Jump to content

Benzīns > Dīzelis > Gāze, vai tiešām?


key-abc
 Share

Recommended Posts

Par hibrīdiem un elektromobiļiem runājot - mūsu valsts nekompensē to pircējiem daļu cenas, kā citās valstīs.

Mazais i-MIEV sākas ar 33k €

Kādu "parastu" auto var dabūt par šādu ciparu?

Link to comment
Share on other sites

Piepe, pasham braukt man sanaak ar 4.2 un jaa, patikamaak ir pildiit to gaazi, ik tieshi ja brauc pa pilseetu, tomeer Riga-->vpils>riga ar 25, 30ls ir patikamaak nekaa 45-60 ls benziinaa... Jauda, kaa mazliet zuud, bet nu.... V8 powaaa pietiek taapat... Tik kaa, uzliksi gaazi, uzreiz saprariisi vai ar aizdedzi ir visas kaartiibaa vai nav..

Link to comment
Share on other sites

   Nu tie laiki jau sen pagājuši, kad 30 t bija vajadzīgi. Ja nu vienīgi jaunu un ar fīčām. Paskatieties, kaut vai SS.lv.

Nu piemēram,  

Toyota Prius Hybrid

 

Jaunu cenas 

http://www.toyota.lv/cars/new_cars/prius/

 

Un lai nemēģina kāds iestāstīt, ka auto, kurš bremzējot pārvērš enerģiju siltumā ir ekonomiskāks par to, kurš šo enerģiju pārvērš elektrībā un izmanto atkārtoti.

Labots - Tārps
Link to comment
Share on other sites

 

 

salīdzināt 1,6 tdi dinamiku ar hibrīdu

205 nm /1800-2800 - 1.4 tdi auris gadijumā

142nm /4000 - 1.8 bendzīns hibrids

 

Ok, tas 1.8 ieskrienas par 0.6 sekundēm ātrāk līdz 100, bet kam tā sekunda krata.

Maksimālais ātrums tāpat abiem ir 180.

Un kurš te pieminēja sagrabējušu audi?

Link to comment
Share on other sites

Ir neliels kalkulators http://www.mylpg.eu/autogas-calculator

, lai katrs varētu pats sarēķināt kad atmaksāsies un kad nesīs pēļņu, Tā ka benzīns ir par 25-30% smagāks  par gāzi, bet abus tirgo litriem, tad gāzes cena tajā kalkulatorā ir jāpalielina par 25-30%. Nu , lai saprastu kāpēc - 1kg gāzes dod tādu pašu siltumu (enerģiju) kā 1kg gāzes (http://www.propanecarbs.com/propane.html )

. A degvielu tirgo  litros.  Starp citu, vēsākā laikā nobrauksit ar vieniem un tie pašie litriem vairāk . Nu protams garās distancēs, nevis īsās, kad lielākais patēriņš lai sasildītu motoru/kārbu. Ja esat ievērojuši, tad gāzes cisternas parasti virs zemes, tāpēc ziemā blīvums ( litra svars) būs lielāks kā vasara, kad saulīte sasildijusi ( propāna/butāna maisījums 60/40 blivums pie -10C 0,57 kg/l, +20 0,53kg/l). Toties benzīna tvertnes parasti zem zemes, kur tā temperatūra augu gadu kautkur ap 4-10 grādi. Tas tā, ja grib mērit cik kuram patēriņs- nu ja tirgotu kg, tad būtu korekts, bet litros.... dikti ''šķidra '' mērvienība.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet nevar salīdzināt 1,6 tdi dinamiku ar hibrīdu. Tur Tev tikai tas motors ir, cik ir, bet te pieslēdzas vajadzīgajā brīdī 2 dzinēji. Arī pa šoseju, ja nav slodzes, iet pamatā ar elektrisko, nemaz jau nerunājot par korķiem, kad stāvot netērējas nekas. Arī videi ļoti draudzīgs, un nemaksā jau nu pasakaini daudz, kā sākumā

 

Dārgais Tārps te pamatīgi kļūdās uz citē to cilvēku izteikumu kuri pelna uz pseido zaļajām tehnoloģijām.

