Jump to content

Auto atdzīšana no Briseles.


dzincha
 Share

Recommended Posts

Tā nu ir sanācis, ka jādabū mašīna uz LV zemi. Reģistrēta viņa ir Briselē.

Cik esmu interesējies, tad treileris maksājot ~ 600 eur - tā nu ir doma ar ryanair aizlidot un atbraukt pa asfaltu.

Kādi papīri vajadzīgi pie reģistrācijas CSDD? Tantiņa CSDD izteicās, ka pirkuma līgumu pat nevajag - varot iztikt ar A4 lapu uz kuras rokrakstā ir uzrakstīts, ka persona xxx pārdod savu "mašīnu" personai yyyy.

Laikam jau pārdošanas brīdī viņa jāņem nost no uzskaites, bet gribās to reģistrāciju CSDD pavilkt garāku. Ja vietējā tehniskā (Briseles) ir derīga līdz 11 gada vasarai un apdrošināšana ir vēl pāris mēneši - ar tādu takš var ripināt pa bedrainajiem LV ceļiem? Vai kāds apdrošinātājs dos octa, ja viņa nav reģistrēta šeit?

Kādas maksas sagaida reģistrējot to mašīnu CSDD? Mašīna - Honda Jazz 05 gada 1.4.

Link to comment
Share on other sites

Cik izmaksā tas kuģis?

Pa ceļu nobraukt izmaksas:

2 ryanair biļetes pa lēto

benža 2T km

motelis 1 naktij Poļos

Kaut kas ko uzkost pa ceļam.

Pēc idejas var jau vālēt nonstopā uz maiņām - tikai vai to vajag?

Link to comment
Share on other sites

binladens

ar kuģi būtu izdevīgāk man liekas, bet kā tur ar tiem papīriem reģistrēta nereģistrēta, transportēšanas nummuri (sarkanie vai kādi tur), bet ja kuģis atkrīt tad lidojiet 3jatā un brauciet nonstop atpakaļ uz maiņām, uz vāciju braucām 2 sutkās bija 2 šoferi tik un ir ok...

Link to comment
Share on other sites

Braukt ar nepārreģistrētu auto isti nesanāks, jo

1. LV ir spēkā likums, ka LV pilsonis nedrīkst vadīt ārzemēs reģistrētu auto. Ar šo cīnās pret to, ka daudzi brauca ar Lietuvas numuriem. Nodokļi tur mazāki + skate tikai reizi divos gados.

2. Skate jāiet, nodokļi jāmaksā un OCTA jāpērk auto mītnes zemē. Tu brauksi uz skati uz Briseli? :D Un OCTA tur cik zinu krietni dārgāka ir!

3. Ja gribēsi kādas darbības ar auto veikt LV - kaut vai pārdot - tā vai tā būs jābrauc uz Briseli papīrus nokārtot!

 

Lai auto piereģistrētu LV, viņš jānoņem no uzskaites mītnes zemē. Ja liekam auto uz treilera - viss - nekādu papildus maksājumu. Ja vēlamies braukt tad jāņem tranzīta numuri un vietējā OCTA. Sarēķinot visu kopā (tranzīta numuri, OCTA, degviela, viesnīca, aviobiļetes un galvenais patērētais laiks) tad treileris nemaz tik dārgi neizskatās.

Bez tam tās ceļš nemaz tik viegls nav - īpaši ja nav pieredze garos pārbraukumos. Man paziņu paziņa pagājušo gadu pēc negulētas nakts poļos dzenot auto sataisīja smagu krašu - aizmiga pie stūres un ietesa smagajam pakaļā.... Auto lupatās, pats mēnešiem dzīvojās pa slimnīcām kamēr ārsti +/- salāpīja.

Link to comment
Share on other sites

Visu informāciju, par automašīnas reģistrācijas izmaksām un nepieciešamajiem dokumentiem, var atrast CSDD mājas lapā.

