Jump to content

Benzīns > Dīzelis > Gāze, vai tiešām?


key-abc
 Share

Recommended Posts

Guest wersa

Tehniski nav sarežģīti propānu pildīt kur svarkai paredzēts :) . To arī ar nodokli?

Akcīzes ieteikumu sālij, taukiem, cukuram jau lasījām. Galīgi aptrakuši ar tiem nodokļiem.

Link to comment
Share on other sites

Bija Passāts ar gāzi, ir seāts ar gāzi, ir opelis un arī likšu gāzi.

pat ja pielīdzina akcīzi benzīns būs dārgāks

Svinu nesaturošs benzīns, par 1000 litriem 289LS

Naftas gāzes, par 1000 kg 90Ls

palielinot uz tiem pašiem 289Ls sanāk kādi 20-24saņi klāt?

 

Nu cerēsim, ka valdība nebūs tik glupa un nepieliks akcīzi tik daudz!

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Hvz, publicētie nodokļu priekšlikumi, pagaidām tikai priekšlikumi liek domāt ko citu.

Naudas viņiem neesot utt. Pensijas indeksēšot tikai <200 latiem  kam iedotas. Nu, nodokļus maksāt acīmredzami nav tik izdevīgi kā domāju agrāk. Ieteikums aplikt ar VSOI autora atlīdzību no pirmā centa, arī iepriecina.

To priekšlikumu esot pāri 300 dažādiem. :resent:

Link to comment
Share on other sites

Kaads no shejienes foruma biedriem ir paarbaudiijis vai taa ir taisniiba ka diizelja dzineejos var liet parasto cepamo eljlju no virtuves un rezultaats buus aptuveni taspats kas ar diizeli vai tas ir miits?

Link to comment
Share on other sites

Tur tā eļļa kaut kā bija jāapstrādā, bet vienalga, viņa ēdot gumijas. Bet es domāju, kādu brīdi tu pabrauksi gan, ja vien filtrs neaizies ciet. kā nekā, cepameļļai cita viskozitāte.

 

p.s.  pašķaidot ar dīzeli, varētu pat līdz Talsiem aizbraukt. kas pēc tam, hvz.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

izlietototo eļļu vecos dīzeļos var liet iekšā,,par koroziju arī taisnība.

 

bet izlietoto eļļu gan cepamo , gan motoreļļu  manuprāt mūsdienās visi savāc garāžu apsildei  krāsniņās tāpēc laikam arī nav kas ar tādu braukā...



ā pirms liet eļļu dīzeļa vietā viņa ir vēl jāpārstrādā. Man liekas TopGear vienā epizodē rādīja kā tas darās. Rekur:

Labots - zeds
Link to comment
Share on other sites

Gāze, dīzelis sux; benzīns rulzz

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Honda Accord 2.4 ar gāzi ir vidējais 10.2945 L gāzes /100 km + 0.4625 L benzina/ 100 km  gāzes iekarta 700 Ls vertībā no Autonams + visādi uz gāzi reģistrācijas un citādi piedzīvojumi ar pārsistu 17" riepu uz BY ceļiem un sekojošu auto evakuāciju, jaunu riepu pirkumu utt. piedzīvojumiem par kopējo summu ap 900+ Ls ir atpirkušies līdz pirmajai gazes iekārtas apkopei, mazāk kā 1 gada laikā un uz šo dienu vel ir uzkrājusies peļņa 39+ Ls apmerā. Braukts tiek ar nepārtraukti ieslēgtu klimata kontroli uz šosejas apdzenot gandrīs visu kas tik vien kustas, atļauto ātrumu parsniedzot jau dažas sekundes no starta, [par ekonomiju nedomājot nemaz. Pie tam tas ir patēriņš ar riepām kas ir jūtami lielāku diametru kā ražotāja norādītais, parnesuma koeficents ir izmainīts apmerap par 10%, tā ka var teikt ka ja braujtu ar standarta riepām tad būtu vēl par apmēram 10% mazāks pateriņš (ja kādam tas liekas nesaprotami tad, paskaidroju ka tāds riepu augstums atļauj faktiski ignorēt apmales un pāri ķieģeļim uz ceļa var braukt vispar nenosviežot ātrumu + auto ir jūtami augstāks un ziemā var mierīgi braukt pa aizputinātiem ceļiem ar uzpūstu sniega segu ap 40-50 cm - iet kā tarans, konkurenci var sastādīt vienīgi īsti pilnpiedziņas apvidus auto, a vajadzīgs tas ir tepat blakus BY - putenī var mierīgi uzrauties uz 30-50 km garu posmu kas nav notītrīts un tad nu vai nu sēdi kupenā un centies nenosalt vai nu slūpē sniegu 30-40-60 km stundā cik nu var novaldīt auto lai neapmet ar pakaļu uz priekšu vai kūlenī). P.s. man ir Excell fails ar absolūti precīzi pierakstītiem izdevumiem par auto, datums nobraukums litri lati dolāri utt. tik nemāku šeit pielikt, bet doma ir tāda ka katrs cipars ko šeiot nosaucu ir ar milimetra precizitāti

