli atpakaļ.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kas par auto? Cik vecs? Vai nav vienkāršāk sameklēt šrotā vai caur ss lv kādu dauzīto auto un bāku pilnībā nomainīt? Nav jau tā pati ejošākā detaļa :). Kur garantija, ka pēc neilga laika atkal nerausi nost un nelodēsi jaunus caurumus. Var, protams, meklēt kādu ķīmisku ķenci (šķidrie metāli, epoksīdi utml.) un visu pleķi noziest ar to. Kādreiz Honda civic tā darīju.

Link to comment
Share on other sites

Par tiem plāksteriem pameklēšu.

 

Bet nu jā, pilnas bākas ir drošāk metināt nekā tukšas. Tvaiks ir bīstams ne šķidrums.

 

Varētu jau arī to bāku aizvest pie kāda meistara, lai saliek visu kārtībā, bet tas viss Liepājā un gatavu vajag pat diezgan steidzami.

 

Kas attiecas uz cenu, tad tā ir noskaidrota un iztērēt remontiem vairāk nekā maksā jauna - vienkārši nav iespējams.

 

----

 

Šrotos laikam būs jāskatās, bet to vēlāk, nav populārs auto un gatavu vajag pēc iespējas ātrāk.

 

Par šķidrajiem metāliem arī tika domāts, bet ir info, ka tie diezgan forši pēc laika ejot nost.

 

Auto 2006. gada, šrotos parādās ļoti reti, jaunai bākai pateica cenu 1600 Ls, gribējās kādam kaut ko mīļu pateikt.

Labots - Artic^MX
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Tā vot ir ar tiem retajiem ēēkskluzīvajiem, ķipa Lancias, Alfas Romeo un visādi amerikāņu brīnumi, kam neko tolkam piemeklet nevar. Jau populāro marku ražotāja rezerves daļas reizēm ir pasakainās cenās, kur nu vēl tādiem.

Bet nu šrotu Latvijā netrūkst, meklē vien citu, lietotu, nu neticu ka tev tur kaut kāds vienīgais eksemplārs iekš LV.

Jo ja tā bāka ir sakusi pūt un dalīties pa sastāvdaļām, tad tur tev beigu nekad nebūs. Un visi tie smiņķi tādai vietai un tādai substancei kā benzīns ir tikai pagaidu variants. Jo nav jau vairs tie laiki, kad var atļauties benzīnu pa zemi laistīt...

Labots - kabinets
Link to comment
Share on other sites

Atļaušos vēlreiz uzsvērt prioritātes.

 

Galvenais ir šo sataisīt, lai ir braucama.

 

Pa šrotiem tāpat nevar pavazāties bez auto.

 

 

Varbūt ir kāda metode, ka parūsējušu tēraudu salabot un aizpildīt visas poras ciet?

Link to comment
Share on other sites

Ir taisītas metāla bākas ar ķīmiju, tur tā neko, nav par ko sūdzēties, caurumi bija visādi pēc diametra .. lielākais ~1,5cm^2, un nekas nelec vaļā, tākā uzskatu, ka ķīmiju var droši likt virsū.

Link to comment
Share on other sites

deboshieris

Laikam am nu loti ekskluziivs ka baaku nevar shrotos atrast.

Cik saprotu tad lokaacijas vieta ir Liepaaja tad jau nav nekaadu probleemu pie braaliem leishim pashu vellu var atrast pats esmu savam am kompi atradis kur Riigaa tas bija deficiits un millionu par to prasiija

Pasts vari laiku neteereet mekleejumos atrodi Liepaajaa autoveikalu vai shrotu un darboniem jau viss ir atstraadaats

domaaju dienas laikaa savu baaku dabuusi

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Taj bākaj vajadzētu nolīmēt visu apakšu, ne tikai ielāpus uzlikt. Stikla šķiedras audums un epoksīda līme tev te vajadzīga. Pēc tam nokrāsosi un aizmirsīsi uz gadiem 10 vai ilgāk. Tas ja pats gribi rokas pielikt. Ja nē, tad kā jau te teica tikai jaunu bāku. Ir firmas kas nodarbojas tieši ar bāku un izpūtēju izgatavošanu- tirdzniecību- uzstādīšanu praktiski visiem auto.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Tieši tā. Ja bāka kā duršlaks, tad ir pilnīgi bezjēdzīgi ar to jāties. Tak paprasi automehāniķiem un Tev to bāku atradīs šrotā desmit minūšu laikā. Nav tak Tev simtgadīgs Ford T. Vai tad nav neviena čoma, kurš varētu palīdzēt un atvest Tev bāku, ka obligāti jāštopē vecā jo lūk nav autiņa ar ko braukt?

Link to comment
Share on other sites

..Pa šrotiem tāpat nevar pavazāties bez auto.

Varbūt ir kāda metode, ka parūsējušu tēraudu salabot un aizpildīt visas poras ciet?..