Ja automašīna būs oficiāli nopirkta ārzemēs (noņemta tur no uzskaites), tad Latvijā tā ir jāreģistrē 5 dienu laikā pēc pirkšanas vai ievešanas Latvijā. Tā, ka maz ticams, ka varēs vēl pāris mēnešus vizināties pa Latviju ar nereģistrētu mašīnu, un vēl mazāk ticams, ka uz to varēs noformēt OCTA.

Link to comment
Share on other sites

5 dienas no ievešanas - ja es viņu pats atdzenu - kā zaļais lašara krūmos zinās, kad es ar to mašīnu pārbraucu pāri robežai?

Ir doma braukt ar ārzemju numuriem līdz beidzas octa vai skate un tad reģistrēt CSDD , bet vai octa darbosies ja tā ir noņemta no uzskaites? Ja ir noņemta no uzskaites, tad te pirktai mašīnai vajag rēķina uzziņu, bet kā ir ievestai? Vai pietiek ar A4 papīra lapu kur uzrakstīs pirkuma penteris?

Link to comment
Share on other sites

Lai auto reģistrētu LV viņš sakumā jānoņem no uzskaites ārzemēs. Veicot noņemšanu no uzskaites ārzemju CSDD iedod papīrīti kurā pateikts datums kurā auto noņemts no uzskaites. Balstoties uz šo papīru auto varēs piereģistrēt LV. Noņemot auto no uzskaites tam tiek noskrūvēti numuri un OCTA protams ka arī pārstāj darboties!

Ja vēlamies ar šo auto braukt, tad jāņem ārzemju CSDD tranzīta numurs un jauna ārzemju OCTA (kas noformēta uz tranzīta nr)

 

Policija ļoti viegli varēs noskaidrot, kad auto noņemts no uzskaites ārzemēs - skaidrs ka viņi nespēs precīzi noteikt kad iebrauci LV, bet ilgi braukt ar tranzīta numuriem nesanāks nekādā gadījumā!

Link to comment
Share on other sites

Agrāk vismaz te pat uz vietas bija tā - noņemam no uzskaites, auto pat neapskatās - numuri paliek un mēnesi braucam. Pēc tam pircējs nopērk rēķina uzziņu un ar nogriezto tehnisko pasi iet reģistrēties. Vai Briselē/Luksemburgā ir tāda sistēma, ka kāds iet noskrūvēt tos numurus? Un ja ir noņemta no uzskaites, tad iepriekšējā octa beidzas?

Cik apmēram maksā tranzīta numuri? Ja liek uz treilera tad tie numuri tāpat ir vajadzīgi?

Link to comment
Share on other sites

Lai auto piereģistrētu LV, viņš jānoņem no uzskaites mītnes zemē. Ja liekam auto uz treilera - viss - nekādu papildus maksājumu.

dzincha,

lasām uzmanīgi.

Labots - Zoom
Link to comment
Share on other sites

Kā gan tu vari atbraukt no Briseles ja vispār neko nezini? Nevari. Braukt nemāki. Noteikumus, likumus un procedūru arī nezini.

Boot.lv tev nepalīdzēs.

 

Skopais maksā divreiz.

 

Vispār kāpēc tāds auto tur ir "jāpērk"?

Diezvai tas ir tā vērts.

 

Un ja vajag vai gribās, maksā kādam kas to darīs.

 

Citādāk maksāsi divreiz.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

7hp - nespried pēc sevis ja reiz pats vēl pamperī slapini un pats neko nedari/nevari/negribi.

Auto netiek pirkts, bet atdots par sviestmaizi, tikai ir jāparūpējas par nogādāšanu līdz banānu republikai.

Jāpainteresējas placī, kas un kā...

Link to comment
Share on other sites

n reizes tādus esmu vilcis ārā no sū****, lai ko tādu darītu ir jābūt zināšanām un prasmēm, pirmkārt jau braukt, otrkārt process.

Pēc taviem jautājumiem spriežiet tavas zināšanas ir nulle vai pat mīnusos, jo ir lietas, ko tu domā, ka zini, bet kļūdies.