 

Tātad kas ir enerģijas avots hibrīda auto? Tikai un vienīgi iekšdedzes dzinējs!!!! (Labi, ir arī tādi hibrīdauto ko var pa nakti palādēt no rozetes, bet tie ir izņēmumi)

Tātad visa smagā hibrīdiekārta var ekonomēt enerģiju tikai optimizējot iekšdedzes dzinēja darba režīmu un atgūstot daļu no enerģijas bremzējot. Pat teorētiski hibrīds var ekonomēt degvielu tikai pilsētas ciklā, kur daudz bremzēšanu un paātrinājumu. Uz šosejas pilnīgi nekādas eknomijas nav un nevar būt. To apstiprina arī jebkurš neatkarīgs tests (paskaties piemēram top gear) 

Par otro dzinēju - viņa jauda parasti ir smieklīgi maza (20-40 zirgspēki) salīdzinot ar iekšdedzes dzinēja jaudu. Un ņemot vērā ka aķis un elektromotors sver pamatīgi (vairāki simti kg) tad vēl ir jautājums vai labāks rāviens ar mazāku summāro degvielas patēriņu būs ar vai bez hibrīdiekārtas. 

Videi ļoti draudzīgs??? Nesmīdini tautu! - Ja netici izmet savā dārzā aķus un paskaties cik desmiti m2 zemes tiks piesārņoti ar aķa sabrukšanas produktiem. Aķos ir smagie metāli un stipras skābes vai sārmi - viņi ir ļoti kaitīgi dabai! Lai saražotu aķus vajag ļoti daudz enerģijas - bija raidījums kurš stāstīja kā litija rūdu ar kuģiem ved no amerikas uz ķīnu, kur iegūst litiju, tad tālāk uz Japānu kur ražo aķus un tad atpakaļ uz ameriku jau auto izskatā. Enerģijas (un fosīlā kurināmā) šim procesam tiek tērēts vairāk, kā hibrīdauto pat teorētiski spēs ieekonomēt. Tāpēc jau viņi maksā tik dārgi. Un tas, ka dažas valstis subsidē hibrīdus nepadara viņus ekoloģiski pievilcīgākus. Tīrākais bizness un nekas vairāk! 



 

 

Ko tur rēķināt - tagad katrs nobrauktais km ar LPG maksā apmēram 2x lētāk kā ar benzīnu. Tā ir prakse. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tārs toč izskatas, ka reklāmas klipus saskatījie. Tam Priusam ss-ā gan jau tiem pašiem, jau tā mazajiem aķiem, resurss gan jau ir vairs knapi puse.

Kāda var būt ekonomija, ja tie aķi tik vai tā paredzēti kādiem 10km. Pēc tam jau mazais benzīna motors lādē atkal tos aķus, arī nodrošina to pārvietošanu un kā arī vēl velk ne īpaši vieglo elektromotoru. Kā jau te mineja, pa pilsētu vēl kaut cik kaut kas, izbraucot uz šoseju tur ir vieni zaudējumi. Tad labāk kādu mazmotora mazauto. Tas būs ekonomiskās un ekoloģiskāks.

Kāpēc pie mums tad hibrīds jau lēts? Vācietim vai tml. par tā auto aķu nomaiņu būs jāmaksā kā par jaunu auto.  Kaut kāda jēga ir tiram elektroauto bet tas arī ir lietojams tikai pilsētā un tuvu tai, jo praktiski visiem iespējamias nobraukums no vienas uzlādes ir kādi 150km.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

ešām uzskati, ka pakaļas pārvietošanai ir nepieciešams 5L motors? 3L ir gana labi, un patēriņš būs 1.5-2x mazāks.

 

vienas - divu pakaļu pārvietošanai jau 1,6L ir ar kaudzi.

Link to comment
Share on other sites

Arnolds Piepe
katrs nobrauktais km ar LPG maksā apmēram 2x lētāk kā ar benzīnu

 Tas arī ņemot vērā, ka vēl bez paša auto, kravas, degvielas bākā,  līdzi tiek vadāti +70kg gāzes ar iekārtu un tvertni? Kaut kā šis tavs paziņojums neiet kopā ar kolēģu aprēķiniem un forumos lasītajam. 20-25% lētāk būtu tuvāk patiesībai. Un arī tikai tad, ja nerēķina pašas iekārtas cenu. Mežaveča augšminētie 12 mēneši atpirkšanās laiks (tikai atpirkšanās!) izklausās ticami - tad nu rēķini, kad sāksies reāla ekonomija.

