Jump to content

Resīvers vai stereo pastiprinātājs priekš RRR X-LINE FS 10.1 / RRR Giant FS-100


Tony_M
 Share

Recommended Posts

1) Normālam CD atskaņotājam ir divas izejas FIXED/VARIABLE. Audiofīli ņergājas, jo VARIABLE izejai no plates tās pašas vietas, kur FIXED izeja (pie paša RCA F konektora) divi pāri ekranētu vadu lien uz priekšpaneli, kur regulējamais ar motoru pocīc` un atpakaļ. Es vienam savam uztaisīju rezistoru dalītāju uz -20dB pie tās ligzdas, kad bija nosprādzis vājinātājs pastiprinātājam.

2) Nē, skaļuma regulēšanai vienmēr izmanto tieši logaritmisko poci. Tad kluso galu var precīzāk regulēt. Tipa, jauda un skaļums pieaug tad ~ lineāri.

 

PS Nule kā nejauši eBay iegādāju vienu mellu SONY CDP-797 ar pulti ...

PPS Saskāros ar grūti izskaidrojamu mistiku. SONY CDP-997. Atsakās lasīt dažus CD. Diagnoze vienkārša - mainām nost KSS-240A (~11Ls).

Nomainām. Viss čikiniekā. Tikai TO disku joprojām nelasa. Un tad, par lielu izbrīnu, izrādās, ka nelasa nevis manis uz Princo rakstītu vecu pašrakstītu CD vai saskrāpētu vecu Kuschelrocku, bet nelasa pilnīgi konkrētus vienas izdevniecības diskus - BetBet, Turaidas Roze, Eolika. Ne sitams tos micreca diskus nelasa. VISUS (rīt vēl sauju paprovēšu) citus lasa. Citi pleijeri tos, protams, lasa. Vispār - mistika.

PPS Lai no topika pa tālu neaizietu. Šodien LBSSā saņēmu Technics SU-9011 preampu. Rīt jaukšu laukā :)

 

post-81709-0-80438300-1295985144_thumb.jpg

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    25

  • ivo

    15

  • ediots

    15

  • Tornis

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Šodien LBSSā saņēmu Technics SU-9011 preampu. Rīt jaukšu laukā :)

 

Man atkal divi Onkyo - Integra A8270 (bildē) un melns A-8940 (jau izjaukts), kā arī Technics TU-8080 tuneris, SU-8080 vēl ceļā...

post-57831-0-08179400-1295987906_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

SONY visu laiku ir gājuši nepareizo ceļu attiecībā pret autortiesībām.

Tur nu bijuši daudz eksperimenti (pārrakstīšanu vispār, pārrakstīšanas reižu skaits u.t.t).

Ir redzēti eksemplāri, kas priecājas par pašu rūpnīcā ražotiem diskiem,

bet svešus iegriež ~5x ilgāk, speciāli.

Varbūt dotā modeļa procesors ir šāda eksperimenta rezultāts - reģiona piemērošana vai kas cits.

 

Novēlu, lai tev nav jāaizkrāso diska iekšējais celiņš :):):)

Link to comment
Share on other sites

Logaritmiskais tak taisa šīs problēmas, ne tā? Varbūt lineārais pat būtu piemērotāks. Kapēc diez vispār lielākoties pastiprinātājos ir logaritmiskie salikti? Kur ir to priekšrocība? Vai tādēļ, ka skaļums ir vieglāk regulējams pie vidēja un augsta līmeņa?

 

Cilvēka dzirdes īpatnību pēc tiek lietots B logaritmiskais pocis skaļuma regulēšanai.

ja ieliek lineāro, tad sākumā skaļums palielinās strauji, pēctam jau minimāli cilvēka dzirdei.

Tā vismaz es par to dzirdi lasīju ļoti sen vēl CCCP laikā.

Link to comment
Share on other sites

ir preampi, kur izmanto parasto poci ne log pat mono poci . Acīmredzot shēma ir jau tam pielāgota.

Link to comment
Share on other sites

Nu skaidrs apmēram. Laika gaitā izveidojušies sarežģījumi. Palielinājies cd atskaņotāju izejas līmenis, cd disku ieraksta līmenis, palielinājusies pastiprinātāju jūtiba, skandu jūtība - te nu mēs esam.

