Jump to content

Labs autoserviss - Rīgā?


andrai2
 Share

Recommended Posts

Bonifacijs

190Ls nav gluži standarta cena par lietotām ziemas riepām, vai ne? Kondīcija mint, ar labu atrāvienu gan cenā gan kvalitātē no visa cita kas tobrīd bij tirgū pieejams.

 

Tad lūk es personīgi braucu un nesūdzos arī marta rītos un slīd man jūtami mazāk nekā vairumam autiņu turpat satiksmē, to var viegli pamanīt pie paātrinājumiem un bremzējot. Tieši tas pats ir riepu maiņas brīžos, uz mūsu ikdienišķi slapjā asvalta jaunas vasaras UHP Roadstone (NEXEN) CP 641 215x55x17 slīd jūtami mazāk par standarta izmēra šipotām Michelin X Ice 205/55/16, ta tur arī saskares virsmas laukums 2x atšķiras. Šito jau biju reiz kaut kur te stāstījis, tas ir pārbaudīts praksē, un kas negrib var droši neticēt.

 

Protams uz ledus un nopulēta sniega viņas passē, bet kur tad Rīgā tāds ir? Izbrauc no sētas un ir slapjš asvalts, varbūt šļura un ar to vasarenes ar lielām lietus ūdens rievām tiek galā lieliski. Katrā ziņā problēmas ar slidēšanu pirms un pēc ziemas riepu maiņas nav novērotas un ja nu galīgi nepiemērots laiks gadās kādu dienu vai 2, tad var jau arī prātīgāk pabraukt tais reizēs.

Link to comment
Share on other sites

Es tam neticu, ka testēji slīdēšanu gan pie +15 grādiem, gan pie +1. Salīdzini un tad paziņo rezultātus. Būsi pats pārsteigts, ka ziemas riepa pie +1 bremzēs efektīvāk.

 

Melnais ledus pavasaros rudeņos ir vienmēr uz visiem tiltiem un estakādēm. Nav ilgi jāmeklē. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es vienkārši no rītiem pa 15cm svaigi sasnigušu sniegu no sētas braucu ārā kā pa sliedēm, grādus protams nemēriju, bet parasti maiņas brīži notiek stipri vēsā laikā un brīžiem ir nedaudz sniega. Nu sorry, viskautko pierakstu tabuliņā par auto, bet nu grādus un tekošos laika apstākļus gan nē. Tabuliņas mērķis vispār bija konkreti noskaidrot vajag vai nevajag likt gāzes iekārtu un kas no tā vispār sanāk. Uz doto brīdi ir noskaidrots ka viss ar gāzes iekārtu saistītais un pat nosacīti saistītais ir pilnībā atmaksājies un vēl ir palicis sausais atlikums 2211,31€  apmērā.

 

Es te starp citu necenšos apstrīdet ziemas riepu lietderību, velamās temperatūras utt.  - vienkārši konstatēju faktu ka patreizējos klimata apstākļos Rīgā ziemas riepas reāli vajag vien tos likumā noteiktos 3 mēnešus un vēl pirms un pēc var gadīties pa paris dienām kad būtu vēlams, bet var iztikt. Tiem riepu ražotāju +6 vai cik tur grādiem vasarenēm, taču ir arī zinams marketinga moments un elementāra prasība izpildīt normatīvu bremzēšanu 100-0km/h tajos 40 m kas ir apsolīts reklāmas bukletā pilnīgi jaunam auto ar pilnīgi jaunam riepām, neviens taču nemēra 1,6mm vasaras riepu bremzēšanas ceļu pēc tādas metodikas. Savukārt uz ielas būs bezmazvai ar uguni jāmeklē kuriem tad nu tiem autiņiem ir dažus mēnešus brauktas riepas ar tādu bremzēšanas ceļu. Karoče man jau apnika, domu izteicu, satiksmi neapdraudu, avārijas netaisu, metode darbojas

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Melnais ledus pavasaros rudeņos ir vienmēr uz visiem tiltiem un estakādēm.

 

tikai tur pat ziemas riepas nelīdzēs uzlabot vadāmību. kaut cik tikai naglotās.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu melnais ledus jā, tik tas jau ir vairāk jāapzinas un jābrauc ar galvu. Ir sanācis pāris reizes tādās vietās doties daļēji kontrolētā lidojumā ar visām šipotajām riepām. Tiku cauri ar izbīli, bez kontakta ar citiem auto, stabiem, barjēram, drusku sniegu pie apmales pagrūstīju. Nu par to atkal skola rokā - pat siltā dienā līkumā zem estakādes var būt ledus - nu nemauc tur!

