Jump to content

Benzīns > Dīzelis > Gāze, vai tiešām?


key-abc
 Share

Recommended Posts

tur filtru vajag nomainīt un viss. to var arī pats izdarīt 15 minūtēs. apkope :)

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Protams, gāzei ir mīnusi, kas izkristalizējas pēc info ievākšanas. Pagaidām citi zīmīgi prātā nenāk, ja ienāks, papildināšu.

- Ja balons ir zapaskas caurumā, tad atkarībā no tā lieluma, tie ir kādi 40-50 litri reāli izmantojamas vietas. Ņemot vērā nedaudz paaugstinātu patēriņu, puspasauli neapbraukāsi, jāmeklē kur uzpildīt. Bet par to parasti nerunā, parasti vārsti izdeg pirmie...

 

- Ja autiņam ir problēmas ar aizdedzes sistēmu, gāze to parādīs ātrāk par beņu. Bet parasti par to nerunā, jo gāze sux, dedzina vārstus un uz benzīna jau nekas nelūzt...

 

- Jātaisa apkopes ik pa 10 štukām. Bet kā jau e=d minēja, ja sistēma strādā, samaina filtrus, pieslēdz pie kompja, ja vajadzīgs mazliet pieregulē un viss. Padsmit Ls. Bet parasti par to nerunā un pārspīlē, ka apkopē ietilpst arī vārstu maiņa...

 

- Tankštellēs mēdz sūdīgāka gāze parādīties, atsevišķās kolonkās labāk nepildīties vispār. Bet parasti par to nerunā, gāze izsvilina vārstus vēl pirms savajagās pildīt otro reizi...

 

- Lēnāka uzpilde un garākas rindas reizēm, kā pie gasolīnas. bet po, nevajadzēs, jo vārstiem tāpat čau būs...

 

- Pa laikam jāuzpasē sveces, varbūt gadījumi kad biežāk jāmaina, kā ar benzīnu. Bet parasti par to nerunā, jo tas ir pupu mizas salīdzinājumā ar galvas remontu/maiņu...

 

- beņu tāpat ēd, jo normālas 4. paaudzes iekārtas tāpat startējas ar beņu. un atkarībā no motora  tābrīža T tad pārmetās uz gāzi. Siltā laikā tas ir faktiski uzreiz, aukstākā līdz sasniedz grādus 40 (kā noregulēts) Līdz ar to benzīna patēriņš tāpat ir. Bet parasti par to nerunā, jo gāze jau smird.

 

- Ja jābraukā īsi gabali daudz reizes dienā, tad augstāk minētā apstākļa dēļ, benzīns tērējās tāpat, kamēr pārmetās. Stipri aktualizējas ziemā, uz darbu ja nav daudz jābrauc un ir -20 var pat netikt līdz gāzei, aizlaist ar beņu. bet tas ir sīkums, jo gāze izkausē virzuļus.

Labots - Konstatators
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Redz Autonamā tas notiek šādi - Tu piebrauc norunatajā laikā un atdod atslēgas menedžerim a pats dodies uz otro stavu baudīt bezmaksas Lavazza kafiju, tēju un WiFi - pēc 45 min tevi uzaicina samaksāt kasē Ls 24.79 un atgriež atslēgas. Tas saucas apkope. Ko viņi tur dara un kā nav zināms, ka teikt tas klientu nekrata. Man tuvojas trešā apkope.....

 

Nu a attiecbā uz bagāžnieku mani izbrīna vietas trūkums, varbūt Tev ir kaut kāda mazāka Honda? Man ir 75 L balons rezerves riteņa vietā, liela subwoofera kaste ar 2 megapļurņikiem kas aizņem visu telpu starp riteņu arkām un vienalga regulāri tiek bagāzniekā pārvadāti 2 pilnizmēra ceļojuma čemodāni + vēl 2 mazākas ceļojuma somas pa sānu "dobumiem" un vēl pietiek vietas kur sadāvinātos ziedu pušķus sagrūzt