Link to comment
Share on other sites

un kas tajā visā slikts?

Labi, lielāka ieejas jutības pastiprinātājam nebūs varbūt tik labi, jo lielākas iespējas noķert trokšņus

Augstāks ieraksta līmenis CD - tas nozīmē arī augstāku izejas signālu, laikam jau arī efektīvāka CD formāta esošo 16bit izmantošana (tā īsti neesmu nekur manījis info, bet domāju, ka tur ir saistība)

Augstāks izejas līmenis pašam atskaņotājam - tas nozīmē ka pa līniju pamata signāls vairāk maskēs iespējamos trokšņus, kopā ar ieraksta līmeni pat ļoti OK. Tas, ka ražotājs nemāk pareizu sakļuma regulēšanu uztaisīt, vai arī pircējs nopērk nesamērīgi jaudīgu past. (lielāks vatu cipars daudziem ir noteicošais) tā jau ir cita problēma.

Skandam augstāka jutība - mazāk jaudas vajag no past., pie augstāka jutība nozīmē arī vieglākus skālruņus (Mms), kas nozīmē labāku dinamiku skanējumam, arī klusākas vietas tiks atskaņotas labāk.

Link to comment
Share on other sites

man gan liekas, ka augstāks ieraksta vid. līmenis sačakarē dinamisko diapazonu un ceļ kropļojumus, bet varbūt auzas runāju :D Nu ja labs pastūzis, tas nekādus RF traucējumus iekšā "neķers" . Ja jūtība skandām augsta, pastūzis jāgriež klusāk - klusāk AB vai B klasei nozīmē lielākus kropļojumus....

Link to comment
Share on other sites

Ja ierakts nav iedzīts kropļojumos (piesātinājumā), tad tur arī nav kropļojumu. To vai pats trakts (ja tā var teikt) to spēj sagremot, tā ir cita lieta.

Par to, ka zemāk jāgreiž, tāpēc jau minēju, ka ne vienmēr izvēlas atbilstošu pastiprinātāju, paņem, ka tik jaudīgāks. Pro tehnikas gadījumā tas vēl derēs, mājās nē.

Zemā līmēna kropļojumi jau tiek risināti dažos past. kur līdz kādam līmenim ir A klase, pēc tam aiziet AB, kad iegriež riktīgi.

Link to comment
Share on other sites

Vēl man šķiet ir tā , jo jūtīgākas tumbas jo labāku (klusāku ar mazākiem trokšņiem) vajag visu pārējo sistēmu . Uz tādas sistēmas likt samazināta dinamiskā diapazona ierakstu ir grēks. Visi tie "labie" samazinātā diapazona diski ir labi visādiem mp3 un dator tumbām, jo nomaskē trokšņus.

 

tā A klase ir pie līdz 0.05W parastam AB pastūzim ar miera strāvu līdz 100mA....tā ka tālāk ir tīra B klase...

Link to comment
Share on other sites

Dinamiskais diapazons tiek samazināts (uzlikta kompresija), lai uz katra, atvainojos, sūda, tas ieraksts skanētu kaut cik normāli, lai dzirdētu klusākas un skaļākās vietas normāli, lai kaut kas nepazustu vai atkal kādā brīdī nepārslogotos.

Tādā ziņā, lai atskaņotu kvalitatīvu ierakstu (ar lielu dinamisko dipapzonu), tam vajag tomēr arī jaudu, lai piem. atskaņotu kādu simfonisko orķestri, kur varbūt vienā brīdī spēlē tikai vijolīte vai pikolo flauta, bet pēc brīža iebliež visi pūšamie un pārējie stīgu instrumenti, pa vidu vēl ar turku bungām, vai arī šitam visam pēc tam seko trijstūra piesitiens.

kaut kā tā apmēram.

Cik tur trokšņu maskēšana, nezinu, neesmu domājis.

Link to comment
Share on other sites

un kas tajā visā slikts?

