Jump to content

Tele-2 "Zelta zivtiņas"kartējā problēma


rabarbers
 Share

Recommended Posts

Vakardien šai pašā laikā nolēmu caur Swedbank internetbanku papildināt Mammai Zelta zivtiņas kontu.Pārbaudīju atlikumu uz Mammas telefona 0.00.Papildināju Otreiz atkal nekāda efekta.šorīt zvanu ZZ uz servisa tālruni no sava telefona(no mammas telefona nez kapēc nevareja sazvanīt kaut arī telefona numurs ir bezmaksas 80000607)Man laipni atbild ka esot izveidojusies "maksājumu rinda" un esot jāgaida.Vēl līdz šim laikam konts nav papildināts kaut arī nauda ir pārskaitīta.Mani interesē varbūt kādam vēl ir analogiska problēma un kur var versties laišo problēmu novērstu? P.S.patiešām jāpariet pie cita operatora.

Link to comment
Share on other sites

ZZ problēma vēl ir interneta izmaksas :bad: nenormāl izcenojuma. Ar ZZ var vai nu zvani vai lieto datu tarifu kopā ne kādi. Būs laikam jamaina operators

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Bija tā pati problēma ar ZZ+swedbank internetbanku pirms pāris gadiem. It kā muļķigi, bet T2 meitene sacīja : gaidi konta papildinājumu tikai 1dien, jo bankai ir brīvdienas!

Dažādu sh*tu dēļ jau labu laiciņu ZZ nelietoju :offtopic::mrgreen:

Labots - snefelss
Link to comment
Share on other sites

rabarbers

Paldies komentētājiem secinājums ir viens jāmaina operators ar nummura saglabāšanu,drosi vien ka pāriesim uz BI FRI.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

no mammas telefona nez kapēc nevareja sazvanīt kaut arī telefona numurs ir bezmaksas 80000607 (..) Mani interesē varbūt kādam vēl ir analogiska problēma un kur var versties laišo problēmu novērstu?

 

Tāpēc, ka ZZ tā vienkārši ir, tiklīdz tev kredīta atlikums ir 0,00, tā uzreiz piegriež visas iespējas sazināties ar pasauli. Piekrītu, ka tas nedaudz nav forši. Pie tam, cik esmu novērojis, tad: ja nepapildina ZZ kontu tai pašā dienā, kad atlikums kļūst 0,00, tad nākamajā dienā no rīta vēl piegriež ienākošo zvanu saņemšanas laiku tā, ka paliek tikai 2 mēneši līdz kartes atslēgšanai.

 

ZZ problēma vēl ir interneta izmaksas :bad: nenormāl izcenojuma. Ar ZZ var vai nu zvani vai lieto datu tarifu kopā ne kādi. Būs laikam jamaina operators

 

Jā, piekrītu. Vai nu 83 santīmi par megabaitu un nulles vai brīvais tarifs; vai nu 1 santīms par megabaitu un 10 santīmi minūtē uz jebkuru tīklu LV. Tiesa, tam jaunajam datu tarifam īsziņas lētākas - T2 tīklā 0, uz citiem tīkliem - 3 saņi. Plus vēl jau var pāriet uz pieslēgumu... Tur draudzīgākas cenas par mobilo netu.

 

Bija tā pati problēma ar ZZ+swedbank internetbanku pirms pāris gadiem. It kā muļķigi, bet T2 meitene sacīja : gaidi konta papildinājumu tikai 1dien, jo bankai ir brīvdienas!

 

Diez, problēma ir T2 galā, vai Hanzenes galā?

Link to comment
Share on other sites

Man domāt ka problēma T2 galā.

Jo papildināt bifri karti brīvdienās no swedbankas nekad nav sagādājušas nekādas problēmas.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

T2 apgalvoja, ka tā ir Hansabankas vaina, šie ārpus darba laika pārskaitījumus neveicot. Tiesa tas bija jau pasen, kad vēl existēja Hansabank.

Labots - snefelss
Link to comment
Share on other sites

drosi vien ka pāriesim uz BI FRI.

BiFri nepastāv. Ir Bite Karte. Tarifi tai identiski, kā Bite pieslēgumam.

Link to comment
Share on other sites

rabarbers

Pāriesim uz Bites pakalpojumiem ar numura saglabašanu.(vēl aizvien mammai nekas nav parskaitits)Vai Mēs Tele-2 klienti varam uzticēties šai kompānijai???

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nezinu vai jūs - Tele2 klienti varat uzticēties, taču mūsu ģimene pāriešanu no Tele2 uz Bite nav ne sekundi nožēlojusi un jau vairāk, kā gads pavadīts ar zaļo karogu. Problēmas ar pārklājumu ļoti eksotiskās vietās, taču to pašu varēja teikt arī par Tele2... Mums patīk Bite tarifi un sakaru kvalitāte! Pirms pāriešanas tak vari iegādāties Bite Karte un izmēģināt - gan pārklājuma kvalitāti, gan to, vai telefoni nav ar operatora reliģisko pārliecību.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

T2 apgalvoja, ka tā ir Hansabankas vaina, šie ārpus darba laika pārskaitījumus neveicot. Tiesa tas bija jau pasen, kad vēl existēja Hansabank.

