Jump to content

Pagājuši 2 gadi VIASAT..


JuutpaudisMaigcilveeks
 Share

Recommended Posts

Šodien būšot atkārtojums, noskaties un uzzināsi rezultātu :sarkasms: . Es vakar paskatijos nedaudz pirmo setu, man palika žēl skatīties kā "sit" Gulbi. Pilnīgā pārliecībā ka tur nav ko redzēt, pārslēdzos uz hokeju, kas to varēja iedomāties ka tā viss sagriezīsies.

Link to comment
Share on other sites

Viasata jaune jociņi - EPG TV3 Latvija pazaudējis latviešu burtus, TV1000 Actions East un TV1000 Ru KIno vieni vienigi ķeburi kopš vakardienas.

Link to comment
Share on other sites

Aigarsclp

Ķeburi agrāk uz kādu brīdi bija arī Tv3 kanālam, bet pēc pāris nedēļām to novērsa.

Link to comment
Share on other sites

Kas tur ko brīnīties,pirms kāda laika jau teica,kad no sātana vieglāk atpirkties nekā no Viasat :spiteful:

p.s.pirms 3 dienām viens pazīstams cilvēks zvanot atteicās no šamējo pakalpojumiem,nācās kādas 5 minūtes klausīties operatores lūgumus palikt ar visiem bonusiem,kas tika solīti.Cilvēkam laikam neizturēja nervi un pirms nometa klausuli,pateica dažu labu necenzētu vārdu....

Labots - base7
Link to comment
Share on other sites

5 minuutes tas jau nieks, man mamma arii tagad peec 3 gadu verdziibas noleema atteikties no Viasat, tas prasiija 26 minuutes un tad veel otrajaa dienaa Visat atzvaniija un vel centas, piedaavat liigumu uz 2 gadiem, bet nekaa atteicaamies un miers tagad ceru, ka tieshaam atteicaamies, jo joki jau saaksies, kad to karti vajadzees atdod, ierakstiita veestule cerams paliidzees.

Link to comment
Share on other sites

mafijs

Es šiem aizrakstīju ka ir konkrētas problēmas ar EPG.

Šodien pavanīja no viasata klientu apkalpošanas daļas kaut kāda tur operatore sakarā ar manu problēmas pieteikumu. Sāk prasīt kas ir EPG (es mēms aiz brīnumiem) , kad paskadroju kas tas ir, tad sāka stastīt ka vajag restartēt utt.. Pārtraucu viņu un paprasīju vai vispār ir lasījusi manu problēmu, jā esot lasījusi (par ko man lielas šaubas, nu varbūt lasīja bet neko nesajēdz no tā), bet neesot tas pieteikums šobrīd pie rokas ... (nu ko tad zvana, ja nav problēmas pieteikums tajā brīdī redzams?)

Vispār nokaitināja ar savām muļķibām mani ne pa jokam! Saku lai tad nodod tehniķiem šo problēmu un lai risina . - Es esot vienīgais klients, kam esot tāda problēma .. (acīmredzot tas viņiem ir iemesls domāt, ka viss kārtibā)

Vispār nu _ļoti_labs_serviss_ ....

kauns viasatam, bet viņiem jau uz to nospļauties.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Par servicu runājot, viņu mājaslapā ir teikts

Vienlaicīgi turpinās sarunas ar kanālu Ren-TV un PBK īpašniekiem par to atgriešanos VIASAT TV paketēs. Viasat klienti ir iespēja saņemt kompensāciju -kanālu TV1000 Premium  vai VIASAT Sporta kanālus (Viasat Sport Baltic, Viasat golf, Viasat Hockey) bez maksas līdz maija beigām. Lai saņemtu kompensāciju ir jāzvana uz Klientu apkalpošanas dienestu pa tālr. 67 050 504.

 

Domāju - piezvanīšu un pieteikšos uz Premium kanālu. Ja jau dod par brīvu, tad ir jāpaņem. Tāpat jau tur neko labāku redzēt nevarēs, bet lai jau man tiek tas prieciņš :)

Tātad, zvanu, bet telefonā man saka, ka šāds numurs neeksistē. Nu ko, šādu gājienu jau nu nebiju gaidījis, ka viņi dos atslēgtu numuru, uz kuru zvanīt   :jester:

Kantoris tiešām iet tik uz leju un leju ...