Labi, lielāka ieejas jutības pastiprinātājam nebūs varbūt tik labi, jo lielākas iespējas noķert trokšņus

Augstāks ieraksta līmenis CD - tas nozīmē arī augstāku izejas signālu, laikam jau arī efektīvāka CD formāta esošo 16bit izmantošana (tā īsti neesmu nekur manījis info, bet domāju, ka tur ir saistība)

Augstāks izejas līmenis pašam atskaņotājam - tas nozīmē ka pa līniju pamata signāls vairāk maskēs iespējamos trokšņus, kopā ar ieraksta līmeni pat ļoti OK. Tas, ka ražotājs nemāk pareizu sakļuma regulēšanu uztaisīt, vai arī pircējs nopērk nesamērīgi jaudīgu past. (lielāks vatu cipars daudziem ir noteicošais) tā jau ir cita problēma.

Skandam augstāka jutība - mazāk jaudas vajag no past., pie augstāka jutība nozīmē arī vieglākus skālruņus (Mms), kas nozīmē labāku dinamiku skanējumam, arī klusākas vietas tiks atskaņotas labāk.

 

Pastiprinātāja jaudai ar augstāk aprakstītajām skaļuma regulēšanas problēmām ir maz sakara, manuprāt. Ja nu vienīgi jauda = pastiprinājums (gain). Manā saprašanā tas gain pastprinātājam ir konstants lielums kamēr jaudai vēl nāk klāt kādi blakusapstākļi, skandu slodze piemēram. Nezinu, vai tā ir. Kāds var pakomentēt.

 

Augstāks ieraksta līmenis diemžēl nozīmē tikai augstāku signāla līmeni. Dinamiskais diapozons ir cita opera, nesaistīta ar to. Tā trūkums diemžēl ir nodevas abstrakta vidējā lietotāja klausīšanās paradumiem. Piedošanu par garu ierakstu, bet manuprāt šis saraksts ir ļoti uzskatāms, kas laika gaitā ir noticis ar dinamisko diapazonu. DR - dinamiskais diapazons, Peak - CD max līmenis. Viens un tas pats mākslinieks, stils arī apmēram līdzīgs viscaur ierakstos.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Analyzed folder: D:\Music\Jesse Cook\

----------------------------------------------------------------------------------------------

DR Peak RMS Filename

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

DR13 -1.87 dB -16.53 dB 1995 - Tempest - 01. Tempest.wav

DR14 -0.17 dB -15.74 dB 1995 - Tempest - 02. Cascada.wav

DR13 -1.55 dB -15.57 dB 1995 - Tempest - 03. Breeze from Saintes Maries.wav

DR14 -0.75 dB -17.87 dB 1995 - Tempest - 04. Baghdad.wav

DR14 -0.40 dB -17.39 dB 1995 - Tempest - 05. Parasol.wav

DR13 -0.01 dB -15.62 dB 1995 - Tempest - 06. Dance of Spring.wav

DR15 -0.76 dB -18.13 dB 1995 - Tempest - 07. Soledad.wav

DR13 -2.63 dB -17.66 dB 1995 - Tempest - 08. Orbit.wav

DR13 -0.65 dB -16.87 dB 1995 - Tempest - 09. Fate (Parasol Reprise).wav

DR14 -1.22 dB -16.51 dB 1995 - Tempest - 10. Jumpstart.wav

 

DR10 -0.00 dB -12.14 dB 1996 - Gravity - 01. Mario Takes a Walk.wav

DR11 -1.04 dB -14.35 dB 1996 - Gravity - 02. Azul.wav

DR10 -0.00 dB -11.93 dB 1996 - Gravity - 03. Gravity.wav

DR10 over -13.12 dB 1996 - Gravity - 04. Closer to Madness.wav

DR11 -0.04 dB -13.83 dB 1996 - Gravity - 05. Into the Dark.wav

DR12 over -13.57 dB 1996 - Gravity - 06. Brio.wav

DR12 over -14.66 dB 1996 - Gravity - 07. Falling from Grace.wav

DR11 -0.35 dB -14.61 dB 1996 - Gravity - 08. Olodum.wav

DR11 -0.20 dB -14.11 dB 1996 - Gravity - 09. Rapture.wav

DR11 over -12.11 dB 1996 - Gravity - 10. Gipsy.wav

DR11 -0.08 dB -13.80 dB 1996 - Gravity - 11. Luna Llena.wav

 

