Jump to content

Benzīns > Dīzelis > Gāze, vai tiešām?


key-abc
 Share

Recommended Posts

KinDzaDza

 

 

Ar skrūvgriezi caurumu izbakstīt ir kudi vienkaršāk

To pirms servisa apmaklējuma nenoslēpsi, un tā jau būs kaitniecība...

Link to comment
Share on other sites

 

 

ieļauju, ka šoferi paši palīdzēja dzinējiem ātrāk noklāties, lai nebūtu ar tādiem jābrauc un ātrāk tiktu pie dīzeļauto.

 

Vai tad nebija tā, ka tiem šoferīšiem tā degviela jālej par savu naudu? 

 

p.s. es ar abām rokām esmu par gāzi, kā dabai draudzīgāko degvielas veidu, bet neesmu reliģiozs

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nav saprotams priekš kam tad taxi vadībai būtu jāiespringst un jāizcīna gāze ja ir vienalga cik tas dampis patērē?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

 

 

Vai tad nebija tā, ka tiem šoferīšiem tā degviela jālej par savu naudu?

Tas jau nu gan katrā kantorī varētu būt savādāk...


 

 

Nav saprotams priekš kam tad taxi vadībai būtu jāiespringst un jāizcīna gāze ja ir vienalga cik tas dampis patērē?

Viedi vārdi!

Link to comment
Share on other sites

 

 

ierauj uz brītiņu cilindrā karstas gāzes no citu cilindru izplūdes lai neļautu cilindram atdzist
 

Vispār jau visu laiku notiek cīnīšanās, lai varētu cilindrus labāk  atdzesēt.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tas nebūs īsti tiesa, motors nevar strādāt normāli būdams auksts, cīņa vairāk ir par to kā cilindros padot pēc iespējas lielāku un aukstāku gaisa masu un uzsildīt līdz pēc iespējas augstākai temperatūrai īsā laika sprīdī tai pat laikā neizlecot ārā no saprāta robežām un budžeta, kas būtībā ir viens un tas pats. Lai to panāktu lieto tādus daiktus kā intercooleri, kompresori/turbīnas, lielāka kompresijas pakāpe komplektā ar attiecīgi detonāciju drošāku degvielu un.... visādām viltībām kas cilindru iekšējās virsmas uztur iespējami karstas.

Link to comment
Share on other sites

Nav saprotams priekš kam tad taxi vadībai būtu jāiespringst un jāizcīna gāze ja ir vienalga cik tas dampis patērē?

 

Lai šie takši būtu konkurētspējīgi cenas ziņā, neticu, ka tādi takšu "grandi" kā BalticTaxi un Panda būtu muļķi, ka brauc uz gāzi vienkārši tāpat, jo tas ir stilīgi.... noteikti tas atmaksājas salīdzinot ar tādu pašu dīzelīti

 

un ja nekļūdos, taksisti savai kompānijai maksā "nomas naudu" jeb taisa minimālo ietirgojumu dienā, pārējais, kas nopelnīts virs tiek sadalīts starp taksistu un kompāniju, bet degvielu lej kompānija un gāzi tā kā arī mazliet grūtāk nozagt :) varbūt kļūdos

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es arī ne... viens no pēdējiem naftas pilieniem kas mani pārliecināja pāriet uz gāzi bij kā reizi tas ka tieši tobrīd takši paziņoja ka pāriet uz gāzi. Tā kā man pa šiem ~2 gadiem ir gluži pretējs secinājums - iekārta ir atpirkusies, ir atpirkušies potenciāli iespējamā motora nomaiņa un ir vēl normāla čupa naudiņas palikusi pāri

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Nav saprotams priekš kam tad taxi vadībai būtu jāiespringst un jāizcīna gāze ja ir vienalga cik tas dampis patērē?
Tāpēc, ka servisā pavadīta diena uzņēmumam neienes nekādu naudiņu. A līzings/kredīts ta jāmaksā.
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza
Lai to panāktu lieto tādus daiktus kā intercooleri,

Ļoti cien. daiļdārzniek - nu ja nezini, tad nelej čugunu!

Interkūlers ir domāts tieši cilindros ieplūstošā gaisa ATDZESĒŠANAI!!!

Un zini kāpēc - tā var iegūt lielāku gaisa apjomu cilinros un tajā pašā laikā arī jaudu!!!

 

p.s. Bļin, visi tādi auto būves speciālisti, ka maz neliekas...

 

p.p.s. Kompresors un turbīna ir VIENS UN TAS PATS!!!

