Jump to content

Auto rāmja taisnošana - cik, kur


ulcha
 Share

Recommended Posts

Sveiki!

 

Sanāca slidena avārija:

- iedauzīts priekšējais buferis,

- paspiesta rāmja kreisā puse uz aizmuguri un augšu,

- motors par 2-3 cm aizlecis uz priekšu no kreisās turošās skrūves.

 

Tā jau liela vaina neizskatās, varēju turpināt braukt mājās, nekādi lieki trokšņi nebija.

 

Padalieties pieredzē:

- cik apmēram var maksāt atpakaļ locīšana,

- kur to dara labi un lēti.

 

Kā vienmēr, ir arī labās sekas - tagad durvis vairs nav nosēdušās, aiztaisāmas tik viegli, kā vēl nekad :D

 

Bildes skatīt šeit:

http://picasaweb.google.com/ulchins/LietusUnFord?authkey=Gv1sRgCNCxv5CZzczXgwE&feat=directlink

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt tādam auto, kā tavs Ford Sierra nav vērts taisnot un labot. Remonts būs krietni dārgāks, par paša auto vērtību. Izdevīgāk tev būs nopārdot šito detaļās un nopirkt citu!

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Rāmja taisnošana ir ļoti laikietilpīgs un dārgs pasākums, turklāt nekādas garantijas, ka riteņi stāvēs taisni braucot uz 100.

 

Vai nu pērc autiņu ar citu bundžu, ja motors labs, citādi izpārdod detaļās un metāllūžņos.

Link to comment
Share on other sites

bliezeejs

kam gan vajag tada forda detaljas? atbilde. nevienam.

 

shito mierigi var vest uz luuzhnjiem. var arii meegjinaat kaadam paardot prieks kruuminieka :lol:

Link to comment
Share on other sites

Verneris

AAAHahahaaaaa....... :lol: Taa smeejos, ka miegu aizbiedeju.

 

Jaa... lociishana ir padaargs prieks. Katraa zinjaa sham "auto" NAV veerts.

Link to comment
Share on other sites

Man gan no bildēm neizskatījās nekas tik šausmīgs. Var jau būt, ka neesmu vēl pamodies, un nespēju saredzēt :D

Vispār jau šrotos to resti un bamperu var jaunu mierīgi sameklēt "pa lēto" un iztaisnot tikai to, kas patiešām jātaisno.

Nekam ļoti trakam būt nevajadzētu... Lati 100 gan iespējams, ka kopā sanāks...

Bet, tā kā mašīna izskatās gana kopta (nobraukums - 11932), lūžņos to vēl dot nav prātīgi. Cits jautājums, ja defekti ir 100 un 1, tad varbūt patiešām.

 

P.S. Tā, kā oktobrī jau skate, iesaku domāt ātri.

Defekti par

601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.

618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)

703 1 Nedaudz bojāts barošanas iekārtas cauruļvads.

nav vērā ņemami, taču par pārējiem gan, iesaku padomāt:

802 1 Nelieli bojājumi atgāzu izplūdes sistēmā.

419 1 Nelieli bremžu šļūtenes (šļūteņu) bojājumi.

418 1 Neliela bremžu cauruļvadu korozija.

Lem pats, kā teikt...

Labots - SLSK
Link to comment
Share on other sites

Apsien torsi ap koku, piestiprini kur iebuktēts, un atpakaļgaita uzmanīgi pabrauc un skaties kas notiek. Talak nomaini bumperi un resti remonts 30l.

Labots - Aphopis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Paldies par padomiem!

Tā kā autiņš iet uz gāzi, tikt vaļā vēl negribētu.

 

No rīta vēlreiz paskatījos, toč, neizskatās tik traki. Ideja par koku ir laba, Youtube manīju, ka ne viens vien tā taisno. Bet ko man darīt ar to, ka purns kreisajā pusē par pāris cm pacelts uz augšu? Pielikt trīsi apakšā un tāpat - ar koku??

