DannyDiktator Ierakstīts Janvāris 13, 2010 Share Ierakstīts Janvāris 13, 2010 (labots) SAAB atbalsta brauciens 17.01.2010. SAVE SAAB Pēdējā laikā mediji ir pievērsuši lielu uzmanību Saab automarkai. Kompānijas no Tālajiem Austrumiem, sporta auto ražotājs no Zviedrijas un kā pēdējais arī sporta auto ražotājs no Nīderlandes ir tikuši minēti kā iespējamie markas pārņēmēji. Potenciālie investori ir izstrādājuši nu jau neskaitāmus piedāvājumus, bet uz tiem nav sniegtas konkrētas atbildes. Lai arī šobrīd nekas daudz nav skaidrs, viena lieta ir skaidra - GM grib nogremdēt Saab. Lai arī kāda būtu Saab nākotne - tas nekad nepazudīs. Pasaulē vienkārši ir pārāk daudz fanātisku un ieinteresētu Saab īpašnieku. Pat tad, ja apstāsies ražošanas līnijas, Saab vienmēr būs redzami ielās. Saab automašīnas ar savu viegli atpazīstamo vīziju un identitāti vienmēr atšķirsies pārējo automašīnu masā. Mēs gribam pievērst pozitīvu mediju uzmanību, organizējot Saab atbalsta braucienu reizē ar citiem Saab klubiem un atbalsta grupu domubiedriem pasaulē. Mēs gribam nodot savu atbalstu un pozitīvu ziņu Saab un tā darbiniekiem Trollhetenā. Liels atbalsta brauciens ir plānots Nīderlandē/Beļģijā, kur piedalīsies ap 300 Saab automašīnu. Līdzīgas Saab atbalsta aktivitātes notiks Austrālijā, Čehijā, Ķīnā, Norvēģijā, Polijā, Krievijā, Slovākijā, Zviedrijā, Taivānā, Lielbritānijā un ASV. Saab atbalsta brauciens Latvijā ir plānots vienā dienā ar pārējiem, t.i., 17.01.2010. Dosimies kopīgā braucienā plkst. 12:00 no Rīgas Starptautiskās lidostas (pulcēšanās pie Latvijas Pasta) gar plānoto un pašreizējo ASV vēstniecības atrašanās vietu (pie t.c. Spice un Raiņa bulvārī), tālāk uz Rīgas Motormuzeju (kopbilde) un beigsim braucienu Siguldā (otrā kopbilde). Sekojiet detalizētai maršruta un brauciena informācijai Latvijas SAAB kluba mājas lapā www.saabclub.lv. Lūdzu, nododiet o aicinājumu visiem, kam nav vienaldzīga Saab pastāvēšana nākotnē! Labots Janvāris 13, 2010 - DannyDiktator 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Janvāris 13, 2010 Share Janvāris 13, 2010 Tev nešancē Š, žnačit kopēts un slinkots. p.s. dzeru zviedru alu patreiz un sildu viņu ekonomiku. p.s. Braukt atbalstam varam, beeeeet augļus tas nenesīs, jo nauda ir nauda un nauda sver vairāk kā visas Latvijas atbalsta braucienu mašīnu kopmasa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Janvāris 13, 2010 Share Janvāris 13, 2010 Negribu aizvainot nevienu SAAB markas atbalstītāju, tomēr visu nosaka bizness, un diemžēl SAAB mašīnām cenas/labums attiecība nebūt nebija no tām labākajām Glabājiet savus SAAB, nenododiedot viņus šrotos, iespējams ka pēc 50 gadiem tiem būs vērtība.... RIP..... 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyDiktator Janvāris 13, 2010 Author Share Janvāris 13, 2010 (labots) Tu esi no tiem, kuri nekad nav saskārušies ar Saab auto. Vienkārši dzirdējis ko teica BMW vai AUDI onkuļi. Saab varbūt tagad kad sāka skrūvēt Ukrainā ir palikuši nedaudz "lēti" kvalitātē. Bet cena par visiem 100% atbilst kvalitātei. neuzskatu, ka samaksājot ~43K Eiro par 5 sērijas Bmw vai a6 Audi klases ir dārgi un vēl jo vairāk nepareizi. Labots Janvāris 14, 2010 - Grisha Ieprieksheejaa posta citeeshana pilnaa apmeeraa. 