Jump to content

SIA Mosers


kaaarlis
 Share

Recommended Posts

sveiki...gribu uzzināt jūsu domas par šo mobilo telefonu labošanas iestādes godīgumu. Tātad nesen man sačakarējās telefons, kuru nopirku pirms aptuveni trīs mēnešiem. Pirku viņu DT MOBILE veikalā.

 

Problēma bija tāda ka vienu dienu izslēdzot un pēc tam ieslēdzot, tas pēc PIN koda ievadīšanas izslēdzas un pats atkal ieslēdzas līdz PIN koda ievadei.....un tā visu laiku..... Aiznesu uz veikalu kur pirku, lai maina pret citu........tie nosūtīja uz piemināto servisu. 

 

Šodien atnāca vēstule, kuru izlasot ķēru pēc sirds zālem. Konkrēti veicot ekspertīzi manam telefonam tika konstatēts tas ka viņš ticis pakļauts mitruma/ūdens iedarbībai. Uz ko pamatojoties man ir atteikta telefona nomaiņa.

 

Tikai nesepratu vienu - kopš man ir šis telefonš, tas nekad nav peldējis, vai kā citādi mērcēts un zemē lidojis arī nav. Kur viņi to mitrumu izrāva, iespējams paši pirms pārbaudes to aparātu glāzē iemērca. Aizgāju uz DT, pusstundu pastrīdējāmies, visādus tur papīrus man lika lasīt savus varenos MK Noteikumus Nr. bla bla bla utt. 

 

nezinu ko lai tagad dara ........varbūt man vienkārši meklēt taisnību citā servisā....  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Teorētiski patērētājam ir tiesības pieprasīt neatkarīgu ekspertīzi uz sava rēķina. [un atgūt izmaksas, ja taisnība pircējam]

 

P.S. Gadienā Nokia's telefonu nevar nest uz jebkuru Nokia's servisu nevis tieši uz Moseru?

Labots - VIL
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Teorētiski patērētājam ir tiesības pieprasīt neatkarīgu ekspertīzi uz sava rēķina. [un atgūt izmaksas, ja taisnība pircējam]

 

P.S. Gadienā Nokia's telefonu nevar nest uz jebkuru Nokia's servisu nevis tieši uz Moseru?

 

Es jau to telefonu pats nenesu uz Moseru, pat nezināju ka uz turieni tas tiks nogādāts.....visu paveica DT Mobile

 

 

P.S: laikam būs jāpainteresējas PTAC, kur labāk veikt ekspertīzi

 

 

Link to comment
Share on other sites

A man ar bij problēma ar to kantori, kas uz mazas, sievietes vārdā nosauktas ieliņas atrodas. Nofotografēja pirms pusotra gada iegūtas skrambiņas (nekas nebija nolausts vai ieplaisājis) un pateica, ka telefons bijis pakļauts spēcīgam mehāniskam triecienam...

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Moseram tā ir standarta atruna. 2 gadus nostrādāju telefonu servisā un ja bija darīšana ar kādu no viņu klientiem, tad atruna vienmēr bija mitrums.

Link to comment
Share on other sites

DannyDiktator

Krīze tak.. Kam tagad viegli, lai gan TSC jau sen ir

Pi*aru kantoris
Link to comment
Share on other sites

Fotomeistars

Tā vien tev visi grib ieriebt, zin... Tak aizeju un paprasi laipni, vai nevarētu parādīt tās mitruma pēdas... Man šitādi "es viņu vispār tikai čeholā nēsāju un nekad nav nokritis" ar salauztiem objektīviem vai piestāstitiem ar smiltīm katru dienu nāk... Dažreiz, ja nav tik traki, varbūt pieveru acis - tagad visiem grūti un principā man ražotājs tāpat samaksās vairāk nekā klients par to darbu... Ja arī klients apstrīd manis teikto, laipni aicinu viņus ciemos uz servisu, lai apskatās vai arī nosūtu viņam bildes uz e-pastu.