 

--> SLSK

Nobraukums noteikti nav 11932, vismaz vēl viens cipars vēl nāk klāt. Un vainas arī nav tikai tik, cik no vecās apskates. Bet vismaz zināmas un nekādi pārsteigumi kā svaigi pirktam lietotam autiņam nebūs. :)

 

--> indigo

Un kas tad tā ir par biezāko bleķu konstrukciju, uz kā viss turās?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Hmm... es gan neesmu nekāds baigais specs izstiepšanas lietās, bet tā "nelielā slīdēšana" izskatās bijusi pietiekami destruktīva. Izbrauc to auto ārā no pļavas, kaut kur uz pietiekami gluda asfalta un pačeko kas un cik ir šķībs. Man šobrīd izskatās, ka esi vai nu pamatīgi vai arī kaut kā ļoti neveikli ieskrējis, jo locīts izskatās daudz kas. Tās pašas tevis minētās durvis - ja būtu tikai nedaudz kaut kur piespiedies, tad durvīm vajadzētu vērties tāpat kā agrāk.

 

Cik noprotu pēc bildēm, tad priekšā kreisā puse ir uzsista uz augšu. Kapots neveras ciet. Nez vai ir prāta darbs sieties pie koka un ko mēģināt iztaisnot, ir redzēti autiņi, kas bijuši iesieti starp traktoru un koku un stiepšanas procesā kļuvuši apmēram 4...5 cm garāki, nekā no rūpnīcas nākuši. Un tad točna vienas puses durvis neturējās ciet.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

- kur to dara labi un lēti.

 

Nesavienojami jēdzieni šādu remontu gadījumos...

 

Ja mērķis ir nevis pa pjanim nodot uguņus laukos pa pļavu, bet normāli piedalīties satiksmē, tad diezi vai te varēs kaut ko līdzēt - nu takš sašķiebta tā tava mizu kaste ir visās malās. "Vietā" iestājušās durvis tikai apliecina, ka tur nav tikai bamperis nobīdījies...

 

Likt vecu 200LS vērtu Sieru uz tā taisnojamā automāta ir neprāts. Taisnošanu ar koka palīdzību var provēt, tik stingri jāpiesien un tad jādod riktīg ādā, kaut kas jau notiksies... Iepriekš var smelties iedvesmu Klarksona pieredzē...

[media]http://www.youtube.com/watch?v=Y25ZsMTMBc0[/media]

Link to comment
Share on other sites

Bet, tā kā mašīna izskatās gana kopta (nobraukums - 11932), lūžņos to vēl dot nav prātīgi. Cits jautājums, ja defekti ir 100 un 1, tad varbūt patiešām.

 

 

Bomba!

 

Tu tiešām domā, ka pēdējā TA reģistrētais nobraukums ir viss nobraukums? :D

Paskaties kaut iepriekšējos gadus :)

 

ā, nevarēsi viss, jo maksāt jau negribi par datiem...

 

Ja par tēmu tad var remontēt, bet ne par 50 latiem, bet gan dārgāk.

Variants būtu to auto pārdot.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Domugrauds

Labāk paņem to musarņiku vainu nokauj kārtīgi, vai atdod lūžņos. Tādus auto varbūt pirms 15 gadiem varēja labot kad bija kautkāda vērtība,bet ne tagad

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Nesavienojami jēdzieni šādu remontu gadījumos...

Ja mērķis ir nevis pa pjanim nodot uguņus laukos pa pļavu, bet normāli piedalīties satiksmē, tad diezi vai te varēs kaut ko līdzēt - nu takš sašķiebta tā tava mizu kaste ir visās malās. "Vietā" iestājušās durvis tikai apliecina, ka tur nav tikai bamperis nobīdījies...

