Destructo Ierakstīts Aprīlis 5, 2010 Share Ierakstīts Aprīlis 5, 2010 (labots) Sveiki biedri, tā kā vasara nāk platiem soļiem, gribu tikt pie švītīga pilsētas braucamā, pašam itkā ir jauks importnieks, taču gribu kaut ko plain and simple, jautājums tāds - kur un pa cik varētu meklēt kko no Ērenpreisa ražojumiem. Šobrīd viss ko var atrast ir atrūsējuši rāmji usjo, cik tāds verķis vispār varētu meklēt un vai ja es dabūju kaut cik labu rāmi + dakšu, pārējo ir iespējams atrast no mūsdienīgākiem produktiem? Der arī kkāds ozolnieka ražojums, galvenais, lai ir +/- <40. gada. Labots Aprīlis 5, 2010 - Destructo Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 cik esmu bijis Skandināvijā - tur erenpreisa tipa veļļuki ar atsper beņķiem + 2 ātrumi rumbā - jauni ap 100Ls vai mazāk veikalos jauni nāca...Rīgā tādi īpaši nav manīti - ja nu veikalā Patrioti - armijas zaļais ritenis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Aprīlis 5, 2010 Author Share Aprīlis 5, 2010 http://www.velorenovation.com/darbnica.html o kko atradu pamēģināšu intereses pēc sakontaktēties ar šiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E m a i L * Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 Pameklē caur rotos.lv .. tur man liekas šādus varēja dabūt. Bet nu katrā ziņā, roka būs jāpieliek, lai labi ripotu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 (labots) Restaurēts Ērenpreiss būs dārgāk nekā mūsdienīgs "klasiskais" velo. Es fanoju par šiem: http://www.pashley.co.uk/ Piemēram šis, http://www.pashley.co.uk/products/roadster-sovereign.html Bet nu 600 mārciņas. Labots Aprīlis 5, 2010 - andza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Aprīlis 5, 2010 Author Share Aprīlis 5, 2010 Ar cenu es rēķinos, jo klasisko mūsdienu nevelk, eto ņe to , tie ir skaisti bez gala, bet, diemžēl, ne latviski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varonis Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 lai labi ripotu vajg labus riteņus ar labām rumbām:) nu un centra asi klaņiem arī normālu. rāmis jau var būt tik skaists cik vien vari iedomāties, kaut vai 3 ērenpreisi kopā sametināti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 Kā ir ar to veco riteņu (es tieši domāju - Ērenpreisu un tml., nevis padomju mēslu) "ritošo daļu", konkrētāk, ratu rumbām un klaņu centriem? Tie gultņi normāli turās? Tā kā ar visādiem krievu sūdiem bērnībā esmu bezjēgā atbraukājies, tā bija normāla lieta, ka gan centrs ļurkājās, gan rumbas lāga neturējās - regulē un pievelc cik gribi - tāpat tie gultņi ātri vien sāk ļurināties un čakarēties. Tas pats bija arī lētā gala šķībacaino un rietumu ražojuma veļļukiem, kuriem nebija monobloku - nevajadzēja daudz, lai centrs sāktu ļurkāties. Tad tik pievelk veinreiz, pievelk otrreiz, līdz jēgas no pievilkšanas vairs nav. Protams, monoblokiem šādu problēmu nav un ja nu gadās - nomaina pret jaunu un aizmirst uz 3-4 gadiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 Šitās lietas pērk Ikšķiles kolekcionāru tirgū kurš notiek jūnija un septembra pirmajā svētdienā. Nerestaurētu Ērenpreisu simts punktus dabūsi. Cena, kā jau tirgū- kā sarunāsi. Pašam gan vajadzēs visus gultņus pārjaukt un sasmērēt un protams jāseko, lai kas nesāk ļurkāties. Nu jā, tas der tikai tad, ja rokas no īstās vietas aug . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 Varbūt varat izvēlēties kādu no šiem, vai vismaz kādu ideju http://www.atomiczombie.com/gallery/choppers1.