 

Ja par sviestmaizi tad samaksā tos 600eiro un dzīvo laimīgs, nevis riskē ar visu ar ko vien var riskēt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Igelkott

Automašīnu pērkot ārvalstīs, ir jānoformē pieņemšanas - nodošanas akts. To var izdarīt juridiska persona (autosalons/placis), vai arī savstarpēju pirkšanas pārdošanas dokumentu sastāda un apstiprina notariāli. Automašīnu tajā valstī var noņemt no uzskaites vietējā reģistrācijas iestādē (attiecīgi izņemot tranzīta zīmes), vai arī noņemt no uzskaites ārvalstī tepat CSDD (par cik pastāv vienotā ES TL datubāze, reģistrs).

Tiem, kuri negrib, vai neprot izmantot meklēšanas iespēju CSDD mājaslapā: http://www.csdd.lv/?pageID=1087892288

Tur ir visa procedūra, nodokļi jārēķina no reģistrācijas brīža (ikgadējā nodeva no reģistrācijas līdz gada beigām)

Link to comment
Share on other sites

Vai ļ.cien autors pa Poliju ir braucis? :) Es maksātu tos 600 EUR par treli un neliktos par citām problēmām ne zinis. Apjāt Luxemburgas un mūsu varas iestādes vari protams mēģināt, bet ja pieķers, tad ziepes būs Tev.

LV - Nīderlande man ar busu bija 24h tīrā braukšana + nakšņošana viesnīcā poļos vienu nakti. Sarēķini izmakasas, un tas trelis nemaz tik dārgs vairs neliksies.

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Jā, autor, ceru, ka saprati. Tev nav paveicies kā ļ. cien. 777hp kungam, kurš bija apveltīts ar šīm zināšanām jau no mātes miesas izkāpjot, ar mapīti padusē.

Link to comment
Share on other sites

Ir pa poļu ceļiem ne vienu reizi braukts - nekas baigi patīkams, bet mūsu ceļi nav labāki.... galvenais kas tracina ir tās apdzīvotās vietas viena pēc otras, bet pēc varšavas esot labāk uz berlīnes pusi.

Ja sarēķinam izmaksas:

2 ryanair biļetes = ~ 40 Ls ja negaida lētās.

benža lai noripinātu 2TKLS = 120L= ~ 120 Ls.

Motelis poļos = ~ 30 Ls ja nepaliek Radisonā vai Marriot.

Uzkožamais = ~ 20 Ls.

----------------------------------------------------------

Rupji rēķinot te ir 220 Ls

Tālāk, kas ir ar tiem tranzīta numuriem? Nu 100 es domāju ir maksimums, ko viņi var paprasīt.

Nu tad kopā ir 320 Ls

Ja ņemu treili,tad tāpat sanāk dārgāk un gan jau tie numuri nemaksā tik sālīti un ir variants braukt bez viņiem - ar pirkuma papīru un octa, kas vēl ir spēkā.

Protams vēl jāprecizē - cik maksā tie tranzīta numuri un cik maksā ja kāds saša uzliek uz treiļa.

 

Parasti salīdzinu iespējamos variantus un izvēlos sev piemērotāko, nevis aij da ko nu es, es jau sēne - labāk tikmēr uzraušu mājās CS.

Link to comment
Share on other sites

versatile

dzincha, ko ar auto ar aarzemju numuriem Tu doma darit iebraucot Latvijā?

 

normu, ka LV teritorijā LV pilsonis nevar vadīt ārvalstīs reģistrētu auto neviens nav atcēlis.

Link to comment
Share on other sites

Parādi man kur Ryanair tagad vasaras sezonā divas biļetes maksā 40Ls?

No lidostas uz pilsētu ar jātiek ne?

Par pārtiku 20 Ls ir stipri par maz. Rēķini, ka tās ir 4 dienas celošanas, tātad 100 EUR.

Tranzītnumuri ir viens, bet vēli ir OCTA, kas Belģijā nebūs lēta un jāpērk.

Moteļi poļos vasaras sezonā arī nav uz katra stūra.

