Jump to content

Par un ap Auto dzinēju čipošanu?


markei
 Share

Recommended Posts

Krishius

Nevajag nemaz meklēt speciāli šķūningam radītus resursus. Pietiek ieiet reklama.lv vai ss.lv un paskatīties sludinājumus. Nepārspīlējot, katra 3. mašīna tur ir zem šķūninga skalpeļa tikusi.

Link to comment
Share on other sites

gachoman

Ja no otras puses skatas, tad ja, tur mulku nav. Mulki esam mes pareji kuriem tie luzni ir japardod. Un tad jau tirgu paradas 2 auto ar identisku dzineju, tik luk vienam ir vairak jaudas kas panakts izmantojot marsa puteklus un tapec maksas dargak, bet otru tadu pasu var pataisit par kadiem 100 ls.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Piekrītu par šķūneriem. Piemēram biedri Gestapo, Verneris no Rīgas's un zivs regulāri traucē mazgadīgo vietējo iedzīvotāju dzīvi, traucoties ar savu 'bitīti' (kā paši sauc). Auto esot daudz defektu, kuri ātrumu nemazinot, tjūninga šedevrs. Krīzes dēļ, pārsēdīšoties uz kādu sporta auto (94' eclipse, vai šo calibra), tāpēc pašreizējo tirgo: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/cjgce.html

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Homer J. Simpson

Piekrītu par šķūneriem. Piemēram biedri Gestapo, Verneris no Rīgas's un zivs regulāri traucē mazgadīgo vietējo iedzīvotāju dzīvi, traucoties ar savu 'bitīti' (kā paši sauc). Auto esot daudz defektu, kuri ātrumu nemazinot, tjūninga šedevrs. Krīzes dēļ, pārsēdīšoties uz kādu sporta auto (94' eclipse, vai šo calibra), tāpēc pašreizējo tirgo: http://www.ss.lv/msg.../525/cjgce.html

ā tad tie ir viņi, kas nēsājas pa krastmalu.. Man šķita, ka viņi brauc ar trešo bembi.

Vēl mazliet šķūninga - http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=3059

Labots - Dr. Nick
Link to comment
Share on other sites

Homer J. Simpson

panesās - gluži kā es ar tantukiem uz soliņa pagalmā :wtf:

A ko tu domā visi krutākie šķūneri tagad sarosījušies :D

Link to comment
Share on other sites

Ko nozīmē "99% pēc procedūras viss ir ok"?

 

 

nedaudz neprecīzi izteicos - biju domājis " VAG TDI 99% gadījumu pēc šīs procedūras viss ir ok".

 

vārdu sakot tam 1.9 tdi, ja tas tiek ekspluatēts, ievērojot pāris vienkāršas patiesības (jālieto atbilstošas specifikācijas eļļa, jāievēro eļļas maiņas intervāli, negāzēt ar aukstu motoru, pēc atvilkšanas pirms motora izslēgšanas jāatdzesē turbīna, utt) resurss ir pietiekams, lai čipošana tam neko sliktu nenodarītu, bet, ja nedraudzējas ar galvu, tad kaut ko sajāt (sajūgu jau nu točna) nav problēmu arī ar stock dzinēju.

 

p.s. es runāju par 1.9 tdi un 2.5 5 cil tdi. par 2.0 tdi neko daudz nezinu, bet par v6 vispār maz kas labs dzirdēts.

man pašam 5 gadus ir auto ar 130 zs pumpe duse tdi (nav čipots, jo dzīvē ir citas prioritātes), tā ka esmu pietiekami iepazinies ar tā īpatnībām, kā arī lasījis/dzirdējis/redzējis kā iet citiem tdi īpašniekiem.

 

ok, katrs dara kā grib, savas domas pateicu.

Labots - e402
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

e402

Izstāsti visu ko zini par turbīnas atdzesēšanu.

Man ar dīzeļiem bijis tik sakars kā darba auto, bet reiz atceros, kad auto īpašniece pēc atvilkšanas Rīga - Vpils, sašokējās, ka uzreiz izslēdzu motoru. Vajagot pāris min pagalmā parūcināt.. tipa turbīnas dēļ.