Moserā daži paziņas strādā... Tie ir godīgi cilvēki, bet ir tur visādi dibenzellii ar. Gadījums iz dzīves (pavisam nesen) - vienam radam nolūza Sony Ericssons (zona raustās un vispār gļuko), aiznesa pa garantiju uz Moseru, nākamajā dienā gatavs ar paskaidrojumu - nomainīts SIM / M2 FLEX + pārrakstīts softs. Cilvēks jau neko no tehnikas nesaprot, tādēļ parakstījās un paņēma telefonu, a defekts nepazuda. Bet kaut kā baidījās vēlreiz nest (vispār pamētāts tas telefons bij). Kad uzzināju, uzreiz uzņēmos aizvest, kad būs pa ceļam, to telefonu uz Moseru. Aiznesu un tā arī pateicu, ka saprotu to krievu meistaru, ka, acīmredzot, bija vajadzība norakstīt SIM / M2 FLEX uz citu garantijas darbu (nu vai nu sev, kādai haltūrai vai citam aparātam, kuram to FLEXi salauzis), bet baigā nekaunība to atklāti darīt, jo attiecīgajai detaļai nav nekāda sakara ar zonas zudumiem un ka nākamreiz būs pizģec par to (nu bļa, ko viņi grib apčakarēt, servisa cilvēku?). Pēc pāris stundām zvanīja un uzreiz piedāvāja veikt telefona nomaiņu, kam, protams, piekritu. Pisiens jau ir šitos remontēt, ekrāni virs mikrenēm... Bet zinot īpašnieku, varu derēt, ka daža laba mikrene ieplaisājusi :D

Pirms tam man vēl bija pieredze tikai ar vareno Siemens servisu. A tā manas 18 no 20 trubām nav plīsušas (vienkārši nopārdevu laikus) - tie 2 bija Siemensi.

Labots - BASS
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Labi viss kārtībā........aizgāju ciemos pie viena paziņas, šis man pārlika softu un nu telefons strādā jau otro dienu. nezinu kāpēc serviss to nepārbaudīja

Link to comment
Share on other sites

Laikam mans sprāgušais Nokia 6120C (laikam)būs ponta pēc jaaiznes uz kādu servisu piemēram, dzelzceļa stacijā.

Link to comment
Share on other sites

es arī vairāk kā pirms nedēļas nodevu samsungu pa garantiju, bet atbildes vēl nav. Telefonam bija pazudusi bilde. Spīdēja, bet balts.

Link to comment
Share on other sites

Gribēju uzzināt, kas ir DT Mobile un izrādās, ka tas pats Dual vien ir. Palasīju arī dažas atsauksmes par šo veikalu. Nezinu, kur tad labāk pirkt telefonus. Vasarā sievai nopirku telefonu Xnet. Pagaidām nav nekādu problēmu, taču redzams, ka telefons vests no ārzemēm. Latviešu manuālis bija ierakstīsts diskā. Latviešu valoda droši vien ieprogrammēta šeit. Ja gribēs updeitot softu, tad var pazust latviešu valoda. Pedējā laikā radusies doma, ka labāk nepirkt mazcenas teleonus, jo kaut kā nav veicies ar tiem. Gan SE, gan Nokia līdzīgi gļuki ir bijuši. Pazūd skaņa. Ja izņem akumulatoru, tad var atjaunot.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Man šitādi "es viņu vispār tikai čeholā nēsāju un nekad nav nokritis" ar salauztiem objektīviem vai piestāstitiem ar smiltīm katru dienu nāk...

 

+1M

 

Kaa jau vienmeer visi citi , tik ne pats vainiigs. Bet razotaaju elektonikas servisiem ir konstanti uzstaadiijumi: citaati no garantijas apkalpes manuaaliem;

1) skatamies vai ir mehaaniskas iedarbiibas peedas ( skrambas buktes, kaut kas nolausts utt). Ir ? Suutam klientu deet... Nav? Ejam taalaak

2)skatamies vai ir mitruma iedarbiibas peedas vai sveskermenji ( smilts, prusaki :) utt. Ir? Suutam klientu deet. Nav? Un tikai tagad keras pie lietas buutiibas.