Link to comment
Share on other sites

mafijs

Aha, pareizais telefons ir 67 060 504 , turpat zemāk lapā ir redzems pei kontaktiem.

Bet nu vispār ir super ...

Link to comment
Share on other sites

Palasot gan šo,gan viasat forumu,jāsecina,kad jādzīvo tiešām kādā "dieva aizmirstā vietā" lai izmantoju viasat pakalpojumus.tad jau labāk vienreiz samaksāt to soda naudu un lauzt līgumu un miers,nekā bendēt nervus.(ja vien tas līgumsods nav astronomisks)

P.s.vispār kurs normāls cilvēks TAGAD slēdz ar šamējiem līgumu?Saprastu,ja tas būtu pirms gada,teiksim,kad nebija LTC.Bet tagad domāju,kad lielākā daļā ir peejams LTC DTV.signālam jābūt labam,jo apmēram 70km no zaķusalas(vismaz Zemgales virzienā)ar istabas antenu(un pastiprinātāju) mierīgi un stabili var redzēt visas 3 pakas.

Link to comment
Share on other sites

Agris 77

Aizrakstiju šodien viasatam vēstuli, apjautājos kas un kā ar tiem izņemtajiem krievu kanāliem. Viņiem laikam tur ir uzstādīts automātiskais e-pastu atbildētājs, atsūtija man šādu tekstu, nesaprotamā valodā : :tease:

 

InformÄ cija ir reÄ£istrÄ“ta ar numuru ID: 50201-4110051303

 

Paldies, ka sazinÄ jÄ ties ar mums! AtbildÄ“sim Jums tuvÄ kajÄ laikÄ .

 

 

Ar cieņu,

 

VIASAT informatīvais dienests

Link to comment
Share on other sites

Tas šiem auto replay iestādīts. Bet uz tādu jautājumu diezin vai būs kāda atbilde.

Link to comment
Share on other sites

Touareg

Jaa, vinji tevi informee, ka zinja aizgaajusi, e-pastu vari negaidiit vinji vienmeer zvana uz abonenta noraadiito tel. nr. nu vismaz maniem vecaakiem taa ir, es te biju visaadus jautaajumus sauutiijis tad veceki bija neizpratnee, ko tas Viasat zvanaas visu laiku, par briinumu peedeejaa laikaa ir ljoti laipni operatori, protams, uz liiguma nosaciijumiem tas nekaadi neattiecas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Viasats kaunu maizē apēdis!

Apriļa beigās beidzās līgums ar viasrotu.

Laicīgi sāku kārtot atteikšanos.

Karti azsūtīju.

Domāju ka viss,nekā!

Šodien saņemu rēķinu par kautkādu kartes kompensāciju 5Ls.

Zvanu 67060504 un necerēti ātri tieku pie runāšanas.

Meitene paskatījās, karte saņemta dienu pirms līguma beigām, un saka ka šis rēķins nav jāapmaksā.

Ceru ka tas bija pēdējais pārsteigums no šī kantora!post-83918-127357200728_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

vertigo

Man gan viss zolīdi iet uz beigām.

Aizbraucu uz Maskavas ielu un uzrakstīju iesniegumu...

30. maijā atslēgs visu padarīšanu, līdz 15. jūnijam jāaizsūta kartiņa i vsjo... nekādu problēmu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kāds, kuram beidzas līgums var pateikt, vai viņi piedāvā kādas atlaides, ja turpina līgumu?

Link to comment
Share on other sites

Ja nemaldos, tad tikai pašam uzprasoties vari kaut ko dabūt :D Vai arī tipa sakot, ka vēlies pārtraukt lietot. Ja klusēsi domāju, ka neko nepiedāvās. Pirms 2viem gadiem, kad pagarināju 1. termiņu dabūju 4 mēnešus bezmaksas.

Link to comment
Share on other sites

Lielākā sāpe ir F1, kuru var redzēt tikai viņu dārgākajā paketē. Griezt šķīvi, lai skatītos bezmaksas RTL baigi negribas, jo vācu valodu vispār nesaprotu.

 

Kāds zin, vai Lattelecom pēc 1.jūnija taisās palielināt kanālu skaitu virzemes tv maksas pakās?