Link to comment
Share on other sites

tieši tā arī ir, ja ar turbo motoru ir atvilkts, tad to uzreiz nedrīkst slēgt ārā, vajag vismaz pāris min. vai nu mierīgāk pabraukt vai arī tukšgaitā padarbināt.

 

 

"When a turbocharged engine has been run hard the oil and turbo reach extreme temperatures. Shutting the engine off during these conditions stops the flow of oil, which allows the oil to sit in the turbo and cook leading to bearing wear and premature turbo failure"

Labots - e402
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

A moš tas uz benzīniem attiecas un ļoti 'hāāāārdu' braukšanu?

Dīzelim tak turbīna ieslēdzas reti. Pie apdzīšanām un slimīgas akselerācijas.

Link to comment
Share on other sites

tas attiecas uz dajebko kam ir turbīna un nemaz ne tik hārdu braukšanu.

nezinu kur esi rāvis, ka dīzelim turbīna reti slēdzas iekšā, principā viņa gandrīz visu laiku šancē, vienīgais tā kārtīgi viņu jūt tikai virs 2k apgriezienu.

zinu kā ir kad turbīna nestrādā, man vienreiz bija atvienojusies vakuuma trubiņa uz N75 vārstu, kas regulē turbīnas darbību - 1.5 tonnas smags autiņš ar 1.9 dīzeli bez turbīnas uz priekšu kustās kā pilnīgs mironis :)

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Esmu nobraucis divus trešos golfus (1.9TDI), abi pēdējos pāris tūkstošus ripoja bez turbīnas līdzdalības. Nebija nemaz TIK traki.

 

P.S. nerunāsim par vecajiem, vecajiem dīzeļiem. 80to gadu :D

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
Link to comment
Share on other sites

Man ir b5 pasāts ar automātu un baigi garajiem robiem, tas tomēr arī dod savu. Pilsētā vel tā, bet uz šosejas kādu apdzīt bija diezgan nereāli :)

Labots - e402
Link to comment
Share on other sites

Vajagot pāris min pagalmā parūcināt.. tipa turbīnas dēļ.
abi pēdējos pāris tūkstošus ripoja bez turbīnas līdzdalības. Nebija nemaz TIK traki.
Apsveicu.
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Val, davai bez šiem programmētāja ģeniālajiem secinājumiem.

Link to comment
Share on other sites

Ē, vispār interesants jautājums sacēlās ( :on_the_quiet2: ). Par turbīnām skaidrs, bet kāpēc padarbināt tukšgaitā pēc atvilkšanas iesaka arī atmosfēriskos motorus (motivējot ar iespējamu galvas saplaisāšanu)?

 

Braucot ar lieliem apgriezieniem, saprotams, ka galva karst vairāk (pieņemsim, sasniedz 100 grādus). Motoru noslāpējot tiek apturēta dzes. šķ. cirkulācija, taču siltuma avota arī vairs nav- līdz ar to, galva no tiem 100 grādiem sāk atdzist.

 

Pieņemot, ka temperatūra motora galvā arī ilgstoši braucot ar augstiem apgriezieniem nekāpj virs tiem 100 grādiem, sanāk, ka nav atšķirības, vai tiek noslāpēts uzreiz, vai padarbinot tukšgaitā.

 

Nāk prātā tikai divi iemesli rekomendācijai padarbināt tukšaitā pēc kārtīgas atvilkšanas.

* Ja ieskrien tankā uzpildīties, galvas temperatūra vēl ir salīdzinoši augsta, kad motors tiek iedarbināts- kas nozīmē, ka radiatorā atdzisušais dzesēšanas šķidrums, kas nonāk saskarē ar karstu galvu izraisa pārāk lielu temperatūras starpību, kas noved pie plaisas.

* Dzes. šķ. kas palicis galvā sāk vārīties, izraisot palielinātu spiedienu visā dzes. sistēmā- bet no tā pirmās jau cieš trubas/radiators/izplešanās trauks un tā korķītis, nevis galva.