DR10 over -11.92 dB 1998 - Vertigo - 01. That's Right!.wav

DR11 over -13.61 dB 1998 - Vertigo - 02. Byzantium Underground.wav

DR10 -2.19 dB -15.20 dB 1998 - Vertigo - 03. Canción Triste.wav

DR9 -0.01 dB -10.80 dB 1998 - Vertigo - 04. Rattle and Burn.wav

DR7 over -9.07 dB 1998 - Vertigo - 05. Red.wav

DR8 -0.01 dB -11.01 dB 1998 - Vertigo - 06. Breathing Below Surface.wav

DR12 -0.03 dB -13.99 dB 1998 - Vertigo - 07. Avocado.wav

DR9 -0.00 dB -11.74 dB 1998 - Vertigo - 08. Allegretto.wav

DR10 -0.01 dB -12.83 dB 1998 - Vertigo - 09. Vertigo.wav

DR10 over -12.41 dB 1998 - Vertigo - 10. Fragile Wednesday Night at Etric's.wav

 

DR11 over -12.71 dB 2000 - Free Fall - 01. Switchback.wav

DR9 -1.01 dB -11.46 dB 2000 - Free Fall - 02. Air.wav

DR12 over -14.01 dB 2000 - Free Fall - 03. Virtue.wav

DR8 -0.41 dB -12.05 dB 2000 - Free Fall - 04. Free Fall.wav

DR10 over -13.16 dB 2000 - Free Fall - 05. Paloma.wav

DR9 -0.41 dB -11.85 dB 2000 - Free Fall - 06. Incantation.wav

DR12 -0.01 dB -13.64 dB 2000 - Free Fall - 07. All That Remains.wav

DR10 -0.01 dB -11.77 dB 2000 - Free Fall - 08. On Walks the Night.wav

DR11 -0.01 dB -13.85 dB 2000 - Free Fall - 09. Querido Amigo.wav

DR9 -0.01 dB -11.31 dB 2000 - Free Fall - 10. Viva.wav

DR9 -0.01 dB -12.08 dB 2000 - Free Fall - 11. Fall at Your Feet.wav

 

DR9 -0.10 dB -11.51 dB 2003 - Nomad - 01. Prelude.wav

DR6 over -7.48 dB 2003 - Nomad - 02. Qadukka-l-Mayyas.wav

DR6 -0.10 dB -8.61 dB 2003 - Nomad - 03. Surrender.wav

DR6 -0.00 dB -7.45 dB 2003 - Nomad - 04. Early On Tuesday.wav

DR7 -0.10 dB -9.94 dB 2003 - Nomad - 05. Beloved.wav

DR7 -0.18 dB -8.43 dB 2003 - Nomad - 06. Waiting for Tide.wav

DR6 over -7.22 dB 2003 - Nomad - 07. Down Like Rain.wav

DR6 -0.10 dB -8.01 dB 2003 - Nomad - 08. Leila.wav

DR8 -0.10 dB -9.33 dB 2003 - Nomad - 09. Maybe.wav

DR7 -0.10 dB -9.21 dB 2003 - Nomad - 10. Nomad.wav

DR8 -0.10 dB -10.25 dB 2003 - Nomad - 11. Worlds Away.wav

DR7 -0.10 dB -11.08 dB 2003 - Nomad - 12. Toca Orilla.wav

 

DR6 -0.19 dB -7.33 dB 2007 - Frontiers - 01. Matisse The Cat.wav

DR7 -0.19 dB -8.39 dB 2007 - Frontiers - 02. Café Mocha.wav

DR6 -0.19 dB -8.37 dB 2007 - Frontiers - 03. Rain.wav

DR8 -0.19 dB -9.69 dB 2007 - Frontiers - 04. Vamos.wav

DR9 -0.19 dB -11.05 dB 2007 - Frontiers - 05. Turning.wav

DR7 -0.19 dB -9.35 dB 2007 - Frontiers - 06. Havana.wav

DR8 -0.19 dB -10.99 dB 2007 - Frontiers - 07. El cri.wav

DR8 -0.19 dB -10.29 dB 2007 - Frontiers - 08. Come What May.wav

DR6 -0.10 dB -7.73 dB 2007 - Frontiers - 09. It Ain't Me Babe feat. Melissa McClelland.wav