 

VIASAT piedāvājums pa Ls 3.5 uz trīs gadiem arī ir spēkā tikai līdz 31.maijam. Iespējams, ka pēc 1.jūnija, ja Lattelecom palielinās kanālu skaitu virszemes tv pakās, VIASAT sāks piedāvāt kaut ko izdevīgāku!!!

Link to comment
Share on other sites

sashock

Kāds zin, vai Lattelecom pēc 1.jūnija taisās palielināt kanālu skaitu virzemes tv maksas pakās?

 

VIASAT piedāvājums pa Ls 3.5 uz trīs gadiem arī ir spēkā tikai līdz 31.maijam. Iespējams, ka pēc 1.jūnija, ja Lattelecom palielinās kanālu skaitu virszemes tv pakās, VIASAT sāks piedāvāt kaut ko izdevīgāku!!!

Ko viņi paplašinās nav zināms,ir zināms tikai tas ka ar 1.jūliju no viasat pakas pavisam pazudīs RTR-planeta

Link to comment
Share on other sites

Man gan viss zolīdi iet uz beigām.

Aizbraucu uz Maskavas ielu un uzrakstīju iesniegumu...

30. maijā atslēgs visu padarīšanu, līdz 15. jūnijam jāaizsūta kartiņa i vsjo... nekādu problēmu.

 

 

15 dienas būs par ilgu!

"Klientam ne vēlāk kā piecu dienu laikā pēc Līguma izbeigšanas ir jāatdod Viasat Karte darba kārtībā

Karte tiek atdota Viasat noteiktā kārtībā. Ja Kartes atdošana ir nokavēta, Viasat ir tiesības pieprasīt no Klienta Īres maksu par Karti par visām nokavētajām dienām un līgumsodu LVL 5 apmērā."

Ja jau man atsūtīja rēķinu par "kartes kompensāciju" 5Ls, lai gan viašrots karti esot saņēmis 28.aprilī, bet man līgums beidzas 29.

Labāk jau 30. maijā atdod karti lai nav nervi jābendē! Es karti aizsūtīju ierakstītā vēstulē.

Link to comment
Share on other sites

info no ziņu aģentūrām"

 

Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) radušās aizdomas par iespējami negodīgiem "Viasat" piedāvāto līgumu nosacījumiem, un centrs aicinājis kompāniju šādus nosacījumus nepiemērot, slēdzot līgumus ar klientiem, aģentūru LETA informēja PTAC. PTAC arī sācis "Viasat" komercprakses izvērtēšanu, jo kompānija patērētājiem nav laikus paziņojusi par izmaiņām programmu paketē.

 

PTAC sācis atkārtoti izvērtēt līgumu nosacījumus, ko "Viasat" piedāvā klientiem, jo uzskata, ka ir negodīgs līgumā ietvertais nosacījums: "Gadījumā, ja, veicot izmaiņas kanālu piedāvājumā, no paketes izņemti vairāk nekā 15% klienta izvēlēto kanālu, nenomainot tos ar līdzīgām programmām, klientam tiesības izbeigt līgumu, rakstveidā paziņojot par to "Viasat" līdz grozījumu spēkā stāšanās dienai".

 

Iepriekšminētais nosacījums uzskatāms par netaisnīgu un tāpēc, PTAC ieskatā, nav spēkā no līguma noslēgšanas brīža.

 

PTAC aicinājis "Viasat" labprātīgi apņemties nepiemērot attiecībā pret patērētājiem šo nosacījumu, kā arī veikt grozījumus patērētājiem piedāvātajos līguma projektos. Ja PTAC no "Viasat" šādu apņemšanos nesagaidīs, centrs lems par saistoša lēmuma izdošanu.

 

Pēdējā mēneša laikā PTAC saņēmis lielu skaitu patērētāju sūdzību un informācijas pieprasījumu saistībā ar "Viasat" Latvijas filiāles sniegtajiem pakalpojumiem - "PBK", "Ren TV" un "RTR" televīzijas programmu retranslācijas pārtraukšanu.

 

PTAC jau aprīļa beigās ticies ar "Viasat" pārstāvjiem, kuri apņēmušies klientiem piedāvāt kompensāciju, proti, "TV 1000 Premium" vai "Sporta paketi" aprīlim bez maksas. Tiem klientiem, kas jau pieteikušies kompensācijas saņemšanai, minētās paketes būs pieejamas bez maksas arī maijā.