Link to comment
Share on other sites

e = d

Pilnīgi un noteikti ziemas riepa ļaus izgriezt līkumu, bet vasarene aizies taisni, ja vien līkumu nebrauksi ar 20km/h, ko reti kurš dara. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

ziemas riepa uz melnā ledus nekādu līkumu izgriest neļaus. arī ar 20km/h.

Tik traki jau nav. Tad jau neviens nekur nebrauktu, visi gaidītu, kad nokusīs.

Link to comment
Share on other sites

iespējams, mazliet pārspīlēju ;) .

 

bet nu melnais ledus jau tāpēc ir melnais, ka to neredz un uz 20 neviens nebrauc.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Svaigs, tīrs melnais ledus ir nudien diezgan ekstēms pasākums, tik kur tu pilsētā tādu dabūsi??? Nu pirms tevis jau būs braukušas daudzas mašīnas, jau saskrāpējušas, būs jau sanesti gruži, zemes un iespējams pat kaut kāds kaisījums.

Link to comment
Share on other sites

2014-2015 gada ziemā bija melnais ledus uz Rīgas tiltiem. Un ne reizi vien. Ziņās cik reizes pieminēja.

Tad tā trakā avārija pavasarī, netālu no Jelgavas, kur arī melnais ledus pie vainas bija.

Link to comment
Share on other sites

Perfekts un smuks melnais ledus. Pagājšziem 2 reizes: decembrī īsi pirms Ziemassvētkiem, pie Valmieras - par Rīgas šoseja bija kā spogulis, spolēja 3ajā un 4ajā ātrumā ar puslīdz ok riepām. Laika apstākļi - dienas vidus, +pāris grādi, naktīs mīnusi, zeme sasalusi. Izmetas uz ceļa koncensāts un piesalsts.

Otra reize - 31.dec nakts. Apstākļi līdzīgi, zeme sasalusi, +2 grādi. Rīga-Salacgrīva viss perfekti. Salacgrīva - Tallina - viss ledū. Radītājs ir kaut vai tas, ka vietām labus gabalus uz 40-50 braucot, nemaz tik daudz apdzinēju nebija.

 

Pirms pāris gadiem pie Sēnītes - smuka pavasara diena, saulīte, +6-7 - a uz viadukta melnais, rezultātā auto noripojis pa uzbērumu, letālas sekas. A diena smuka, ceļš tīrs, sniega nemaz gandrīz vairs nav, tik mežā vietām...

 

Vanšu tilts vispār klasiska vieta, brauc nost, bremzē, a nekas nenotiek.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es kaut kad pavasarī mainīju eļļu un man sanāca kaut kur bik virs 100 EUR. Tikai mainīta Autofavorītā 8.6L castrol sintētiskā eļļa + filtrs. Bez atlaides. Vakarā varu atrast cedeli un precīzi pateikt.

 

 

e = d

Es gribēju pateikt to, ka mums servisu izcenojumi ir tik zemi, ka ir izdevīgi braukt ar 20 gadus vecām lamatām. Citur tā nav. Un jā, kāpēc tad pie mums ir tik daudz autiņu ar izbeigušos garantiju? Tāpēc, ka vācieši negrib maksāt kosmosus par neprognozētiem remontiem. Tā nopērc auto, maksā līzingu un apdrošināšanu, apkopi un nav jāplēš mati, ja kaut kas noplīst.

Nu gan cipari. Es savam vecajam auto mainīju ūdenssūkni, kondicioniera un ģeneratora siksnas, salona, gaisa un eļļas filtrus, pašu eļļu - materiālos sanàca uz 80€, darbs 0€.

Link to comment
Share on other sites

visiem jau nav kāds bēglis verdzībā paņemts.

Neesmu bēglis, dzimis un audzis LV.

Daudz ko var darīt pats, pat tad, ja neesi mehs, celtnieks vai kas cits. Laiks gan paiet ilgāks, bet rezultāts ir labs.