Ja gribās pabraukāt pa EU tad protams pasākums ir interesants, bet es jau nu neekonomētu uz normālu atpūtu pa ceļam un pārtiku.

Link to comment
Share on other sites

Uz treilera kaut no LV robežas var vilkt uz CSDD, to neviens neaizliedz :). Maksā Ls40.00 :D

Link to comment
Share on other sites

Nav jau biļete jāpērk uz nākamo dienu/nedēļu - ja pērk savlaicīgi var nopirkt pa lēto.

No lidostas iespējams būs, kas savāc.... un ja arī jāmaksā - ne jau 100 eur par busu līdz pislētai.

Octu pēc idejas vajag uz 3 dienām, kamēr atkuļos līdz robežai vai csdd.

Sanchus - kas tajos 40 Ls ir iekšā? Vai ir kaut kāds papīrs, ka auto tiek pirkts LT vai Vācijā un ar to var iet reģistrēties csdd?

Link to comment
Share on other sites

ko tu te datortārpiem par autiņiem jautā. Kāp lidmašīnā, tiec līdz mašīnai, nocel no uzskaites, sadabū tranzīt numurus un gāz tik šu. No luksemburgas 24 stundās var atplēst - nekādu sūda moteli nevajag (var palikt arī kādā kempingā - teltī) Polijas ceļi ir vienkārši autobānis salīdzinot ar mūsu maģistrālēm. Izskatās ka te neviens ar mašīnu tālāk par mazpisāniem nav bijis.

Pluss sanāks normāls eurotrips :) un stipri lētāk kā treilerot.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Vai ku te viens gudrs!

 

Nav jau tik vienkārši ar to atdzīšanu, it īpaši ja esi viens pats šoferis. Ir pieredze vismaz 10 gadi braukāts ar auto uz Franciju, Andoru, Itāliju slēpot. Pieredze liecina, ka viens pats netrenējies šoferis var braukt ap 6h; 8h jau ir daudz. Brisele no Rīgas ir vismaz 2000km, vidējais ātrums sasniedzams ap 70...73km/h. Nu OK, ja Poļos rauj pa bāni, tad kādus 75km/h var izžmiegt vidējo ātrumu visam tripam. Vienkārša matemātika saka, ka tās būs ap 26h kopā. Nu un tagad kad 26h izdala ar spēju 8h nosēdēt pie barankas, tad iznāk vismaz 3 pieturvietas, no kurām 1 ir jāguļ pamatīgi.

 

Zinu šādus nažus, kuri vieni no Šveices dzina sev autiņus. Aizmiga viens pie stūres poļos. Par laimi tikai ierāva grāvī, nevis smagajam purnā. Tā ka ar atpūtām nav joka lieta. Labāk paņemt līdz kādu meiteni, ja arī viņai nav autovadītāja apliecība. Divatā vismaz var papļāpāt, papētīt karti. Ak, jā, GPS būtu rekomendējams. Aiztaupa daudz sirmu matu.

Link to comment
Share on other sites

Protams, ka viens netaisos braukt - jāņem līdzi sievastēvs.

Pats pie stūres katru dienu un ir izbraukāts viskautkur - pēdējais brauciens bija līdz Slovākijas jasnai var teikt nonstopā - nekāda vaina tikai stulbs zastrēgums bija pie robežas dēļ stulba luksafora ( sanāca 16h, bet ja nebūtu tas sastrēģis būtu bijis ātrāk).

Par gps jā - pēc tā brauciena sapratu ka vajag - varšavā vienu pagriezienu palaidu garām un krakovas vairs nav. Un tas pats krakovā uz varšavu braucot.

Par to vidējo ātrumu - ja vācijā pa bāni laiž ~ 130 km/h un pa poļiem uz bāņa ar var līdz 140 laist. Pa šoseju parasto pie 110 - 120, pats palidoju uz kaut kādi 115 garām un šie neko.

 

Vai kādam ir infa cik maksā tie tranzīta numuri?

