Jump to content

Sals kniebj / Karstums cepina


Bastjens
 Share

Recommended Posts

Vot kad gada laikā 2 litrus eļļas jāpielej

 

Nu tad vai nu mainīt motoru vai kapitālais remonts - šāds eļļas patēriņš norāda vai nu uz "piecepušiem" eļļas gredzeniem vai beigtiem vārstu eļļas blīvslēgiem! (ja nav noplūžu)

Nevajag motora defektus novelt uz eļļas niansēm....! 

ps. Man bija vecs ford transit dīzelis, ko "baroju" ar 5w30. Pēc manuāļa šāda viskozitāte bija pieļaujama, Nu jā, "rija" 1l eļļas uz 10kkm.... Bet varēja pat pie -25 bez problēmām pielaist,

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

@@ronalds_, grozies kā gribi, bet eļļas brenda nomaiņa problēmu samazināja vairākkārt. Un motora defekts drīzāk ir motora īpatnība - Audi V6 dzinējiem garšo eļļa. Starp citu, ir pat vairākkārt lasīts, ka 1L uz 1000km skaitās normāli ;) Piemēram, http://atomium.eu/home/excessive-oil-consumption/

For example, for most of the V6 and V8 engines manufacturer permits oil consumption up to 1 liter per 1000 km. I.e. 10 liters of oil per 10 000 km, which is 1.5 - 2 times higher than the volume of oil in the crankcase. In fact, the manufacturers hedged.

Link to comment
Share on other sites

 

 

bet eļļas brenda nomaiņa problēmu samazināja vairākkārt.
 

 

Pag? Ko esmu palaidis garām? 5w40 arī Āfrikā ir 5w40! Neatkarīgi no ražotāja!


 

 

"useri parasto" pa lielam neinteresē arī tie cipariņi - arī tās ir štrunta nianses
Tipa tāpat kā 95 vai 76 markas benzīns... Arī tikai cipari! 
Link to comment
Share on other sites

@@ronalds_, vai vari paskaidrot, kāpēc 5W40 eļļas cena var būt gan €2.50, gan €5, gan €8 un vairāk par litru, atkarībā no brenda? Ja reiz atšķirības nav…

 

Atkal "kaut kas" aiz loga uzsprāga… Laikam sals pieņemas spēkā :D

Link to comment
Share on other sites

binary, akarīgs no tā, cik negodīgs ir ražotājs n' shit... Daži arī group III minerāleni pārdod kā sintētiku un tauta tam mēmi tic, nemaz nerunajot par API klasifikaciju un jau padziļinatakam lietam. Galvenais ka smuka kanna, lēti maksā un virsū ir "pareizais" 10w40 :D

 

edit: bet vispār šis topiks ir priekš citas tēmas. Aizej ieliec hidroforam divus balonus un liecies uz auss :)

Labots - biivers
Link to comment
Share on other sites

Aizej ieliec hidroforam divus balonus un liecies uz auss :)

Hidrofors ieziemots. Uz auss gan jau drīz likšos - ja aiziešu par agru, tad rīt visu dienu galva sāpēs :D
Link to comment
Share on other sites

Radi tikko nodziedāja karaoke Šnurova "jehaj nah ui", uz vietējiem 24:00 mīnus 26 grādu salā skrēja dzert šampānieti un bļaut uz mēnesi "S dnjem rozdenja Gospodi!!!" un patreiz intensīvi ārstē iesnas vienai dāmai smērējot degunā rullīša dezodorantu Leg refresshener! Cik grādi ir dzērienam?

Link to comment
Share on other sites

Šovakar esmu atbraucis uz Latgali, pa ceļam lielākais bija -26.5grādi. Rīt agri jāceļas, kad sola vislielāko aukstumu, un jābrauc tālāk. Necik nenožēloju, ka uzliku kartonu radiatora priekšā. Braucot pa šoseju motora temperatūra svārstījās 89-90grādi, ieplūdes kolektorā -19grādi. Tiklīdz iebraucu kādā apdzīvotā vietā un tika brauks ar mazākiem motora apgriezieniem, tā pa 1-2minūtēm braucot no 90 nokrita līdz līdz kādiem 82grādiem. Salonā sieva sūdzējās, ka esot par karstu.