 

Eh aizmirsu piebilst, pa šo laiku nu mazāk par gadu kamer braucu ar šo auto, ir bijuši sekojoši gadījumi:

1) radiem BY Nissan Patrol 3.0 D - nojuka motors - 2000 USD + x par nomaiņu

2) radiniekam BY Volvo XC 90 D    - nojuka sprauslas un vēl kaut kas ~ 500+300 USD

3) radiniekam no LT Opel Omega D  dīzeļa bākas skalošana, nomiris sūknis, nomirušas sprauslas  - precīzi nezinu bet apmēram 1000+ USD

4) radinieks BY VW Bora D - 3x no rīta nevarēja pielasit un sala mainīja tīrija filtrus, nojucis kaut kas pirms turbīnas un turbīna kajuk, remontējis nav, velkas kā gliemezis, summa remontam nu kaut kas virs 300-400 USD +

5) labi paziņas LV VW Passat B5 un B6 DD, kaut kādi remonti un citi dīzeļmurgi katram 600 Ls+ viens no tiem arī pēc tā vēl nav braucams un vēl ir kaut kas par daudziam 100+ jaremontē pa motoru līniju

6) vēl paris paziņas ir sūdzejušies par to ka viņu D aparāti iet uz pēdējo tūkstoti un ka steidzīgi kaut ko vajaga remontēt

 

Salīdzinājumam, pirms ~ 7-8 gadiem Opel Vectra 2.0 benzīna dzinēja nomaiņa 300 Ls - nosvilināts -30 grādu salā mēģinot no Sēlijas tikt atpakaļ līdz Rīgai ar pārsistu radiātoru - motors noklemmēja iebraucot Rīgā, būtu zinājis ka tas reāli būs.... būtu palicis pa nakti kaut kādā lauku sētā un no rīta nomainījis radiatoru... mūžu dzīvo, mūžu.....

pirms ~3 gadiem Audi A6 Avant 2.6 Benzīns, noklemmējuša motora nomaiņa 400 Ls, sieva ar visādām šantāžas metodēm piespieda doties ceļā ~1500 km ar ieplaisājušu dzesēšanas sistēmas bačoku,biju pasūtījis jaunu, taču neļāva 3 dienas aizkavēties lai to uzliktu.... rezultāts  - pa ceļam uzlieti ap 15 L tosola, taču nemanami pārkarsēta eļļas padeves maģistrāle uz vienu no V6 galvas blokiem un vualja - pēc pusgadfa uz līdzenas vietas noklemmēja motors no tā ka uz vienu no motora galvām netika padota eļļa dēļ tā ka padeves kanāls bij aizsprostots ar pussadegušu eļļu

 

Un secinājums - benzīna dzinēja nomaiņa stulbas dzinēja iznīcināšanas dēļ ir x reizes lētāka kā regulāra dīzeļdzinēja apkope



Īpaši skrandainim

 

 