DR8 -0.19 dB -10.45 dB 2007 - Frontiers - 10. La llorona feat. Amanda Martinez.wav

DR8 -0.19 dB -10.95 dB 2007 - Frontiers - 11. Waiting.wav

DR8 -0.19 dB -10.35 dB 2007 - Frontiers - 12. Europa.wav

DR9 -0.20 dB -11.43 dB 2007 - Frontiers - 13. Alone.wav

Labots - ediots
Link to comment
Share on other sites

augsts ieraksta līmenis samazina dinamisko diapazonu ( klusākais līdz skaļākais ir dinamiskais diapazons) jo nepaliek vieta "pīķiem" - tie iebrauc klipingā....

tas tā pat kā fočukam pustoņi no melna līdz baltam ir dinamiskais diapazons. Ja tev ieraksts ir tuvāk melnajam, nevis pelēkajam - tu nevari dabūt vēl melnāku,,,

 

max ieraksts CD ir 0db, tas ir ap 1,8V. Ja ieraksts ir mīnus 10db - tas ir 0,8V+-. Tātad signāls var būt robežās no 0,8V - 1,8V. Ja ieraksta -20db , tas ir 0.1V - jūti diapazona atšķirību līdz 1.8V ?

Link to comment
Share on other sites

Nē, problēma ar diapazonu ir tāpēc, pamata līmeni (rms) ceļ augšā. Paskaties 1995 gadu, dinamika ir kaut kur 4 reiz lielāka nekā 2007 gadā (ja ik pa 3dB dubultojas), tai pat max līmenis arī ir turēts tuvu maksimumam.

Link to comment
Share on other sites

nu par to jau runa - ceļot pamata līmeni - augšējie pīķi nogriežas vai tiek samazināti...un nav dinamikas...

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

nu par to jau runa - ceļot pamata līmeni - augšējie pīķi nogriežas vai tiek samazināti...un nav dinamikas...

Tagad sapratu tavu domu :)

Tur arī var manīt, ka daļa ierakstu jau ir iedzīta pīķos. Piem. Amy Wainhouse Back to black vairākās dziesmās var dzirdēt tīrus kropļus (oriģināls CD, uz visiem aparātiem, kas man bijuši pieejami). Faktiski ieraksta inženieris nolaidis fufeli. Var jau būt, ka man kāds brāķa CD gadījies :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ņemot vērā, ka pioneer ir mazāk tendēts uz mūziku, es labāk skatītos, vismaz, uz yamahu. šajā cenā, gan jau, ka tas pioneer kaut cik skan. tomēr, cik esmu bijis pioneer veikalā (tagad vairs nezinu, kur tāds atrodas, visi pazuduši) un klausījies arī dārgo galu, kautkā neuzrunāja.

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

ņem yamahu ,jo dsp programmas ir ļoti daudz un reāli darbojas. pionierim nekas tāds nav ir tikai plikie dd dts....nez es jau yamahas fans...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
jauninnais

Jautājums spečukiem, pie šāda setapa kā tiek minēts, Giant FS 100 ar X-line kīno zāli, ko sakat par Yamaha RX-V1067 AV resīveri? vai manas ausis spēs novērtēt un būs jūtama kāda starpība ja nedaudz pastiepjamies uz Yamaha RX-A1010??? esmu izlēmis par Yamaha, tapēc firmu nemainam, lūdzu. ikdienas lietošanai, plus mūzikas un koncertu skatīšanās un kāda reta filma.

 

p.s. - vai kāds var pateikt ar ko atšķiras RX-V1067 no RX-A810, pēc parametriem viņi ir identiski, tikai cenas dažādas.

 

paldies.

Labots - jauninnais
Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

Jaizvērtē ko vēlies, mūzika vai filmas. No izvēless būs atkarīgs vai resīveris vai labs stereo pastiprinātājs.

