Jump to content

Benzīns > Dīzelis > Gāze, vai tiešām?


key-abc
 Share

Recommended Posts

marrtins

 

 

20.00 L gāzes uz 100 km patēriņu
:lol: :lol:
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu a ko ne, viņi tak benzīna pateriņu nevar īsti pieradīt, a kur nu vēl gāzes - nu nav normatīvu, vot i vajag izmantot

Link to comment
Share on other sites

csdd lapā  ir informatīva excel tabula ar auto markām  un degvielas/gāzes patēriņiem. Mūsu grāmatvedes pie tā spieturas, kaut reāli es ar sagāzētu auto netieku tajās normās - reāli sanāk par 2 L vairāk. 10 L vietā 12 stabili. nezinu vai vids pieņem tādu pašizdomātu patēriņu. 20 ir perebors.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es kā uzņēmuma vadītajs uzrakstu rīkojumu par degvielas pateriņa normam, norādu ka tas ir 20L un iepūt man, benzīnam var droši likt +4-5L virs reālā patēriņa , tad kāpēc gan gazai neuzlikt x2 :close_tema:


Gramatvedes vienkārši atvieglo sev dzīvi, nu nepierādīs tas VID ka lietota autiņš paterē tikpat cik jauns no salona pec tehniskas pases, da i necentīsies īpasi, lai nu kā problēmu nekad nav bijis ar šo lietu

Link to comment
Share on other sites

Imho, ražotāja uzrādītie patēriņa rādījumi +/- atbilst iespējamajiem reālajiem patēriņiem jaunām/nenojātām mašīnām.

Pēc datasheeta manas Lupas patēriņš ir 3.6 litri pa štrāsi, un 5.9 pa pilsētu: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8401

S80.tajam Volviķim- 5.2 un 7.8 litri http://automobilio.info/en/Volvo/S80/S80/2.5-TDI-140-AG/6618

Ja kāds saka, ka viņa autiņš apēd tik pat vai vairāk par datasheetā norādīto- tam es ticu.


Nē, nu, protams, pilsētas arī var būt daudzas un dažādas. Pieņemu, ka, pa Rīgu braucot autiņš vairāk patērē kā, braucot pa Smilteni..

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Ar savu veco Volvo S80 dīzeli braucot ceļojumā pa eiropu ar pilnu mašīnu (4 pasažieri + pilns bagažnieks) 1500 km varēja nobraukt bez uzpildes

A nebija situācijas, kad degviela sāka nākt atpakaļ no bākas? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Runājot par patēriņu, tad uz gāzi braucot, neesmu pamanījis īpašu kāpumu, varbūt tikai mazliet.

 

Pēc tehniskiem datiem:

 

Fuel consumption (economy) - urban 16 (14.2) l/100 km.

Fuel consumption (economy) - extra urban 7.6 (7.6) l/100 km.spacer.gif
Fuel consumption (economy) - combined 10.7 (10.1) l/100 km.

 

Reāli lielākoties pārvietojoties ārpus pilsētas sanāk ~8.9l/100km. Ciparu 7.7l/100km esmu sasniedzis braucot ļoti garu gabalu uz 90km/h. Dažkārt daži šo ciparu uzskata par vidējo rādītāju. 

Link to comment
Share on other sites

Nezinu, ja ļoti patīk ekonomēt, tad jau tiešām jāpērk dīzelis. Brīvdienās pavizinājos ar jaunu MINI Paceman All4 1.6D. Īsti Mini šis auto vairs nav, jo tas ir 3 durvju Clubman un izmēros gnadrīz kā Nissan Juke. Bet nu priekš 4x4 brīnuma 5.4 l  uz 100 km man liekas labs rādītājs. Pilsēta šosjea bija apmēram 50/50. 

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Nezinu, ja ļoti patīk ekonomēt, tad jau tiešām jāpērk dīzelis.
Aizmirsi piebilst, jāpērk jauns, vai ļoti jauns dīzelis. 

 

 

VIDam protams tiek iesniegta pilnīgi cita atskaite ar 20.00 L gāzes uz 100 km patēriņu
A degvielas čeki? 
Link to comment
Share on other sites

 

 

A nebija situācijas, kad degviela sāka nākt atpakaļ no bākas?

