Jump to content

18V akumulatora urbjmašīnas baterija


_dunduks_
 Share

Recommended Posts

Es vēl neesmu staigājis Depo līdzīgos veikalus, jo vispirms gribētu dzirdēt jūsu viedokli.

Ir vajadzīga jauna no-name akumulatora urbjmašīnas 18V baterija. Jautājums ir tāds, kur tādu labāk meklēt? Tā kā urbjmašīna ir bez-vārda, tad ebay atkrīt, arī par baterijas stiprinājumu/formu ir nesaprašanās, jo negribās iepirkties uz nesaderīgu bateriju.

Pašlaik lietoju Ni-Cd bateriju un tās lādētāju, vai tajā pašā lādētājā varu lietot Li-Ion tipa bateriju?

Vai kāds zina ar ko šos meklējumus sākt un kā?

Link to comment
Share on other sites

Visdrošākais - atrauj to akumulatoru vaļā, un paskaties, kādas formas/kapacitātes akumulatoru baterijas ir iekšā, tad brien uz Argusu un nopērc jaunus attiecīgus barošanas elementus, ko salodē tāpat kā oriģinālajā aķī. Uz labu laimi nekad nenopirksi noneimam atbilstošas formas un stiprinājumu akumulatoru.

Labots - Artanis
Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Labākais rezultāts būs nomainot iekšējos elementus pašam. Pērkot citu vietā nopirksi baigo mēslu visdrīzāk un izsviedīsi naudu. Elementi pieejami brīvi Argusā. Var jau protams arī pirkt ja slinkums kaut ko lodēt. Maksās tas prieks ap 9 Ls un būs velti izmesta nauda kā jau teicu. Redzēju tādus "no name" aķīšus Nelsā kādreiz...

Link to comment
Share on other sites

Vai ja pats negribi krāmēties: http://akumulatorucentrs.lv/p/2/urbja-akumulatoru-elektro-instrumentu-akumulatoru-renovacija

Uz Depo vari neiet un netērēt laiku, tur rezerves daļas nevar nopirkt pat viņu ievestajiem sūdiem. Viņi ieved pāris konteinerus noname štruntu, atstāj daļu garantijas "remontam" un, kad tie beigušies ved nākamos noname.

Miksēt un uzlādēt ni-cmd ar li-ion nevar.

Labots - maize
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Ok, paldiesiņš par info!

Depo no saraksta tiek svītrots laukā.

Paliek tikai Argus un tas otrs.

Man tikai radās vēl viens jautājums - neesmu nekāds profs, bet lodēt tomēr māku. Ja es tās jaunās baterijas lodēšu ar karsto lodāmuru, vai es tas kaut kādā veidā varu sabojāt par daudz tās sakarsējot? Vai lodējot bateriju kontaktus kaut kam īpašam ir jāpievērš uzmanība?

Link to comment
Share on other sites

Varu ieteikt vēl vienu variantu. Es izmantoju skrūvmašīnai akumulatorus, kuri domāti UPS un signalizācijas iekārtām. Konkrēti manai skrūvmašīnai orģinali bija laikam 14V aķis, bet ar 12V svina akumulatoru aparāts griež daudz labāk, jo akumulatora iekšējā pretestība mazāka. Es piekombinēju vecā akumulatora vietā speciālu turētāju un mainiu tik 12/4Ah akumulatorus. Vienīgā neērtība ir tā, ka signalzācijas akumulatorus nedrīkst pēc darba pamest neuzlādētus, tad tie uzreiz ir beigti. Tā gan nav problēma. Piemetu tik pie vecas Panasonik videokameras lādētāja un visas štelles notiek automātiski. Lētajām skrūvmašīnām vispār neetmaksājas mainīt akumulatorus. Lētāk sanāk nopirkt jaunu aparātu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Gribu pacelt šo tēmu, jo jāatjauno 2 Makitas sarkanie 12V Ni-Cd akumulatori. Kā tur īsti ir ar elementu lodēšanu? Drīkst vai nedrīkst to darīt ar parasto lodāmuru?

Link to comment
Share on other sites

Diez vai ražotājs ir paredzējis elementu lodēšanu un cilvēki rietumu pasaulē diez vai lodē. Pie mums, ar krievulaiku iztapību, nav nekādu peoblēmu salodēt elementus. Vajag tikai jaudīgu lodāmuru un taisnas rokas. Skaidrs,ka elementu nedrīkst cepināt, bet ja virsma pareizi sagatavota, vads aplodēts, tad viens īss čik un vads pielodēts.