 

 

vienas - divu pakaļu pārvietošanai jau 1,6L ir ar kaudzi.

Tā īsti nav. Vēl bez komforta un izjūtām, kas ir pilnīgi subjektīvas, ir arī tāda lieta kā drošība veicot manevrus - apdzenot, lienot ārā krustojumā pa kreisi, utml., kad tie liekie simts zirgi zem pedāļa var izglābt dzīvību.

Labots - Arnolds Piepe
Link to comment
Share on other sites

   RONALDS_ un ju, ja 'Jūs paši būtu kaut reizi braukuši ar hibrīdauto, tad neliela sajēga par to , kā tas darbojas jau nu noteikti būtu radusies, bet tā ....... 

Link to comment
Share on other sites

http://www.boot.lv/auto/norvegija-11-jaunu-automasinu-ir-elektroauto# Man tik interesē fakts kā tie elektro mobīļi dabū siltumu salonā tajā skarbajā Norvēģijas aukstumā. Lieto kondišku reversajā metodē vai kaut ko līdzīgu fēnam? Vienīgais pluss, kas ir hibrīdam ir tas ka sastrēgumā iekšdedzes dzinēju izslēdz un tos mazos metrus pastumjas ar elektro. Bet tā uz šosejas cik ilgi tas elektro motors noturēs to nepieciešamo ātrumu? Vēl jau sastrēgumiem ir tas "blue motion", bet cik atkal tā ekonomija izslēdzot motoru uz 3 sekundēm un atkal griežot starteri?

Labots - dzincha
Link to comment
Share on other sites

 

 

 Tas arī ņemot vērā, ka vēl bez paša auto, kravas, degvielas bākā,  līdzi tiek vadāti +70kg gāzes ar iekārtu un tvertni? Kaut kā šis tavs paziņojums neiet kopā ar kolēģu aprēķiniem un forumos lasītajam. 20-25% lētāk būtu tuvāk patiesībai.

 

Nezinu gan kur ņēmi 20-25%, mana pieredze (nu jau kādus 8 gadus braucu ar LPG) rāda ka ekonomija ir 40-60% atkarībā no tā cik maksā LPG un benzīns konkrētajā laikā. (60% bija kad benzīns maksāja virs 1 ls litrā, bet lpg zem 0,40) Tie papildus kilogrami neko diži patēriņu nepalielina.

 

 

 

   RONALDS_ un ju, ja 'Jūs paši būtu kaut reizi braukuši ar hibrīdauto, tad neliela sajēga par to , kā tas darbojas jau nu noteikti būtu radusies, bet tā ....... 
 

Īsti nav skaidrs kas braukšanai ar auto ir kopīgs ar sajēgu par to kā viņš darbojas. Bet nu labi - braucis ar hibrīdu tiešām neesmu. Bet paskaidro, kā hibrīdam (teorētiski) var būt degvielas ekonomija uz šosejas?



Ak jā, šeit par LPG diskutēt ir bezjēdzīgi - te pastāv "lpg nīdēju klubiņš"  kurus nevar pārliecināt ne ar kādiem argumentiem. Bet nepazīstu nevienu, kurš būtu uzlicis LPG auto un pēc tam būtu neapmierināts.

 

Bet labi vien ir ;)

Jo vairāk cilvēku brauks ar LPG jo aktīvāk valdība gribēs tam nodokli palielināt - nav takš normāli ka cilvēks visu savu nopelnīto piķi neatdot kungiem.... 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tas ka LPG iekārta automatiski nozīmē +70 kg svara nav tiesa! Neviens tev neliedz braukt ar faktiski tukšu benzīna bāku, kā kā reālais neizbēgamais svara pieaugums ir vien kaut kādi 20 kg LPG baalona svara - un to pašu var neskaitīt jo vairs nav rezerves riteņa tādā pat svarā. Tāpat uz kopējo auto svaru tas ir nenozīmīgs lielums un vispār to var pielīdzināt 2-3 pasažieru ziemas apģērba svaram - to arī ziemā rēķinās klāt?!?!?!!?