Link to comment
Share on other sites

Nu tad vai nu mainīt motoru vai kapitālais remonts - šāds eļļas patēriņš norāda vai nu uz "piecepušiem" eļļas gredzeniem vai beigtiem vārstu eļļas blīvslēgiem! (ja nav noplūžu)

Nu gan tuftu dzen! Ir dzinēji kuri pat jauni ēd eļļu! Un tas ir OK - konstruktīvas īpatnības. Mans drots arī ēd  eļļu, kādus pāris līdz pat četrus(atkarībā kā brauc) litrus uz 10k - arī konstruktīva īpatnība jo dzinējs ir V6.

 

 

tika lietas tikai 10w40 un mainīts ik pa 20k

Šo gan labāk nedari - visi tie longlife varianti ir marketologu mēsls lai ātrāk nokautu dzinējus un lai cilvēki biežāk remontētos. Ja gribi lai Tava auto dzinējs kallpo ilgi - maini eļļu vismaz ik pa 10k. Eļļu nav iespējams nomainīt pārāk bieži, tas dzinēju noteikti nenobeigs.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Man ar eļļu ir tā- pēc specifikācijas jālej 4.5litri. Pērku 5litru kanniņu, saleju tos 4.5litrus un tas puslitrs pietiek pieliek pieliešanai līdz nākamai eļļas maiņai uz 10k.

Link to comment
Share on other sites

P.S. Arī manam auto ir Longlife variants. Nomainīju eļļu un braucu tā kā kompis teica... pie nākošās eļļas maiņas biju stipri pārsteigts par to kāda zampa  gāzās ārā, un tas benzīnniekam! Nafig tos marketologus!

Link to comment
Share on other sites

intervall
Mans drots arī ēd  eļļu, kādus pāris līdz pat četrus(atkarībā kā brauc) litrus uz 10k - arī konstruktīva īpatnība jo dzinējs ir V6.

Ir dzinēji, kam 1-1.5 l būtu normāli uz 8k, bet četri... :yahoo:

Tev nebija tas ideālais 18gadīgais nesarūsējušais Audi?

Kas par dzinēju, autiņu, kam tādas īpašības

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

intervall, ja cerēji, ka sākšu diskutēt un hvz vēl ko - tad vari nomierināties. Čomam ir jauns auto, arī V6, neteikšu marku etc, un ēd tikpat. Instrukcijā ir teikts - litrs uz 1k ir OK. Viss. Tā ka beidz te spamot - ja neesi spējīgs atļauties normālu dzinēju un brauc ar mopēdu četru cilindru dzinējiem(toties taupi eļļas patēriņu), tad pats vainīgs.


P.S. Labi jau labi, varu pateikt. Pa pēdējiem 3k km man nav nācies uzliet, viss ir tādā pat līmenī, kādā bija, kad eļļu mainīju. Kā brauc, tā arī eļļa jāpielej...

Link to comment
Share on other sites

intervall

@@rubb,

Nu nevajag visu uztvert tik saasināti.

Pilnīgi nopietni gribēju zināt, kas tas par dzinēju.

 

Un varu Tevi nomierināt, dīzeli nepirku, lai ekonomētu degvielu vai eļļu.

Gribēju Saab 9-3, bet ne benzīnnieku(vajadzēja drošu, uzticamu dzinēju, lai nav riska saukt evakuatoru + mainīt ķēdi par 1k un ik pa pāris gadiem DI) un tikai tāpēc ņēmu dīzeli.


Jā, par jaunajiem auto esmu lietas kursā, tie paši ar "ovālajiem" virzuļiem rij kapitāli eļļu.

