Jump to content

Cietā diska garantija


Volodja Zavituškins
 Share

Recommended Posts

Vai arīo ja prece atkārtoti tiek nesta uz garantijas remontu, vai tad tā nebija? :t_p_o_n_e:

Link to comment
Share on other sites

Larijssene

Elkorā vismaz nē. :) Bet ja atkārtoti tika nesta, tad bez jebkādām ierunām samaina prec tādu pašu jaunu (vecā garantija paliek) vai citu kas maksā tajā brīdī tikpat.

Link to comment
Share on other sites

tad bez jebkādām ierunām samaina prec tādu pašu jaunu (vecā garantija paliek) vai citu kas maksā tajā brīdī tikpat.

 

Tieši tā, manā gadījumā laikam nebija pieejama tāda pati prece tad piedāvāja līdzvērtīgu.

Bet garantija paliek vecā...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Volodja Zavituškins
(labots)

Ņemot vērā, ka bija pagājis kāds laiciņš, bet nekādu atbildi vēl nebiju saņēmis - nolēmu piezvanīt iDeal veikalam un apjautāties par to, kā sokas ar remontu.

Kā izrādās dators jau sen ir veikalā... Nesalabots.

 

Atkal vecais stāsts - Apple nemaina, remonts 45 lati (stāstot, ka tik maksā tikai un vienīgi disks, darbs par brīvu).

 

Paprasīju vai tiešām atkal jāiet garais ceļš caur PATC - teica, ka jā.

Labots - Volodja Zavituškins
Link to comment
Share on other sites

iesaku saņemties pacietību un iet uz PTAC, jo citādi viņus neizaudzināt. it īpaši, kad šādi izdarās itkā nopietns uzņēums, nevis kaktu kantoris. kad notirgot mantu, tad tirgotājs lej sīrupu klientam ausī, bet pēc tam ... tā jau ir klaja necieņa pret klienta laiku un pacietību, cerot, a ja nu izdosies nepildīt solīto garantiju un nokāst vēl naudu. vēlu veiksmi!

Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins
(labots)

Jā, es jau uzrakstīju prasījuma pieteikumu.

Tad jau redzēs, kas būs tālāk.

 

Varbūt kādam ir kādi ieteikumi sakarā ar to, uz kuru ekspertīzes kantori nest?

 

 

Labots:

Te nevaru izdomāt - varbūt uzreiz jāprasa vietā līdzvērtīga prece.

Vai tomēr aprobežoties ar remontu.

 

"Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājās pēc 6 mēnešiem, varizvirzīt vienu no sekojošām prasībām:

 

bez atlīdzības novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzināt Jums preces neatbilstības novēršanas izdevumus,

 

apmainīt preci pret līguma noteikumiem atbilstošu tādu pašu vai līdzvērtīgu preci"

Labots - Volodja Zavituškins
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Izlasi šo:

 

Ministru kabineta noteikumi Nr.631

Rīgā 2006.gada 1.augustā (prot. Nr.40 11.§)

Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja

prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu

preci vai pakalpojumu

 

Tur bija punkts, ka var iet ar iesniegumu, tikai uzrādīt preci pārdevēja pārstāvim (nevis dot uz ekspertīzēm utt.) un pieprasīt apmainīt pret citu.

Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins
(labots)

Hm, prece jau ir pie pārdevēja, kur to pārdevēs pārbaudīja un atteica garantijas remontu.

Tagad tikai aiziešu ar rakstisku prasījuma pieteikumu, viņi pamatoti rakstiski atteiks manu prasījuma pieteikumu, kur norādīšu, ka ekspertīzi pieteikšu pats.

Tad savākšu datoru un ar visiem pieteikumiem/atteikumiem došos pie neatkarīgā eksperta, kurš noteiks vai prece ir neatbilstoša līguma nosacījumiem.