:D

Līdz sausai jau gluži neizbraucām. Vidējo patēriņu nevis ņēmu pēc borta kompja, bet pēc notērētās degvielas no pilnas uzpildes pirms ceļojuma līdz pilnai uzpildei pēc ceļojuma - sanāca 5,4ar kaut ko... protams visus 1500 bez uzpildes nebraucām, bet ņemot vērā cik vēl degvielas rādītājs rādīja pēc nobrauktiem 1100km bez uzpildes izskatījās ka līdz 1500km vēl mierīgi būtu izvilcis. Bāka ja kas viņam 80l...

Link to comment
Share on other sites

androidz

Da bija man Volvo ar to 2.5TDI, tikai ar automātisko kārbu. Vidējais jauktajā ciklā pēc bākas metodes bija 8,5 litri. Tā ka visai sķeptiski uztveru stāstus par 5l uz sotaku.

Link to comment
Share on other sites

Da bija man Volvo ar to 2.5TDI, tikai ar automātisko kārbu. Vidējais jauktajā ciklā pēc bākas metodes bija 8,5 litri. Tā ka visai sķeptiski uztveru stāstus par 5l uz sotaku.

 

Nu šeit es vairāk runāju par ārpus pilsētas braukšanu... pa Eiropu braucot pamatā jau sanāk pa šoseju un bāņiem braukt, pilsētām lielākām un mazākām sanāk tikai cauri braukt. mans S80 bija ar manuālo... kā jau iepriekš minēju, jauktajā ciklā vidēji 6-7l mierīgi lietojot.

Pēc bākas metodes reiz speciāli vasarā intereses pēc nomēriju vidējo no Rīgas uz liepāju un atpakaļ, vasarā, divatā - ar ieslēgtu kondiķi un stāvēšanu ceļa remontos pa ceļam - vidējais sanāca 5,07... un netika speciāli spiests uz ekonomiju. Pieļauju ka ja speciāli pa ekonomisko brauktu - mierīgi varētu nedaudz palīst zem 5l... Tie nav mani izdomājumi - tie ir reāli mani testi... 

Labots - Uldzha
Link to comment
Share on other sites

To #605 Bonifacijs

 

Tev mehāniskais vai automātiskais eļļas dozētājs? Ja mehāniskais, tas tas pašam regulāri jāčeko un jāpieregulē. :)

Labots - Damn
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

kāda problēma patēriņu izrēķināt,

pielej pilnu bāku līdz korķim, piefiksē spidometru, un brauc līdz ''rezervei'', uzpildies atkal līdz korķim un izrēķini...

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

piefiksē spidometru

Parteizi to sauc par odometru, nevis spidometru. Būsim precīzi!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
A degvielas čeki? 

 

Jebkurā degvielas uzpildes stacija vari drosi pasaukt maliņā aprunaties kādu operatoru un vienoties par to cik eurocentus maksāsi par katru litru degvielas čekā, cik litrus tev mēnesī vajag, uz kādiem rekvizītiem un kuras dienas var iebraukt pakaļ iepriekšējā mēneša čekiem

 

 

Tev mehāniskais vai automātiskais eļļas dozētājs? Ja mehāniskais, tas tas pašam regulāri jāčeko un jāpieregulē.

 

Īsti nezinu, neesmu tik smalki pētijis, bet tur ir tads kā cirkuļa kats ar kuru var dabūt vairāk vai mazāk un redzēt ka tur palēnām pil, to autonams ik pec 15 000 km pats pieregulē un nav ne varda teicis ka man būtu pašam jabāž tur savs deguns. Pa lielam es kapotu atveru 3-4 reizes gadā kad beidzas logu šķidrums un viss, nelienu tur ik nedēļu eļļas līmeni raudzīt vai ko vēl ne. Ja autiņam viss ir +/- kartībā tad tā var darīt, ja gļuko kaut kas tad jau nu gan ne, bet es uzskatu ka tad ir jadzen uz servisu lai tupo nomaina visu ko vajag vai nevajag un miers

 

 

csdd lapā  ir informatīva excel tabula ar auto markām  un degvielas/gāzes patēriņiem. Mūsu grāmatvedes pie tā spieturas, kaut reāli es ar sagāzētu auto netieku tajās normās - reāli sanāk par 2 L vairāk. 10 L vietā 12 stabili. nezinu vai vids pieņem tādu pašizdomātu patēriņu

 