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Janvāris 13, 2010 Share Janvāris 13, 2010 Tā kā pats esmu arī SAAB mīlis (braucis ar diviem 9000 un tagad ar 9-5 AERO), tad nu jāsaka, ka SAAB izplūst no pelēkās auto masas. Kaut vai ar pašu vēsturi. Par SAAB kvalitāti pat tagad dzirdam, ka GM ir gatvs SAAB likvidēt uz tehnoloģiju noslēpumu pamata. Lai cik stulbi no manis neizklausītos, tad vai nu SAAB nokļūst uzticamās rokās vai paliek vēsturei, jo man negribētos redzēt Lada 2012 kasti ar SAAB automātisko ātrumkārbu un turbomotoru. Vai arī ķiniešu HujSang plastmasa verķi ar SAAB motoru. Un es nešaubīgi varu apgalvot, ka cena atbilst kvalitātei. Kāpēc neviens nebļauj, ka S500 mersis būtu pārlieku dārgs? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeasus Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 (labots) vienmer dzirdami loti labi vardi par 9000. Bet 9-5 ir 3 paziņu īpašumā, visi dārgi uzturēšanā (plīst)... Manuprat lielakais saab pluss, interesants dizains (ar odzinju). Pats kadu laicinu siekalojos uz 9-3 >02 Labots Janvāris 14, 2010 - Jeasus Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Man negribas apbēdināt protams SAAB īpašniekus bet piemēram SAAB 9-3 , SAAAB 9-5 faktiski ir OPEL Vectra citā uzvalciņā... Tāpat praktiski ar visiem citiem modeļiem. Tad kāpēc tieši SAAB zīmols ir tik ļoti pie sirds ja no kādreizējā SAAB vairs faktiski nekas nav palicis pāri ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Tak ne jau brauciens ar domu, ka GM no tā ietekmēsies. Drīzāk izklaides izbrauciens kā iespēja satikties SAAB mīļiem vai saabfīliem. Nav tas sliktākais iemesls. Par marku runājot - nezinu vai jauns ir prātīgs pirkums, bet kādus 5 gadu lietotam varētu būt ļoti laba price/performance attiecība savā klasē. Lēts iegādē, paraste nenobraukts (skat. degvielas patēriņš). Izturīgs - nu kā jau visi jaunie. Tik tā ķēde jāierēķina... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 iAuto publikai ir interesanta nostāja par Saab http://www.iauto.lv/viewforum.php?forum=37 P.S. iAuto publikai ir nostāja visos jautājumos Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Man negribas apbēdināt protams SAAB īpašniekus bet piemēram SAAB 9-3 , SAAAB 9-5 faktiski ir OPEL Vectra citā uzvalciņā... Tāpat praktiski ar visiem citiem modeļiem. Nu bļin eksperts, kas tur ir no Opel vectra. Jā tie ir būvēti uz GM platformas uz kuras būvēja arī Vectra A un Vectra B. Tu taču neteiksi ka vecta B ir tā pati vectra A? Nu kas ir no Vectras? Attālumi starp riteņiem? Volvo v70 pēc 2000 gada arī būvē uz Ford D3 platformas. Kaut kā neesmu dzirdējis sakām ka VOlvo v70 ir tas pats Ford Taurus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Man šķiet, ka topiku var slēgt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Drošivien var slēgt. p.s. tev jau nav SAAB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Maigi izsakoties Saab ir tāds... na ljubikjelja. It īpaši feisliftotie ar platajām sudraba lentām ap lukturiem. P.S. man nav arī vācu auto, tā ka variet te nebūmerot. Japoškas ir paši spicākie Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 slēdzam ciet p.s. man dziļi pie vienas vietas tās kastes ar šo marku, man ir H p.p.s iauto vispār kaut kāds psihiski nelīdzsvaroto klubiņš Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Saab