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Domāsim racionāli un nemērīsim viens otra gailīti pēc savējā. Cilvēki ir dažādi, man arī īpašas problēmas nesagādā norullēt 24h nonstopā. Kafijas, enerģijas dzērienus nelietoju principā.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tu maz zini ko nozīmē "vidējais"??? Kamēr bubini caur poļu ciemiem, Lietuvu, pastāvi kādā korķī u.t.t. tas vidējais strauji krīt. Un te netiek rēķinātas iekšā stāvēšanas, ēšanas, gulēsanas! Saku no pieredzes - virs 75km/h vidējo kustības ātrumu šādā pārbraucienā dabūt nav reāli. Moš kaut kādi Gumball dalībnieki mauc fiksāk. Esmu LV dabūjis vidējo ap 88km/h, bet tas braucot kādus +30km/h virs atļautā naktī un agrā rītā, kad ceļi tukši. Norullēju ap 700km (Rīga - Ezere - Kuldīga - Ēdole - Ventspils - Talsi - Engure - Saulkrasti un atpakaļ Rīga).

 

Pēc pieejamās info Polijas bānis no Lodžas uz Berlīnes virzienu skaitās bez ātruma ierobežojuma. Tik spēj 3x pa 11 zlotiem atlocīt.

Link to comment
Share on other sites

Par to vidējo ātrumu - ja vācijā pa bāni laiž ~ 130 km/h un pa poļiem uz bāņa ar var līdz 140 laist. Pa šoseju parasto pie 110 - 120, pats palidoju uz kaut kādi 115 garām un šie neko.

 

tu aizmirsi faktu, ka ar nemotoru braucot virs 110 tev patēriņš būs lielāks nekā ar normālu bumeri driftējot 333 trasē. tā kā atpakaļ varēsi bruakt vai nu ātri vai lēti, apvienot to nevarēsi. un firmas, kas ar treileri tev atvedīs to auto, nemaz nav tik dārgas salīdzinot ar izmaksām, kas būs dodoties pašam pakaļ. pats vari doties pakaļ, lai pārliecinātos par auto vizuālo un tehnisko stāvokli, bet ja tev pa sviestmaizi atdod kāds rads/paziņa, kuram tu uzticies, tad ņem treileri.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Kas tur ko cepties ? Nu grib cilvēks sarīkot sev action , ar mašīnas pirkšanu , lai tak rīko - arī es tāpat darītu .Tā teikt apvienot patīkamo ar lietderīgo . Par formalitātēm - vai tomēr nebūtu prātīgāk interesēties CSDD , tur taču ir informācijas galds .Iespējams ka pat ar teleponu , caur kuru var visu uzzināt . Ja nu pavisam ,pavisam to darīt negribas , varu uzzvanīt savam draugam un noskaidrot - Pagājušo gad ,kā reiz , no Briseles viņš savu autiņu veda šurp , jo pārvācās atpakaļ uz LV .Un veda savu gaitu atbraucot . Bet nu labāk jau CSDD - pa gadu var būt arī kas ir mainījies.

Link to comment
Share on other sites

Pelēcis,

uzjautā šim vai bija vajadzīgi tie tranzīta nr un cik maksāja?

Vai formēja pirkuma līgumu?

Uz CSDD ar būs jāuzzvana...

Vidējais ātrums - īpaši jau nepalidosi ar to 1.4, bet gan jau 120 turēt varēs un patēriņam ar nevajadzētu kāpt debesīs.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Zvanīju - jams patreiz aizņemts , nevar runāt. Ielikšu infu bik vēlāk , kad būšu izrunājis

Link to comment
Share on other sites

Es jau autora vietā arī brauktu pats, bet tas viennozīmīgi var nebūt lētāk par treileri. Ja vēl ņem vērā, ka autiņš pa ceļam var noplīst (Vācijā evakuatora izsaukšana vien ir ap 150EUR), tad ver iekulties lielos mīnusos.

Bet nu brauciens jau tādā ziņā ir foršs, ja nav īpaši jāsteidzas un katru kapeiku neskaita.