Intereses pēc paskatījos savai Hondai pēc CSDD sanāk ka 8.4L/100 km  192 Zs 2.4 L benža..... nu nu, nē nu vidējais pa šosi pratīgi braucot jau varbūt ka arī ir tāds (mazs vienalga priekš tādas jaudas autiņa), bet nu ne jau nu dzīvē pa pilsētu. Lai nu kā man nav zinams neviens likums kurš uzliktu par pienākumu degvielas patēriņu uzskaitīt pamatojoties uz šīs CSDD tabuliņas cipariem, tāpat es neesmu dzirdējis ka būtu kāds likums kurš noteiktu ka šos ciparus degvielas uzskaitē nedrīkst pārsniegt par teiksim 40-50% vai pat vairāk. Galu galā pat var atrast ražotaja norādīto degvielas pateriņu un ņemt par pamatu pilsētas ciparu kas pilnīgi noteikti ir jūtami virs 8.4 slinkums tagat meklet, bet ja nemaldos bij kaut kas ap 13-14 L

Top speed:227 km/h

Acceleration 0-100 km/h:7,9 s

Urban consumption:12,7 l/100km

Urban consumption kms:1 op 7,9

Extra-urban consumption:6,9 l/100km

Extra-urban consumption kms:1 op 14,5

Average consumption:9,0 l/100km

Average consumption kms:1 op 11,1

CO2 Emission:214 g/km

Ražotaja dati.... un no kurienes tiek rauts CSDD 8.4 L ????

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Jebkurā degvielas uzpildes stacija vari drosi pasaukt maliņā aprunaties kādu operatoru un vienoties par to cik eurocentus maksāsi par katru litru degvielas čekā, cik litrus tev mēnesī vajag

 

Tā mēs to Latviju neuzcelsim, divkoši. Lai gan, ja godīgi, man arī po.

 

p.s.

Ak jā, par tēmu tak vajadzēja kaut ko pateikt. Es ar savu škodu šodien pa 4,7L/100km no Rīgas atbraucu.

p.s.s.

dīzelis

Labots - ggg97
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es drīzak teiktu ka tad jau divkoši ir pilnīgi visi it īpasi tie kas visskaļāk bļauj ka maksā nodokļus- nu neiestāstīs man neviens ka LV ir kaut viens uzņēmums vai iestāde kas neoptimizē savas nodokļu izmaksas, ir sanācis arī valsts iestādēm optimizēt, lai gan tur tas drīzāk ir saucams daudz prastākā vārdā

 

Būsim reāli nu nav iespējams LV darboties tupo nomaksājot visus nodokļus kas nu vien varetu uz uzņēmumu attiekties, pat tādi momopolistu giganti kā Apple to nevar, apiet un konkrēti, tā kā tās kapeikas kas tur degvielas čekos vispār ir nekorekti nosodīt. Mersedess nemaksā nodokļus dod miljardus kukuļos un ko? kāds viņus nosoda? kāds boikotē labus autiņus, nu taču nē!!!!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja panesās offtopics par nodokļiem, tad jāatzīstas, kad nekad mūžā nodokļus es pats maksājis esam neatceros. Tos vienmēr manā vietā godīgi nomaksā mans darba devējs. Tāpēc, atšķirībā no daudziem citiem, sevi par godīgo nodokļu maksātāju uzskatīt nevaru. Godīgais nodokļu maksātājs ir mans darba devējs.

 

Bet jā, it īpaši pēdējā laikā, privātuzņēmēji saka, ka godīgi maksājot visus nodokļus normālas algas maksāt nesanāks. Un man analizējot situāciju, nākas arvien biežāk tam piekrist.

 

Jā jā jā, ir arī Latvijā uzņēmumi ar gana augstu pievienoto vērtību, kuri var atļauties nomaksājot visus nodokļus, maksājot normālas algas, saglabāt arī labus peļņas un attīstības rādītājus. Bet tādi uzņēmumi Latvijā nav dominante, vēlreiz, nav dominante.

 

p.s. es absolūti nevēlos kārtējo reizi iestigt neauglīgās diskusijās, par mūsu darba zemo produktivitāti, bet, ja tāda lieta Latvijā ir, tātad tai ir savi objektīvi iemesli, vēlreiz, ir savi objektīvi iemesli.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

 

 

gāzei eļļu vari mainīt pēc 20 000 km vai vairāk, dīzelim pratīgi ļaudis maina pec 7 500-10 000 km

 

Da labi. Tad jau, ja auto vairāk stāv, nekā brauc. eļļu vispar nav jāmaina 2-3 gadi?