Link to comment
Share on other sites

litrs uz 1k ir OK

 

Man mocim ir tas pats :)

 

Bet tēmu gan atstāsim laika apstākļiem/novērojumiem. Citādi būs pa stāstiām :>

Labots - biivers
Link to comment
Share on other sites

Manam auto dzinējs ir Audi BDV.

 

Ja kas, darbā ir arī jauns VW TSI, kurš arī rija eļļu, pat vairāk nekā mans drots. Līdz brīdim, kad braucējam iestāstīju, ka šie dzinēju eļļu ēd tāpēc, ka brauc ar zemiem apgriezieniem. Kopš tā laika eļļu vairs neēd :)

Link to comment
Share on other sites

Bij reiz Audi V6 ar grāmatiņā rakstītu ka patēriņš līdz pat 1 litram eļļas uz 1000km nav uzkatāms par bojājumu. Braucu vienmēr ar ļoti zemiem apgriezieniem (piektais ātrums pilsētā no 50 km/h ikdienā) un pieliet uz 15 000km vajadzēja max 0,5L - tas turot līmeni always max. T.i. mazi apgriezieni samazina eļļas patēriņu :)

Link to comment
Share on other sites

abi, tā ir. Šiem tieši zemie apgriezieni samazina patēriņu, jaunajiem zemie apgriezieni palielina patēriņu(OK, ir nianses starp dažādiem dzinejiem, es par TSI, TFSI). Bet OK, tas offtops...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vispār, ja kas, šādā laikā uzlabojas benzīna patēriņš.., ievērojāt?
Viennozīmīgi 1-2L klāt , patēriņš uzlabojās!
Link to comment
Share on other sites

Tādā aukstumā nedrīkst mīzt un dst uz sliedēm, var sanākt nolaist lokomotīvi grāvī :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

litrs uz 1k ir OK.
Bija man kādreiz Volga Gaz 24-02, un viņai grāmatā bija teksts, ja motors rija vairāk par 1L uz 1K, motoram ir nepieciešams kapitālais remonts, un cik man bija liels pārsteigums, kad es redzēju ka šis parametrs ir pilnīgi normāls lieljaudas motoriem, pašam bija S80T6, tas bija pilnīgi normāls patēŗinš, sākuma grāmatā pat bija, pēc tam pamanīja, ka jautājums dīilerim!
Link to comment
Share on other sites

Šorīt pēc septiņiem -29grādi. Mašīna negribēja griezt starteri, pēc skaņas pievilka, bet pat necentās griezt, neradot nekādu slodzi uz akumulatoru. Tad ar kādu 10-15 reizi laikam dabūja kontaktu un tad pieleca uzreiz. Braucot augstākais bija -31.5grādi.

Labots - markei
Link to comment
Share on other sites

Rubb, tev jau tur gandrīz vasara, var iet peldēt jūrā! :D

Pie manis "tikai" -24

Link to comment
Share on other sites

ronalds, aha, provēs :p Ja neatzīmējos vēlāk, tātad iesalu, zvani 112...

Link to comment
Share on other sites

Šo gan labāk nedari - visi tie longlife varianti ir marketologu mēsls lai ātrāk nokautu dzinējus un lai cilvēki biežāk remontētos. Ja gribi lai Tava auto dzinējs kallpo ilgi - maini eļļu vismaz ik pa 10k. Eļļu nav iespējams nomainīt pārāk bieži, tas dzinēju noteikti nenobeigs.

 

Daļēja tiasnība. Bet vispareizāk ir eļļu mainīt tādos intervālos, kādus ir paredzējis ražotājs konkrētajam auto. Citam tas būs , 7 citam 15 tkm. Vai arītad, kad auto borta dators to pieprasa. Tas rēķina intervālu ņemot vērā daužādus reālos faktorus ,kā nodedzinātās degvielas daudzumu, motora temperatūru, apgriezienus utt....