Link to comment
Share on other sites

Domāju,ka atšķirību skaņā nejutīsi. Pirmais modelis ir gadu vecāks un vienīgais ,ko zaudēsi, ir visādas sīkas fīčas,kā piem. nevarēsi izmantot smartfonu kā pulti un varbūt nebūs tik daudz net.aplikācijas...Personīgi ņemtu lētāko modeli un starpību naudā ieguldītu labākās skandās,vai pieslēgtu visas 9 skandas,ja telpa atļauj. ā un 3D uz abiem iet....

 

Ieej Yamahas mājaslapā un pasties , kur atšķirība. Tas jaunais modelis 810 un modeļi uz augšu ir firmas kaut kādas tur jubilejas speciālizlaidumi.Bet 1067 models pats par sevi ir klasi augstaks nekā 810.. kaut vai salīdzini svaru vienam 11kg otram 15kg ir atšķirība? 1067 varēs nopietnākas tumbas pacelt un gan jau pie mūzikas būs dzīvāks...savukārt 810 jau ir fīčas iekšā vairāk---android tel. kontrole , napsters, utt. Bet pats resīvera modelis lielu lomu nespēlēs , skandas izšķirs skaņas kvalitāti vairāk...

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Ir pārdošanā Yamaha DSP-A1 zelta krāsas korpus ar koka malām, un melns Yamaha DSP-AX1...ir intrese, dodat ziņu!! Intresanti šitie vecie modeļi pēc izmēriem ir vienādi ar jaunajiem bet sver ap 25kg.. kaut ko te mūsdienās viņi tos pastiprinātājus baigi apgraiza!

Link to comment
Share on other sites

Laboju, 1067 modelim arī telefonu var izmantot kā pulti,ar nosacījumu ja ir net mājās un wi-fi rūters...

Vispār šitā smartfonu padarīšana ir baigais kāpums tehnaloģijās. Iedomājieties ,cik maksātu tāda līmeņa skaņas kontrole pirms 10 gadiem? tagad tu ar savu mob.tel vari regulēt skaļumu , augšas ,basus , input devējus , zonas...ideāli....Cik esu lasījis Pioneer ir vispilnākā un sarežģītākā mob.tel pults, tad Onkyo tālu neatpaliek Yamaha un citi...protams ir firmas kā NAD ,Sony, Marantz, Arcam , kurām vēl nav,bet ja gribēs turēt līdz ,tad gan jau izstrādās.

Labots - nhs
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Jau tājums ir tikai ,kas to visu izmanto? Te ļoti daudz tēmas ir ,vai sie skaļruņi ir labi?pa 10 Ls ? Kas var atļauties visu jaunu nopirkt? Kinozāle,kādu resīveri mūsdienās var pacelt, maksā tūkstošos, nu ap 1000 tāpat jāgrozās...neskaitot tv...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Armands K

Man ir jautājums vai yamaha a.s 700 ir pietiekami labs priekš xline frontiem un ko domājāt par vincent sv 121 doma ir iztērēt kautkur 300 ls pastiprinātājam varbūt ir ka'ds vel interesantāks variants nu kaimiņu problēma na aktuāla esu no laukiem un vell interesē jautājums par vadiem vai ņemt parastos vai ar kādiem kontaktieim lai ērtāk ko varat ieteikt paldies jau iepriekš Es biju elcora un tur gan nevarēja īsti saprast kā s labāks man jau labāk patika vincents kās kan bet tur jau uzlika uz kantoniem un ūber krutā cd playera. Ve l ir variants paņemt no balticaudio kas ir pernavas u nbriv stūra 8 gadus vecu pastūzi sony kurš kādreiz bija pa 1000 latiem un arī dīvaini yamahai uz kanālu pie 4 ohm ir 160 vati bet vincentam 80 un variantu daudz gribas kādu jau pieredzējušu ar šo lietu paklausīties.