Nezinu kā citi maina, bet es parasti mainu, kad eļļa jau nedabīgā krāsā sāk palikt, un viskozitāte paliek švaka, parasti sanāk reizi gadā, varbūt pat reizi pusotrā.

Link to comment
Share on other sites

kā teica - "nu vi, bļin, dajote!"  :D

 

Pat ja nobrauc mazu kolometrāžu, _tāpat_ eļļa jāmaina reizi gadā. Nezinu,kur cilvēki salasās visādas muļķības, ka var braukt ilgāk vai tamlīdzīgi.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Nezinu kā citi maina, bet es parasti mainu, kad eļļa jau nedabīgā krāsā sāk palikt, un viskozitāte paliek švaka, parasti sanāk reizi gadā, varbūt pat reizi pusotrā.

Dīzelim eļļa nedabiskā krāsā sāk palikt pēc pirmajiem pārsimts kilometriem - tā tas iekārtots. Un nē - nav veca lamata bet gan jauns 1.5dCi

Bet jāmaina ir tieši pēc tik ilga laika kā ražotājs ieteicis - norādīti gan kilometri gan gadi. Renim, 1.4 benzīnam, piemēram ir 15000 vai 18 mēneši pie 5w40 sintētikas (vismaz manos papīros). 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

To CSDD patēriņu var iebāzt pakaļā:

Volvo S80 T6 pēc CSDD ir 11.1L (pieņemu, ka tā ir tikai šoseja), tad viņu var tikai ripināt, oficiālie dati, pilsēta ir 16L, pēc pieredzes varu teikt, ka var arī būt probkās 18 L.

Infiniti FX45 pēc CSDD ir 13.6L, gribu redzēt to faķīru, kas var to dabūt gatavu. Ja tikai pilsēta ir 18-20L, ja kombinētais zem 15L tā ir māksla.

 

Tādēļ jau tas ir ieteiktās vērtības un jebkurš uzņēmums, pēc diviem braucieniem nosaka ar direktora pavēli iekšējo patēriņu, plus ziema 1.5-2.0 L klāt savādāk, nav iespējams nosegt degvielas limitu.

Link to comment
Share on other sites

Tiem, kuri saprot vāciski

http://www.autobild.de/artikel/spritverbrauch-herstellerangabe-gegen-testverbrauch-1129421.html

 

Īsumā. Tas žurnāls regulāri veic auto patēriņa mērījumus speciāla maršrutā, kas pēc iespējas imitē reālus apstākļus. Pēc šiem testiem sanāk, ka dažs labs patērē par 37% vairāk. Vidēji patēriņš ir lielāks par kādiem 23%.

Traģiskākā situācija parasti ir ar mazlitrāžas dīzeļiem vai mazlitrāžas benzīna turbo dzinējiem. It kā jā, kas tur 1l klāt, bet, ja ražotājs norādījis patēriņi ap 3l ... :)

Tad vēl pamatīgāk grēko benzīna lielmotori. Tur gan plusā parasti daži litri, kas procentuāli nesanāk nemaz daudz.

Visprecīzāk ir standarta benzīnniekiem ap 2l darba tilpuma.

 

Ražotājs jau patēriņu norāda, mērot uz stenda, imitējot kaut kādus apstākļus. Droši vien arī kondicionieri neslēdz iekšā tā testa laikā, arī gaismas nē, kas pie mums obligāti, ripas gan jau uzliek kaut kādas eco, kam maza rites pretestība, bet, kas normālos apstākļos nav īsti lietojama. Un tad jau tās EU noteiktās EURO normas izdodas izspiest.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Infiniti FX45 pēc CSDD ir 13.6L, gribu redzēt to faķīru, kas var to dabūt gatavu

Pa šoseju 13.6? Ar to infinity domāju mierīgi, ja neskrien.

Ja piemēram FX35 ar 3.5l motoru kāds ir arī iekšā nissan 350z, šķiet tāds pats, ja nekļūdos, ar 350z tika nobraukti gadi 4+, pa šoseju ~11litri mierīgi. Pa pilsētu un vispār kā tika braukts ar smago kāju, tur protams 20 un uz augšu. Jā infinity smagāks, bet tā vai tā jāierakstās tajos ~13vismaz pa šoesju "dreifējot" :D

 

Bet tā vispār es par TDI. Un ar ļurbo ķīseli ir jāgāž nevis jāekonomē kkas, ar benzīnu vajag ekonomēt! 