 

Savukārt gadījumos, kuros klientiem tieši konkrēto televīzijas programmu uztveramība bijis būtisks priekšnosacījums "Viasat" pakalpojumu saņemšanā, ar klientiem tiek veiktas pārrunas, lai vienotos par katram gadījumam izdevīgākajiem nosacījumiem sadarbības turpināšanai.

 

"Viasat" atzinis, ka tad, ja vienošanās netiks panākta, klients varēs vienpusēji atkāpties no saistības un līgumsods par līguma izbeigšanu tiks atcelts vai samazināts.

 

PTAC uzsver, ka Elektronisko sakaru likums nosaka: ja līguma darbības laikā tiek mainīti līguma noteikumi, tostarp mainīts pakalpojuma sastāvs, patērētājam, ja viņu neapmierina šādas izmaiņas, ir tiesības vienpusēji izbeigt noslēgto līgumu, nemaksājot līgumsodu.

 

PTAC uzsver, ka "Viasat" pienākums konkrētajā situācijā bija informēt abonentus par līguma nosacījumu grozījumiem un tiesībām izbeigt līgumu bez līgumsoda piemērošanas ne vēlāk kā vienu mēnesi pirms līguma nosacījumu grozījumu spēkā stāšanās dienas.

 

Tā kā "Viasat" klienti netika informēti par iespēju izbeigt noslēgto līgumu bez līgumsoda piemērošanas, jo iepriekšminētais "Viasat" līguma ar patērētājiem nosacījums paredz, ka patērētājs vienpusēji līgumu izbeigt nevar, PTAC uzskata, ka patērētāji savas tiesības var izmantot mēneša laikā no informācijas iegūšanas brīža, bet ne vēlāk kā līdz brīdim, kad atslēgtās televīzijas programmas tiek atjaunotas.

 

Tomēr PTAC vērš uzmanību, ka terminētā līguma laušanas gadījumā, "Viasat" ir tiesīga prasīt atlikušās naudas summas atmaksu par subsidēto ierīci jeb satelīta iekārtu.

 

PTAC uzsver, ka tad, ja patērētājs ir nolēmis atteikties no turpmākas pakalpojuma saņemšanas, tādēļ, ka "Viasat" ir vienpusēji mainījis pakalpojuma sastāvu, uzņēmums par līguma izbeigšanu noteikti ir jāinformē rakstveidā.

 

Tāpat patērētājam jāatdod uzņēmumam ierīce, kas komplektā ar atbilstošu satelīta uztvērēju veido kodēšanas moduli un ļauj skatīties kodētus televīzijas kanālus un saņemt pārraides pakalpojumu.

 

Atteikumu vēlams nosūtīt ierakstītas vēstules veidā.

 

 

Link to comment
Share on other sites

vertigo

15 dienas būs par ilgu!

"Klientam ne vēlāk kā piecu dienu laikā pēc Līguma izbeigšanas ir jāatdod Viasat Karte darba kārtībā

Karte tiek atdota Viasat noteiktā kārtībā. Ja Kartes atdošana ir nokavēta, Viasat ir tiesības pieprasīt no Klienta Īres maksu par Karti par visām nokavētajām dienām un līgumsodu LVL 5 apmērā."

Ja jau man atsūtīja rēķinu par "kartes kompensāciju" 5Ls, lai gan viašrots karti esot saņēmis 28.aprilī, bet man līgums beidzas 29.

Labāk jau 30. maijā atdod karti lai nav nervi jābendē! Es karti aizsūtīju ierakstītā vēstulē.

 

Gan jau tāpat uzreiz 1. jūnijā sūtītu to karti, bet paldies par info.

Man jau gan Viasat meitene teica, ka 15. jūnijs ir tas datums līdz kuram jāaizgādā viņiem karte, bet nevilkšu garumā to visa nobeigšanu :)

Link to comment
Share on other sites

erenpreiss

Pag, es saprotu pareizi - pateicoties PTAC, šobrīd varu no VIASAT atteikties bez līgumsoda? Tā jau one-time-only iespēja! :) Jāuzzvana uz laukiem, tur vietējā miestā diezgan daudz tādu "bēdubrāļu", kuriem bez Pervij Balķiskij nu ir zudusi dzīvei jēga.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...