Link to comment
Share on other sites

Robs, izejmateriālu, detaļu cenas kā arī eļļas ceņiki var diezgan atšķirties! Tā kā Mežaveča eļļas maiņas cena nav nekas ārkārtējs. Pie kam laba sintētika maksā apm. 10eur/l, parēķinot, ka vajag ~9l, tad pati eļļa vien izmaksā 90eur, un pats filtrs (labas kvalitātes) maksās 5-10eur...

Es ,piemēram, kā degvielas un eļļas fitrus neizvēlos Wix vai Filtronus - vienas problēmas ar šiem ražojumiem ir bijušas - te valcējuma vieta sulo un dēļ tā pil ārā eļļa, tad degvielas filtrs(elements) saraujas un visi suudi iet garām...Šī iemesla dēļ darba auto izbeidzās (komonreilam) augstspiediena sūknis, paraujot līdzi 4 sprauslas...izmaksas apaļas...:D

Link to comment
Share on other sites

Apskatījos vecos reķinus, tos 100 EUR sastādīja filtri un visādi citi sīkumi. Pati eļļa gan domenikss, gan autofavorīts bija ap 45 EUR+PVN pa 8L. Tāpēc der kādreiz ieskatīties, kas tad kopsummu sastāda.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu... tas tik vien kārtējo reizi apliecina ka dīzelim ir stipri dārgāka apkope

Link to comment
Share on other sites

Njā, detaļu cenas arī tik dažādas, gribās lētāk, jāmeklē pašam. Šodien aizbraucu uz vienu autodaļu veici, pateica cenu, es tā... Nu tad teicās apskatīties pie vēl viena piegādātāja un uzvanīt man, pateicu arī, par cik pats biju atradis, un cik vairāk es varētu maksàt. Neatzvanīja, acīm redzot, cena tā pat bija augsta.

 

Aizskarot riepu tematu. Bija doma ziemenes likt uz lietajiem, lai smukāk, bet pieredzējis riepu servisa darbonis mani centās atrunāt, jo bleķinieki esot way to go. Mazāk problēmu esot.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tas vienkārši ir lētāk, citu plusu nav

Nebūtu ierobežotas finanses ļaudīm, vajadzētu aizliegt bleķa diskus kā klasi un pie reizes vislētākos alumīnija arī

Link to comment
Share on other sites

Autodaļas pa veikaliem sen nemeklēju. Grosā un Autospares var internetā palūrēt dažādus variantus. Viens man ir pa ceļam, otrs piegādā.

No lielajiem Apemotors ir vienīgais, kuram cenu katalogs nav pieejams privātpersonai.

Link to comment
Share on other sites

Uzsistu bleķinieku ar kuvaldu var sariktēt atpakaļ. Lieto nevar. Toties lietais var saplisāt un tad ir izmetams


Ziemā risks uzsist disku pieaug. Kaut vai tās slavenās atkušņa bedres ar asajām malām.

Link to comment
Share on other sites

Riepu darbonis man saka, ka alumīnija diski korodē un esot grūti notīrīt. Bleķiniekus vienkārši noslīpēt. It kā jau jā, bet nu bleķinieki tā rūsē, izskatās tizli, nav tik traki ja uzliek kalpakus, bet vienalga nav tas, ja vasarà pieradis pie smukuma.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu i lai korodē tie padsmit gadus vecie ļitaki, i kas? Vienalga no 2m attāluma būs smukāki un vieglāki par bleķiem.

Link to comment
Share on other sites

Kad ir žļura ar mīnusiem, lietos mēdz piemest ar to žļuru, tad viņa piesalst un sākās podi! Ļoti izteikti lietajiem ar lieliem robiem, baigi grūti uz ceļa dabūt ārā!!! Dziļš sniegs iebrauc sniedziņā ar siltiem diskiem, pastāv, tas pats joks. Man apnika uz Volvo ziemā liku parastos, vasarā lietos.

