Jump to content

Kandžas aparāts...


saimnieks
 Share

Recommended Posts

starp citu ir kaut kādas (organisko ķīmiju mācījos pirms 20 gadiem) vienkāršas metodes, kā noteikt iegūtā produkta ķīmisko tīrību? Nu konstatēt, ka to fūzeļu tur nav vairāk kā vajadzētu būt?

Link to comment
Share on other sites

Žak!

 

Tava minētā ietaise arī ir jāpilda ar pildījumu - iesaku stiklu - jāpilda gandrīz līdz vietai no kuras notiek galaprodukta "noņemšana"

 

Par augstumu - jo lielāks pildītās trubas augstums jo tīrāks sanāk galaprodukts.

Tas ir atkarīgs arī no pildījuma materiāla.

 

Vispār ja gribi būvēt aparātu iesaku rūpīgi izstudēt http://homedistiller.org/

Tur ir gan teorija, gan prakse, gan kalkulatori ar kuru palīdzību var apmēram saprast kas sagaidāms no tāda vai citāda aparāta.

 

Tavs minētais aparāts nederēs virtuvei, jo viņam kondensators atrodas virs trubas. Es arī skatījos uz tieši to pašu bildi, kad plānoju savējo veidojumu, tomēr atteicos no šīs shēmas - pārāk sarežģīt viņu uztasīt. Pēc manējā varianta elementāri viss taisāms, viss nopērkams piemēram Depo, nekāda čakara.

 

Tavā variantā ir divas lielas problēma (es tā arī neizdomāju kā viņas risināt...)

1. Kondensatorā caurule - tur tiek lietota 5mm caurulīte, bet es nezinu kur tādu LV nopirkt. Tievākā dabūjamā ir 10mm Bet viņu satīt tādā spirālē liekas ka nav reāli.

2. Tas slīpais "plauktiņš" produkta izvadīšanai - es nevarēju izdomāt kā viņu iemānīt un ielodēt trubas vidū.

 

Un arī resno trubu dabūt ir problēmas - visresnākā vara truba ko atradu LV ir 54 mm, bet viņa maksā ~20 ls/m (pārdod gabalos pa 3m)

 

Bet nu dzīvoklī tasīt kandžu. :blink: Sāksim ar to ka tas ir pretlikumīgi. (Liekas ka tūlīt pieņems likumu ka zemnieku saimniecības drīkstēs to darīt, tāpēc dalos pieredzē ;) )

Vai ir vieta kur raudzēt - ņem vērā ka pat raudzējot noslēgtā traukā ar caurulīti, kuras gals ūdenī, ir drusku smaka....

Caur trubas aparātiem dzenot gan smakas praktiski nav.

Pastāv risks ka kaimiņi nostučīs un būs sižets KriminalInform....

 

starp citu ir kaut kādas (organisko ķīmiju mācījos pirms 20 gadiem) vienkāršas metodes, kā noteikt iegūtā produkta ķīmisko tīrību? Nu konstatēt, ka to fūzeļu tur nav vairāk kā vajadzētu būt?

 

Vienkāršas metodes - paostam medicīnisko spirtu vai labu šņabi un atceramies smaržu.

 

Jo vairāk gala produkta smaka atšķiras no spirta smaržas jo vairāk tur piemaisījumu.

Ja produkts rikīgi smird pēc kandžas - nākošajā rīta poha garantēta ;) (Visi fūzeļi ir mega smirdīgi...)

 

 

Bet ja vēlme precīzi noteikt tad to tikai laboratorija spēj noteikt.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

OK, papētīju tavu būvējumu. Interesē kā tiek realizēta dzese - pēc attēla ir nojaušama vieta kurā vajadzētu būt dzesēšanai klāt, bet nevar saprast kādā veidā tas tiek izveikts. Izmaksu ziņā gan noteikti ir ļoti patīkams, salīdzinot ar citām redzētajām ietaisēm.

 

Varbūt vari iemest kādu bildi no sava aparāta, lai būtu apmēram skaidrs kādas ir izmēru proporcijas.