Un to lieto arī lai iedabūtu cilindros pēc iespējas lielāku gaisa daudzumu!

Labots - KinDzaDza
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Dārgais Kindzadza, ja jūsu augstība uzmanīgāk aplūkotu manis virknētos ķeburus sauktus par burtiem un pacenstos izprast to kombinācijās ietverto jēgu, tad Jumsīm būtu ļoti skaidris ka tieši šo es vēlējos Jums tā kā pavēstīt, pardon

 

pardon PARDON, par to kompresoru/turbīnu, gan es neko TĀDU negribēju gan pateikt :acute:

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Jūsu ķeburos ietverto jēgu saprast ir pagrūti, jo jēgas TUR NAV...

Nejēga, nu ja nesaproti šai lietā neko īsti, tad nemuldi lieku, paliksi smieklīgs!

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
p.p.s. Kompresors un turbīna ir VIENS UN TAS PATS!!!

Te nu gan tu kļūdies. Tautā ir iegājies, ka turbokompresoru sauc vienkārši par turbīnu, bet turbīna un kompresors ir atsevišķas detaļas, kas dažos motoru modeļos apvienotas vienā agregātā. Dažiem motoriem ir tikai kompresors. Amerikāņu supercharged motoriem un merši arī tādu izmanto. Šķiet, ka arī Vag grupas TSI motoriem arī.

 

edit:

tikko apskatīju, ka TSI motori izmanto 2 kompresorus - gan turbo, gan kloķvārpstas piedziņas.

Labots - _dunduks_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

nu ja par turbīnu pieņemts saukt agregātu kuru piedzen izplūdes gāzes a par kompresoru sauc agregātu kuru piedzen mehāniski. Katram veidam ir savi plusi un mīnusi un pilnīgi atšķirīgas raksturlīknes.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

 

 

degvielu lej kompānija

 

BalticTaxi un arī topikā minētā raidījuma takšos - degvielu lej vadītāji par savu naudu!

Link to comment
Share on other sites

Kindzadza verētu kritiski pārlasīt  pats savus burtu savirknējumus. Piesējās teikumam "lieto tādus daiktus kā ... kompresori/turbīnas..."  ?? Šis teikums nemaz neapgalvo, ka kompresors nav tas pats, kas turbīna... Bet nav viens un tas pats! Turbīna ir ierice, kas izplūdes gāzu enerģiju pārvērš mehāniskā darbā. Kompresors ir ierīce, kas, lietojot mehānisku darbu, saspiež degmaisījumu (vai gaisu).

Es arī uzskatu, ka taksometru vīriņš murgo. Bet vai kāds ir plēsis vaļā gāzes (gāzveida) filtru ? Ir tur eļļa? Ja kāds uzliks raidījumā reklamēto filtru, uzrakstiet, vai ir kas, ko izliet. Un pats galvenais: ja sprauslā nokļūst eļļas piliens, vai tas kaitē sprauslai? Man ir aizdomas, ka ne.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet vai kāds ir plēsis vaļā gāzes (gāzveida) filtru

 

Es esmu. Pirmajam auto viņu pēc 10kkm  kā rekomendēja iekārtas licējs viņu nomainīju un veco izārdīju . Papīra filtrējošais elements bija pilnīgi tīrs. Kopš tā laika šo filtru neesmu aizticis. 

 

Šķidrās fāzes filtrs kas pirms reduktora gan ātri aizaug un mainu viņus regulāri, 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

p.p.s. Kompresors un turbīna ir VIENS UN TAS PATS!!!
 

A, nikuja.... 

Turbīna:

garret1.jpgKompresors:

30_Kleemann_Kompressor_For_Mercedes_Benz

 

Veicamā funkcija abiem ir +- vienāda, bet parametri un izpildījums un pati ideja un darba princips atšķiras.

Link to comment
Share on other sites

Atzīšos, ka takšu veča uzstāšanos neskatījos. Bet vispār liekas dīvains pasākums aprīkot pilnīgi jaunu auto ar gāzes iekārtu. Cik tērēs pilnīgi jauns dīzelis pilsētā? 6-7 litri. Cik ņammās gāzi 10 - 12. Cik ir ietaupījums uz 100 KM? Tālāk manas fantāzijas - 2-3 euro uz 100KM, respektīvi kādi 4-8e dienā. Hmm, īstenībā mēneša griezumā kaut kas veidojas. Bet ir apkopes, remonti, ikdienas uzpildes, tā ir dīkstāve un tajā laikā nauda netiek pelnīta, bet kredīts jāturpina maksāt. Un atkal, ja noklājas viens vai divi dzinēji un to noraksta uz gāzi, tad viss biznesa keiss sabrūk.