Link to comment
Share on other sites

nafig man kā juzerim pa pus rīgu jāmeklē kur labāka gāze  pēc info - viena tante teica ? un kā var būt ka aizdedzes sistēma izbeidzas ātrāk jau auto tiek kopts pie dīlera norādītajos intervālos ?  uz bendžu/dīzeli  iet visur - ja pildos 3 grandos - neste, statoil un lukoil ? a te pēkšņi statoil riskē ar  reputāciju un tirgo sūdīgāko gāzi pilsētā. izklausās pēc gāzinieku leģendām.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

es statoilā nepildos, jo šiem vienmēr bija ilgi jāgaida kamēr kāds operators atvelkas. varbūt tagad ir savādāk, bet pierasts pie Lukoila.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Konstatator - Tev tur ir neprecizitates:

 

- pirmā apkope ir bez maksas pēc 5000 km, nākošās ir ik pēc 15 000 km

- apkopēs ne tikai maina filtru bet arī kaut ko pieregulē, pieslēdz pie kompja un veic nelielu testa braucienu

- balonu zapaskas vietā var likt jūtami augstāku nekā rezerves ritenis bija, daudz lielāks tilpums un minimālas neērtības

- gāzes uz šoses nu vismaz man pietiek nedaudz vairāk kā 600 km veikšanai, testēts ir 620 km

- sveces neesmu mainījis un nekādas problēmas no tā nav bijušas, domāju ka vismaz 50 000 km var braukt bez sveču maiņas

- gāzi var pildīt kur vien ienāk prātā, vismaz es tā daru un nekādas problēmas no tā nav bijušas

- vasarā ap 20C temperatūrā brīvgaitā strādajot uz gāzi parslēdzas pie +40C reduktorā, jebšu 2min 40 sekundes, šorīt uz gāzi parslēdžas vēl pirms biju paguvis sniegu notīrīt no jumta, pats ilgākais ir bijis tīri testam BY pie kaut kādiem -35C apmeram brīvgaitā gandrīz 8 minūtes. Pie -40C ir pielaists notīrīts sniegs  ap 5 min un pratīgi sākts braukt, kamēr izbrauc no sētas jau ir gāze

- braukājot pa pilsētu šurpu turpu silts motors piestartēts uz gāzi pārslēdzas ātrāk kā pagūsi no parkinga izbraukt

- ar gāzi var mierīgi braukt pie jebkuras temperatūras arī -50C, jo reduktoru taču silda antifrīzs

Link to comment
Share on other sites

hondai ja nemaldos sveces tā arī jāmaina pa 40 vai 50 tk. ja pareizi atceros.



+ vārsti jāregulē pie 100 vai cik tur k.

Link to comment
Share on other sites

man tojotai ir platīna sveces, tās jāmaina pēc kādiem 80-100K. vārstus nekad neesmu regulējis, lai gan tie ir uz ripām (nav hidrokompensatoru).

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu jā Hondai nav varstu kompensatoru, to lomu ar uzviju veic V-TEC, tapēc vārstu regulējums ir jāpārbauda  kaut kādā tur lielā periodā, vai jāregulē pēc vajadzības, bet tam jau ar gāzi nav nekāda sakara

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Gāzinieku leģendas vai ne leģendas, bet papētot filtrus, analoģijas var savilkt, kur es pildījos, ko es iegāzu un ko es saņēmu u.t.t.

 

Par svecēm sķēpi tiek lauzti, katrs runā savu, bet neviens īsti nav pierādījis, ka braucot ar īpaši uzcenotajām LPG svecēm, kautkas diži mainītos. Ja sūdīgi lēca ar parastajām, sūdīgi lēks ar tām. Nojukt var kā vienas, tā otras. Way to go ir ražotāja ieteiktās, kurām seko līdz un laicīgi (laicīgāk) maina.

 

Nē, nu saproties Osscar, tu tagad sāc demagoģiju, ka nafig man vajag, pzdu man tas un šitas... Nu abet lūdzu, neesi gatavs sadzīvot ar tām neērtībām, ko saņem bonusā ar 2x lētāku degvielu, brauc uz beņas vai suuuuperekonomiskajiem dīzeļiem un priecājies, bet nepūt pīles (tāpat kā daudzi citi) ka gāze ir sūds, jo saēd motoru.