 

Par manis minēto "torni" - mācās paziņa lietišķajos, ikdienā ņemas ar metālu. Šis teica, ka arī būs problēma iemānīt plauktiņus. Vienkāršākais risinājums - griezt tornim galu nost, ievietot plauktus un atkal lodēt kopā.

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Veciem tecinaataajiem bija kaut kaads ticeejums par pirmaas granjonkas astaashanu kraasns iekurei.

 

Cik saprotu tad pirmais kas naak aaraa arii ir tas no kaa galva saap un tas ko nemaz dzeert nedriikst. Ir kaadi komentaari?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Vēl viena svarīga lieta - vai tu lūdzu nevarētu savu zīmējumu papildināt ar savienojuma vietu specifiku - kur ir na fsjegda salodēts, kur ir krāni un kur atrodas saskrūvējamas savienojuma vietas!

Link to comment
Share on other sites

Vēl viena svarīga lieta - vai tu lūdzu nevarētu savu zīmējumu papildināt ar savienojuma vietu specifiku - kur ir na fsjegda salodēts, kur ir krāni un kur atrodas saskrūvējamas savienojuma vietas!

 

Papildināt zīmējumu - baigi negribās čakarēties - neesmu mākslinieks.... ;)

 

Bet mēģināšu aprakstīt!

 

Katls - nerūsējošā tērauda bundulis (mantots no vecā aparāta).

 

Katlu sildu ar gāzes degli - uztaisīts no vecas cepeškrāsns (mantots no vecā aparāta).

Katla augšā ir izvads ar ārējo vītni, vītne der no krievu ugunsdzēšamā aparāta.

Tam tiek uzskrūvēts ugunsdzēšamā vāciņš, kuram virpotājs uztaisīja iekšējo vītni 3/4 collas.

Tālāk ir pāreja no 3/4 vītnes uz 28 mm trubu.

Tālāk ir trejgabals (trojniks)

Trejgabala galos ir vēl 2 trejgabali, iegūstam 4 "stobrus" (lai šo savienotu vajag mazus trubas gabalus, tāpēc galveno trubu augstums ir nedaudz mazāks par 1.5m)

Tālāk ir četri 90 grādu līkumi.

Tālāk trubas

Augšā viss tas pats

(3 trejgabali, četri 90 grādu līkumi)

 

Tālāk ir 90 grādu līkums.

Tad pāreja no 28mm uz 10mm

10mm trubiņa ar slaidu līkumu ir izliekta uz leju

Uz viņas ir uzmauktas 2 pārejas 10mm - 28mm (nācās drusku izslīpē ar vīli pāreju iekšas)

Starp pārejām iestiprināta 28mm truba apmēram ~70 cm garumā - dzesētājs.

28 mm trubā ir izburti 2 caurumi augšā un apakšā kuros ir ielodētas maziņas 10mm trubiņas. Pie tām pieslēgtas plastmasas trubas lai dzesētāju pieslēgtu pie ūdensvada.

Zīmējumā nebija, bet dzesētāja ūdens ieplūdes galā ir krāns lai regulētu ūdens plūsmu caur dzesētāju.

 

Salejam aparātā brāgu, degļus uz maksimumu kamēr turbu augšējie gali sāk palikt jūtami karsti.

Tad jāgriež degļi gandrīz uz minimumu, laižam ūdeni caur dzesētāju.

Pirmos 100 gramus (no 30 l brāgas) kas iztek izmantojam kamīna iekurināšanai - dzert viņus nedrīkst(!!!!!) - sastāvā ir acetons un citas mega kaitīgas vielas. (Pervačoks)

 

Tālāk jāregulē sildīšanas stiprums - jo vairāk sildīsi - ātrāk tecēs, tomēr ir jānoķer brīdis kad pasliktinās kvalitāte un uguns drusku jāsamazina. Jāmēra gala produkcijas stiprums ar spirtametru - es pirku Senukai. Senāk bija alfā, tagad nākas braukt uz Pārdaugavu.

Es samazinu uguni ja tek mazāk par 80 grādiem.

 

Tālāk jāpieregulē ūdens plūsma caur dzesētāju. Ja par daudz - nekas slikts - tomēr ūdens nav pa veli, tāpēc cenšos atrast minimālo plūsmu pie kuras kondensators paliek vēss.

