KinDzaDza Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 Ar skrūvgriezi caurumu izbakstīt ir kudi vienkaršāk To pirms servisa apmaklējuma nenoslēpsi, un tā jau būs kaitniecība... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 ieļauju, ka šoferi paši palīdzēja dzinējiem ātrāk noklāties, lai nebūtu ar tādiem jābrauc un ātrāk tiktu pie dīzeļauto. Vai tad nebija tā, ka tiem šoferīšiem tā degviela jālej par savu naudu? p.s. es ar abām rokām esmu par gāzi, kā dabai draudzīgāko degvielas veidu, bet neesmu reliģiozs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 Nav saprotams priekš kam tad taxi vadībai būtu jāiespringst un jāizcīna gāze ja ir vienalga cik tas dampis patērē? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 Vai tad nebija tā, ka tiem šoferīšiem tā degviela jālej par savu naudu? Tas jau nu gan katrā kantorī varētu būt savādāk... Nav saprotams priekš kam tad taxi vadībai būtu jāiespringst un jāizcīna gāze ja ir vienalga cik tas dampis patērē? Viedi vārdi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkuru Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 ierauj uz brītiņu cilindrā karstas gāzes no citu cilindru izplūdes lai neļautu cilindram atdzist Vispār jau visu laiku notiek cīnīšanās, lai varētu cilindrus labāk atdzesēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 Tas nebūs īsti tiesa, motors nevar strādāt normāli būdams auksts, cīņa vairāk ir par to kā cilindros padot pēc iespējas lielāku un aukstāku gaisa masu un uzsildīt līdz pēc iespējas augstākai temperatūrai īsā laika sprīdī tai pat laikā neizlecot ārā no saprāta robežām un budžeta, kas būtībā ir viens un tas pats. Lai to panāktu lieto tādus daiktus kā intercooleri, kompresori/turbīnas, lielāka kompresijas pakāpe komplektā ar attiecīgi detonāciju drošāku degvielu un.... visādām viltībām kas cilindru iekšējās virsmas uztur iespējami karstas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 (labots) Nav saprotams priekš kam tad taxi vadībai būtu jāiespringst un jāizcīna gāze ja ir vienalga cik tas dampis patērē? Lai šie takši būtu konkurētspējīgi cenas ziņā, neticu, ka tādi takšu "grandi" kā BalticTaxi un Panda būtu muļķi, ka brauc uz gāzi vienkārši tāpat, jo tas ir stilīgi.... noteikti tas atmaksājas salīdzinot ar tādu pašu dīzelīti un ja nekļūdos, taksisti savai kompānijai maksā "nomas naudu" jeb taisa minimālo ietirgojumu dienā, pārējais, kas nopelnīts virs tiek sadalīts starp taksistu un kompāniju, bet degvielu lej kompānija un gāzi tā kā arī mazliet grūtāk nozagt varbūt kļūdos Labots Decembris 6, 2014 - Zin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 (labots) Es arī ne... viens no pēdējiem naftas pilieniem kas mani pārliecināja pāriet uz gāzi bij kā reizi tas ka tieši tobrīd takši paziņoja ka pāriet uz gāzi. Tā kā man pa šiem ~2 gadiem ir gluži pretējs secinājums - iekārta ir atpirkusies, ir atpirkušies potenciāli iespējamā motora nomaiņa un ir vēl normāla čupa naudiņas palikusi pāri Labots Decembris 6, 2014 - Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 Nav saprotams priekš kam tad taxi vadībai būtu jāiespringst un jāizcīna gāze ja ir vienalga cik tas dampis patērē? Tāpēc, ka servisā pavadīta diena uzņēmumam neienes nekādu naudiņu. A līzings/kredīts ta jāmaksā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 (labots) Lai to panāktu lieto tādus daiktus kā intercooleri, Ļoti cien. daiļdārzniek - nu ja nezini, tad nelej čugunu! Interkūlers ir domāts tieši cilindros ieplūstošā gaisa ATDZESĒŠANAI!!! Un zini kāpēc - tā var iegūt lielāku gaisa apjomu cilinros un tajā pašā laikā arī jaudu!!! p.s. Bļin, visi tādi auto būves speciālisti, ka maz neliekas... p.p.s. Kompresors un turbīna ir VIENS UN TAS PATS!!! Un to lieto arī lai iedabūtu cilindros pēc iespējas lielāku gaisa daudzumu! Labots