Link to comment
Share on other sites

es neesmu gatavs un tāpēc braucu ar bendžu - pīs :D

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Mieru nu mieru, osscar jau liekas tik savu pieredzi stāsta un attieksmi izejot no šīs pieredzes, ja tā ir tiesa, tad nav ko pārmest biedram

Link to comment
Share on other sites

es piekrītu, ka ir ekonomija, bet ir arī čakars, kuram es personīgajos auto neesmu gatavs. firmas auto ir firmas un varat teikt ka mūs te padsmit lietotājus apčakarēja  - uzlika itāļu vietā poļu iekārtas...es tikai zinu to ko pats redzu un ko man kolēģi stāsta ....ja man tagad uz V6 jāliek iekārta  par 700ls + čakars, es labāk palieku pie bendžas un uz garākiem gabaliem tad paņemu sievas dīzeli - abiem ir jumta stieņi, tā ka copei der arī tas.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Bet savu negatīvo pieredzi nevajag uzdot par absolūto patiesību, tādā veidā tie, kas vēl šaubās likt/nelikt, saklausās šitos "sakusa motors" un tiešām padomā, ka gāze sadeg ar 3000 grādu temperatūru un instalē kā gribi, bīdelim kapi jebkurā gadījumā...

 

IMHO ir divas lietas, kas sajājušas cilvēku vairākuma domas par gāzi:

 

Nr.1 ir vecās pirmās paaudzes stila iekārtas, kas gan ne vienmēr, bet lielākajā daļā gadījumu, kopā vēl ar baismīgu instalāciju, bija gemors gemora galā - smirdoņa 10m rādiusā ap mašīnu, šāvieni, jaudas kritums u.t.t

 

Un Nr.2 ir jau manis pieminētie instalatorsi līkroči-najobšiki un viņu darbības sekas - sačakarētie motori.

 

 

 

uzlika itāļu vietā poļu iekārtas

 

Basņa Nr.n 

 

Poļiem ir kā reiz labas un konkurēt spējīgas iekārtas/komponentes. Valsts neko nenozīmē. Teiksim hrenovākās sprauslas Valtek nāk tieši no Italy...

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nu nu, ko tad kolēģi tādu stāsta? No saviem kolēģiem tikai dzirdēju citu kolēģu stāstīto, kuri tālāk dzirdēti no citiem kolēģiem. Kā zināms, ar katru nākamo stāstītāju versija tiek piepušķota ar dažādiem mītiem. Es taisni šim te gāzes vecim paprasīju, kādas var būtu problēmas un šis skaidri un gaiši atbildēja - ja autiņam nav problēmas pirms gāzes uzlikšanas, tad tādas nebūs arī pēc tam. Ir redzēts, ar kādām grabažām cilvēki brauc, apkopes kā tādas neeksistē un tad vainas tiek noveltas uz ārējiem faktoriem.

 

 

tikai zinu to ko pats redzu un ko man kolēģi stāsta
 
Link to comment
Share on other sites

kolēģi ir tie ar kuriem vienā stāvvietā  auto liekam un parunājam kas un kā....bet nu labi, tak liekat , braucat -ekonomējat. man ta kas es tak nevienu neatrunāju - tik tā idealizācija un demagoģija jau nenāk no manas puses.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
darbā ir gāzes honda, mana vēl iet bet čomam jaunāka liekas 9 gada - jams daudz brauc un no gāze galva kirdik jau pirmajā gadā kā gāzi uzlika . remonts pie 1kls. pat niponā teica, ka hondas dvižoki gāzi nemīl. arī brīdināja ka izdegs vārsti etc.

 

Vai šādi teksti neizklausās pēc atrunāšanas, kaut tiešā tekstā tas nav? Ja man gāzes pēc sa3,14tos bīdels, es drīzāk klusētu un nevienam neteiktu, ka esmu uzlicis "max lētāk" iekārtu pie idiotiem, kuru reklāmu redzēju avīzē.

 

Būtu daudz mazāk problēmu un mazāk mīti rastos, ja cilvēki savam teiktajam sākumā vai beigās pievienotu angliskā IMHO latviskoto versiju "es domāju".

 

Dodu piemēru:

 

Vadoties pēc savas pieredzes, es domāju, uzskatu, ka kāze ir kaitīga motoram.

 

nevis

 

Gāze ir sūds, un ir kaitīga motoram, tam un tam šitas saplīsa. (lasīt, neesi idiots nekādā gadījumā neliec).

