Jump to content

Save Saab atbalsta brauciens


DannyDiktator
 Share

Recommended Posts

SAAB atbalsta brauciens 17.01.2010. SAVE SAAB

 

 

Pēdējā laikā mediji ir pievērsuši lielu uzmanību Saab automarkai. Kompānijas no Tālajiem Austrumiem, sporta auto ražotājs no Zviedrijas un kā pēdējais arī sporta auto ražotājs no Nīderlandes ir tikuši minēti kā iespējamie markas pārņēmēji. Potenciālie investori ir izstrādājuši nu jau neskaitāmus piedāvājumus, bet uz tiem nav sniegtas konkrētas atbildes. Lai arī šobrīd nekas daudz nav skaidrs, viena lieta ir skaidra - GM grib nogremdēt Saab.

 

Lai arī kāda būtu Saab nākotne - tas nekad nepazudīs. Pasaulē vienkārši ir pārāk daudz fanātisku un ieinteresētu Saab īpašnieku. Pat tad, ja apstāsies ražošanas līnijas, Saab vienmēr būs redzami ielās. Saab automašīnas ar savu viegli atpazīstamo vīziju un identitāti vienmēr atšķirsies pārējo automašīnu masā.

 

Mēs gribam pievērst pozitīvu mediju uzmanību, organizējot Saab atbalsta braucienu reizē ar citiem Saab klubiem un atbalsta grupu domubiedriem pasaulē. Mēs gribam nodot savu atbalstu un pozitīvu ziņu Saab un tā darbiniekiem Trollhetenā.

 

Liels atbalsta brauciens ir plānots Nīderlandē/Beļģijā, kur piedalīsies ap 300 Saab automašīnu. Līdzīgas Saab atbalsta aktivitātes notiks Austrālijā, Čehijā, Ķīnā, Norvēģijā, Polijā, Krievijā, Slovākijā, Zviedrijā, Taivānā, Lielbritānijā un ASV.

 

Saab atbalsta brauciens Latvijā ir plānots vienā dienā ar pārējiem, t.i., 17.01.2010.

 

Dosimies kopīgā braucienā plkst. 12:00 no Rīgas Starptautiskās lidostas (pulcēšanās pie Latvijas Pasta) gar plānoto un pašreizējo ASV vēstniecības atrašanās vietu (pie t.c. Spice un Raiņa bulvārī), tālāk uz Rīgas Motormuzeju (kopbilde) un beigsim braucienu Siguldā (otrā kopbilde). Sekojiet detalizētai maršruta un brauciena informācijai Latvijas SAAB kluba mājas lapā www.saabclub.lv.

 

Lūdzu, nododiet o aicinājumu visiem, kam nav vienaldzīga Saab pastāvēšana nākotnē!

Labots - DannyDiktator
  • Patīk 3
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Tev nešancē Š, žnačit kopēts un slinkots.

p.s. dzeru zviedru alu patreiz un sildu viņu ekonomiku.

 

p.s. Braukt atbalstam varam, beeeeet augļus tas nenesīs, jo nauda ir nauda un nauda sver vairāk kā visas Latvijas atbalsta braucienu mašīnu kopmasa ;)

Link to comment
Share on other sites

Negribu aizvainot nevienu SAAB markas atbalstītāju, tomēr visu nosaka bizness, un diemžēl SAAB mašīnām cenas/labums attiecība nebūt nebija no tām labākajām :(

 

Glabājiet savus SAAB, nenododiedot viņus šrotos, iespējams ka pēc 50 gadiem tiem būs vērtība....

 

 

RIP..... :keep_order:

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

DannyDiktator

Tu esi no tiem, kuri nekad nav saskārušies ar Saab auto. Vienkārši dzirdējis ko teica BMW vai AUDI onkuļi. Saab varbūt tagad kad sāka skrūvēt Ukrainā ir palikuši nedaudz "lēti" kvalitātē. Bet cena par visiem 100% atbilst kvalitātei. neuzskatu, ka samaksājot ~43K Eiro par 5 sērijas Bmw vai a6 Audi klases ir dārgi un vēl jo vairāk nepareizi.

Labots - Grisha
Ieprieksheejaa posta citeeshana pilnaa apmeeraa.
  • Patīk 3
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Tā kā pats esmu arī SAAB mīlis (braucis ar diviem 9000 un tagad ar 9-5 AERO), tad nu jāsaka, ka SAAB izplūst no pelēkās auto masas. Kaut vai ar pašu vēsturi. Par SAAB kvalitāti pat tagad dzirdam, ka GM ir gatvs SAAB likvidēt uz tehnoloģiju noslēpumu pamata. Lai cik stulbi no manis neizklausītos, tad vai nu SAAB nokļūst uzticamās rokās vai paliek vēsturei, jo man negribētos redzēt Lada 2012 kasti ar SAAB automātisko ātrumkārbu un turbomotoru. Vai arī ķiniešu HujSang plastmasa verķi ar SAAB motoru. Un es nešaubīgi varu apgalvot, ka cena atbilst kvalitātei. Kāpēc neviens nebļauj, ka S500 mersis būtu pārlieku dārgs?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

vienmer dzirdami loti labi vardi par 9000. Bet 9-5 ir 3 paziņu īpašumā, visi dārgi uzturēšanā (plīst)...

Manuprat lielakais saab pluss, interesants dizains (ar odzinju).

 

Pats kadu laicinu siekalojos uz 9-3 >02 :good:

Labots - Jeasus
Link to comment
Share on other sites

Man negribas apbēdināt protams SAAB īpašniekus bet piemēram SAAB 9-3 , SAAAB 9-5 faktiski ir OPEL Vectra citā uzvalciņā... Tāpat praktiski ar visiem citiem modeļiem.

