Jump to content

Ērenpreiss


Recommended Posts

Sveiki biedri, tā kā vasara nāk platiem soļiem, gribu tikt pie švītīga pilsētas braucamā, pašam itkā ir jauks importnieks, taču gribu kaut ko plain and simple, jautājums tāds - kur un pa cik varētu meklēt kko no Ērenpreisa ražojumiem.

 

Šobrīd viss ko var atrast ir atrūsējuši rāmji usjo, cik tāds verķis vispār varētu meklēt un vai ja es dabūju kaut cik labu rāmi + dakšu, pārējo ir iespējams atrast no mūsdienīgākiem produktiem?

 

Der arī kkāds ozolnieka ražojums, galvenais, lai ir +/- <40. gada.

Labots - Destructo
Link to comment
Share on other sites

cik esmu bijis Skandināvijā - tur erenpreisa tipa veļļuki ar atsper beņķiem + 2 ātrumi rumbā - jauni ap 100Ls vai mazāk veikalos jauni nāca...Rīgā tādi īpaši nav manīti - ja nu veikalā Patrioti - armijas zaļais ritenis :D

Link to comment
Share on other sites

E m a i L *

Pameklē caur rotos.lv .. tur man liekas šādus varēja dabūt.

Bet nu katrā ziņā, roka būs jāpieliek, lai labi ripotu.

Link to comment
Share on other sites

Destructo

Ar cenu es rēķinos, jo klasisko mūsdienu nevelk, eto ņe to :), tie ir skaisti bez gala, bet, diemžēl, ne latviski :)

Link to comment
Share on other sites

lai labi ripotu vajg labus riteņus ar labām rumbām:) nu un centra asi klaņiem arī normālu. rāmis jau var būt tik skaists cik vien vari iedomāties, kaut vai 3 ērenpreisi kopā sametināti.

Link to comment
Share on other sites

Krishius

Kā ir ar to veco riteņu (es tieši domāju - Ērenpreisu un tml., nevis padomju mēslu) "ritošo daļu", konkrētāk, ratu rumbām un klaņu centriem? Tie gultņi normāli turās? Tā kā ar visādiem krievu sūdiem bērnībā esmu bezjēgā atbraukājies, tā bija normāla lieta, ka gan centrs ļurkājās, gan rumbas lāga neturējās - regulē un pievelc cik gribi - tāpat tie gultņi ātri vien sāk ļurināties un čakarēties. Tas pats bija arī lētā gala šķībacaino un rietumu ražojuma veļļukiem, kuriem nebija monobloku - nevajadzēja daudz, lai centrs sāktu ļurkāties. Tad tik pievelk veinreiz, pievelk otrreiz, līdz jēgas no pievilkšanas vairs nav. Protams, monoblokiem šādu problēmu nav un ja nu gadās - nomaina pret jaunu un aizmirst uz 3-4 gadiem.

Link to comment
Share on other sites

Šitās lietas pērk Ikšķiles kolekcionāru tirgū kurš notiek jūnija un septembra pirmajā svētdienā. Nerestaurētu Ērenpreisu simts punktus dabūsi. Cena, kā jau tirgū- kā sarunāsi. Pašam gan vajadzēs visus gultņus pārjaukt un sasmērēt un protams jāseko, lai kas nesāk ļurkāties. Nu jā, tas der tikai tad, ja rokas no īstās vietas aug :sarkasms: .

Link to comment
Share on other sites

Kādēļ tieši gribi smago kluci - erenpreisu ?

Paņem labāk kādu START shosejas raamiiti, uzmet kaadas leetaas aploces, leetaakas kkadas shimano rumbinas, alminija sturiti, iznesumu, uzliec vecos, leetos kkadus klanus. Single speed aumuguree un priekshaa 1 zobrats. Aizmugureejie vbreiki ar labiem kluchiem.

 

Ideals pilsetas velo. Izmaksas zem 80 Ls ( perkot vairkum uetalju jaunas, bet perkot vairumu lietota veel letaak )

Ja interese kkas tml varu palidzet nokomplektet un salikt. :)

Link to comment
Share on other sites

ivelo , autors grib plezīra riteni cik saprotu nevis ikdienai. Tādu jau tāpat nevar atstāt pie veikala pieķēdētu, nospers vai apskrāpēs. :D

 

Tie divi ss.lv velo, tur jau tāpat sanāk visas detaļas pirkt jaunas, dubļu bleķus, aploces, rumbas,pedāļus, bagāžnieku. Tad kāda jēga no tā, ka tas agrāk bija Latvijā darināts velosipēds?

 

Un pie attiecīga velo neaizmirstam arī iegādāties piemērotu clozīti. :)

 

http://road.cc/content/news/16078-limited-edition-clothing-and-accessories-tweed-run-launched

Labots - andza
Link to comment
Share on other sites

Man šķūnītī kāreiz viens Ērenpreiss vēl saglabājies. Pilnā braukšanas kārtībā, sieviešu, ar līko rāmi. Braukšana superviegla, tāda sajūta, ka pats skrien atšķirībā no krievu dzelža. Viss oriģināls, izņemot sēdekli un priekšējo ratu, kuri uzlikti no padomjlaika ļisapēda. Priekšējam diskam bez riepas gan kaut kur vajadzētu būt, sēdekli gan diez vai vairs atradīšu.

Pats vairs nekāds divu riteņu braucamrīku mīļotājs neesmu. Ja kādam ir nopietna interese, sūtiet PM , varu papūlēties nobildēt un aizsūtīt bildes uz e-pastu.Sarūsējis nav, bet protams neizskatās jau arī vairs kā tikko no zavoda- no dubļiniekiem hromējums pamazām lobās.

Varam iemainīt pret latiem vai ko citu.

Labots - RIDAO
Link to comment
Share on other sites

Destructo

Hmm, nu jā, to ozolnieka rāmi jau iečeko, aizrakstīju kas un kā, no tā man tikai rāmi un stūri vajag, riepas jau sakomplektēju, to pašu ar ritošu, tikai jautājums ko darīt ar dakšu? vecās 1000% būs izrūsējušas.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mezavecis

Laukos ir vairāki >50-gadīgi riteņu rāmji, no kuriem vienu biju no žogmales izvilcis un atrestaurējis. Vispār čakars liels un sīks būdams krīzes laikos 90-to gadu sākumā kombinēju, lai nebūtu jāskrien kājām, jo jaunu nebija iespējas nopirkt.

 

Vecos rāmjus un riteņus nav problēma nopirkt. Bet nu pārītim, ko dabūju no vecvecākiem, rāmji bija tā sarūsējuši, ka bomis vienkārši pārlūza. Metināt arī nebija jēgas, jo iekšpuse palikusi ļoti plāna.

 

Paši riteņi arī īsti nav lietojami, jo rūsa dara savu. Bet nu rumbas un zobrati, stūres parasti ir paceļams pasākums. Protams jārēķinās ar seksu mēneša garumā :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...