Jump to content

SIA Mosers


kaaarlis
 Share

Recommended Posts

Bootloaderis telefonā ir kautkas līdzīgs biosam datorā.Tajā parastajam lietotājam nav jālien.Modifikācijas bootloaderī veic cilvēki,kam ir mērķis kaut ko uzlauzt,atbloķēt.

Link to comment
Share on other sites

aibo - strīdīgs jautājums. Datora BIOS lietotājs drīkst apdeitot, un to beiži pat iesaka.

Jā lietotājs ir atbildīgs, ja kautkas noiet greizi šajā procesā. Laigan neka dnav gadijies saskarties ar garantiajs remontru kad būtu nobrucis BIOS pie apdeitiem...

 

Vot kur ir tā robeža ko drīkst un ko nedrīkst darīt ?!

Ražotājs nosaka ! A vot vai ražotājs šos notiekumus iekļauj pirkšanas/pārdošanas līgumā gala patērētājam, vai vismaz ir pielicis pie instrukcijas pārdodot iekārtu ?!

Uzskatu ka pareizi un taisnīgi būtu, ka instrukcijā, skaidri un gaiši būtu rakstīts ko drīskt un ko nedrīkst darīt.

Nevis nopērc preci un ta dtev pasaka, ej ieskrienies garantija nebūs tapēc, ka esi pārkāpis noteikumus ar kuriem tevi neviens netikai neiepazītināja, bet pat slēpa no tevis.

Principā šādā situacijā IR jāceļ kašķis caur PTAC. Vot uzrakstīt, ka kaķi mikrenē nevar žāvēt var, bet jēdzīgu instrukciju nevar.

Ok, visu iekārtu manuāļus neesmu redzējis un nekad neredzēšu - varbūt viens ir labāks par citiem.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Bootloaderis telefonā ir kautkas līdzīgs biosam datorā.Tajā parastajam lietotājam nav jālien.Modifikācijas bootloaderī veic cilvēki,kam ir mērķis kaut ko uzlauzt,atbloķēt.

Piemēram, ja man pārprogrammēts BIOS vai tas telefona boatloader, bet saplīst baroklis vai displejs? Kāds sakars softam ar hardware fault? :shok:

Pērku dzelzi un softu lieku tāds, kā man patīk.

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

Domāju, ka šajā gadījumā priekšroka tiek dota valsts likumdošanai. Kas mums ir tādā kāda ir :) Saproti kā gribi

 

Galu galā. Labi, kur ir tā robeža, kad pat arī tas bootloaderis ir modificēts un pēc tam atkal modificēts atpakaļ, pēc rūpnīcas standartiem. Viss darbojas viss notiek. Tas pats rūteriem, bet tur jau mazākas summas un pilnīgi oficiāli bez speciālām zināšanām var pārlikt/pāršut etc. modificēt, apdeitot.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Prodigy

 

Viss sākās ar to, ka svaigi iegādātam pietiekami augstas klases telefonam aizmugurējais vāciņš bija vaļīgs, tāds, ka var mierīgi nagus aizbāzt garām.

 

P.S. jauniegūtā truba izskatās, ka nav paredzēta mūsu tirgum, jo nostrādāta redzami labāk nekā iepriekšējā, kastes saturs drusku citādāks, bet LV valoda gan abās bija iekšā.

 

Varbūt vari pateikt telefona modeli?

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

Atvainojos jau iepriekš, ka daļa tekst būs Angļu valodām re kur Sony - Ericsson atsūtīja atbildi sakarā ar manu sūdzību :D

"This warranty does not cover any failure of the Product due to

... Nor does this warranty cover any

failure of the Product due to accident, software or hardware

modification or adjustment, acts of God or damage resulting from liquid."

We are therefore unable to help you with your request.

 

aizsūtīju viņiem atpakaļ tekstu

Hello!

 

It seems, that missunderstunding happens.

 

1st - I made my independent investigation and there is physical damage. Connection cable should be changed. Keyboard should be changed. Where is the software and hardware modifications? It will cost me 50 EUR + extra my expenses of my lawyer.

 

un vēl

 

 

3rd - The technical problems which comes out of product which I bought it is failure of production and as I investigated the same problems your customers have all over the world ;). It's easy to prove that I did't change source of software ;)

 

My be some changes of rules on warranty, extra new XPERIA X2 and excuse from SIA "Mosers" and "Sony Ericsson" will satisfies my disappointment of great product as I thought!