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

osccar, tam visam pamatā ir loģiski spriedumi un sakarīgs pamatojums. Tak nelietotu gāzi tik daudz cilvēku, ja būtu kaudze problēmu. Ja Latvijā vēl ir diezgan izplatīts dīzeļu kults, tad kaimiņvalstīs dīzelistu atbalstītāju ir daudz mazāk. Ja tā padomā, tad iemesli ir vairāk psiholoģiski nevis praktiski, jo nevar būt, ka mums autobraucēji visgudrākie.

Link to comment
Share on other sites

Kuràs valstīs? Dīzeļu nav tik uz austrumiem jo tur tiešām nav kvalitāte d.degvielai. eiropā dīzeļi dominē. Arī lv jauno auto segmentā.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu salona auto un lietotu auto tirgus tomēr ir dikti dažādas lietas. Jauns auto izmaksā tik sasodīti daudz ka uz tā fona uz pusi lētaka degviela kopējos izdevumos vienalga sastādītu tik nenozīmīgu summu ka nav īpaši vērts iespringt. Nu un vēl jau ir jāņem vērā ka salona autiņu cienītaji diezgan bieži tos ņem līzingā, brauc vien pāris gadus, ātri "pārdod" autiņu, šo apsvērumu kopums var ātri vien noēst to pašu reālo ekonomiju uz degvielu. Snobiskā sabiedrībā varētu būt pagrūti labi "notirgot" 2gadīgu auto ar gāzi 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu salona auto un lietotu auto tirgus tomēr ir dikti dažādas lietas. Jauns auto izmaksā tik sasodīti daudz
 

 

Snobiskā sabiedrībā varētu būt pagrūti labi "notirgot" 2gadīgu auto ar gāzi 

 

 

Veco zēn, visā pasaulē gada laikā pārdod miljonus jaunus auto. Kas tad viņus pērk, nigas? Par servisa izmaksām jaunam auto. Jā, manā garantijas laikā tā bija, 100-150Ls ik pa 15k, atkarībā no paredzētās apkalpošanas pēc nobraukuma. Bet tagad ES likumdošana ļauj servisa apkopes izziet citos sertificētos servisos, nezaudējot garantiju. Tiesa, šitā ES likuma norma stājās spēkā pēc mana auto garantijas beigām, tā kā es nezinu, kā tā ietekmē garantijas laika apkopju cenas. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu protams ka pērk, tik vai vairak kā lietotus? Lai gan nav jau svarīgi īstenībā, un var jau arī saprast nu paņem uz firmu autiņu no salona  - faktiski vari uzreiz jau no cenas noskaitīt nost 21% PVN, vēl norēķināt nost ienākumu nodokli ap 25%, pēc 2 gadi pārņemt līzingu uz privātu personu un pārdot kādam par summu kas ir līdzvērtīga auto iegādes cenai mīnuss minētie nodokļi. Nu i ir naudiņa ko kantora darbiniekiem aploksnēs likt. Lēti, labi izdevīgi - un tas ka vēl gadu vai divus ar auto varēja vēl arī braukt  un degvielu norakstīt ir vien patīkams bonuss. Pa lielam uzņemumiem pie mūsu likumdošanas ir traki neizdevīgi pirkt lietotus autiņus. Nu gan jau ka ir kaut kāda privatpersonu kategorija kam naudu jau tā nav kur likt ka jāpērk ir no salona autiņi, ļautiņi kurus reklāma ir tā  apdullinājusi ka acīm širmis priekšā, bet nu katrs jau skatās pats.

Mans personīgais viedoklis ir tāds ka ja tev nav māja ar baseinu un mājkalpotāju + tam pieskaņots dzīvesveids, tad salona auto pirkšana pie tam vēl kredītā ir muļķīga māžošanās. Tad jau labāk paņemt atvaļinājumu uz gadu un aizbraukt padzīvoties pa Austrāliju vai kur citur - naudas izteiksmē būs tas pats

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs.

 

Jauns auto ilgtermiņā (10 gadi) nebūt nesanāk tik ļoti dārgāks.

 

Pieņemsim, tiek pirkta budžeta klases mašīna par 25,000-30,000 eur., tas sanāk 2,500-3,000 eur gadā amortizācija.