Decembris 6, 2014 - KinDzaDza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 (labots) Dārgais Kindzadza, ja jūsu augstība uzmanīgāk aplūkotu manis virknētos ķeburus sauktus par burtiem un pacenstos izprast to kombinācijās ietverto jēgu, tad Jumsīm būtu ļoti skaidris ka tieši šo es vēlējos Jums tā kā pavēstīt, pardon pardon PARDON, par to kompresoru/turbīnu, gan es neko TĀDU negribēju gan pateikt Labots Decembris 6, 2014 - Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 Jūsu ķeburos ietverto jēgu saprast ir pagrūti, jo jēgas TUR NAV... Nejēga, nu ja nesaproti šai lietā neko īsti, tad nemuldi lieku, paliksi smieklīgs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 (labots) p.p.s. Kompresors un turbīna ir VIENS UN TAS PATS!!! Te nu gan tu kļūdies. Tautā ir iegājies, ka turbokompresoru sauc vienkārši par turbīnu, bet turbīna un kompresors ir atsevišķas detaļas, kas dažos motoru modeļos apvienotas vienā agregātā. Dažiem motoriem ir tikai kompresors. Amerikāņu supercharged motoriem un merši arī tādu izmanto. Šķiet, ka arī Vag grupas TSI motoriem arī. edit: tikko apskatīju, ka TSI motori izmanto 2 kompresorus - gan turbo, gan kloķvārpstas piedziņas. Labots Decembris 6, 2014 - _dunduks_ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 6, 2014 Share Decembris 6, 2014 nu ja par turbīnu pieņemts saukt agregātu kuru piedzen izplūdes gāzes a par kompresoru sauc agregātu kuru piedzen mehāniski. Katram veidam ir savi plusi un mīnusi un pilnīgi atšķirīgas raksturlīknes. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Decembris 7, 2014 Share Decembris 7, 2014 degvielu lej kompānija BalticTaxi un arī topikā minētā raidījuma takšos - degvielu lej vadītāji par savu naudu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Decembris 7, 2014 Share Decembris 7, 2014 Kindzadza verētu kritiski pārlasīt pats savus burtu savirknējumus. Piesējās teikumam "lieto tādus daiktus kā ... kompresori/turbīnas..." ?? Šis teikums nemaz neapgalvo, ka kompresors nav tas pats, kas turbīna... Bet nav viens un tas pats! Turbīna ir ierice, kas izplūdes gāzu enerģiju pārvērš mehāniskā darbā. Kompresors ir ierīce, kas, lietojot mehānisku darbu, saspiež degmaisījumu (vai gaisu). Es arī uzskatu, ka taksometru vīriņš murgo. Bet vai kāds ir plēsis vaļā gāzes (gāzveida) filtru ? Ir tur eļļa? Ja kāds uzliks raidījumā reklamēto filtru, uzrakstiet, vai ir kas, ko izliet. Un pats galvenais: ja sprauslā nokļūst eļļas piliens, vai tas kaitē sprauslai? Man ir aizdomas, ka ne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 7, 2014 Share Decembris 7, 2014 Bet vai kāds ir plēsis vaļā gāzes (gāzveida) filtru Es esmu. Pirmajam auto viņu pēc 10kkm kā rekomendēja iekārtas licējs viņu nomainīju un veco izārdīju . Papīra filtrējošais elements bija pilnīgi tīrs. Kopš tā laika šo filtru neesmu aizticis. Šķidrās fāzes filtrs kas pirms reduktora gan ātri aizaug un mainu viņus regulāri, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 p.p.s. Kompresors un turbīna ir VIENS UN TAS PATS!!! A, nikuja.... Turbīna: Kompresors: Veicamā funkcija abiem ir +- vienāda, bet parametri un izpildījums un pati ideja un darba princips atšķiras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Veicamā funkcija abiem ir +- vienāda Funkcija ir IDENTISKA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Atzīšos, ka takšu veča uzstāšanos neskatījos. Bet vispār liekas dīvains pasākums aprīkot pilnīgi jaunu auto ar gāzes iekārtu. Cik tērēs pilnīgi jauns dīzelis pilsētā? 