Nu jā un jau kuro reizi piebildīšu ka es savam autiņam pilnīgi precīzi uzņemu degvielas patēriņu un nevarētu teikt ka būtu iespējams konstatēt kaut kādu kaut 10% apmērā izmērāmu patēriņa pieaugumu salīdzinot ar benzīnu vien, tas pats ir ar jaudu, ja arī ir kaut kādas+/- atšķirības jaudā tad tās nav pamanāmas. Iekārta BRC 700 Ls vertībā ar kompi kas pats zina cik ir tās gāzes jāiedod konkrētā brīdī, ta kā visi tie slimu suņu murgi par to ka benzīnam ir lielāka energojauda uz litru vai sazin ko vēl ne ir pilnīgakās muļķības. Drīzāk runa varētu būt par to ka atsevišķos diapazonos ir jaudas pieaugums, jo gāzes kompi var regulēt pēc saviem ieskatiem un izvēloties palielinat jaudu to var arī izdarīt. Jaudas kritums teorētiski varētu būt, bet nav!!! pēc 5500-6000 rpm kad motora nepārkarsēšanas nolūkos kompis parslēdz uz benzīnu

Link to comment
Share on other sites

20 kg LPG baalona svara - un to pašu var neskaitīt jo vairs nav rezerves riteņa tādā pat svarā

 

Tu par kravas auto rezerves riteni? Tas, oftopic, man dīzelis ar aptuveni 5l/100km. Tāpēc man pagaidām springt nav jēgas.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Biedri 6958 raksti Pievienots Šodien, 16:00 Bonifacijs, on 08 Dec 2013 - 10:48, said: uzskatu ka pat bez gāzes pirmais dīzeļa remonts ar atliektiem galiem noēdīs visu ko būsi itkā ieekonomejis. Varētu palūgt konkrētus ciparus? Es tikpat labi varu uzskatīt ka Mēness ir no siera jo tā teica Henks. Galīgi bez putām un diršanās, vienkārši ja kaut ko tādu apgalvo, tad vajadzētu pamatot ar konkrētiem cipariem un faktiem.

Tā ir tik plaša tēma ka ja ar to vien ka tas ir vispārzinams fakts nepietiek, tad taisi vien augšā speciālu tēmu kurā varam mēģinat izpīpet konkretus ciparus konkretam auto. Apsolos aktīvi piedalīties brīvajos brīžos. Te būs mana ideja par to kā apmēram tas varētu izskatīties:

 

1) ņemam auto marku un modeli kurš ir gana populārs LV lietoto autiņu tirgū

2) modelim ir jābūt pieejamam kā ar benzīna tā ar dīzeļa dzinēju vienā ražošanas gadā

3) abiem dzinēju veidiem ir jābūt vienas paaudzes dzinējiem

4) auto vecumam ir jabūt aptuveni 7-10 gadi vai ņemam precīzu statistiku par vidējo svērto lietoto autiņu vecumu kuri tiek ievesti LV - nu lai rezultats būtu praktiski pielietojams cilvekam kurš pašlaik izdara izvēli, vai arī ņemam 10-15 gadu vecus autiņus kas atbilstu vidējam LV lietojamam lietotam autiņam un vel asāk uzrāda benzīna plusus

5) auto nobraukumam ir jābūt 200 000 - 250 000 km sākumā nu vai izzīlējam citu ciparu kas varētu būt ticams vidējam lietotam autiņam

6) virtuali lietojam to autiņu teiksim 100 000 km

7) salīdzinam total costs of ownership, degvielas izdevumus, tas pašas biežās dīzeļa apkopes un eļļas maiņas, uzskaitam visus nomirušos dīzeļa filtrus, augstspiediena sūkņus, forsunkas, turbīnas, spararatus, sajūgus izdevumus taksim kad ziemā dīzels nekust utt. utt. Nu un protams dīzeļa remontu pie noklemmējuša motora (var ņemt kaut 50% no summas lai virtuali izrēķinatu ka tas ir kad mirst katrs otrais dīzelis)

8) abiem dzinejiem ir jābūt spējīgiem paātrināt autiņu līdz simtam nu teiksim līdz 10 sekundēm, - praktisks parametrs kas atļauj īpaši neatpalikt no satiksmes plūsmas un raksturo reālo motora veikstspēju nevis kaut kādus mistiskus Nm vai Zs kas auto paātrināt nespēj