 

Pa šrotiem nav jāvazājas, ss.lv, telefons, un aidā!

 

CCCP laikos ir redzēts, kā caurumu bākā aizsmērē ar veļas (saimniecības) ziepēm..

Labots - indigo
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

P.S. profesionāli metinātāji bākas metina pat pilnas ar degvielu. Kāpēc un kā neprasiet - kā pats metinātājs teica "bāka tak pilna, kas tur sprāgs... vot ja tukša būtu tad gan". Varbūt mani izāzēja un uz muļķi paķēra - nu nezinu.

neviens tevi neāzēja. Lai bāka sprāgtu, tai vajag gaisu, kas pilnā bākā nav un tāpēc nekas nesprāgst. Vispabāk sprāgst mazliet pilnas bākas, jo tajā ir gaisa un benzīna tvaiku maisījums, kas to sprādzienu arī rada.

Tas pats ar gāzes trubu - tur nekas nevar sprāgt, jo gāzes trubā nav gaisa, lai to gāzes trubu uzlaistu gaisā.

Parastā ķīmija.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu bet cilvēki tak redz tikai amerikāņu filmas, kur mašīnas sprāgst pat tad, ja saskrienas ar taureni. Lai metinātu bāku, tā labu laiku ir jāizpūš ar karstu tvaiku.

Link to comment
Share on other sites

Savulaik sanāca bāku lodēt. Parasta alva, parasts bleķa ielāpiņš. Neredzu nekādas dižas problēmas aizlodēt arī vairākus caurumus. Protams, ja tur nav nekā vairāk par rūsu pie kā pielodēt, tad pievienojos domai par stikla audumu un epoksīdu. Mūsdienās tikai tas epoksīds vairs nav tik labs, kā padomju laikos. Toreiz piešāvi epoksīdam klāt alumīnija pulveri un sanāca tāds "tērauds", ka vai briesmas :)

Link to comment
Share on other sites

Un ir dzirdēts, ka pielej ar ūdeni... Saldē un vells viņu zin, ko vēl dara. Bet nekad Tu nevaru būt drošs, ka tas viss tik un tā nesper gaisā zandeles. Reizi mūzā pat slotaskāts šauj.

Link to comment
Share on other sites

Kas tas par auto, ja 5 gadīgai mašīnai, jau šādas problēmas ar rūsu?

 

Visticamāk, ka kāds SUV, jo kā gan savādāk zem bākas aizsarga verētu krāties zeme un dubļi.

Link to comment
Share on other sites

Andža, ja regulāri brauc pa zemes ceļiem un pats lien zem mašīnas, tikai tad saproti, kas tur krājas. Jebkuru atiņu var piedzīt ar putekliem un dubļiem tā, ka neviena moika neatmazgās.

Bet autors - partizāns. Klusē. Nestāsta ar ko brauc. Vēl ir jautājums, vai 5 gadi domāts kopš ražošanas, vai kopš pārpirkšanas. Vienīgi kaut kādai dacītei var tik traki izrūsēt bāka pa 5 gadiem kopš pirkšanas.

Link to comment
Share on other sites

drīzāk jau kaut kādam mersim vai mazdai(žiguļus nepieminēsim). dacīte kā reiz varētu būt krietni izturīgāka.

Link to comment
Share on other sites

Dzirdēts, ka pirms metināšanas bāku "izvēdina" ar izplūdes gāzēm - no izpūtēja.

 

Krievu laikos jebkurās kolhoza darbnīcās tieši tā arī darīja. ;)

Link to comment
Share on other sites

Minu - tā ir vai nu Mazda (tās pūst trakāk kā veci opeļi - šorīt pie mājām vien redzēju Mazda 3 (auto ne vecāks par 2004. gadu) ar rūsu arkās. Un tādi (salīdzinoši jauni, bet jau sarūsējuši) eksemplāri ir pa pilno.

Otrs variants - Hujdai.

Link to comment
Share on other sites

Izlej araa visu ko var izliet un atstaj uz paris stundam,pectam piliec spichku,un sliktakajaa gadijumaa buus vuhh,un peec tam metini vai dari da jeb ko,100 reizes paarbaudiits,tikai shvarcnegeris var ar cinciku uzlaist gaisaa benziintanku :grin:

Link to comment
Share on other sites

ok, bāka tika salodēta, lai gan poras vietas nelodējās, tas nekas, ka tika notrītas spožas + cinka hlorīds sagāzts virsū, pēc lodēšanas tika uzklāta kārta ar epoxu ar alumīnija putekļiem (nezinu cik gan labs būs, šis tika iepirkts) un pēc tam vēl virsū viena zapte ko izmanto auto mālēšanai aizsardzībai pret akmeņiem.

 

vēlāk došu update, cerams, ko ļoti un daudz vēlāk

Labots - Artic^MX
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...