Link to comment
Share on other sites

Verneris

Piekrītu par šķūneriem. Piemēram biedri Gestapo, Verneris no Rīgas's un zivs regulāri traucē mazgadīgo vietējo iedzīvotāju dzīvi, traucoties ar savu 'bitīti' (kā paši sauc). Auto esot daudz defektu, kuri ātrumu nemazinot, tjūninga šedevrs. Krīzes dēļ, pārsēdīšoties uz kādu sporta auto (94' eclipse, vai šo calibra), tāpēc pašreizējo tirgo: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/cjgce.html

 

 

ko tu man te stāsti tagad! :nono::choke::wacko2::polling:

Labots - Verneris no Rīgas
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

Tipisks piemērs tam, lai veicinātu auto sarūsēšanu, ir aizmugures arkās esoši "plauktiņi" (arkas iekšpusē - riteņa priekšpusē), kur mūždien krājas dubļi, sāls un sniegs. Kāpēc nevarēja būt līdzens, lai viss notek pa taisno nost? ;)

 

Tāpēc, ka tā ir nesošā virsbūves detaļa, arkas kantīte dod papildus stiprību. Lai gan reāli to stiprību var panākt arī citādi, lietojot papildus metālu citur, piemēram, dažiem Audi modeļiem redzēts, ka nekāda "plauktiņa" nav, ir taisna arka, kas pie kantītes ir biezāka, jo saiet kopā divi paneļi. Mīnuss tādam risinājumam ir nepievilcīgs skats braucot pa lietu, peļķēm, jo ūdens pil no tās kantītes, nevis notek, kā arī pil uz diskiem, virsbūves un nomētā ar dubļiem. Pāķu auto der. Principā tur būtu jābūt plastmasas dubļusargiem tāpat kā priekšējām arkām, bet ražotāji taupa, kur var.

Atkal Hondām ir labs risinājums, ka pakaļējām arkām uz kantītes ir uzlika, kas aizsargā pret akmeņiem, smiltīm, sāls, tikai nesaprotamu iemeslu dēļ nav uzlīmēta, bet tikai uzlikta un tukšumus tik un tā aizpilda sāls-ūdens maisījums padarot tikai sliktāk. Ja to rūpnīcas brāķi pārtaisa izdarot kā nākas(lieto hermētiķi), tad nekāda vaina. Savam auto gar kantītes stūri nogāju ar šuvju mastiku visā garumā un nekas tur vairs nevar krāties.

Link to comment
Share on other sites

Toties ar atdzesēšanu tam sakara, var teikt, ka nav nekāda.

 

OMFG... Tak turbīnu eļļo UN DZESĒ dzinēja eļļa. Tā ka ar dzesēšanu sakars kāreiz ir vistiešākais.

Link to comment
Share on other sites

Par atmosfēras dzinēju šitādu joku dzirdu pirmo reizi mūžā. Nav pat gadījies sakarties nevienā literatūrā. Nav nekad arī dzirdēts, ka kādam tā būtu noticis. Šis jautājums man personīgi izsauc smaidu.. Pat lejot aukstu ūdeni virsū pa taisno diezi vai izdosies saplēst vai deformēt duralumīniju :D Lai kas tāds notiktu,manuprāt temperatūrai būtu jābut vismaz 300-400 grādu.:sarkasms:

 

EDIT

Vienīgais iemesls, kāpēc padarbināt dzinēju, ir atdzesēšana dēļ vispārēja karstuma mazināšanas motortelpā. Tas varētu būt aktuāli vienīgi dēļ plastmasas detaļām un elektroinstalācijas.

Es arī par to brīnījos- taču to man stāstīja pieredzējis motorists no Roļa, vienlaicīgi rādot uz plaisām manas mašīnas motora galvā :(

Link to comment
Share on other sites

Pat lejot aukstu ūdeni virsū pa taisno diezi vai izdosies saplēst vai deformēt duralumīniju :D Lai kas tāds notiktu,manuprāt temperatūrai būtu jābut vismaz 300-400 grādu.:sarkasms:

 

Boldrik: to ka karstā motorā nedrīkst liet iekšā aukstu antifrīzu jo var savērpties/saplaisāt motora bloks ir rakstīts teju pašā automehāniķa mācību grāmatas sākumā.