 

Tie ir razotaaju uzstaadiijumi. Parastam lietaajam nav ne jausmas cik suudu var savaariit viena pile uudens ( sviedru, lietus laase, sniegpaarsla) ja neveiksmiigi traapa ne tur kur vajag.

Un razotaajs par garantijas remontiem autorizeetajiem servisiem maksaa vairaak ( reizeem pat juutami vairaak) nekaa no nabaga lv iedziivotaaja pat ar varas darbiem var atnemt, taa kaa viniem nav absoluuti nekaads intereses ateikt garantijas remontus bez iemesla. Iemesli kaa likums ir augsmineetie divi, jo gadiijumaa ja pie razotaaja traapa nomainiitaas lietas zem kontroles un tiek uzkerts ka ir nomainiita sista vai meerceeta lieta - servissam neapmaksaa izdevumus un serviss ir miinusaa.

 

 

Cik saprotu fotomeistars so sisteemu loti labi zin, un vinja pirmie vaardi ir zelta vaardi. Lai kaads kas telefonu lietojis minimums 2-3 meenesus paskritiski padomaa: mitraam rokaam neemis? lietus laikaa parunaajis? zemee vismaz vienreiz nokritis? Neviens no augsmineetajiem? Nevienu reizi? Tad vai nu sausmiigi uzmaniigs pedants vai melis. taa kaa mobilie muusu dziivee tiek lietoti ikdienas un pa maksimumu patiesiibaa pat jaabriinas ka kaadam veel vinjus pa garantiju apkalpo :)

Link to comment
Share on other sites

Fotomeistars

SONY ir tādas ausis ar MP3 pleijeri, NWZ-W202. Ir izdots rīkojums bezmaksas remontēt / mainīt ausis arī pie mitruma, jo tās ir tā kā paredzētas sportistiem - sviedri...

Vispār pieņemu, ka ir tā - ja garantijas darbs ir "vieglais" - kādas komponentes vienkārša nomaiņa utt - meistars pievērs acis uz tām buktēm utt., bet kad nāksies mainīt, teiksim, plati (pēc kuras jāveic regulēšana) - piekasīsies, kur varēs. Ražotājs maksās par to tikpat, cik par vieglākiem darbiem, bet uz šo aiziet daudz laika un pisiens... SONY, piemēram, daudziem modeļiem plates atļauj mainīt tikai rūpnīcā, tur viņi piekasās pie visa. Ja tur pamanīs buktes u.tml., garantiju atteiks un piestādīs rēķinu par defektāciju un sūtīšanu, kādus 50EUR. Ja arī pasūta plati, tās parasti ir dārgas un priekšniecība var painteresēties (ražotāji tagad kasās)...

Nesen sūtīju lielo SONY objektīvu remontam. Tur šie atklāja, ka viņš jau pirms tam jaukts kaut kur vaļā, visur pirkstu nospiedumu, saraustīti kabeļi u.tml. Remonts - 1700EUR. Atsūtīja atpakaļ nesaremontētu, bet par defektāciju piestādīja rēķinu 700EUR.

Kā lai šo summu paprasa no klienta - neviens nezin. Bet, lūk, cik maksā 1-2 stundu darbs tur...

Labots - BASS
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
OskarsStrelnieks

Manam Sony-Ericson Xperia X1 pēkšņi atteica darboties ekrāns, kad viņu pārvieto uz klaviatūras režīmu.

 

Pirms tam biju TSC un prasīju vai gadījumā viņiem nav baterija priekš mana X1. Baterijas nebija, bet pie letes puika ieraudzījis manu saskrambāto klaviatūru teica, ka to var samainīt pa garantiju.

 

Tā kā man bija jau lielāka problēma un klaviatūra.

Pirms ekrāna arī uzradās problēma, ka foto poga nedarbojās un neveic fotogrāfijas, bet ar X1 izvēlnes pogu foto un video var veikt. Pēc tam palasīju google, ka tā diemžēl ir X1 kaite un ka to salabot nevar.

Tad vēl parādijās niķis, ka sāka uzkārties pie švakas baterejas, bet tas bija -10 grādos un pasakiet kurš windows nemēdz uzkārties.