Link to comment
Share on other sites

Es lietoju bleķa diskus ziemā tieši pieminēto iemeslu dēļ - ja sadauza, tad aizej uz tuvāko riepu servisu un dabū vietā. Tak reti kurš tirgos tev merša vai citus firmīgos diskus pa vienam, ja vispār var nopirkt. Arī nolietoti komplekti nāk tikai pa 4. Tas, kas noēd disku no virspuses un sūdīgi izskatās, ir sīkums, sāls arī diezgan labi apēd maliņas un pēc tam brīnies, ka riepā vairs gaisu netur, turklāt pēc katras riepu maiņas disku vēl vairāk sačakarē. Lētāk un labāk ir 2 komplekti, turklāt nav 2x gadā jātērē nauda balansēšanai, jo tie svini diezgan labi turas klāt, ja nav kāds diletants tos licis.  Arī nav jātērē laiks un nauda tupot pie servisiem, kad sniegs uzsnidzis. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu nezinu kas tā par dīvainu sāpi, jau gadus 20 braucu ar ļitakiem ziemā un vasarā, vienkārši ziemai nopērku lētākus un atbilstošus auto ražotaja paredzētajam standartizmēram (vasarā max. ko var iedabūt arkās). Nekādas problēmas ar apledošanu utt. nav novērotas arī diezgan ekstrēmos LV neraksturīgos laika apstākļos. Braucu ar galvu, iznīcināts nav neviens ļitaks, arī sadauzīts un labots nav neviens, sīkas švīkas gan ir gadījušās

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ja jau tu brauc ar vasaras riepām martā, tas skaidrs, ka tu īstos ceļus nemaz neesi redzējis un uz šosejām neesi rādījies, kur lielas bedres atrast varbūtība sastāda 100%. Lielai daļai paveicas neiebraukt nevienā lielā, citiem mazāk.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Mežaveci, Tu maldies, es jau 1995. gadā tērēju tikkai degvielai privātam autiņam ap 250 Ls mēnesī, vari pats sarēķināt mēneša nobraukumu ja benža maksāja klaut kādi liekas 30+s litrā

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ziemā risks uzsist disku pieaug.

 

uzsist disku var tikai braucot ar zemprofila riepām. ar pilsētas ātrumiem un normālu riepu tas praktiski nav iespējams. apskrāpēt gar apmalēm nav uzsist, tas tikai disbalansu rada.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es apzināti izvēlos augstākā iespējamā profila riepas un disku iznīcināt vai nopietni sabuktēt 20 intensīvas ekspluatācijas gados tā arī nav izdevies


Tīri riepu pārsist  vai pārplēst ir gan gadījies, bet diski veseli, OK, relatīvi

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Es divas sanu riepas uzreiz pārsitu, diski gan dzīvi palika, bet sajūta ir pipī, zapaska ta viena! :shok:


Par piesalušiem ledus gabaliem pie lietajiem, man tas stāsts ir regulārs, pēc laba sniegputeņa pie mums traktors paradās labi ja otrajā dienā. Atbrauc mājās, otrajā dienā maksimālais ātrums 60 km/s, savādāk stūri no rokām rauj ārā. Ar parastajiem tā situācija ir stipri vieglāka, varbūt reizi gadā, tas tā notiek.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Hmm, tāā, ne reizi nav gadījies, i ko ar papēdi noskaldīt nevar????

Link to comment
Share on other sites

No ārpuses var nodauzīt, bet iekšā aiz tā lietā diska "spieķiem" vari stāstidams ņemties, netiec klāt!

Link to comment
Share on other sites

Ar lodlampu toč var, bet " nojāj " tas pamatīgi. Rodas nevienmērīgas sakaršanas, vēlāk atdzišanas zonas. Tērauda r diskiem vēl tā, bet bremžu diskiem, lietajiem riteņu diskiem nekas labs. Lietņos parasti nav tikai alumīnijs, ir Al sakausējums ar citiem metāliem. AlMg utml.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
autosport

Čau!

 

Ja interesē labs auto serviss ( profesionāli tehniķi, adekvātas cenas, pretīm nākoši darbinieki un daudz kas cits)

*Riepu maiņā

*Visa ritošā daļa

*Metināšanas darbi

*Gaismas

*Eļļas,filtru maiņa

*Sajūgs

*Kārbas

*Zobsiksnas

*Dzinēju remonti

*Virsbūve(bamperi utt.)

Paraleli būvējam arī auto sportam.

 

droši rakstam privāti uz e-pastu   juris.aleksejevs@autosportcorporation.com vai 26612322  sniegšu ātri atbildi uz Jūsu jautājumiem, kā arī visā visumā pilīdzēšu ar nepieciešamo.

 

-Juridiskas gan Fiziskas personas apkalpojam.

Labots - autosport
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Der tomēr norādīt specializāciju, jo neesmu redzējis servisu, kuram ir A-Z pieredze visiem autiņiem. Tie kas "māk visu", ir Vasīliji savās privātās garažās. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...