Jump to content

CSN ātruma pārkāpums, soda barguma mazināšana


Artic^MX
 Share

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zux

    9

  • Mezavecis

    9

  • Ronalds

    5

  • Bonifacijs

    5

 

 

Kādreiz bija tā-gājējiem bija jāiet pa ceļa nomali pretēji braukšanas virzienam,ja šo ievēro tad nekāda mašīna gājēju notriekt nevar

Redz, mašīnas mēdz apdzīt, un tad gājēs jau to vairs neredz. Tad gājēs ar atpakaļskata spoguli jāaprīko. Tāda veste vai atstarotājs palīdz viņu pamanīt tieši tam apdzinējam.

Link to comment
Share on other sites

versatile

http://www.csdd.lv/lat/noderiga_informacija/preses_relizes/2014/?doc=2438 te ir virāk informācijas par šo izmaiņu PROJEKTU. TB, gala rezultāts VAR BŪT pilnīgi CITS!!!

Tas, ka šļukuram nepatīk atstarojošie stabiņi un viss varēja būt kā pirms 50 gadiem, kad vienīgais alkohola tests bija - uzpūt - tas skaidrs. Diemžēl, masīnu ir bišķi vairāk, ātrumi bišķi citi.

 

Bet, protams, apsveicami, ka šļukurs sācis sekot līdzi CSN; varbūt pat sāks rādīt pagriezienus vietās, kur galvenais ceļš maina virzienu.

 

Par (nosacīto) tēmu - paredētas daudz un dažādas izmaiņas, arī par velo braukšanu pāri neregulētām gājēju pārejām, velo un motorolleru griešanos pa kreisi no viduslīnijas (manuprāt, ļoti loģiski un apsveicami), jauniem ceļa apzīmējumiem un vēl visu ko.

Noskatieties prezentāciju! Pie slaidiem ir arī piezīmes, vietām ļoti interesanti.

 

 

PS. šļukur, iesālies.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sāku rakstīt savu dziļo domu par/pret un kāpēc vajag/nevajag...

 

Bet tad attapos - tas tak snukurins - biedrs, kurš savulaik dižojās ar pilnajām korkām, bet kā pierādījās - izpratnes par CSN nekādas... Biedrs, kuram, pat precīzus likuma pantus iebāžot deguna priekšā, ne silts ne auksts :D

 

nav vērts..

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Apgaismo arī citus. Vienu tantuku gandrīz nobraucu, kad tumsā izdomāja skriet pāri intensīvai 3 joslu Jūrmalas šosejai. Arī ārpus Rīgas tādi vazājās, pārsvarā alkohola reibumā. Apturēt šos aunapieres nevar, bet vismaz kaut kā sodīt vai vismaz ieraudzīt pirms pakļūst zem riteņiem.

 

man ir izpratne kāpēc gājēji nokļūst zem auto un tam nav nekāda sakara ar atstarotājiem.
Link to comment
Share on other sites

Apskatīju csdd prezentāciju, sviests kaut kāds! Pirmkārt jau slaidi neinformatīvi, daudz kur nevar saprast kas tieši mainīsies.

Bet demogoģija ka katrs bojā gājušais valstij izmaksā 500k eur.. Kas, valsts uz mani skatās kā uz gaļas lopu zemnieks, kā saimnieks uz vergu? Kā uz objektu kas pildīs viņas cauro kabatu? Nē kungi, jums no manis 500k nedabūt, i neceriet!

Un pēc manām domām gājēji 99% gadījumu tiek nobraukti pašu vainas dēļ!

Ceļi, jeb vieta mašīnām aizņem ļoti niecīgu zemes daļu, un ja gājējs atrodas svešā teritorijā viņam jāuzmanās. Neviens normāls jau speciāli virsū nebrauks! Bet ja kāds pālī, naktī rāpo pa šosejas vidu -pats vainīgs!

 

Būtu jāmaina valsts attieksme pret autobraucējiem. Tagad ja tiek nobraukts gājējs vadītājs tiek vazāts pa policiju un tiesām.... Nervi čupā, pat ja nav vainīgs. Un prese to uztur - virsraksti"sabrauca gājēju" nevis "kārtējais pašnāvnieks rupji pārkapa csn un palīda zem mašīnas"

Link to comment
Share on other sites

2012.gada bojāgājušo skaits ceļu negadījumos bija ~180

2012.gadā izdarītas izdarītas pašnāvības - 443

 

Skatos, valsts tomēr to vieglāko ceļu iet.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Nē kungi, jums no manis 500k nedabūt, i neceriet!
Tobiš, tu plāno pašnāvību, lai piemestu drusku mazāk naudiņas mana bērna bērnudārzam un ceļa remontam, jo pēc tevis kaut ūdens plūdi? L o h s.