ir auto na ļubiķeļ. Manā uztverē tipiskais Saab saimnieks ir arhitekts vai mākslinieks. Skrūvējot Saab nāk prātā, ka skandināvi ar sapārojušies ar frančū Citroen.... Daudzkas ir čerez žopu. Ir arī prātīgas lietas. Auto ir savdabīgs. bet vērtēju to augstāk par frančiem un itāļiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Pilna Latvija ar arhitektiem vai māksliniekiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nejēga Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Okei, viedoklis pavisam no malas (nav auto bijis, nav īpaša interese).SAAB-am ir pāris labas lietas. Pirmkārt, SAAb kā marka netiek iedalīta vienā klasē ar citām. Piemērs: BMW, Audi, Volkswagen - tie visi tiek apzīmēti kā "vācu auto", reizēm arī "bemberi" (jā, jā, to attiecina ne tikai uz BMW marku!). Honda, Nissan, arī Lexus - tos bez izņemuma sauc par "japāņiem". SAAB šādi netiek iedalīts, SAAB ir SAAB i vsjo. Vismaz pagaidām - tagad, kad pārpirkts, situācija, protams, mainīsies.Otrkārt, SAAB markai tomēr ir sava identitāte dizaina ziņā. Nebūs jācīlē markas nosaukums, jo no priekšas vienmēr pateiksi, kurš ir saabs un kurš nav. Tāpat ar Sābiem nav problemu, kad skatās "kas ar tiem brauc". Saabisti nav ar negatīvu nokrāsu lietojams termins (pretstatā, piemēram, bumeristi). Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Daudzkas ir čerez žopu. Ir arī prātīgas lietas. Neesmu speciālists, bet vai tā nav visiem relatīvi jauniem autiņiem. Nu kopš tiem laikiem, kad autoražotāji nepelna ar auto pārdošanu, bet ar to detaļām, detaļu ražošanas licenžu pārdošanu un remontiem. Vismaz savam Volvo s70 neko nemācēdams, varēju šo to hadenē nomainīt. Vai elementāri gaisa salona filtru samainīt. Nez kā ir jaunajos modeļos... Bet motora izņemšana SAABiem, lai nomainītu ķēdi, tas protams neizklausās diez ko vienkārši Vai bardačoka izjaukšana salona gaisa filtra nomaiņai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Janvāris 14, 2010 Share Janvāris 14, 2010 Skaidrs, ka no Frančiem ir pārņemta ideja, ka jāpelna uz servisu nevis uz auto. Kāpēc gan savādāk lai dotu 7 vai pat jau 9 gadu garantiju ?! Skaties kuru brendu gribi, visi jaunie auto ir škidrāki, pārpičkāti ar nevajadzīgu elektroniku ( Piemēram Bosch CANBUS). Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyDiktator Janvāris 14, 2010 Author Share Janvāris 14, 2010 Es domāju šis raksts nav paredzēts Saab iztirzāšanai. Šeit lūgums nespamot un muļķības, bez pamatojuma nerakstīt. Kas attiecās uz tiem, kam nav vienaldzīgs Saab, droši pievienojās braucienam. Jebkurš atbalsts ir atbalsts, neatkarīgi no tā ar kādu auto Jūs braucat. Laipni lūgti arī citu auto klubu dalībniek, kaut ar BMW vai Audi. Paldies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maritis Janvāris 15, 2010 Share Janvāris 15, 2010 braukāšana pa ielām neko nelīdzēs,gribi glābt - dodies uz salonu un iepērc vienu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Janvāris 15, 2010 Share Janvāris 15, 2010 Ar vienu nebūs līdzēts. Ar kādiem pāris tūkstošiem varētu kas sanākt Link to comment Share on other sites More sharing options...
100debija Janvāris 15, 2010 Share Janvāris 15, 2010 Toties, kad iesēdies SAABā opelī vairs negribas sēsties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!