Ja reiz situācija ir tāda ka ar savu sūnaino MB brauc jau vairākus gadus, sieva ir pret utt... tad brauc vien tālāk kā ir..... un iespējami ātri maini auto uz jaunāku un jau pirmaja dienā liec gāzi!!! Nu kā lai pasaka par tiem ekonomijas aprēķiniem, nu nav ti vienkarši tas viss, baudu var gūt ja jau pirmajā dienā ja uz auto uzliec gāzi, a ja liksu uz jau paeris gadus pabrauktu tad nu ka lai pasaka... cilveka psiholoģija ir tāda ka reali par pie visnotaļ objektīviem pragmatiskiem ekonomijas cipariem  emocionālā plānā redzēsi vien strauji uz galu elošu nobrauktu autiņu, objektībus + visnotaļ subjektīvus defektus un reāli prieka no tās gazes visticamāk TEV nebūs. tas tā varbūt lieki, zato no sirds un balstoties uz personīgo pieredzi

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

jarajara

bonifācij, irs , bet ar mēru. tu visam savam stāstam atņēmi ticamības momentu murgodams par sniegu. tev nav nekāda nojausma kas ir pusmetrs sniega.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Šitam ieteikumam nav nekāda ekonomiska pamatojuma. Jebkurš apgreids maksā naudu, turklāt ar lielu risku nopirkt sūdu zinot, ka lielai daļai skaitītāji neatbilst realitātei un tehniskais nolietojums ir grūti konstatējams. Tā kā man liekas naudas nav un nebūs, tad arī šāda akcija netiks realizēta, jo esošais eksemplārs ir nopirkts tikai dēļ labā tehniskā stāvokļa. Es negribu strīdēties par MB kvalitāti, jo kaut kāda salīdzināšana būs subjektīva. 

 

 

Ja reiz situācija ir tāda ka ar savu sūnaino MB brauc jau vairākus gadus, sieva ir pret utt... tad brauc vien tālāk kā ir..... un iespējami ātri maini auto uz jaunāku un jau pirmaja dienā liec gāzi!
 

 

Šitais stāsts nekādīgi neiederas tēmā par gāzi, bet man prieks, ka brašuļi zīmējas ar 17" diskiem ar plānajām riepiņām, līdz sastopas ar bedrēm un kož pirkstos par liekām izmaksām. Stils prasa upurus.  

 

 

citādi piedzīvojumi ar pārsistu 17" riepu uz BY ceļiem u
 

 

Kas attiecas uz pārējiem ekonomijas pasākumiem, tad bez kondicioniera/sildītāja negribu iztikt, braukšanas stilu (ar ko pamatojas 2.6L motors ar pakaļpiedziņu) mainīt arī nevēlos. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu i tauta savākusies šeit!!!! Esmu sašutis nedaudz - Bonifācijs nemēdz irst un arī nekad neizsaka viedokli  kurš būtu zinams teoretiski bet nebūtu pašrocīgi parbaudīts praktiski. Tad nu paskaidrošu:

 

1) par sniegu - ja lasīji uzmanīgi tad runa ir par svaigi aizputinatiem lielceļiem, ar tādam riepām braucot autiņš ir 18+ cm virs ceļa, speciāli nomēriju, ja kas. Tāds sniegs ir salīdzinoši ļoti maigs un pūkains, taču braucot vienalga riepas līdz asvaltam neaizsniedz nu uz aci ap 5 cm, tātad noslūpet vajaga vien 40-18-5=17cm ko var izdarīt ar jaudīgu priekšpiedziņas mašīnu kas aprīkota ar labām Michelin X-Ice šipotām ziemas riepām. Sniegs iet brīžiem pari pa kapotu, bet kupenas tak nav vienmerīgas lielākam var vienkarši iztriekties cauri ar inerci. Nu protams ja tā būtu tāda ceļmalas kupena kā LV gar ielas malam, apledojusi un x reizes atkususi sasalusi, tad protams ka nekas pratīgs tur nesanāktu, taču es runaju par tādu sniegu kas ir tikko kā uzpūsts uz šosejas, pa tādu ir iespējams pabraukt, tiesa gan ne ātri, jo auto stipri svaida un ir bezmazvai ar zobiem japiepalīdz noturet stūre un brīžiem ir tik traki ka jānomet uz 30 km /h lai autiņš nesāktu braukt ar pakaļu uz priekšu vai neapveltos uz sāniem ŠĪ NAV FANTĀZIJA

 