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

 

 

Da labi. Tad jau, ja auto vairāk stāv, nekā brauc. eļļu vispar nav jāmaina 2-3 gadi? Nezinu kā citi maina, bet es parasti mainu, kad eļļa jau nedabīgā krāsā sāk palikt, un viskozitāte paliek švaka, parasti sanāk reizi gadā, varbūt pat reizi pusotrā

Tad Tu kauj savu motoru ....šīs nav vairs PSRS minerāleļļas . Ja gaidi krāsas maiņu ,tad  šīs eļas labās īpašības sen jau beigušās .Tomēr der palasīt eļļu ražotāju ieteikumus , neatkarīgi no motora tipa . Bet citādi - gāze forever ! 3.8 litri 14-15/ 100 pilsētā , 10.5/100 ārpus . Padalam degvielas cenu uz divi un radīsies šādi tādi secinājumi .

Pardon ! Tiko izlasīju , precīzāk - tiko daleca ... Ok , man ir jautājums - kas Tev tā par eļļu , kurai pēc gada var izmaiņas redzēt ?Vai kas tas par nobraukumu? Es leju pat ne sintētiku - pussintētiku , un pēc gada tāpat ir acis jāizbola , lai uz līmeņrāža līmeni saskatītu . Vienkārši zinu , ka ir pienācis laiks un mainu . Nez ... mož Tev acis dzidrākas ?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pardon ! Tiko izlasīju , precīzāk - tiko daleca ... Ok , man ir jautājums - kas Tev tā par eļļu , kurai pēc gada var izmaiņas redzēt ?Vai kas tas par nobraukumu? Es leju pat ne sintētiku - pussintētiku , un pēc gada tāpat ir acis jāizbola , lai uz līmeņrāža līmeni saskatītu . Vienkārši zinu , ka ir pienācis laiks un mainu . Nez ... mož Tev acis dzidrākas ?

 

Tad jārunā tehniskāk, kāds auto tev, kura gada motors, motora kods u.t.t.

Man vecais M40, leju 10w40, to arī iesaka ražotājs. Vispār, ir divas puses, ko iesaka auto ražotājs, un ko iesaka katrs eļļas ražotājs, esmu manījis, ka dažs labs eļļas ražotājs iesaka 5w40. Gāze man pārslēdzas automātiski, pat uz auksta motora, bet parasti braucu ar benzīnu, kad motors uzsilis, slēdzu gāzi. Savu motoru, uzskatu ka kopju, cik nu tur tik vecam var sakopt, eļļu mainu kā jau teicu, krāsa-viskozitāte, tīru kolektorus , varētu teikt, ka vinreiz arī motoru. Ir tādi, kas brauc līdz saplīst, un ved uz servisu, bet ir tādi, kas seko līdzi tehniskajam stāvoklim un taisa paši.

Runājot par eļļas līmeni, tas veciem motoriem ir jāpārbauda relatīvi bieži, nevis kā hipsteram jābrauc gadu un jābola baltas acis uz līmenrāža, bet gan pielej cik vajag, paskaties kur sūce, nomaini blīvi vai ko, un brauc tālāk.

Link to comment
Share on other sites

 

 

3.8 litri 14-15/ 100 pilsētā , 10.5/100 ārpus

Kur tik mazu patēriņu tādam tilpumam dabūji? Man ar 2.5l stipri līdzīgi skaitļi gāzei... 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Priekš visiem, kuri domā, ka gāze ir centu drāšana, ielikšu ļoti objektīvu un ticamu faktu - degvielas čekus ar 4 mēnešu starpību, kur pildījos gandrīz tajos pašos DUS, kuros cenu starpība ir minimāla. Vienīgā starpība, ka izdevās aktivizēt atlaižu karti un iegūt vēl papildus atlaidi, kas sastāda gala gāzes cenu 0.484 EUR/l vs. pašreizējiem 1.36 EUR/l benzīnam. Kā redzams, benzīna cena kāpj, gāzes cena krīt. Kaut kā jau gadiem nepiepildās pesimistu prognozes, ka gāzes būtiski kāps. Vismaz nekas par to neliecina. Un jā, te vairs nav runa par centiem, bet jau eiro par vienu uzpildes reizi.

 

 

post-1472-0-17247100-1401142523.jpg

 

 

post-1472-0-24240400-1401142524.jpg

 

P.S. Cipari ar pildspalvu ir fiksētais nobraukums. 

gaze_cenas.jpg

gaze_cenas_benzins.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Peleecis
Kur tik mazu patēriņu tādam tilpumam dabūji? Man ar 2.5l stipri līdzīgi skaitļi gāzei...