6-7 litri. Cik ņammās gāzi 10 - 12. Cik ir ietaupījums uz 100 KM? Tālāk manas fantāzijas - 2-3 euro uz 100KM, respektīvi kādi 4-8e dienā. Hmm, īstenībā mēneša griezumā kaut kas veidojas. Bet ir apkopes, remonti, ikdienas uzpildes, tā ir dīkstāve un tajā laikā nauda netiek pelnīta, bet kredīts jāturpina maksāt. Un atkal, ja noklājas viens vai divi dzinēji un to noraksta uz gāzi, tad viss biznesa keiss sabrūk. p.s. Lasīju, ka takšu vīriņi zupu lej no savas kabatas. Bet zinu vienu palielu uzņēmumu, kas savus krievijā ražotus gruzovikus (ex GAZ-53) izvēlas ar benžas dzīnējiem, ko aprīko ar gāzes pariktēm. Kāpēc? Jo, gāzi nevar nopisdīt, atšķirībā no dīzeļa. p.s.2 No pirmām rokām nepazīstu nevienu kam noklātos dzīnējs dēļ gāzes pariktes. Pazīstu tādu, kas nobrauca jau virs 200K, bunža sarūsēja, nopirka donoru un pārlika dzinēju uz donoru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Lasīju, ka takšu vīriņi zupu lej no savas kabatas. Jap, "nodokļu optimizācija", taksisti noma auto no uzņēmuma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 +- tas pats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 No pirmām rokām nepazīstu nevienu kam noklātos dzīnējs dēļ gāzes pariktes. man ir saimniecībā viens auto, kurš jau 10 gadus uz gāzi iet. nobraukumi gan nav lieli gadā un kopā no 310k uz odo apmēram puse ir uz gāzi. šito plānots braukt līdz tolmetam, tad nu redzēs kas nonīks ātrāk - bundža vai motors. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 (labots) Mana pieredze pretēja. Jebatorija vairāk nekā ēriku ietaupīts. Servisos gāzinieki pie benzīniekiem un benzīnieki pie gāziniekiem (pa)sūta. 4.paaudze + Hana sprauslas - tā kā vajadzētu būt ok, bet nav. Labots Decembris 8, 2014 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 (labots) Pats sev tiesnesis, advokāts un prokurors... Kompresors un turbīna ir VIENS UN TAS PATS!!! Nejēga, nu ja nesaproti šai lietā neko īsti, tad nemuldi lieku, paliksi smieklīgs! Labots Decembris 8, 2014 - Long John 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Pats sev tiesnesis, advokāts un prokurors pamato! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 (labots) pamato! Izlasi minētos citātus un padomā. Cilvēks pats raksta glupības un uzreiz apsauc citus (sevi?) par nejēgām... Varbūt Tu arī uzskati, ka kompresors un turbīna ir viens un tas pats? Labots Decembris 8, 2014 - Long John Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 p.s.2 No pirmām rokām nepazīstu nevienu kam noklātos dzīnējs dēļ gāzes pariktes. Pazīstu, kuram Subaru motoram izdega vārsti. Piebildīšu, ka viņš savam nākamajam Subaru gāzi vairs nelika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Vai Tu arī uzskati, ka kompresors un turbīna ir viens un tas pats? Principā jā, jo tie abi pilda vienu un to pašu funkciju! Vienu piedzen mehāniski, bet otru ar izplūdes gāzēm, taču izpildfunkcija ir viena, Varbūt nepiekrīti? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Jebatorija vairāk nekā ēriku ietaupīts. Servisos gāzinieki pie benzīniekiem un benzīnieki pie gāziniekiem (pa)sūta. Nu ja useris ir nejēga.... Sākumā izslēdzam gāzi un skatamies kā motors iet uz benzīnu - ja nav labi, tad braucam pie benzīna motoru labotājiem lai taisa! (Un lai neskatās ka ir gāzes iekārta!) Kad motors ideāli strādā uz benzīnu - skatāmies kā iet uz gāzi - ja nav labi tad pie gāzes večiem. Viss! Pazīstu, kuram Subaru motoram izdega vārsti. Piebildīšu, ka viņš savam nākamajam Subaru gāzi vairs nelika. Esi izlasījis manu linku uz gazmap.ru kur smalki aprakstīts kādiem motoriem un kāpēc var izdegt vārsti braucot uz LPG? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 (labots) Principā jā, jo tie abi pilda vienu un to pašu funkciju! Vienu piedzen mehāniski, bet otru ar izplūdes gāzēm, taču izpildfunkcija ir viena, Varbūt nepiekrīti? Nepiekrītu! Funkcijas pilnīgi pretējas!!! Kompresoru griež, lai saspiestu gaisu (gāzi). Turbīnai dod virsū saspiestu gaisu (tvaiku, ūdeni utml), lai iegūtu griezes momentu un to tālāk izmantotu pēc vajadzības. Kur redzi līdzību- tikai tādēļ, ka abi griežas? Labots Decembris 8, 2014 - Long John Link to comment Share on other sites More sharing options...