Bet šajā gadījumā autors grib par katru cenu ietaupīt, kāpēc nevar apvienot aut dzīšanu ar nelielu ceļojumu?

 

Polija bānis ir šeit:

 

http://www.autostrada-a2.pl/

 

Braukt caur Varšavu neiesaku, var iekulties lielos sastrēgumos, jo remontu tur ir daudz.

Labots - andza
Link to comment
Share on other sites

Nu es jau ar saku kāpēc neapvienot ar excursion? Varētu jau ņemt sievu ar sīko līdzi, bet šis vēl pārāk mazs -> 2 mēneši - tāpēc labāk ar sievastēvu laikam jālaiž, vienīgi tas ar jāuzmana, jo šis dažreiz knābā pie barankas - vēl jau grāvī nav bijis, bet negribētos kkur ietest atrodoties nekurienes vidū.

Ja būtu sīkais lielāks varētu mest lielu loku uz parīzi, tad vācijas dienvidi, berline un tad tālais( tikai 15h jeb 1100 km) ceļs mājās.

Kaut gan Polijas dienvidos arī esot ko redzēt....

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Tāks ... Kaut ko noskaidroju . Tur gan viņam bija bik cita situācija , jo viņam bija diplomātiskie nummuri .

Nu ok - tranzīta nummuri maksājot ap 120 Evriki - to darbības laiks - divas nedēļas , iegādājami līdzīgā kantorī kā CSDD , tikai Briselē . Problēmu var sagādāt tas , ka visa sazināšanās tikai franču valodā - par angleni varot aizmirst . Bet te nu svarīgi , no kā Tu to auto ņem , un ko viņš grib pasākt ar vecajiem nummuriem (Tie tur esot privātīpašums un īpašnieks , nomainot auto , var nummuru ņemt un likt junajam virsū) .Lai šeit piereģistētu auto , ir nepieciešams pirkšanas pārdošanas līgums , kaut uz rūtiņu lapas . A tā - principā jau var braukt ar vecajiem nummuriem šurp - tomēr eirozona (it sevišķi ka visi nodokļi , nodevas un apskates čikiniekā). Par to LV pilsoņa braukšānu ar ārzemju nummuriem jau ar nevajadzētu pārāk satraukties . Nu ok , apturēs CP . nu draugs atbrauca , iedeva līdz veikalam aizlaist . Ko tad - autiņu konfiscēs ? Domāju ka maksimums pārdesmit latu soda . Bet ir jau tāpat te pilns , kas ar Igaunijas un Lietuvas nummuriem braukā . Ja būtu tik traki , tā nedarītu . Nu lūk , doma tāda - braukt ar tiem pašiem nummuriem šurp , ar pirkšanas , pārdošanas līgumu uz CSDD . Un tur nu pēc situācijas - ja auto pārdevējam vecie nummuri neinteresē , nodot CSDD , ja ir vajadzīgi , tad pamatojoties uz to , ka jāsūta pa pastu vecajam īpašniekam , nenodot . Tad ierakstot , ka vecie nummuri nozaudēti un viss .

Tas par šo pusi .... būtu svarīgi noskaidrot , vai pārdevējs tajā pusē var noņemt auto no uzskaites , pamatojoties uz tādu pat pirkšanas pārdošanas līgumu? Neparādot reālu auto

Link to comment
Share on other sites

Paldies Pelecim par info.

Par to noņemšanu no uzskaites un par numuru saglabāšanu vēl jānoskaidro vai sievasmāsa gribēs tos paturēt. Ja viņa numurus grib paturēt, tad bez tranzīta numuriem neiztikt. Bet ja noņem no uzskaites un numuri ir saglabāti un ir sastādīts pirkuma līgums uz rūtiņu lapas - tad pēc ierašanās lv droši var braukt uz CSDD un reģistrēt?

Link to comment
Share on other sites

Bastjens

Parādi man kur Ryanair tagad vasaras sezonā divas biļetes maksā 40Ls?