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivelo Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 Kādēļ tieši gribi smago kluci - erenpreisu ? Paņem labāk kādu START shosejas raamiiti, uzmet kaadas leetaas aploces, leetaakas kkadas shimano rumbinas, alminija sturiti, iznesumu, uzliec vecos, leetos kkadus klanus. Single speed aumuguree un priekshaa 1 zobrats. Aizmugureejie vbreiki ar labiem kluchiem. Ideals pilsetas velo. Izmaksas zem 80 Ls ( perkot vairkum uetalju jaunas, bet perkot vairumu lietota veel letaak ) Ja interese kkas tml varu palidzet nokomplektet un salikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joe Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 Pameklē iekš ss, te kā reiz viens ir : http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/classical-ordinary/dndmn.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Aprīlis 5, 2010 Share Aprīlis 5, 2010 (labots) ivelo , autors grib plezīra riteni cik saprotu nevis ikdienai. Tādu jau tāpat nevar atstāt pie veikala pieķēdētu, nospers vai apskrāpēs. Tie divi ss.lv velo, tur jau tāpat sanāk visas detaļas pirkt jaunas, dubļu bleķus, aploces, rumbas,pedāļus, bagāžnieku. Tad kāda jēga no tā, ka tas agrāk bija Latvijā darināts velosipēds? Un pie attiecīga velo neaizmirstam arī iegādāties piemērotu clozīti. http://road.cc/content/news/16078-limited-edition-clothing-and-accessories-tweed-run-launched Labots Aprīlis 5, 2010 - andza Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridao Aprīlis 6, 2010 Share Aprīlis 6, 2010 (labots) Man šķūnītī kāreiz viens Ērenpreiss vēl saglabājies. Pilnā braukšanas kārtībā, sieviešu, ar līko rāmi. Braukšana superviegla, tāda sajūta, ka pats skrien atšķirībā no krievu dzelža. Viss oriģināls, izņemot sēdekli un priekšējo ratu, kuri uzlikti no padomjlaika ļisapēda. Priekšējam diskam bez riepas gan kaut kur vajadzētu būt, sēdekli gan diez vai vairs atradīšu. Pats vairs nekāds divu riteņu braucamrīku mīļotājs neesmu. Ja kādam ir nopietna interese, sūtiet PM , varu papūlēties nobildēt un aizsūtīt bildes uz e-pastu.Sarūsējis nav, bet protams neizskatās jau arī vairs kā tikko no zavoda- no dubļiniekiem hromējums pamazām lobās. Varam iemainīt pret latiem vai ko citu. Labots Aprīlis 7, 2010 - RIDAO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Aprīlis 7, 2010 Author Share Aprīlis 7, 2010 Hmm, nu jā, to ozolnieka rāmi jau iečeko, aizrakstīju kas un kā, no tā man tikai rāmi un stūri vajag, riepas jau sakomplektēju, to pašu ar ritošu, tikai jautājums ko darīt ar dakšu? vecās 1000% būs izrūsējušas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Aprīlis 21, 2010 Share Aprīlis 21, 2010 Vot tev Ērenpreiss http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/others/hgbmd.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Aprīlis 21, 2010 Share Aprīlis 21, 2010 Laukos ir vairāki >50-gadīgi riteņu rāmji, no kuriem vienu biju no žogmales izvilcis un atrestaurējis. Vispār čakars liels un sīks būdams krīzes laikos 90-to gadu sākumā kombinēju, lai nebūtu jāskrien kājām, jo jaunu nebija iespējas nopirkt. Vecos rāmjus un riteņus nav problēma nopirkt. Bet nu pārītim, ko dabūju no vecvecākiem, rāmji bija tā sarūsējuši, ka bomis vienkārši pārlūza. Metināt arī nebija jēgas, jo iekšpuse palikusi ļoti plāna. Paši riteņi arī īsti nav lietojami, jo rūsa dara savu. Bet nu rumbas un zobrati, stūres parasti ir paceļams pasākums. Protams jārēķinās ar seksu mēneša garumā Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Ierakstīts Maijs 14, 2010 Share Ierakstīts Maijs 14, 2010 Nus, Ērenpreiss ir jau gatavs? Skaists pasākums briest. http://www.tvnet.lv/viriesiem/dzivesstils/330819-liepaja_notiks_pirmais_tvida_brauciens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!