Ja tev ir 10-15 gadus vec premiums... , kurš jau ir noripojis 300 000-500 000 km ,piemēram, Audi A6 , 5. BMW, tad viņam remontos vien aizies 1,000 eur gadā, ja ne vairāk.

Pieskaiti degvielas ekonomiju un ka vecai mašīnai var noplīst da jebkas jebkad, t.i. jaunai lielāka uzticamība.

Nu, un jauns ir jauns.

Tur principā izmaksas sanāk vienādas.

Vienkārši problēma tāda, ka cilvēkiem LV, pirmkārt, jau nav to 25000 eur, tātad praktiski vienīgais veids ir līzings...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Katrs jau būtībā skatās pats, uz kantori ir ņemtas salona mašīnas un ir saprotams kas no tā sanāk, taču es nedomāju ka ir reāli iespējams pierādīt uz  cipariem to ka privātai personai ir jēga pirkt salona autiņu un tos extra izdevumus ir iespējams atpelnīt kaut 10 gadu ekspluatācijas laikā. Nu kaut vai paņem 2 gadu vecu autiņu, kas jau ir bezmazvai uz pusi letāks nu palieto to vēl 2 gadus un kas sanāk? Pa 2 gadiem lietojot divgadīgu autiņu esi iztērējis tikpat daudz kā lietojot salona autiņu un plus vēl nopelnījis četrgadīga autiņa cenu. 

Nu vai cits piemērs - kartīgā pālī vai vienkārši sliktā garstāvoklī paņem un iebrauc kokā nu tā jautri ka vairs nav ko vākt - vienā gadījumā - 30 000 otrā -15 000

Nu tā var turpināt bez gala - var jau staipīt matemātiku kā grib bet vienalga jauna (dārga) auto ekspluatācija izmaksā dārgi, un tas pats obligātais KASKO 600-800 Ls gadā salona autiņam ir jūtami vairak nekā var iztērēt 10gadīga autiņa remontiem gadā (vidēji). 

Link to comment
Share on other sites

Galvenais ko es esmu sapratis no jaunu auto pirkšanas - to uzturēšanas izdevumi ir paredzami un līdz ar to - plānojami.

Plus garantija. Ja jaunam auto garantijas laikā nosprāgs elektronika - tā ir servisa problēma.

Lietotam auto nomirusi elektronika ir tikai un vienīgi īpašnieka problēma.

Link to comment
Share on other sites

tikai mēdz būt, ka uz garantijas remontu tev jāgaida ļoti ilgs laiks. Un ir detaļas uz kurām garantija neattiecas. Paziņa reiz nopirka jaunu mersi no salona. Pirmajos 3 gados remontos izlika ap 7K Ls :) un apmēram 4 mēnešus bija bez auto.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

jauns mersis blah blah blah...

 

Es domāju, ka paņemt jaunu golfu / seat leon vai sliktākajā gadījumā kaut ko no skoda / opel ir lētāk kā braukt ar 10+ gadīgu mersi, audi a6+, volvo, bmw utml. benzīna kapsētām.

 

Bet vēl jau var paņemt, piemēram, polo vai toyota yari, kurš jauns, dīzelis maksā ap 10-11k eur.

Link to comment
Share on other sites

A 30 gadīgs 911 maksās vairāk kā jauns mersis! Ja salīdzina lietots VS no salona, tad jāsalīdzina līdzīgas klases.



 

 

Pieņemsim, tiek pirkta budžeta klases mašīna par 25,000-30,000 eur., tas sanāk 2,500-3,000 eur gadā amortizācija. Ja tev ir 10-15 gadus vec premiums... , kurš jau ir noripojis 300 000-500 000 km ,piemēram, Audi A6 , 5. BMW, tad viņam remontos vien aizies 1,000 eur gadā, ja ne vairāk.

A ja jauna budžeta klases auto izmaksas salīdzīna ar Boeing 777 izmaksām tad pavisam limonāde!



 

 

Mans personīgais viedoklis ir tāds ka ja tev nav māja ar baseinu un mājkalpotāju + tam pieskaņots dzīvesveids, tad salona auto pirkšana pie tam vēl kredītā ir muļķīga māžošanās.