 

 

Aha, kā tad ;D

 

Visiem citiem veic pārskaitījumus tik ne nabaga Tele2 :D Da beidz ākstīties :D Sen zināms Tele2 apkalpošanas "līmenis".

 

p.s.

Žēl, bet pēdējā laikā ar LMT apkalpošanas līmenis krītas..

Veselu darba dienu tika mēģināts sazvanīts LMT apkalpošanas tālrunis, a tur tik auto atbildētājs. Tika rakstīti arī meili, jo tiešām svarīgi bija, a šie atbildēja, hmm, ja nemaldos pēc 4 dienām.

Pie tam pēdējo 3 mēnešu laikā, birojā izteikti pasliktinājusies LMT zonas kvalitāte.

Dīvaini.

Link to comment
Share on other sites

rabarbers

Varbūt kādam no Jums foruma dalibniekiem ir zināmi E-mail kur sūtīt savas sūdzības un ierosinājumus,sliktākajā vajadzētu iesaistīt valsts instances.(Saprotu ka runāju naivi kā mazs berns)P.S.bet kopā mēs šo cīņu tomēr uzvarēsim.

Link to comment
Share on other sites

Kādu cīņu? P.S. man šodien viens cilvēks sūdzējās, ka šodien mēģinājis papildināt kredītu un nauda izgaisusi. Ja pirmdien vēl nebūs, lūk tad varat sūdzēties. Citādi - vai kaut kur ir teikts, ka pēc pārskaitījuma kredīts tiks papildināts laika periodā, kas mazāks par vienu gadu? ;)

Link to comment
Share on other sites

rabarbers

Swedbank maksājumu vēsture maksājums izpildīts,Telefona numurs kuru papildināju 100% pareizs,"maksājumu rinda" esot izveidojusies T2 galā nespējot apstrādāt informāciju.Māte jav trešo dienu bez sakariem.Cik ilgi pieļausim Tele-2 visatļautību šai valstī?!

Link to comment
Share on other sites

Cik ilgi pieļausim Tele-2 visatļautību šai valstī?!

 

Kamēr neaizvilksies un nenomainīsi operatoru :on_the_quiet2:

Labots - edw
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

rabarbers

Kamēr neaizvilkies un nenomainīsi operatoru :on_the_quiet2:

KO nozīmē "Neaizvilkies"??

Link to comment
Share on other sites

sliktākajā vajadzētu iesaistīt valsts instances.(Saprotu ka runāju naivi kā mazs berns)

 

Kādas? Vienīgā, kas nāk prātā, ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.

Link to comment
Share on other sites

Ari gribu mainit ZZ uz Bite ar numura saglabasanu. Ka to var paveikt? Gribeju no sakuma uz LMT palietoju pargribeju - supports, tikla kvalitate sausmigi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

ZZ uz Bite ar numura saglabasanu

 

Piezvani Bitei un viņi tev visu izstāstīs, SIM karti pie durvīm pievedīs. 80001601. Ieteiktu gan pirms zvana norakstīt uz esošās SIM kartes 14 vai 16 ciparus, kas ir SIM numurs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Savai mātei ZZ vienmēr papildinu caur Swedubanku, nekad problēmas nav bijušas.

Arī pēdējā dienā

Link to comment
Share on other sites

wellstar

Ko var perties? :angry:

ZZ papildinu no Swedbank regulāri uz diviem Nr.. Jebkurā diennakts laikā -ilgāk par 5 min. apstrāde nenotiek. Tur viss ir automatizēts!

Kas Jūs tik tiešām domā, ka maksājumus ar rokām apstrādā :sarkasms:

 

kārtēja konkurentu rekāma - punkts!!!

  • Patīk 2
  • Slikti! 4
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Jūsu tele2 ;) Viņi bez problēmām neiztiek.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

wellstar

Nav tā konkurentu reklāma, nav. Tik tiešām nepapildinājās kredīts šajās brīvdienās.

 

Pazondēju draugu lokā - nez kapēc atbilde tomēr bija pozitīva - viss notikās arī brīvdienās.

Un tas ka šajā forumā visi pa lielam atbalsta LMT un Bite tas pat redzams no pirma acu uzmetiena!!! Ja šis būtu noteikta operatora forums , es visu saprastu, taču nez kapēc viedokļi, kas atsķiras no pamatmasas tiek zākāti.