Labots - zeds
Link to comment
Share on other sites

aigarello2

e402

Izstāsti visu ko zini par turbīnas atdzesēšanu.

Man ar dīzeļiem bijis tik sakars kā darba auto, bet reiz atceros, kad auto īpašniece pēc atvilkšanas Rīga - Vpils, sašokējās, ka uzreiz izslēdzu motoru. Vajagot pāris min pagalmā parūcināt.. tipa turbīnas dēļ.

Cilvēki kaut ko saklausījušies un runā tik tālāk ...

Atvilkšana, tas domāts kā piemēram Vācijā pa bāni - uz 150-200 Km/h un tā kilometrus 100 bez apstājas, tad jā , turbīna sarkana un nedrīkst(nerekomendē) tā vienkārši uzreiz izslēgt dzinēju . Nesalīdzināsim to ar Latviju kur mēs te lēnām čubinamies ar knapi 2000 apgriezieniem .

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

Esmu nobraucis divus trešos golfus (1.9TDI), abi pēdējos pāris tūkstošus ripoja bez turbīnas līdzdalības. Nebija nemaz TIK traki.

 

P.S. nerunāsim par vecajiem, vecajiem dīzeļiem. 80to gadu :D

Kā tas ir bez turbīnas? Pastāsti drusku sīkāk. Kā reiz dotajā brīdī savu pakaļu pārvietoju laikā un telpā ar 3 golpu, turbodīzeli (to kas TD nevis TDI).

Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

EDIT

Vienīgais iemesls, kāpēc padarbināt dzinēju, ir atdzesēšana dēļ vispārēja karstuma mazināšanas motortelpā.

 

Iemesls pa visam vienkāršs, izslēdzot motoru nav arī antifrīza cirkulācija, vot dēļ tā tad lokālos punktos tas var uzvārīties. Cik nu tas kaitīgi, hvz.

Link to comment
Share on other sites

Boldrik, ne tikai kraviniekiem ir eļļas radiatori!!!

p.s.

Jā, eļļa turbīnu ne tikai eļļo, BET arī dzesē un pat ļoti.

 

p.p.s.

Un tāpēc arī dīzeļiem pat ļoti ir ieteicams eļļu mainīt biežāk un lietot vismaz pussintētiku!

Tas ir tieši turbīnas dēļ.

Kas taupīs uz eļļas maiņu, tas ātrāk nokaus turbīnu.

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

Man jautājums: pie cik grādiem vispār vārās antifrīzs?

 

Pie apmēram tik pat cik ūdens, jo tas parastiem auto ir ūdens un etilēn/propilēnglikola maisījums+inhibitori. Ūdens pat dzesē labāk par antifrīzu, bet ak vai sasalst pie 0* un kalpo par elektrolītu korozijas procesiem. Radiatorā ir paaugstināts spiediens kādas 1.3-1.5 atm un vārās pie 110*. Jā maisījumā vārīšanās temperatūra arī tiek nedaudz pacelta, bet lokālos punktos ūdens vienalga iztvaiko pirmais. Tas ko nocitēji ir waterless antifrīzi tas nav tas ko var ikdienā nopirkt ne arī ir vajadzīgs, tīru etilēnglikolu parastā motorā liet nevar.

 

eļļas otrā svarīgākā pamatfunkcija, ir dzesēt

 

Kaut ko no iekšdedzes motoriem jēdz arī? Ja eļļa nav priekš dzesēšanas tad kādēļ pa motora bloku iet eļļas kanāli? Motoru dzesē gan eļļa, gan dzesēšanas šķidrums, protams eļļa vairāk kalpo kā siltuma buferis, ja atseviška eļļas radiatora nav.

Labots - Kanibaals
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...