 

A šļurkura ideja par to, kā samazināt gājēju nobraukšanu - tak elementāri. Visiem atļaut braukt ar pustraktoriem, lai varētu atļauties - tak var pats būvēt. Un nafig nekādu lieku birokrātiju ar tehniskajām, reizi 6 gados. Atļaut braukt no 14 gadiem. Un lai nepastaigātos pālī gar ceļa malu, atļaut visiem braukt pālī. Nu, ne stipri, līdz kādām promilēm 3-4, ne vairāk.

 

Sabraukto gājēju problēma toč būtu atrisināta, uz ielas normāli cilvēki nerādītos.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Kāpēc pašnāvību? Pieņemsim lv vidējais nodokļu maksātājs saņem 1000 eur mēnesī. Rupji rēķinot tik pat mēnesī samaksā nodokļos. 12k eur gadā. Valsts plāno ka es tā vergošu 40 gadus, pa to laiku ne reizi neslimošu, nepalikšu bez darba un neizmantošu nekādu valsts palīdzību. Pēc tam uzreiz atdošu galus - pensiju maksāt nav viņu plānos. :D

Par tiem 500k tīrā demogoģija - tad cik lielus zaudējumus sastāda tie tūkstoši kas dēļ valsts nodokļu politikas aizbrauc uz uk?

Link to comment
Share on other sites

Menti vienkārši grib gājējus ietērp atstarojošās vestēs, lai tie izskatītos pēc mentiem un visi automātā mestu pa bremzēm :lol:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu par tām vestēm - domāju ka ir perebors! Bet nu lukturīti gan vajadzētu - tas nav ne dārgi, ne apgrūtinoši.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu nezi. te viens īdēja, ka vot, šoferi pa tiesām vazā par gājēja notriekšanu.tagad būs īzī - bija veste, tad arī vazās pa tiesām (un pelnīti, odnako); vestes nebija - tātad, pašnāvnieks.

Vestes, baizevei, ir stipri dažādas. Nupat laikam par 2 eur sporta preču veikalā otrai pusie iegādajām asics izstrādājumu, viegls, maz vietas aizņem, atstaro ka prieks un izskatās ok.

 

Pie kam, ja pareizi saprotu, vesti tak vajag tikai tad, ja apģēra nav iestrādāti atstarotāji. Pat vairumam sekondhenda virsjaku tādi ir.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Biku no citas tēmas.

 

 

vidējais nodokļu maksātājs saņem 1000 eur mēnesī. tik pat mēnesī samaksā nodokļos
 

Ja tā būtu, tad neviens uz UK nebrauktu, pat varbūt pie mums brauktu. Zaļos mākoņos dzīvojies!

Link to comment
Share on other sites

Nu hvz, aprindās kur apgrozos ir vidēji 1k eur uz ķepas. (un tie nav datoristi) Tiesa gan ne no visa tiek nodokļi maksāti.

Katrā ziņā neredzu problēmas tagad pelnīt 1k, ja vien galva strādā un rokas no dibenss neaug!

 

Kas attiecas uz vestēm, tad ko viņa līdzēs ja kadrs gulēs uz ceļa pēc līkuma kalniņā? Nav veste panaceja ja viņas valkātājam galva nestrādā.

Ps. Smuki strādā cenzūra tirssa = dibenss ;)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tādā gadījuma Tu vismaz pagūsi nedaudz izbīties pirms avārijas...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Vajadzetu autiņus līdzīgi ka lidmašīnas aprīkot ar ultraskaņas lielgabaliem lai peškohodi panikā mūk pa gabalu nost no ceļa kad auto tuvojas

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tad jau prezim vajag īpašas formas un toņa atstarotaju lai visi zina ka vieta jau aizņemta un kav ko gaismu virsū spīdināt

Link to comment
Share on other sites

Un tas snukura teiciens, ka vis apkārt būs pilns ar zaļiem cilvēciņiem, arī ir murgs.  Latvijā laukos nav tik daudz cilvēku.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

dzērušu lopu gan naktīs netrūkst, joks, bet katrā jokā ir...

Link to comment
Share on other sites

 

 

es nevaru iedomāties ka siltā vasaras naktī varētu pamētāties šortos un atstarojošā vestē pa ceļu kur tikai pāris reizes naktī aizbrauc kāds auto

Nesaprotu par ko tu ņemies?

Link to comment
Share on other sites

Apdzenot auto nobrauc no ceļa braucamās daļas un veic apdzīšanu pa ceļa nomali?Tādu gadījumu neatceros.Atceros tikai gājējus kuri atrodas uz ceļa braucamās daļas kur tie nedrīkstētu atrasties.