Link to comment
Share on other sites

pa 300 Ls var pielasīt vai nu viduvēju jaunu vai arī ļoti labu lietotu pastūzi - ja pameklē, droši vien var sadabūt, piemēram, kaut ko šādu:

http://www.ebay.de/itm/Sony-TA-F-707-Schwarz-/160720739923?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item256bb3de53

Link to comment
Share on other sites

Armands K

OO ES JAU LAIKAM ŠO 100 proCENTU spečuku jau ziju teu gadĪjummā ss.lv ar nav sludinājumu pa pilno.?

Jā tas Sony ir riktīgi labs man piedāvāja tepat rīgā sony TA FA3ES KO DOMĀ PAR ŠO? vISU CIŅU KA IRTĀDI SPEČUKI KAS TĀ ŅEMAS AR HIFI

 

vis jau okey ja nedab''su šo sony tad noteikti griezīšos jūsu kantorī jo noteikti tā arī ir ka nav vērts pirkt viduvēju jaunu tad labāk kārtīgu veco nepārāk vecu

un ko vispār domājat par yamahu a.s 1000 a.s 700 vecāko br[ali?

 

vispār x line jau ar nav nekādas extra mega tumbas bet ļoti viduvējas visu ciēņu viņām pagaidām kamēr es t''as klausos sava

pēdiņās labā pastūža gaidu to riktīgo bet bišķi ši lieta a ir ievilkusies jau kādu pus gadu nevaru izvēlēties. laikam uzreiz vajadzēja nopirkt un viss bet x line bija manas sapņu tumeles jau kādus vairākus gadu.

Link to comment
Share on other sites

Atvaino, bet man jautājums kurā skolā esi mācījies (vai vēl mācies). vienkārši gribu zināt, no kuras skolas savus bērnus pa gabalu turēt...

Link to comment
Share on other sites

Armands K

Atvainojos par paviršu rakstīšanu. Protams tanī skolā es nenovēlu nevienam mācīties jo tur mācās neredzīgi bērni. Par savām gramatikas prasmēm es tiešam nevēlos un man nevajadzētu lepoties bet nu skaitīšu par veselīgu aizrādijumu.

Skola jau pabeigta kādu laiciņu

 

Un visu cieņu skolai skola jau ir laba ,bet tie audzēkņi ir visādi.

Atgriežoties pie tēmas pērkot lietotu pastiprinātāju tomēr ir viens liels mīnus nav nekādas garantijas.

Link to comment
Share on other sites

Protams, izvēle Tava. Jaunam arī pēc 2 gadiem nebūs nekādas garantijas. Un ja 80/90-to gadu pastūži pārsvarā ir viegli remontējami, tad atļaušos apgalvot, ka šodien ražotie tādi nav. Jā un tas FA3ES nav stereo, bet 5-kanālu.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, tiešām 2-kanālu. Ātrumā biju izracis šo linku, tur rakstīts 6-kanālu, nepētīju tālāk :D

http://www.ebay.de/i...=item3371784787

 

Bet nu jebkurā gadījumā viņš ir bottom-of-th-line, tas 707ES 5x labāks:

http://www.google.co...ved=0CDIQ9QEwAg

 

Tad jau pa kādiem 250-300 EUR droši vien var savākt šo (varbūt pat lētāk):

http://www.ebay.de/itm/Sony-Verstarker-TA-FA-5-High-End-LIEBHABERSTUCK-Esprit-Serie-/180812739002?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2a194771ba

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

Armands K

Ivo paldies par atsaucību. Protams otrais variants ir labāks.Man tikai ar to ebay ir uz jūs vel neesmu tik progresīvs, bet ir viela pārdomām tomēr var redzēt ka pastiprinātāja svars jau par kaut ko liecina , droši ka transformātors ir daudz labāks un uttt Cik ta izmaksā atvest līdz Latvijai no V no Vācijas vai Lielbritānijas vismaz kādi 20 30 ls ne?

Ps esmu pozitīvi pārsteigts par ōs forumu.

Link to comment
Share on other sites

Par UK nezinu, bet tur tak bieži visādi privātie busiņi kursē, radinieki daudziem dzīvo utt. No vācijas izdevīgi izmantot LBSS pakalpojumus, transporta izmaksas atkarīgas no pakas izmēra, kalkulators viņu lapā pieejams.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...