Piekrītu. 

Link to comment
Share on other sites

Es arī no tiem, kas gāzi savā auto nekad un nemūžam. Tādēļ arī esmu izvēlējies dīzeli. Bet - gāzes fani, atbildiet man uz vienu jautājumu: ja jau tas smirdošais škidrums tik labs, ko tad idioti auto ražotāji to nav saratuši un neražo autiņus, kas jau no zavoda ar gāzi darbināmi, ko a? Kādēļ auto salonos nemet pakaļ jaunus auto ar gāzi?

Link to comment
Share on other sites

Kā ta "nemet pakaļ"? Ford ir, Renault ir, kam vēl, nezinu. Volvo škiet bija, bet ar CNG, kas pie mums var teikt, ka nav. Vispār vairākiem tieši Eiropā ir CNG no rūpnīcas piedāvājumā.

Iespējams, ka "krutāk" ir tagad attīstīt hibrīdus un elektroauto uzreiz.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet - gāzes fani, atbildiet man uz vienu jautājumu: ja jau tas smirdošais škidrums tik labs, ko tad idioti auto ražotāji to nav saratuši un neražo autiņus, kas jau no zavoda ar gāzi darbināmi, ko a? Kādēļ auto salonos nemet pakaļ jaunus auto ar gāzi?

Nav apnicis? 100 reizes malt vienu un to pašu. Izvēlējies dīzeli, ļoti labi. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

kā braukt ar 10+ gadīgu mersi, audi a6+, volvo, bmw utml. benzīna kapsētām.

audi a6 1.9tdi, volvo s60 D5, bmw 320D, MB C200 2.0D visi iekļausies apmēram sešos litros, traki daudz? :lol:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Es domāju, ka paņemt jaunu golfu / seat leon vai sliktākajā gadījumā kaut ko no skoda / opel ir lētāk kā braukt ar 10+ gadīgu mersi, audi a6+, volvo, bmw utml. benzīna kapsētām.

Lētāk noteikti. Personīgi es dodu priekšroku 10 gadus vecam BMW kā jaunam golfeklim (nav viņš nemaz tik lēts), nemaz nerunājot par sētiem un opipeļiem. Ar 525 ar gāzi maksāju uz 100km tikpat cik ar 1.8 benzīngolfu pirms 7 gadiem un servisa izmaksas +/- tādas pašas. Braucu ~5 gadus ar gāzi bēdu nezinādams.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Es arī no tiem, kas gāzi savā auto nekad un nemūžam. Tādēļ arī esmu izvēlējies dīzeli. Bet - gāzes fani, atbildiet man uz vienu jautājumu: ja jau tas smirdošais škidrums tik labs, ko tad idioti auto ražotāji to nav saratuši un neražo autiņus, kas jau no zavoda ar gāzi darbināmi, ko a? Kādēļ auto salonos nemet pakaļ jaunus auto ar gāzi?

 

Tāpēc ka jauna autiņa izdevumi tekošie izdevumi - līzings, amortizācija, iesaldētās naudas negūtā peļņa, obligātās apkopes un KASKO , remonta izdevumi negarantijas bojājumiem sastāda tādu summu mēnesī ka degvielas izdevumi uz ta fona ir diezgan nenozīmīgi vēl jo vairāk ja runa ir tikkai par apmēram pusi no degvielas izdevumu summas. Salona auto pircēji ir īpaša kategorija kas nepakam nevelas dot kaut mazako noradi ka cenšas kaut ko ieekonomēt, karoče tas ir snobisms - lai tik neviens nepadomā ka es nevaru atļauties braukt ar dārgu un arī ekspluatācijā dārgu autiņu. Ilgs bija ceļš tai pašā ASV kamēr kāds vispār bija gatavs nopirkt vieglo autiņu ar dīzeli un kur nu vēl dārgu autiņu. Tiem cilvekiem galvenais ir paradit savu sociālo statusu ar nejēdzīgi dārgu un vēlams nepraktisku mantu lietošanu. Tas arī ir iemesls kāpēc 2 durvju auto vienmer būs dārgāks nekā 4 durvju, kaut razošanā ir otradi. Nu kaut kā tā īsumā... iemesls ir psiholoģijā ne tehnikā

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

Tas arī ir iemesls kāpēc 2 durvju auto vienmer būs dārgāks nekā 4 durvju, kaut razošanā ir otradi.