 

Gaidīšu atbildi :). Jebkurā gadījumā - pāris pogas spiedieni un risināsim šo jautājumu visās pasaules malās :) Paldies jau iepriekš tiem, kas iedeva idejas, ko rakstīt. 2jā punktā īsāk aprakstīju, ko domāju par viņu tekstu sakarā ar software modifications and adjustments.

Patiesībā sanāk - pat jau nospiežot power pogu es zaudēju garantiju, jo palaižoties jebkuram windows tiek ievadītas izmaiņas reģistrā. Klausoties mūziku - tiek ievadītas izmaiņas reģistrā, tiek veidoti cash faili, kas arī ir kaitīgi produktam vēlāk, zināmā mērā (lieki iedziļināties par cash failiem, paši ziniet). Ievadot telefona nummuru, jau viņš paliek softa reģistrā, ko var kvalificēt kā software modification. Vēl sazin kas tur notiek tajā MS Windows Mobile, šajā gadījumā v.6.1. Attiecīgi mīļie cilvēki - pērkot XDA no Sony Ericsson jūs zaudējat garantiju, jau viņu ieslēdzot. Lai garantiju saglabātu - nolieciet plauktiņā aiz stikla :).

Labots - OskarsStrelnieks
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Guest drunk_lizard

1st - I made my independent investigation and there is physical damage. Connection cable should be changed. Keyboard should be changed. Where is the software and hardware modifications? It will cost me 50 EUR + extra my expenses of my lawyer.

 

 

pec sjaada teksta es jamo vietaa tevi pasuutiitu rupji un taalu.

 

autora sugas kadri ir paziistami. tie ir dornji, kuri pasji baazj visur savu degunu un greizaas rokas, sapis visu liidz rucjkai un peec tam meegjina draudeet ar mistiskaam suudziibaam. nakuj taadus, nakuj...

Link to comment
Share on other sites

NAv ne jausmas par ko tas Streelnieks tur runaa, bet no taa peedeejaa vinja posta angliski bija tikai piecas rindinjas un taas pashas, kuras nabaga Sony rakstiija.

Paareejais ir ljoti liels murgs. Es taa ariisti nespeeju saprast par ko iet runa.

Tik sapratu ka autoram tagad ir psihologjiska trauma.

Link to comment
Share on other sites

Devil_Inside

Dēļ tādiem "neatkarīgajiem izmeklētājem" OskariemStrelniekiem drīz garantijas talonos būs papildus punkts par lietotāju IQ.

 

...failure of the Product due to accident, software or hardware

modification or adjustment, acts of God or damage resulting from liquid.

Tas teksts iepriecēja. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Atbildot uz

http://www.boot.lv/forums/index.php?/topic/118509-sia-mosers/page__view__findpost__p__1327255

 

Noup, nav svarīgi. Pietiks ar info, ka telefona korupss no bleķa. Man pašam izskatījās, ka liekot kopā rūpnīcā kaut ko samuģījuši un atliekuši/aizlauzuši peciņas, kas to vāku tur. Turklāt vāks nav virs baterijas, vāks nav paredzēts noņemšanai, kustināšanai.

 

+1 par to, ka paceļ brēku jau globālā līmenī. Uzskatu, ka vajag cīnīties līdz galam! Ja vietējie klopē ar ausīm, tad pabļaustoties caur @ var sasniegt patīkamus rezultātus. Man viens čoms uzrīkoja jandāliņu par vienu ietaisi, beigās starptautiska kompānija šim nokompensēja skādi+ piešķīra 2 lidmašīnas biļetes abos virzienos uz DĀR. Kāpēc tieši uz DĀR - neatceros.

Link to comment
Share on other sites

Devil_Inside

Noteikti vajag aizstāvēt savas tiesības, bet ne jau tik infantīliem tekstiem.

 

Interesanti - kā jānokaitina cilvēks, lai viņš Tevi aizsūtītu uz Āfriku? Tur tajā laikā nebija plānota kāda no iknedēļas revolūcijām? Varbūt cerēja, ka atpakaļ vairs neatbrauks.

Link to comment
Share on other sites

par glamurnajiem telefoniem es jau aizmirsu visai pasen, uzskatu, ka ja nēesi gadžetu frīks vai nopietns biznesmenis var tīri labi iztikt ar lētāko Nokia vai kāda cita populārā ražotāja trubu, kas izmaksās 15ls.- vienīgi ja pats kaut ko sačakarē, tad par garantijas remontu var aizmirst jo lētajiem nokijas modeļiem baterija maksā dārgāk nekā pats telefons :) turklāt kā man remontdarbnīcā pateica, lētāk ir nopirkt jaunu nekā labot esošo. priekš krīzes laikiem šie vienkāršie telefoni ir tīri sakarīgs risinājums :)

 

sorry par offtopiku.