 

Kāpēc gan lai tā nemaksātu? Ryanair cenas ir diezgan neprognozējamas, nav tāda likuma, ka tām obligāti būtu jābūt augstām vasaras sezonā.

Skyscanner rāda, ka augustā ir pietiekoši daudz dienu, kad var aizlidot zem 20Ls uz cilvēku, tikai labāk jau nopirkt biļetes laicīgi.

Labots - Bastjens
Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Ja viņa nummurus grib paturēt Tu tos vari nenodot CSDD , un aizsūtīt atpakaļ pa pastu . Tiko auto noņemsi no uzskaites , izbeigsies spēks visiem ikgadējiem maksājumiem , apdrošināšanām utt. Tad gan tā atbraukšana ir visai riskanta .Tapēc es minēju , ka būtu labi tai galā noskaidrot, vai ir iespēja noņemt auto no uzskaites , neuzrādot fiziski pašu auto (jau pēc atbraukšanas).Un tad doties uz CSDD .Bet mūsu galā problēmām nevajadzētu būt .

Draugs teica , ka par cik auto pirka pasen pirms atdzīšanas , protams nav varējis atrast veco īpašnieku ,tad pats sadzejojis to pirkšanas pārdošanas līgumu...

Link to comment
Share on other sites

Aprunājos vēl ar vienu keksu:

tipa ja noņem no uzskaites, numuri paliek, bet octa beidz darboties - tādā gadījumā varot no LV apdrošinātājiem nopirkt octu tam auto ar ārzemju numuriem tikai uzrādot šasijas numuru. Nu tipa viņš tā esot darījis braucot no UK.

Nu jā, bet tad kad CSDD reģistrē auto, kurš nav noņemts no uzskaites - vai nevajadzēs blakus īpašnieku, vai pietiks tas uzskricelētais pirkuma līgums.

Vai tu biji domājis atbraucot LV - aizsūtīt TA atpakaļ, tad to briselē noņem no uzskaites, tad atsūta atpakaļ TA, kas jau ir noņemts no uzskaites un tad ripināt uz CSDD ar TA, kuram nogriezts stūrītis?

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc, lai LV apdrošinātāji pārdotu octa polisi auto ar ārzemju numuriem? 98%, ka tas nav iespējams.

 

ko tu te datortārpiem par autiņiem jautā. Kāp lidmašīnā, tiec līdz mašīnai, nocel no uzskaites, sadabū tranzīt numurus un gāz tik šu. No luksemburgas 24 stundās var atplēst - nekādu sūda moteli nevajag (var palikt arī kādā kempingā - teltī) Polijas ceļi ir vienkārši autobānis salīdzinot ar mūsu maģistrālēm. Izskatās ka te neviens ar mašīnu tālāk par mazpisāniem nav bijis.

Pluss sanāks normāls eurotrips smile3.gif un stipri lētāk kā treilerot.

 

 

Ģeogrāfiju pamācies mazpisānu etalona īpašniek ;) arī brauciens no Rīgas uz Siguldu ir "eurotrips", Latvija=Eiropa

 

Atplēst var arī ātrāk no tālākas vietas. Ne par to ir runa, runa ir par riska attiecību pret iespējamo ieguvumu.

Stipri lētāk kā ar treileri nevar būt.

Labots - 777hp
Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Draugs teica , ka esot ripinājis ar vecajiem nummuriem , un ar pirkuma līgumu licis uz uzskaites šeit .

Bet vot , par to vai viņš Briselē maz noņēma no uzskaites un kā , neiedomājos paprasīt .

Tagad pārjautāju - viņš no uzskaites nost nav ņēmis , bet nu .... labāk lai radiniece tajā pusē pajautā . Kaut gan - pēc loģikas - ja neienāk iesniegums , ka auto ir nozagts - nu nav viņš apritē un viss . Vēl derētu uzzināt vai mūsu CSDD reģistr;e , ja nav paŗa par noņemšanu no uzskaites .

Bet man liekas , ka tāda pāpīra vispār naf - ir datubāze par Latvijā reģistrētajiem auto

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...