 

Ņihua! Golps ar 2 durvīm lētāks kā golfs ar 4 durvīm :D

 

Bet es tavu domu sapratu, runa nebija par golfiem (kas ir pārvietošanās līdzekļi, ne mašīnas :mrgreen: ), bet gan par visādiem 2 durvju vipendrona aparātiem, ķipa 3 sērijas un meršu kupejas u.ml, kas atvasināti no sedana modeļiem un paredzēti īpašai pircēju kategorijai. :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu jā runa bij par auto!!!! :king2:

Nu vēl vienu iemeslu atcerējos - lieta tāda ka premium brendi ir aizgajuši pa benzīna dzineja ekonomijas ceļu kas ir saistīts ar degvielas tiešo iesmidzināšanu, tur ir iegrūsti desmiti vai simti miljardu eironaudas, tik problēma ir tāda ka šī tehnoloija ir vai nu nesavienojama vai gandrīz nesavienojama ar gāzes iekārtām. Dauziem tadiem aparatiem kantori vai nu atsakās vispar uzstādit gazi vai nu ir kombinetās sistēmas kur brauc uz gāzes benžas maisījumu neviss tīru gāzi. Kas gribēs painteresēsies sīkāk pats par šo jautājumu.

Nu un protams naudas jautājums - auto ražotaji nav gatavi pārdot gāzes iekartas uz saviem auto par tik mazu uzcenojumu ka to dara gāzes kantori, a par cik tirgu jau ir sagrabuši gāzinieki, tad kaut ko nopelnīt extra tur vairs nav iespējams nopelnīt. Varam te atcerēties cik daudzus tūkstošus vai simtus EUR maksā auto iebūvēta navigācija un par cik desmitiem EUR to var nopirkt veikalā vai internetā. Tas pats ir ar auto audio, ksenona lampam, LED gaismām, distances sensoriem un daudz ko citu. Tik atšķirībā no ksenon gaismam kuras redz visi un kuru uzstādīšanas monopolu sargā tāds Cerbers kā CSDD, gāzes iekārta nav redzama, to Cerbers atļauj uzstādīt gandrīz jebkuram, tās izcelsme un brends nevienam nav vizuāli redzams - tātad nav vērts 10x pārmaksāt par orģinālo auto brenda iekārtu

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

šī tehnoloija ir vai nu nesavienojama vai gandrīz nesavienojama ar gāzes iekārtām.


Tur tā štelle ir v principe tāda, ka liek un viss notiek, bet tikai tiem, kam iekārtas ražotājs ir uzcepis vadību. Atsevišķi katram modelim, cik saprotu. Šis nav tas gadījums ar programmējamu universālo vadības bloku, ko pielāgo konkrētajam pepelacam. Vecākiem modeļiem ar tiešo iesmidzi jau ir sliktas izredzes (nav nozīmes ieguldīt n mēnešus izstrādēm, ja nebūs noieta), jaunajiem, kas tagad un kas nākotnē paredzēti, tiem izredzes ir, ka būs. Un ekonomija nav tāda kā tiem, kas močī tikai uz gāzi un cena ir diezgan baisa - ap 2 štukām ēriku. Cerības, ka cenas baisi kritīsies arī ir vājas, dēļ tām pašām ilgajām vadības izstrādēm, turklāt superšaurs uzstādītāju loks, kam ir resursi un vajadzīgais roku leņķis šim darbam.Tak što izvairās no tiešās iesmidzināšanas visi, kas nopietni domā par gāzēšanu. Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tu būsi palaidis garam faktu ka tiešās iesmidzināšanas sprauslas ja braukti tik ar gāzi vien aizaugtu ciet ātri un turpmak nebūtu vairs iespējams braukt / pielaist ar benzīnu/dīzeli. Vari izpetīt tēmu pajautājot tantei Google "kam mēs neuzstādam gāzes iekārtas"

 

Programmas trūkums ir cita problēma, var braukt arī bez programmas teorētiski un brauc jau ar - tik tad gan ir visi te minetie pigori kas saistīti ar nepareizu gāzes padeves dozēšanu

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...