Link to comment
Share on other sites

Man TSC Sony Ericsson K850i arī atblieza ekspertu slēdzienu garantijas remontam, ka truba izmērcēta un tādēļ nedarbojas displeijs un klaviere, lai gan telefons nav peldējis, solīja pa 40,ls patīrīt kontaktus, ja kas jāmaina tad + detaļu izmaksas, pateicu lai ved mājā - neremontēt. Paņēmu izjaucu trubu, iesūtīju no ebay displeju un klavieri pa 16,Ls kopā, nomainīju un staigāju laimīgs.

Bet par servisa kvalitāti - jebkuram servisa meistaram būtu jāzina ka sony dārgās trubas ir piebāztas ar mitruma dačikiem un protams ka neviens no tiem neuzrādija mitruma klātbūtni un kas pats labākais, jau no iegādes brīža dispejam apakšā bija jokaina ēna, izjaucot izrādījās ka tas jau no fabrīķa ir kaut kāds defekts (škidrums izplūdis). Žēl ka tas kaku kantoris Rīgā, būtu bijusi tai laikā filiāle Liepājā, konkrēti notrobelētu onkuļus :mad: Ik pa laikam pēc šitādiem sūdiem tā vien prasās pakomunicēt ar ražotāju un atrādīt, kādiem idiotiem tiek uzticēti garantijas remonti.

Link to comment
Share on other sites

autora sugas kadri ir paziistami. tie ir dornji, kuri pasji baazj visur savu degunu un greizaas rokas, sapis visu liidz rucjkai un peec tam meegjina draudeet ar mistiskaam suudziibaam. nakuj taadus, nakuj...

 

Skarbi,bet patiesi...Nezinu par tiem gadījumiem,kad truba iekrīt soļankā,nokrīt n-tās reizes zemē vai patiešām ir kāds rūpnīcas defekts,bet bieži cilvēks pats visu sačakarē.Es par sevi-ir nopirkta jauna Nokia,tad usb+dators un aiziet-ntās kartes,ekrānsaudzētāji,pleijeri,motīvi,enerģijas taupītāji un tamlīdzīga perga un tas viss ignorējot brīdinājumus par drošību vai saderību.Rezultātā ieguvums-telefons slēdzas iekšā un ārā,kad ienāk prātā,ilgi "domā"+pats pārslēdz motīvus kā patīk utt.Tas ir stulbums vai "pētnieka"daba,nezinu,bet pēc Nokia hard reset(*#7370#) viss iet kā smērēts un sāk pat likties,ka Nokia standarta melodija ir visskaistākā pasaulē...Vienīgais,jau nokautu līdz galam,tad sūdzēties gan neietu,jo par savām muļķībām ir pašam jāsamaksā...

Link to comment
Share on other sites

NAv ne jausmas par ko tas Streelnieks tur runaa, bet no taa peedeejaa vinja posta angliski bija tikai piecas rindinjas un taas pashas, kuras nabaga Sony rakstiija.

Paareejais ir ljoti liels murgs. Es taa ariisti nespeeju saprast par ko iet runa.

Tik sapratu ka autoram tagad ir psihologjiska trauma.

Jā,Angļu valodas zināšanas derētu krietni papildināt.Piedod man OskarsStrēlnieks,teksts ir vienkārši stulbs.

Un tu neesi tiesīgs veikt nekādu "neatkarīgo izmeklēšanu".

Labots - aibo
Link to comment
Share on other sites

Citāts: "Un tu neesi tiesīgs veikt nekādu neatkarīgo izmeklēšanu"

 

latvju torgaša cienīgs prātuļojums.

Link to comment
Share on other sites

Būtu rakstījis independent investigation vietā made determination of defects at 3rd party authorised service center and following HW defects were found.

 

 

P.S. pašam ir škrobe uz servisa centriem, jo šobrī visos defekti tiek pārbaudīti pēc sekojošas loģikas:

1. Pārbaudam vai uz korpusa ir kādi skāpējumi, buktes vai plaisas.

2. Ja ir tad rakstam defektācijas aktu ka telefons lietots pārkāpjot lietošanas noteikumus un tam tiek noņemta garantija.