saf Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Varbūt Tu arī uzskati, ka kompresors un turbīna ir viens un tas pats? Principā jā, jo tie abi pilda vienu un to pašu funkciju! Vienu piedzen mehāniski, bet otru ar izplūdes gāzēm, taču izpildfunkcija ir viena, Varbūt nepiekrīti? Te nu gan tu kļūdies. Tautā ir iegājies, ka turbokompresoru sauc vienkārši par turbīnu, bet turbīna un kompresors ir atsevišķas detaļas, kas dažos motoru modeļos apvienotas vienā agregātā. Turbīna ir ierice, kas izplūdes gāzu enerģiju pārvērš mehāniskā darbā. Kompresors ir ierīce, kas, lietojot mehānisku darbu, saspiež degmaisījumu (vai gaisu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 4.paaudze + Hana sprauslas - tā kā vajadzētu būt ok, bet nav. Nu, tad ir jādod vairāk info: Auto ražotājs un dzinēja tilpums Reduktora ražotājs Kontroles bloka ražotājs Kas to visu salika kopā. Varu iedot sava gāzenieka kontaktus un paskatīsies kas un kā. Kas pa simptomiem? Pazīstu, kuram Subaru motoram izdega vārsti. Piebildīšu, ka viņš savam nākamajam Subaru gāzi vairs nelika. Nevis vārsti, bet vārstu sēžas. Ar Subaru dzinējiem ir nianses. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 (labots) Nu ja useris ir nejēga.... Sākumā izslēdzam gāzi un skatamies kā motors iet uz benzīnu No shit, Sherlock?! Tūlīt dzīve ies uz labos pusi, jo ko es bez tava viedā padoma būti darījis. Labots Decembris 8, 2014 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Mamma, Mia! O dolce sole! Bravo virtuosa persona Humo Fuc..ng Sapiens! Šitik daudz murgu par turbīnu/kompresoru!!!!! Antiņ pūt stabulīti, prātiņ kāp kokā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Nepiekrītu! Kompresoru griež, lai saspiestu gaisu (gāzi). Turbīnai dod virsū saspiestu gaisu (tvaiku, ūdeni utml), lai iegūtu griezes momentu un to tālāk izmantotu pēc vajadzības. Kur redzi līdzību- tikai tādēļ, ka abi griežas? Nezinu kā Tu, bet es šeit rakstu tikai par auto dzinēju ieplūdes trakta kompresoriem un turbīnām!!! Filozofs atradies... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 (labots) Filozofs atradies... Neesmu filozofs- pēc izglītības esmu aviācijas inženieris (vismaz biju pirms 40 gadiem! Bet kurš te ir filozofs (muldoņa, demagogs) atļauju minēt... Kompresors un turbīna arī Āfrikā ir kompresors un turbīna. es šeit rakstu tikai par auto dzinēju ieplūdes trakta kompresoriem un turbīnām Auto turbīnās gan neesmu nekāds specs, taču man šķiet, ka turbīna atrodas izplūdes, nevis ieplūdes traktā. Dzinēja izplūdes gāzes griež turbīnu, tā savukārt griež kompresoru, kurš atrodas ieplūdes traktā un sapiež gaisu, ko padod degmaisījuma veidošanai. Labots Decembris 8, 2014 - Long John 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Nomierinieties takš ar tām turbīnām/kompresoriem, topiks ta kā par citu tematu. Noplīsušie takši diez vai bija ar turbīnām. Turbo benžas dzinējiem, starp citu, gāze arī garšo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 Sākumā izslēdzam gāzi un skatamies kā motors iet uz benzīnu svečvadu problēmu šādi diagnosticēt nav iespējams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 8, 2014 Share Decembris 8, 2014 svečvadu problēmu šādi diagnosticēt nav iespējams. Tā var diagnosticēt, ka gāzes parikte nav pie vainas... Mana pieredze pretēja. Jebatorija vairāk nekā ēriku ietaupīts. Servisos gāzinieki pie benzīniekiem un benzīnieki pie gāziniekiem (pa)sūta. Protams, pieredzes ir dažādas, bet ja būtu pagalovnijs ebatorijs, neviens ar gāzi nebrauc. Lai izvairītos no futbola liku servisā, kas servicē arī visu pārējo, lai arī dārgāk, bet futbols nav iespējams pēc definīcijas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!