 

Un - lai lietu brāgu katla skrūvēju vaļā savienojumu - ugunsdzēšamā vāks - 28mm truba. īsti labs tas risinājums nav jo agri vai vēlu izdosies sajāt ugunsdzēšamā vāciņa ievirpoto vītni...

 

Viss pārējais ir sastiprināts namertvo

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Paldies! Tik tups ar savienošanu gan neesmu :rolleyes: Vairāk interesēja tieši kurās vietās nāk saskrūvēšanas iespēja, lai varētu vairāk vai mazāk veikli nomainīt/uzpildīt stikla "granulas". Par tām pašām stikla "granulām" - kas tām neļauj sabirt katlā?

Link to comment
Share on other sites

Kā jau teicu stikla granulas nav jāmaina!

Ja nu tomēr kaut kad vajadzēs atlodēšu tubu augšās lodējumus.

Lai granulas nebirtu katlā katrā trubā sākumā iemetu lielu stikla gabalu kas iestrēga 90 grādu līkumā.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kaut kādu duršļāku nav jēdzīgāk tur iemānīt?

 

Stiklu mainīt netaisos, interesē drīzāk pārvietošanas iespējas - vienkārši izjaukt un bez gemora atkal salikt kopā. Nu ne jau 3x nedēļā to izveikt, bet pāris reizes gadā gan...

 

Cik noprotu, tad vertikālās ar stikliem pildītās caurules nedrīkst locīt vai savīt, lai taupītu vietu (augstumā). Vai varbūt tomēr?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vai nav tomēr labāk dzīt ļoti lēnām praktiski uz etilspirta iztvaikošanas robežas, jo pēc būtības ūdens un visi citi sūdi mazāk iztvaiko? Kā dzīšanas ātrums ietekmē kvalitāti?

Link to comment
Share on other sites

Nē - vertikālajām caurulēm jābūt vertikālām un bez variantiem!

 

Vietu augstumā var ietaupīt izmantojot citu trubas pildījumu. Vislabākais ir nerūsējošā tērauda skaidas no virpas. Tad pietiktu ar 0.5m garu trubu. Bet kur tādas dabūt.... Bez tam garas trubas pietiekami labi atdzesē gaiss - nevajag papildus dzesētāju. Pieņemu ka īsākai trubai vajadzēs papildus dzesēšanu taisīt lai frakciju atdalīšana notiktos.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kāds tavam aparātam ir aptuvenais smagums masa? 4x pa gandrīz 30mm trubām 1.5m garumā, pilnas ar stiklu, vēl šādas tādas papildu trubas. Katls.

Labots - Žaks Kustō
Link to comment
Share on other sites

Vai nav tomēr labāk dzīt ļoti lēnām praktiski uz etilspirta iztvaikošanas robežas, jo pēc būtības ūdens un visi citi sūdi mazāk iztvaiko? Kā dzīšanas ātrums ietekmē kvalitāti?

 

 

Piemērs - ūdens vārīšanās temperatūra ir 100 grādi. Bet nezin kāpēc drēbes izžūst uz balkona arī -30 grādu salā....

Diemžēl vielas iztvaiko arī pirms vārīšanās temperatūras. Skaidrs ka sākumā vārās spirts, tomēr pārējie sūdi arī ļoti labi tajā temperatūrā iztvaiko.

 

Par ātrumu - ja tvaika daudzums ir lielāks kā truba (refrakcijas kolonna) spēj "izmalt" tad kvalitāte strauji krītas. Tāpēc es pārtaisīju aparātu no 1 uz 4 trubām - ar vienu trubu varēja izdzīt ~3 litri 90 grādīgas dziras dienas laikā... biki par ilgu tomēr.

 

Kāds tavam aparātam ir aptuvenais smagums? 4x pa gandrīz 30mm trubām 1.5m garumā, pilnas ar stiklu, vēl šādas tādas papildu trubas. Katls.

Svēris neesmu...