2) par 17" riepam un papildus izdevumiem jaunu iegādei (BY 17" ir eksotika un tās uz Rīgas izmera pilsētu Vitebska pēc pasūtījuma tika vestas no Minskas un tā kā ir tāds Belshina tad ir pamatīga ievedmauita riepām no kā tas maksā par 40-60% dārgak nekā LV)+ evakuācijai saistībā ar autogāzes lietošanu tika mineta tāpēc ka rezerves riteņa vietā stav 70 L gāzes balons un zapaskai vairs vietas nav, tapēc ta vietā lai atripinatu 500 km līdz Rīgai ar zapasku bij nepieciešams pirkt jaunas riepas BY, lietotas uz 17" ar uguni nesameklēsi, tādu vienkarsi nav... nekur

 

3) 17" riepas ar 55 % protektora augstumu 215/55/17 ir pilnīgi OK priekš LV bedrēm arī pilna gaitā braucot, es tak jau mineju ka apmales un ķieģeļus uz ceļa var pilnībā ignorēt, 10 cm apmali pat īsti nepamani kad uzbrauc, jo sajūta ir tāda ka auto būtu vien viegli sasvēries. Honda Accord padveska arī ir viena no vislabākajam, izturīga un ar lieliem sviru gājieniem, es arī pa šosi maucot itin bieži ar pāris riteņiem no asvalta atraujos un neko piekares gājieni ir pietiekami lai nevajadzētu satraukties par piezemēšanos. Vienīgais kas tai padveskai īsti nepatīk ir līgani asvalta vilnīši  ja to garums ieiet kaut kāda disonansē ar auto ātrumu, tad var gadīties tā ka uz vienu vilnīti jau sažmiegta priekšēja padveska trāpa pa nākošo vilnīti un var tad uzsist līdz pat atboiņikiem, bet tas gan ir raksturīgs tikkai pussabrukušajiem BY ceļiem ātrumā kaut kur uz 110-120 km/h. Uz LV ceļiem tādas šūpoles nav manītas, bedres ir bet nu nav tā ka ik pa 20m kads posms uz 3-10m asvalta būtu nogājis 20 cm zemāk.

 

4) nu par to MB.... nu ja jau ir tā ka nav iespējas auto nomainīt nu var jau likt arī uz pabraukta autiņa un ja brauksi vēl gadus 2, tad gan jau ka i nopelnīt paspēsi uz gāzes rēķina, tik zin kā tas ir   praktiskums un pragmatisms nogalina prieku par braucienu ar auto, un visticamāk ka gadus 5-7 jaunāks auto ar R4 2.0-2.4 dzineju tomēr būs jūtami jestrāks par novecojušu V6. Es ilgi negribēju šķirties no iepriekšējā darba zirga A6 ar 2.6 benzīnu, nu tam ir 9.5 s 0-100 km/h  nu pēc tā 7.9 s 0-100 Hondai..... nu diena pret nakti, starpība ir reāli milzīga un personīgi es nožēloju tikai 2 lietas - ka perkot AUDI pratoju par dabaz gāzes sistēmu un kamēr domaju likt nelikt tādu eksotiku pagāja jau gads un gāze netika uzlikta vispār un ta arī nobraucu 8 gadus uz benzīna, vējā izmesta milzīga nauda mana gadījuma minimums 800-1000 ls x 8  - 600 par uzstādīšanu ir nu 5800-7400 Ls, iespejams vairāk jo bija treknie gadi kad vidējais benzīna pa 400 Ls menesī ar aizgāja, un nākošais ko nožēloju ka par ietaupīto naudiņu nenomainīju autiņu jūtami ātrāk, jo V6 ir savi plusi prātīgi čunčinot, bet nu tomēr tas nav tas kas maukt ar modernu R4, jo kamer tie 6 cilindri iegriežas ir jāgaida, a R4 rauj no vietas

Link to comment
Share on other sites

nigerskijs gangsterskijs

Man ir auto ar gāzi, esmu nobraucis 20 000 km, nenožēloju ne mirkli, ja izdomāju apciemot savu vientuļo vecmāmiņu Alūksne (pats dzīvoju Ventspilī) tad sēžos un braucu, ar bendzīnu to nevarētu izdarīt kad sagribās, jo man 40Ls pret 100Ls ir atšķirība. Balons ir rezerves riteņa vietā, ritenis stāv bagažniekā speciālā somā, auto ir liels Saab universālis un vietas visam pietiek tāpat. Ir bijis gan parasts atmosfērisks dīzelis (nebija nekādu dārgo slaveno dīzeļa problēmu) gan benzīna auto, bet vispriecīgākais tomēr esmu tagad.

Kolēģei-sievietei ir Corrola 2006 gada ar 1.6 un gāzi (ar papildus eļošanu), tie kas saka ka mazam motoram nav vērt likt gazi viņasprāt paši vainīgi, brauc viņa zem 3Ls 100km. (Gāze starp citu šobrīd brīvdienās maksā 35s.)

Moderni turbo dīzēļi ir Super, labprāt ar tādu brauktu, bet varbūt kāds man var parādīt, kur Latvijā (vienmēr!!!) var dabūt adekvātas kvalitātes degvielu modernam "Common Rail" dīzelim? Gāzes kvalitāte arī mēdz būt reizēm briesmīga, bet nu tur tā konstrukcija tomēr ir veikāršāka, puslīdiz normālas sprauslas no 40Ls. filtri maksās pāris latus.

Labots - nigerskijs gangsterskijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

var dabūt adekvātas kvalitātes degvielu modernam "Common Rail" dīzelim?

Dīzeļcentra džeki teica, ka tikai nestē. :<

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

Bonifācijs - klauns tu - Michelin X-Ice vispār nešipojas ja kas!  :mrgreen: 

 

un par tiem taviem paziņu dīzeļu remontiem - nevajag pirkt mašīnas ar pusmiljona noskrējienu un pēc tam raudāt ka visas markas mašīnas ir mēsli.

Link to comment
Share on other sites

baltkrievija ir diezgan liela srača, gan jau tur vietējie meistari ne to vien nošipos

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Aha nešipojas!!! a kas šitais ir, a?

http://juva.lv/lv/tires/car/search/?PHPSESSID=nkfqu6m1f8d7ri6qfg2eidjrp5&season=WI&with_spikes=on&tire_manuf=7&width=215&height=55&radius=17

 

 

A par remontiem, khm khm!!!! Esi pēdējo 10 gadu laikā dzirdējis redzējis reklāmu benzīna dzineju remonts???? A dīzeļu remonts ir uz katra stūraun ne jau nu tapēc ka dīzeļi reti lūzt. Varētu pat teikt ka  dīzeļu lūšana un tam sekojošais remonts ir absolūtā topā!!! Da es vispar nevaru atcereties vairāk par paris gadījumiem kad ir kaut kas lūziz benzīna motoriem paziņu lokā, a dīzeļšaizes dzird ne retak kā reizi menesī, da i katrs remntiņš un pat vienkārša apkope tāda kā sadales siksnas nomainņa ir tādā ceņņikā par kuru var benzīna dzinējam citu motoru ielikt un vēl paliek pāri

 

Smieklīgs tu arni esi, apgalvo lietas par kurām neko nezini, būtu kaut paskatijies iepriekš tās riepas pirms kaut ko kategoriski apgalvo, nu zini tak laikam kas ir google search



Par to labo Nestes dīzeli nu nezinu visticamāk ka baumas vien, jo nez vai pa pēdējiem gadiem ir kas īpaši pamainījies un tātad visi LV tirgo no kāda RU zonas zavoda vestu dīzeli, ja nu vien kādu piedevu piešauj klāt. Lai nu kā Neste ir tādi izteikti kapeikpisēji un es nemaz nebrīnītos ja uz kolonkas stāvētu ar skrūvgriezi izbakstīts degvielas filtrs, tipa lainav aizsērejušais jāmaina. Filtrus ja kas maina apkalpojošās firmas a ne paši tirgotāji un ja apkalpotajam maz maksā.... tad tas īpaši necenšas darīt to ko grūti ir parbaudīt

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Bijis viens dīzelis, bez turbo, vienkāršs motors, lietots. Braucu daudz, līdz remontam nenovilku.

Benzīnniekiem arī ir remonti,  veciem motoriem ar augstu litra jaudu biežāk. Nekāds lētais prieks nav.

Link to comment
Share on other sites

SAAB benzīna motoriem ķēde jāmaina - nav lēts prieks

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

daudziem SAAB ir arī turbīna, tāds prieks. Agrāk krietni lietoti LV stipri tirgojās.



Vēl itāļnieki ar turbo un biturbo, kam eļļas radiatori dubultā, visādas fīčas...

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Gāze, dīzelis sux; benzīns rulzz

Benža ar turbo rulz!

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Boņš jau uzvilcies, pieraada savu taisniibu šķiežot siekalas uz visaam puseem un drukaajot palagus. Manupraat taads nenopietns tirliņs-gazeetaajs uz spicajiem diskiem. Saak veel sekundes liidz simtam skaitiit. tātad pamatskolā nemācījos gramatiku un tāpēc šādi ķēmojos viss skaidrs-atsaldeets bumerists paarseedies saakotneeji uz Audi, jo bembis tagad visiem muļķiem. Peec tam uz Hondu, jo arii A6 tagad paaraak daudziem. Manaa pusee lielakoties diizeļi. Vienam švaaģerim vecais Sharans ar vairaak kaa pusmiljonu noskreejienu. Otram jaunais Sharans. Pašam Volvo V40. Darbaa veel divi taadi. Sievai Yaris. Visi braucam jau ļoti daudz gadus, un par briesmiigajiem, daargajiem remontiem neviens nav pat dzirdeejis. Ka tas var buut, hvz.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

man šad tad sanāk braukt ar sagāzēto 2.0 hondu + automātu, nezinu kā var iekļauties 10L ar gāzi. man 12 ir stabili nesēņojot. un par remontiem - pabrauc ilgāk - skaties kā pēc 100k nesan;ak motoram kapitalku taisīt :D nemīl hondas gāzi nemīl.

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Kāds Hondai motors? Interesanti, pašam gāze nekad nav bijusi. Mācos.

Mašīnas svars, motora kompresija, modelis, jauda?

Link to comment
Share on other sites

parametrus nezinu, neinteresē. iet ok, bet kā jau visur citur esmu teicis, priekš manis neērtākais auto ar ko braukt. mazs sēdekļa gājiens, zema sēdpozīcija, zems auto. krēsla izmērs priekš japāņu auguma. vecajiem sarkanais tizlais indīgais panelis.aizmugurējiem galva duras griestos. pārredzamība kā tankā, bagāžnieks sekls un mazs. bagāžnieks uz "kociņa" jāstutē. pats tādu auto nepirktu - pareizi whatcars saka par jauno akordu - overpraisots un nepamatoti pārvērtēs auto. zinu, ka intensīvs braucējs ar gāzi pa gadu dzinēju nokāva. remonti ar tām hondām nav lēti, par laimi bieži neplīst. ziemā tāpat bendža daudz aizies sildot. galvenie kosjaki - svīst lukturi, bremžu sistēma, uzsists priekšējais bamperis dēļ zemuma, biku korozija. Bet man visvairāk kremt neērtā sēdpozīcija un pārredzamība. bet nu esmu garš - 1.89m. bet par cik nav mans auto - var pieciest.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

daudz gadus, un par briesmiigajiem, daargajiem remontiem neviens nav pat dzirdeejis. Ka tas var buut, hvz

Slikti būsi klausījies.

Varētu teikt, ka esmu dīzeļu fans. Ir bijuši vairāki dīzeļi. 3 dīzeļiem nekādu problēmu (dīzeļa problēmu), 2 problēmas ar sprauslām - E46 2 sprauslu maiņa ~600 LVL (tas bija sen un tagad cenas mazākas). Un jaunā Fiesta ar čurājošām Delphi sprauslām - It kā remontam nepakļaujas un jāmaina visas 4 uzreiz. Pārdevu auto bez sprauslu maiņas.

Tagad vizinos ar bencīnu - neteiktu, ka saldā maize. Kaut kas (protams, ka jauda) ik pa laikam pazūd un vainu nevar atrast.

Tādā ziņā dīzeļa motors ir pateicīgāks - ja strādā, tad strādā. Ja nestrādā, tad tas salīdzinoši viegli diagnosticējams.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

nesaprotu, kā jūs braucat, man ir bijušas jau n-tās  mašīnas, 90-tajos benzīnieki, šajā gadsimtā tikai dīzeļi , buss (reno trafiks) jauns, 3-golfs jau 15 gadi, pirms tam vēl opelis dīzelis ar ''Izuzu'' motoru, nekad nav bijušas dzinēja problēmas, visi ziemā lec kā pulksteņi, parasti jāremontē ritošā daļa vai sarūsē bleķi

Link to comment
Share on other sites

Ir auto ražotāji, kam benzīna motora dažādos modeļos bija katastrofa un tāpāt ar dīzeļmotoriem. Pats šobrīd ar dīzeli braucu.

Degviela ir lieta sākot ar Statoil, Neste, beidzot ar Surgut un Pēterburgu. Ar Pēterburgu auto gāja ekonomiskāk.

Link to comment
Share on other sites

rememberme

@@_dunduks_, Runaaju konkreeti par sev zinaamiem autiņiem. Vispaar te laukos dafigaa dizeļtehnikas un uz baisajiem remontiem man neviens zinaams nav traapijis. Ģimenee ikdienaa lietojam 4 diizeļus un sprauslas,suukņi nevienam nav miruši. Vecais Sharans man liekas liidz miljonam veel ripos. Patiesiibaa pat ekonomiskaaks nekaa jaunais. To daudzi ir teikuši. Piemeeram Volvo V40 neražo jau vairaak kaa 10 gadus, bet paskaties cik daudz V40 diizeļu ir ielaas. Nesaku ka nepliist, bet reti gadaas, ja par auto ruupeejas un negaazee kaa atsaldeetie. Eļļa diizeļiem protams jaamaina biežaak, bet tas ir to veerts. Lai kaa arii lieliitos gaazes viiri, šobriid naudas izteiksmee diizelis un gaaze ir liidzveertiigi 4-6ls uz simta, bet ja gaaze uzleks par 70% ...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

To Wersa

Honda Accord R4 2.4L @ 2004, 190Hp, 0-10 km/h 7.9s,1356 kg,kompresiju nezinu,6 pakapju mehāniskā kārba, laikam visaugstākais aprīkojuma līmenis - ksenons, klimata kontrole, lielā navigācija, 6CD cheingeris, ādas salons pie tam iepriekšējais īpašnieks ir piemaksajis lai būtu no īstas biezas ādas nevis parastā Honda puslīdz ne-do-ādas, smuks body-kit pa perimetru, tumšais tonējums uz atļautā robežas, 17" diski, elektriskā lūka, elektriskie krēsli, lukturi, lietus sensors un daudz citu patīkamu sīkumu. Kopumā ļoti harmonisks un smuks autiņš, kur vien apstājies, visi blenž uz tevi.
Viens no iemesliem kāpēc izvelējos tieši šo auto bija supermegaērtie sēdekļi, jo garus gabalus braucot A6 C4 un C5 sēdekļi sagadā mocības mugurai pat līdz tādam ka otrā dienā nespēj piecelties no gultas un process ir javeic pakāpeniski 15 minūšu laikā. A ar Hondas beņķiem viss ir vienkarši ideāli, tur ir iespēja tā jancīgi sagāzt sedekli kopā ar atzveltni atpakaļ tā itkā tu istabā ar krēslu atgāztos uz 2 kājām - ir nepierasti bet ārkartīgi ērti ja jāsēž pa 10 un vairāk stundām no vietas pie stūres. Mans augums varbūt ir japānisks 176 cm...

Sīkāk te:
http://www.cars-data.com/en/honda-accord-2.4i-executive-specs/16545

 

Šī auto plusi ir sekojoši - nav turbīnas, nav sadales siksnas, nav vārstu kompensātoru, nav automatiskās karbas, ir neatkarīgā daudzsviru piekare priekšā un pakaļā, nekāda McPherson, gaita ir sportiska un ar lieliem padvesku gajieniem, ja liek nestandarta riepas tad padvesku par cietu nu nevarētu nosaukt, drīzāk ļoti energoietilpīga un komfortabla, var liet gandrīz jebkuru veikalā dabūnamo motoreļļu, Honda atļauj lietot tik plašu eļļu spektru, ka drīzāk būs grūti atrast tādu kura neder. Zato ir V-itec vārstu gājienu regulēšana, bišķi ir jāpiešaujas vai nu turēt apgriezienus vai nu ļaut sekundes daļu autiņam padomāt kā mainīt vārstu gājienu, bet tas ir pilnīgio noteikti daudz feināk nekā vārstu kompensatori + turbīna, 190 HP ar V-itec ir pilnīgi noteikti kas cits kas teiksim 200 HP ar vārstu kompensātoriem+ turbīnas no VW/AUDI, nu ir arī mīnusiņi kaut kādi, nu teiksim lai nu kā bet tas tomēr nav AUDI. Autiņš ir skaists, taču nedaudz maigs - tik zvērīgi kā ar A6 C4 apieties īsti nav vēlams. Sēdekļi ir megaērti, vietas virs galvas aizmugurēsēdošajiem ir pilnīgi pietiekami, bagāžnieks ir pietiekoš priekš grand tourism GTarī ar 70 L gāzes balonu, tiesa gan vien 2 cilvēkiem, trešajam ceļojuma čemodānam vietu atrast varēs vien salonā, audiosistēma ir laba, manā gadījumā vēl + subwoofer. Autiņš ir nosacīti viegls un ar lielu jaudu/kg

Mīnusi - japānis- metāla, grunts, krāsas un lakas kārtas ir planākas nekā ierasts uz AUDI, ir detaļas salonā kas īsti neliekas premium, elektrisko logu automatika nav tik automātiska kā uz AUDI, auto nav tik smagnējs /monumentāls kā AUDI, ir bišķi jāpiestrādā pie tā lai noglušītu vibrācijas, skaņas no braukšanas pa bruģi kas in stock AUDI nāk jau no rūpnīcas, Tas arī no mīnusiem pa lielam ir viss, pie tam pierod ātri un vairus no minētā neliekas īsti kā nopietns arguments

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

Smieklīgs tu arni esi, apgalvo lietas par kurām neko nezini, būtu kaut paskatijies iepriekš tās riepas pirms kaut ko kategoriski apgalvo, nu zini tak laikam kas ir google search

 

1)tas ir  X-ICE NORTH XIN2 

2) nobrauc tu 30 gadu laikā pāris miljonus km un tad parunāsim par dīzeļiem  to remontiem un visu pārējo.  :mrgreen: 

Link to comment
Share on other sites

Vienozīmīgi dīzeli.Nevar salīdzināt ar benzīni.Jauda grieze vel vari sačipot,ne velti ir teiciens "Jo spēks ir kvēpos!"

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

A nu i jēga no tā dīzeļa Nm ja vienalga ar to nevar noskriet tāda paša motora tilpuma benzīnnieku???? Nu ok, varbūt izņemot gadījumus kad salīdzināmais motora tilpums ir par mazu konkrētā autiņa massai. Te es domāju visādus kravas busus, vai tamlīdzīgas anomālijas - mazs motoriņš - liela autiņš, nu vai arī variantus auto tikko no salona - tas ir tik ekonomiski nepamatots pirkums ka runat par degvielas ekonomiju ir smieklīgi, KASKO vien izmaksas tikpat cik degviela gada braukšanai

Link to comment
Share on other sites

 

 

Honda Accord R4 2.4L @ 2004, 1356 kg

 

šitas kaut kā nelīmējas kopā, darba korollai vagonam 1.6 ir tāda pašmasa, bet akords taču lielāks gan pēc izmēriem, gan pēc klases un visa pārējā

Link to comment
Share on other sites

jēga no tā dīzeļa Nm ja vienalga ar to nevar noskriet tāda paša motora tilpuma benzīnnieku?

 

Šis teksts ir vēl kretīniskāks. Ja ļautiņš uz koplietojamiem ceļiem jūtas kā nebeidzamās autosacīkstēs, pie laba gala tas nenoved.

Labots - aoma
Link to comment
Share on other sites

Boni.Tu kaut ko no autiņiem saproti vispār?VW/AUDI dzinējs 1.9TDI+ČIPS var mierīgi izlikt līdz 100km AUDI 2.2 turbo 20v dzinēju.Taka padoma pats,jo spēks ir kvēpos!

Link to comment
Share on other sites

androidz

Gāze un ātra pārvietošanās par Rīgu nav savietojamas lietas - balons bieži jāpilda un zapravkā jāsmird daudz ilgāk kamēr tā substance nonāk balona!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...