Zoom Ierakstīts Marts 12, 2011 Share Ierakstīts Marts 12, 2011 Man veļukam ir iemeties maziņš astotnieks. Varbūt kāds velo guru zina kad spieķis ir jāpievelk un kad jāatslābina, lai izlīdzinātos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
All-marss Marts 12, 2011 Share Marts 12, 2011 Tur gan ar stāstīšanu vien tev nekas nesanāks. Tur vajaga rādīt "uz pirkstiem". Var tikai teikt,ka spieķu pievilkšana un atlaišana jāveic pakāpeniski,maziem solīšiem.Atlaiž vispirms īsākos,tad pievelk garākos.Kontrolē ar roku.Īsākie ir stingrāki,garākie vaļīgāki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Outsider Marts 12, 2011 Share Marts 12, 2011 tikai pa taisno uz rotos.lv forumu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Marts 12, 2011 Share Marts 12, 2011 Ko tu sūti uz rotosu, tas ir nepareizi. Sūti uz boot.lv programēšanas sadaļu lai uzprogramē programmu,kas vada robotu kurš spieķo ratus. 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Marts 12, 2011 Share Marts 12, 2011 Nav jau nemaz tik sarežģīti, ja galva ir uz pleciem! Apsviežam velosipēdu "augšupēdus". Atrodam ritenim lielāko "astotnieka" vietu un pargiežot riteni novietojam to vietu starp riteņa rāmi. Ņemam divus koka ķīļus un iedzenam tos "ar prātu" starp riteņa disku un rāmi tā, lai lai ritenis ieņemtu pareizo stāvokli starp velosipēda rāmi - ritenis atrastos centrā un uz abām malām būtu vienāds attālums. Tad sākam pačamdīt ap ieķīlēto vietu, kuri spieķi ir tie vaļīgākie un kuri ļoti nospriegoti. Nospriegotākos saprāta robežās mazliet atlaižam, bet vaļīgākos savukārt pievelkam. Procedūru atkārtojam nākošajā astotnieka vietā un tā soli pa soli nesteidzoties panākam vajadzīgo rezultātu. Nu, i vis gudrība! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Marts 12, 2011 Author Share Marts 12, 2011 a ko darīt ja visi spieķi +/- ir vienā "cietībā"? Velosipēdam pat nav gads, bet kādi ~3mm pa labi un pa kreisi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Marts 12, 2011 Share Marts 12, 2011 (labots) Tā nevar būt, ka visi vienā cietībā, jo ir taču astotnieks! p.s. Un velosipēda gadiem te nav nekādas nozīmes... p.s. ĻOTI patika Tava jautājuma šī daļa - "...kad spieķis ir jāpievelk un kad jāatslābina..." Labots Marts 12, 2011 - Knaabis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Marts 12, 2011 Share Marts 12, 2011 Kas tad tā pa baranku. Īsta baranka ir tad, kad rats caur dakšu vairs negriežas 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Marts 12, 2011 Share Marts 12, 2011 (labots) Man arī šķita, ka astotnieka iztaisnošana tāds nieks vien ir, tā nu ķēros pie darba. Iztaisnoju arī, tikai no astotnieka pārspieķoju uz elipsveida riteni . Kopš tā brīža riteņa taisnošanu uzticu speciālistiem. Labots Marts 12, 2011 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Marts 12, 2011 Author Share Marts 12, 2011 Es piegāju pie lietas ar vēsu prātu. Nofiksēju lielāko nobīdi, tad eksperimentēju. Vienu pusi pievilku otru atlaidu un utt. Beigās sāka sanāk nu jau esmu iztaisnojis 95% ideālam. P.S riepas forma vēl joprojām apaļa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekuuns Marts 12, 2011 Share Marts 12, 2011 Nu tad lai veicas iztaisnot līdz perfektumam. Es parasti taisnoju, par atduri izmantojot bremžu klučus. Pieregulēju bremzes, lai tās būtu precīzi iecentrētas, un tad pamazām savelku stingrāk kopā. Līdz ko aploks sāk skarties pie kāda no klučiem, pieregulēju spieķus. Tad atkal velku bremzes stingrāk, un atkal regulēju. Galu galā sanāk tik taisns aploks, ka bremžu klučus var pieregulēt 0.5mm no aploka un nekas nekur nestrīķējas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Marts 12, 2011 Author Share Marts 12, 2011 Paldies. Es vēl tik smalki neregulēju, bet gan jau ar laiku pieredzi iekrāšu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts