Jump to content

Velo slēdzene


Trust?
 Share

Recommended Posts

Iepirku tērausa rūdīto ķedi. Jautājums-kur nopirkt labu slēdzeni. K-Rauta tirgo Master Lock ( http://www.masterlock.com/apps/masterlock/catalog/consumer_application.jsp?layer=layer1&category_id=B29&appsearch.x=22&appsearch.y=9 ) . Īsti nevar saprast , cik labas tās ir. Minēta dažām devītā drošibas klase no desmit. Spec. atslēgu veikalos tikai cilindri tirgojās, kur apstīties vēl slēdzenes ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Aleksejs

Es neieteiktu nevienu no DEPO/K-Rautā lētajām nopērkamajām - gluži vienkārši tādēļ, ka uz tām visvairāk piešāvušies ļaunie indivīdi.

Šitādu varbūt:

http://www.abloy.lv/lv/tootekataloog?action=toode_view&toote_id=16 - bet tas jau par dārgu (un smaga viņa arī ļoti)

Ja no MasterLock, tad kādu no šīm:

http://www.masterlock.com/apps/masterlock/catalog/commercial_category.jsp?categoryId=HSL_2&target=commercial|security

Link to comment
Share on other sites

Par cik tad ieķēri rūdīto ķēdi un kur? Interesē cena metrā.

 

 

10mm kjēde 10Ls ar kapeikām par 1m. Certex-ā. bij arī 8mm, bet ja pērk tad pērk smile3.gif . Pāris 100 gr svaram pa virsu lomu jau vairs nespēlē.

To Master Lock atslēgu redzēju. Cena lieks bij ap 36 Ls. bet nebij minēta nekāda drošibas klase.

Labots - kaads
Link to comment
Share on other sites

Un ar ko to ķēdi veikalā pārknieba? Un cik viegli? laugh.gif

nu it kā džekiem spec stanoks esot, kurš 10 mm jau ar grūtibām kniebjot. 8mm kniebj labāk. pats neredzēju kā tas notiek. ar fleksi ar jāgriež esot 2 vietās, jo cilpa esot it kā atsperīga, disku spiež iekšā. vismaz velokurjera džeki esot iecienijuši to ķedi. Vismaz kaut kāds rādītājs.

abloy atslēga, (tiko zvaniju, jautāju) ar nosacīti nedārga - 17 Ls. 362 atslēga neder, cilpa pa resnu. vajaga 330 vai 340.

 

nav kādam knaibles?? varētu vienu posmu pamēģināt pārkniebt cool.gif

Labots - kaads
Link to comment
Share on other sites

............................. cik sver aptuveni?

 

 

 

10 cm ķedes sver apmēram 230 gr. pieļauju domu, ka oriģināla sver tuvu tam + slēdzenes svars. Vasarā vienīgi slikts variants, jātīn kaut kur uz rāmja, jo ar mugursomu ir karsti braukt.

Link to comment
Share on other sites

Nedaudz ne par temu, bet jautasu seit.

 

 

Ko policisti dara ar tiem velo graucejiem kuri brauc bez tiesibam.

Gan pa pilsetas centru.

Gan pa mikrorajoniem.

Link to comment
Share on other sites

binladens

braucu jau gadus 5, nekādas reakcijas, man personīgi liekas, ka neko nedara, jo ar to nevar nopelnīt, sodi ir minimāli, un pirmais ir tikai brīdinājums, pat kad (dzīvoju netālu no iecirkņa) stāvošai "ķērēj mašīnai" policis attaisīja durvis gandrīz nonesu mentu ar visām durvīm, neko neteica apslīdēju un braucu tālāk.

 

A no otras puses, kamēr neieviesīs augstākus sodus neko nedarīs, braucu bez kaskas, citreiz pat bez bremzēm (nelielos), bet viņiem pilnīgi po. Vot motorolleristus jaunos gan krata, redzēts bieži pie mājām pārbaudot doķus u.t.t.

 

Bet ārpus pilsētas vispār mentu nav by default, tur tu esi "on your own", ja nenotrieks fūre, neapturēs.

Link to comment
Share on other sites

deboshieris

Ne par teemu bet

Neesmu 100% paarliecinaats bet velo teisiibas pagaidaam nav obligaats pasaakums

Taa kaa peec pasha veeleeshanaas

Zinu ka sods par braukshanu ar velosipeedu alkohola vai psihotropo vielu ietekmee

Tad ja kluudos - kur var ieguut velosipeeda vadiitaaja tiesiibas?

 

Ko darīt, ja jau ir kāda no mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja apliecībām?

 

Ja Jums jau ir tiesības vadīt kādu transportlīdzekli, Jūs variet vadīt arī velosipēdu. Jums nav jākārto eksāmeni un nav obligāti vēl jāiegūst arī velosipēda vadītāja apliecība. Bet, ja vēlaties, Jūs variet saņemt arī velosipēda vadītāja apliecību jebkurā CSDD nodaļā bez maksas, ja uzrādīsiet pasi, Jūsu vadītāja apliecību un iesniegsiet fotokartiņu (3x4 cm).

 

Uz velosipēdistu attiecas tie paši noteikumi, kas uz citiem satiksmes dalībniekiem. Arī sodi. Braucot bez vadītāja apliecības, piemērojamais naudas sods ir līdz pieciem latiem.

Labots - deboshieris
Link to comment
Share on other sites

Ne par teemu bet

Neesmu 100% paarliecinaats bet velo teisiibas pagaidaam nav obligaats pasaakums

Taa kaa peec pasha veeleeshanaas

Zinu ka sods par braukshanu ar velosipeedu alkohola vai psihotropo vielu ietekmee

Tad ja kluudos - kur var ieguut velosipeeda vadiitaaja tiesiibas?

 

 

http://www.veloriga.lv/?ct=velotiesibas

Link to comment
Share on other sites

ir aizdomas, ka pat ja apturēs, pietiks uzrādīt mašīnas tiesības un atkritīs jautājumi.

Link to comment
Share on other sites

Jā, droši var uzrādīt parastās, ja būs mēsli-atņems. Tad jau labāk, lai atņem velo pravas wink.gif

 

 

Link to comment
Share on other sites

deboshieris

ir aizdomas, ka pat ja apturēs, pietiks uzrādīt mašīnas tiesības un atkritīs jautājumi.

 

taadeel jau laikam netur :)

 

Jā, droši var uzrādīt parastās, ja būs mēsli-atņems. Tad jau labāk, lai atņem velo pravas wink.gif

 

nevar atnemt autovadiitaaja aplieciibu

likums neparedz

velosipeedistiem paredzeets tikai naudas sods

 

Par transportlīdzekļa vadīšanu vai mācīšanu vadīt transportlīdzekli, ja

izelpotā gaisa vai asins pārbaudē konstatētā alkohola koncentrācija asinīs

pārsniedz 0,5 promiles, bet nepārsniedz 1,0 promili, – uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam četrdesmit latu

apmērā, bet cita transportlīdzekļa vadītājam uzliek naudas sodu no četrsimt līdz

sešsimt latiem un atņem transportlīdzekļu vadīšanas tiesības uz vienu gadu.

 

Par transportlīdzekļa vadīšanu vai mācīšanu vadīt transportlīdzekli, ja

izelpotā gaisa vai asins pārbaudē konstatētā alkohola koncentrācija asinīs

pārsniedz 1,0 promili, bet nepārsniedz 1,5 promiles, – uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam astoņdesmit latu

apmērā, bet cita transportlīdzekļa vadītājam piemēro administratīvo arestu no

piecām līdz desmit diennaktīm, uzliek naudas sodu no sešsimt līdz astoņsimt

latiem un atņem transportlīdzekļu vadīšanas tiesības uz diviem gadiem.

 

Par transportlīdzekļa vadīšanu vai mācīšanu vadīt transportlīdzekli, ja

izelpotā gaisa vai asins pārbaudē konstatētā alkohola koncentrācija asinīs

pārsniedz 1,5 promiles, – uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam simt divdesmit latu

apmērā, bet cita transportlīdzekļa vadītājam piemēro administratīvo arestu no

desmit līdz piecpadsmit diennaktīm, uzliek naudas sodu no astoņsimt līdz

tūkstoš latiem un atņem transportlīdzekļu vadīšanas tiesības uz četriem gadiem.

Labots - deboshieris
Link to comment
Share on other sites

Kopsh pagajushaaa gada parbauda velotieiibu esamiiibu

Pirmo reizi bridinajums velaak 5 ls sods

Man jau ir kadi triis pieclatnieksodi

Nevienu nemaksaaaju

  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Tik grūti ir aizvilkties uz CSDD un par brīvu tās tiesības nokārtot? Vai arī smaga galva un nevari labās rokas likumu apgūt?

 

 

Jau kaut ko atņem (bet velosipēdistam neņem nost tiesības), tad automātiski anulē visas kategorijas, tā kā tas ko Tu uzrādi nevienu neinteresē. Apliecībai var vispār nebūt, pārbaudīt DB, ka Tev ir tiesības vadīt doto transportlīdzekli un 1Ls sods.

 

Jā, droši var uzrādīt parastās, ja būs mēsli-atņems. Tad jau labāk, lai atņem velo pravas wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Šmigā braukt nevajag. Pat ar velo ne. Pāķos ta tā, a pilsētā var zem kāda auto pakrist. Pats veselību sabeigsi + kādam auto vadītājam dzīvi pabojāsi.

 

 

Interesanti, kāds ir sods par braukšanu ar velo pāri sarkanajam? Es ar šo baigi grēkoju parasti...

Link to comment
Share on other sites

Atgriežoties pie tēmas:

 

Lielbritānijas iekšlietu ministrijas (Home office) ieteikumi veloīpašniekiem:

http://www.crimereduction.homeoffice.gov.uk/vehiclecrime/vehiclecrime063.htm

SoldSecure neatkarīgais (??? - nu vismaz tā iekšlietu ministrija iesaka) testētāju kantoris, kurš ir iedevis "bike gold" šādiem produktiem:

http://www.soldsecure.com/search?product_type_id=&product_type_caption=&grading=303&company=&action=

Link to comment
Share on other sites

Te ir vēl ar visu ilustratīvo materiālu:

 

http://www.sfbike.org/?theft_locking

 

http://www.missinglink.org/Pages/bike_locking

 

Šeit arī ir diezgan neobjektīvi atslēgu testi:

 

http://www.slate.com/id/2140083

 

Ierosinu izveidot būtistu galeriju par to, kā mēs saslēdzam savu velosipēdus. :)

Labots - andza
Link to comment
Share on other sites

Gribu zināt Jūsu domas par velo marķēšanu. Līdzīgi kā auto.

Ja nomarķēs visu velo un uz rāmja stāvēs liela uzlīme ar atzīmi, ka velo marķēts, tajā caurums (caurspīdīga vieta) cauru kuru var redzēt iegravētu numuru, tas varētu atbaidīt velozagļus līdzīgi kā auto zagļus.

Marķēt svarīgākās detaļas - rāmi, dakšu, klaņus, stūri. Sēdekli laikam nesanāks tik vienkārši nomarķēt (:

 

 

Ir problēmas - ne visus rāmjus var jebkurā vietā tā vienkārši marķēt, jo daudzi brauc ar slodzēm domātiem velo un gravējums var samazināt izturību.

Vēl daudziem nepatiks tā uzlīme uz rāmja, bet es personīgi velo drošības dēļ par to nebēdātu. Marķējumam ir jābūt pa gabalu atpazīstamam, lai nemaz neietu klāt un nemēģinātu neko darīt.

 

Ja iedejai būs pietiekams atbalsts, gribētu ko šādu uzsākt.

Pašam ir nozagti 2 labi pieslēgti velo un dikti negribas, ka nozog ari jauno. Meklēju iespējas, kā labāk pasargāt.

Nevienu jau esošu iespēju pie kāda nomarķēt velo neatradu.

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, pie šī brīža situācijas Latvijā marķēšana neko daudz nedos. Nesaku, ka tas ir bezjēdzīgs solis, taču nezinu, vai dos pietiekamu atdevi.

 

Vai ir kaut kāds "marķēto lietu reģistrs", kurā var noskaidrot, vai konkrēto marķēto lietu ir tiesīgs pārdot konkrētais cilvēks un vai konkrētā marķētā lieta nav pieteikta kā nozagta?

 

Domāju vairāk velozagļus atturēs velo "neglītošana":

http://lifehacker.com/396527/ugly-your-bike-to-deter-thieves

http://xavierthoughts.blogspot.com/2008/08/bicycle-uglification.html

Picture-2.png

Link to comment
Share on other sites

Marķējot velo tiek reģistrēts īpašnieks. Pie marķēšanas uzrāda pirkuma dokumentus (velo pasi ar čeku).

ja pasākums tiks pietiekami popularizēts un cilvēki zinās, ko nozīmē marķēts velosipēds - ieguvums būs. Protams, tas neizslēgtu zādzības pilnībā, bet noteikti pamatīgi samazinātos tieši marķētu velo aizdzīšanas.

Pie velosipēda pārdošanas būtu jābūt iespējai arī reģistrā mainīt īpašnieku. Marķētam velosipēdam to būtu pavisam vienkārši izdarīt.

 

+ esmu par reidiem, kuros pārbauda visus velobraucējus un ja nespēj pierādīt ka velo tavs - konfiscējam un meklējam īpašnieku. Ja nav reģistrēts kā zagts un īpašnieks neatrodas - varētu atgriezt un piereģistrēt konkrētajam braucējam.

Link to comment
Share on other sites

Tilo - nu gan... A davai pie reidiem arī pārbaudam, vai visas Tavas drēbes, ko esi uzvilcis ir patiešām Tavas. Ja nespēj uzrādīt dokumentus, tad konfiscē... Ja pēc laika neviens nepiesakās, tad atdod Tev...

 

Kaut kā pārāk šerpi tāda "let's confiscate" pieeja šķiet. :)

Link to comment
Share on other sites

Un ko ar auto dara, ja nevari uzrādīt tehnisko pasi?

Drēbes nezog tā, kā zog velo, kā arī nozagtas realizēt nav tik vinekārši.

 

Un ja tev ir velosipēds - tev būtu jāspēj uzrādīt kāds dokuments, kas to pierāda.

Esmu par bargiem sodiem arī tiem, kas pērk zagtu velosipēdu. Tātad vienalga vai esi zadzis vai pircis zagtu. Manās acīs tas ir viens un tas pats. Jo viens veicina otru.

 

Šobrīd vispār nav iespējams nopirkt normālu atslēgu, lai būtu pilnīgi drošs, ka ieskrienot veikalā pec piena nepaliksi kājām. Attiecīgi - jāmazina šī iespēja kā vien var.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kas tavuprārt šādu reģistu uzturēs? Reidu rīkošana, velosipēdu atņemšana, nogādāšana, īsto īpašnieku meklēšana. Tu zini cik šāds dienests izmaksā? Velosipēdists ir nasta un slogs jebkurai pašvaldībai, tas NEMAKSĀ ceļa nodokļus, īd par velo celiņu neesamību, drošību uz velo celiņiem, bedrēm un stikla lauskām. Dēļ viņiem ir nepamierināti gan autovadītāji, gan gājēji.

 

Pat "normālās" valstīs velo zādzības un drošība ir pārsvarā uz paša riteņbraucēja pleciem.

 

Man draugam Nīderlandē nozaga velosipēdu, pēc nedēļas viņš iet un redz, ka jā viņa jaunais ritenis bet pārkrāsots pretīgā krāsā stāv pie vienas mājas pieķēdēts. Nu šis protams zvana policijai, bet ko dara policija. Atbrauc uz notikuma vietu ar skanošām migalkām, tā vietā lai klusi piebrauktu un paskatītos kas pienāks savākt riteni.

To velosipēdu nomontēja (zaglis protams ) un pēc tam vēl 4 mēnešus nomarinēja policijas iecirknī, jo gaidīja, ka varbūt uzradīsies cilvēks, kurš šo velo ir nopircis no zagļa, un tad visas tiesības uz šo velo būtu tam PIRCĒJAM. Protams, ka visi velosipēda dokumenti draugam bija un tie tika uzrādīti policijai.

Un Tu gribi lai Latvijā būtu kaut kāds dienests?

Link to comment
Share on other sites

Kā autonams marķējot auto veiksmīgi sadarbojas ar policiju, tā arī dajebkāds cits dienests varētu darīt to pašu.

Šāds reģistrs nav nemaz nekas tik briesmīgs, lai neizveidotu un neuzturētu. Pats to varu izdarīt.

 

Un Andz - velosipedists NAV slogs nevienam, kamēr "Kāds" neidomājas ka ir pārāks par velosipēdistu un var to ignorēt. Es nesaku ka velosipēdisti ir svētie!

Bet nu slogs pašvaldībai? Ko tu te muldi!!! Velosipēdists atbrīvo ielas no auto, kas tur varētu nebūt. Mazina korķus, uzlabo vides situāciju. Jebkurai pašvaldībai būtu jādomā par velosipēdistiem. Un visas normālas ašvaldības to arī dara. Nekādas normas to nenosaka, bet tomēr dara.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vai ir kaut kāds "marķēto lietu reģistrs", kurā var noskaidrot, vai konkrēto marķēto lietu ir tiesīgs pārdot konkrētais cilvēks un vai konkrētā marķētā lieta nav pieteikta kā nozagta?

http://velodog.info/velodog/n2_e.aspx - lūdzu.

Link to comment
Share on other sites

Tilo - OK ja ieviesu visu velosipēdu obligāto reģistrāciju (padomājam tagad par lauku onkuļiem un tantēm, kam jālegalizē savi pēkšņi nelegāli kļuvušie velosipēdi) un numura zīmju izsniegšanu - tad komplektā ar to marķēšana varētu būt efektīvāka. Taču reidi kā tādi uzdzen alerģiju un ne man vienam. Tad jau labāk policijas vienību, kas čeko ss.lv un zip.lv sludinājumus.

Link to comment
Share on other sites

Tilo, ja neuztvēri tad tas bija sarkasms. Un tas ko es izlāstīju tas ir sabiedrības viedoklis daudzās valstīs. :) Paprasi rīdziniekiem: velosipēdisti brauc mums virsū pa trotuāriem, tie ignorē mazus bērnus un ceļu satiksmes noteikumus un galu galā sasvīduši apmeklē sabiedriskās vietas tādā veidā traucējot mums "normālajiem" dzīvot.

 

Autonams iekasē maksu no automašīnas īpašnieka un start citu brīvi var nopirkt marķētus spoguļus un citas daļas. Un cilvēki arī pērk, kā ari neviens nekontrolē vai tas spogulis ir zagts vai arī no sistas mašīnas.

 

Nu esi reālists, reģistri nestrādā uz šādiem "viegli" nozogamiem transportlīdzekļiem. Risinājums, ikdienai lēts, bet uzticam velosipēds, kuru nav liela sāpe zaudēt. Svētdniemā glaunais smukais glamūrvelosipēds. :)

 

Automašīnām taču jau ir vienots reģistrs un zagto auto datu bāze mentiem? Tos vai tad nezog un cik no zagtajiem atrod? 5%? Nu par kādu reģistrēšanu jūs runājat, daudzās valstīs tāda sistēma ir bijusi un nomirusi dabīgā nāvē.

Link to comment
Share on other sites

Nu par tiem velosipēdistiem kas brauc visiem virsū - nevis velosipēds kādam brauc virsū, bet gājēji ļoti bieži staigā kā idioti, kustās haotiski, divatā izresnējuši pa visu trotuāra platumu, neskatās, kas notiek apkārt, utt. Pat kā gājējam staigājot reizēm liekas, ka apkārt vieni muļķi. Par staigāšanu publiskā vietā vajadzētu ieviest gājēja apliecību. Un mazus bērnus velosipēdisti neignorē - tieši otrādi, tas ir objekts no kura visvairāk uzmanās.

Link to comment
Share on other sites

tt2t - viņi tikai iekasē nepamatoti lielu maksu par ievietošanu kkādā mistiskā zagto velosipēdu reģistrā. Esmu gatavs uztaisīt un uzturēt līdzīgu sistēmu, kurā velo reģistrācija maksā nevis 10eiro, bet 15-35 santīmu sms (tīri, lai no spama izvairītos).

 

Vairaku velo turēšana atkrīt kaut vai tā iemesla dēļ, ka nav kur tos turēt.

Man ir velo, sievai un meitai trīsritenis. Un es jau šitos īsti nesaprotu, kur likt. Visu laiku pa kājām. Kur nu vēl 2 velo turēt.

+ tieši ikdienā braucamie gabali ir vislielākie, kurus tomēr gribās braukt ar labu velosipēdu, nevis grabažu.

 

problēma nav braucējos, bet zagļos. Un manuprāt katra metode, kas tos atbaida no mana velosipēda ir vērā ņemama.

 

Es vispār šobrīd velosipēdu nepametu un nekur neslēdzu. Tikai tāpēc, ka neuzticos vairs nekādām atslēgām. Eju arī lielveikalā un strīdos ar apsargu, ja vajag.

 

piekuuns - par tiem gājiejiem varu tikai piekrist. Lai gan ne vienmēr viņi dzird, ka tiem aiz muguras kāds klusām ripinās un nemaz nezin ka jāpalaiž. Zvaniņš šeit līdz ļooti labi.

Labots - Tilo
Link to comment
Share on other sites

Es reizēm nezvanu, bet pagaidu "spraugu", bet ja zvanu:

1. Ne vienmēr zvaniņš līdz (ir cilvēki, kas to nedzird pat ja skandini nepārtraukti).

2. Cilvēki, izdzirdot zvaniņu, salecas un padomā nezin ko.

3. Mans uzrāviens ir ļoti ātrs, un līdzko cilvēks paiet malā, ātrums ir jau pie 30 km/h. Pēc tam tikai atliek noklausīties lamāšanos par velosipēdistiem, kas nesas lielā ātrumā un baida gājējus. :)

Ikdienā braukāju ar velo pa Rīgu, reizēm ielas ir tik pilnas, ka ātrāk ir pa trotuāru, bet tā var jau jaunībā sirmus matus dabūt, ja ir jāsteidzas.

OK, tāda ir dzīve, es jau neko nesaku, bet reizēm gribās kādam pasūdzēties. ;)

Link to comment
Share on other sites

Pie mums Bonnā riteņbraucēji un mazi bērni dievu vietā. Riteņbraucējs izlamāja ka apstājos uz veloceliņa izkraut skapi , lai labāk stāvot uz tramvaja sliedēm. Kad vajadzēja izbraukt no kļūmīgās vietas tramvajs krustojumā apstājās un palaida:shok:.

Link to comment
Share on other sites

Jā gājēji, kuriem patīk aizņemt visu iespējamo platību tas ir vāks. Šeit UK daudzi veloceliņi ir samarķēti kopā ar gājēju ietvēm. Tas automātiski nozīmē, ka ar velosipēdu tur normāli jaukā dienā pabraukt nevar, jo visi slāj kā pa pļavu un zvanīties nepārtraukti ar zvaniņu ar apnīk. Es labāk pa braucamo daļu braucu, tracinu autovadītājus. :p

Nīderlandē gan varēja nolamāt jebkuru kurš uzdrošonājās spert kāju uz veloceliņa. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Resurss par/ap velozādzībām un veloaizsardzību

http://www.bikeoff.org/

 

+ īpaši gribu izcelt viņu izdales lapiņu par velosipēda pieslēgšanu:

http://www.bikeoff.org/2007/02/12/on-street-bicycle-parking-a-short-guide-to-protecting-your-bicycle-leaflet/

 

Šī Viro piekaramatslēga esot iecienīta Amsterdamā:

http://viro.it/Pagine/1.LUCCHETTI_E_ACCESSORI/29.BLOCCA_CATENA/Lucchetti_Blocca_CatenaEN.htm

 

Turpinot Holandiešu tēmu - ja kāds ir spēcīgs angļu/vācu valodā varat mēģināt lasīt uzreiz holandiski - tik sarežģīti nemaz nav:

Rūdīto ķēžu apskats - !!! Testi tika veikti nopietni un parāda cik kN nepieciešams, lai pārkniebtu ķēdi

Analīze tam, kad un cik viegli ir pārkniebt ķēdi - tas Concrete, tur nav vis domāts betons, bet gan cietsakausējums vai kaut kas tamlīdzīgs attiecībā uz knaiblēm - betonschaar

Troses ir neaizsargātas - pati niknākā trose bija vieglāk pārkniebjama par pašu sliktāko testēto ķēdi

Un visbeidzot - apskats dažādu veidu saslēgšanas ierīcēm ar komentāriem

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...