 

Bet pārnēsāt var pilnīgi bez problēmām. Vairāk kā 20 kg točna nav.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kurā vietā notiek visa pasākuma temperatūras mērīšana, lai varētu pieiet tai lietai drusku zinātniskāk? Ja ir 4x trubas, tad mērīt temperatūru tikai vienā būtu nepareizi, turklāt termometra dačiks samazina caurlaidību, līdz ar to arī temperatūru attiecīgajā trubā. Kā vispār pateikt, ka pa trubām +- vienādi tiek dzīts cauri labums - ka viena truba neņem uz sevi 40% caurlaidības, divas pa 30% un viena vispār aizdambējusies?

Link to comment
Share on other sites

Sākotnējā (1 trubas) variantā biju ielicis termometru trubas augšpusē, tomēr neko daudz viņš man nepalīdzēja.

Aparātu regulēju pēc produkcijas stipruma kas tā vai tā ir regulāri jāmēra.

Tāpēc tagad nav nekādu termometru.

 

Cik vienmērīgi noslogotas trubas.... hmm.

Tas laikam atkarīgs no viņu pildījuma - cik lielu pretestību tas rada.

Iespējams ka man visas trubas nestrādā vienādi. Tāpēc ir labāks izpildījums ar vienu resnu trubu, tur šādas problēmas nav principā. (Ja var dabūt resnu trubu pa cilvēcīgu cenu.)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tad varbūt jāskatās uz kapara lietus notekcaurulēm...? Tās jau laikam ir 80 un 100mm?

Link to comment
Share on other sites

OK, papētīju tavu būvējumu. Interesē kā tiek realizēta dzese - pēc attēla ir nojaušama vieta kurā vajadzētu būt dzesēšanai klāt, bet nevar saprast kādā veidā tas tiek izveikts. Izmaksu ziņā gan noteikti ir ļoti patīkams, salīdzinot ar citām redzētajām ietaisēm.

 

Varbūt vari iemest kādu bildi no sava aparāta, lai būtu apmēram skaidrs kādas ir izmēru proporcijas.

 

Par bildi - kad būšu laukos - nofotografēšu un ielikšu.

Dzese tiek realizēta pavisam vienkārši - ar mīksto plastmasas trubu dzesētājs pieslēgts pie krāna, otra truba - no dzesētāja uz izlietni.

 

http://mansdarzs.com/destil%C4%81cijas_apar%C4%81ti - jā te tiešām labi aparāti ir! Pašā dārgākajā liekas ka ir īsta reflakcijas kolonna! Bet nu cenas - kosmoss.... Pa 5000ls var ļoti daudz pavisam laba konjaka nopirkt!

Link to comment
Share on other sites

man liekas, ka reflakcijas kolonna arii tajos pa 500 ls ir jau uztaisiita, tik jautajums cik labi :D

 

kur lai dabuu pa leeto kegu ??? der arii ar defektiem, galvenais lai ir nonerzas :) kadam nav gali kada alus daritavaa, tur jau tadai mantai vajadzetu metaaties...

Link to comment
Share on other sites

Bet KEG varētu nebūt labais, jo nav hermētiski noslēdzama vāka. Tur būs kaut kādas viltības jādomā.

O_O ko? Tu maz zini kāds tur spiediens ir tajā "nenoslēgtajā" kegā, kad viņš ir pieslēgts pie alus sistēmas? :D

Link to comment
Share on other sites

man jau deretu sabotaajs jo tik un taa orginaalais ventiilis tiks nemts nost un taisiits jauns pievienojums

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Gestapo, a kā tu iedomājies to ļergu iedabūt iekšā? Vai arī zinu, kur jau gatavu brāgu piegādā KEGos?

 

Protams, pa tik sīku caurumu var ieliet, bet iztīrīt var būt grūti. Turklāt KEG jau nav tukša muca. Tur iekšā ir truba līdz mucas dibenam. Tā ka vien nāksies nackrenizēt to včibriko pieslēgvietu un domāt kaut ko jaunu!!!