 

Vārdu sakot aizvedu mobīlo ar šīm četrām problēmām uz TSC.

Trešajā dienā SMS, viss kārtībā - juhū. Aizlidoju un saņēmu skaistu prieka vēsti:

 

Apskates laikā konstatēts, ka tālrunim ir tikusi veikta neautorizēta iejaukšanās programmnodrošinājumā.

Šāda veida radušos defektu novēršana neietilpst garantijas saistībās.

Garantijas apkalpošana šim tālrunim tiek atteikta.

Maksas remonts netiek piedāvāts, jo nav iespējams garantēt stabilu tālruņa turpmāko darbību.

Tehniskais direktors - J.Molotkovskis

Protams biju uzstādījis programmas, bet jau gadu atpakaļ. Tādēļ jau arī iegādāju šāda veida mobīlo/PDA. Vai tad jūsu datoram uzstādot programmas - izņemot, ja ir runa par overclockingu, dzelzim tiek atņemta garantija.

Pārlasīju oficiālo garantijas papīru, tur šāds teksts pat netika minēts.

Pats galu galā skrūvēju kompjus no 1995 gada - zinu ko daru.

 

Uztaisīju hard - reset, kas nozīmē ka tiek pārlikts windows mobile softs ar visiem papildus softiem, kas nāk kopā ar mobīlo.

Protams problēma saglabājās. Pat tastatūra palika tik pat saskrāpēta :D

Pieļauju, ka ir nolietojies tas vadiņš, kas savieno kustīgās daļas un viņu vienkārši vajag nomainīt - Youtube ir video, kā izjaukt X1 un kas viņam vēderā.

 

Un cik tas vadiņš varētu maksāt 10 Ls? + darbs un ja vēl sony-ericsson atmaksā par darbu un materiāliem.

Tagad jārīko skandāls. Foto poga un klaviatūra var arī palikt kāda ir. Tāpat aizvedīšu uz XPDA vai citu servisu un tur sataisīs.

Lai tas windows mobile karās, ja zinu, ka baterijai jābūt uzlādētai un nepatīk mīnusi. Kurai tehnikai nepatīk mīnusi?

 

Vārdu sakot tik klaju neprofesionalitāti nebiju sagaidījis. Vēl, kas man tagad atmaksās to laiku, ko es esmu patērējis pats veicot savu ekspertīzi vēl pēc tam jāpārliek dati atpakaļ? Kas man samaksās par patērēto laiku risinot šos jautājumus un nervus domājot, kā tagad labāk visu sabīdīt. Tā ir, kad pierod pie labām lietām un vēl uzticas kaut kādām mistiskām garantijām! Vai arī uzticas labām firmām vai darbiniekiem, kas viņās strādā? Bēdīgi! :)

Pat par PTAC nevar būt kāda runa, tas būs tikai mazākais, ko es varu izdarīt.

Labots - OskarsStrelnieks
Link to comment
Share on other sites

Nu nezinu. Man arī atteica remontu mitruma dēļ. Kad es moseram vienkārši paprasīju kāpēc tā - man viņi parādīja palielinātu fotogrāfiju ar skaidri redzamu korodējušu celiņu. Nācās vien piekrist, mājās atskrūvēju vaļā un pats uzmetu aci - nebija piečakarējuši ,kas bija tas bija.

Bet kas attiecas uz mitrumu - kondensāts, slapjums kurš sūcas cauri jakai lietus laikā, tvaiks tas viss ir var izraisīt šādu koroziju, tā kā pašam ir nācies komponenšu līmenī viskautko diagnosticēt mani pašu nepārsteidz ka telefons viskautkur var dabūt mitrumu.

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

ok. saprotu mitrums, kas ielaists. Protams sviests. Jāpainteresējās vai pie mums tikai tā vai arī visās valstīs tāds sviests notiekās?

Cik saprotu, ka pie mums pēdējā laikā mobīlie ilgāk par diviem gadiem nekalpo - labi ja vienu iztur.