9) vēl kaut kādi parametri kas nodrošinatu fare trade principu - karoče lai lietotājam nebūtu nekādu atšķirību kāda motora autiņu lietot, lai lietošanas līmenī viss būtu nemainīgs, auto iegādes un pārdošanas vērtības starpības, pieejamais komforta līmenis salona apdarē

 

Kad šis viss ir salikts pa plauktiem un izvēlēts kaut viens konkrēts izmēģinajuma zaķītis tad var sākt arī petīt cik izmaksās tā vai cita šaize benzīnam/dīzelim un kas no tā visa kopā sanāk,

 

 

 

Tu par kravas auto rezerves riteni?

 

A tu nosver kādreiz!!! Būsi vareni pārsteigts - nu nav tur i tuvu ne 5 ne 10 kg svara pat mazulim 13-14" - par džipu riepām i nerunājot

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

es ar dīzeli (pirku ar 80k tāfelē ) - nobraucis esmu ap 120 tk 6 gados. nomainītas 4 kvēlsveces. Motoram nav darīts nekas. lielākās izmaksas siksnas maiņa + motora spilveni  -ap 500ls. nerunājam par ritošo un visu citu. 

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

pēc 5500-6000 rpm kad motora nepārkarsēšanas nolūkos kompis parslēdz uz benzīnu

 

Vai reduktors nespēj nobarot... :sarkasms:

 

Vajag krāmēt virsū piekto paaudzi un benzīnbākas vāku var aizmetināt. :>

Link to comment
Share on other sites

darbā ir gāzes honda, mana vēl iet bet čomam jaunāka liekas 9 gada - jams daudz brauc un no gāze galva kirdik jau pirmajā gadā kā gāzi uzlika . remonts pie 1kls.



pat niponā teica, ka hondas dvižoki gāzi nemīl. arī brīdināja ka izdegs vārsti etc.



jā un problēma ar patēriņu csdd mājas lapa norāda, ka honda ar gāzi un AT kārbu ēd vidēji 9 vai 10l, ko dabā nav iespējams īstenot - reāli ap 12-13 vai pat 14 sanāk. vot ir raksti ceļazīmi,....

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
un no gāze galva kirdik jau pirmajā gadā kā gāzi uzlika

 

 

izdegs vārsti

 

Nevis no gāzes, bet instalatoru līkajām rokām, kas nemāk pareizu degmaisījumu un korektu iekārtas darbu saregulēt.

 

Un otrs - mašīnām ar gāzi jebkurš motora defekts pēcāk 100% gadījumu tiek saistīts ar gāzes esamību... Nu loģiski, bez gāzes jau nekas nekad nelūzt.

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu nezinu īsti par reduktoru, drīzak ka tas nebūs gan reduktors, jo ir gadījies kādos citos servisos kaut ko taisīt un vienmēr veži pēta to reduktoru un brīnās kāpēc Autonams ir uzlicis tik jaudīgu, saka ka viņi daudz mazākjaudīgu liek šādiem dzinējiem. Karstums manuprāt ir nesalīdzināmi ticamāks iemesls vismaz man gadās darbinat autiņu režīmos kad vēl nav 6000 rpm bet gāzes patēriņam būtu jabūt lielākam - nu ar pilnu salonu paātrinājums pret kalnu - kamēr nav parsniegts kaut kāds tur rpm slieksnis uz benžu neparslēdzas. Nu nezinu, man teica ka kaut kādos tur režīmos var būt tā ka kompis piešpricē benžu klāt dzesēšanai. Nu jā, ir arī vārstu eļļošanas sistēma kas Hondai esot obligata bezproblēmu ekspluatācijai. Lietots ir vairāk par gadu un ne reizes nav ne lampiņas mirgojušas, ne gāze smirdējusi, ne jauda zudusi, nekas nav pieregulēts, plīsis, gļukojis nekas ne reizi nav liecinajis ka brauc ar gāzi nevis benzīnu.