18. Ārpus apdzīvotām vietām, kā arī apdzīvotās vietās gājējiem, kuri iet pa brauktuves malu vai nomali, jāpārvietojas pretim transportlīdzekļu braukšanas virzienam, bet personām, kuras brauc invalīdu ratiņos vai stumj motociklu, mopēdu, velosipēdu u.tml. pa brauktuves malu vai nomali, jāpārvietojas transportlīdzekļu braukšanas virzienā.

 

19. Diennakts tumšajā laikā ārpus apdzīvotām vietām, kā arī apdzīvotās vietās, ja ceļš nav pietiekami un vienmērīgi apgaismots, gājējiem, kas pārvietojas pa brauktuvi vai nomali, jālieto gaismas atstarotājs vai cits gaismu atstarojoša materiāla elements vai jātur rokā iedegts lukturītis.

Labots - ju
Link to comment
Share on other sites

man ir tādi lukturīši, kas spīd spožāk par auto tālajām gaismām. piemēram, skyray king 4.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pa brauktuvi nevar. Tur ir tā pusjosliņa, kura domāta tiem, kuri "brauc droši" - ar 60-80.

Vismaz viņi tā domā, ka tā josliņa ir priekš tam.

Link to comment
Share on other sites

versatile

NU, vispār, vajag CSN lasīt.

19. punkts akurāt kā augstāk. Jau tagad :)

 

 

16. Gājējiem jāpārvietojas pa ietvi, gājēju ceļu vai gājēju un velosipēdu ceļu, bet, ja to nav, - pa nomali. Ja ietves, gājēju ceļa, gājēju un velosipēdu ceļa, nomales nav vai pa to pārvietoties nav iespējams, gājējiem ir atļauts pārvietoties pa brauktuves malu vienā rindā (pa ceļiem, kur ir sadalošā josla, - pa ārmalu).

http://likumi.lv/doc.php?id=90585

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tādā gadījumā likumam vajadzētu skanēt savādāk,patreiz ir ,,ārpus apdzīvotām vietām tumšajā diennakts laikā,, kas automātiski nozīmē arī vietas kur kāds auto parādās reizi nedēļā.
Laikam mazliet neprecīzi aprakstīju situāciju. To manu paziņu 2x reizes noteica auto, kad viņš tumšā diennakts laikā brauca ar velosipēdu pa galveno ceļu, bet tie, kuri nogriezās pa labi no mazākas nozīmes ceļa, viņu nepalaida garām, jo tumšajā laikā nepamanīja „ātri braucošo” velosipēdistu. Likumā ir paredzētas izmaiņas, kuras attiecas arī uz velosipēdistiem. Un vispār tas ir tikai likuma projekts. Nekas vēl nav pieņemts un deputāti likumu var pamatīgi izmainīt.

Un arī paši pilsoņi var vērsties pie saviem deputātiem, lai Satiksmes Noteikumu likumā tiktu iebalsotas izmaiņas, kuras ir vajadzīgas tautai – atcelt nepieciešamību piesprādzēties, izmantot bērnu sēdeklīšus, izmantot tuvās gaismas visu diennakti, runāt pa mobilo turot to rokā, atcelt ātruma ierobežojumus kā tādus. Labs jurists gadiem varētu tiesāties ar valstu par to, ka visi šie ierobežojumi ir nelietderīgi un pārāk ierobežo cilvēka tiesības un vārda brīvību. Un tālāk var gaidīt celtnieku un ceļa būvētāju (sētnieku) protesti pret „pilnīgi absurdajiem” noteikumiem, kuri viņiem uzspiež lietot ķiveres un gaismu atstarojošas vestes arī gaišā diennakts laikā. Protams, ka visi šie likumi un noteikumi ir ieviesti, lai lobētu "izedzētos" ražotājus un tirgotājus, kuri ražo, tirgo auto aptieciņas, ugunsdzēšamos aparātus, bērnu sēdeklīšus, celtniecības ķiveres, atstarojošās vestes un apavus ar metāla ielikteņiem (tas ir sarkams).

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Firza

Šitais stāsts jau ir malts, jo veļuks ar tā stūrētāju no sāniem nav redzams. Noputējošie dzeltenie atstarotāji spieķos nedod vajadzīgo efektu, bet mūsdienu taisnvirziena LED no sāna nav vispār redzami. Turklāt velo nemaz tik lēns nav. Atstatošajai vestei ir jābūt. 

 

 

Vispār eksistē tāds velosopēdistu un gājēju tupuma sindroms - visi mani redz un dzird, un tik vālē ar austiņām uz ausīm. Ar šo te esmu bezjēdzīgi strīdējies ar dažiem rūdītiem šaurpieru velosipēdistiem. Twitter ir viens tāds idiots @Nauris_L, kuram velosēdeklis pakaļā iesprūdis, un ar kuru var bezgalīgi strīdēties. 
 