Tad kāpēc tieši SAAB zīmols ir tik ļoti pie sirds ja no kādreizējā SAAB vairs faktiski nekas nav palicis pāri ?

Link to comment
Share on other sites

Tak ne jau brauciens ar domu, ka GM no tā ietekmēsies. Drīzāk izklaides izbrauciens kā iespēja satikties SAAB mīļiem vai saabfīliem. Nav tas sliktākais iemesls.

Par marku runājot - nezinu vai jauns ir prātīgs pirkums, bet kādus 5 gadu lietotam varētu būt ļoti laba price/performance attiecība savā klasē. Lēts iegādē, paraste nenobraukts (skat. degvielas patēriņš). Izturīgs - nu kā jau visi jaunie. Tik tā ķēde jāierēķina...

Link to comment
Share on other sites

Man negribas apbēdināt protams SAAB īpašniekus bet piemēram SAAB 9-3 , SAAAB 9-5 faktiski ir OPEL Vectra citā uzvalciņā... Tāpat praktiski ar visiem citiem modeļiem.

Nu bļin eksperts, kas tur ir no Opel vectra. Jā tie ir būvēti uz GM platformas uz kuras būvēja arī Vectra A un Vectra B. Tu taču neteiksi ka vecta B ir tā pati vectra A? Nu kas ir no Vectras? Attālumi starp riteņiem?

 

Volvo v70 pēc 2000 gada arī būvē uz Ford D3 platformas. Kaut kā neesmu dzirdējis sakām ka VOlvo v70 ir tas pats Ford Taurus...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Man šķiet, ka topiku var slēgt...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Maigi izsakoties Saab ir tāds... na ljubikjelja. It īpaši feisliftotie :sarkasms: ar platajām sudraba lentām ap lukturiem.

 

P.S. man nav arī vācu auto, tā ka variet te nebūmerot. Japoškas ir paši spicākie :dance4:

Link to comment
Share on other sites

slēdzam ciet ;)

p.s. man dziļi pie vienas vietas tās kastes ar šo marku, man ir H ;)

p.p.s iauto vispār kaut kāds psihiski nelīdzsvaroto klubiņš :jester:

Link to comment
Share on other sites

Saab ir auto na ļubiķeļ. Manā uztverē tipiskais Saab saimnieks ir arhitekts vai mākslinieks.

Skrūvējot Saab nāk prātā, ka skandināvi ar sapārojušies ar frančū Citroen.... Daudzkas ir čerez žopu. Ir arī prātīgas lietas.

Auto ir savdabīgs. bet vērtēju to augstāk par frančiem un itāļiem...

Link to comment
Share on other sites

Mr. Nejēga

Okei, viedoklis pavisam no malas (nav auto bijis, nav īpaša interese).SAAB-am ir pāris labas lietas. Pirmkārt, SAAb kā marka netiek iedalīta vienā klasē ar citām. Piemērs: BMW, Audi, Volkswagen - tie visi tiek apzīmēti kā "vācu auto", reizēm arī "bemberi" (jā, jā, to attiecina ne tikai uz BMW marku!). Honda, Nissan, arī Lexus - tos bez izņemuma sauc par "japāņiem". SAAB šādi netiek iedalīts, SAAB ir SAAB i vsjo. Vismaz pagaidām - tagad, kad pārpirkts, situācija, protams, mainīsies.Otrkārt, SAAB markai tomēr ir sava identitāte dizaina ziņā. Nebūs jācīlē markas nosaukums, jo no priekšas vienmēr pateiksi, kurš ir saabs un kurš nav. Tāpat ar Sābiem nav problemu, kad skatās "kas ar tiem brauc". Saabisti nav ar negatīvu nokrāsu lietojams termins (pretstatā, piemēram, bumeristi).

Link to comment
Share on other sites

Daudzkas ir čerez žopu. Ir arī prātīgas lietas.

Neesmu speciālists, bet vai tā nav visiem relatīvi jauniem autiņiem. Nu kopš tiem laikiem, kad autoražotāji nepelna ar auto pārdošanu, bet ar to detaļām, detaļu ražošanas licenžu pārdošanu un remontiem. Vismaz savam Volvo s70 neko nemācēdams, varēju šo to hadenē nomainīt. Vai elementāri gaisa salona filtru samainīt. Nez kā ir jaunajos modeļos...

Bet motora izņemšana SAABiem, lai nomainītu ķēdi, tas protams neizklausās diez ko vienkārši :) Vai bardačoka izjaukšana salona gaisa filtra nomaiņai.

Link to comment
Share on other sites

Skaidrs, ka no Frančiem ir pārņemta ideja, ka jāpelna uz servisu nevis uz auto. Kāpēc gan savādāk lai dotu 7 vai pat jau 9 gadu garantiju ?!

Skaties kuru brendu gribi, visi jaunie auto ir škidrāki, pārpičkāti ar nevajadzīgu elektroniku ( Piemēram Bosch CANBUS).

Link to comment
Share on other sites

DannyDiktator

Es domāju šis raksts nav paredzēts Saab iztirzāšanai. Šeit lūgums nespamot un muļķības, bez pamatojuma nerakstīt.

 

Kas attiecās uz tiem, kam nav vienaldzīgs Saab, droši pievienojās braucienam. Jebkurš atbalsts ir atbalsts, neatkarīgi no tā ar kādu auto Jūs braucat. Laipni lūgti arī citu auto klubu dalībniek, kaut ar BMW vai Audi.

 

Paldies.

Link to comment
Share on other sites

Ar vienu nebūs līdzēts. Ar kādiem pāris tūkstošiem varētu kas sanākt :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...