Link to comment
Share on other sites

ir tā eļļošana bet neko tas nepalīdz - tāpat nav t'aiekāp un brauc, visu laiku sīks gemars - pie lieliem mīnusiem trojī, strauji beot virsū aizrijas un pārmetas uz bendžu.  ok darb auto to var pieciest vai kapeiku drāšanas pēc. tagad braucu ar  2.7 bendžu - viss rullē, un po ka izmaksas mēnesī par 60 ls vairāk kā ar dīzeli braucot. Gāzi nelikšu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

pareizu degmaisījumu un korektu iekārtas darbu saregulēt.

Bratanam csdd pateikuši, ka atgāzes neesot ok ar gāzi un jābraucot regulēt. Gāzes patēriņš ok tikai tiem csdd vajagot regulēt. Nu labi, aizbrauca un noregulēja, csdd visi laimīgi - atgāzes esot ok. Pēc tam patēriņš + 2l klāt. Normālā režīmā pirms regulēšanas ēda ap 10, pēc 12-13. Neko pieregulēja uz "čuju" atpakaļ pēc šitā. Vecajām iekārtām tur īzī - viena ripa kuru grozot samazini vai palielini skābekli.

Pats kādreiz, kad braucu ar gāzi, regulēju tipa tā uz čuju - piever līdz sāk uzdodot gāzi šis neņem apgriezienus augšā, tad pa pus apgriezienam griež vaļā līdz motors bez rīstīšanās uzņem apgriezienus un pēc tam jāpārbauda kā šis uzvedas uz šosejas. Un atgāzes/patēriņš ok bija.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

darbā ir gāzes honda, mana vēl iet bet čomam jaunāka liekas 9 gada - jams daudz brauc un no gāze galva kirdik jau pirmajā gadā kā gāzi uzlika . remonts pie 1kls.

 

Domaju ka džekam vienkarši nepaveicās  - tādas vainas parasti ir no pārkaršanas un par cik mums te nav tropi tad apgalvot ka tas nelielais temperatūras pieaugums kas ir no gāzes lietošanas nodedzina galvu ir absurdi. Gan jau ka pats antifrīza līmenim nesekoja vai kaut kādu gonku bij sarīkojis, varbūt brāķis gadījies vai kads nejēga gāzi liekot tur vienkārši bij kaut ko sabojājis, ne tur ar kuvaldu iegāzis

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
ir tā eļļošana bet neko tas nepalīdz - tāpat nav t'aiekāp un brauc, visu laiku sīks gemars - pie lieliem mīnusiem trojī, strauji beot virsū aizrijas un pārmetas uz bendžu.

 

Tipiskas līkas instalācijas sekas. Labu veiksmi, gāzi neliec, nekavēsi pārējos pie uzpildes kolonkas...

 

 

 

Pats kādreiz, kad braucu ar gāzi, regulēju tipa tā uz čuju

 

Aha, regulējat vēl uz čuju, ausi un aci, maucat ar liesu degmaisījumu un priecājaties, kāāā verāāās, tik pēctam nestāsti ka virzuļi sakusa, vārsti izdega un gāze sux!

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

tāpat nav t'aiekāp un brauc, visu laiku sīks gemars - pie lieliem mīnusiem trojī, strauji beot virsū aizrijas un pārmetas uz bendžu.

 

Nu nezinu par kādu lamatu Tu runā, taču manam auto tā nav un nekad nav bijis!!!!! Nu varbūt lētajam 300-400 Ls sistēmam tā arī gadās, par to es nezinu, bet nu normālai LPG sistēmai tā i tuvu nav

Link to comment
Share on other sites

ne man vienam tā - mums vesala čupa sagāzētu auto - visiem ir visādi gļuki. Aizbrauc pie instalatora - pieslēdz  pie kompja viss ok, kļūdu nav. saka atrauc ar aukstu :D man nav jēga te pasakas stāstīt. Neticu es tiem gāzes veiksmes stāstiem. Iet jau iet , bet sīks čakars ir visu laiku un visiem.



un iekārtas ir  itāļu ne lētās ap 600ls uz 4 cil.  Labi gāzē vesels. es tik savu pieredzi uzrakstīju.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Honda 2.4  6MT šose/pilsēta  50/50 vidējais patēriņš par periodu braucot mēreni agresīvi 10.28 L gāzes + 0.50 L benzna uz 100 km

Link to comment
Share on other sites

 

 

darbā ir gāzes honda, mana vēl iet bet čomam jaunāka liekas 9 gada - jams daudz brauc un no gāze galva kirdik jau pirmajā gadā kā gāzi uzlika

 

darbā :). tāpēc arī nodega. gan jau apiešanās bija attiecīga.