Dīvaini kaut kā.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Taada diivaina politika tiem uznjeemumiem. Man telefonu kompaanija ik pa 18 meeneshiem piedaavaa nomainiit telefonu, Taa kaa seezhu uz kontrakta, tad pa briivu. VAru arii vinju apdroshinaat, tad shie labo vai maina bez ierunaam. Nesen sanaaca ka telefonu oficiaali sanaaca pazaudeet vai tika nozagts. PA ceineri tiku pie naakoshaa. NEviens gailis pakalj nedziedaaja.

Manaa pusee vislabaakaa vieta, kur pirkties, Tesco. LJoti elementaari nomainiit bojaatas preces. Vinji maina uzreiz, neuzdodot liekus jautaajumus. Tur gan skaidrs, tur jau gandriiz razhotaajiem jaaiztur konkurss, lai vareetu tirgoties. Kaa nekaa, populaaraakais veikalu tiikls Karalistee.

 

Taapeec, piedodiet. man kaut kaa skjiet smiekliigi tie labotaaju atteikumi un viss tas sviests.

Un kaadas veel mulkjiibas ka razhotaaji par kaut ko nemaksaas. Vinji pat neskataas, kas un kaa. Lielaakaa dalja taapat aiziet uz utilizaaciju bez komentiem.

Tika ieprieksheejaa darbaa suutiitas maatesplates (taas gan kompju) atpakal razhotaajiem. UZraksta smuku papiiru kaa plate kridikt un miers. PAt panjeema pa garantiju ja kaads procha soketiem pinus bija nolociijis vai nolauzis. Nu nepiesienas taadaam lietaam.

Taa ka man domaat, to vieteejie ir sagudrojushi un miers. Gribi vinju dziivu, maksaa ragaa.Vienkaarshi vinji to pasniegt nespeej.

Link to comment
Share on other sites

Nesalīdzini Angliju ar mūsu banānzemi. Cik esmu dzirdējis, Anglijā preci maina uzreiz, nevis sūta pa remontiem. Ja sūta, tad uz mūsu PTA un tamlīdzīgām discount bodēm...

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

Kāda starpība Anglija vai Latvija?

Šeit viens otru pazīst, ja ne pa tiešo, tad caur draugu vai draugu draugu. Maza valstiņa mēs esam :D

Tikai laimīgā kārtā tādiem nagu maucējiem - vai mēs to apzināmies?

 

Man vienalga, vai mūs uzskata par trešo vai ceturto pasaules valsti. Pāris aktīvi cilvēki ar kādiem 1000 kontaktiem un šo jautājumu var labot.

Link to comment
Share on other sites

Devil_Inside

OskarsStrelnieks, labāk nemaz nesāc! Jaunu politisko partiju veidotāji šeit jau ir bijuši.

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

Iedevu puikam, kas ņemās ar mobīlajiem un PDA savu X1. Teica, ka par 35 Ls salabos un + tikšu pie jaunas klaviatūras.

 

Nu un jautājums - vai ir jēga tādam kantorim, kā "Mosers", dēļ tādas summas atteikt garantiju? Muļķīgi!

 

Pie tam esmu apņēmies šo skaistu bēdu stāstu aprakstīt vēl vairāk un izlikt visos iespējamos forumos un pie reizes arī pasekot līdzi lai šī informācija būtu aktuāla.

 

Varbūt tad tādi lieli kantori kā SIA "Mosers", "Elkor Latvija" sapratīs, ka dažreiz ir tomēr labāk parunāt ar klientu un risināt jautājumu mierīgā ceļā uz vietas parunājot. Ja vien viņi grib turpmāk darboties Latvijā?

 

Galu galā - klientam vienmēr ir taisnība!

 

Ziņošu tālāk, kas un kā.

Esmu aizrakstījis sūdzību arī uz centrālo S-E kantori sakarā ar dīvainiem garantijas atteikuma gadījumiem, kur es viennozīmīgi esmu kāds tūkstošais.

Ja vajadzēs - arī aizbraukšu pie viņiem ciemā.

 

OskarsStrelnieks, labāk nemaz nesāc! Jaunu politisko partiju veidotāji šeit jau ir bijuši.

Tas vēl vairāk iedvesmo, paldies!

 

Jo vairāk varas/naudas jo ievainojamāks viņš ir.