Es nedabūju - saku to , kas ir . Protams šo ciparu var ietekmēt braukšanas paradumi un pat ļoti,

Bet tā , ja man uz simt desmita kilometru stundā ( kruīzē )  tahometrs stāv uz 1600 apgriezieniem , nu nav nekā dīvaina , Bet pilsētā protams , ja kāja smaga , var arī virs 20 L sapelnīt .

Es ar gāzi braucu jau no 91mā gada, nu neredzu neko labāku un izdevīgāku , un nav traktori labāki , pateicoties savai dārgajai apkopei . Kā nāk sals , ne vienu vien traktoru ir nācies atdzīvināt ....Par smirdoņu . Ja gāze ir nesaregulēta , tā smird , bet pabrauc izjātam dīzelim aizmugurē , tad sapratīsi , kā ir tad , kad smird .

P.s - jaunajām iekārtām par smirdoņu vispār nevar būt runas . ja voncucko . tad tas nozīmē , ka gumijas šļaukas ir beigušās . Cik to no nomaiņa maksā ? Divus , trīs jevrikus , nu ok pessimistiem divdesmit , vai trīsdesmit . Un tik un tā - salīdziniet ar traktora remonta izmaksām , jo īpaši jauno gadu .

 

 

. Kaut kā jau gadiem nepiepildās pesimistu prognozes, ka gāzes būtiski kāps. Vismaz nekas par to neliecina.

gāze ir blakusprodukts , ja tā uzkāps pāri naftas produktiem , tad visa šī sistēma ir jāspridzina .

Labots - Peleecis
Link to comment
Share on other sites

 

 

gāze ir blakusprodukts , ja tā uzkāps pāri naftas produktiem , tad visa šī sistēma ir jāspridzina .
Cenu jau veido akcīzes nodoklis, nevis izejvielas cena, kās svārstās kapeikās! Cola 2L maksāja 0.69 Ls, un tagad ap 1Ls, vai arī pārvedot uz eur 1.62
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Cola 2L maksāja 0.69 Ls, un tagad ap 1Ls, vai arī pārvedot uz eur 1.62

 

Ar akcīzi gan tam nav nemazākā sakara, tas liecina vien par to ka cenas maiņa no 0.69 uz 1.00 nekadīgi nesamazina pārdodamo vienību skaitu laika vienībā - tb pircējam ir pofig cik maksā tā kola

Link to comment
Share on other sites

Cena gāzētajiem dzērieniem tieši pacēlas pateicos akcīzes nodoklim 2011 gadā!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

ir cēloņi un ir iemesli kā arī iegansti, ja jau uzliek akcīzi tad kapēc gan neveikt cenu korekciju, nu protams ka akcīze nav tie 0.31 Ls

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

akcīze skaidrs ka nav tie 0.31 ls bet akcīze arī apliekas ar pvn.... 

Link to comment
Share on other sites

ne nu taa gaze ir laba shtelle,shod paterins uz 180km (tiesa varen ekonomiski braucot) 1.94ls/100km ,palidzeja ari fakts ka tagad gazei cena nokritusies un ar atlaizu karti vel zemaka ta cena.

jebkurs dizels var iet ieskrieties pie tada paterina :D

Link to comment
Share on other sites

Eu, jūs kurā gadsimtā dzīvojat, kas tā par dīvainu naudas vienību - Ls?

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

1.94ls/100km

5 litri gāzes uz sotaku - čuguna liešana!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cenu jau veido akcīzes nodoklis, nevis izejvielas cena, kās svārstās kapeikās! Cola 2L maksāja 0.69 Ls, un tagad ap 1Ls, vai arī pārvedot uz eur 1.62

 

Nafta biržā kotējas kopā ar gāzi, kā zināms, gāze ir naftas plakus produktsi, tātad, ja cena kāpj naftai, kāps arī gāzei. Protams, šo padarīšanu var padarīt dārgāku dažādi nodokļi, taču ja ar nodokļiem apliktu tā, ka paliek uz pusi dārkāk, tas īsti vairs neatmaksātos, un viss šis aizietu pa burbuli tikai dēļ žīdiskajiem, nevis kā tam būtu jābūt, dēļ biržas cenām, kuras var iespaidot politiskie un globālie notikumi.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...