3. Iepūt ļipā...

Labots - erny
Link to comment
Share on other sites

locoone

Nu ja autors ir tik ļoti pārliecināts par savu taisnību, tad var pieteikt neatkarīgo ekspertīzi (ekspertīžu veicējus var atrast www.ptac.gov.lv) -> būs tev slēdziens ar kuru tad sev labvēlīga rezultāta gadījuma tiksi pie jauna telefona un arī ekspertīzes izdevumus tev atlīdzinās pārdevējs; nelabvēlīga rezultāta gadījumā varēsi doties uz tiesu un apstrīdēt ekspertīžu veicēja kompetenci u.t.t.

Bet ja arī turpmāk vēlies uzjautrināt SonyEricsson darboņus ar "čingliš" variantiem (vismaz normālu vēstuli uzraksti, nevis aiznesu uz servisu, man atmeta atpakaļ, jo esmu salādējis superduperplikpupuveceni uz ekrāna vai tamlīdzīgi un tagad žigli noperiet servisa meistaru un man iedodiet kādu bōnusu...) -> tava izvēle

 

Un kas tie tādi par 3rd party autorised service center - SIA "Koļa un partneri" variants??? Pēc šitāda teksta tevi uzreiz pasūtīs pupās, ir vai nu ražotāja autorizēt serviss, vai arī ekspertīžu veicēji, kurus var atrast PTAC mājas lapā..

Labots - locoone
Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

ja vajadzēs - piesaistīs arī supper dupper ISO autorizētos servisus un viennozīmīgi ārpus LV.

 

Kaut kā dīvaini pakalpojumu un servisu sniedzēji izlaidušies, ka vajag sazin kādus ISO un vēl ko, jo vai tas patiesībā garantē objektivitāti un pakalpojuma sniegšanas kvalitāti?

 

Par manu Angļu val. - atvainojos. Protams var vienmēr labāk :)

Link to comment
Share on other sites

Andreass

ISO kantorus vajag čakarēt uz nejēgu ja pamana, ka serviss kaut ko palaidis garām. Tāpēc jau ir tas ISO, ka izietas pamācības un viss sakārtots.

bet varbūt, ka šādi mēģina atgūt tos tūkstošus, kas iekš ISO ielikts.

 

Ar TSC mums darbā tikai labas attiecības, vienreiz atteica garantiju, bet nu tur tā arī varēja būt, ka mitrums ticis, nestrīdējāmies. Visi pārējie defekti tik remontēti. Bet nu tas viss gadu un vairāk atpakaļ, tad varbūt uz skrambām neskatījās.

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

Kā jau noskaidrojām TSC - ir labi darbinieki un pagadās pa tādam, kas ar apzinīgumu ir apdalīts vai par daudz iedots.

 

Te izpeld citas nianses par TSC, Sony Ericsson, HTC un citiem mobīlo telefonu ražotājiem.

Pašreiz sarakste notiek ar Sony Ericsson. Puikas veikli mēģina izlocīties, bet kā jau šahā vēl joprojām fināls miglā tīts. Uzvara liekas vēl saldāka.

 

Ar programmatūru viņiem kaut kas ir sagājis pilnīgā greblī.

 

Latvijā - drusciņ arī pēc krimināllietas sāk ost. Kādam ir izdevīgi tirgot kreisos telefonus oficiāli, ja vēl zinātu, kā to pārbaudīt? Attiecīgi garantijas saistības uz viņiem neattiecas. ;) Kādā sakarā vēl te TSC varētu būt iejaukts, varbūt viņi ir balti un tīri? Tas tā - šāviens uz dullo. Bizness paliek bizness. Ja Muhameds neiet pie kalna, tad kalns iet pie Muhameda. :)

Labots - OskarsStrelnieks
Link to comment
Share on other sites

Deļ šitām divām, 1,5 gadu vecām skrambām man Mosers anulēja garantiju nemaz vaļā neverot. telefons-mazcenieks, tātad nav pelēks.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Devil_Inside

IMHO pamatoti. Tās "skrambas" izskatās pēc nemākulīga mēģinājuma atvērt korpusu ar konservu nazi. Nometot zemē, tādas grūti dabūt.

Link to comment
Share on other sites

Nepareizi! Mini vēl, ekspert.