Link to comment
Share on other sites

nu kāda tur apiešanās ? normāli brauc - apkopes pie dīlera. ne jau studentiem reklāmas aģentiem dod jaunu accordus. tie brauc ar ford ka vai kia rio :D   Vislielākas pretenzijas man pret gāzi ir ziemā - aukstajās dienās ne uzpildīt normāli  ne pabraukt. Vasarā vēl +- ok.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

un iekārtas ir  itāļu ne lētās ap 600ls uz 4 cil.  Labi gāzē vesels. es tik savu pieredzi uzrakstīju.

 

Zini, nu ne konkrēti Tu, bet vispār kopumā šito stāstu stāstītaji  var kādu  untai skaita mani līdz sirdstriekai novest - ir brīžiem tā ka tu brauc bēdu un kreņķu nezini a tad izlasi kaut kādu šausmu stāstu un skaties uz autiņu gaidi nu kad, kad tas izspēlēs kādu no aprakstītajiem jokiem. Šādu stāstu dēļ neuzliku gāzi iepriekšējam autiņam un tagat iesmu ieviesis stingru uzskaiti excelī par pilnīgi visiem auto izdevumiem lai konkrēti noskaidrotu ko tā gāze dod vai nedod

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

osscar

 

Tava (un daudzu citu) pieredze ir balstīta uz čupas ar neveiksmīgiem piemēriem, kā jāinstalē propāns. Krīzes momentā tā saucamie "instalatori" (patiesībā līkroči un najobšiki) saviesās kā sēnes pēc lietus, visiem viss bija pofig, pa dienu meta virsū n iekārtas, sameta visu kak papala un aidā, nākamais boksā. Pēc tam neizbēgamais čakars, ko ieguva klients, nevienu neinteresē - bišķi paregulē, pakasa pauri, sasprauž batonus par gāzes kvalitāti vai mēness fāzēm vai vispār pasūta irst un nekas nemainās. Un patiesībā viņi jau nekur nav pazuduši, tik vot lielums, kas gribēja propānu uzmest, jau to ir izdarījuši un kā nu kuram, kam paveicās ar licējiem, tie rullē un bēdu nezin, savukārt tie, kas neapdomīgi izvēlējās licējkantori un/vai gribēja iesipt kapeiku, izvēloties visu vis lētāko un kas rezultātā sakausēja motorus, tie staigā apkārt un irš, ka gāze paredzēta kūku cepšanai un braukt ar to nevar.

 

Iekārta "dārgā, itāļu pa 600" ir populāra basņa, makarons, ko karina uz ausīm tiem, kas neko necērt. Un ja klients neko nesaprot, tad var taču uzmest lētākas komponentes un tāpat 6 simtus noplēst, tāpat viņš neko nesapratīs. Gāzes sistēma (ja tā nav 5ās paaudzes) sastāv no daudzām, dažādu ražotāju komponentēm un tās ir jāizvēlas apdomīgi un pamatoti. Turklāt, ko dod cipars 600, ko tas var liecināt par sistēmas kvalitāti? NEKO! Kādas sprauslas, kāds kompis, kāds reduktors? Zin, nu tie dārgie, itāļu... Priekš 4 katliem par 6 simtiem var salasīt labu iekārtu, bet var arī salasīt huyņu (iestāstot, ka viss ir kulē), kuru vēl līki saregulē un motoram pipec garantēts.

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

 

 

"instalatori" (patiesībā līkroči un najobšiki) saviesās kā sēnes pēc lietus

Pie tādiem laikam manējais bračka bija ticis - pēc kaut kādiem pārsimts km norāva gāzes trubu un zem kapota bija mazs "pažars", bet neko kkā nodzēsa.

Bet gan jau ir arī ok kantori.

Konstators izklausās no gāzes kantora. Padalīsies kuri tad ir ok kantori vai kur pats strādā?