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja saplīst telefons vajag uzreiz uzrakstīt iesniegumu lai maina pret jaunu nevis krāmējas ar garantijām.

Link to comment
Share on other sites

Un pēc tam, kad viņi tomēr ir saremontējuši, tad nepaņemt saremontēto, bet pieprasīt jaunu atsaucoties uz iepriekšējo iesniegumu!

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, šādas problēmas ar garantiju ir tikai pie mums, atceros kādus 5 gadus atpakaļ biju ASV. Tur tā sistema ir pavisam citādāka, tur domā kā piesaistīt pircēju ilgtermiņā, piemēram, ja jūs kautko nopērkat, tad divu nedēļu laikā jūs preci varat atgriezt un saņemt naudu vai veikals piedāvā pievienot naudu jūsu membership kartei, lai vēlāk jūs 100% iztērētu šo naudu. Un vēl, kas interesanti defekto preci, vai jebkāda cita iemesla man nepatīkamo preci var uzreiz iemanīt, bet ir obligāti jābūt čekam. Defektās preces tiek nosūtītas ražotājam, tas tad veic remontu, cītīgi testē ierīci un sūta veikalam otreizējai realizācijai ar mazāku cenu un tādu pašu garantiju kā jaunai precei. Pēc statistikas, šādas preces gandrīz nelūst. Šādā veida tiku pie Kodak 5 MP ziepjutrauka par 200 zaļajiem, kas Latvijā maksāja ap 350 LS, bet tieši tāda modeļa nebija, neskatoties uz to, ka fotoaprāts jau novecojis strādā ideāli.

Kas attiecās uz telefoniem, pagaidām neviens nav plīsis garantijas laikā, diviem telefoniem pats esmu manījis ekrānus, tādēļ remonts sanāca ne vairāk kā 10 LS.

Link to comment
Share on other sites

Man ar Moseru nupat bija ļoti interesanta pieredze.

 

Meitai (8 g.) nokias aparātam izlūza 2 pogas. Aparāts ir kritis miljons reižu, visi stūri nodauzīti, korpuss abās pusēs ir ar plaisām - kopā turās, manuprāt, tāpēc, ka to satur dekoratīvās uzlikas.

 

Moserā, man saka, ka šis diez vai būs garantijas gadījums. Es gandrīz nokritu, jo man pat doma par garantiju neienāca prātā.

 

Bet pēc nedēļas, kad gāju pakaļ, izrādījās, ka miracles happen, un man par nomainīto klavu jāmaksā nebija. Tā teikt - salabots garantijas ietvaros, vēl softu bija atjaunojuši un tagad uz tā aparāta iet youtube. Nācās pieslēgt 3 latīgo internetu telefonā.

 

Kapēc tāda pretimnākšana no Mosera, kurš var izskaidrot?

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

Redz - klaviatūras mainīt viņiem patīk. Noteikti pa garantiju saņēma labu piķi vai darbinieks nesen algu bija saņēmis un tādēļ pie reizes softu upgreidoja :)

Nu jā, mūsu servisniekiem interesanta attieksme pret klientiem.

Labots - OskarsStrelnieks
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

A kāds vispār ir mēģinājis iepazīties ar likumiem un noteikumiem pirms dodas par garantijām karot? Tad nu lūk - ir tāds interesants dokuments, kas saucās "Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu" (MK noteikumi Nr.631; Rīgā 2006.gada 1.augustā (prot. Nr.40 11.§)).

 

http://www.likumi.lv/doc.php?id=141276

 

~2 nedēļas atpakaļ pats izņēmos ar vienu kantori (nosaukumu nedošu, jo publika bija pietiekami pretimnākoša un man pārāk lielas problēmas neradīja). Viss sākās ar to, ka svaigi iegādātam pietiekami augstas klases telefonam aizmugurējais vāciņš bija vaļīgs, tāds, ka var mierīgi nagus aizbāzt garām. Iegāju Elkorā, nočekoju, ka tur izstādītajam paraugam nekā tāda nav. Uzzvanīju pārdevējam, šie, protams, pēc parastā dziesmas, lai nesu šurp, sūtīsim uz ekspertīzi u.t.t. Iegāju PTAC mājas lapā, lai sagatavotu iesniegumu, bet uzdūros augstākminētajiem MK noteikumiem. Un tad es sapratu, ka man arī ir šādi tādi ieroči cīņā ar pārdevēju. Nu ja ne ieroči, tad prāta čakarēšana pavisam noteikti.