Labots - Volodja Zavituškins
Link to comment
Share on other sites

paarlasiiju konkreeto jautaajumu un cilveeka probleemas.

1. ja razhotaajs konkreetajam tirgum dod 1 gadu garantiju, tad otru garantijas gadu par saviem liidzekljiem [ fiziskai personai ] veic vai nu tirgotaajs, vai tirgotaaja paarstaaveets serviss. shaada prakse ir ierasta lieta arii peedeejiem leetaas seerijas HP portabljiem, kuriem warranty ir tikai 1 gads, bet paarstaavja oficiaalais serviss tos remontee shaa kaa taa.

Apple atteikums/ atbilde shajaa gadiijumaa neko nenoziimee, ja veikals nevar novienoties ar servisu, tad veikalam darbi jaapmaksaa par saviem liidzekljiem

2. lietotaaja laucinjsh --- Ir protams defektiivas iekaartas, braakju procents utt --- bet buusim reaali --- 90% portatiivo datoru cieto disku muuzhu nosaka lietotaajs ar savaam darbiibaam vai neizdariibaam --- gribam lai hdd ilgaak dziivo --- apejamies kaa ar jeelaam olaam, nevis parvietojoties no galda uz gultu, uzkarseejam shamo, peec tam atpakalj, nometam uz galda, apdauzam kaadu stuuriiti utt utt ... tas viss jau taa nemanaami un leenaam notiek, bet notiek ... turklaat tagad diskos jau kaadu laiku iekshaa ir arii shoka/tirecienu sensori, kas var kalpot kaa oficiaals razhotaaja atteikums diska mainjai ....

Nu tas taa, naakotnei, padomaat....

Link to comment
Share on other sites

Kevin, grrr! Ja saplīsa garantijas laikā un īpašnieka vainu pierādīt nevar*, jāmaina. Latvijas likumdošana tāda veida tehnikai nosaka 2 gadu garantiju un es zināt negribu, kā to garantijas termiņu savā starpā dala ražotājs un pārdevējs.

Labots - Žaks Kustō
Link to comment
Share on other sites

Ņemot vērā, ka bija pagājis kāds laiciņš, bet nekādu atbildi vēl nebiju saņēmis - nolēmu piezvanīt iDeal veikalam un apjautāties par to, kā sokas ar remontu.

Kā izrādās dators jau sen ir veikalā... Nesalabots.

 

Atkal vecais stāsts - Apple nemaina, remonts 45 lati (stāstot, ka tik maksā tikai un vienīgi disks, darbs par brīvu).

 

Paprasīju vai tiešām atkal jāiet garais ceļš caur PATC - teica, ka jā.

 

Tev ir jāpieprasa rakstisks garantijas atteikums no veikala. Un nekāds Apple nemaina te neder. Veikalam ir jānodrošina 2 gadu garantija gala patērētājam, jo prece tika pirkta no veikala, nevis no Apple.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

90% portatiivo datoru cieto disku muuzhu nosaka lietotaajs ar savaam darbiibaam vai neizdariibaam

 

iMac nav īsti portatīvais dators... :sarkasms:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kevin, grrr! Ja saplīsa garantijas laikā un īpašnieka vainu pierādīt nevar*, jāmaina. Latvijas likumdošana tāda veida tehnikai nosaka 2 gadu garantiju un es zināt negribu, kā to garantijas termiņu savā starpā dala ražotājs un pārdevējs.

ggg97-- par to nestāstihanu --- Tu negribi, bet vienkārši izskaidroju, kaapeec tirgotaajs saka- APPLE nemaina. veersu uzmaniibu uz to, lai cilveeks saprastu, kuraa gadiijumaa ir razhotaaja vaina/ atbildiiba, un kur saakas tirgotaaja atbildiiba. un tikai. taakaa to stāstiHANU paluugshu atsaukt. nevienaa briidii neteicu, ka konkreetais hdd nav jaamaina, ja tas ir defektiivs

Kusto -- jaa -- bet pa lielam tas lietas buutiibu nemaina...katru dienu redzu cilveekus, kas naak ar tekstiem- hdd beigts, bet reaali no malas skatoties, apdauziits, apliets, pilns ar putekljiem, plastmasas iepliisumi utt ... man personiigi nav nekaadu probleemu ko mainiit[ taisiit pa garantiju ] , ja taada garantija no razhotaaja puses pastaav.