 

Likt vecu 200LS vērtu Sieru uz tā taisnojamā automāta ir neprāts. Taisnošanu ar koka palīdzību var provēt, tik stingri jāpiesien un tad jādod riktīg ādā, kaut kas jau notiksies... Iepriekš var smelties iedvesmu Klarksona pieredzē...

 

Prātīgi vārdi...

Kvalitatīvs remonts viennozīmīgi pārsniegs konkrētā auto vērtību, pie kam stipri vien. Nu nav tam pasākumam jēgas. Sienot pie koka, kā minēts:"kaut kas jau notiksies". Tikai iespējamība, ka notiksies tas, kas vajadzīgs un tik cik vajadzīgs, līdzinās nullei. Var jau taisīt pie kāda kaktu meistara pa lēto, ja īpaši neuztrauc tas, ka autiņš pēcāk lāga negribēs braukt pa ceļu stabili un taisni, un riepas būs jāmaina vairākas reizes gadā (papildus izmaksas). Labāk jau nu pārliec to mīļoto gāzes iekārtu (ja viņa tiešām labi darbojas) uz kādu citu autiņu (tikai attiecīgā servisā, lai pēc tam var piereģistrēt), un nemokies ar šito lūzni, kurš jau defaultā nav tas labākais un vērtīgākais modelis :sarkasms:

Tā detaļa kuru slidenās avārijas autors cienīgi sauc par rāmi ir lonžerons, jeb latviski pareizi runājot garensija.

Labots - RIDAO
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tu tiešām domā, ka pēdējā TA reģistrētais nobraukums ir viss nobraukums?

Dīvaini.... Manam autiņam (2001. gada) rādās pilns pareizs nobraukums uz pēdējo skati (nesen), lai gan tāpat uz sievas vārda, ne mana...

 

Khmm, nu, ja vēl cipars klāt, tātad mašīna simt-tūkstošiem jau nav vairs turēta saudzīgi un nekustināta 10 gadus (ir gadījies redzēt šādu "eksopnātu") - lūk to būtu vērts uzturēt.

Labots - SLSK
Link to comment
Share on other sites

Ņemat vērā, ka ne visiem autiņiem ir pilnais t.i. sešciparu odometrs (spidometrs ir ātruma mērītājs). TA laikā fiksē faktisko odometra rādījumu, tā ka piecciparu skaitītājiem šis rādījums auto mūža laikā atkārtojas vairākas reizes.

Link to comment
Share on other sites

Sen atpakaļ man ar bija siers, tikai jaunāks par šo 1991. gada un ar gādījās uzsist bet stiprāk pa kreiso stūri. Toreiz lanžerona taisnošana, haube, bamperis, spārns,lukturis, miglinieks ,reste + krāsošana man izmaksāja ap 350 Ls. Tas bija ap 2005. gadu. Taisnoja pie koļas garāžā čiekurkalnā, bet krāsoju Jelgavā. Ja ir interese varu pastāstīt kā to koļu no čiekurkalna atrast.

 

P.S

Sieram ir 5 cipari odometrā, tā kā tas noteikti jau skrien otro vai trešo apli.

Labots - andza
Link to comment
Share on other sites

--> indigo

Un kas tad tā ir par biezāko bleķu konstrukciju, uz kā viss turās?

 

 

To biezāko bleķu konstrukciju :mrgreen: sauc par virsbūvi jeb bundžu (rus: кузов, eng: body)!

Rāmi ieraudzīsi G-klasei, Kruzakam, UAZ (bobikam)!

Link to comment
Share on other sites

Tas ka no šāda trieciena deformējas visa priekša + virsbūve, liecina par to, ka autiņš turas kopā tika vairs uz krāsas. Pārējais ir rūsa.

Prātīgākais ir pie koka siet, pirms vest uz šrotu, mēģināts nav zaudēts, bet ar to raušanu prātīgi. Un rēķinies ka apskatē tās buktes virsbūvē ieraudzīs, un cauri tā pat netiksi.

Vest pie spečukiem neatmaksājas.... diemžēl.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...