 

Viss pasākums risinājās sekojoši (izlasāms MK noteikumos, ļoti vienkārši viss aprasktīts):

* aizgāju pie šiem uz kantori, saku, ka gribu, lai viņi maina telefonu, jo esošais ir acīmredzami defektīvs no rūpnīcas. Šie - neskuja, raksti iesniegumu bla bla blā.

* es izvelku iesniegumu, kurā norādīts, ka telefonu esmu uzrādījis (noteikumu 9.1. punkts); pieprasu telefona maiņu uz citu, atbilstošu telefonu. Lai šie lemj.

* šie par šādu notikumu pavērsienu ir uz pakaļas. Ķipa ko? Kas? Es uzreiz braucu augumā, ka šie vispār neko nejēdz, nav lasījuši saistošos noteikumus u.t.t. Velku ārā izdrukātos noteikumus un sāku priekšlasījumu. Pēc tam turpinu, ka viņi (nu jau mani apskatīt izskrējuši 3 darbinieki) mēģina mani apčakarēt, apiet MK noteikumu punktus, kādos piesaka bojājumu.

* šie vēl arvien ar vaļā mutēm uz mani blenž. Uzrādu telefonu, iedodu šiem parakstīties, ka iesniegumu saņēmuši. Pēc noteikumiem šie man 10 dienu laikā dod rakstisku ziņu. Iesniegumā norādīju, ka viņi man drīkst arī piezvanīt. Atstāju šos ar vaļā mutēm, telefons man kabatā, izeju pa durvīm.

* pēc 2h zvana kantora priekšnieks un piedāvā man nomainīt trubu. Nekādas ekspertīzes, nekāds fufelis. Nākamajā dienā dabūju svaigu trubu.

 

Ir aizdomas, ka ja prasītu $$$ atpakaļ, tad gan jau šie tomēr MK noteikumus izlasītu un ar mani pacīnītos.

 

P.S. jauniegūtā truba izskatās, ka nav paredzēta mūsu tirgum, jo nostrādāta redzami labāk nekā iepriekšējā, kastes saturs drusku citādāks, bet LV valoda gan abās bija iekšā.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Man izskatās, ka šos darboņus var ātri paņemtu uz izbrīnu, piedraudēt ar PTAC. Bet ne jau ar vispārīgiem vārdiem mētāties, bet konkrēti - jūs neesat ievērojuši to, to un to punktu. Uzskatu, ka jūs mani gribējāt apjāt. Vai nu darām pēc mana prāta (protams, noteiktajā kārtībā un noteiktās robežās) vai arī PTAC dabūs iesniegumu par konkrētu patērētāju čakarēšanu. Ceru, ka man turpmāk šo pieredzi nenāksies izmantot, bet ja kādam ir kas uz sirds, tad varu mēģināt izlīdzēt. Bet no sākuma pašam jāiepazīstas ar MK noteikumiem un cīņa ar šādām metodēm ir jāsāk! Ja sāksi kačāt pravas, kad jau telefons ir servisā 2 nedēļas gulējis, tad tur nekas nesanāks. Un vēl - jābūt pašam 100% pārliecinātam, ka neesi neko netīšām sabojājis, jo neba jau iesniegums ir pēdējais solis. Karoč - ja pēc MK noteikumu lasīšanas rodas kādi jautājumi, tad tos varam mēģināt apspēlēt!

Link to comment
Share on other sites

nezinu kā ar moseru citiem, bet pagaidām iespaids +/- ok, laikam jau viņiem tās garantijas patreiz izdevīgākas nekā mēģināt naudiņu no vidējā pusbankrotējušā iedzīvotāja kko noplēst. esmu tur nesis vairākus telefonus par grantiju (darbavietas tele2 mazcennieki) vēl nav atteikuši garantiju, laikam jau veicas:DDDD

Link to comment
Share on other sites

Uģis Lācis
[..]

