Jump to content

Pieredze ar interneta veikala garantijas izmantošanu


Toblerons
 Share

Recommended Posts

Pēc ilgāka laika esmu nodomājis iegādāties mobīlo telefonu, noskatījis modeli, atradis vairākus veikalus kur iegādāties. Pašlaik ir neskaidrība, vai iegādāties kautkādā trodeksā (sugas vārds parastam veikalam) vai interneta veikalā. Pēdējā laikā esmu pastiprināti paskatījies atsauksmes par interneta veikaliem un bilde nav diezin skaista - bieži nākas lasīt par šmaukšanos ar garantijām - tirgotāji izdomā dažādus veidus kā apčakarēt. Piemērs apčakarēšanai ir nekorekti/nepilnīgi aizpildīti garantijas taloni utml. Vistizlāk ir ja neilgi pēc iegādes atklājas, ka iegādātajam telefonam kāda fīča nestrādā, bet izrādās, ka tā jau ir pricēja paša problēma nevis pārdevēja. Tāpēc jautājums zinātājiem - kādi papīri jādabon pie pirkšanas, lai vēlāk nebūtu problēmas? No kā jāuzmanās? Ar kuriem interneta veikaliem ir bijusi laba/slikta pieredze garantijas izmantošanas ziņā?

Link to comment
Share on other sites

0xDEAD BEEF

Nu ieej salidzini.lv un palasi pats! ;)

14 dienu laika sha vai ta vari nest mantu atpakalj.

+ nem vera, ka tas, ka interneta veikala ir noradits, ka prece tipa ir noliktava, tas neko nenozime.

Beefs

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ja nepērc galīgā šaraškinkantorī, tad ar garantijām visam vajadzētu būt OK. Jāņem gan vērā, ka reāli 1. garantijas gadu nodrošina ražotājs un 2. gadu nodrošina pārdevējs (veikals, interneta veikals). Kas jādara garantijas gadījumā un kā cīnīties ar negodprātīgiem veikaliem esmu vairākkārt rakstījis, bet ja negribas izmantot meklēšanu, tad turpmāk konsultēšu par $$$!

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nav nekādu šausmu! Tikai:

 

* nevajag iepirkties veikalos - viendienīšos;

* nevajag preci pašam iznīcināt/noslīcināt un tad teikt, cik veikals slikts, ka atsaka garantiju;

* vajag zināt savas tiesības un garantijas devēja pienākumus, kad iestājas garantijas gadījums.

Link to comment
Share on other sites

Ņemot Trodeksā (īstā trodeksā nevis sugas vārdā), samaksāsi par Latvijas tirgum paredzētu aparātu ar Latvijas garantiju 2g.

Interneta bodēs lētāku cenu dabū un īsākas garantijas rēķina un zagto aparātu rēķina. Jebkurā gadījumā ir risks.

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

nu ja nesubsidētu tel pirkt tad tikai internetā, puse no tiem trodeksiem tāpat ieved "pelēkos". Negribu reklamēt, bet pirku vienā net veikalā telefonu pirms kāda gada, jo bija vislētākais piedāvājums, pēc gandrīz gada ietošans nojuka, aiznesu, pa garantiju visu korekti sataisīja, nekādu problēmu. Vienīgi varbūt vajag pirms pirkšanas atsauksmes par veikalu palasīt un galīgi kreisajā nepirkt, ja cena atšķiras par 50 santīmiem

Link to comment
Share on other sites

Nu ja pērk interneta veikalā, tad pastāv varbūtība ka nopērc neBaltijas tirgum. Piemēram Nokia ja nopērc Baltijas tirgum , tad arī bez garantijas papīriem remontēs autorizēta remontdarbnīca 2gadus bez maksas. Ja nav, tad... pirmkārt pēc softa apdeita pazudīs latviešu valoda, otrkārt garantija būs tik ja stiepsi uz kantori kur pirki. Bet mūsdienās... arī liels kantoris var noiet pa grunti un līdz ar to arī nebūs garanija. Nu , var jau pēc telefona koda , Nokia, pārbaudīt kādam tirgum , bet lieks čakars. Padoms : var pirkt arī interneta veikalā, bet ne kautkādā , pašā lētākajā. Nu ir arī kas tirgo Baltijas tirgus mobīlos, piemēram Zauers, tik būs dārgāk nekā pašā lētākajā, bet, tomēr, krietni lētāk kā Elkorā vai Trodeksā.

Link to comment
Share on other sites

The_Saint

Noprasi vienkārši tam veikalam, vai viņi paši to telefonu iekšā veduši, vai pirkuši ar LV tirgum paredzēto garantiju. Šobrīd neviens nav pasargāts no pelēkās preces, jo treknajos gados uzcenojums uz elektroniku bija uzdzīts tā, ka bija peļņa pat zem lata dažām precēm. Iemet telefona modeli salīdzini lv un tad pēti, cik ļoti atšķirās lētākā veikala cena no e-veikalu dinozauriem 1a, xnet, zauers, 220 u.c. Ja tie ir pārs lati, tad nevajag ākstīties, jo pat pelēkas preces gadījumā ir lielāka cerība, ka kāds no šiem veikaliem tomēr nenoies pa burbuli un tik ļoti nemēģinās uzmest tevi garantijas remonta gadījumā.

Link to comment
Share on other sites

Aha , vari prasīt- šie teiks ka viss OK, bet kad uzliec softa apdeitu , tad tik saproti ka nav īsti OK... (tas no paša pieredzes)

Link to comment
Share on other sites

Es tieši pelēko nokiju arī nopirku, līdzi nāca angļu lādētājs ar pāreju. latv. valoda ju bij ieinstalēta, softu atjaunoju pēc pāris mēnešiem, problēmu, kuras dēļ nesu uz garantiju, ar to nesaistu, latv. valoda arī palik, pirms apdeita mazliet bažījos, kas ar to būs, pirms pāris mēnešiem aŗi otro apdeitu esmu uzlicis, nekādu problēmu. Var pirkt arī pelēkos, ja ir normāls serviss.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...