 

Tā skramba radās, kad vibrozvans nosvieda telefonu no bufetes malas, un krītot tas asitās pret pusatvērtu bufetes durvju malas, kopējais augstums `1m. Šī buhte radās 2 dienā pēc iegādes un 1,5 gadi problēmas neradija. 1,5 gadu laikā es to telefonu nereizi nebiju atvēris.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Devil_Inside

Tātad slikta karma. :)

Kāpēc uzreiz nenesi uz servisu ar paskaidrojumu par liktenīgo apstākļu sakritību?

 

Kaut gan grūti noticēt tādam incredible machine variantam, bet gadās jau visādi.

Link to comment
Share on other sites

Kā nenesu uz reiz? Nesu uzreiz, kā saplīsa - 1,5 gadi pēc iegādes un buktes rašanās. Vienu dien pamaniju, ka aķis strauji sēžas un pēc uzlādes tas pats. Nopirku jaunu Nokia oriģinālo aķi Trodeksā laikam (iekš RIMI superangāra). Tas pats. Tad nesu uz servi, divreiz gāju, jo pirmajā reizē vienīgais ko viņi izdarija, anulēja garantiju. Welcom to Latvia!

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

Nu izskatās, ka garantija arī telefoniem, kas vecākiem par gadu ir garlaicīga.

Link to comment
Share on other sites

maritis

Vai nu veiksminieks esmu,vai nu tomēr Mosers sūkā,jo savu pusotrugadu veco Eriksonu w890i nesen uz TSC Mūkusalas ielā aiznesu(bija skaņa pazudusi) saremontēja pa garantiju kaut gan korpuss saskrambāts(nēsāju kabatā ar atslēgām kopā),gan arī ar alu telefons ir cienāts vienreiz...

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

Patiesībā BASS ļoti jauki atbildēja, pirmajā lapā, ko varētu attiecināt uz pēdējiem ierakstiem :).

 

 

Viennozīmīgi bardaks tur ir zināms un komunikācija ar klientiem pieklibo, vai palikusi kaut kur vēl tālajā 2000šajā gadā. Tādēļ ir tapis šis skaistais virsraksts.

Godīgi sakot, par laimi tādam Moseram, kad ir mazcenas mobīlie. Daudzi pat nospļaujas pie atteiktas garantijas un paņem citu vietā par 1 Ls.

Ir tikai daži ku kū, kas mēģina dzīvi padarīt skaistāku.

 

Patiesībā, kādi tad vēl ir kantori, kas nodrošina garantijas remontu tādiem populārākajiem brendiem?

Saprotu, ka mums tirgus ir maziņš, bet vai tādēļ ir arī tas, atvainojos, jāčakarē?

 

Interesanti, kas mums vēl nodrošina garantijas remontus telefonam, jo ar Moseru vairs, kaut kā kādu laiku būs pārstājusi vēlme sadarboties. Pietiekami no paziņām un draugiem esmu saklausījies labus vārdus par šo kantori vēl papildus

Varbūt vienkāršāk ir nopirkt kaut kur Lietuvā vai Igaunijā? Tur varbūt ar garantijām mazāk problēmu un labāka attieksme pret klientu?

Link to comment
Share on other sites

Richjuks

Personīgi, bez Mosers servisa centra varu ieteiktu MTTC. Atrodas Caka iela 62 (ja nemaldos.)

Lietuvieshu kompanija, tachu serviss godam! :)

Remonte visu popularako brendu telefonus.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
OskarsStrelnieks

Uhh!

Saņēmu savu XPERIA X1 pagājušonedēļ atpakaļ no XPDA.lv. 35 Ls ar jaunu klaviatūru, darbu un viss notiekas. Forši. Noteikti citi kantori arī būtu sataisījuši.

 

Toties tagad daudz informācijas par HTC, Sony Ericsson supporta darbības veidiem, kā darbojas telefonu tirdzniecība LV un citur un kas var notikties ar servisgarantijām.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tehnoloģiskais tupiks. Tiem mūsdienu mob.telefoniem vispār ir FAKE konstrukcija. Visi čipi turās uz ball grid array, starp ikročipu un plati ir mikrošķirba, tādejādi hidrofīlija rulle. Nemaz nevajag iemērkt.. pietiek miklā plaukstiņā paturēt, slapjums pats salien apakšā,pa korpusa spraugām, zem klaviatūras, kapilārais effekts, tā sacīt, iekšas korodē... Vai nejaušs trieciens, kādam kontaktam zem mikročipa zūd kontakts un KIRDIK, - baltie ekrāni, gļuki, telefons sāk dzīvot savu dzīvi....

 

Bet jācīnās ir, jebkurā gadījumā, zem guloša akmens- ūdens netek... :black eye:

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...