 

Ap pusdeviņiem Alūksnes pusē  bija -29. Kaut pašā pilse't ameteostacijā tik zema temp nebija. Bet tas jau sev visiem vietējiem zināms, ka ārpus pilsētas atšķiras pat par 5-6 grādi.

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

mafijs, jā, tas arī ir tas mārketings, par ko runāju! Auto dators pieprasīs, kad lonlife smadzene izdomās, tagad jāmaina, tas var būt arī 25k km. NĒ! Eļļa ir jāmaina biežāk, nevis tā kā ražotājs ar saviem longlife noteicis! Es mainu rezi 5 - 10k km(reizi gadā, vai pēc nobraukuma), un pie pakaļas ko auto smadzene domā!

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ražotājs ir paredzējis longlife, tad viss kartībā. Var nesatraukties. Jā, var mainīt biežāk, kaut pēc 5 tkm, bet tas ka ārā nak melna zampa - tāda tā eļļa paliek jau pēc dažiem tkm.

Un reizi gadā noteikti jāmaina, ja nesanāk tie kilometri.

Link to comment
Share on other sites

Ja ražotājs ir paredzējis longlife, tad viss kartībā.

Aha. Apskaties pēc longlife cikla kāda ir eļļa benzīna motoram un kāda ir nomainot pēc 10k. Nu i nah. Es jau par to rakstīju. Kantorī  vairs nevienam auto neieturu sviestu "a la longlife", gribās, lai auto dzinēji tomēr ilgāk dzīvo. Labi, offtops...

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ik pa 5k liekas stipri par agri, bet ja kad vēlas, tad protams to var darīt. Es mainu ik pa 10k, sanāk trīs reizes gadā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ahreņeķ. Man čoms no Jēkabpils raksta, ka šim ārā -29...

Link to comment
Share on other sites

Dubars ārā ..lai ķēzās kastē

Izskatās auksts...jāiedzer kapija un jāiet kurbulēt drapaks...un jāaizlaiž uz pierīgu ledus biezumu pačekot.gribu rīt uz copi!

Link to comment
Share on other sites

Reptīlis

Nebūtu jau tā eļļa tik bieži jāmaina, ja degvielas būtu ideālas, bet zinot kādas tās ir te LV , tad nav nekāds brīnums, ka darva tek ārā eļļas vietā.

Link to comment
Share on other sites

Vakar pa radio bļāva ka ledus ir par plānu!

Link to comment
Share on other sites

ja degvielas būtu ideālas,

hehe, kārtējais urbāno mītu upuris :yahoo: Eļļa ir jāmaina kad tā ir jāmaina! Vienalga, vai lej degvielu DE vai LV! Viss. Pārējais ir mārketings.

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vakar pa radio bļāva ka ledus ir par plānu!

 

Tas nekas! Ja redzi bļitkotāju, pēc pāris dienām būs ledus! 

Link to comment
Share on other sites

Teikā pa nakti zem -20.

 

original.jpg

 

Nu jau iet uz siltāku pusi un pat saulīte spīd. Izgāju uzpīpēt un suni pačurināt, pašam likā pavēsi, suns atteicās iet mājā - joņo pa kupenām pagalmā - kažoks atļauj. :)

 

original.jpg

 

Par tām eļļu ēšanām - man vecajiem 5 cilindru Audi, ja deva mizā, tad gāja līdz 1l/1000km. Pasē bij rakstīts, ka tas ir ok. Pēcāk 4cyl 1,8 A80 un A41,8t, neēda neko.

 

 

 

lieljaudas motoriem, pašam bija S80T6, tas bija pilnīgi normāls patēŗinš

 

 

VVZ - Subāram ap 270 lopiem, 2,5t - mainu eļļu ik pa 10k (ziemā, ja pagonkoju, tad pa 8k), līdz nākamajai maiņai neleju ne pili...

 

 

 

Lai nav pilnīgs offtopics
 

 

Ja veči diskutē, tad agri vai vēlu līdz auto nonāk... :D

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

  • Kafija featured un unfeatured this tēmaa

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...