* pēc 2h zvana kantora priekšnieks un piedāvā man nomainīt trubu. Nekādas ekspertīzes, nekāds fufelis. Nākamajā dienā dabūju svaigu trubu.

[..]

 

Labs. Droši vien uzdeva kādam padotajam noskaidrot, kādi sūdi var sanākt, ja ko ne tā izdarīs, nepatika potenciālais cipars un ar savu tiesību zinošiem (un arī pastāvošiem) klientiem negribēja ķēpāties. :)

 

Nav slikti.

Link to comment
Share on other sites

Bija te runa par Sonyericsson X1 .Tad lūk,ir speciāls dokuments,kurš liek atteikt garantiju telefoniem ar modificētu bootloaderi.Un nekādās citās niansēs pat nav jāiedziļinās.Šo dokumentu atsūta ražotājs,ko un kā drīkst darīt pa garantiju arī nosaka ražotājs un tas arī ir loģiski,jo ražotājs apmaksā šo remontu.Un nekāds vietējais kantoris šos noteikumus neizdomā.Tādēļ ja esi modificējis par tālu,domāju nav izredžu strīdēties,kas tavā telefonā ir uzstādīts nolasās no viņa caur speciālu softu un nonāk pie ražotāja pie pirmā softa upgrade mēģinājuma.

Link to comment
Share on other sites

Zaibis ! :D

Drīz ari datori zaudēs garantiju, ja būsi uzlicis ne tādu softu, vai ne tādu OS ! :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

OskarsStrelnieks

bet tur jau tas joks, ja es būtu kaut ko uzlicis :D

 

Tas ka update neiet, tas jau bija no paša sākuma, kad nopirku. galu galā viņi var pārbaudīt un ekspertīze to noteikti uzrādītu, ka sistēma un bootloader ir uzlikts pirms garantijas papīra izrakstīšanas. ;)

 

Par šo jautājumu, kad instalētas kaut kādas programmas, tad es aizrakstīju pa taisno uz Sony Ericsson (turpmāk tekstā SE). Ja vajadzēs arī uz HTC, jo iekšas nāk no HTC un tad redzēs. Galu galā ir pietiekami daudz XPERIA un vēl vairāk PDA fanātu forumu un diezvai viņiem vajag šādu reklāmu. Es saprotu, ka LV ir maziņš tirgus un tie PDA tiek šeit notirgoti ir ļoti maz (iPhone neskaitās), bet es pilnīgi apzinos to, ka es varu mainīt attieksmi pret šādu telefonu lietotājiem šeit.

 

Zaibis ! :D

Drīz ari datori zaudēs garantiju, ja būsi uzlicis ne tādu softu, vai ne tādu OS ! :sarkasms:

tieši tā. Uzliki Linux - vainīgs. Uzliki 7zip - vainīgs. Datorus varēs tirgot tikai komplektētus ar aizmetinātām šuvēm. sarcastic.gif

 

Bija te runa par Sonyericsson X1 .Tad lūk,ir speciāls dokuments,kurš liek atteikt garantiju telefoniem ar modificētu bootloaderi.Un nekādās citās niansēs pat nav jāiedziļinās.Šo dokumentu atsūta ražotājs,ko un kā drīkst darīt pa garantiju arī nosaka ražotājs un tas arī ir loģiski,jo ražotājs apmaksā šo remontu.Un nekāds vietējais kantoris šos noteikumus neizdomā.Tādēļ ja esi modificējis par tālu,domāju nav izredžu strīdēties,kas tavā telefonā ir uzstādīts nolasās no viņa caur speciālu softu un nonāk pie ražotāja pie pirmā softa upgrade mēģinājuma.

ļoti interesanti būtu iepazīties ar šo dokumentu ;). it kā tas mani maz skar, bet šajā gadījumā izskatās, ka SIA "Moser" drusciņ kaut ko sajaucis un izpratis savādākā, varbūt sev ērtākā veidā.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...