Link to comment
Share on other sites

runāt pa mobilo turot to rokā

Par šito es esmu gatavs ... nezinu ko. Piegriezušies visi tie dīvaiņi, kuri nesaprotami brauc vai velkas, jo edz autiņam naudas sanāca, bet 15€ atpogāt BT ausij nevar.

 

Arī velosipēdisti šo kaiti ir saķēruši. Pats esmu vairākas reizes redzējis, kā pa mobzi ļerkstošs velosipēdists ieliek stabā vai kokā.

Tāpēc jau tās ķiveres prasa, ka jāvelk, šitā braucot tiešām labāk ar ķiveri :sarkasms:

Reiz pat izplēsa uz braucamās daļas pie sarkanā, jo tā aizpļāpājās, ka neredzēja :dornis:

Labi ka autiņi vēl nebija uzsākuši kustību. 

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kā tu to iedomājies? Lietots autiņš var būt arī 1930. gadā ražots. Turklāt nu jau 100 gadu garumā autiņiem saloni ir neskaitāmās variācijās.

 

Kaut kur redzēts ka jaunajiem auto var piesprādzēt sīko bez ķeblīša,tiešām nevarēja kāds izdomāt kā to izdarīt lietotam auto?
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nav tāda standarta ķebļa. Tas ka, viņi izskatās vienādi nenozīmē, ka ir kaut kādā mērā savietojami. Kas veiks pārbūvi un cik tas izmaksās? Autosēdeklis bērniem ir un paliks lētākais un labākais risinājums. Nevajag izdomāt kaut kādus slimus murgus.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kāda daļa tev gar bērnu sēdekļiem, ja nezini, kāds izskatās auto sēdeklis. Tu Audi A4 sēdekli nevari iebāzt citā Audi autiņā, pat ja tas ir vienas sērijas bet dažus gadus vecāks. Tāpēc nesaprotu, par kādu vēl standartu tu runā. Salons katram modelim un ražotājam ir individuāls, līdz ar to jebkura pārbūve nevar būt masveidīga tāpat kā tjūnings.  

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

Šitais stāsts jau ir malts, jo veļuks ar tā stūrētāju no sāniem nav redzams. Noputējošie dzeltenie atstarotāji spieķos nedod vajadzīgo efektu, bet mūsdienu taisnvirziena LED no sāna nav vispār redzami. Turklāt velo nemaz tik lēns nav. Atstatošajai vestei ir jābūt

 

tieši dēļ šī - tam kurš atļāva velosipēdistiem šķērsot gājēju pārejas braucot vajadzētu pautus izraut!

naktī uz pārejas no parka pilnā ātrumā izlido šitāds - tad dari ko gribi.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

naktī uz pārejas no parka pilnā ātrumā izlido šitāds - tad dari ko gribi

priekš šitiem pašnāvniekiem nekādi likumi neeksistē.... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

snukurins

Beidz dzert. Labāk tiec galā ar savu galvu un neizdomā problēmas, kur to nav. Pēdējais citāts noteikti ir vismaz ar 2 promilēm asinīs rakstīts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vispār eksistē tāds velosopēdistu un gājēju tupuma sindroms - visi mani redz un dzird, un tik vālē ar austiņām uz ausīm. Ar šo te esmu bezjēdzīgi strīdējies ar dažiem rūdītiem šaurpieru velosipēdistiem.

[Edit] Mežaveci, šitas vēl ir pupu mizas. Ieskaties, ko raksta viens cits šī paša foruma viedais par mūzikas klausīšanos austiņās braucot ar velo:

 

Man gan patīk ārā lietot. Ziemā un rudenī nevajag biezu cepuri, jo ausīm silti, bet, piem., braukājot ar ričuku un klausoties vieglāk neiekļūt avārijā.
Es esmu ļoti uzmanīgs braucējs, tā kā negāz savu žulti ne pa tēmu, ok?

 Diemžēl, pašu topiku lielās tīrīšanas laikā izdzēsa Žaks.

 

Tikai nevajag pārspīlēt, šeit pie tupuma nav vainīgs velosipēdists, bet gan indivīds.

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Koalīcija

Ar muzonu uz ausīm pārvietojoties par ielu intensīvā satiksmē nav tupums? Cik nav tādi nobraukti. Es nerunāju par sildošām ausīm, bet tām, kurām pat atomsprādzienu nevarētu dzirdēt, jo tradicionāli skaļums tiek uzgriezts uz maksimumu. Šitie te arī tradicionāli dur pāri gājēju pārejai pat nemaz nepaskatoties, vai kāds brauc pa ceļu. 

Link to comment
Share on other sites

Jā, Mežaveci, es to sapratu... #93 posta  citātos iet runa par Senheiser audio austiņām ;)

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...