 

Labumi no ss.lv

 

Brāgas iejaukšana un rūgšanai

http://www.ss.lv/msg/lv/facilities/the-tool-and-the-equipment/vessels-for-liquids-keeping/jjmkl.html

 

Aparāta apakšdaļa

http://www.ss.lv/msg/lv/facilities/the-tool-and-the-equipment/vessels-for-liquids-keeping/jibfn.html

Link to comment
Share on other sites

Kā dabūt kā dabūt, elementāri iekšā dabūt - mēs keg mucās vīnu lējām iekšā un ar rokas pumpīti no mašīnas bagāžnieka tankojām glāzītes brīvā dabā, tas caurums ar atskrūvētu vāku ir apmēram 0,5 als pudeles diametrā. Iztīrīt tāpat ir gana vienkārši, pa to pašu caurumu ar spiedienu un viss smuki nāk ārā. To sūda trubiņu var vienkārši nolauzt vai nofleksēt. Vienīgā vārīgā vieta ir tas gumijas ventīlītis, kuru nospiež, kad pievieno sistēmu, bet nu to gan jau var pielāgot.

Bet nu kopumā, dabīgi, ka ar veco labo četrdesmitnieci piena kannu ir vienkāršāk.

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Es jau arī 100% neesmu pārliecināts, bet manā skatījumā tomēr mucu pēc vārīšanas derētu iztīrīt. Un pa KEG augšējo caurumu to būs grūti/neiespējami izdarīt. Ja tur bijis aļāks vai vinčiks, tad cita liet - izskalo un miers. Bet kandžas aparāta gadījumā to suslu stundām vāra un gan jau šis tas piedeg pie dibena.

 

Otrā lieta ar KEG - nemodificētu mucu nevarēs uzlikt uz plīts. Tāpat nāksies fleksēt nost apakšdaļu. Un cerēt, ka KEG ir plakans dibens, lai tā visa saimniecība nenožvangājas uz grīdas.

Link to comment
Share on other sites

 

Kāpēc 4 paralēlas trubas nevis viena resnāka? tāpēc ka vara trubas pārdod minimums pa 3 metrus gariem gabaliem un resnāka truba krietni dārgāka. Sākumā aparāts bija ar vienu trubu, bet tad ražība bija ļoti zema - 4x zemāka!

 

 

a kā ir ja aisa vienu resnu trubu ar stiklu pildijumu, tad cik resnu un garu viņu vajag? un cik tur liels spiediens iekšā?

man te radās štuks, ka metaldarbnicās kur skurseņus no ņeržas taisa tur varētu arī tādu trubeli uzmeisatrot, tik jazin cik apmēram biezu bleķi vajag :meeting:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
kur lai dabuu pa leeto kegu ??? der arii ar defektiem, galvenais lai ir nonerzas :) kadam nav gali kada alus daritavaa, tur jau tadai mantai vajadzetu metaaties...

joprojam aktuaali varbuut kadam kada muca vai kads trauks ar tilpumu virs 10 l metajas bez pielietojuma no nerzhas ????

bet par labu cenu, 10 l nerzas katlu pa baiso piki arii veikalaa var nopirkt :D

Labots - Moon
Link to comment
Share on other sites

Šitam verķim kolēģis taisās braukt pakaļ uz Krieviju.

http://www.doctorguber.ru/alcohol-factory.php

Ja tā cena webā pareiza tad man sānak apmēram 1200 ls... Es teiktu kosmoss!!! Nezinu kā jādzer lai tas pasākums atmaksātos....

 

Es jau arī 100% neesmu pārliecināts, bet manā skatījumā tomēr mucu pēc vārīšanas derētu iztīrīt. Un pa KEG augšējo caurumu to būs grūti/neiespējami izdarīt. Ja tur bijis aļāks vai vinčiks, tad cita liet - izskalo un miers. Bet kandžas aparāta gadījumā to suslu stundām vāra un gan jau šis tas piedeg pie dibena.

 

Otrā lieta ar KEG - nemodificētu mucu nevarēs uzlikt uz plīts. Tāpat nāksies fleksēt nost apakšdaļu. Un cerēt, ka KEG ir plakans dibens, lai tā visa saimniecība nenožvangājas uz grīdas.

 

Nu manējam veidojuma arī maziņs caurums augšā, kur ar 1'' vītni pieskrūvēju trubu. Nav problēmas ar ieliešanu, izliešanu. Un nekas tur īpaši nepiedeg. Ik pa laikam paskaloju, pavāru ūdeni un ir labi. Ja vienīgi tā vertikālā truba traucēs gan! Viņa kaut kā jādabū ārā. Savādāk KEG liekas ka ideāli piemērots.