 

p.s. Lasīju, ka takšu vīriņi zupu lej no savas kabatas. Bet zinu vienu palielu uzņēmumu, kas savus krievijā ražotus gruzovikus (ex GAZ-53) izvēlas ar benžas dzīnējiem, ko aprīko ar gāzes pariktēm. Kāpēc? Jo, gāzi nevar nopisdīt, atšķirībā no dīzeļa.

 

p.s.2 No pirmām rokām nepazīstu nevienu kam noklātos dzīnējs dēļ gāzes pariktes. Pazīstu tādu, kas nobrauca jau virs 200K, bunža sarūsēja, nopirka donoru un pārlika dzinēju uz donoru.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lasīju, ka takšu vīriņi zupu lej no savas kabatas.

Jap, "nodokļu optimizācija", taksisti noma auto no uzņēmuma.

Link to comment
Share on other sites

 

 

No pirmām rokām nepazīstu nevienu kam noklātos dzīnējs dēļ gāzes pariktes.

 

man ir saimniecībā viens auto, kurš jau 10 gadus uz gāzi iet. nobraukumi gan nav lieli gadā un kopā no 310k uz odo apmēram puse ir uz gāzi. šito plānots braukt līdz tolmetam, tad nu redzēs kas nonīks ātrāk - bundža vai motors.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Mana pieredze pretēja.

Jebatorija vairāk nekā ēriku ietaupīts.

Servisos gāzinieki pie benzīniekiem un benzīnieki pie gāziniekiem (pa)sūta.

4.paaudze + Hana sprauslas - tā kā vajadzētu būt ok, bet nav.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Long John

Pats sev tiesnesis, advokāts un prokurors... :yahoo:

 

 

 

Kompresors un turbīna ir VIENS UN TAS PATS!!!

 

 

 

 

Nejēga, nu ja nesaproti šai lietā neko īsti, tad nemuldi lieku, paliksi smieklīgs!
Labots - Long John
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Long John
pamato! 

 

 

Izlasi minētos citātus un padomā.

Cilvēks pats raksta glupības un uzreiz apsauc citus (sevi?)  par nejēgām... 

Varbūt Tu arī uzskati, ka kompresors un turbīna ir viens un tas pats?  :yahoo:

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

p.s.2 No pirmām rokām nepazīstu nevienu kam noklātos dzīnējs dēļ gāzes pariktes.
Pazīstu, kuram Subaru motoram izdega vārsti. Piebildīšu, ka viņš savam nākamajam Subaru gāzi vairs nelika.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vai Tu arī uzskati, ka kompresors un turbīna ir viens un tas pats?

Principā jā, jo tie abi pilda vienu un to pašu funkciju! 

Vienu piedzen mehāniski, bet otru ar izplūdes gāzēm, taču izpildfunkcija ir viena,

Varbūt nepiekrīti?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jebatorija vairāk nekā ēriku ietaupīts. Servisos gāzinieki pie benzīniekiem un benzīnieki pie gāziniekiem (pa)sūta.

 

Nu ja useris ir nejēga....

 

Sākumā izslēdzam gāzi un skatamies kā motors iet uz benzīnu - ja nav labi, tad braucam pie benzīna motoru labotājiem lai taisa! (Un lai neskatās ka ir gāzes iekārta!)

Kad motors ideāli strādā uz benzīnu - skatāmies kā iet uz gāzi - ja nav labi tad pie gāzes večiem.  Viss! 

 

 

 

Pazīstu, kuram Subaru motoram izdega vārsti. Piebildīšu, ka viņš savam nākamajam Subaru gāzi vairs nelika.

 

 

Esi izlasījis manu linku uz gazmap.ru kur smalki aprakstīts kādiem motoriem un kāpēc var izdegt vārsti braucot uz LPG? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Long John
Principā jā, jo tie abi pilda vienu un to pašu funkciju!  Vienu piedzen mehāniski, bet otru ar izplūdes gāzēm, taču izpildfunkcija ir viena, Varbūt nepiekrīti?

 

 

Nepiekrītu! Funkcijas pilnīgi pretējas!!!

Kompresoru griež, lai saspiestu gaisu (gāzi).

Turbīnai dod virsū saspiestu gaisu (tvaiku, ūdeni utml), lai iegūtu griezes momentu un to tālāk izmantotu pēc vajadzības.