 

P.S. un tagad par viedokļa paušanu tiek likti mīnusi? Es gan saprotu, ka mīnusi ir kam citam domāti ;) Peace :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

sencim arī no hansenes papildinu ZZ kontu. Draudzene no hansenes papildināja ZZ kontu. Ja kādreiz būtu ilgāk par 10-15min papildinājies konts, tad draudzene jau būtu traci cēlusi pie manis. Līdz ar to domāju, ka neveiksmīgs gļuks gadījies visam pa vidu. ZZ sencis lietojis tiešām nu jau gadus 5 un ne reizi nav problēmas bijušas

Link to comment
Share on other sites

P.S. un tagad par viedokļa paušanu tiek likti mīnusi? Es gan saprotu, ka mīnusi ir kam citam domāti ;) Peace :)

Atkarīgs no viedokļa. :D

Link to comment
Share on other sites

Priekš kam tas jaunas tehnologijas Hanzenes-Parex, ja kas man vel no labiem veciem laikiem paliek veseli ruloni ar tiem kodiem, ievadi un kartiba.

Labots - vkwic
Link to comment
Share on other sites

Pazondēju draugu lokā - nez kapēc atbilde tomēr bija pozitīva - viss notikās arī brīvdienās.

 

Tieši papildināšana no Swedbank?

Tātad tas nebija visiem, bet tikai daļai.

Un tas ka šajā forumā visi pa lielam atbalsta LMT un Bite

Par LMT atbalstu - tā ir fanātiķu darīšana. Par Bite atbalstu - tā ir to, kas nevēlas pārmaksāt, darīšana. Diemžēl, Tele2 agrākais lauciņš tagad pieder Bite un Tele2 ir nonācis vidējā bērna lomā - to nemīl un tam nepievērš uzmanību.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

wellstar

Hm, par kādu pārmaksu iet runa?

Ja 99,99% Nr. uz kuriem jāzvana ir Tele2 tīklā, tad ar 2 Ls mēn un nezin cik norunāto laiku ir ļoti pozitīvi.

Katram operatoram ir savas prioritātes, sarunām savā tīklā un ja man nevajag citu tīklu, tad kāda s.... pēc man jāpārmaksā.

Es piem. nevienu no operatoriem neuzskatu par sliktu, visiem ir plusi un mīnusi. Un tāda paša iemesla dēļ nevienu neizceļu.

Vienīgi vēlos pateikt, ka kopš esmu Klients(Jau no BaltkomGSM laikiem) neesmu domājis par operatora maiņu, jo vienmēr viss ir ticis atrisināts. Galvenā Klienta problēma ir tas, ka savu sāpi tas izsaka ar "uzbraucienu" un tas rada pretreakciju. Vajag mierīgi runāt un izklāstīt savu problēmu un Jūs redzesit, ka viss atrisināsies.

Un tas nav tikai sarunās ar Tele2 atbalsta dienestu, bet jebkur citu.

Paldies!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu, kā lai saka... Tele2 man iepļūtīja dvēselē ar savu kategorisko attieksmi brīdī, kad man ļoti gribējās ar viņiem vienoties. Attieksme mainījās tikai tad, kad iesniedzu portācijas pieprasījumu. Un tajā brīdī, man tika piedāvāts pat daudz labāks variants, kā es lūdzu mēģinot vienoties. Bet par operatora piederības izdevīguma lietošanu - es atklāju, ka apziņa par vienotu tarifu zvaniem visiem, ļoti atslābina. Jo tad sarunas laikā nekad no manis nesanāk dzirdēt "Vai šis numurs Tev ir Bite/Tele2/LMT?", ko vēl gana bieži es dzirdu kā pirmos vārdus no cilvēkiem, kas man zvana.

Link to comment
Share on other sites

rabarbers

Tā vēl līdz šim brīdim jautājums nav atrisinājies no 19.08.2011.Varētu jav uzdāvināt to naudu Tele-2 bet jautājums ir principiāls.Šodienas sarunā ar operātoru viņa man pūlējās iestāstīt ka maksājums esot izdarīts piektdienas vakarā un tāpēc nauda nēsot pārvesta,papētīju maksājumu vēsturi visi dati pareizi(telefona numurs un summas).

Link to comment
Share on other sites

Neesi plānojis ar maksājuma uzdevuma izdruku (Bankas parakstītu) aiziet uz Tele2 centru un paprasīt, lai visu nokārto?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jau kādu laiku atpakaļ man bankā stāstija, ka maksājuma uzdevuma izdruka neesot jāparaksta un jāapzīmogo bankā. Pat normatīvā akta (nolikuma, lēmuma, neatceros) nummurus nosauca. Pasīte gan savējā jāpaņem līdz.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Droši vien stāstīja to gadījumu, ka valsts iestādēm vairs to nevajag, jo tagad 1) dažās iestādēs var pārbaudīt uz vietas, vai esi samaksājis; 2) ja uzreiz uz vietas nenotiek maksājuma pārbaude, tad tu pats nes atbildību par viltoto MU.

 

1. punkts izskatās T2 gadījumā neder, 2. arī tā vārgi der, jo par ZZ lietošanu nekāda līguma nav un ja nu tu esi sazīmējis pats MU, tad zaudējumus piedzīt no tevis nereāli.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Starp citu, nav tā, ka nav līguma. Ir dažādas līguma formas, ne tikai A4 lapa ar parakstiem apakšā.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...