Sliktākajā gadījumā var sametināt kubu no nerūsējošā tērauda, augšējā galā iemetināt trubas galu ar standarta vītni lai vara trubu konstrukciju var uzskrūvēt/noskrūvēt uzpildei - tam nebūtu dārgi jāmaksā.

 

a kā ir ja aisa vienu resnu trubu ar stiklu pildijumu, tad cik resnu un garu viņu vajag? un cik tur liels spiediens iekšā?

:meeting:

 

Tā kā sistēma savienota ar atmosfēru - spiediens tur nekāds nav iekšā. Sieniņām jābūt tik biezām, lai konstrukcija nesajuktu no sava svara.

Trubas resnums (pareizāk sakot šķērsgriezuma laukums) nosaka dzīšanas ātrumu - jo resnāka, jo ātrāk var tecināt. Teorija šeit - www.homedistiller.org

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

domashana shjaa zinaa mums sakriit man jau visa konstrukcija ir jau gatava, tik jadabuu kada nerzas muca kuras galaa tiks piemetinaats 1 1/2'' uzgrieznis, kuraa tiks ieskruveta truba, kura bus pildita ar virposhanas skaidaam konstrukcijai ka pamatu nemu idejas kas redzmas sheit http://mansdarzs.com/destil%C4%81cijas_apar%C4%81ti

 

 

post-62043-126700266137_thumb.jpg

ta nu izsataas mana konstrukcija ;)

Labots - Moon
Link to comment
Share on other sites

No šī gada 1. aprīļa uz atvieglotiem noteikumiem mazie alkohola mājražotāji varēs saņemt akcīzes preču noliktavas licenci. Atvieglojumi attieksies uz tiem mājražotājiem, kas mājās gada laikā saražos ne vairāk kā 15 tūkst. litru vīna vai raudzētu dzērienu un ne vairāk kā 100 litrus stipro alkoholisko dzērienu gadā. Savukārt, ja mājražotājs gadā saražos ne vairāk kā 1000 l vīna un raudzēto dzērienu gadā, tam nebūs jāmaksā arī akcīzes nodokļa nodrošinājums. Mājās ražotajam alkoholam nav noteikti nekādi tirdzniecības vietas ierobežojumi. Pret šiem Alkohola aprites likuma grozījumiem iebilda lielie alkohola ražotāji un tirgotāji, norādot, ka tādā veidā varētu tikt veicināta nelegālā alkohola aprite.Likuma grozījumi tika izstrādāti ar mērķi, lai dažādotu Latvijas lauku tūrisma piedāvājumu.

 

 

http://db.lv/r/323-nodokli/218507-galiga-lasijuma-saeima-atbalsta-alkohola-razosanu-majas

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

:rofl: jefiņi tādi :fool: itkā nelegālais būtu baigi piegriezsts, točkas cauru dienakti darbojas, un ar bodēs ar saliek nenormālus nodokļus, un savu reizi ieraut gribas arī tiem kuru to polšu nevar atļauties. bet vienalga kaut kas pozitīvs arī no saimas puses savādāk tagad nebūs jāuztraucas par vīna baloniem izstabas stūri :) labi te jau off...

 

kā tad īsti ar to kaparu ir var vai nevar, ja tam filtrācijas bundulim nav nekāds spiediens tad varētu izmatot kapara notekcaurules ap 10cm diametrā, un kā pildijumu uztaisīt sagriež kapara ūdens trubas trubas tādos gredzenos, un pieber pilnu, un visu smuki aizlodē un gatavs. ko biedri saka pa šadu ideju?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...
canis_lupus

Aparāts ar rektifikācijas kolonnu ir tieši tas, kas vajadzīgs! Spirtu ir diezgan pagrūti dabūt, ar 200ml medicīniskā uz gadu ir stingri par maz.

jacobs, ko Tu tajā kolonnā esi iepildījis, lai nevajadzīgā manta kondensētos un atplūstu brāgas katlā atpakaļ?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...