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Konstatators nav no gāzes kantora, Konstatators vienkārši pats domā par gāzes likšanu un atšķirība no citiem cirvjiem, kas salasās reklāmas avīzēs un internetos un metās uzreiz pie tā, kas piedāvā "vislabāko par vislētāk", es mēģinu tajā sistēmā iebraukt, saprast, ko man vajag, ko man nevajag, pie kā braukt var, un pie kā braukt nedrīkst nekādā gadījumā. ienāksies nauda un propāns tiks instalēts, lieta ir skaidra...

 

ja kādam ir līdzīgas vēlmes un negribas čakarēties pēcāk, lūdzu jums pāris kantori no visas LPG instalatorfirmu gūzmas, kuri nodrošina reālu kvalitatīvu darbu par adekvātu ciparu.

 

bīstami jau ir te linkus likt, sāks te vēl par licēju kvalifikāciju spriest pēc mājaslapām... Nebūtu jau nekāds brīnums. Tik, tiem, kas strādā, tiem nav laika un vajadzības stutēt akūnās lapas, jo kā zināms, vislabākā reklāma ir labi padarīts darbs...

 

http://www.lpgpower.lv/lv/

http://www.m7sport.lv/

http://www.ekoauto.lv

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vislielākas pretenzijas man pret gāzi ir ziemā - aukstajās dienās ne uzpildīt normāli ne pabraukt.

 

nu tev tur kaut kas baisi kreiss ir. pat man ar prasto iekārtu (amerikāņu :))  tikai vienu reizi pa 8 gadiem ir reduktors aizsalis. Līdz kādiem -15 uz gāzi pārslēdzos uzreiz pēc piešķilšanas. kādas var būt problēmas ar uzpildi vispār nav skaidrs.

Link to comment
Share on other sites

nav nekas kreiss - piem statoilos pie -15  nevarēja gāzi  iepildīt. citos nepildos jo staķika karte darbā. ok var jau būt ka man tikai negatīva pieredze, bet  nevēlos savam priv. auto šito čakaru. ieleju bendžu, piestartēju un braucu. nemaz nerunājot par bagāžas vietas zaudējumu, kas man kā copmanim ir būtiski. tā vietas vienmēr par mazu.



salā , cik saprotu problēma pistoles blīvējumā = pūš garām un nevar iepildīt normāli.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Konstatators
piem statoilos pie -15 nevarēja gāzi iepildīt. citos nepildos jo staķika karte darbā.

 

Statoil ir je ne vissliktākā, tad viena no sliktākajām gāzēm. Tas pēc filtriem spriežot...

 

Lukoil un laikam Eko gāze (šķiet, ka tā tik Rīgā)

 

 

 

bagāžas vietas zaudējumu

 

Zapaskas bedre, zini, ar pastāv... Protams, kā kuram, citiem lielu balonu tur ielikt nevar. Bet laiks, kad vienīgā alternatīva bija milzu balons par pusbagažnieku, ir garām.

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Njā kaut kas dīvains ar to Statoil....   Man pagājušo ziemu BY ir gadījies arī pie -40C gāzi pildīt un nekas, nekādas starpības starp uzpildi vasarā nav. Par filtriem gāzei nu neko nezinu - neesmu ne skatījies, ne interesējies, ne mainījis, ne manījis ka tādi vispār eksistē - laikam jau tās gāzes iekārtas visai pamatīgi atšķiras

Link to comment
Share on other sites

un bez zapaskas pa LV ceļiem ar ir kruta braukāt  ...imho gāze der kaut kādiem usa v8  v 5.7L kam vietas ir dafiga, bet  gondas mazajā bagžniekā tas ir psc. sporta somai tik vieta paliek ja zapaska iekša.

Link to comment
Share on other sites

Vēl ir tas aspekts, ka ar gāzi biežāk jāpildās....

ja ar benzīnu vidēji 1 bāku (85 L) nobrauc 1 darba nedēļā, tad ar gāzi tur katru 2-3 dienu jāpildās.....

laiks, laiks, laiks + ja vēl čakari + rezerves riepa arī ir noderējusi .....

Link to comment
Share on other sites

boni beidz gudri stāstīt, saki ka vēl gāzes iekārtas apkopes intervālus neievēro, jeb tavs nobraukums ir 5K gadā ? es braucu 20 k gadā un man 1x gadā jeb pie 15 k gāzes apkope jāveic.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...