Kur redzi līdzību- tikai tādēļ, ka abi griežas?  :beee:

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Varbūt Tu arī uzskati, ka kompresors un turbīna ir viens un tas pats?

 

 

 

Principā jā, jo tie abi pilda vienu un to pašu funkciju! Vienu piedzen mehāniski, bet otru ar izplūdes gāzēm, taču izpildfunkcija ir viena, Varbūt nepiekrīti?

 

 

 

Te nu gan tu kļūdies. Tautā ir iegājies, ka turbokompresoru sauc vienkārši par turbīnu, bet turbīna un kompresors ir atsevišķas detaļas, kas dažos motoru modeļos apvienotas vienā agregātā.

 

 

 

Turbīna ir ierice, kas izplūdes gāzu enerģiju pārvērš mehāniskā darbā. Kompresors ir ierīce, kas, lietojot mehānisku darbu, saspiež degmaisījumu (vai gaisu).

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

4.paaudze + Hana sprauslas - tā kā vajadzētu būt ok, bet nav.

Nu, tad ir jādod vairāk info:

Auto ražotājs un dzinēja tilpums 

Reduktora ražotājs

Kontroles bloka ražotājs

Kas to visu salika kopā.

Varu iedot sava gāzenieka kontaktus un paskatīsies kas un kā.

Kas pa simptomiem?


 

 

Pazīstu, kuram Subaru motoram izdega vārsti. Piebildīšu, ka viņš savam nākamajam Subaru gāzi vairs nelika.

Nevis vārsti, bet vārstu sēžas. Ar Subaru dzinējiem ir nianses. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Nu ja useris ir nejēga.... Sākumā izslēdzam gāzi un skatamies kā motors iet uz benzīnu

No shit, Sherlock?!

Tūlīt dzīve ies uz labos pusi, jo ko es bez tava viedā padoma būti darījis.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Mamma, Mia! O dolce sole! Bravo virtuosa persona Humo Fuc..ng Sapiens!

 

Šitik daudz murgu par turbīnu/kompresoru!!!!! Antiņ pūt stabulīti, prātiņ kāp kokā!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nepiekrītu! Kompresoru griež, lai saspiestu gaisu (gāzi). Turbīnai dod virsū saspiestu gaisu (tvaiku, ūdeni utml), lai iegūtu griezes momentu un to tālāk izmantotu pēc vajadzības. Kur redzi līdzību- tikai tādēļ, ka abi griežas?

Nezinu kā Tu, bet es šeit rakstu tikai par auto dzinēju ieplūdes trakta kompresoriem un turbīnām!!!  :)

Filozofs atradies...  :mda:

Link to comment
Share on other sites

Long John
Filozofs atradies...

 

 

Neesmu filozofs- pēc izglītības esmu aviācijas inženieris (vismaz biju pirms 40 gadiem!  :shok:

Bet kurš te ir filozofs (muldoņa, demagogs) atļauju minēt... :yahoo:

Kompresors un turbīna arī Āfrikā ir kompresors un turbīna.

 

 

 

es šeit rakstu tikai par auto dzinēju ieplūdes trakta kompresoriem un turbīnām

 

 

Auto turbīnās gan neesmu nekāds specs, taču man šķiet, ka turbīna atrodas izplūdes, nevis ieplūdes  traktā.

Dzinēja izplūdes gāzes griež turbīnu, tā savukārt griež kompresoru, kurš atrodas ieplūdes traktā un sapiež gaisu, ko padod degmaisījuma veidošanai.  

Labots - Long John
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nomierinieties takš ar tām turbīnām/kompresoriem, topiks ta kā par citu tematu. Noplīsušie takši diez vai bija ar turbīnām. Turbo benžas dzinējiem, starp citu, gāze arī garšo.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sākumā izslēdzam gāzi un skatamies kā motors iet uz benzīnu

 

svečvadu problēmu šādi diagnosticēt nav iespējams.

Link to comment
Share on other sites

 

 

svečvadu problēmu šādi diagnosticēt nav iespējams.

Tā var diagnosticēt, ka gāzes parikte nav pie vainas... 


 

 

Mana pieredze pretēja. Jebatorija vairāk nekā ēriku ietaupīts. Servisos gāzinieki pie benzīniekiem un benzīnieki pie gāziniekiem (pa)sūta.

Protams, pieredzes ir dažādas, bet ja būtu pagalovnijs ebatorijs, neviens ar gāzi nebrauc.

 

Lai izvairītos no futbola liku servisā, kas servicē arī visu pārējo, lai arī dārgāk, bet futbols nav iespējams pēc definīcijas.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...