Link to comment
Share on other sites

Lodē, iepriekš pamēri spriegumu uz katru akumulātoru, gadās ka nav jāmaina visi, bet tikai kāds no virknes slēguma

Link to comment
Share on other sites

Elementus var no Ebay pasūtīt, tikai nevajaga ņemt lētākos - ja ir noname akumulatora urbjmašīna, tad visticamāk, ka iekšā būs AA tipa elementi. Ni-Cd elementus var nomainīt arī ar Ni-Mh elementiem. Pats mainītju vienam tādam No-name skrūvjgrieznim elementus divām baterijām, kurām iekšā bija NI-Cd 800mAh elementi.

 

Pirms elementu pasūtīšanas daudz lasīju un meklēju atsauksmes par Ebayā pieejamajiem elementiem un nonācu pie šādiem: http://cgi.ebay.com/...em=160874227746

Pirms pirkšanas gan vēl jāpajautā pārdevējiem, vai uz baterijas ir uzraksts "STANDARD CHARGE: 300mAh 15Hrs RAPID CHARGE: 900mAh 5Hrs" jo, kaut arī bilde ir īstā, daudzi pārdod pakaļdarinājumu (savādāks GodP logotips uz baterijas un nav šī manis pieminētā uzraksta kā arī cena zemāka).

 

Ja pirms lodēšanas baterijas kontakti tiek notīrīti ar smalku smilšpapīru un tiek izmantota lodēšanas pasta, tad viss pielodēsies bez problēmam (bez baterijas sildīšanas). Savienošanai var izmantot parasto PPJ tipa kabeli ar notīrītu izolāciju - man pa rokai bija 2,5mm2 - tādu arī izmantoju.

 

Klemmes noplēsu no oriģinālajām baterijām un, tā, kā pie tām alva nekādi neķēra klāt, izborēju caurumu un pieskrūvēju mazu skrūvīti ar uzgriezni, pie kā tad arī pielodēju klāt vadu - kaut kad agrāk mainīju savam Bosch skruvjgrieznim elementus tam klemmes bija no materiāla, pie kura var pielodēt. Boscham akumulatora korpuss ir līmēts - to var ar metāla zāģīti apmēram milimetru no augšas riņķī apzāģēt un pēc elementu nomaiņas ar "momentu" aizlīmēt. Boscham bija Sub-C tipa elementi.

 

Jāmaina ir visi elementi, jo nav garantija, ka drīz neizbeigsies kāds cits elements.

Link to comment
Share on other sites

Interesanti kāpēc rūpnīcās izmanto punktmetināšanu nevis lodēšanu. Nebūs tā ka mājās lodējot uzkasrsēsi elementu un tas jau būs pussprādzis...

Link to comment
Share on other sites

Protams,ka punkta metināšanas tehnoloģija ir daudz pareizāka, tikai kuram mājā uz plauktina stāv tāds metināmais aparāts :sarkasms: Savukārt jaudīgs lodāmurs, taisnas rokas un viss notiek. Es arī esmu elementus lodējis un pilnīgi nekādu problēmu. Ar ķīniesu ātro lādētāju bačas uzkarst ievērojami vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Ja skrūvmašīna nosprāgusi un jauns aķis maksā gandrīs tikpat cikj jauns aparāts ar visu aķi, tad pilnīgi pie kājas, ko tie akumulatori "domā" kad tos cepina ar lodāmuru. Nav tak variantu. Vai mazums, ko mēs darām "nepareizi". Kaut vai printera kārtridžus pildām ar kreisajām tintēm. Ja jau jauna akumulatora bača maksātu lēti, neviens ar to lodēšanu neņemtos. Tak nē, razotājs cer uzvārīties uz jauniem akumulatoriem, tāpat kā printeru rašotāji uz kārtridžiem. Vot fig uz manis uzvarīsies. Es zinu aiz kura gala lodāmurs jātur.

Link to comment
Share on other sites

Es izmantoju 12v, 12ah ups akumulatoru, kura spailes savieno kopā ar urbjmašinas spailēm un griez kaut vai visu dienu. Protams nav extra parocīgi ja jākapelē kaut kur, bet var jau garāku vadu nostiept. Var lādēt ar mašīnu aķu lādētāju vai citu fignju, kas dod līdz 14 vdc.

Var ari izmantot 7.2ah, kas maksās mazliet lētāk, vai auto ķegumu, bet tas būs stacionārs urbis tādā gadijumā... :)

Labots - dzincha
Link to comment
Share on other sites

Priekš 12V Bosch iepirku šādus - http://www.ebay.com/itm/350602834633?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Atliek tik izvēlēties pakas elementu skaitu atbilstošu voltāžai.

Iepriekšējos izvēlējos NiCd (tie darbojas godam un savu uzdevumu veic apmēram gadu), bet šobrīd gaidu NiMH, jo nākamajai baterijai (komplektā bija 3 gab.) viens elements nobeidzies.

"Astītes" salodēt neredzu problēmas. Zilā Bosch aķim korpuss skaisti sastiprināts ar četrām skrūvēm un ērti pārpakojams.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...