Ja konkreetajam veikalam ir probleema ar shaadu garantiju peec gada, tad jaadomaa, ka vinji vienkārši nav autorizeeti paarstaavji [ kaa to noraada savaa weblapaa ]

Labots - Žaks Kustō
Link to comment
Share on other sites

itanium

Apdauzītus HDD? Tev tur vienus ārējos nes vai? Visādā ziņa tavai pieredzei ar šo tēmu nav nekāds sakars.

Te ir runa par galda kompi, kuru apkārt nevazā, gultā nelieto un arī ar kuru peldē neiet.

Diez kā šis viss autoram beigsies.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Būtu tīri filozofiski interesanti vai ābolisti pārdod iMac kā vienu lielu kluci, nedalot to atsevišķās vienībās (procis, rami utt.) vai tomēr tā ir plakana kaste pieštampāta ar detaļām. Autoram ieteiktu - ja jau viņi sākuši atteikt, tad pieprasīt pilnīgu ierīces nomaiņu. Prasījumā rakstīt "mainīt iMac", nevis "mainīt HDD". Reāli jau tika pirkts iMac, nevis kaste+ CPU+ RAM+ HDD+ citas piederīgās lietas.

Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins

Mazliet komiski jau ir...

 

Kad zvanīju viņiem par datoru un viņi pastāstīja, ka cieto disku nemainīs - uzreiz jautāju, vai tad tiešām atkal būs jāiet garais ceļš caur PTAC...

Teica, ka jā - citas iespējas neesot.

 

Ja nav, tad nav - rakstīju prasījuma pieteikumu, braucu printēt/kopēt dokumentus, braucu pie viņiem, saņemot solījumus piezvanīt rīt, jo vēl esot kaut kas tur jānoskaidro... Pus diena pagāja.

Un tagad viņi man piezvana un pasaka, ka disks jau ir nomainīts un dators atrodas veikalā.

 

Nu kas tā par čakarēšanos? :wtf:

Laikam jau ķer uz slinkumu.

Un jau otro reizi - stāsts 1:1

 

Un tad vēl tā raudāšana - mēs jums to disku tā kā uzdāvināsim... Uz sava rēķina nopirksim.

Kāda gan man daļa, uz kā rēķina viņi to disku nopirks?!

Link to comment
Share on other sites

Tas ir Latvijā ļoti plaši izplatītais korporatīvais kretīnisms darbībā.

Cilvēkus vienkārši mēģina apmuļķot uz tā rēķina, ka viņi ir mazi pret lielo korporatīvo struktūru, aiz kuras stāv nauda, juristi ... Klients pret šo visu iznāk lūdzēja lomā. Un daudzi to izmanto, it īpaši tuvu robežgadījumiem, lai vienkārši papildus nopelnītu uz klienta rēķina. Izskatās, ka iDeal ir pretīgi kretīni.

Link to comment
Share on other sites

Sazvanīju PTAC.

 

Jāraksta prasījuma pieteikums - veikt garantijas remontu.

Tad veikals dod savu atbildi.

Ja tomēr atsakās veikt garantijas remontu.

 

Jāiet uz ekspertīzi, kur tad arī pateiks, kam ir taisnība.

 

Šos vārdus vajag iegaumēt.

Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins

VIL - vajag gan, jā.

 

un, šķiet, ka turpmāk, kaut ko nododot garantijas remontā, uzreiz došos ar konkrētu prasījumu.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...